20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τα χρυσά κουτάλια της ΕΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τα χρυσά κουτάλια της ΕΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

Στο κατώφλι της Πράσινης Δικτατορίας

Η παρένθεση της αυτοκινητοβιομηχανίας, που προγραμματίζεται από το 2025-2035, εκτός του ότι είναι η μεγαλύτερη οπισθοδρόμηση που τεχνολογικά θα έχει πραγματοποιήσει η ανθρωπότητα, εφόσον τα πρώτα αυτοκινούμενα ήταν ηλεκτρικά, θα είναι και η μεγαλύτερη φούσκα στην νεότερη ανθρώπινη ιστορία.
Ο Καπιταλισμός σε όλες τις πληθυντικές του εκφάνσεις και εκφράσεις(κρατικός-καπιταλισμός, λαϊκός καπιταλισμός, ριζοσπαστικός φιλελευθερισμός, μεικτό κράτος, σχολή του Σικάγο, σοσιαλδημοκρατία, φιλελευθερισμός, φασισμός κλπ), προσδοκεί στο κέρδος και μόνο σε αυτό και κυρίως στο ικανό του ποσοστό.
Η Μπίζνα της Πράσινης Οικονομίας που προαλείφεται ήδη από την δεκαετία του 1990, καθορίζει την δεκαετία που διανύουμε, ωστόσο θα είναι μια μικρή παρένθεση, που όμως θα τρέξει σχετικά αναίμακτα την νομοτελειακή φύση του Καπιταλισμού ως σύστημα ανεξαρτήτως μείγματος κυβερνητικού μπλοκ, που κάθε νεότερο, θα είναι κατά πολύ χειρότερο και σκληρότερο από το προηγούμενο σε όλη τη Δυτική Ευρώπη.
Θα λέμε Μέρκελ και θα κλαίμε που δεν θα υπάρχει, όχι ότι ήταν καμιά κυρία περιωπής, καμία άσπιλη και αμόλυντη, μια κόρη Πάστορα και συντηρητική μέχρι το μεδούλι ήταν, αλλά ο Σολτς και οι συν αυτόν, η κυβερνητική παρέα του, θα είναι κατά πολύ χειρότεροι από τους προηγούμενους, αποδείχνοντας την αναγκαιότητα κάθε κυβερνητικό εποικοδόμημα, ότι είναι το άλλο πόδι της βάσης κι αυτή είναι η οικονομία και πως και τα δυο είναι αναγκαία, αλλά το ικανό για την χάραξη πολιτικής είναι η οικονομία. Το υδρογόνο και ζωντανά καύσιμα είναι το μέλλον, αλλά για να τρέξουν αυτά τα προγράμματα, πρέπει να υπάρξει ρευστότητα και η εν λόγω, σε τέτοιο μέγεθος, θέλει ριζικές ανακατατάξεις, η πόλεμο, η μια πολεμική προπαγάνδα της πράσινης οικονομίας που μαζί και μετά την πανδημία θα μετράει θύματα και θα επιφέρει καταναλωτικό κρεσέντο, όμοιο με αυτό μετά το Β' ΠΠ σε επίπεδο στατιστικών.
Αυτά για την ώρα, γιατί με το θέμα αυτό, έχουμε ανοίξει μέτωπο σοβαρής ιδεολογικής και πολιτικής αντιπαράθεσης, όπως με την σοσιαλδημοκρατία εδώ και δεκαετίες....
Βασικά κυβερνητικά στελέχη κι ορφανά του Σημίτη δεν βλέπουν 5ο κύμα πανδημίας κι αυτό γράφει στην ούγια του 1.1.2022 Φυσικά προσμένουν το συγκοινωνούν δοχείο, το ΚΙΝΑΛ του Ν. Ανδρουλάκη για έξοδο κινδύνου, έχοντας κάνει τη χώρα ναυάγιο. Θα μας πείτε από ναυάγιο σε ναυάγιο άγονται και φέρονται....
Περικυκλωμένοι, από την πανδημία, χωρίς Δημόσια Υγεία που οι ΜΕΘ έχουν φρακάρει, 11 Νοσοκομεία κλειστά από την εποχή Σαμαρά-Βενιζέλου, με μια Παιδεία που αναπαράγει παπαγάλους κι αυτούς κάθε χρόνο λιγότερους, την επερχόμενη πράσινη δικτατορία της άλλης μεγάλης δικτατορίας της ΕΕ, την πολιτιστική και πολιτισμική υποβάθμιση, τα μισθωμένα κανάλια, το παρακράτος που μπουκάρει σε θέατρα και δε λογαριάζει τίποτα, τις γυναικοκτονίες που έχουν γίνει ημερήσια διάταξη, τα εργατικά ατυχήματα που αποσιωπούνται, τα κομμένα ρεύματα, έχουμε τώρα και το βαρύ χειμώνα χωρίς θέρμανση, τους πέντε με έξι σεισμούς να βαράνε σαν πολυβόλο γύρω και μέσα από το νησί και δεν ξέρουμε τι άλλο θα συμβεί μέχρι να ξημερώσει το 2022.
Αυτοί έχουν την αίσθηση ότι θα πάμε σε εκλογές και θα συνεργαστούν τώρα που προλαβαίνουν.
Όμως το ερωτηματικό είναι τι θα προλάβουν τώρα που η έξοδος προς την ελευθερία δεν συμφέρει πριν απ΄όλα την ίδια την κυβέρνηση που ποτέ δεν ήθελε να λύσει κανένα πρόβλημα για να προχωρήσουν οι μπίζνες μέσω πανδημίας την οικονομική αναδιάρθρωση της αστικής τάξης της χώρας;;;
Όλα στα μουλωχτά και πίσω απ΄τις κουρτίνες χρηματοδοτούν αεροπορικές εταιρείες και προετοιμάζουν σαν άλλοι νέοι Παπουτσήδες την συγκέντρωση της ακτοπλοΐας σε Τραπεζικούς ομίλους που δημιούργησαν για να χειραγωγούν το Κράτος και τις εργασιακές σχέσεις όπως αυτοί και η ΕΕ επιθυμούν κι ορίζουν.

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2021

Τι συμβαίνει στα σύνορα της Λευκορωσίας;

Ο Πόλεμος δεν είναι ανάμεσα στην Ρωσία και την ΕΕ, αλλά μερίδας χωρών της που απ΄τη μια θέλουν τις πρώτες ύλες της και απ΄την άλλη θέλουν να τρώνε και να να πίνουν τσάμπα απ΄ τα προαύλια της, με τη λογική "μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε", ενώ ξέρουν πως παίζουν με φωτιά και κάποιοι από την ΕΕ δεν το θέλουν στο ελάχιστο. Αφενός ξέρουν ότι δεν μπορεί αυτό να γίνει με κανένα τρόπο και για κανένα λόγο, με αποτέλεσμα να είναι ένας άτυπος ΕΕνωσιακός εμφύλιος που ο ένας θέλει αλλά δεν μπορεί κι ο άλλος μπορεί, αλλά δεν θέλει(βλέπε Γαλλία - Ιταλία - Ισπανία - Πολωνία), αφετέρου δεν ενδιαφέρει άπαντες η περιοχή, ενώ ξέρουν ότι αν πειραχθεί η και διαταραχθεί η περιοχή, αμέσως Ρωσία, CSTO και Κίνα, θα λάβουν κυρώσεις και ο πλανήτης θα πέσει σε χειμερία νάρκη τόσο απ΄την πείνα, όσο και απ΄τη θέρμανση!!! 

Η Λευκορωσία εδώ και χρόνια είναι ο Σιτοβολόνας της Ευρώπης, μιας και η Ουκρανία έπαψε προ πολλού να είναι και εγκατέλειψε ολοσχερώς από τον νεοναζί σοκολατοβιομήχανο Ποροσένκο από το 2013 και συνεχίζει να περιμένει να δει χαΐρι με την καρικατούρα που την κυβερνάει ένα γελωτοποιό τον Ζελένσκι, αλλά ακόμα και οι ειπείν ενδιαφερόμενοι ΟΔ Γερμανίας δεν τολμούν να κάνουν τίποτα άλλο απ΄το να συσσωρεύουν δυνάμεις στα σύνορα, να τις αποσύρουν, να τις ξαναφέρνουν, να ψελλίζουν καμία μπούρδα όπως σήμερα δημοσιολόγος στην κρατική τηλεόραση και ξανά μανά απ΄την αρχή. Όταν κύριοι του ΝΑΤΟ(που οι βασικοί συμπαίχτες σας ΗΠΑ, Βρετανία, Γαλλία και Τουρκία το έχουν αφήσει στη μοίρα του και στα κρύα του λουτρού), ενώ εσείς σχεδιάζετε με όρους Ευρωστρατού να μαζεύετε στρατεύματα εδώ και δέκα χρόνια στη Βαλτική και μετά να τα στέλνετε στην βάση τους, με τα τελευταία πέντε να είναι εκνευριστικά επικίνδυνα, είναι δείγμα τόσο της προβοκατόρικης διάθεσης σας, όσο και το πόσο ενδιαφέρεστε για τις ανθρώπινες αξίες, με τις αποθήκες ψυχών. 

Δυστυχώς με τον χειρότερο τρόπο, όχι για σας, αλλά για τους πρόσφυγες, ήρθε η ώρα να δείτε στα σύνορα σας, το έγκλημα που εσείς διαρπάξατε, από την εποχή που διαλύατε τα Μπααθικά Κόμματα στην Μέση Ανατολή μέχρι την Αραβική Άνοιξη και έπειτα και τώρα θα το λουστούμε όλοι μαζί, "σύν, γυναιξί καὶ τέκνοις" και εσείς και εμείς οι "πολίτες" της ΕΕ(όπως μας αποκαλείτε κοροϊδευτικά) και οι φουκαράδες στα σύνορα λίγο πριν την παγωνιά. Φυσικά όπως κι εδώ, οι ΜΚΟ πρωταγωνιστούσαν και πρωταγωνιστούν μαζί, με τις συμφωνίες ΕΕ με την Τουρκία στην ταλαιπωρία αυτών των ανθρώπων που απ΄τη μια τους καλούν και απ΄την άλλη δεν τους θέλουν. Τους χρησιμοποιούν για να μιλήσουν για τον "Δικτάτορα" Λουκασένκο, ενώ σε όλη την ΕΕ ειδικά την αυτήν που συνορεύει πάνω από την Ελβετία ΤΟ 65% των εκπροσώπων τους είναι απόγονοι των waffen ss και των πολιτικών τους ταγών, δηλαδή γνήσιοι δημοκράτες που εκσπερματίζουν με τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και τον συμψηφισμό ναζισμού-σοσιαλισμού, ευνοώντας τον πρώτο και με τη συμβολή της "πράσινης" οικονομίας που επέρχεται για καμία δεκαριά το πολύ χρόνια, μέχρι να καταρρεύσει σαν χάρτινος πύργος. Στήνουν ένα παιχνίδι στην πλάτη των ταλαίπωρων σαν ασύμμετρη πολεμική απειλή, την ώρα που η Βόρεια ΕΕ, θα πει το ψωμί ψωμάκι και θα έχει τη θέρμανση ως πολυτέλεια(που δεν θα μπορέσει να έχει, γιατί γεμίσαμε φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες που δεν παράγουν ούτε ένα 5% της συνολικής Ηλεκτροπαραγωγής, με ότι αυτό σημαίνει). 

Ένα παιχνίδι "λίαν επιεικώς" επικίνδυνο, για να μιλήσουν τα κατά τόπους φερέφωνα της ΕΕ, να εκτοξεύσουν μύδρους και να επεκτείνουν τα ήδη τρισάθλια μέτρα τους, για την "κακή" Λευκορωσία, που δεν έχει ΜΚΟ (και καλά κάνει κατά την ταπεινή μας γνώμη), μιας και ο ρόλος τους δεν είναι ανθρωπιστικός, τον είδαμε στα νησιά μας, αλλά μπίζνες μιας εποχής που εμπορεύονται κάθε μορφής "ρύποι"(έτσι μας ονομάζουν), με υψηλή χρηματιστική αξία. Να μιλήσουν οι απόγονοι των φασιστών σε όλο το πολιτικό φάσμα της ΕΕ(από Χριστιανοδημοκράτες, Σοσιαλδημοκράτες, Πράσινους, "κεντροαριστερούς", μέχρι τους χιπστεράδες αναζωογονημένους ακροδεξιούς για το "Δικτάτορα" Λουκασένκο και να τον χαρακτηρίσουν γκάνγκστερ. "Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα" που πολύ σοφά, λέει και ο λαός μας. Αρκεί να ρίξουν οι καλοθελητές μια ματιά στο πιο δημοκρατικό από απόψη αντιπροσωπιών Σύνταγμα ολόκληρης της Ευρώπης μαζί με την Υπερδνειστερία και μετά να μιλήσουν. Τώρα, η ΕΕ της Γερμανικής επιρροής(Γερμανία-Δανία-Σκανδιναβικές χώρες, στις οποίες δεν συμπεριλαμβάνεται η Φινλανδία και μέρος των Βαλτικών χωρών δηλαδή), απ΄ τη μια μεριά θα ευνοούνται από την όποια τροφοδοσία φυσικού αερίου κι απ΄ την άλλη θα κηρύττουν μεγαλόστομες συνθηματολογίες. 

Στο παιχνίδι αυτό δεν λαμβάνειι συμμετοχή η Πολωνία, η οποία έιναι στα μαχαίρια με την Προτεσταντική ΕΕ της Γερμανίας, αλλά η Λιθουανία που βάζει εαυτόν σε κατάσταση γενικού συναγερμού, καθόλου τυχαία!!! Αυτού του τύπου οι "ασύμμετρες απειλές", δεν είναι και τόσο ικανές να δημιουργήσουν κάτι το επικίνδυνο (αν και κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει κάτι), αλλά θα χρησιμοποιήσουν αθώους ανθρώπους(όπως το έκαναν κι εδώ το 2015), για να πιέσει η ΕΕ για φτηνότερη ενέργεια και απρόσκοπτη και ανεμπόδιστη μεταφορά πρώτων υλών από την Λευκορωσία στο έδαφος της, χωρίς να πάνε οι τιμές στον ουρανό και τέλος νέο φτηνό, ευέλικτο εργατικό δυναμικό με "δεξιότητες" και κατάρτιση που έρχεται από την Ανατολή.

Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

Ο Ευρωενωσιακός ρατσισμός είναι η πιο βίαιη μορφή του ταξικού μίσους των ιμπεριαλιστών.

Το "από την πόλη έρχομαι και στη κορφή κανέλα" που λέει και ο πάνσοφος λαός, θα μπορούσε εύκολα να μεταφραστεί "απ' την Ασία έρχομαι γιατί με βομβαρδίζεις".
Ο τίτλος αυτού το άρθρου περικλείει τα κυρίαρχα συναισθήματα της Ε.Ε για τους λαούς, αλλά και τα δικά μας για την Ε.Ε των πολυεθνικών που ουδεμία σχέση έχει με την Ευρωπαϊκή Ήπειρο και τους λαούς της.
Μάλιστα κύριοι υπηρέτες της Ε.Ε των πολυεθνικών, του διεθνοποιημένου κεφαλαίου, του αντικομμουνισμού, των ιμπεριαλιστικών πολέμων, της πανάθλιας κυρίαρχης ιδεολογίας σας της ανταγωνιστικότητας και της επιχειρηματικότητας δηλαδή, η Ε.Ε είναι μια κατευθυνόμενη πύλη εισόδου για τους "άθλιους" όπου γης από εσάς τους ίδιους, για να τους ξεζουμίσετε "χωρίς σάλιο" για δεύτερη φορά. Την πρώτη μπορεί να είχατε βομβαρδίσει την οικογένεια τους και το σπίτι τους, στην πρώην χώρα τους(γιατί αποκαΐδια - προτεκτοράτα τους αφήσατε για μετά) ούτως ώστε να αποκομίσετε ακόμα περισσότερα κέρδη με την επερχόμενη μαζική μετανάστευση, με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια δηλαδή.
Η Ε.Ε είναι το χειρότερο, το πιο βρωμερό, από άποψη και συνθηκών και ιδεολογίας κελί (για να μην πούμε στρατόπεδο συγκέντρωσης) που γνώρισε η ανθρωπότητα απ' τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο και έπειτα για εκατομμύρια "εξαθλιωμένους".
Δεν υπάρχουν λαθραίοι και μη μετανάστες γιατί δεν υπάρχουν λαθραίοι άνθρωποι. Ετούτοι οι τρομαγμένοι απόκληροι απ' τις δικές σας στρατηγικές γίνονται πολλαπλά εξασθενημένοι γιατί αυτό σας βολεύει. Τα περί λαθραίων, είναι δικά σας φληναφήματα μήπως και αφομοιώσετε αυτού του είδους το εργατικό δυναμικό με όρους δουλείας και μάλιστα χωρίς καμία αντίδραση. Σκοπός σας είναι να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας δηλαδή να τους εξοντώσετε σε εξαντλητικά ωράρια και να τους πετάξετε σαν μια στημένη λεμονόκουπα στα σκουπίδια σας, όταν θέλετε ένα κέντρο όπως το κέντρο των Αθηνών, ένα τεράστιο εμπορικό κέντρο για τις πολυεθνικές σας.
Αυτή είναι η Ε.Ε σας, που ως ένας άλλος βραχίωνας του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ, συμμετέχει συνδιοργανόνοντας πολέμους η δικτατορίες στην Ασία, την Αφρική , η οπουδήποτε αλλού, πετυχαίνοντας μαζικές "αποδράσεις" από μερικές χιλιάδες ανθρώπους , ιθαγενείς των χωρών τους.
Οι περισσότεροι μέσα από τα υπό διάλυση κράτη που κατάγονται, ψάχνουν τρόπο διαφυγής προς την "εύπορη", όπως τους την έχετε παρουσιάσει δύση και κάνουν το βήμα, για να ζήσουν σαν άνθρωποι ταξιδεύοντας κάτω από αντίξοες συνθήκες, με κίνδυνο την ίδια τους την ζωή για ένα καλύτερο αύριο. Φυσικά αντί για ένα καλύτερο αύριο έχουν συναντήσει επανειλημμένως την κρατική και παρακρατική βία, την καταστολή και το καλλιεργημένο από τους εκάστοτε άρχοντες μίσος.
Σήμερα φυσικά αντιμετωπίζουν και άλλα ζητήματα που έχουν να κάνουν με την απεραντοσύνη του ταξικού μίσους που η ίδια η Ε.Ε έχει δημιουργήσει, που θέλει τους μετανάστες τσάμπα εργατικό δυναμικό και πριν αυτό προλάβει να οργανωθεί για να ζητήσει τα αυτονόητα, τους ετοιμάζουν και στρατόπεδα συγκέντρωσης για τη λεγόμενη επαναπροώθηση για που όμως, σε μέρη που δεν μπορούν γυρίσουν γιατί δεν υπάρχουν ούτε καν πρεσβείες;
Οι μετανάστες είναι τμήμα της εργατικής τάξης και ως τέτοιο το αντιμετωπίζουμε και εμείς που στεκόμαστε αλληλέγγυοι. Φυσικά και το μεγάλο κεφάλαιο στέκεται σε αυτούς , αλλά από την απέναντι όχθη χύνοντας το ταξικό του δηλητήριο πάνω τους. Δεν ήταν ποτέ και δε μπορεί εκ των πραγμάτων να γίνουν "πράκτορες" των διαλυμένων πρώην χωρών τους, όπως προπαγανδίζουν τα φερέφωνα και οι καλοθελητές του μίσους, όλοι αυτοί οι λαϊκίζοντες και αλλοπρόσαλλοι γκεμπαιλίσκοι, τα νέου τύπου και κοπής φασιστοειδή που δεν είναι και φασίστες γιατί ό φασισμός συν τοις άλλοις έχει και μια θεωρητική βάση.
Τα εν λόγω φερέφωνα, είναι αυτά που εστιάζουν στην κινδυνολογία, στη φοβία και στη διαδεδομένη (αναληθή τις περισσότερες φορές, έως σχεδόν πάντα) πληροφορία που έχει ως αφετηρία τα ΜΜΕ(ξαπάτησης) και ως στόχο το χαμηλό υπογάστριο του κόσμου αλλά και την λειψή ιστορική του παιδεία, την ημιμάθεια που το αστικό κράτος του την έχει καλλιεργήσει για να δημιουργεί κέρδη σε αυτούς που αυτό υπηρετεί ως πολιτικό προσωπικό.
Προφανώς κάτι τέτοια γκρουπούσκουλα το σύστημα τα αγκαλιάζει και τα αξιοποιεί καταλήλως για να κάνει τη δουλειά του, και η δουλειά του είναι να ξεγελά, να εμπαίζει και να περιφρονεί τον ταξικό του αντίπαλο, πέραν της εκμετάλλευσης που πραγματοποιεί πάνω του με κάθε τρόπο.
Το ρατσιστικό μίσος είναι πάνω απ' όλα ταξικό μίσος και οι Έλληνες εργάτες πρέπει με κάθε τρόπο να υπερασπιστούν τους μετανάστες συναδέλφους τους που η Ε.Ε και το μεγάλο κεφάλαιο έχουν βαλθεί να ξεζουμίσουν με κάθε τρόπο.
Οι μετανάστες είναι το πιο εξαθλιωμένο τμήμα της εργατικής τάξης, που η εργοδοσία χρησιμοποιεί για να ξεζουμίσει όσο γίνεται πιο πολύ. Το μεγάλο κεφάλαιο τους χρησιμοποιεί για να πιέσει αφόρητα το ανοργάνωτο και διασπασμένο τμήμα της εργατικής τάξης της χώρας εκπίπτοντας το σε χειρότερους εργασιακούς όρους. Με τον τρόπο αυτό η άρχουσα τάξη και το πολιτικό της προσωπικό στρώνει τον δρόμο για το νέο εργασιακό μεσαίωνα και ένα νέο διαίρει και βασίλευε μέσα στις χώρες της Ε.Ε.
Αυτά φυσικά δεν γίνονται ούτε από μόνα τους ούτε και αυτόματα. Εδώ πέρα χρειάστηκε και η συμβολή του εργατοπατερισμού, όλων εκείνων των συμβιβασμένων ηγεσιών της ΓΣΕΕ, που ποτέ δεν έκαναν δράμι για την υπεράσπιση Ελλήνων και ξένων εργατών και δεν έκαναν τίποτα για να οργανώσουν τους τελευταίους στα σωματεία τους.
Τώρα όσο ποτέ άλλοτε χρειάζεται ένα ισχυρό ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα όπως το ΠΑΜΕ, που θα οργανώσει και θα ενώσει Έλληνες και ξένους εργάτες στη βάση της κατάργησης της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο και θα αντιπαλέψει λυσσαλέα την λαγνεία του μεγάλου κεφαλαίου για παραπάνω κέρδη.

Ράδιο Κολλεκτίβα.

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

"Ο γάιδαρος είν' γάιδαρος και ας φορεί και σέλα". Άντε να το καταλάβουν στο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ


Εδώ ο κόσμος χάνεται και ετούτοι εδώ(στο ΣΥΝ δηλαδή), ξυρίζονται...Είναι αυτό που λέει και ο λαός "Ο γάιδαρος είν' γάιδαρος και ας φορεί και σέλα", άντε τώρα να το κατανοήσουν αυτοί που όταν ψήφιζαν τη συνθήκη του Μάαστριχ μας έλεγαν "πως θα τρώμε με χρυσά κουτάλια". Τώρα θα μας πείτε τι ζητάμε απ' αυτούς, αφού οτιδήποτε το λαϊκό όχι μόνο τους είναι από ξένο έως και εχθρικό αλλά και ξύλινο. Όταν τούτοι εδώ σκεφτούν κοινωνικοπολιτικά και όταν οι συγκεκριμένοι θελήσουν να κάνουν έστω για μια και μοναδική φορά στη ζωή τους σοβαρή κοινωνικοπολιτική ανάλυση, τότε θα πέσει ο Ουρανός (Λ. Κύρκος) να τους πλακώσει με κατηγορώ και σοσιαλδημοκρατικούς αφορισμούς, δηλαδή ότι απέκτησαν ξύλινες γλώσσες και ότι δε μπορούν να κατανοήσουν το νέο και ωραίο......

Radio collectiva

Σχετικές αναρτήσεις:

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

0%+0%=14%

Άραγε ποιος θα ξεχάσει το αμίμητο 0%+0%=14%, που είχε "αποδείξει" ο αλήστου μνήμης πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης την Άνοιξη του 1992, για την αύξηση μισθών και συντάξεων.
Θα μας πείτε ξεχνιέται αυτό; Όχι φυσικά και γίνεται ιδιαίτερα επίκαιρο με τις δηλώσεις που έκανε την περασμένη εβδομάδα για τους εργαζόμενους("οι καλύτεροι του φίλοι").
Ο πρώην πρωθυπουργός επεσήμανε ότι στη δύσκολη οικονομική συγκυρία, τα λεγόμενα κεκτημένα δικαιώματα των εργαζομένων δεν σημαίνει ότι είναι ιερά και απαραβίαστα. Μάλιστα, σημείωσε χαρακτηριστικά πως όταν δεν υπάρχουν χρήματα οι πάντες πρέπει να προετοιμαστούν. Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε και σε παλαιότερες στάσεις κομμάτων αναφορικά με νόμους, λέγοντας πως «κανείς δεν μπορεί να βγαίνει και να λέει ότι εμένα αυτός ο νόμος δεν μου αρέσει», χαρακτηρίζοντας μία τέτοια στάση ως φασισμό.
Τώρα τι α πει κανείς για τον άνθρωπο που έκανε μαθηματικό αξίωμα το 0+0=14%, τον άνθρωπο που είπε στις δυνάμεις καταστολής "εσείς είστε το κράτος"(με ότι συνεπάγεται απ' αυτό), για τον άνθρωπο που κατηγόρησε το ΑΚΕΛ(λες και του έπεφτε λόγος) για την απόφαση του να πει όχι στο σχέδιο ΑΝΑΝ, για τον άνθρωπο που μαζί με το Γ.Μαρίνο καθιέρωσαν τη λογική ότι για όλα τα κακά στη χώρα φταίνε οι εργαζόμενοι, για τον άνθρωπο που κατάργησε την ΑΤΑ που δεν ήταν δα κάτι το τρομερό, ωστόσο οι προθέσεις του έδειχναν την αντιλαϊκή του κατεύθυνση και τελικά πως είναι ο πιο πιστός υπηρέτης του μεγάλου κεφαλαίου στη χώρα, κάνοντας υποδείξεις και τραβώντας το αυτί σε όσους πάνε κόντρα στις επιλογές του ΣΕΒ, της ΕΕ και των ΗΠΑ στη περιοχή...
Ποιος μιλάει για φασισμό λοιπόν, αυτός που έκανε κανόνα τη επιβολή της αντιλαϊκής πολιτικής γιατί έτσι το θέλει ο ΣΕΒ έτσι θα γίνει; Δηλαδή το real politics δεν είναι φασισμός; Μήπως είναι κάτι άλλο; Αλλά όπως λέει και ο λαός "Ανάθρεψε τον ποντικό να φάει το μαλλί σου.", η το άλλο "Άλλος χάσκει κι άλλος μεταλαβαίνει".
Άντε και του χρόνου.

Radio Collectiva

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2008

Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι....

Η Renault κλείνει όλες τις μονάδες της διαδοχικά για δυο εβδομάδες και πετάει στο δρόμο 80.000 ανθρώπους δηλαδή μια πόλη σαν τη Καβάλα, σαν τις Σέρρες, σαν τα Γιάννενα, σαν τη Χαλκίδα, το Αγρίνιο, η τη Καλαμάτα.
Η Nissan κλείνει επ' αόριστον τα εργοστάσια της στην Ιβηρική Χερσόνησο και πετάει στο δρόμο 20.000 εργαζόμενους, δηλαδή σαν να πετιούνται στο δρόμο οι κάτοικοι των παραπάνω απ' τις μισές πόλεις της χώρας μας(η τραγικότητα του καπιταλισμού σε όλο της το μεγαλείο).
Η Ford στη Γαλλία για 10 εβδομάδες διακόπτει τις εργασίες της σε Γαλλία, Γερμανία, Βρετανία και σε όλη την Ανατολική Ευρώπη. Πετάει στο Δρόμο 50.000 κόσμο, δηλαδή να πετιούνται στο δρόμο, κάτοικοι σε μεγέθη πληθυσμού πόλεων στη χώρα μας, όπως το Ρέθυμνο, η Ρόδος, η Μυτιλήνη και η Αλεξανδρούπολη.
Η Volksvagen απολύει ακόμα 5000 εργαζόμενους και η Σουηδική Volvo, μετά τους 20.000, απολύει άλλους 5000, απ' ότι βλέπεται τα νούμερα είναι αμείλικτα και τα μεγέθη των πόλεων δε τα βάζουμε να αποδείξουμε τις γνώσεις μας στη γεωγραφία, αλλά το πόσο τραγικά είναι για τους λαούς της Ευρώπης τα πράγματα.
Έχουν πέσει αναδουλειές φαίνεται και σε λίγο για να λειτουργήσουν θα ζητήσουν κοινωνικοποίηση των ζημιών τους με κανένα ισχυρό τονωτικό πακέτο χρηματοδότησης όπως οι τράπεζες αδέλφια...
Φυσικά οι κυβερνήσεις των χωρών της ΕΕ, θα σπεύσουν να βοηθήσουν και μετά να σου νέοι φόροι, νέα χαράτσια νέες διαιρεμένες στα 8 θέσεις εργασίας, αυτές που πριν τη κρίση ήταν μια θέση....
Πως το είπε ο υπεύθυνος της FORD στη Γαλλία; "Και τι δηλαδή το εργοστάσιο πρέπει να σκάσει για τον αν η οικογένεια σας θα πεινάσει; Καλύτερα να πεινάσει αυτή για 10 εβδομάδες παρά αυτό για 10 χρόνια"
Όχι παίζουμε "εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι...."
Α ρε Συνασπισμένοι με τα "χρυσά σας κουτάλια" αυτά της ΕΕ που μας λέγατε το 1992 ότι θα τρώμε (Συνθήκη του Μαάστριχτ)!!! Τελικά δεν υπολογίσαμε, πόσο μέσα είχατε πέσει τελικά αλλά άθελα σας, γιατί και φυσικά κάποιοι θα έτρωγαν με χρυσά κουτάλια αλλά σίγουρα όχι εμείς που έτσι διαδίδατε, τι να κάνουμε έχει η ιστορία τα γυρίσματα της και εσείς τα πατήματα σας σε πολλές βάρκες.....

Γιάννης Κ.

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Αντικομμουνισμός η θεία μετάληψη του ναζισμού.

Στα τέλη της δεκαετίας του '80, και στις αρχές της δεκαετίας του '90, οι ανατροπές των σοσιαλιστικών κρατών και της ΕΣΣΔ, αποτέλεσαν το εναρκτήριο λάκτισμα, της χωρίς όρια κλιμακούμενης επίθεσης του ιμπεριαλισμού εναντίων όλων των λαών και των μέχρι τότε κατακτημένων με αίμα και υπέρτατες θυσίες δικαιωμάτων του.
Η επίθεση ξεκίνησε με την γνωστή τακτική των ιμπεριαλιστών, που δεν είναι άλλη από την μέθοδο της σαλαμοποίησης, η οποία προωθείται σιγά και μεθοδικά. Οι ιμπεριαλιστές με αυτό τον τρόπο τροχιοδρομούν τα σχέδια τους μέχρι τον τελικό στόχο. Η σαλαμοποίηση, είναι η πλέον ενδεδειγμένη μέθοδος χειραγώγησης των λαών. Στοχεύει κυρίως στην κοινωνική συνείδηση της εργατικής τάξης, των φτωχών και μεσαίων λαϊκών στρωμάτων, ούτως ώστε σε βάθος χρόνου αυτή αρχικά να εξαφανιστεί, να χαλιναγωγηθεί και τέλος και να μεταλλαχθεί σε συνείδηση του συνηγόρου του διαβόλου, δηλαδή να γίνουν οι λαοί κατήγοροι του ίδιου τους του εαυτού. Να γίνουν ταξικοί αυτόχειρες υιοθετώντας την εχθρική για αυτούς ταξική συνείδηση των ιμπεριαλιστών που δεν είναι άλλη απ’ τη κοινωνικής συνείδηση της κοινωνικής συναίνεσης και του κοινωνικού αυτοματισμού.
Ξεκινά κυρίως με φαινομενικά επιστημονικές θεωρίες, όπως αυτή των αρχών της δεκαετίας του '90, του «τέλους της ιστορίας» όπου ήταν και ο τίτλος ενός βιβλίου του κυρίου Φουκουγιάμα. Ο τίτλος αυτός ευνοούσε τις επιδιώξεις των ιμπεριαλιστών. Ήταν μια βελούδινη θεωρία που καταργούσε την αναγκαιότητα για το σοσιαλισμό και προσάρμοζε το μέλλον σε ένα αέναο καπιταλισμό, όπου όλα μοιάζουν με "παράδεισο".
Μια άλλη θεωρία οι οποία παρουσιάστηκε στη περίοδο του μεσοπολέμου, η οποία προλείανε το έδαφος για το φασισμό ήταν η θεωρία του "ολοκληρωτισμού", μια θεωρία της Χάνα Αρέντ, η οποία με ένα εξόχως αντιεπιστημονικό τρόπο, προσπαθούσε να βάλει σε ένα τσουβάλι το σοσιαλισμό με τις ιδέες που κήρυττε ο Μουσολίνι και μετέπειτα ο Χίτλερ(ο οποίος και σε θεωρητικό επίπεδο είχε πάμπολλες διαφορές με τον Ιταλό δικτάτορα γιατί εικονικά εστιάζονταν στη ρομαντική κοινωνιολογία των Κρικ, Γιούντερ, Ρόζενμπεργκ), δηλαδή ακόμα και οι φασίστες και οι εθνικοσοσιαλιστές είχαν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους κάνοντας ειδικά μετά το πόλεμο τη θεωρία του "ολοκληρωτισμού" ανίσχυρη.
Στη δεκαετία του '90 και μετά βέβαια, το αντεπιστημονικό "τέλος των ιδεολογιών" του κυρίου Φουκουγιάμα και η θεωρία του ολοκληρωτισμού επανήλθαν. Το γεγονός αυτό δεν ήταν τυχαίο, εντάσσονταν σε αυτού του τύπου τις σαλαμοποιημένες "λεπτές χειρουργικές επεμβάσεις" στις συνειδήσεις των λαών, και προωθούσαν τη διαστρέβλωση και τη παραχάραξη της ιστορίας επίσης με βελούδινο και αντιεπιστημονικό τρόπο, όπου ο μαύρος φασισμός , συναντούσε το "κόκκινο" ενώ ο τελευταίος παρουσιάζονταν ως ακόμα πιο αιμοσταγής!!!
Παράλληλα με αυτές τις προσπάθειες ιδεολογικής χειραγώγησης, προωθούνταν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, οι πιο αντιλαϊκές και αντεργατικές συνθήκες, οι οποίες προλείαναν το έδαφος για ακόμα χειρότερες μέρες για την εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά λαϊκά στρώματα σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. Ταυτόχρονα έκαναν ένα δεύτερο γύρο λοβοτομής στις συνειδήσεις των λαών εγκαθιδρύοντας τις μέθοδες του μονόδρομου, της ταξικής συνεργασίας και υποταγής στο μεγάλο κεφάλαιο και στους ιμπεριαλιστές και ενώ οι ίδιοι περνούσαν τη λογική του ταξικού τους μίσους, κάνοντας μια σειρά από πολέμους, διαλύοντας χώρες κατ' επιταγή τους όπως τη Γιουγκοσλαβία , επειδή δεν μπήκαν στην τότε ΕΟΚ το 1988.
Φυσικά ο ιμπεριαλισμός δεν σταμάτησε εκεί, μετά από πολλές προσπάθειες του για τη προώθηση της παραχάραξη της ιστορίας πίστεψε πως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να τη νομιμοποιήσει κι όλας, ενώ προηγουμένως το "εξώγαμο παιδί" του με τις μυστικές υπηρεσίες η "τρομοκρατία", χρησιμοποιήθηκε ως άλλοθι για νέες επιθέσεις εναντίων των λαών με μια σειρά από αντιτρομοκρατικές ρυθμίσεις που καταργούσαν ακόμα και το τεκμήριο της αθωότητας, ενώ όποιος δεν είναι από "τούδε και έπειτα" με τους ιμπεριαλιστές θα είναι εν δυνάμει εχθρός και πρέπει να συντριφθεί.
Λαοί ολόκληροι, όπως του Ιράκ, Ιράν, της Παλαιστίνης, της Λ.Δ.Κορέας του Αφγανιστάν και άλλοι μαζί μ' αυτούς, βαφτίζονται ως" ο άξονας του κακού" και ετοιμάζονται να δεχτούν τα πυρά του ιμπεριαλισμού, τα οποία φυσικά δεν θα είναι μόνο λεκτικά αλλά θα είναι έως και πυρηνικά Μέσης ισχύος, κάποιες απ' αυτές ήδη τα έχουν δεχτεί.
Για να γίνει φυσικά κατορθωτό αυτό, και να αρθούν όλες οι αντιστάσεις από τους λαούς (τη στιγμή που οι ίδιοι οι λαοί έχουν αρχίσει να σκέφτονται πολύ σοβαρά πως η ανατροπή του σοσιαλισμού ήταν κυρίως μια μέγιστη ήττα γι αυτούς, η μεγαλύτερη ήττα τους σε όλη την ανθρώπινη ιστορία), οι ιμπεριαλιστές της Ε.Ε άρον άρον, με 409 μαριονέτες, πληρωμένους και μη-πράκτορες του ιμπεριαλισμού, προώθησαν προς ψήφιση στην Ευρωβουλή ένα νέο κατάπτυστο κείμενο που προσπαθεί να εξισώσει το σοσιαλισμό της ανθρωπιάς, με το ναζισμό της κτηνωδίας, το ναζισμό που είναι παιδί του ιμπεριαλισμού. Αυτό δεν συμβαίνει τυχαία, κάθε φορά που ο ιμπεριαλισμός χρειάστηκε να πάρει τις πιο ανοιχτές τις πιο τρομοκρατικές επιθετικές του ενέργειες εναντίον των λαών, κατέφευγε πάντα και μόνιμα αρχικά στον αντικομουνισμό, έβγαζε τα κομμουνιστικά κόμματα παράνομα η ιμη-παράνομα και μετά στραγγάλισε ανεμπόδιστα λαούς ολόκληρους.
Το έκανε πάνω από 68 φορές μεταπολεμικά με Νατοϊκό-κινούμενες δικτατορικές κυβερνήσεις σε Λατινική Αμερική, Ελλάδα, Ασία, Αφρική και Ευρώπη. Όμως τα πιο τρανταχτά παραδείγματα ήταν αυτά της δεκ του '30, όταν οι ιμπεριαλιστές εξόπλιζαν τους Χίτλερ, Μουσολίνι, Χίρο-Χίτο, Φράνκο, Αντονέσκου, και μονάρχες όπως ο Μπόρις της Βουλγαρίας και άλλου είδους "φρούτα" όπως ο ναύαρχος Μίκλος Χόφκιν σε Ουγγαρία, ο Μεταξάς σε Ελλάδα, τα πολεμοκάπηλα φασιστοειδή σε Φινλανδία , η τη κυβέρνηση του Κουϊσλιγκ σε Νορβηγία που πρωταγωνίστησαν προ του 2ου και κυρίως στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, ενώ κύριο χαρακτηριστικό τους ήταν πάντα οι διωγμοί, οι βασανισμοί τα κρεματόρια και τα στρατόπεδα συγκεντρώσεων, ο ευνουχισμός του συνδικαλιστικού κινήματος, η επιθέσεις στα λαϊκά δικαιώματα, οι προκλήσεις και η ασέβεια σε γείτονες χώρες.
Για να γίνουν όμως όλα αυτά, έπρεπε να περάσουν στην παρανομία τα κομμουνιστικά κόμματα, να μονιμοποιηθεί και να νομιμοποιηθεί αρχικά στη συνείδηση της πλειοψηφίας του κόσμου, ότι ο κομμουνισμός σα ιδεολογία είναι ο πατέρας όλων των δεινών και μόλις γίνει αυτό, τότε θα αρχίσουν να διώκονται με νόμιμο τρόπο πρώτα οι κομμουνιστές και μετά όλοι οι άλλοι. Τότε όπως και σήμερα στον αντικομουνισμό πρωταγωνιστούσαν και πρωταγωνιστούν οι σοσιαλδημοκράτες .
Ήταν και συνεχίζει να είναι η συνειδητή προσπάθεια από την πλευρά του ιμπεριαλισμού, της μετατόπισης των ευθυνών του, για την εξαθλίωση που ο ίδιος προξενούσε και συνεχίζει να προξενεί στους λαούς, προς στους κομμουνιστές και τα Κομμουνιστικά Κόμματα και μετά τους ίδιους τους λαούς συνθλίβοντας τους τελικά, αφού τα οδοφράγματα της υπεράσπισης των δικαιωμάτων τους τα Κομμουνιστικά Κόμματα θα έχουν τεθεί εκτός μάχης και οι ιμπεριαλιστές, οι πληρωμένοι και οι άμισθοι κονδυλοφόροι του και πράκτορες του , Γκαουλάϊτερ και το χαφιεδολόι θα κυριαρχούν .
Όσες φορές στην ιστορία πέτυχε ο Αντικομμουνισμός η πιο οργανωμένη δηλαδή προσπάθεια, απ την πλευρά του ιμπεριαλισμού να κατασυκοφαντηθεί αρχικά ο σοσιαλισμός, να σπιλωθεί με τόνους λάσπης και ψέματος, να παραχαραχθεί η ίδια η ιστορία των λαών και οι δυνατότητες που αυτοί έχουν. Τόσες φορές ακόμα πέτυχε η ίδια η ιστορία των λαών να μην αποτελεί μπούσουλα για να ξαναφτιάξουν οι ίδιοι οι λαοί το μέλλον τους στα μέτρα και τα σταθμά που τους αναλογούν, μέτρα και σταθμά που δεν είναι άλλα από την αξιοπρέπεια και την κατάργηση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο. Όσες φορές τα Κομμουνιστικά Κόμματα μπήκαν στο περιθώριο και έγιναν παράνομα, άρχιζε η καταλήστευση και η αποκαθήλωση των λαών απ' τις πιο χρυσές και πιο λαμπρές σελίδες τις ιστορίας που οι ίδιοι οι λαοί είχαν γράψει, στις πιο μαύρες και σκοτεινές, στο βόρβορο και στο έρεβος της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο, το πιο βίαιο και ταξικό μίσος των αρχόντων, που προορίζουν τους λαούς για κάτι λιγότερο από δούλους.
Ο Αντικομμουνισμός τελικά, είναι το πρώτο στάδιο της πιο χυδαίας και ελεεινής καταλήστευσης των λαών και στις ιστορίας τους. Είναι το βούτυρο στο ψωμί των πιο επιθετικών και κτηνωδών διαθέσεων των ιμπεριαλιστών, είναι η αναθέρμανση των πιο βίαιων και χαμηλών ενστίκτων των ιμπεριαλιστών, είναι η για μία ακόμη φορά εκκόλαψη του αυγού του φιδιού και η βαρβαρότητα σ' όλο της το μεγαλείο, είναι το μίσος όχι μόνο στην εργατική τάξη, αλλά και στην ίδια την ανθρωπότητα. Αυτοί οι οποίοι μιλούν ότι ο κομμουνισμός σαν ιδεολογία εκτρέφει τη βία γιατί εκτρέφει την ταξική πάλη, είναι οι ίδιοι που στάζουν το μεγαλύτερο ταξικό μίσος και δηλητήριο εναντίον της εργατικής τάξης και το φτωχών λαϊκών στρωμάτων, ενώ παράλληλα καλλιεργούν την ταξική συνεργασία (δηλαδή τη δουλεία). Στο πάθος τους οι ιμπεριαλιστές για ταξική κυριαρχία, δηλαδή για τη συνέχιση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο, δηλαδή για τη διαιώνιση της αποκόμισης όλο και περισσότερο κέρδους, είναι ικανοί να δημιουργήσουν νέους παγκόσμιους πολέμους με νέα κρεματόρια και με νέα στρατόπεδα συγκεντρώσεων εναντίον όλων όσοι αντιδρούν στη νέα τάξη πραγμάτων τους, που είναι τόσο νέα όσο και αυτή του Χίτλερ.
Εξάλλου η καλή ΕΕ χρηματοδοτεί της λεγεώνες των SS, σε όλες τις πρώην Βαλτικές χώρες και σε μια σειρά χώρες οι κομμουνιστικές νεολαίες βγαίνουν παράνομες.
Αυτό λοιπόν είναι ο Αντικομουνισμός και το νέο αντικομουνιστικό εμετούργημα που 409 απολογητές του ιμπεριαλισμού ψήφισαν, κοιτάζει στο μέλλον γιατί ο σοσιαλισμός είναι νομοτέλεια και το ξέρουν και αυτό προσπαθούν να αποκλείσουν τους λαούς απ’ την ιστορική τους αποστολή τη κατάργηση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο.
Επειδή η παραχάραξη της ιστορίας από τους αντικομουνιστές έχει πάρει τη μορφή χιονοστιβάδας, και όλοι αυτοί προσπαθούν να βάλουν τα κομμουνιστικά κόμματα και την κομμουνιστική ιδεολογία στο ίδιο τσουβάλι με το φασισμό, είναι αυτοί που δίνουν τροφή και μάσκα οξυγόνου στο τέρας του φασισμού για να ξαναγεννηθεί.
Οι ιμπεριαλιστές, θέλουν με κάθε τρόπο και σε κάθε περίπτωση οι λαοί να ξεχάσουν πως το φασισμό το νίκησε κυρίως η μεγάλη Σοβιετική Ένωση και ο τιμημένος Κόκκινος στρατός που σύντριψε πάνω από 620 μεραρχίες των ναζί.
Οι ιμπεριαλιστές, θέλουν με κάθε τρόπο και σε κάθε περίπτωση οι λαοί να ξεχάσουν ότι χωρίς τα ΚΚ και τη πρωτοπόρα δράση τους δε θα υπήρχαν σοβαρά, παρά μόνο εικονικά αντάρτικα στην Ευρώπη, όπως αυτά των Γάλλων ΜΑΚΙ, όπως επίσης θέλουν με κάθε τρόπο και σε κάθε περίπτωση οι λαοί να ξεχάσουν ότι το τρίτο Ράιχ δε θα είχε νικηθεί χωρίς τη συμβολή της Σοβιετικής ένωσης.
Ωστόσο σήμερα οι ίδιοι ιμπεριαλιστές είναι αυτοί οι οποίοι κατηγορούν ακόμα και τον Ουίνστον Τσόρτσιλ γιατί στην πορεία άλλαξε τη πολιτική του ενδοτισμού του Τσάμπερλεν και συμμάχησε με τη Σοβιετική Ένωσή. Είναι οι ίδιοι οι οποίοι προσπάθησαν το 2006 στην κοινοβουλευτική συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης να περάσουν το αντικομμουνιστικό μνημόνιο και ο Αντικομμουνισμός να γίνει κανόνας και ο φασισμός πάρει σάρκα και οστά.

ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΕΝΩΣΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΥΣΤΕΡΙΑΣ , ΟΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ. ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ 409 ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΩΝ-ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΜΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ. Η ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟY ΕΙΝΑΙ «ΥΨΙΣΤΗ ΥΒΡΙΣ», Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΒΡΙΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΛΑΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΌΣΟΙ ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ.



ΓΙΑΝΝΗΣ Κ.

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2008

«ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ» ΤΩΝ ΕΥΡΩ-ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ

Η τοποθέτηση γνωστή, όπως και οι πολιτικοί φορείς που την είχαν πρώτο - προβάλει στις αρχές του 20ου αιώνα είναι επίσης γνωστοί. Αυτοί που την είχαν εφεύρει, απ’ τη μια είναι οι μεγάλοι «υπέρ - επαναστάτες» (πριν και μετά από ένα κρισιακό φαινόμενο, αλλά ποτέ τη στιγμή που αυτό εκδηλώνεται), ενώ ταυτόχρονα διέπονται από πάγιες μικροαστικές αντιλήψεις. Η πολιτική αυτή θέση είχε ονομαστεί «Τροτσκισμός»(απ' το δημιουργό της) και ήταν, είναι και θα είναι μια αρκούντως θετικιστική, σε γενικές γραμμές μικροαστική - συμβιβαστική και εντελώς αντεπαναστατική θεώρηση των πραγμάτων που έλεγε.«Ο σοσιαλισμός δεν μπορεί να εγκαθιδρυθεί σε μια μόνο χώρα». Άρα, τέρμα οι «εθνικοί δρόμοι για το σοσιαλισμό», δηλαδή τέρμα ο σοσιαλισμός.

Αυτά τα ισχυρίζονταν πρώτος, ο ιδεολογικός εκπρόσωπος του θετικιστικού η μεταφυσικού σοσιαλισμού το 1909, ο οπορτουνιστής Νταβίντοβιτς Μπρονστάιν, γνωστός ως (Τρότσκι) ως ο τότε αρχηγός της ομάδας «ΜΕΖΡΑΒΙΕΝΚΑ» και γίνονταν ένα ακόμη καρφί που χτυπούσε πισώπλατα, αλύπητα χυδαία αρχικά το Λένιν και μετέπειτα το Στάλιν με τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα.

Το 2004 στη κεντρική προεκλογική συγκέντρωση στην Ομόνοια, ο τότε πρόεδρος του ΣΥΝ/ΣΥΝΡΑ(έτσι αποκαλούνταν τότε ο νεογέννητος ΣΥΡΙΖΑ τον οποίο βάφτισε ΣΥΡΙΖΑ ειρωνικά ο «Τηλέπαθος»), Ν. Κωνσταντόπουλος αλλά και κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής του συνέντευξης , τον αντέγραψε, σαν ένας άλλος Νεοτροτσκιστής τύπου Τόμμυ Τζόουνς. Όμως όλες αυτές οι απόψεις απηχούν τέλεια στο μεγάλο κεφάλαιο και τους συνδαιτυμόνες του, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν πάγιο αίτημα της ΕΕ να υποκαταστήσει το σκληρό γι' αυτό σοσιαλισμό του μακρινού και απωτέρου μέλλοντος, με μια αταξική και καθόλου σοσιαλιστικής κατεύθυνσης σοσιαλδημοκρατία που θα της κάνει καλύτερα τη δουλειά όταν το λαϊκό κίνημα βρίσκεται σε έξαρση. Μπορεί η συγκεκριμένη τοποθέτησή, να ήταν η θέση του κόμματός του, όμως αποτελεί και αναγκαιότητα της ΕΕ η δημιουργία ενός ακόμη Ευρωπαϊκού πολιτικού κόμματος της «Ευρωπαϊκής Αριστεράς».

Στο προγραμματικό συνέδριο του ΣΥΝ, που έγινε στα τέλη του Μάη του 2004, οι προτάσεις της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής, οι οποίες και ψηφίστηκαν από τα μέλη του συνεδρίου, έβαζαν στόχο το «σοσιαλισμό με ελευθερία και δημοκρατία», με ποια δημοκρατία όμως και πια στοιχεία ελευθερίας, αυτά της ΕΕ; Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά και εδώ έχει μεγάλη σημασία να αναδειχθούν κάποιες πλευρές που αυτομάτως αποκαλύπτουν κάποιες άλλες. Να συμπληρώσουμε ότι μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει η παραμικρή αλλαγή και μόλις παρουσιαστεί το υπό προετοιμασία πρόγραμμα του ΣΥΝ, να είστε σίγουροι και σίγουρες πως δε θα υπάρξει η παραμικρή διαφοροποίηση. Η μόνη διαφορά που θα υπάρξει θα είναι πως ανάμεσα στη λογική της ενσωμάτωσης για να μη «στεναχωρηθούν» οι λοιπές παράμετροι του ΣΥΡΙΖΑ θα μπουν από τη κλειδαρότρυπα και κάποιες «ρετουσαρισμένες υπέρ-επαναστατικές κορώνες» για να έχουμε μια πλήρη εικόνα του δυαδικού κόσμου της εν λόγω παράταξης, γιατί κόμμα για μας δεν είναι, αφού είναι και με το «κλέφτη και με το νοικοκύρη». Απ’ τη μια χαμογελάει στο «κλέφτη» και απ’ την άλλη χαριεντίζεται με το «νοικοκύρη» και φυσικά για κλέφτη δε βλέπει την άρχουσα τάξη αλλά τα φτωχά λαϊκά στρώματα που στη Κουμουνδούρου στη κυριολεξία τα απεχθάνονται. Από δικό τους στέλεχος έχει ακουστεί και μάλιστα δημόσια τη λίγο πριν τη διάσπαση του 1991 «ότι οι εργάτες είναι ανήθικοι γιατί παρενοχλούν τις κόρες τους.» και νομίζεται πως έχουν αλλάξει από τότε; Κούνια που σας κούναγε, δείτε τι ψηφίζουν στα σωματεία - συνδικάτα κλπ, «βασιλικότεροι του βασιλέως» αφήνοντας άφωνους ακόμα και τους εκπροσώπους της ΔΑΚΕ…..

Η ΕΕ είναι ένας γνήσιος απόγονος της ένωσης του άνθρακα και του χάλυβα (ΕΚΑΧ) και αυτό αποδείχτηκε με τη σύνταξη του ευρωσυντάγματος και της ευρωσυνθήκης όπου οι δημιουργοί της εν λόγο συμφωνίας είναι και οι τωρινοί προύχοντες της! Παρά τις αντιθέσεις που αυτοί έχουν, όλοι μαζί συμφωνούν για την περιστολή των δικαιωμάτων και των όσων συνεπάγονται, με στόχο και σκοπό τη διεύρυνση των τεσσάρων ελευθεριών της ΕΕ, που δεν είναι άλλες από τις: α)Ελευθερία μετακίνησης κεφαλαίου, β) Ελευθερία μετακίνησης εργατικού δυναμικού, γ) Ελευθερία μετακίνησης εμπορευμάτων και δ) Ελευθερία μετακίνησης υπηρεσιών, όλα προς τέρψη του μεγάλου κεφαλαίου και των αναγκών του! Για αυτές τις ελευθερίες ενδιαφέρεται η ΕΕ των μονοπωλίων προσδοκόντας να πραγματοποιήσει τα καπιταλιστικά - ιμπεριαλιστικά της οράματα, στα πλαίσια της δημιουργίας ευρωπαϊκών πολιτικών κομμάτων, που προβλέπεται μέσα απ τη συνθήκη της Νίκαιας!

Σ’ αυτή την Ευρώπη του κεφαλαίου τα μεγάλα κράτη που τώρα γίνονται περισσότερο «χαλίφης στη θέση του χαλίφη»και μάλιστα με νομική υπόσταση, δε θα επιτρέπεται η κάθοδος στην πολιτική κομμάτων που είναι είτε ενάντια στην ΕΕ, είτε θα αποφασίζουν μόνα τους πέραν των αποφάσεων των προϊσταμένων αρχών, αρχών που (σύμφωνα με την Ευρωσυνθήκη) θα προέρχονται υποχρεωτικά από τις 4 ηγέτιδες δυνάμεις της ΕΕ, παρά τις αντιθέσεις που έχουν αυτές. Δεν θα έχει καμία σημασία αν θα είναι κεντροδεξιά , κεντροαριστερά, η απλά δεξιά η αριστερά κόμματα, μιας και οι Κεντρικές τους Επιτροπές και τα εκτελεστικά τους γραφεία θα υπάρχει η πλειοψηφία των ηγεμόνων που θα βγαίνουν πλειοψηφικά όπως στις ανώνυμες εταιρίες. Αυτό το προβλέπει ρητά και κατηγορηματικά το πρώην ευρωσύνταγμα και η συνέχεια του η ευρωσυνθήκη! Φυσικά στα εδάφια της παρατηρεί κανείς πως κόμματα όπως το ΚΚΕ, που πολύ ορθά δεν αποδέχονται τα ευρωπαϊκά πολιτικά κόμματα, πιθανόν να τα δούμε και παράνομα, εφόσον αυτό θέλει η ΕΕ . Αυτά ως προς την ΕΕ και την στρατηγική της, που είναι η στρατηγική του μεγάλου κεφαλαίου.

Ως προς το ΣΥΝ τώρα. Ένας είναι ο στόχος του, ο οποίος όπως τον παρουσιάσουν στο ΣΥΝ μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω της «ευρωπαϊκής ενοποίησης»,ενώ αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Η ευρωπαϊκή Αριστερά έχει αποδεχτεί τη διαδικασία της ευρωπαϊκής ενοποίησης, γιατί θεωρεί πως αυτή ευνοεί τους δικούς της στόχους. Αφού η ιστορική πείρα διδάσκει πως ο σοσιαλισμός δεν μπορεί εγκαθιδρυθεί σε μια μόνη χώρα, το πεδίο ταξικών, κοινωνικών, πολιτικών και ιδεολογικών αγώνων που ανοίγει η πορεία της ευρωπαϊκής ενοποίησης συνιστά το πραγματικό έδαφος, όπου ο καταστατικός της στόχος μπορεί να αποβεί ρεαλιστικά εφικτός»...

Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, παραχαράζοντας ακόμα και την ιστορία, ουσιαστικά απορρίπτει ακόμα και την ιδέα για πάλη σε εθνικό επίπεδο με στόχο το σοσιαλισμό! Από αυτή και μόνο την παράγραφο μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κάποιος ότι ο ΣΥΝ, ως υπέρμαχος της «ευρωπαϊκής ενοποίησης» επιχειρεί να πείσει -στην ουσία όμως να παραπλανήσει τα λαϊκά κινήματα - ότι οι σημερινοί και αυριανοί αγώνες τους είναι μάταιοι, αφού, τα πάντα εναπόκεινται στην «πανευρωπαϊκή» ή «παγκόσμια» διάσταση. Προφάσεις εν αμαρτίαις! Φυσικά, η τέτοια προσέγγιση δεν έχει καμιά σχέση με την αναγκαιότητα, που προβάλλουν τα ριζοσπαστικά κινήματα και κόμματα για διεθνή συντονισμό και προώθηση της αντιμονοπωλιακής, αντιιμπεριαλιστικής πάλης. Ο «σοσιαλισμός» του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, είναι ένας «καταστατικός στόχος», ο οποίος δεν μπορεί να «παλευτεί» στα στενά όρια της Ελλάδας όπως ισχυρίζεται, άρα, μέσα στα σύνορα της χώρας είναι καλύτερη η ...υποταγή στην καπιταλιστική πραγματικότητα και η δημιουργία «κεντροαριστερών σχημάτων» διαχείρισης της εξουσίας. Στα πλαίσια, όμως, της «Ευρωπαϊκής Αριστεράς», ο «σοσιαλισμός με δημοκρατία και ελευθερία», θα μπορούσε να είναι ένας στόχος ...εφικτός! Ένας στόχος, όμως, που και αυτός με τη σειρά του, περιορίζεται στο «μπράβο» των κυβερνήσεων της Γαλλίας, της Γερμανίας και του Βελγίου, επειδή δήθεν αντιστάθηκαν στην επέμβαση των ΗΠΑ το 2003 στο Ιράκ, ενώ είχαν παραδώσει τον εθνικό τους εναέριο χώρο για πέρασμα απ αυτόν τα Β-52… «Η αντίσταση της Ευρώπης ενάντια στην «αυτοκρατορική» στρατηγική των ΗΠΑ όντως αποτελεί υπόθεση και της ευρωπαϊκής Αριστεράς», έχει υποστηρίξει κατά καιρούς ο Ν. Κωνσταντόπουλος ο Αλαβάνος και ο νεότευκτος Τσίπρας. Μια «αντίσταση» που περνάει μέσα από τη στήριξη της δημιουργίας του «Ευρωστρατού» και της κοινής εξωτερικής πολιτικής της ΕΕ», όπως την οραματίζεται ο ΣΥΝ και η «Ευρωπαϊκή Αριστερά» του.

Η πολιτική του ΣΥΝ δεν έχει σχέση με το σοσιαλισμό, ούτε σε εθνικό, ούτε σε «ευρωπαϊκό» επίπεδο. Οι πολιτικές κορόνες των έως τώρα προέδρων του ΣΥΝ, εξυπηρετούσαν και εξυπηρετούν τη μικροπολιτική στρατηγική του κόμματος για ψάρεμα ψήφων και τίποτα περισσότερο, προσφέροντας όμως συγχρόνως πολύτιμες υπηρεσίες στο καπιταλιστικό σύστημα. Ο «σοσιαλισμός» του ΣΥΝ δεν είναι τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο μια θολούρα.

Εκεί στο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ έχουν βγάλει απ’ τη κατάψυξη όλες τις χρεοκοπημένες Νεοτροτσκιστικές παραθεωρίες του Τόμμυ Τζόουνς στηρίζοντας «ψύχη τε και σώματι» απόλυτα τις Κεϋνσιανικές σοσιαλδημοκρατικές πολιτικές του ΠΑΣΟΚ, κόντρα τάχατες «στις νεοφιλελεύθερες επιλογές» της κυβέρνησης της ΝΔ. Περιορίζονται στη σκανδαλολογία που έχει ανοίξει το ΠΑΣΟΚ και η σοσιαλδημοκρατία βγάζοντας λάδι το σύστημα που γεννά κάθε λογής «οικονομικό-πολιτικό-ταξικό» σκάνδαλο στηρίζοντας παράλληλα όλες τις βασικές αντιλαϊκές επιλογές του μεγάλου ευρωπαϊκού κεφαλαίου μαζί με ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ.

Αυτό που είναι σίγουρο και αδιαμφισβήτητο είναι ότι όχι μόνο δε βάζουν στόχο την ανατροπή του μονοπωλιακού καπιταλισμού, αλλά πολύ περισσότερο, απορρίπτουν και αποκηρύσσουν παντελώς τη στρατηγική που οδηγεί εκεί και μάλιστα μετά βδελυγμίας...


ΓΙΑΝΝΗΣ Κ.


Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Τα «χρυσά κουτάλια»

Η είδηση ότι δύο εκατομμύρια Ελληνες είναι κάτω απ' το όριο της φτώχειας, δε μας προκαλεί κάποια έκπληξη. Αντιθέτως, θα μπορούσαμε να τη χαρακτηρίσουμε ως... φυσική συνέπεια των πολιτικών που ακολουθούν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, όλα αυτά τα χρόνια. Είναι αυτά τα χρόνια που - αν θυμάστε - «σφίγγαμε το ζωνάρι», αλλά για να φάμε μετά, με «χρυσά κουτάλια» ως Ευρωπαίοι. Βέβαια, στην Ευρώπη των 27 είμαστε ο δεύτερος πιο φτωχός λαός μετά τη Λετονία - σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία που δίνονται στη δημοσιότητα. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, αυτή η πραγματικότητα, δεν αφορά μόνο τους ανέργους, αλλά ακόμη και μακροχρόνια εργαζόμενους, ενώ, στο ίδιο, αναφέρεται, πως η αγοραστική δύναμη έχει «γυρίσει» 25 χρόνια πίσω. Δηλαδή, στην ίδια εποχή που οι θεωρίες περί «χρυσών κουταλιών», έκαναν την εμφάνισή τους. Ευτυχώς, αυτές οι εποχές πέρασαν ανεπιστρεπτί...

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Με αφορμή ένα άρθρο


Διαβάζοντας το εξαιρετικό ιστολόγιο του εξαποδώ, με το τίτλο “Γουρούνια στο βούρκο” , αποδείχτηκε κάτι πασιφανέστατο, κάτι που δε μπορούν να το δούνε οι κάθε λογής "κεντροαριστεροί, σοσιαλδημοκράτες και πρώην Ευρωκομουνιστές", ότι είναι ένα ιμπεριαλιστικό κέντρο και όχι κάποια Ευρώπη των Λαών που ακόμα και σήμερα το ακούμε από κάτι τέτοιους ως κάτι τέτοιο.
Έχει λοιπόν κανείς αμφιβολία σήμερα ότι η ΕΕ, είναι ένα ρατσιστικό άνδρο αποτέλεσμα των ενδοευρωενωσιακών αντιθέσεων;;;
Ολόκληρη Ιταλία που αποτέλεσε τον έναν απ’ τους 4 πυλώνες της δημιουργίας της ΕΚΑΧ και χαρακτηρίζεται και αυτή γουρούνι, ανάμεσα στις Πορτογαλία , Ελλάδα , Ισπανία απ' τους (Financial Times) της περασμένης Δευτέρας 1ης Σεπτέμβρη και μπορεί να πιστέψει κανείς ότι είναι ένα απλό άρθρο ενός στενοκέφαλου Αγγλοσάξονα, όταν αυτή η οικονομική εφημερίδα αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της Βρετανικής αστικής τάξης και τον οικονομικό κήρυκα της Βρετανικής κυβέρνησης;
Μήπως αμφιβάλει κανείς πως οι ενδοιμπεριαλιστικές αντιθέσεις δε θα δημιουργήσουν στο μέλλον και άλλα τέτοια παρατράγουδα, που δε θα είναι τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο απ’ την εκκίνηση ενός ενδοευρωενωσιακού ιμπεριαλιστικού διαμελισμού και γιατί όχι πολέμου;

Γιάννης Κ.

ΥΓ* Ευχαριστούμε πολύ το εξαιρετικό "ιστολόγιο του εξαποδώ" για την ενημέρωση που μας παρείχε και αποτέλεσε αφορμή για το άρθρο που μόλις διαβάσατε.

Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Φολκλορικού τύπου φεστιβάλ

Αγροτικός(Επιχειρηματικός) Αύγουστος 2008 "Η βιτρίνα δε κρύβει τα προβλήματα"

Ήταν και η ΓΕΣΑΣΕ εκεί,"λείπει ο Μάρτης απ' τη Σαρακοστή;"



Εδώ και χρόνια με τις παραινέσεις της ΕΕ, το σύνολο της φτωχής και μεσαίας αγροτιάς ξεκληρίζεται και φεύγει απ' τα χωριά της και οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, όπως των Χανίων κάνουν φολκλορικά φεστιβάλ για τους "αγροτοτουρισμούς και τα κάλλη της Κρητικής γης".
Δε θέλουμε να γίνουμε "κακοί" σε κάθε κίνηση που μπορεί να κάνει "καλό". Όμως εδώ δε πρόκειται για κάτι καλό, αλλά για ένα αγροτουριστικό - επιχειρηματικό "Λούνα Παρκ" και εδώ ταιριάζει αυτό που λέει και ο Λαός μας: "να σε κάψω Γιάννη να σ' αλείψω λάδι", γιατί δε μπορεί να χαρακτηριστεί διαφορετικά, το φεστιβάλ Αγροτουρισμού που διοργανώνεται εδώ και δέκα περίπου χρόνια στο παλαιό "Ενετικό λιμάνι" των Χανίων με τη συμβολή των προσκείμενων Ν.Α πριν του ΣΥΝ και τώρα της ΝΔ, εφαρμόζοντας τα κοινοτικά πλαίσια κατευθύνσεων για την Γκαττ, Καπ για την αγροτουριστική επιχειρηματικότητα.
Σύμφωνα με την Γκαττ-Καπ οι μικρομεσαίοι αγρότες τείνουν προς αφανισμό και είναι κρίμα να γίνονται θέαμα και να πουλώντας τους φούμαρα και φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Φυσικά για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, αυτού του είδους οι εκδηλώσεις σε καμία περίπτωση δεν έχουν τη παραμικρή σχέση με τη μικρομεσαία αγροτιά, που μόνο ένα μικρό τμήμα της παραβρίσκεται στις εν λόγω εκδηλώσεις και μοιάζει "σα τη μύγα μες' το γάλα", αλλά με Δήμους της υπαίθρου προωθώντας επιχειρηματικές πρωτοβουλίες μεγαλέμπορων της κάθε περιοχής, μεγαλοκτηματιών και μεγαλοτυροκομικών μονάδων οι οποίες έχουν τη δυνατότητα παρουσίας σ' αυτού του τύπου τις εκδηλώσεις. Να μη παραλείψουμε να πούμε ότι στις εν λόγω εκδηλώσεις παρουσία έδωσαν και δίνουν, αγροτικού τύπου αγροτοβιομηχανικές μονάδες, πότε με τη μορφή συνεταιρισμού και πότε με τη μορφή ΑΕ, δίνοντας την αίσθηση ότι εδώ πρόκειται για "Επιχειρηματικό Αύγουστο", που καμία σχέση δεν έχει με την αγροτική παραγωγή.

Ράδιο Κολλεκτίβα.

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

ΣΤΟ 21% Ο ΦΠΑ;

Μετά το ζήτημα της «μερικής κατάργησης» της Κυριακάτικης αργίας η οποία στους επιχειρηματικούς σχεδιασμούς προοπτικά πάει για «ολοκληρωτική κατάργηση», με αφορμή την ακρίβεια και το επιχείρημα «της ευκολίας της έρευνας της αγοράς», με το ίδιο επιχείρημα και την τάχα «αδυναμία» είσπραξης του ΦΠΑ στο 19%(που ήταν 18% πριν 3 χρόνια), υπάρχει «σκέψη» απ’ το Σεπτέμβριο να πάει στο 21%.
Εμείς λέμε ότι απ’ τη Συνθήκη του Μάαστριχτ υπάρχει ο σχεδιασμός να πάει στο 25% και ας αφήσουν οι διάφοροι υπέρμαχοι της εν λόγω συνθήκης δια της ψήφου τους σε αυτήν, όπως ο Συνασπισμός τις φιλολαϊκές κορώνες γιατί είναι άμεσα υπεύθυνοι για αυτό που θα έρθει διογκώνοντας ακόμα παραπέρα τη φτώχια και την εξαθλίωση. Οι μόνοι που έχουν δικαίωμα να μιλούν είναι αυτοί που δε στήριξαν την εν λόγω συνθήκη όπως το ΚΚΕ και κανείς απ’ τους υπόλοιπους πολιτικούς φορείς που συμμετείχαν στη διαδικασία της υπερψήφισης της δηλαδή ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΝ και ο κ. Καρατζαφέρης ως τότε βουλευτής της ΝΔ.
Η αύξηση του ΦΠΑ εντάσσετε στην αντιλαϊκή πολιτική των καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων, που εφαρμόζεται χρόνια απ' το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ προς όφελος της πλουτοκρατίας, έχει οδηγήσει σε απόγνωση τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους αγρότες, τους αυτοαπασχολούμενους, όλους εκείνους που με ψίχουλα πρέπει να θρέψουν την οικογένειά τους, να μορφώσουν τα παιδιά τους, να χρυσοπληρώσουν για να βρουν την υγειά τους, να βάζουν εν ολίγοις βαθιά το χέρι σε μια όλο και πιο άδεια τσέπη για κάθε τους κίνηση. Ούτε λόγος βέβαια να γίνεται για διακοπές και ψυχαγωγία. Αυτά από δικαιώματα μετατράπηκαν σε πολυτέλεια για τη μεγάλη πλειοψηφία του λαού.
Υπεύθυνες, δίχως συζήτηση, οι συμβιβασμένες συνδικαλιστικές πλειοψηφίες, αφού με τις κατάπτυστες συμβάσεις που υπογράφουν καταδικάζουν στη φτώχεια και την ανέχεια χιλιάδες εργαζόμενους. Υπεύθυνες και εκείνες οι πολιτικές δυνάμεις, όπως ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, που υπερασπίστηκαν τον «ευρωμονόδρομο» και τις τέσσερις ελευθερίες του Μάαστριχτ.
Αυτές οι δυνάμεις είναι υπόλογες απέναντι στο λαό τον οποίο εμπαίζουν και αποπροσανατολίζουν, προβάλλοντας επιχειρήματα όπως ότι για την ακρίβεια ευθύνονται «στρεβλώσεις» του ελεύθερου ανταγωνισμού και της αγοράς και ζητάνε περισσότερο ανταγωνισμό και περισσότερη αγορά, υποσχόμενοι ότι θα την τιθασεύσουν με ελεγκτικούς μηχανισμούς και αυστηρές ποινές! Αποκρύπτουν ότι η πολιτική εξουσία υπακούει και κατευθύνεται απ' την οικονομική εξουσία, ότι τα καρτέλ είναι απότοκα του καπιταλιστικού ανταγωνισμού, ότι η στρατηγική των αντιλαϊκών αναδιαρθρώσεων επιδεινώνει δραματικά τη ζωή των λαών σε όλη την ΕΕ, παντού στον κόσμο. Δεν είναι εξαίρεση η Ελλάδα.
Οι εργαζόμενοι, οι λαϊκές δυνάμεις να μην ανεχτούν τον εμπαιγμό. Η ακρίβεια δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με κινήματα καταναλωτών, όπως προτείνουν το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, ούτε να παταχτεί με μέτρα - κοροϊδία σαν αυτά που εξαγγέλλει η ΝΔ. Να καταδικάσουν τις δυνάμεις του «ευρωμονόδρομου», τα στηρίγματά τους στο συνδικαλιστικό κίνημα. Να καταδικάσουν την πολιτική που ευνοεί αποκλειστικά και μόνο τα κέρδη της πλουτοκρατίας.
Να παλέψουν κατά της ακρίβειας και της φτώχειας, διεκδικώντας μέτρα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους, να μη δεχτούν ελεημοσύνες. Δεν είναι ζητιάνοι. Είναι οι παραγωγοί όλου του πλούτου και ως τέτοιοι πρέπει να αντιπαλέψουν τη διαρκή μείωση του πραγματικού τους εισοδήματος.
Να ανταποκριθούν στο κάλεσμα του ΚΚΕ και να εγκαταλείψουν μαζικά τα κόμματα που υπηρετούν το κεφάλαιο, με εμπιστοσύνη στη δύναμή τους να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους, οικοδομώντας αποφασιστικά την κοινή τους συμμαχία, το λαϊκό μέτωπο πάλης κατά της ΕΕ και της αντιλαϊκής πολιτικής, με στόχο την ανατροπή της. Για να καταργηθούν τα μονοπώλια, να γίνουν λαϊκή περιουσία τα συγκεντρωμένα μέσα παραγωγής, για λαϊκή εξουσία ώστε η παραγωγή να οργανωθεί και να υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες.


Γιάννης Κ.

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

Έρχονται εξελίξεις...


Έρχονται εξελίξεις...

Ο "Εθνικιστής" Πολωνός πρόεδρος Λεχ Κατίνσκι αρνήθηκε να υπογράψει τη συνθήκη της Λισσαβόνας με αποτέλεσμα η ΕΕ, να βρίσκεται σε κατάσταση νευρικής κρίσης, με αιτιολογία το δημοψήφισμα στο ΕΪΡΕ. Το πολωνικό "πρόβλημα" προστίθεται στο αντίστοιχο τσεχικό, όπου η επικύρωση της Συνθήκης δεν είναι διασφαλισμένη, μιας και η Τσεχία έχει ισχυρό Κομμουνιστικό κόμμα και επηρεάζει λόγω της συνεχώς αυξανόμενης δημοτικότητας του ακόμα και τμήματα της κυβερνώσας κεντροδεξιάς, με επικεφαλής τον πρόεδρο Βάτσλαβ Κλάους. Ο Αμερικανοθρεμένος φιλελεύθερων τάσεων Πολωνός πρωθυπουργός Τουσκ κάλεσε τον πρόεδρο να αναθεωρήσει την απόφαση του και να σεβαστεί την απόφαση των Πολωνών βουλευτών για τη συνθήκη της Λισσαβόνας που εγκρίθηκε το περασμένο Απρίλιο στο κοινοβούλιο, όμως απ' ότι φαίνεται όχι μόνο είναι αμετάπειστος αλλά τοποθετείται και αρνητικά στη συνθήκη της Λισσαβόνας σε συνέντευξή που έδωσε στην εφημερίδα Dziennik με το σκεπτικό ότι η επικύρωση της Συνθήκης της Λισαβόνας είναι "άνευ αντικειμένου" μετά την απόρριψή της κατά το ιρλανδικό δημοψήφισμα.
Φυσικά στη προκείμενη περίσταση δεν έχουμε να κάνουμε με μία αντιιμπεριαλιστικού τύπου άρνηση της Ευρώ συνθήκης, αλλά με βλακώδες ζητήματα άνευ περιεχομένου όπως ο γάμοι των ομοφυλόφιλων και άλλων τέτοιων δικαιολογιών.
Φυσικά ποτέ δεν ήμασταν οπαδοί της ρήσης "ο εχθρός του εχθρού σου είναι δικός σου φίλος", είναι όμως χρήσιμο να δούμε ότι: α)Το δημοψήφισμα στο Εϊρε ακόμα και μέσα σε τέτοιους κύκλους δημιουργεί προβληματισμό και γίνεται μια προσπάθεια ενός τμήματος αυτών των κύκλων αφενός να φιλοτεχνήσουν μια ψεύτικη "δημοκρατική εικόνα" και αφετέρου, β) να χρησιμοποιηθεί ως άλλοθι για άλλου είδους αντιθέσεις που έτσι και αλλιώς υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Είναι νομοτελειακό ότι αργά η γρήγορα θα έβγαιναν στην επιφάνεια αυτού του είδους οι αντιθέσεις και μέσα στην ίδια την Ε.Ε και το δημοψήφισμα ήταν απλά και μόνο η αφορμή.
Φυσικά οι λαοί δε πρέπει να καθίσουν με σταυρωμένα τα χέρια περιμένοντας "τη νομοτελειακή διάλυση της" κάτω απ' το βάρος των ενδοκοινοτικών - ενδοϊμπεριαλιστικών αντιθέσεων και να πέσει ως ώριμο φρούτο, αλλά να βάλουν πλάτη για την ανατροπή της και σε εθνικό(κυρίως) και σε διεθνικό επίπεδο και να φτιάξουν τη δική τους Λαϊκή Εξουσία και οικονομία .

Γιάννης Κ.

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ Πρόστιμο 300 ευρώ για το σφυροδρέπανο!

Νέο κρούσμα του ωμού αντικομμουνισμού με την ανοχή της ΕΕ

Το Κοινοβούλιο της Λιθουανίας ενέκρινε την Τρίτη ένα νέο νομοσχέδιο, με το οποίο στο εξής απαγορεύεται η δημόσια χρήση των συμβόλων του κομμουνισμού και του φασισμού. Η απαράδεκτη αυτή ταύτιση, στην οποία προχώρησαν οι κυρίαρχες πολιτικές δυνάμεις της Λιθουανίας, μιας χώρας που έτσι κι αλλιώς είναι απαγορευμένο το ΚΚ και διώκονται στελέχη του ΚΚ Λιθουανίας, διεξάγεται στα πλαίσια της αντικομμουνιστικής υστερίας, που καλλιεργείται σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες με την υποστήριξη της ΕΕ.
Ο νέος νόμος προβλέπει πρόστιμο για όσους δημόσια χρησιμοποιήσουν το σφυροδρέπανο, της τάξης από 150 έως 300 ευρώ, που θα τεθεί σε εφαρμογή μόλις ο Πρόεδρος της χώρας υπογράψει το νέο νόμο.
Θυμίζουμε ότι ανάλογες διώξεις υπάρχουν στις άλλες προστατευόμενες χώρες της ΕΕ, της Βαλτικής, Εσθονία, Λετονία, όπου οι φιλοφασιστικές δυνάμεις έχουν σηκώσει κεφάλι, ξαναγράφουν την Ιστορία και θέλουν να στείλουν στη λήθη τη μεγάλη συνεισφορά της Σοβιετικής Ενωσης σε όλη την ανθρωπότητα. Επίσης, στην Ουγγαρία διώκεται το κόκκινο αστέρι, ενώ στην Τσεχία, επίσης χώρα - μέλος της ΕΕ, φτάσανε να απαγορεύσουν την Κομμουνιστική Ενωση Νεολαίας, επειδή υπερασπίζεται την κοινωνική ιδιοκτησία στα μέσα παραγωγής και το σοσιαλισμό. Αυτή είναι η κατάσταση στη ...δημοκρατική Ευρώπη, όπου ο αντικομμουνισμός και το ξαναγράψιμο της Ιστορίας πάνε χέρι - χέρι με την επίθεση του κεφαλαίου στα εργασιακά, κοινωνικά και δημοκρατικά δικαιώματα των εργαζομένων. Είναι και αυτό άλλη μια απόδειξη ότι ο ιμπεριαλιστικός οργανισμός της ΕΕ ούτε εκδημοκρατίζεται ούτε γίνεται δήθεν πιο κοινωνικά ευαίσθητος. Μόνο ανατρέπεται αν θέλουν οι λαοί να ορίζουν οι ίδιοι τη ζωή τους, και οι εργαζόμενοι ως μόνοι παραγωγοί του κοινωνικού πλούτου να μπορούν να τον απολαμβάνουν.

Σάββατο 14 Ιουνίου 2008

ΙΡΛΑΝΔΙΑ Ηχηρό «ΟΧΙ» στη Συνθήκη της Λισαβόνας Απόρριψη με 53,4%


ΙΡΛΑΝΔΙΑ Ηχηρό «ΟΧΙ» στη Συνθήκη της Λισαβόνας Απόρριψη με 53,4%
Το ΚΚΕ χαιρετίζει το ηχηρό «ΟΧΙ» του ιρλανδικού λαού, που καθιστά ανεφάρμοστη τη νέα Ευρωσυνθήκη της ΕΕ, που επιβεβαιώνει ότι το λεγόμενο «ιρλανδικό θαύμα» και «η πιο ευνοημένη χώρα» αφορούσε την αστική τάξη και όχι το λαό της Ιρλανδίας. Το «ΟΧΙ» είναι μια πράξη ανυπακοής και έχει μεγάλη σημασία για όλους τους λαούς της Ευρώπης, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του Κόμματος. Δείχνει ότι η λαϊκή αγανάκτηση κατά της ΕΕ φουντώνει και εξελίσσεται σε απειθαρχία. Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ είναι πολλαπλά υπόλογοι απέναντι στον ελληνικό λαό. Ψήφισαν άρον άρον στη Βουλή υπέρ της Ευρωσυνθήκης λίγες ώρες πριν ψηφίσει ο λαός της Ιρλανδίας, συμμετέχοντας ενεργά στην άσκηση πίεσης. Ο ελληνικός λαός να συμβάλει στην απόρριψη και της Ευρωσυνθήκης και της ΕΕ, απαιτώντας δημοψήφισμα. Να απορρίψει τα ιδεολογήματα των κομμάτων που υπηρετούν το κεφάλαιο. Για να σταματήσει η επιδείνωση της ζωής του, χρειάζεται αντιπαράθεση με την ΕΕ του κεφαλαίου, πάλη για αποδέσμευση και ανατροπή. Για να οικοδομηθεί μια Ευρώπη των λαών, η Ευρώπη του σοσιαλισμού.

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ Συμφώνησαν σε 65ωρο και απλήρωτες εφημερίες.

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Συμφώνησαν σε 65ωρο και απλήρωτες εφημερίες


Οι εκπρόσωποι του ευρωενωσιακού κεφαλαίου αποφάσισαν την υιοθέτηση της ρήτρας «opt - out» και την επέκταση της απλήρωτης εργασίας. Υπόλογοι η κυβέρνηση της ΝΔ και τα άλλα κόμματα που συνέβαλαν στη διαμόρφωση της κοινοτικής νομοθεσίας
Οι εξελίξεις επιβεβαιώνουν τις προειδοποιήσεις του ταξικού κινήματος για ένταση της εκμετάλλευσης μέσα από την κατάργηση του σταθερού ημερήσιου χρόνου εργασίας
Σε πολιτική συμφωνία για εργάσιμη μέρα 13 ωρών και εργάσιμη βδομάδα 65 και πλέον ωρών, καθώς και για σπάσιμο της εφημερίας σε «ενεργό» και «ανενεργό» περίοδο, με τη δεύτερη να υπολογίζεται ως «μη εργάσιμος» και άρα απλήρωτος χρόνος εργασίας, κατέληξαν οι υπουργοί Απασχόλησης της ΕΕ, κατά τη διάρκεια της Συνόδου στο Λουξεμβούργο, που ολοκληρώθηκε χτες.
Από τα βασικά αντικείμενα της Συνόδου ήταν η ολοκλήρωση της συζήτησης για την οδηγία σχετικά με την οργάνωση του χρόνου εργασίας και τις εκκρεμότητες που παρέμεναν αναφορικά με δύο κεντρικά ζητήματα:
* Πρώτο, την υιοθέτηση της ρήτρας «opt - out», της εξαίρεσης, δηλαδή, με ατομικές Συμβάσεις από το μέγιστο, μέσο όριο της εργάσιμης βδομάδας (48 ώρες). Ως συνέπεια, ο εργοδότης μπορεί να επιβάλλει μέχρι και 13 ώρες δουλειάς στον εργαζόμενο.
* Δεύτερο, το «σπάσιμο» της εφημερίας με τρόπο τέτοιο, ώστε να μην πληρώνεται το τμήμα εκείνο κατά το οποίο ο εργαζόμενος παραμένει σε επιφυλακή (στο χώρο της επιχείρησης ή έξω από αυτόν), αλλά δεν παρέχει άμεσα τις υπηρεσίες του.
Μετά από πολύωρες διαβουλεύσεις πάνω σ' ένα κείμενο με συμβιβαστικές προτάσεις, που κατέθεσε η σλοβενική προεδρία και το οποίο παρουσίασε ο χτεσινός «Ριζοσπάστης», οι υπουργοί Απασχόλησης της ΕΕ κατέληξαν το ξημέρωμα της Τρίτης σε πολιτική συμφωνία. Επιβεβαίωσαν την προσήλωσή τους στην πλήρη αποδιοργάνωση του χρόνου εργασίας, στην κατάργηση του σταθερού ημερήσιου εργάσιμου χρόνου, στην κατάργηση των συλλογικών διαπραγματεύσεων και το βάθεμα της εκμετάλλευσης.
Με λίγα λόγια, επαναδιατύπωσαν τη στρατηγική τους στόχευση να διαμορφώσουν ένα τέτοιο νομικό οπλοστάσιο, που θα επιτρέπει την εργασία ήλιο με ήλιο, στο όνομα της αύξησης της κερδοφορίας και της ανταγωνιστικότητας του κεφαλαίου. Από αυτό το στρατηγικό στόχο δεν εξαιρείται η ελληνική κυβέρνηση, παρά την προσπάθειά της από προχτές να εμφανιστεί ότι διαφοροποιείται δήθεν από τις αποφάσεις της Συνόδου.
Τι συμφώνησαν οι εκπρόσωποι του κεφαλαίου
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της σλοβενικής προεδρίας, οι υπουργοί Απασχόλησης συμφώνησαν τα παρακάτω:
* Ο χρόνος της εφημερίας σπάει σε «ενεργό» και «ανενεργό» περίοδο. Η «ενεργός» περίοδος, δηλαδή ο χρόνος κατά τον οποίο ο εργαζόμενος θα προσφέρει τις υπηρεσίες του, θα λογαριάζεται ως εργάσιμος χρόνος. Αντίθετα, η «ανενεργός» περίοδος της εφημερίας, ο χρόνος δηλαδή κατά τον οποίο ο εργαζόμενος θα παραμένει σε επιφυλακή για να προσφέρει τις υπηρεσίες του, θα θεωρείται χρόνος ξεκούρασης και άρα δε θα πληρώνεται, εκτός από την περίπτωση που η εθνική νομοθεσία ή οι «κοινωνικοί εταίροι» αποφασίσουν διαφορετικά.
Είναι φανερό ότι, με δεδομένους τους συσχετισμούς στο συνδικαλιστικό κίνημα, η τελευταία προϋπόθεση κάθε άλλο παρά διασφαλίζει τους εργαζόμενους από την εργοδοτική επιθετικότητα. Η εφαρμογή του παραπάνω μέτρου θα έχει άμεσες και οδυνηρές συνέπειες στο χρόνο εργασίας και στους μισθούς των γιατρών. Με δεδομένο όμως ότι η «εφημερία» ήδη επεκτείνεται και σε πολλούς άλλους χώρους δουλειάς - πολυκαταστήματα, σούπερ μάρκετ, κ.α. - η προωθούμενη ρύθμιση αφορά όλους τους εργαζόμενους.
* Ο μέγιστος μέσος εβδομαδιαίος χρόνος εργασίας παραμένει τυπικά και μόνο στις 48 ώρες, αφού πλέον, με την υιοθέτηση της ρήτρας «opt - out» οι εργοδότες με ατομικές διαπραγματεύσεις θα μπορούν ανεξέλεγκτα να διαμορφώνουν το ωράριο εργασίας των εργαζομένων.
Η αναφορά στο 48ωρο μόνο σαν πρόκληση μπορεί να ακουστεί στα αυτιά των εργαζομένων, αφού και αυτό το όριο προκύπτει από τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας και όχι από την άθροιση σταθερών ημερήσιων ωραρίων (8ωρα σε εξαήμερη εργασία). Είναι χαρακτηριστικό ότι ένας εργοδότης που αξιοποιεί τους νόμους της διευθέτησης μπορεί να εμφανίζεται απόλυτα «συμμορφωμένος» με το 48ωρο, αλλά στην πραγματικότητα να διευθετεί το χρόνο εργασίας με τέτοιο τρόπο ώστε στη διάρκεια του έτους να έχει υποχρεώσει τον εργαζόμενο σε δουλειά μέχρι και 13 ωρών τη μέρα.
* Με βάση την απόφαση, στην περίπτωση εφαρμογής της ρήτρας «opt - out», το ανώτερο όριο της μέσης εβδομαδιαίας εργασίας καθορίζεται τυπικά στις 60 ώρες (υπολογίζονται σε τρίμηνη βάση), εκτός αν οι «κοινωνικοί εταίροι» αποφασίσουν διαφορετικά. Αντίστοιχα, για τις περιπτώσεις όπου γίνεται ταυτόχρονη εφαρμογή της ρήτρας «opt - out» και ο ανενεργός χρόνος της εφημερίας λογίζεται ως εργάσιμος χρόνος, τότε το ανώτατο όριο της μέσης εβδομαδιαίας εργασίας ανεβαίνει στις 65 ώρες. Τα παραπάνω όρια ισχύουν για κάθε εργαζόμενο που απασχολείται στον ίδιο εργοδότη για διάστημα μεγαλύτερο των 10 μηνών.
Είναι φανερό ότι αυτό το οποίο καθιερώνεται είναι το 65ωρο, αφού με τη ρήτρα «opt - out» η μόνη «δέσμευση» που έχει ο εργοδότης είναι να μεσολαβεί ένα 11ωρο ανάπαυσης ανάμεσα σε δυο εργάσιμες περιόδους. Δηλαδή, μπορεί πλέον να απασχολεί τον εργαζόμενο μέχρι και 13 ώρες τη μέρα. Γεγονός που οδηγεί σε εργάσιμη βδομάδα 65 ωρών για πενθήμερη εργασία, ακόμα και 78 ωρών για εξαήμερη εργασία!
* Η εφαρμογή της ρήτρας «opt - out» προϋποθέτει ακόμα την τήρηση ορισμένων δευτερευόντων και ανούσιων όρων, όπως, για παράδειγμα, η ατομική σύμβαση να υπογράφεται μετά τον πρώτο μήνα της απασχόλησης ενός εργαζόμενου, να κρατάνε οι εργοδότες αρχείο εργάσιμων ωρών για τους απασχολούμενους με τη ρήτρα, κ.ά.
Ελιγμοί χωρίς αντίκρισμα
Η ελληνική κυβέρνηση προσπάθησε και χτες να εμφανίσει σαν επιτυχία τη φραστική κατοχύρωση του 60ωρου αντί του 65ωρου! Ενώ προχτές η υπουργός Απασχόλησης επιχείρησε να θολώσει τα νερά, δηλώνοντας ότι «δε συζητούμε, και πιθανότατα θα προχωρήσουμε σε αποχή από τη διαδικασία υιοθέτησης, ούτε αύξηση των ωρών εργασίας, ούτε μείωση του καθεστώτος προστασίας των εργαζομένων με βραχυχρόνιες συμβάσεις».
Πρόκειται για λεονταρισμούς χωρίς κανένα πρακτικό αντίκρισμα. Οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, καθώς και τα άλλα κόμματα του ευρωμονόδρομου είναι υπόλογοι απέναντι στους εργαζόμενους γιατί συνέβαλαν στη διαμόρφωση όλης της αντιδραστικής κοινοτικής νομοθεσίας για την οργάνωση του χρόνου εργασίας, που ξεκίνησε με την οδηγία 93/104/ΕΚ, για να ακολουθήσει η 2003/88/ΕΚ, η οποία τροποποιείται με τη χτεσινή απόφαση του Συμβουλίου των υπουργών Απασχόλησης της ΕΕ.
Πριμοδότηση της μερικής απασχόλησης
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ Συμφώνησαν σε 65ωρο και απλήρωτες εφημερίες.
Το Συμβούλιο των υπουργών Απασχόλησης ολοκλήρωσε το αντιδραστικό του έργο καταλήγοντας σε μια ακόμα κατάπτυστη απόφαση, αυτή τη φορά σε βάρος των εργαζομένων με καθεστώς μερικής απασχόλησης, που διακινούνται μέσω των σύγχρονων δουλεμπορικών γραφείων. Αβαντάροντας τις ελαστικές μορφές εργασίας, το Συμβούλιο αποφάσισε μεν να υπάρχει ίση μεταχείριση ανάμεσα στους μερικώς και πλήρως απασχολούμενους σε ό,τι αφορά στην αμοιβή, στην άδεια μητρότητας και συνολικά στην άδεια, άφησε όμως ανοιχτό το παράθυρο για παρεκκλίσεις προς όφελος των εργοδοτών, που θα μπορούν να πετυχαίνουν εξαιρέσεις από τον παραπάνω «κανόνα» μέσα από τις συλλογικές διαπραγματεύσεις και τη συμφωνία των «κοινωνικών εταίρων».
Ετσι, πέρα από την απροκάλυπτη πριμοδότηση της μερικής απασχόλησης, οι εκπρόσωποι του ευρωενωσιακού κεφαλαίου δεν έχασαν την ευκαιρία να διατυπώσουν για μια ακόμη φορά την εμπιστοσύνη τους στις συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες και στα αποτελέσματα του «κοινωνικού διαλόγου».
ΑΠΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ 11/06/2008

Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ "Φάτε μολυσμένο ηλιέλαιο με δική σας ευθύνη!"



Τις ...επόμενες βδομάδες θα εξεταστεί η επικινδυνότητα των ορυκτελαίων. Πλαφόν στις τιμές των ελαίων ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης


Φάτε προϊόντα με μολυσμένο ηλιέλαιο, αλλά εμείς δεν εγγυόμαστε τίποτα. Τα όρια επικινδυνότητας θα τα δούμε στην πορεία. Αυτά διαμήνυσε, σε ελεύθερη μετάφραση, η επίτροπος της ΕΕ αρμόδια για θέματα Δημόσιας Υγείας, όταν ρωτήθηκε κατά πόσο είναι ασφαλή τρόφιμα που περιέχουν κάτω από 10% μολυσμένο ηλιέλαιο. Οπως είπε, στην ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν υπάρχουν νόμιμα όρια και «αυτό είναι κάτι που θα συζητηθεί τις επόμενες εβδομάδες»! Στο μεταξύ, χτες, ένα μήνα μετά την αποκάλυψη του μολυσμένου ηλιέλαιου στην ΕΕ, εκδόθηκε από τις Βρυξέλλες η απόφαση σχετικά με τη διακίνηση ηλιέλαιου από την Ουκρανία. Ούτε εμπάργκο, ούτε έλεγχοι. Η ασφάλεια του προϊόντος που θα εισάγεται από την Ουκρανία θα πιστοποιείται από πιστοποιητικά που θα εκδίδει η ίδια, αφού καταρτίσει σχετικό σύστημα ελέγχου μετά από διαπραγματεύσεις με την ΕΕ! Στην πραγματικότητα, δηλαδή, για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ότι η ΕΕ, στο πλαίσιο της πολιτικής στήριξης και εξυπηρέτησης των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων, δεν έχει καμία απολύτως πρόθεση να πάρει μέτρα αποτελεσματικής προστασίας των καταναλωτών, παραδίδοντας τη δημόσια υγεία στον ...αυτοέλεγχο των επιχειρηματικών ομίλων.

Στο μεταξύ, από την πλευρά της η κυβέρνηση της ΝΔ δήλωσε χτες διά του εκπροσώπου της ότι είναι αποφασισμένη και στο συγκεκριμένο θέμα να ακολουθήσει πιστά τις εντολές της ΕΕ. «Συντονίζεται και θα ακολουθήσει, όταν διαμορφωθεί και η κοινή ευρωπαϊκή πολιτική, όλες τις οδηγίες, όλες τις υποδείξεις, όλες τις κοινές δράσεις που θα αποφασιστούν», είπε χτες ο Ευ. Αντώναρος. Στο πλαίσιο της συστηματικής προσπάθειας της κυβέρνησης να αποποιηθεί τις τεράστιες ευθύνες που έχει για το νέο διατροφικό σκάνδαλο, ο εκπρόσωπός της επανέλαβε χτες ότι «οι έλεγχοι είναι κάτι το οποίο αποφασίζεται από τους επιστήμονες. Οταν οι επιστήμονες κρίνουν ότι πρέπει να γίνει αυτός ο άλφα ή ο δείνα έλεγχος αυτό θα γίνει και θα γίνει με απόλυτη αυστηρότητα και με απόλυτη προσήλωση στους κανόνες που πρέπει να ισχύουν». Ακόμη, διατηρώντας τη γραμμή πρόκλησης και παραπλάνησης που έχει επιλέξει γύρω από το θέμα αυτό και ενώ όπως αποδείχτηκε περίτρανα οι καταναλωτές έχουν αφεθεί εκτεθειμένοι απέναντι στα επικίνδυνα κερδοσκοπικά παιχνίδια των πολυεθνικών, ο Ευ. Αντώναρος με τον πλέον προκλητικό τρόπο υποστήριξε ότι «η πολιτεία έχει λάβει όλα εκείνα τα μέτρα που απαιτούνται ώστε να προστατεύεται διαρκώς και αποτελεσματικά η υγεία όλων των καταναλωτών».

Στο μεταξύ, κλιμακώνοντας τον εμπαιγμό και προσπαθώντας να θολώσει τα νερά, το υπουργείο Ανάπτυξης εξέδωσε χτες αγορανομική διάταξη, με την οποία επιβάλλεται πλαφόν στις τιμές όλων των ελαίων που κυκλοφορούν στην αγορά στην τιμή που ίσχυε στις 20 του μήνα, όταν ανακοινώθηκε η ανάκληση όλων των ηλιελαίων, με στόχο - όπως υποστηρίζει - να εμποδίσει κερδοσκοπικές ανατιμήσεις, λόγω της έλλειψης ηλιέλαιου. Λες και δεν είχαν όλο τον καιρό, όλο το προηγούμενο διάστημα οι εταιρείες να επιβάλουν ανατιμήσεις!

Τέλος, χτες ο ΕΦΕΤ ανακοίνωσε ότι από την αρχή του χρόνου επισήμως έχουν εισαχθεί στη χώρα 18.000 τόνοι ηλιελαίου απευθείας από την Ουκρανία. Από αυτούς είναι σε θέση να γνωρίζει με βεβαιότητα ότι οι 9.000 ήταν επιμολυσμένοι και έχουν επισήμως δεσμευτεί. Για τις άλλες 9.000 τόνους, ο πρόεδρος του ΕΦΕΤ Αντ. Ζαμπέλας υποστήριξε, αυθαίρετα απ' ό,τι φαίνεται, ότι είναι «καθαροί» από ορυκτέλαιο, χωρίς, όμως, να είναι σε θέση δώσει στοιχεία για το πού βρίσκονται!

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή