20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αντικομουνιστικά παιχνίδια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αντικομουνιστικά παιχνίδια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

"Επιστημονικός Κομμουνισμός vs Αντιεπιστημονικός Αντικομμουνισμός (3ο Μέρος)"Το μαύρο μέτωπο της μισαλοδοξίας & οι θεωριές του"

"Πες, πες, πες κάτι θα μείνει"(Γιόζεφ Γκαίμπελς υπουργός προπαγάνδας του Γ' Ράιχ)
Κάπως έτσι ο παραπάνω προετοίμαζε το υπέδαφος για το ξεκίνημα του εώς σήμερα πιο αιμοβόρου πολέμου στην ανθρώπινη ιστορία και με το ψέμα το κατάφερε ο μπαγάσας.
Ανέβαζε και κατέβαζε τους σοβιετικούς πολίτες "υπανθρώπους" και το Γ' Ράιχ χρηματοδοτούνταν από τον Νταλαντιέ, τον Τσάμπερλεν και τα μονοπώλια των ΗΠΑ και της Γερμανίας. Η ιστορία έχει καταγράψει τις ομολογίες του Νταλαντιέ και του Τσάμπερλεν, πως με την εισβολή της Ναζιστικής Γερμανίας στην ΕΣΣΔ, από την μια θα ηττηθούν οι μπολσεβίκοι και απ' την άλλη θα βγουν τόσο πολύ λαβωμένοι οι Γερμανοί που θα τους κατασπάρασαν οι υπόλοιποι ιμπεριαλιστές λίγο αργότερα, ωστόσο υπολόγιζαν χωρίς τον ξενοδόχο.

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη και από την αμάθεια.
Ο Γκαίμπελς ήταν ένας ευφυής μικροαστός που γρήγορα κατάλαβε την τέχνη της κοροϊδίας και της μαζικής εξαπάτησης. Η καθολική του παιδεία, οι οργανωτικές και δημαγωγικές του ικανότητες, που απέκτησε όταν ήταν τραπεζικός υπάλληλος και συνδικαλιστής του SPD(σοσιαλδημοκρατικού κόμματος) στην τράπεζα της Δρέσδης, τον βοήθησαν να καταλάβει πόσο ευμετάβλητη είναι η μαζική κοινωνική συνείδηση, όπως και το ρόλο της μαζικής και γρήγορης πληροφορίας όταν είναι ξεκομμένη από όλα τα γεγονότα και περιορίζεται στη λογική της επικαιρότητας. Όσο ποιο πολλές είναι πληροφορίες τόσο ποιο καλά, όσο περισσότερες και ποιο ασύνδετες μεταξύ τους είναι αυτές, τόσο μεγαλύτερη η διασπορά της σύγχυσης και όταν αυτή χτυπάει στο λεγόμενο "θυμικό" γίνεται δηλαδή ένας συγκινησιακός βολονταρισμός, μοιάζει με βόμβα έτοιμη να εκραγεί.
Η σύγχυση ανέκαθεν λειτουργούσε ως παραμορφωτικός καθρέπτης και η ημιμάθεια ως συντελεστής γενικευμένου ανακατέματος της τράπουλας. Κατάλαβε πολύ νωρίς, το πόσο σημαντική δύναμη έχει ο μαζικός βομβαρδισμός από πληροφορίες γιατί λειτουργεί αποπροσανατολιστικά και πάντα βγάζει στο μανίκι ένα εξιλαστήριο θύμα.
Φυσικά βοήθησε τα μάλα και η περίοδος του μεσοπολέμου στη Γερμανία που ήταν η χώρα που βίωνε περισσότερο τις οξυμένες ενδοιμπεριαλιστικές αντιθέσεις, τις "άδικες" μοιρασίες του Α' παγκοσμίου πολέμου και τα αποτελέσματα της κρίσης του 1929 - 1993. Σε τέτοιες συνθήκες ο κοινωνικός αυτοματισμός παίρνει διαστάσεις τρόμου και βρίσκει πεδίο δόξης λαμπρόν σε εκατομμύρια φτωχούς και εξαθλιωμένους. Η πείνα ως γνωστόν είναι κακός σύμβουλος λέει ο λαός και στο άδειο στομάχι κατάλαβε ο Γκαίμπελς δεν χωρούν μεσομακροπρόθεσμες λύσεις που όντως μπορούν να επιλύσουν το πρόβλημα γιατί λύνουν το ζήτημα της ιδιοκτησίας των μέσων παραγωγής. Οι διακηρύξεις του ήταν γεμάτες από άμεσα μπαλώματα που θα διακηρυχτούν ως λύση του (τα) "εδώ και τώρα" που χρησιμοποίησε και ο Ανδρέας Παπανδρέου [που λατρεύουν ο Αλέξης Τσίπρας και οι Χρυσαυγίτες(τυχαίο δεν νομίζουμε)]. Επίσης δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι τον Οκτώβριο του 1926 ο Γκαίμπελς διορίστηκε Γκαουλάιτερ (Gauleiter) στο Βρανδεμβούργο, δηλαδή στο Βερολίνο.
Να θυμίσουμε ότι στο Βερολίνο (το ανέκαθεν προοδευτικότερο μαζί με το Αμβρούργο προοδευτικότερο κομμάτι της Γερμανίας), στο τέλους της δεκαετίας του 1920 την πλειοψηφία την είχαν οι σοσιαλδημοκράτες δηλαδή το (SPD) και το ΚΚΓ (DKP).
Εκεί ακριβώς ο Γκαίμπελς με το σκεπτικό του, τη δράση του και τις προβοκάτσιες που σχεδίαζε και αναφέραμε, λίγο παραπάνω έφερε στο προσκήνιο το NSDAP(τους εθνικοσοσιαλιστές δηλαδή). Στην γερμανική πρωτεύουσα το NSDAP δεν είχε καθόλου επιρροή, με την δική του συμβολή μαζικοποιήθηκε και οι επιθέσεις των SA(ταγμάτων εφόδου) πολλαπλασιάστηκαν.
Ο Γκαίμπελς μάλλον ήταν ένας από τους πρώτους ταχυδακτυλουργούς της κοινωνικής συνείδησης που επιστημονικοποίησε την διασύνδεση δημαγωγίας, συγκίνησης και φόβου στο άγνωστο και στο ξένο, (την οποία αργότερα εξέλιξαν οι σοσιαλδημοκράτες με πρώτο και καλύτερο τον Ανδρέα Παπανδρέου στην χώρα μας) και από τους πρώτους πολέμιους του επιστημονικού κομμουνισμού και του προλεταριακού διεθνισμού.

Λαϊκισμός, Σοσιαλδημοκρατία και Εθνικοσοσιαλισμός, τρία αλληλοτροφοδοτούμενα και συγκοινωνούντα δοχεία
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή και να δούμε κάποια πράγματα. Τι είδους αντικομμουνισμός είναι ο φασισμός τι τελικά είναι αυτός και ποιες οι αιτίες της γέννησης του;
Ο φασισμός είναι ένα λαϊκίστικο κίνημα των μικροαστικών συνειδήσεων που εξυπηρετεί κυρίως τα μονοπώλια, η είναι αυτό και κάτι άλλο μαζί; Ναι είναι αυτό και κάτι άλλο μαζί, που εκφράζεται με αυτό που είχε πει ο Δημητρώφ: " Ο φασισμός είναι η ανώτατη τρομοκρατική επίθεση του ιμπεριαλισμού εναντίων των λαών" και άλλοτε παρουσιάζεται ως φασισμός τύπου Μουσολίνι, άλλοτε ως ναζισμός(που είναι ο περιτυλιγμένος φασισμός του Μουσουλίνι ντυμένος με τις θεωρίες της ρομαντικής κοινωνιολογίας των, Κρικ, Γιούντερ και Ρόζεμπεργκ), άλλοτε ως σοσιαλδημοκρατία και άλλοτε ως χούντες τύπου μπανανίας(ως ιδιοσυγκρασία της βίας του κράτους). Με εξαίρεση και σε σχέση με τις τελευταίες(τις χούντες τύπου μπανανίας, που αρχικά δεν έχουν κανένα λαϊκό έρεισμα), οι τρεις παραπάνω έχουν και μάλιστα επιβάλλονται πλειοψηφικά χτυπώντας τα κουδούνια της μικροαστικής συνείδησης της φοβίας και του τρόμου στο μαλακό υπογάστριο των ατομικιστικών συγκινήσεων.
Ανάγουν, αποθεώνοντας τα πιο ευτελή στοιχεία του ενστίκτου της αυτοσυντήρησης (ειδικά σε περιόδους των πιο σκληρών καπιταλιστικών κρίσεων) και τα κατώτατα επίπεδα συγκινήσεων του εγώ (σε σχέση με τον "κακό γείτονα που μου τρώει το ψωμί" )και του άκρατου ατομικισμού στις μάζες ως ανώτατο αγαθό. Αυτό επιτυγχάνεται με την λογική της άρνησης του καπιταλισμού, που όχι μόνο άρνηση δεν είναι, αλλά  η ανώτατη μορφή υπεράσπισης του είναι στο μονοπωλιακό του χαρακτήρα με την κριτική στις αστικοδημοκρατικές αδυναμίες αντιμετώπισης της ασφάλειας που τα μονοπώλια παρέχουν σαν άλλοι αριστοκράτες - προστάτες των "αδύναμων". Σε αυτή τη φάση βρίσκει την πιο αντικειμενική του βάση και δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ανελίχθηκαν με την βοήθεια ποιανού(των σοσιαλδημοκρατών) και με ποια συνθήματα ο Χίτλερ και ο Μουσολίνι.
Να δείτε που θα δημιουργήσουν έστω και για προσωρινά εθνικοσοσιαλιστικούς η  και φασισικούς θύλακες και στη χώρα μας με όχημα και ως (τάχα μου δήθεν) αντίπαλο τη σοσιαλδημοκρατία της δεκαετίας του 1980 που και αυτή με νεογεννείς χαρακτηριστικά θα προσπαθήσουν να την επαναφέρουν μέχρι να φτιαχτεί η νέα σοσιαλδημοκρατία τύπου SPD σε όλη την μεσόγειο!!!
Η περίοδος που διανύουμε είναι μεταβατική για ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ήπειρο, επιστροφή στο χτες δηλαδή στο μεικτό κράτος δεν πρόκειται να επαναληφθεί και μέχρι το μονοπωλιακό κεφάλαιο με τις αντιθέσεις και τις αντιφάσεις που το διέπουν να γίνει κράτος τα ευνοούμενα μικροαστικά κατάλοιπα κάπου πρέπει να στεγαστούν και εδώ υπάρχουν έτοιμες λύσεις που θα τους βάλλουν και την ταφόπλακα οριστικά και αμετάκλητα και ονομαστικά υπάρχουν σήμερα τέτοιες δυνάμεις και φασιστικές τύπου ΛΑΟΣ και Χρ. Αυγή και "ριζοσπατικές"(σοσιαλδημοκρατικές) όπως ο ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ που θα τον αντικαταστήσει στην πορεία, στη νέα φάση του ΚΜΚ που θα έχει άξονα τα ΣΔΙΤ και τις ειδικές οικονομικές ζώνες...

Η κατασυκοφάντηση, οι γενικεύσεις, οι αστικές παραδόσεις , τα επιμύθια και η τέχνη της σοφιστείας
.

"Κάλιο να σου βγει το μάτι παρά το όνομα".

Μια άλλη πλευρά που αξιοποιείται είναι το ψέμα που εύκολα γίνεται χωνευτό όταν ο θύτης που εκτελεί το έγκλημα του μπορεί να το κρύψει και να το μεταβιβάσει ακόμα και στο ίδιο του θύμα κι όλα αυτά έλλειψη συνδετικού κρίκου, όπου γεννιέται μια μυθολογία που στο μέλλον θα καταρρεύσει, αλλά μέχρι να γίνει αυτό η δουλειά έχει γίνει, χαρακτηριστικό παράδειγμα τα εγκλήματα των Μαϋδων, τα παιδομαζώματα της Φρειδε(Φ)ρίκης, που τα παρουσίαζαν ως εγκλήματα οι πράξεις των κομμουνιστών."
Μια ακόμα περίπτωση είναι η αναβίωση των παραδόσεων σε ένα γενικευμένο ανακάτεμα που ουδέ μια σχέση έχει με την ιστορική πορεία ενός λαού. Το κυρίαρχο στοιχείο του εθνικισμού ήταν ένα εύρημα της Γαλλικής αστικής τάξης, για να μην πούμε το μεγαλύτερο, ήταν η βάση για το στερέωμα της καπιταλιστικής κοινωνίας και ονομάστηκε σωβινισμός. Κάθε είδους παράδοση που χρησιμοποιείται ως άλλοθι για την στερέωση του αστικού κράτους κατευθύνεται στη συνείδηση των μικρομεσαίων στρωμάτων του χωριού και της πόλης καθώς επίσης για κάθε είδος λούμπεν, στην μορφή ενέχει ρομαντικά κοινωνιολογικά στοιχεία και στο περιεχόμενο ενισχύσει τον ιμπεριαλισμό και τον μονοπωλιακό καπιταλισμό.
Η ζημιά προορίζεται να γίνει και έχει ως στόχο την μη χειραφέτηση των εν λόγω στρωμάτων, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταστρέφονται μνημεία ακόμα και κατακτητών γιατί αποδείχνουν μέρος της ιστορικής πορείας ενός τόπου.
Φυσικά άλλο πράγμα οι λαϊκές παραδόσεις και άλλο οι εθνικές, οι πρώτες καλλιεργούν την χειραφέτηση των λαϊκών συνειδήσεων, ενώ οι δεύτερες τον εγκλωβισμό σε ρομαντικές αντιλήψεις πολύ επικίνδυνες της απόλυτης χειραγώγησης και της διαιώνισης της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο με βίαια μορφή.
Οι σοφιστείες και οι οι διαλεκτικοί συσχετισμοί, οι αλληγορίες αποτελούν μορφή σύγχυσης της σκέψης καθώς αποτελούν μορφές εξαπάτησης μιας και δεν έχουν καμία ιστορική ζεύξη με την πραγματικότητα, ωστόσο αποτελούν σημείο γοητείας στο κάθε είδους λούμπεν.
"Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτό του οργάνου που είναι και το βιολί και ο μπάτσος, άρα ό μπάτσος είναι βιολί...τέτοια σύγχυση....

α βιβλία με περιπέτειες σε κόσμους και καιρούς της φαντασίας ήταν πάντα εξαιρετικά δημοφιλή. Οι άνθρωποι γοητεύονται από το ενδεχόμενο υπέρβασης της καθημερινότητας, κι ενώ με τη λογική απωθούν το υπερφυσικό, ενδόμυχα συχνά το ονειρεύονται. Οι θρύλοι, σε όλες τις εποχές, τα ιπποτικά μυθιστορήματα, στον Ρομαντισμό, οι φαντασμαγορίες της τεχνολογίας, στον 20ό αιώνα, φέρνουν στην πεζή ζωή ρίγη από το παράδοξο, το ασυνήθιστο, το τρομαχτικό.Αν και η λογοτεχνία στηρίζεται έτσι κι αλλιώς στη φαντασία, στην κατασκευή ενός κόσμου ανύπαρκτου, φιλολογικά μιλώντας, το είδος «Φαντασία» αποτελεί μια αυτόνομη, διακριτή και πλούσια επικράτεια, με πολλούς τομείς. Διακρίνουμε τη «Φαντασία Τρόμου», με κείμενα διαποτισμένα από τον φόβο μπροστά στις σκοτεινές και αρχέγονες δυνάμεις του κακού, με κύριο εκπρόσωπο τον Λάβκραφτ και την τρομαχτική του Κθούλου (1925). Έχουμε την «Ηρωική Φαντασία», όπου κυριαρχεί η μορφή του μοναχικού υπεράνθρωπου που σε μια εποχή ή χώρα βαρβαρότητας αποκαθιστά τη δικαιοσύνη και τη νομιμότητα χάρη στην απίστευτη σωματική του δύναμη και στην προσήλωση στον σκοπό του, με πιο γνωστό βέβαια ήρωα τον Κόναν τον βάρβαρο (1930) του Ρ. Χάουαρντ".
Ο Χαρίλαος Φλωράκης έλεγε και ξανάλεγε "είναι καθήκον να μάθετε να ξεχωρίζετε την ιστορία από την παραϊστορία, το σημαντικό από το ασήμαντο και το ψέμα από την αλήθεια". Από τότε έχουν περάσει αρκετά χρόνια, ωστόσο όπως και τότε έτσι και σήμερα οι διαφορές ανάμεσα στην ιστορία και την παραϊστορία συνεχίζουν να υπάρχουν και σε πολύ μεγάλο βαθμό οι λεπτές ισορροπίες να μπερδεύουν κόσμο και κοσμάκη. Δεν είναι τυχαίο όμως, το σύστημα και οι μηχανισμοί προπαγάνδας πάντα και σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό εξυμνούσαν και προωθούσαν κάτω από το χαλί τα σκουπίδια της παραϊστορίας, ως η μη συμβατική ιστορία που η συνομοσιολογία και η ελκυστική της μυθολογία την έθεταν πάντα στο περιθώριο για να μην μάθει ο κόσμος την υποτιθέμενη αλήθεια.

Μπορεί η μυθολογία να είναι αποτέλεσμα της αλληγορίας και της παραβολής γεγονότων πραγματικών η και φανταστικών που λειτούργησαν είτε ως ερμηνευτές των φυσικών φαινομένων, η ως κομμάτι του ελεύθερου χρόνου, ωστόσο η ιστορία δεν είναι τίποτα από αυτά τα δυο, αλλά η καταγραφή μιας κοινωνικής και πολιτικό-οικονομικής πραγματικότητας.
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα που με αφορμή την επιβεβαίωση της μυθοπλασίας κάποιοι αριβίστες-βραχίωνες του συστήματος, έκαναν τη μυθολογία σαν τα μούτρα τους. 
Παραδείγματα αυτού του είδους της παραφιλολογίας υπάρχουν δεκάδες, αλλά πως θα σας φαίνονταν να φτιάξουμε επι τότπου το δικό μας και αν σας λέγαμε ότι η παρακάτω ασύνδετη και αντιεπιστημονική μπούρδα και ταυτόχρονα μπαρούφα διαβαστεί από κάποιο τυχοδιόκτη ότι μπορεί και να την κάνει ιστορία που θα πουλάει στα τηλεπαράθυρα στο μέλλον!!!
 "Ο ΤΑΛΟΣ δεν ήταν το ρομπότ που περιφρουρούσε την Κρήτη, αλλά Autobot όπως αυτά των Transformers"(αυτοί είναι οι "καλοί", οι "κακοί" είναι οι Desepticons που είναι ένα κράμα ανάμεσα σε Autobots(απόγονοι του "καλού" Primus), του Unicron(του απότατου κακού) και των Predacons(που είναι οι επίσης κακοί αλλά κατά βάθος αδικιμένοι και χρησιμοποιημένοι από τις δυνάμεις του "κακού" γι αυτό είναι οι θλιμένοι αρχαίοι δράκοι που στο τέλος θα κάνουν το "καλό", πλαϊ στα Autobots"; 
Σκεφτείτε τώρα με αυτή την βλακέντια αναγωγή και την υπαγωγή της στην επαγωγική μέθοδο τι μεγάλο και συγκροτημένο τίποτα μπορεί να προκύψει πλασάροντας και λανσάροντας τη χυδαιότερη λογική αυτού καλού και του κακού, με ένα σμπάρο 2 τρυώνια, ένα απόλυτο ψέμα και η ταυτόχρονη συντήρηση της λογικής του καλού και του κακού και όλα αυτά συντηρύνται μέσω του φανταστικού.
Τέτοιες και άλλες αηδίες, αυτού του τύπου μας λανσάρουν και πλασάρουν καθημερινά μέσω του Κθούλου, της μέσης η κοίλης γης, των νεφελίμ, η των εξωγήινων τεράτων που θέλουν να πιουν αίμα με το μπουρί της σόμπας".
"Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ΄αγόρι μου", έλεγε ένα παλιό τραγούδι, στη θέση του βάλτε, "Λίγο μυθολογία, λίγο επιστημονική φαντασία και λίγο μυστήριο" και όλα έχουν γίνει πράξη. Με λίγο φαντασία τα παλιά κουφώματα των πολυκατοικιών της δεκ του 1960 - 1970 με το κλείσιμο έδιναν το σταυρό ανάποδα, η σήμα γνωστής πολυεθνικής αυτοκινητοβιομηχανίας βγάζει τον αριθμό του Θηρίου, απ΄όλα έχει ο μπαχτσές!!!
Πάμε πάλι στην ανοησία που βάλαμε ως πείραμα και προσέχετε με τι ευκολία γίνεται η μυθολογία αληθοφάνεια που έχει στόχο κατά βάση τις νέες και τις τρίτης ηλικίας γενιές και όχι τυχαία, για να μη δουν ότι το πρόβλημα είναι ο καπιταλισμός, αλλά οτιδήποτε άλλο εκτός απ΄ αυτόν. Ακόμα και ο σκύλος η γάτα η ο σκύλος του γείτονα, που κατά τηλεοπτικό αστέρα και τηλεπωλητή είναι πράκτορες των Νεφελίμ!!!
Δείτε τώρα το σενάριο της διαστρεύλωσης της μυθολογίας, μιλάμε για πραγματική διασάλευση της!!!
"Ο Τάλος είναι ένας καλός γίγαντας Ρομπότ που σκοτώνεται από το βέλος του Ιάσονα και ο  γίγαντας πέφτει νεκρός απ΄το Ιχώρ που χύνεται απ' τη φτέρνα, μήπως όμως το Ιχώρ είναι energon και όχι το σκοτεινό, αλλά το καλό; Όμως ο Πλάτωνας έγραφε με γρίφους, επειδή προσπαθούσε να κρύψει την πραγματικότητα και να μην τρομάξει ο κόσμος της εποχής, δε μας λέει ότι το Ιχώρ ήταν το energon που είναι το αίμα των Transformers και είναι και γαλάζιο, άρα λοιπόν και γαλαζοαίματος! Αδελφός του Ραδάμανθη δεν ήταν ο Τάλως και δώρο του θεού Ήφαιστου η του Δία στο Μίνωα, δηλαδή θεϊκές οι καταβολές, η μήπως δεν ήταν τεχνολογία αλλά βιολογία και γενετική μηχανική μαζί, όπως λέει o Starscream των Desepticons!!!
Όμως ο Τάλως ήταν "καλός" δηλαδή Autobot και γαλαζοαίματος μαζί, και προστάτευε τους ανθρώπους από πολλά κακά, όχι τους πειρατές κλπ, αλλά από τους κακούς γίγαντες τα ρομπότ δηλαδή τα Desepticons και τους Τιτάνες(φτιαγμένους από πέτρες) τα Unichrons, δηλαδή οι κλώνοι του Unicron!!!"
Όλη αυτή η βλακεία μη σας κάνει εντύπωση να γίνει βιβλίο, αν κάποιος που θέλει να οικονομήσει και να γεμίσει το κεφάλι το κόσμου με χίμαιρες , διανθίζοντάς το παραμύθι με πολλά άλλα. Προσέχτε αμέσως παρακάτω, μια απλή μετατροπή της Θεογονίας του Ησίοδου και το όλο παραμύθι παίρνει νέα σάρκα και οστά όταν κάποιος χωρίς τσίπα παντρέυει τον Ησίοδο με τα Τρανσφόρμερς δηλαδή με τα Κόμιξ της Μάρβελ...
Δείτε μια πιθανή παραχάραξη που μπορεί να τη βρείτε μπροστά σας στο εγγύς μέλλον"Ο Δευκαλίωνας ήταν ο γενάρχης των Ελλήνων που ήρθε από το Σείριο και το ηλιακό του σύστημα στο οποίο υπήρχε ο πλανήτης Cybertron, όπου στο κέντρο του βασιλεύουν ο Primus και οι 13 Primus που νίκησαν τον Unicron(δηλαδή οι Τιτάνες) που εξορίστηκε στο σύμπαν περιφέρονταν για χρόνια εκεί και με τη βαρύτητα του έγινε ο πυρήνας της Γης".
Φυσικά υπάρχουν κενά που λύνονται δια της αφαιρετικής δηλαδή ο Δευκαλίωνας πέταξε τις πέτρες που γέννησαν τους Έλληνες, που δια της εκχυδαϊσμένης μεθόδου είναι ο Primus που εξορίζοντας το Unicron έφτιαξε τη Γη των πλανήτη των Ελλήνων(ότι να ναι δηλαδή), ωστόσο όλα αυτά με λίγη καλή θέληση μπαλώνονται!!!

Κοινωνικοπολιτικός αυτοματισμός(Το διαίρει και βασίλευε)
Η φτώχεια ως φαινόμενο αποτελεί την αχίλλειο πτέρνα της λογικής και της αλληλεγγύης μπορεί και να εξελιχθεί στο αυγό του φιδιού. Το καπιταλιστικό σύστημα ως κοινωνικό - οικονομικός σχηματισμός έχει μελετήσει και έχει βρει τρόπους ανώδυνων εκτονώσεων και βαλβίδες ασφαλείας που μετατοπίζουν τις αιτίες της φτώχειας και της εξαθλίωσης σε άλλους παράγοντες άσχετους με το καπιταλιστικό σύστημα.

Υπάρχουν προσωπικές ευθύνες μα φυσικά & αξιοποιούνται αναλόγως.
Οι ευθύνες για την διαιώνιση της εκμεταλλευτικής φύσης του καπιταλιστικού συστήματος δεν είναι δυνατόν να ανήκουν μόνο στο σύστημα που ούτως η αλλιώς κάνει την δουλειά του και για να συνεχίζει να την κάνει πρέπει να ξεγελά, να εκβιάζει και να δωροδοκεί για να διαιωνίζεται. Οι ευθύνες σε ένα ορισμένο βαθμό επιμερίζονται και στους εκμεταλλευόμενους που φοβούνται να αλλάξουν τις συνήθειες τους, αλλά ταυτόχρονα προσαρμόζονται σε όλο ένα και πιο σκληρές και απάνθρωπες συνθήκες. Μπορεί το σύστημα να έχει στήσει μηχανισμούς κατεύθυνσης της κοινωνικής συνείδησης κατά τα δοκούντα, μπορεί το σύστημα να έχει φτάσει στο ταβάνι τους μηχανισμούς προπαγάνδας, να έχει κόψει και ράψει την παιδεία, την ανεργία και τις εργασιακές σχέσεις στα μέτρα του, να κάνει αντικομμουνισμό με το κιλό(για να μην μπούμε με τον τόνο), ωστόσο και εμπειρία υπάρχει και λαϊκό κίνημα υπάρχει. Μπορεί να είναι μικρό και κατώτερο των περιστάσεων, αλλά δεν μπορεί να το χρησιμοποιείς μόνο για προσωπικά ζητήματα, να συμμετέχεις στις πορείες και στις συγκεντρώσεις του, αλλά πολιτικά να επαναλαμβάνεις την ίδια μπαρούφα και δυστυχώς η επανάληψη δεν γίνεται πάντα με εκβιασμό.

O ολοκληρωτισμός δεν έχει καμία κοινωνιολογική αξία. Είναι ένα εφεύρημα της Χάνα Άρεντ στην δεύτερη δεκαετία του αιώνα που μας πέρασε συγκεκριμένα το 1923. Να πούμε πως στις κοινωνικές και οικονομικές επιστήμες υπάρχουν στοιχεία που αναδείχνουν τι σύστημα είναι αυτό που εξετάζεται κάθε φορά, ποια είναι τα κριτήρια που δίνουν σε κάθε σύστημα τον αντίστοιχο επιστημονικό κοινωνικοπολιτικό όρο.
Με τον"πολιτικό" όρο ολοκληρωτισμός (στο μέλλον θα έχουμε ειδικό άρθρο γι' αυτόν), η Χ. Άρεντ αποκαλούσε τα σκληρά "αντιδημοκρατικά" καθεστώτα που καταπίεζαν τη βούληση του ανθρώπου και κατ' επέκταση την ελευθερία του(αυτό ειδικά δε στέκει επουδενεί, άλλο βούληση, άλλο ελευθερία). Φυσικά δε μιλάμε για το τι σημαίνουν αυτοί οι δυο όροι στην επιστήμη του Μαρξισμού Λενινισμού, αλλά με τις αστικές επιστημονικές προσεγγίσεις επ' αυτών των όρων.
Ακόμα και να συνέβαινε ετούτο, δηλαδή να συμβαδίζουν αυτοί οι όροι και τα κοινωνικά συστήματα να κρίνονταν μόνο απ' το λειτουργικό τους σύστημα, δηλαδή την πολιτειακή ορολογία(πουθενά, καμία πολιτική και κοινωνική επιστήμη δεν κρίνει κανένα σύστημα έτσι) ακόμα και έτσι να ήταν (που δεν είναι), πάλι ο όρος ολοκληρωτισμός είναι ανύπαρκτος.
Και θα ήταν ανύπαρκτος, γιατί έχει σημασία του τι είδους κράτος είναι το ένα και τι το άλλο.
Να πούμε ακόμα πως και στην ποιο επιθετική - αντιλαϊκή μορφή του φασισμού(τον εθνικοσοσιαλισμό), οι καθοδηγητές του δεν απαγόρευαν ακόμα και στους κομμουνιστές να είναι κομμουνιστές και να υπάρχουν αρκεί να μην είναι οργανωμένοι. Αυτό ήταν που τους έκαιγε τελικά. Να μην είναι οργανωμένοι γιατί τότε άρχιζαν τα "όργανα" δηλαδή τα πογκρόμ και οι εκτελέσεις.
Να πούμε επίσης ότι ο φασισμός ήταν δημιούργημα του μεγάλου κεφαλαίου, στηρίζοντας τους μικροαστούς ως τάξη. Ο φασισμός στήριξε τα συνθήματα των μικροαστών, τους καλούσε να παλέψουν εξίσου τους προλετάριους και την αστική τάξη, αλλά αν είναι να διαλέξουν με ποιανού το μέρος θα πάνε στην κρίσιμη στιγμή(της ήττας), είναι πάντα και μόνο με το μεγάλο κεφάλαιο(μήπως αυτό θυμίζει σοσιαλδημοκρατία και όχι σοσιαλισμό);
Εφόσον ο ολοκληρωτισμός είναι υπαρκτό κοινωνικό πολιτικό σύστημα, ποιες είναι οι κοινωνικές τάξεις που τον απαρτίζουν, πως πραγματοποιούνται οι εμπορικές συναλλαγές και ποια τάξη κατέχει τα μέσα παραγωγής, δηλαδή ποια κοινωνική τάξη έχει στα χέρια της την εξουσία, πως και με ποιο τρόπο λειτουργεί η βάση και το εποικοδόμημα;

Η ιστορία μας διδάσκει πως το μεγαλύτερο ψέμα, μπορεί να διαφανεί ως η μεγαλύτερη αλήθεια, αρκεί αυτός η αυτοί που μετατρέπουν το μεγαλύτερο ψέμα σε μια, αδιαμφησβήτη " αλήθεια",να τις φορέσουν το κατάλληλο προσωπείο. Ένα προσωπείο που όσο πιο πολλά χρόνια κρατήσει, όσο πιο ανθεκτικό είναι, όσο πιο πολύ αντέξει στο χρόνο τελικά, τόσο πιο πιστευτό θα γίνει στις λαϊκές μάζες, σε ολόκληρη την ανθρωπότητα. Φυσικά καλύτερη συνταγή προσωπείου από τη λάσπη δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα, που όμως δεν είναι και τόσο ανθεκτική,γιατί ξεραίνεται και πέφτει παρασύροντας την ο άνεμος της ιστορίας. Συνήθως το ψέμα, έχει κοντό ποδάρι που λέει κι ο λαός μας. Και όσο πιο πολλές φορές επαναλαμβάνεται, τόσο πιο πολύ δείχνει πως δε γίνεται πιστευτό .
Για το σοσιαλισμό έχουν γραφτεί αναρίθμητες ιστορικές ανακρίβειες και αηδίες και αφορμή σε αυτό έπαιξαν τα όργανα του αντικομμουνισμού, εντός και εκτός σοσιαλιστικών κρατών, για να δούμε όμως μήπως τα πράγματα ήταν άλλα από αυτά που σήμερα πλασάρει η κυρίαρχη ιδεολογία; Το παρακα΄τω άρθρο του Mario Sousa φωτίζει πλευρές άγνωστες για την κοινωνική συνείδηση του μέσου όρου που βομβαρδίζεται με αηδίες και ψέματα, πρωί, μεσημέρι, βράδυ.
"Σε αυτόν τον κόσμο που ζούμε , ποιος μπορεί να αποφύγει τις φοβερές ιστορίες περί θανάτων και δολοφονιών στα στρατόπεδα εργασίας-γκούλαγκ της Σοβιετικής Ένωσης ; Ποιος μπορεί να αποφύγει τις ιστορίες περί εκατομμυρίων που λιμοκτόνησαν ως θανάτου και των αντιπάλων που εκτελέσθηκαν στη Σοβιετική Ένωση κατά τη διάρκεια της εποχής του Στάλιν ; Στον καπιταλιστικό κόσμο αυτές οι ιστορίες επαναλαμβάνονται επανειλημμένως στα βιβλία, τις εφημερίδες, στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση, και στις ταινίες, και οι μυθικοί αριθμοί περί «εκατομμυρίων θυμάτων του σοσιαλισμού» έχουν αυξηθεί αλματωδώς τα τελευταία 50 χρόνια. Αλλά από πού στην πραγματικότητα προέρχονται αυτές οι ιστορίες, και αυτοί οι αριθμοί ; Ποιος είναι πίσω από όλα αυτά; Και μια άλλη ερώτηση: πόση αλήθεια υπάρχει σε αυτές τις ιστορίες; Και ποιες πληροφορίες βρίσκονται στα αρχεία της Σοβιετικής Ένωσης, μυστικές στο παρελθόν αλλά διαθέσιμες για ιστορική έρευνα από την εποχή του Γκορμπατσόφ το 1989; Οι μυθοπλάστες (και όσοι αναπαρήγαγαν αυτούς τους μύθους) πάντοτε ισχυρίζονταν ότι όλες οι ιστορίες τους περί θανάτων εκατομμυρίων στη Σοβιετική Ένωση του Στάλιν θα επιβεβαιώνονταν τη μέρα που τα αρχεία θα ανοίγονταν . Αλλά τι συνέβη τελικά? Επιβεβαιώθηκαν στην πραγματικότητα; Το ακόλουθο άρθρο μας παρουσιάζει από πού προέρχονται αυτές οι ιστορίες περί εκατομμυρίων θανάτων λόγω της πείνας και των στρατοπέδων εργασίας στη Σοβιετική Ένωση του Στάλιν και ποιος είναι πίσω από αυτές. Ο συντάκτης του, έχοντας μελετήσει τις εκθέσεις της έρευνας που έχει γίνει στα αρχεία της Σοβιετικής Ένωσης, είναι σε θέση να παρέχει τις πληροφορίες υπό μορφή συγκεκριμένων στοιχείων για τον πραγματικό αριθμό φυλακισμένων, τα έτη που πέρασαν στη φυλακή και τον πραγματικό αριθμό εκείνων που πέθαναν και εκείνων που καταδικάστηκαν σε θάνατο στη Σοβιετική Ένωση του Στάλιν. Η αλήθεια είναι αρκετά διαφορετική από το μύθο".
Αυτές τις ημέρες δεν έχουν περάσει αρκετές από τότε που τα "ιδρύματα μνήμης για τον κομμουνισμό" στις ΗΠΑ, που προωθούν μαθήματα για τα θύματα του κομμουνισμού, στην Ρωσία του κ. Μεντβέντεφ μπαίνουν στο μάτι του κυκλώνα οι κομμουνιστές και η συνολικά η ΕΣΣΔ με το νέο πρόγραμμα αποσταλινοποιήσης του Ρώσου προέδρου, λες και οι προηγούμενες φάσεις του δεν άφησαν σημάδια. Στην Εσθονία το κακό έχει παραγίνει, έως και φιλοναζιστικές φιέστες προαναγγέλλονται και πραγματοποιούνται από την κυβέρνηση , ενώ Πάντα στην ίδια χώρα για μια ακόμη φορά πρόσφατα στην ίδια χώρα αυτή κηρύχτηκε διαγωνισμός λογοτεχνίας για τους μαθητές των σχολείων και τους φοιτητές με τα εξής δύο θέματα: «Ο κομμουνισμός ίσον φασισμός;» και «Ολοι μιλάνε για το θάνατο του κομμουνισμού, όμως κανένας ακόμα δεν είδε το πτώμα του».
Πάντα στην ίδια χώρα βεβηλώνεται το αντιφασιστικό μνημείο, ενώ η ΕΕ ποιεί την νήσσαν.
Ας αρχίσουμε με ένα δικό μας ερωτηματικό; “Πως είναι δυνατόν αυτός “ο τόπος μαρτυρίου” τα ΓΚΟΥΛΑΓΚ ένα από τα πιο γνωστά μαρτύρια των Γκούλαγκ(τα οποία δημιούργησε η ΟΧΡΑΝΑ του Ελληνορθόδοξου Τσάρου),κατά τη διάρκεια του σωφρονισμού να γίνεις μέλος της Κ.Ε του ΚΚΣΕ, ακαδημαϊκός, καλλιτέχνης, επιστήμονας τεχνολόγος, ακόμα και στρατάρχης και δύο φορές ήρωας της ΕΣΣΔ όπως ο μεγάλος Ροκοσόφσκι, η ο Τολμπούχιν και άλλοι;
Να μην ξεχάσουμε πως για “το αρχιπέλαγος τον Γκούλαγκ” (βιβλίο του Σολζενίτσιν), ό ίδιος το 1994 σε συνέντευξη του στην Γερμανική BUILT αναίρεσε τα γραφόμενα του βιβλίου, είτε ως φαντασιακές ιστορίες που πιθανόν να γίνονταν εφαλτήριο για την ανατροφοδότηση της Αγίας Τσαρικής Ρωσίας με ολίγην σοσιαλδημοκρατία (το όνειρο των νέο-ορθόδοξων από το τότε ΚΚΕ εσωτερικού ορμώμενοι)και πασόντων Ρωσιών, είτε χρησιμοποίησε τα βασανιστήρια της ΟΧΡΑΝΑ σε μη ορθόδοξους λαούς της Τσαρικής Ρωσίας. Ο ίδιος από το 1991 και μετά ζήτησε αναρίθμητες φορές συγνώμη στον Ρώσικο Λαό για τα ψέμματα του ενώ για πρώτη φορά είπε πως τα Γκούλαγκ κληροδοτήθηκαν στην ΕΣΣΔ από την Αγία Τσαρική Ρωσία και ήταν το αγροτικό σωφρονιστικό σύστημα της ΕΣΣΔ κάτι που υπήρχε και στο ίδιο της το σύνταγμα του 1923 (περιττό να πούμε πως η εφημερίδα επανακυκλοφόρησε χωρίς αυτό ενώ πριν είχε αποσυρθεί το φύλλο στο οποίο ήταν καταγεγραμμένο το εν λόγω).
Να θυμίσουμε στους αντιΚομμουνιστες πως ο μεγάλος Στάλιν δραπέτευσε από αυτά τουλάχιστον 3 φορές, κάτι που κανένας δικτάτορας δεν θα το έκανε μιας και αυτοί είναι τα καλοθρεμμένα παιδάκια των πολυεθνικών….
Επίσης ως μεγάλος λαϊκός ηγέτης δεν έκανε ανταλλαγή τον αιχμάλωτο γιο του με σοβιετική γη, γιατί και αυτός ένας στρατιώτης ήταν…

Το ποιο ωραίο το έλεγε ένας ντόπιος λόγιος από τη Ν. Χώρα (την μεγαλύτερη εργατική λαϊκή συνοικία στα Χανιά μαζί με τα Παχιανά η κάθε μία από αυτές τις συνοικίες έχει πάνω από 20.000 πληθυσμό), ο μακαρίτης ο Μιχάλης ο Γρηγοράκης που είχαμε την τιμή να τον γνωρίσουμε από τα νεανικά μας χρόνια, ο εν λόγω είχε το ένα σπίτι με πάνω από 15.000 βιβλία, ήταν ο σημαντικότερος λαογράφος, ιστοριογράφος, επιτέλεσε διευθυντής της δημοτικής βιβλιοθήκης και διορθωτής – δημοσιολόγος της αστικής εφημερίδας Χανιώτικα Νέα, με πάνω από 15.000 συνδρομητές, έφυγε απ’ τη ζωή το 2008 μετά από χτύπημα στο κεφάλι.
Έλεγε (και το ίδιο ακριβώς έχει γράψει σε τοπική εφημερίδα στις αρχές της δεκ του 1990 σε απάντηση συνασπισμένου αντισταλινικού)ο εν λόγω:
“Οι ανοησίες για το Στάλιν μοιάζουν με μακρυά γαϊδούρα όπου ο κάθε άλτης πέφτει στις πλάτες των αμυνομένων με σκοπό να δημιουργηθούν ρήγματα, άλλοτε γίνονται εφικτά και άλλοτε όχι, στις θέσεις του κάθε άλτη βάλτε τους πληρωμένους κονδυλοφόρους
Όσο περισσότεροι άλτες πέφτουν στις πλάτες των αμυνομένων τόσο αυξάνονται και τα θύματα των λεγόμενων “σταλινικών εκκαθαρίσεων” στην πρώην ΕΣΣΔ και μάλιστα κατά γεωμετρική πρόοδο, ο πρώτος άλτης εκφράζει 100000 νεκρούς, ο δεύτερος 1.000.000, ο τρίτος 10.000.000 και ο επόμενος 100.000.000″
Συνεχίζοντας έγραφε:
“Μάλλον οι πληρωμένοι κονδυλοφόροι δεν συνεννοούνται μεταξύ τους και τόσο καλά, εφόσον η γλώσσα των αριθμών των λεγόμενων σφαγών του “σοβιετικού δικτάτορα”(όπως οι ίδιοι τον αποκαλούν)τους διαψεύδει
Εντάξει το να γράφουν για 20.000.000 νεκρούς είναι απολύτως φυσιολογικό, αφού τόσοι σχεδόν θυσιάστηκαν στον μεγάλο πατριωτικό πόλεμο για να γράφουν και αυτοί την κάθε λογής ανοησία, έχει πλάκα όμως όταν οι ίδιοι πέφτουν σε αντιφάσεις και ξαναδιαβάζεις άρθρα τους σε τελείως διαφορετικές περιόδους, λες και έχουν ξεχάσει τι έγραφαν πριν”.
Συνέχιζε ο εν λόγω:
“Το ποιο ωραίο απ’ όλα είναι το εγχειρίδιο που είχε βγάλει η Γκαιμπελική προπαγάνδα το 1944 και το μοίραζε στις δυτικές κυβερνήσεις για να συμμαχήσουν με τους Ναζί ενάντια στην ΕΣΣΔ(έστω και την τελευταία στιγμή). Στην τρίτη σελίδα υπήρχε φωτογραφία που είχαν βγάλει σε στρατόπεδο συγκέντρωσης που είχαν δημιουργήσει οι ίδιοι οι ΝΑΖΙ στην κατεχόμενη Βαλτική και αφορούσε ένα σοβιετικό αιχμάλωτο που ήταν σε πλήρη εξαθλίωση πλήρως εξασθενημένος. Στη φώτο παρουσιάζονταν ως κρατούμενος του κόκκινου στρατού σε "στρατόπεδο εργασίας", ενώ τον είχαν φωτογραφήσει οι ίδιοι οι ναζί για δική τους προβοκατόρικη χρήση στα δικά τους κάτεργα. Ο ίδιος πολλά χρόνια μετά την απελευθέρωση του στρατοπέδου από τον κόκκινο στρατό και έπεσε στα χέρια του το εγχειρίδιο αυτό, αποκάλυψε την προπαγάνδα των ναζί για τα δήθεν απάνθρωπα στρατόπεδα εργασίας των σοβιετικών αρχών.
Φυσικά η φωτογραφία του ναζιστικού εγχειριδίου διανέμονταν μαζικά σε δυτικές εφημερίδες και νέου τύπου βιβλία για το σοβιετικό ολοκληρωτισμό”.

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Αυτοαποκαλύφθηκαν και πάλι...

Αυτοαποκαλύφθηκαν και πάλι, για μια ακόμη φορά, όχι πως δεν το περιμέναμε, αλλά έχει και αξία και σημασία να ακούς απ' τους ίδιους να αυτοαναιρούνται. Πως ότι μας είχαν έλεγαν μέχρι χτες ήταν ψέμματα και δικά τους σενάρια για να αποκτήσει κατ' αυτούς δυναμική η κάθε λογής σαχλαμάρα που θα εκτοξεύσουν. Ειδικά όταν αυτή η σαχλαμάρα έχει ως στόχο το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε, χαράς ευαγγελία για τα παλληκάρια μας, όχι παίζουμε.
Δεν ξέρουμε πόσοι από εσάς θυμάστε τις αποκαλύψεις του πρώτου μέρους του ντοκιμαντέρ του «History Channel» υπό τον τίτλο «Αναζητώντας τέρατα: Ο δολοφόνος πιθηκάνθρωπος της Ρωσίας» που είχε μεταδώσει η ΝΕΤ;
Χτες σε επανάληψη είδαμε το β' μέρος του ντοκιμαντέρ «Αναζητώντας τέρατα», το οποίο ασχολούνταν με την σχέση πιθήκου και ανθρώπου και αν τελικά η ευγονική μπορούσε να δημιουργήσει στρατιώτες πιθηκανθρώπους έτοιμους να πολεμήσουν για την ΕΣΣΔ.
Ο κύριος που το 2006 αποκάλυψε στην εφημερίδα New York Times ότι ο Σοβιετικός ηγέτης Ιωσήφ Στάλιν είχε το μοχθηρό σχέδιο να δημιουργήσει τέρατα από τη διασταύρωση ανθρώπων με πιθήκους, με περίσσιο ύφος χιλίων καρδιναλίων και χωρίς να τον διακρίνει κανενός είδους ντροπή για το τι είδους ανοησία είχε διασπείρει σε εκατομμύρια αναγνώστες πριν, αποκάλυψε στην ίδια την κάμερα πως διέδιδε ψέμματα και πως κανενός είδους αρχείο δεν υπήρξε για να αποδείξει ότι αυτού του είδους τα πειράματα γίνονταν στο έδαφος της ίδιας της ΕΣΣΔ.
Σε μια κρίση ειλικρίνειας απέδειξε ότι όχι μόνο δεν γίνονταν αυτού του είδους τα πειράματα ευγονικής, (παρότι όπως είπε οι επιστήμονες χρηματοδοτούνταν απ' το κράτος), αλλά ακόμα και όταν ένας Αμερικανός επιστήμονας ευγονικής ζήτησε απ' τον ίδιο τον Στάλιν(σε συνάντηση που είχε μαζί του, μέσα από τα αρχεία της πρώην ΕΣΣΔ), να αναπτύξει προγράμματα ευγονικής με δότες σπέρματος κάτι άνδρες που θα ήταν κάτι σαν superman και κάτι γυναίκες που θα ήταν κάτι σαν superwomen ούτως ώστε να κληθούν να γεννήσουν αυτού του είδους ανθρώπου, αυτός εξοργίστηκε και τον έστειλε από εκεί που ήρθε.
Σε ερώτηση που έγινε στον εν λόγω δημοσιογράφο - ερευνητή, απ' τον αφηγητή του ρεπορτάζ γιατί διέδωσε αυτού του είδους τις παρα-πληροφορίες ο ίδιος αποκάλυψε ότι αυτού του είδους τα ψέμματα εξάπτουν την φαντασία του κόσμου, ειδικά όταν πρόκειται για το Στάλιν και φυσικά πως δεν το μετανιώνει, έτσι τουλάχιστον έδειχνε με το ύφος του.
Είναι ηλίου φαεινότερο πως "το ψέμα έχει κοντά ποδάρια" και όπως είχε πει ο ίδιος ο μεγάλος Στάλιν, "ξέρω ότι όταν πεθάνω πως θα με γεμίσουν από λάσπες, όμως δε φοβάμαι γιατί οι λάσπες θα ξεραθούν, θα πέσουν από πάνω μου και ο άνεμος τις ιστορίας θα τις πάρει μακρυά".
Πρόσφατα ήρθαν στο φως της δημοσιότητας τα δημογραφικά στοιχεία της περιόδου 1925-1953 στην ΕΣΣΔ και δεν προκύπτει από πουθενά ότι υπήρξαν μαζικές σφαγές σε αυτή την περίοδο. Οι έρευνες είχαν γίνει από την αντισοβιετική Ρωσική ομοσπονδία του Γιέλτσιν και είδαν το φως της δημοσιότητας πρόσφατα. Αντιθέτως αυτή την περίοδο και σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία της εποχής και πέραν της περιόδου του μεγάλου πατριωτικού πολέμου, πως όχι μόνο δεν υπήρξαν ποτέ μαζικές σφαγές, αλλά υπήρξε ταχύρρυθμη αύξηση πληθυσμού, βιοτικού επιπέδου και αύξηση του προσδόκιμου της ζωής. Ακόμα και μετά τον μεγάλο πόλεμο 1941-1945 σε μια περίοδο που υπήρξε λειψανδρεία λόγω των εκατομμυρίων νεκρών που άφησε αυτός, πάλι υπήρχε αύξηση των δεικτών αυτών αλλά σε άλλη νέα βάση.
Φυσικά κάποιοι προβοκάτορες και με τις πλάτες της Ε.Ε, συνεχίζουν να λένε ψέμματα για τα 25.000.000 νεκρούς, που είναι νεκροί του μεγάλου πατριωτικού πολέμου δηλαδή του Β' παγκοσμίου πόλεμου και όχι κάποιων δήθεν ανύπαρκτων σφαγών.
Καλό θα ήταν όσοι κάνουν αντικομμουνισμό και έχουν έστω και λίγο αυτοσεβασμό, κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσουν να τον κάνουν γιατί ο αντικομμουνισμός στηρίζεται στα ψέμματα και εκτίθενται ανεπανόρθωτα. Εφόσον δεν βλέπουν με συμπάθεια και καλό μάτι τον κομμουνισμό και την Μαρξιστική - Λενινιστική κοσμοθεωρία εξάλλου έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν αυτό, καλό θα ήταν να κάνουν πολεμική επί των θέσεων και της θεωρίας, γιατί τα ψέμματα δεν τους βοηθούν πουθενά και σε τίποτα.

Ράδιο Κολλεκτίβα.

Κυριακή 28 Ιουνίου 2009

Ο πάτος του αντικομμουνισμού δεν έχει πάτο...

Αρκετά με τις αντικομουνιστικές μπαρούφες που πετιούνται απ' εδώ και από εκεί ωσάν ρύζι σε γάμο.
Είπαν πολλά και επειδή το ΚΚΕ δεν είναι κανένα τυχαίο κόμμα, 9ο+ χρόνια βρίσκεται στο κουρμπέτι, είναι πλέον σαφές και στον πλέον αφελή(αμφιβάλουμε αν υπάρχουν τέτοιοι), ότι έχουν γνώση οι φύλακες.
Το ΚΚΕ κ. Λαζόπουλε [που σαφώς και δε σας βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι με όλους τους παρακάτω, ούτε φυσικά στην φώτο με την οικογένεια του υπουργού προπαγάνδας του 3ου Ράιχ (εξάλλου θα ήταν μια αστεία και κακόγουστη προβοκάτσια), ωστόσο όμως έχετε και εσείς τις αντιΚΚΕ αγωνίες σας], ούτε σε πολυκατοικία μένει, αλλά ούτε και σε μονοκατοικία, όπως λέγατε στην τελευταία σας εκπομπή για την μη προσπάθεια ενότητα της αριστεράς δείχνοντας το ΚΚΕ γιατί δεν πήγε στο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή την "πρόθεση παραίτησης" του κ. Αλαβάνου από το χώρου του.(Λες και αυτό μας αφορά, όπως δεν μας αφορούν τα εσωτερικά κανενός κόμματος). Το ΚΚΕ αγαπητέ κύριε, μένει στους δρόμους σταθερά με τους εργαζόμενους εδώ και χρόνια προειδοποιώντας τους για αυτά που θα βρουν μπροστά τους και εσείς φυσικά βάζετε τις αριστερές σας τρικοκλοποδιές όπως μπορείτε
Το ΚΚΕ κ. των ΜΜΕ(εξαπάτησης), είναι εδώ και όσο και αν προσπαθείτε να το εξαφανίσετε επιμελώς αυτό δεν μπορεί να γίνει. Δεν εξαφανίζεται κάτι που για περίπου 1.000.000 Έλληνες των φτωχών και λαϊκών στρωμάτων είναι το μοναδικό αποκούμπι, το γνωρίζετε καλά όλοι όσοι τραβάτε κουπί με τους εργοδότες σας και απευθύνεστε μόνο σε εμάς όταν χάνετε τις δουλειές σας. Γνωρίζετε πως δεν υπάρχει ούτε ένας λαϊκός αγώνας που να έχει κερδηθεί στην νεοελληνική ιστορία, που το ΚΚΕ να μην έχει βάλει τη σφραγίδα του. Ωστόσο όμως είναι τουλάχιστον συντεχνιακός τυχοδιωκτισμός να ζητάτε την βοήθεια του όταν το έχετε ανάγκη, και όταν εργοδότες σας το ζητούν να κρύβετε τα πάντα επιμελώς γύρω απ' αυτό.
Το ΚΚΕ κύριοι του ΠΑ.ΟΣ δεν είναι σαν τα μούτρα σας να κάνει πολιτικές κολοτούμπες από τη μια στιγμή στην άλλη.
Αξιότιμοι κ. της προβοκάτσιας που πότε ονομάζετε "αριστερός ψάλτης της δεξιάς", πότε ονομάζετε "Γερμανός και τα οικονομικά του ΚΚΕ", πότε ονομάζετε "συνδιαλλαγή η μη για κομμουνιστή πρόεδρο της δημοκρατίας", πλανάστε πλάνην οικτρά αν νομίζετε πως θα πιάσουν οι λάσπες σας.
Σας προτρέπουμε να κοιτάξετε τα "υπέροχα μούτρα σας"(ωσάν άλλοι νάρκισσοι), στις λίμνες με τα βρωμόνερα της προβοκάτσιας σας. Αν θέλετε φυσικά μετά, μπορείτε να βουτήξετε για να αγκαλιάσετε τα σε συνεχόμενη εναλλαγή προσωπεία σας. Εσείς ξέρετε τόσο καλά να τα βάζετε για να κρύψετε την "καθαρότητα του προσώπου σας".
Φυσικά αυτό δεν πρόκειται να το κάνετε γιατί είστε το καλύτερο πολιτικό προσωπικό της άρχουσας τάξης και των μεγάλων μονοπωλιακών ομίλων και διαχέεται το ταξικό τους μίσος με όλο σας το είναι.
Δεν έχουμε την παραμικρή αμφιβολία πως θα σταματήσετε, ακόμα και όταν εξευτελίζεστε διαρκώς από την ίδια την πραγματικότητα, γιατί είναι προφανές ότι όταν φτάσετε στον πάτο του εξευτελισμού(αυτό το έχετε κάνει)μετά δεν υπάρχει άλλος πάτος και όταν υπάρχει έστω και η υποψία του, εσείς συνεχίζετε να σκάβεται ξεθάβοντας φαντάσματα και ψέμματα της εποχής Παπάγου, γιατί η συνήθεια του αντικομμουνισμού δεν είναι ούτε καν η δεύτερη, αλλά η κυρίαρχη πρώτη σας φύση.

Γ.Κ.

Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Ο βόθρος είναι δικός σας και μόνο δικός σας....

Ο άνθρωπος είναι δηλωμένος αντικομμουνιστής, αυτό το ξέρουμε πολύ καλά, εξάλλου έχει δηλώσει άπειρες φορές περήφανος για το παραπάνω.
Δεν μας κάνει καμία εντύπωση πως μέσα στο βόθρο που οι ίδιοι έφτιαξαν πάνε να εμπλέξουν και το ΚΚΕ.
Δεν το κάνουν τυχαία, γνωρίζουν πως στις "βρομιές τους" δεν μπορούν να συγκριθούν ούτε οι κόπροι του Αυγεία και πως αυτές οι "βρομιές" δεν καθαρίζονται όχι μόνο με υπέρ προσπάθειες ημίθεων τύπου Ηρακλή, αλλά ούτε με τους καταρράκτες του Νιαγάρα, παρά μόνο με την ανατροπή του συστήματος.
Ότι κάνουν το κάνουν για να δημιουργήσουν εντυπώσεις με την Γκαιμπελικού τύπου λογική που λέει πες πες κάτι θα μείνει.
Όποτε πλησιάζει καλοκαίρι η υπάρχει υποψία εκλογικής διαμάχης, το ΠΑΣΟΚ δια της ηγεσίας του χρεώνει τον "κύριο" της παραπάνω φωτογραφίας να ξεφορτώσει τόνους λάσπης στο ΚΚΕ. Μαζί με τον εγγονό του δικτάτορα, φωνασκούν τα σκυλάκια του ΛΑΟΣ κάνοντας πράξη το "αξίωμα" του ιδεολογικοπολιτικού τους καθοδηγητή ( Γρίβα) τον άνθρωπο δηλαδή, που με τις προβοκάτσιες του χώρισε στα δυο τη Κύπρο. Ποίο ήταν και είναι το αξίωμα του "Χίτη" που το ΛΑΟΣ μαζί με τον κ. Πάγκαλο κάνουν πράξη; "Θέλω σκυλιά να γαβγίζουν" και να λένε ψέμματα φωναχτά και σε μόνιμη βάση, γιατί το ψέμα όταν επαναλαμβάνεται μπορεί να εκληφθεί και ως αλήθεια, που ξέρεις καμία φορά τι γίνεται;
Όλοι μαζί γνωρίζουν πως δεν θα καταφέρουν το παραμικρό πλήγμα στο ΚΚΕ γιατί το ΚΚΕ είναι πιο καθαρό και απ' τον καθαρό ουρανό, απλά θέλουν να κερδίσουν χρόνο και να εισβάλουν στις χαρτογραφήσεις του κόμματος για να φτιάξουν νέου τύπου φακελώματα και να δημιουργήσουν νέου τύπου εκβιασμούς στο χώρο των οπαδών του και εδώ υπάρχει εμπειρία μπόλικη ειδικά απ' το ΠΑΣΟΚ της δεκ του 80.
Γνωρίζουν επίσης πως δε θα αποκαλυφθεί τίποτα εις βάρος του ΚΚΕ, απλά με τον αντικομμουνισμό που επιβάλλεται απ' την Ε.Ε και με τις γκαιμπελικού τύπου λοβοτομές που προσπαθούν να κάνουν στη νέα γενιά ελπίζουν να δώσουν παράταση ζωής σε ένα θνησιγενές σύστημα, ωστόσο είναι βαθιά νυχτωμένοι.
Δεν θα πούμε περισσότερα πράγματα, μόνο τούτο, στις εσωτερικές τους δημοσκοπήσεις βλέπουν που βρίσκεται το ΚΚΕ και κάνουν τα πάντα για να το ψαλιδίσουν, όμως μάταιος ο κόπος τους.
Όσο για τον κ.Βερελή ας αφήσει τα περί εμπλοκής των διακομματικών επιτροπών, γιατί αυτές δεν παίρνουν τις "νόμιμες μίζες" ούτε εμπλέκονται στα σκάνδαλα τους, με ότι στοιχεία τους παρουσιάζουν λαμβάνονται και οι ανάλογες αποφάσεις για αγορά η όχι αγαπητέ κύριε υπουργέ, ναι η όχι;

*ΥΓ Κουτοπόνηροι....

Ράδιο Κολλεκτίβα

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

"Σειρικό Βασιλίκι και το καπετανιλίκι".

Ο εγγονός του Δικτάτορα έκανε για μια ακόμη φορά βαρυ(α)σήμαντες* δηλώσεις.
"Το ΚΚΕ και οι Κνίτες (λέει ο τρις μέγιστος), του έβαλαν τα γκαζάκια στα γραφεία.
Ερώτηση καλόπιστη, την ώρα που τα γκαζάκια χτυπούσαν το γραφείο του, μήπως την ίδια ώρα, η έστω λίγα λεπτά νωρίτερα χτυπούσαν και τα γραφεία του Ριζοσπάστη και της Σύγχρονης Εποχής στην Αθήνα;
Έλα όμως που ο αντικομμονισμός του σέρνει από πάππου προς πάππου, πως το λέει ο λαός μας;
"Σειρικό Βασιλίκι και το καπετανιλίκι".

Ράδιο Κολλεκτίβα

ΥΓ* Φράση δανεισμένη απ' το φιλολαϊκό ιστολόγιο...

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

Al SYNaspistiri News

Ο "φίλτατος" και συμπαθής κατά τα άλλα κ. Λαζόπουλος είναι γνωστός και μη εξαιρετέος οπαδός του οπορτουνισμού. Δικαίωμα του και καλά κάνει να θέλει να καλλωπίσει το καπιτάλι(λη)στ(ρ)ικό σύστημα εφόσον αυτό θεωρεί και αντιλαμβάνεται.
Όμως σε μας τους ψηφοφόρους, φίλους, οπαδούς και μέλη του ΚΚΕ, δικαίωμα μας να αποφασίσουμε με ποιους θα πάμε και ποιους θα αφήσουμε!!!
Θα τον παραπέμψουμε καλόπιστα να διαβάσει το "Μανιφέστο του Κ.Κ
"**. , για να καταλάβει (που δεν το πιστεύουμε) ποιος είναι ο ρόλος του Κ.Κ. και γιατί διαφέρει απ' τα υπόλοιπα εργατικά κόμματα(αν και ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει και δε θέλει να έχει επαφή με την εργατική τάξη).
Αν το σύστημα ψάχνει εφεδρείες δε μας αφορά κ. Λαζόπουλε και φυσικά στα συνέδρια μας θα καλούμε όποιον θέλουμε, εξάλλου είναι "μείζον ζήτημα πολιτικής ηθικής" να μην καλούμε τους συνασπισμένους τους οποίους δεν γουστάρει ούτε ένα μέλος του κόμματος, πολύ περισσότερο οι φίλοι και οι οπαδοί του, το παρελθόν και το παρόν τους πέραν της πολιτικής τους είναι μελανό.
Απλά να ξέρει πως το ΚΚΕ δεν καθοδηγείται ούτε απ’ αυτόν ούτε απ’ τους ομοίους του, αλλά απ’ τα μέλη του, τους φίλους του και τους οπαδούς του. Τα συνέδρια του, το πρόγραμμα του και το καταστατικό του.
Το ΚΚΕ δεν είναι ευκαιριακό κόμμα για να αλλάζει κάθε τρεις και λίγο θέσεις για την τακτική και τη στρατηγική του, έχει τα συνέδρια του για να βάζει στόχους πάλης και αυτό είναι το ανώτατο καθοδηγητικό όργανο του.
Αν εσείς θέλετε καλύτερο καπιταλισμό, υπάρχουν 4 ακόμα κόμματα του ευρωμονόδρομου που μπορούν μεταξύ τους να συνεργαστούν, το ΚΚΕ θα είναι απέναντι σε όλους αυτούς και απέναντι στους εργοδότες του κ. Λαζόπουλου, όσο για την πρόταση σας να πάμε στο σπίτι μας, φυσικά και δε σας κάνουμε τη χάρη.

Ράδιο Κολλεκτίβα

ΥΓ* Αν ενδιαφερόσαστε έστω και λίγο για τους εργαζόμενους, θα έπρεπε να πάρετε τουλάχιστον σοβαρά την προσπάθεια χτυπήματος των απεργιών απ' το κράτος, τις οποίες βλέπει ως τρομοκρατική πράξη...

ΥΓ2*Διαβάστε εδώ


**
"Οι κομμουνιστές διαφέρουν από τα άλλα προλεταριακά κόμματα μονάχα κατά τούτο: ότι από τη μια μεριά, στους διάφορους εθνικούς αγώνες των προλετάριων τονίζουν και προβάλλουν τα συμφέροντα που είναι κοινά σ' όλο το προλεταριάτο κι ανεξάρτητα από την εθνότητα. Και από την άλλη, ότι στις διάφορες βαθμίδες ανάπτυξης του αγώνα ανάμεσα στο προλεταριάτο και την αστική τάξη, εκπροσωπούν πάντα τα συμφέροντα του κινήματος στο σύνολο του.

Στην πράξη, λοιπόν, οι κομμουνιστές είναι το πιο αποφασιστικό τμήμα των εργατικών κομμάτων όλων των χωρών, το τμήμα που τα κινεί πάντα προς τα μπρος. Θεωρητικά, πλεονεκτούν από την υπόλοιπη μάζα του προλεταριάτου με τη σωστή αντίληψη για τις συνθήκες, την πορεία και τα γενικά αποτελέσματα του προλεταριακού κινήματος. Ο άμεσος σκοπός των κομμουνιστών είναι ο ίδιος με το σκοπό όλων των άλλων προλεταριακών κομμάτων: συγκρότηση του προλεταριάτου σε τάξη, ανατροπή της κυριαρχίας της αστικής τάξης, κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας από το προλεταριάτο".

Μανιφέστο του Κ.Κ

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Περί ολοκληρωτισμού. (Με αφορμή το τελευαταίο post του σ/φου Rizobraker)

Ας μας συγχωρέσει ο καλός μας σύντροφος Rizobraker να επεκτείνουμε το θέμα που προέκυψε σε post(εμείς τα ονομάζουμε άρθρα) γνωστού τηλεοπτικού δημοσιογράφου της κρατικής τηλεόρασης.
Το άρθρο αυτό το είχαμε υπόψη μας μιας και διαβάζουμε στο sync(του οποίου είμαστε συνδρομητές)ότι ανεβαίνει.
Τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο τον είχαμε σε μια σχετική εκτίμηση με την έννοια του ότι είναι πολύ χαμηλού προφίλ, πράγμα που τον κάνει εξαιρετικά συμπαθή.
Ωστόσο διαβάζοντας την ανάρτηση του για του συνέδριο του ΚΚΕ μείναμε έκπληκτοι απ' το πόσο εύκολα βαφτίζει ως δική του γνώμη όλα όσα έχουν αναδημοσιευτεί σε ένα μεγάλο μέρος του αστικού τύπου και φυσικά τα αναμασούσε και η ΕΡΤ από τον Ιανουάριο του 2008 στην οποία είναι εργαζόμενος δημοσιογράφος εδώ και χρόνια.
Ότι λιβανίζεται εδώ και ένα χρόνο (όλως τυχαίως) ως αποκλειστική πληροφορία για το τι μέλει γενέσθαι στον Περισσό απ' το σύνολο των "προοδευτικών" ΜΜΕ παρουσιάζεται ως "γνώμη" και μάλιστα ιδιωτική...
Μάλιστα, δεν θα πάμε παραπέρα και δε θα συνεχίσουμε την αναφορά μας στο άρθρο του. Εμείς με παιδική αφέλεια συνεχίζουμε να συμπαθούμε τον κ. αυτό που ομολογουμένως έχει τακτ και είναι προς τιμήν του.
Όμως όταν το τακτ αυτό παραμένει να είναι στα επίπεδα της "εικονικής ευγένειας", δεν είναι τακτ είναι επιστημονική μεθοδολογία παραπλάνησης, ρωτήστε τον οποιοδήποτε επικοινωνιολόγο και θα σας το αποκαλύψει.
Όλοι οι χαρακτηρισμοί που εκτοξεύει κατά του ΚΚΕ ξεπερνούν τα όρια της αγένειας για το σύνολο των συνέδρων του ΚΚΕ, που εκπροσωπούν κοντά 1.000.000 κόσμο.
Κατά τα λεγόμενα του ούτε πρωτόγονοι, νοητικά καθυστερημένοι Νεάντερταλ, να είναι οι Κομμουνιστές της χώρας. Χωρίς να μπει στον κόπο(όχι μόνο αυτός) να διαβάσει τις ίδιες τις θέσεις και το κλείσιμο του συνεδρίου, βγάζει αυθαίρετα συμπεράσματα, τότε πως εμείς να μην είμαστε εξαιρετικά φειδωλοί με τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την γνώμη του;
Αν και πολύ αμφιβάλουμε ότι είναι δική του και όχι κατευθυνόμενη απ' τους μεγαλοκαναλάρχες, εξάλλου το ιδεολογικό αντίΚΚΕ οπλοστάσιο είναι το ίδιο και απαράλλακτο.
Δε θα δώσουμε καμία απάντηση στον "εκλεκτό" αυτό κύριο που μας έκανε την τιμή να ασχοληθεί "με μας τους πρωτόγονους και τους άχρηστους κοινωνικά ΚΚΕδες που μολύνουμε την Ευρωπαϊκή αισθητική και συνείδηση και αποτελούμε ντροπή για τη χώρα αυτή" εξάλλου απάντηση έδωσε ο καλός μας σύντροφος rizobraker και οι σχολιαστές του.
Απλά θα σταθούμε σε μια φράση του έγκριτου δημοσιολόγου που την πετάει συνεχώς και η φράση αυτή (η ίδια ακριβώς), είναι τμήμα της Βρετανικής προπαγάνδας για την εξίσωση του Φασισμού με τον Μπολσεβικισμό(όπως ονόμαζαν τον σοσιαλισμό) το 1925.
Τον όρο ολοκληρωτισμός που κατά κόρον χρησιμοποίησε ο κ. Δούκας, είναι ένας όρος που δεν έχει καμία κοινωνιολογική αξία. Είναι ένα εφεύρημα της Χάνα Άρεντ στην δεύτερη δεκαετία του αιώνα που μας πέρασε συγκεκριμένα το 1923. Να πούμε πως στις κοινωνικές και οικονομικές επιστήμες υπάρχουν στοιχεία που αναδείχνουν τι σύστημα είναι αυτό που εξετάζεται κάθε φορά, ποια είναι τα κριτήρια που δίνουν σε κάθε σύστημα τον αντίστοιχο επιστημονικό κοινωνικοπολιτικό όρο.
Με τον"πολιτικό" όρο ολοκληρωτισμός (στο μέλλον θα έχουμε ειδικό άρθρο γι' αυτόν), η Χ. Άρεντ αποκαλούσε τα σκληρά "αντιδημοκρατικά" καθεστώτα που καταπίεζαν τη βούληση του ανθρώπου και κατ' επέκταση την ελευθερία του(αυτό ειδικά δε στέκει επουδενεί, άλλο βούληση, άλλο ελευθερία). Φυσικά δε μιλάμε για το τι σημαίνουν αυτοί οι δυο όροι στην επιστήμη του Μαρξισμού Λενινισμού, αλλά με τις αστικές επιστημονικές προσεγγίσεις επ' αυτών των όρων.
Ακόμα και να συνέβαινε ετούτο, δηλαδή να συμβαδίζουν αυτοί οι όροι και τα κοινωνικά συστήματα να κρίνονταν μόνο απ' το λειτουργικό τους σύστημα, δηλαδή την πολιτειακή ορολογία(πουθενά, καμία πολιτική και κοινωνική επιστήμη δεν κρίνει κανένα σύστημα έτσι) ακόμα και έτσι να ήταν (που δεν είναι), πάλι ο όρος ολοκληρωτισμός είναι ανύπαρκτος.
Και θα ήταν ανύπαρκτος, γιατί έχει σημασία του τι είδους κράτος είναι το ένα και τι το άλλο.
Να πούμε ακόμα πως και στην ποιο επιθετική - αντιλαϊκή μορφή του φασισμού(τον εθνικοσοσιαλισμό), οι καθοδηγητές του δεν απαγόρευαν ακόμα και στους κομμουνιστές να είναι κομμουνιστές και να υπάρχουν αρκεί να μην είναι οργανωμένοι. Αυτό ήταν που τους έκαιγε τελικά. Να μην είναι οργανωμένοι γιατί τότε άρχιζαν τα "όργανα" δηλαδή τα πογκρόμ και οι εκτελέσεις.
Να πούμε επίσης ότι ο φασισμός ήταν δημιούργημα του μεγάλου κεφαλαίου, στηρίζοντας τους μικροαστούς ως τάξη. Ο φασισμός στήριξε τα συνθήματα των μικροαστών, τους καλούσε να παλέψουν εξίσου προλετάριους και αστική τάξη, αλλά αν είναι να διαλέξουν με ποιανού το μέρος θα πάνε στην κρίσιμη στιγμή(της ήττας), είναι πάντα και μόνο με το μεγάλο κεφάλαιο(μήπως αυτό θυμίζει σοσιαλδημοκρατία και όχι σοσιαλισμό);
Ο σοσιαλισμός είναι η εργατική δημοκρατία που ο καθένας ανάλογα με τις ικανότητες του παράγει στον καθένα ανάλογα με την εργασία του ενώ τα μέσα παραγωγής είναι λαϊκή περιουσία. Αυτά είναι βασικά και οργανικά στοιχεία του κάθε κοινωνικοπολιτικού συστήματος, άρα πως δυο άσχετα και αντιθετικά συστήματα βαφτίζονται ολοκληρωτικά και παρουσιάζονται ως ίδια;
Κλείνοντας να πούμε πως εφόσον ο ολοκληρωτισμός είναι υπαρκτό κοινωνικό πολιτικό σύστημα, ποιες είναι οι κοινωνικές τάξεις που τον απαρτίζουν, πως πραγματοποιούνται οι εμπορικές συναλλαγές και ποια τάξη κατέχει τα μέσα παραγωγής, δηλαδή ποια κοινωνική τάξη έχει στα χέρια της την εξουσία, πως και με ποιο τρόπο λειτουργεί η βάση και το εποικοδόμημα;
Επειδή για όλα τα παραπάνω δεν υπάρχει ίχνος απάντησης και καμία σοβαρή κοινωνιολογική σχολή δεν αναγνωρίζει τον ολοκληρωτισμό ως σύστημα, καλό θα ήταν εφόσον κάποιοι δημοσιολογούν αναφέροντας κάτι που εν τη γενέσει του δεν υπάρχει(γιατί απ' την ίδια του τη γέννεση είναι κλινικά νεκρό), πριν γράψουν ότι και να είναι αυτό, να προσπαθήσουν να δούνε αν ισχύει και μετά να εξομοιώνουν άσχετα μεταξύ τους πράγματα.

Ράδιο Κολλεκτίβα 27/2/2009

Μετέπειτα ΥΓ* Για το φίλο της "ανένταχτης αριστεράς" που μας έστειλε μέιλ σήμερα Σάββατο 28/2/2009 για το παραπάνω άρθρο που δημοσιεύθηκε την Παρασκευή 27/2/2009 και ώρα 20:00(περίπου) να πούμε ότι:
1) Με βάση τις καταγεγραμμένες προσωπικές μαρτυρίες των σ/φων της Εθνικής Αντίστασης και του ΔΣΕ, έχουμε δεκάδες τέτοιες(κυρίως του μακαρίτη σ/φου Δ. Βλησίδη), του Λ. Ηλιάκη, αλλά και άλλων δεκάδων συντρόφων που φυλακίσθηκαν, κυνηγήθηκαν εκτοπίστηκαν σε τόπους εξορίας και σκληρών βασανιστηρίων, σε βιβλία που έχουν εκδόσει οι παραπάνω, αλλά και σε δεκάδες άλλες πηγές, υπάρχει αναφορά σε αυτό που γράψαμε και δεν είναι δική μας κουβέντα, αλλά όλων αυτών, αυτό: Οι κατακτητές Γερμανοί, Ιταλοί και Βούλγαροι στην περίοδο της κατοχής ακόμα και στους κομμουνιστές δεν είχαν πρόβλημα να είναι κομμουνιστές και να υπάρχουν αρκεί να μην είναι οργανωμένοι. Αυτό ήταν που τους έκαιγε τελικά. Να μην είναι οργανωμένοι γιατί τότε άρχιζαν τα "όργανα" δηλαδή τα πογκρόμ και οι εκτελέσεις.
2)Η απάντηση δεν έγινε και δε δόθηκε με αυστηρά μαρξιστική μεθοδολογία(σχεδόν καθόλου), αλλά καθαρά με αστικού τύπου μεθοδολογικές προσεγγίσεις. Αυτός ήταν ό λόγος που χρησιμοποιήσαμε (την κοινωνιολογία) και με βάση τις αστικές κοινωνιολογικές σχολές,(η κοινωνιολογία στο Μαρξισμό δεν υπάρχει γιατί αντικαθίσταται ως γνωστόν απ' τον ιστορικό υλισμό).

Ράδιο Κολλεκτίβα 28/2/2009

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Αντί-ΚΚΕδες όλου του αστικού τύπου ενωθείτε....


Τι δράμα και τι οδυρμός ήταν πάλι αυτός; Ο κάθε πικρα(ΔΟΛε)μένος στον πόνο του, στην απελπισία και στην ήττα του γιατί το ΚΚΕ ισχυροποιήθηκε και πολιτικά και ιδεολογικά, γιατί έβγαλε συμπεράσματα και μάλιστα με τέτοια συμμετοχή!
Το ΚΚΕ μετά το συνέδριο του βγήκε πιο ισχυρό όσο ποτέ άλλοτε, έτσι όπως το θέλουν τα μέλη του, οι οπαδοί του, οι ψηφοφόροι του και όπως δεν το θέλει η πλουτοκρατία και κυρίως το ΠΑΣΟΚ. Που να ακούγατε σήμερα τον Απ. Κακλαμάνη στη Βουλή, ο οποίος μόνο που δεν έκλαιγε γιατί το ΚΚΕ λέει τα "σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη", δηλαδή ότι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έχουν την ίδια πολιτική βάζοντας πάλι το γνωστό παραμύθι περί ηγεσίας κλπ.
Πάντως εκεί στα "super duper αντικειμενικά" ΜΜΕ είδαμε ιστορίες που και ο καλύτερος παραμυθούλης θα ζήλευε.
Μήπως ορισμένοι φοβούνται πως θα χάσουν τη δουλειά τους και γράφουν τέτοιου μεγέθους ιστορίες επιστημονικής φαντασίας; Δε λέμε ο πόνος τους είναι πολύ μεγάλος γιατί το ΚΚΕ δεν καθοδηγείται απ' αυτούς και γίνεται ακόμα μεγαλύτερος όταν αρχίζουν τα δημοσιογραφικά όργανα της αστικής τάξης να παπαγαλίζουν τις ίδιες ανοησίες.
Ένα είναι σίγουρο και ας σταματήσουν να αναμασάνε τα ίδια παραμύθια γιατί εκτίθενται ανεπανόρθωτα ότι το ΚΚΕ μετά το συνέδριο βγήκε πιο ισχυρό και ιδεολογικά πιο ατσαλωμένο και αυτό τους καίει τα σωθικά.


Ράδιο Κολλεκτίβα

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Homo Stalinus

Τι ωραίο ντοκιμαντέρ αυτό που παρουσίασε η ΝΕΤ στις 9/2/2009; Η οποία (πάντοτε πρωτοπορεί, πρωτοστατεί και πρωταγωνιστεί) δια μέσου της "σοβαρότητας" - "αντικειμενικότητας" που τάχατες τη διακρίνει μιας και οι εν λόγω βιτρίνες της αποτελούν μια πολύ μεγάλη κολυμβήθρα του Σιλωάμ. Εκεί χωράνε κάθε είδους ψέμματα ανακατεμένα με ανοησίες και μάλιστα μεγατόνων. Να πούμε εδώ πέρα πως το ντοκιμαντέρ δεν ήταν ένα πασπαρτού από μονταρισμένα αποφθέγματα των εκπομπών του Δημοσθένη(που πάει για την 6η), αλλά μια παραγωγή του άλλου "σοβαρού μελετητή της ιστορίας" του History Channel με τον τίτλο «Αναζητώντας τέρατα: Ο δολοφόνος πιθηκάνθρωπος της Ρωσίας»
Ξέραμε πως ο Στάλιν εκτός από δικτάτορας ήταν και αιμοσταγής δολοφόνος, έτσι τον παρουσιάζουν όλες οι αποχρώσεις των αστικών ΜΜΕ και πολιτικών φορέων απ' τους "Βούτσηδες" έως και τους "Α(η)δώ(ό)νιδες".
Αυτό που δε γνωρίζαμε ήταν ότι ο αιμοσταγής δολοφόνος ήταν και συνάδελφος του Μένγκελε(δηλαδή γενετιστής και μάλιστα χειρότερος απ' τον τελευταίο).
Φυσικά μέσα απ' το "αντικειμενικό ντοκιμαντέρ" ξεδιπλώνεται με κάθε μεγαλοπρέπεια η προσωπικότητα ενός "σχιζοφρενή" δολοφόνου που μετατρέπεται σε πολιτικό "αφεντικό" μιας μεγάλης χώρας και πραγματοποιεί ραδιουργίες και ίντριγκες σε όλα τα επίπεδα(φτιάχνει ακόμα και πιθηκανθρώπους) και απ' ότι μαθαίνουμε θα έχουμε και συνέχειες και με άλλου είδους σημαντικές "ανακαλύψεις".
Στο σημείωμα της ΝΕΤ (που πήραμε απ το άρθρο του Γρ. Τραγγανίδα" στο Ριζοσπάστη της 31/1/2009) και το βάζουμε ολόκληρο αναφέρεται: «Το 2006, η εφημερίδα New York Times αποκάλυψε ότι ο Σοβιετικός Ιωσήφ Στάλιν είχε το μοχθηρό σχέδιο να δημιουργήσει τέρατα από διασταύρωση ανθρώπων με πιθήκους. Το ντοκιμαντέρ ταξιδεύει στη Ρωσία για να ανακαλύψει αν αυτό ήταν αλήθεια και πόσο προχώρησε η υλοποίησή του (...) Μια πραγματική ιστορία (σ.σ.: άρα, πάει το "αν ήταν αλήθεια") που θυμίζει τα πειράματα του Φρανκενστάιν».
«Μπρρρρρρρρρρ, "Παναγία μου"» , όπως θα έλεγε ο κάθε λογής τρομοκρατημένος μικροαστός, μέσα στα πλαίσια των συνειρμών που του δημιουργούν και που έχουν ως στόχο μονίμως, το πιο χαμηλό υπογάστριο των πιο πρωτόγονων "συγκινήσεων".
Να πούμε εδώ πέρα, ότι ο κοσμοπολιτισμός το ζήτημα αυτό το διαχειρίζεται με επιστημονικό τρόπο διαμέσου της βιομηχανίας του θεάματος και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Αφήνει τις βρομιές του με αόρατες λοβοτομές στο πίσω μέρος του εγκεφάλου των θαυμαστών του και όχι μόνο σε αυτούς. Πετάει την πιο χυδαία και παντελώς άσχετη με την πραγματικότητα πολεμική μόνο στο σοσιαλισμό σε όλα τα επίπεδα. Φυσικά όχι μόνο σε αυτό που γνωρίσαμε αλλά σε κάθε σοσιαλισμό, με φανταστικές ιστορίες τρόμου που στο μέλλον θα λειτουργήσουν σα τροχοπέδη για κάθε σκέψη στροφής προς αυτό.
Εφόσον η προωθούμενη "βλακεία" έχει φτάσει σε αυτό σημείο και μάλιστα με τη βοήθεια "επιστημολογικών" μεθόδων , λέμε να δώσουμε μερικές ιδέες ακόμα στους κυρίους αυτούς, που στα εργαστήρια κατασκευής αντικομουνιστικών "ντοκουμέντων", φτιάχνουν προσωρινούς βαστάζους για τον ιμπεριαλισμό παρουσιάζοντας τους ως μνημεία "εγκυρότητας", "αντικειμενικότητας", αλλά κυρίως της μοναδικής ολοκληρωμένης και τελικής ιστορικής αλήθειας, (οι οποίες αποτελούν τη μοναδική αλήθεια και δεν επιδέχονται ούτε καν την υποψία αμφισβήτησης της, αλλά οι πηγές της είναι κατά βάθος μόνο στη φαντασία των δημιουργών της) διαστρεβλώνοντας την ιστορική αλήθεια κατά 360 μοίρες.
Λοιπόν ο Στάλιν είναι υπεύθυνος όχι μόνο για τους πιθηκανθρώπους, αλλά για κάθε κακό στραβό και ανάποδο που συνέβη, συμβαίνει και θα συμβεί στο μέλλον.
Γράψτε παλληκάρια μας: Είναι υπεύθυνος για την καταστροφή της Αμαζονίας, του φαινόμενου του Θερμοκηπίου, του πολέμου σε Ιράκ και Αφγανιστάν, για την καταστροφή του Τσάλεντζερ κατά τη διάρκεια της εκτόξευσης του.
Είναι αυτός που ξεκίνησε τους Καρχηδονιακούς πολέμους, έκαψε τη Ρώμη, ενώ αποτέλεσε δάσκαλος του Τζένκινς Χαν, του Αττίλα, του Ταμερλάνου, του Ιησού του Ναυή, του Μπαρμπαρόσα και φυσικά αυτός που έκανε τους Σεισμούς και το τσουνάμι στην Ν.Α. Ασία, γιατί κατά Λιακόπουλο είναι Νεφιλίμ, είναι αθάνατος και ζει ακόμα στην Έρημο Τάκλα Μακάν...Αυτές τις παραπάνω ανοησίες δε θα μας κάνει καμία εντύπωση αν τις δούμε να προβάλλονται σε ντοκιμαντέρ και μάλιστα σύντομα έχοντας για πηγή τα "χάλκινα βιβλία"....

Ρ.Κολλεκτίβα

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

Όταν ο Γκαιμπελικός Αντικομμουνισμός γίνεται ντοκυμαντέρ....

Στο ζήτημα θα αναφερθούμε διεξοδικά στο μέλλον, όχι στο απώτερο μέλλον, ωστόσο όμως δεν θα αφήσουμε μια Γκαιμπελικού τύπου προπαγάνδα να αναδύει τη μπόχα της με τρόπο προκλητικό και απαράδεκτο διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα.
Όταν ο Γερμανός εργοδότης θέλει να αποτινάξει από πάνω του το ναζιστικό παρελθόν του καμιά φορά υιοθετεί τα όπλα του,(που είναι όπλα κατασυκοφάντησης και χυδαίου ψέματος).
Αυτό περικλείει πάμπολλους κινδύνους με πρώτο και καλύτερο την παραχάραξη της ιστορίας και τον ωμό αντικομμουνισμό που η ΕΕ και ειδικά η Γερμανικές πολυεθνικές του θεάματος εδώ και μια δεκαετία αναπαράγουν ανερυθρίαστα....
Σήμερα θα παραθέσουμε ένα παλαιότερο άρθρο μας που αφορά την παραχάραξη της ιστορίας και ήταν αποτέλεσμα ενός παλαιότερου ντοκιμαντέρ ανάλογης κατεύθυνσης από άλλο συνάδελφο και άλλο κανάλι σε σχέση με αυτούς που το αναπαρήγαγαν και αφορούσε άνάλογη φαιά προπαγάνδα....


Η ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗς ΙΣΤΟΡΙΑς ΚΑΙ ΤΟ ΑΟΥΣΒΙΤς

Η ιστορία μας διδάσκει πως το μεγαλύτερο ψέμα, μπορεί να διαφανεί ως η μεγαλύτερη αλήθεια,αρκει αυτός η αυτοί που μετατρέπουν το μεγαλύτερο ψέμα σεμια,αδιαμφησβήτη " αλήθεια",να τις φορέσουν το κατάλληλο προσωπείο. Ένα προσωπείο που όσο πιο πολλά χρόνια κρατήσει, όσο πιο ανθεκτικό είναι, όσο πιο πολύ αντέξει στο χρόνο τελικά, τόσο πιο πιστευτό θα γίνει στις λαϊκές μάζες, σε ολόκληρη την ανθρωπότητα.Φυσικά καλύτερη συνταγή προσωπείου από τη λάσπη δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα, που όμως δεν είναι και τόσο ανθεκτική,γιατί ξεραίνετε και πέφτει παρασύροντας την ο άνεμος της ιστορίας. Συνήθως το ψέμα, έχει κοντό ποδάρι που λέει κι ο λαός μας. Και όσο πιο πολλές φορές επαναλαμβάνεται, τόσο πιο πολύ δείχνει πως δε γίνεται πιστευτό .
Πως όμως να γίνει πιστευτό; Όταν εδώ και 60 χρόνια το μεγαλύτερο μέρος των λαών της υφηλίου, και ο λαός μας ένα παραπάνω,γνωρίζει πως στρατόπεδα συγκέντρωσης υπήρχαν στην περίοδο του δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου και φτιάχτηκαν από τη χιτλερική Γερμανία, πως υπήρξαν και στη χώρα μας και συνεχίζουν να υπάρχουν και σήμερα από τους Αμερικανούς και Ευρωπαίους Ιμπεριαλιστές.
Τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, δεν ανήκουν σε κάποιο σωφρονιστικό σύστημα. Ανήκαν και ανήκουν στη λογική που γέννησαν οι συνθήκες άμυνας και αντεπίθεσης του μεγάλου πολυεθνικού κεφαλαίου,όπως το περιβόητο "ιδιώνυμο" στην πατρίδα μας ,το "φασισμό" στην Ιταλία του Μουσολίνι,και το ναζιστικό Εθνικοσοσιαλισμό. Τη λογική των στρατοπέδων συγκέντρωσης,την επαναφέρει σήμερα ο ιμπεριαλισμός ,για να καθυποτάξει τους λαούς,και όσους δεν συμφωνούν με τις πολιτικές του σε μια χώρα,η σε πολλές μαζί.
Ο ιμπεριαλισμός όμως, δεν είναι κάτι που σχετίζεται μόνο με τη λογική των επεκτατικών πολιτικών και το γνωστό "imperium"της αρχαίας Ρώμης. Συγκεντρώνει τα πέντε στοιχεία, που ο Λένιν εξήγησε σε ένα από τα μεγαλειώδη έργα του, "ιμπεριαλισμός το ανώτατο και τελευταίο στάδιο του καπιταλισμού".
Ο ιμπεριαλισμός εκδηλώθηκε σε όλα του τα μήκη και πλάτη στη δεκαετία του σαράντα με το επίθετο του εθνικοσοσιαλισμού(η ναζισμού),και του φασισμού,που πολύ εύστοχα ο γραμματέας της τρίτης διεθνούς Γκιόργκι Δημητρώφ, είχε χαρακτηρίσει "ως την ανώτερη και πιο ανοιχτή μορφή τρομοκρατικής επίθεσης του κεφαλαίου εναντίον των λαών".
Ο ιμπεριαλισμός επαναλαμβάνει το εγχείρημα του ξανά,με το επίθετο του κοσμοπολιτισμού που είναι και αυτός φασισμός και μάλιστα πιο ξετσίπωτος,χωρίς τα ιδεολογήματα του Γιούντερ, του Κρίκ και του Ρόζενμπεργκ .Με τον "άξονα του κακού"όπως χαρακτηρίζει η κυβέρνηση των ΗΠΑ, η Ευρωπαϊκή Ένωση, και οι λοιπές ιμπεριαλιστικές δυνάμεις να είναι στο στόχαστρο και να αποτελεί μέγιστο τροχοπέδη στην ίδια του την ανάπτυξη, να προετοιμάζει πολέμους και νέα στρατόπεδα συγκέντρωσης ακόμα και μέσα στις ίδιες του τις μητροπόλεις.Ο φασισμός δεν είναι κάποιο φυσικό φαινόμενο ούτε βεβαίως, γέννημα κάποιου « παράφρονα ». Αυτή εξέλιξη συνήθως βολεύει την ιδεολογική τη μήτρα της δικτατορίας των μονοπωλίων το κοσμοπολιτισμό, που πιστώνει τις πιο ανοιχτές τρομοκρατικές επιθετικές του μορφές,σε τάχατες "παρανοϊκούς" τύπους όπως ο Χίτλερ η σε τάχατες "βλάκες" όπως ο Τζορτζ Μπους ο νεότερος.Η λογική αυτή δεν είναι τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο, από μια προσπάθεια συσκότισης της ιστορίας του χτες και του σήμερα και η προσπάθεια αναθεώρησης της μέσα από την πρόσφατη διάλυση της ΕΣΣΔ.
Είναι μια προσπάθεια ωραιοποίησης του καπιταλιστικού συστήματος στην ανώτερη μορφή του,η προσπάθεια Απόκρυψης, των γενεσιουργών οικονομικών-πολιτικών αιτιών και των κρίσεων μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα , που όσο πιο πολύ ανεβαίνει σκαλοπάτια ακόμα και σε αυτό το τελευταίο στάδιο του,τόσο πιο επιθετικός γίνεται στους λαούς, που δε διστάζει όχι μόνο να τους πολεμήσει με τα πιο ισχυρά και θανατηφόρα όπλα του, αλλά και όσους επιζήσουν σε περίπτωση ενός τέτοιου πολέμου,να είναι έτοιμος να τους κλείσει στα πιο απεχθή και πιο στυγνά στρατόπεδα συγκέντρωσης που πότε είναι το Άουσβιτς, πότε το Γκουαντάναμο και ποτέ οι φυλακές του Αμπου Γκραϊμπ.
Η απελευθερωτική προέλαση του Κόκκινου στρατού στο Άουσβιτς πριν 60 χρόνια εξαφανίζεται,και κάποιοι χαρακτηρίζουν τη βάση του τη Σοβιετική Ένωσή τη χώρα με τα τάχατες δικά της στρατόπεδα συγκέντρωσης που ο ίδιος ο Σολζενίτσιν (τον οποίο επικαλούνται) ,το 1993 σε μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα δήλωσε πως δεν υπήρξαν ποτέ όπως τα κατέγραψε,και πως ο ίδιος έτσι νόμιζε όταν έγραφε το γνωστό του βιβλίο "το αρχιπέλαγος των γκούλαγκ" .
Διαστρεβλώνουν την ιστορία και συγκρίνουν το σοβιετικό σωφρονιστικό σύστημα ,με τα κολαστήρια του Άουσβιτς του Νταχάου το Μπέλσεν,του Μαυτχάουζεν(όπου πάνω από 5.000.000 σοβιετικοί αιχμάλωτοι),μαζί με Ελληνες,Σέρβους,Πολωνούς, άλλους Ευρωπαίους και Ιουδαίους βασανίστηκαν και οι περισσότεροι απ'αυτούς πέθαναν.Συγκρίνουν τα κολαστήρια των ναζί με το σοβιετικό σωφρονιστικό σύστημα όπου πρώην κουλάκοι,μακρυνά μέλη της τσαρικής οικογένειας, λευκοφρουροί Ουκρανοί εθνικιστές ακόμα και μέλη της φιλοναζιστικής και εγκληματικής "Χαλιτσίνα"(γνωστοί για την εγκληματική δράση τους στον πατριωτικό πόλεμο),μέλη των Εσθονικών wafen ss που δε διέφυγαν στη Γερμανία η στη δύση,κάποιοι απ' αυτούς βγήκαν ,είτε μέλη και στελέχη του ΚΚΣΕ,είτε αναμορφωμένοι και μετανοιωμένοι για το παρελθόν τους.Ακόμα και σήμερα που ζουν κάποιοι απ' αυτούς ,(και δεν υπάρχει η Σοβιετική Ένωση φυσικά),δηλώνουν με πάσα ειλικρίνεια και εντιμότητα στα ντοκιμαντέρ που έχουν γυριστεί από έντιμους δημοσιολόγους πως δεν υπέστησαν καμιά βία,πως ,μορφώθηκαν και έγιναν ολοκληρωμένες προσωπικότητες στα Γκούλαγκ,τα οποία απ' ότι λένε οι εν λόγω πρώην "τρόφιμοι"τους δεν είχαν ούτε τοίχιση αλλά τελικά ήταν πόλεις απομακρυσμένες στο βορρά.
Στα λεγόμενα από την τσαρική εποχή Γκουλαγκ, το μόνο κοινό που απέμεινε επί της ΕΣΣΔ σε αυτά ήταν το όνομα γιατί οι μέθοδες,δεν ήταν πια οι ίδιες,δεν ήταν πια απάνθρωπες αλλά ότι ανθρωπιστικότερο έχει δει μέχρι σήμερα το σωφρονιστικό σύστημα ολόκληρης της ανθρωπότητας.
από εκεί,πέρασαν και τεράστιες προσωπικότητες όπως ο στρατάρχης της Σοβιετικής Ένωσης Κωνσταντίν Ροκοσόφσκυ.Ο εν λόγω ήταν ένας εκ' τον απελευθερωτών του Άουσβιτς και στρατάρχης του 2ου Ουκρανικού Μετώπου στην απελευθέρωση των λαών την 9η Μάη του 1945.
Όταν ρωτήθηκε από το BBC λίγο πριν το θάνατο του το 1968,για τους συνειρμούς που προέκυψαν μέσα του όταν μπήκε στο Άουσβιτς σε σχέση με τη Σιβηρία,είπε:"Οι μόνοι συνειρμοί που μπορώ να έχω,είναι πως στο Άουσβιτς μέρα με τη μέρα η ανθρωπότητα έκανε ένα ακόμα βήμα πέρα και απ' την κτηνοδία, νω στις φυλακές της χώρας μου,μέρα με τη μέρα η ανθρωπότητα ανέβαινε σκαλοπάτια ψηλότερα. Στα κολαστήρια της Πολωνίας και της Γερμανίας ανατρίχιαζες,αυτο που διάβαζες στα μάτια των νεκρών ζώντανων ήταν ο τρόμος,η απελπισία και ο θάνατος της αξιοπρέπειας. Ενώ στις φυλακές της Σιβηρίας που έκανα και εγώ,διάβαζες Τολστοϊ,μαθαινες τι σημαίνει θέατρο,πολιτισμός. Αναλφάβητοι γίνονταν καθηγητές πανεπιστημίου, λαμπροί επιστήμονες και τεχνολόγοι,κινηματογραφιστές,λογοτέχνες,απλοί εργάτες και από κτηματίες κουλάκοι συνεταιριστές αγρότες με παιδεία και ειδίκευση. Στα κολαστήρια του ποταμού Βιστούλα η ανθρωπότητα πέθαινε ενώ στο σωφρονιστικό μας σύστημα η ανθρωπότητα αναγεννιόταν."
Όλοι αυτοί που γράφουν για στρατόπεδα συγκέντρωσης και στη Δύση και στην πρώην Σοβιετική Ένωση,που μιλούν για "ολοκληρωτικά καθεστώτα"(στην επιστήμη της κοινωνιολογίας δεν υπάρχει τέτοιος όρος), το μόνο που προσφέρουν στο δρόμο για την ιστορική αλήθεια,πέραν της ημιμάθειας είναι η προβοκάτσια το ψέμα και οι καλές υπηρεσίες στον Ιμπεριαλισμό .
Τιμή στη μνήμη των θυμάτων του Άουσβιτς, όπως και όλων των θυμάτων του αντιφασιστικού αγώνα, ακόμα και των βασανισμένων Ελλήνων αγωνιστών στους τόπους εξορίας,των κολαστηρίων της Γιούρας,του Αϊ Στράτη, της Μακρονήσου,εκεί που πετούσαν ανθρώπους και γάτες μέσα σε δεμένα τσουβάλια στη θάλασσα, σημαίνει πρώτα απ όλα αγώνες του λαού κατά των αιτιών και των δυνάμεων που οδήγησαν στην γένεση του φασισμού και την αναπαραγωγή του στις σημερινές συνθήκες ως την κατάργησή τους.
Τιμή στα θύματα των τόπων εξορίας όπως το Αουσβιτσς,που απελευθέρωσε ο τιμημένος κόκκινος στρατός σημαίνει αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας,ανάδειξη των αιτιών που προξενούν το φασισμό και το ναζισμό,κατάργηση των των λευκών κελιών της Τουρκίας και του Ισραήλ,του Αμπού Γκράϊμπ και του Γκουαντανάμο (που δεν είναι Αμερικανική βάση όπως της Σούδας,αλλά Αμερικανικό έδαφος,να 'ναι καλά ο Μπατίστα που υπόγραφε αποικιοκρατικές συμβάσεις).Τιμή στη μνήμη των θυμάτων του Αόυσβιτς,σημαίνει πως βάζοντας στην ίδια μοίρα τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, με το ανώτερο έως και σήμερα εποικοδόμημα που υπήρξε μέχρι σήμερα στην ανθρωπότητα που έδωσε πάνω από 20.000.000 κορμιά για να καταργηθεί ο φασισμός είναι ύβρης αν όχι συνειδητό έγκλημα για όλη την ανθρωπότητα!!!

Ράδιο Κολλεκτίβα.

Όσον αφορά το ζήτημα του ενλόγω ντοκυμαντέρ παραθέτουμε τμήμα άρθρου και σύνδεσμο του άρθρου του Ν. Μπογιόπουλου απ' το σημερινό Ριζοσπάστη που μας βρίσκει 100% σύμφωνους.

Το «στόρι» είναι γνωστό εδώ και 65 χρόνια: «Οι δολοφόνοι Μπολσεβίκοι και ο αιμοδιψής Στάλιν που το 1940 εκτέλεσαν 20.000 Πολωνούς αιχμαλώτους αξιωματικούς». Υπάρχει όμως κάτι, που μας αφορά όλους, και είναι τούτο: Για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση, η προπαγάνδα του Γκαίμπελς γύρω από την υπόθεση του Κατίν, σε συνδυασμό με τα ψέματα του γιελτσινικού καθεστώτος μετά την πτώση της ΕΣΣΔ, βρήκαν τέτοια ανταπόκριση και τέτοια προθυμία να παρουσιαστούν σαν «αλήθεια». Το γεγονός ότι ο τηλεοπτικός σταθμός «Αλφα», που ενστερνίστηκε τους ισχυρισμούς της (ναζιστικής) Γερμανίας, ανήκει πλέον σε γερμανικά κεφάλαια, ενδεχομένως να είναι άσχετο. Πάντως, το καταγράφουμε...

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ Επιμέλεια του σ/φου Λευτέρη Ηλιάκη

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Επιμέλεια Λευτέρη Ηλιάκη

Ο Ελευθέριος Βενιζέλος, ένας από τους μεγαλύτερους πολιτικούς της νεότερης Ελλάδας, γεννήθηκε στις Μουρνιές Κυδωνίας στις 24 Αυγούστου (11 Αυγούστου με το παλιό ημερολόγιο) 1864. καταγόταν από την οικογένεια Κρέβατα της Σπάρτης που είχε πρωτοστατήσει στην εξέγερση του Ορλώφ, υποκινούμενη από τη Ρωσία. Μετά την κατάπνιξη της επανάστασης εκείνης δυο Κρεβατάδες σφάχτηκαν από τους Τούρκους. Ο Μπενιζέλος Κρεβατάς κατόρθωσε την τελευταία στιγμή να ξεφύγει και να περάσει στην Κρήτη για να γίνει τελικά γενάρχης των Μπενιζέλων ή Βενιζέλων, όπως μετονομάστηκαν οι απόγονοι των Κρεβατάδων κάνοντας το όνομα επίθετο.
Καθώς η Κρήτη ζούσε μόνιμα σε κατάσταση αναταραχής και Εθνικού ξεσηκωμού οι εξεγέρσεις διαδέχονταν η μία την άλλη η οικογένεια του Κυριάκου Βενιζέλου αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Κρήτη κατά την επανάσταση του 1866 και εγκαταστάθηκε στη Σύρα, οπού ο Βενιζέλος τέλειωσε το δημοτικό σχολείο. Με τη χορήγηση αμνηστίας η οικογένεια Βενιζέλου επέστρεψε στην Κρήτη και εγκαταστάθηκε στα Χανιά όπου ο Ε.Β. τέλειωσε το ελληνικό σχολείο. Από νωρίς έδειξε ιδιαίτερα πνευματικά χαρίσματα, δίψα για μάθηση και ασυνήθιστη δύναμη για εργασία. Ξεχώρισε από όλους τους συμμαθητές του τόσο στο Ελληνικό όσο και στο Γυμνάσιο. Ακολούθησε πανεπιστημονικές σπουδές στη Νομική Σχολή Αθηνών και το 1886 αναγορεύθηκε σε διδάκτορας του Δικαίου.
Αρχίζει να δικηγορεί στα Χανιά ενώ συνάμα τον τραβά και η δημοσιογραφία. Το 1889 ήταν συνεκδότης με τον Φούμη, Ιάκωβο Μπάτσι και τον Πολωγεωργάκη της τοπικής εφημερίδας «Λευκά Όρη».
Αργότερα άρχισε να συνεργάζεται και με Αθηναϊκές εφημερίδες. Η δημοσιογραφική του σταδιοδρομία εγκαινιάστηκε με ένα άρθρο στα «Λευκά Όρ绨όπου κηρύσσει την ανάγκη της συμμαχίας των Χριστιανικών κρατών εναντίον της απολυταρχικής και Μαμεθανικής Τουρκίας. Ήταν μια πατριωτική και προοδευτική ιδέα εμπνευσμένη ίσως από τους οραματισμούς του Ρήγα. Ο φίλος και συνεργάτης του Ιωάννης Ηλιάκης, διευθυντής της εφημερίδας «Κήρυξ» που εκδόθηκε στις 7 του Δεκέμβρη θα γράψει ολόκληρο βιβλίο για την δημοσιογραφική του επίδοση με τον τίτλο «Ο Βενιζέλος δημοσιογράφος».
Οι διώξεις του Βενιζέλου για τη δημοσιογραφική του ενασχόληση και η ολιγοήμερη φυλάκισή του στις φυλακές του Ιτζεδίν δείχνουν τους αναμφισβήτητους δεσμούς του με την δημοσιογραφία. Αλλά οι δεσμοί του αυτοί ήταν περισσότερο πολιτικοί παρά επαγγελματικοί. Στην πραγματικότητα η πρώτη και μοναδική του αγάπη κι ο κύριος σκοπός της ζωής του ήταν η πολιτική.
Στην πολιτική και στο εθνικο-απελευθερωτικό κίνημα της Κρήτης αναδείχθηκε πολύ νωρίς και το 1889 εκλέγεται για πρώτη φορά βουλευτής Κυδωνιών σε ηλικία 25 χρόνων. Το 1897 θα εκλεγεί πάλι βουλευτής από μέρους του εθνικού φιλελεύθερου κόμματος που λέγονταν αλλιώς και κόμμα των ξυπόλυτων. Δεν εντάχθηκε όμως στην αριστερά, παρά στη δεξιά, μετριοπαθή πτέρυγα του.
Ήταν μια εποχή έντονου εθνικού και κοινωνικού αναβρασμού, αλλά σκληρών αγώνων και φοβερών δοκιμασιών και ταπεινώσεων για το λαό τόσο της Ελλάδας, όσο και της Κρήτης. Το 1889 η Τουρκία επεμβαίνει δυναμικά στην Κρήτη και ανακαλεί τα «προνόμια», δηλαδή τις σχετικές ελευθερίες που είχε υποχρεωθεί να παραχωρήσει στο λαό της Κρήτης με τη συνθήκη του Βερολίνου. Η έξαψη και η ανωμαλία κράτησαν ως το 1894 οπότε αποφασίστηκε να συγκληθεί συνέλευση, αλλά ματαιώθηκε από νέα επιδείνωση της εσωτερικής κατάστασης. Μετά τις σφαγές του 1896 η Κρήτη καταλήφθηκε από τον Ελληνικό στρατό και ενώ ξεδιπλώθηκε το 1897 η σημαία της Εθνικής επανάστασης και της Ένωσης στην Ελλάδα ξέσπασε ταυτόχρονα ο Ελληνοτουρκικός πόλεμος. Ο Βενιζέλος στήνει τότε στρατόπεδο στο Ακρωτήρι με υψωμένη τη σημαία της Εθνικής Ελευθερίας και συντάσσει το ιστορικό ψήφισμα της Ένωσης με την Ελλάδα. Η περιοχή όμως του Ακρωτηρίου ανήκει στις προστάτιδες δυνάμεις και οι αντιπρόσωποί τους στην Κρήτη ενισχύοντας την Τουρκία και υποστηρίζοντας την τουρκική κατοχή διατάσσουν τους επαναστάτες να αποσυρθούν. Κι επειδή εκείνοι αρνήθηκαν οι στόλοι των Συμμάχων τους βομβαρδίζουν ανηλεώς. Ο Βενιζέλος τότε έγραψε το κείμενο μιας έντονης διαμαρτυρίας προς τους ναυάρχους των τριών «προστάτιδων» δυνάμεων. Κάτω απ΄ αυτές τις συνθήκες η επανάσταση του 1897 κατέληξε σε συμβιβασμό και η Κρήτη αντί να ενωθεί με την Ελλάδα αποκτά ένα ιδιότυπο καθεστώς αρμοστείας με πρώτο αρμοστή τον πρίγκιπα Γεώργιο δευτερότοκο γυιο του Γεωργίου Α΄.
Η αρμονική συνεργασία του Βενιζέλου με τον αντιδραστικό σκληροτράχηλο πρίγκιπα Γεώργιο δεν κράτησε για πολύ. Γρήγορα ο Βενιζέλος θα περάσει στην αντιπολίτευση που είχε με το μέρος της όχι μόνο το μαχητικότερο αλλά και το μέγιστο μέρος του ελληνικού πληθυσμού Αυτή η σύγκρουση που αρχίζει το 1901 θα αναπτύσσεται συνεχώς και κορυφώνεται με την επανάσταση του Θερίσου που εκδηλώθηκε στις 26 του Φλεβάρη του 1905 και κράτη σε 8 μήνες και στην οποία ο Βενιζέλος έπαιξε ένα από τους κύριους ρόλους. Αλλά προτού να φτάσουν τα πράγματα ως την επανάσταση που ανάγκασε τον πρίγκιπα να παραιτηθεί και να οριστεί αρμοστής ο Αλέξ. Ζαΐμης στις 18-9-1905 η παράταξη των ενωτικών πέρασε δύσκολες μέρες και σκληρές διώξεις. Ο ίδιος μάλιστα ο Βενιζέλος ταλαντεύτηκε και σκέπτηκε σοβαρά να εγκαταλείψει τον αγώνα, να αποσυρθεί γενικά από την πολιτική και να ξενιτευτεί φεύγοντας στην Αίγυπτο. Μόνο χάριν στις πιέσεις των φίλων του, που εκφράζανε τα αισθήματα της μεγάλης πλειοψηφείας του δίκαια ξεσηκωμένου Κρητικού λαού, αναγκάστηκε ο Βενιζέλος να παρατήσει το σχέδιο της προσωρινής φυγής του στην Αίγυπτο. Μετά την επανάσταση του Θερίσου η φήμη του Βενιζέλου πέταξε και απλώθηκε σε όλη την Ελλάδα σαν ενός πετυχημένου πολιτικού που ταίριαζε στις διαστάσεις όλης της χώρας και γι΄ αυτό και οι πρωτεργάτες του κινήματος στο Γουδί σκέφτηκαν να προσφύγουν στον επιτυχημένο επαναστάτη του Θερίσου και να του αναθέσουν την πολιτική ηγεσία του. Αν βέβαια η στρατιωτικοπολιτική εκείνη εξέγερση βρισκόταν σε γερά χέρια ριζοσπαστών επαναστατών και όχι συντηρητικών μεταρρυθμιστών, θα προχωρούσε το φυσικό της δρόμο και δεν θα χρειαζόταν να μετακαλέσει κανένα ηγέτη και σωτήρα. Είναι όμως ιστορικό γεγονός ότι ο Βενιζέλος ξεπέρασε το συντηρητικό συμβιβασμό και τη συμφιλιωτική διάθεση του Στρατιωτικού Συνδέσμου.
Είναι βεβαιωμένο ότι τόσο πολύ προχώρησε ο Βενιζέλος στο συμβιβασμό του και στην αντιδημοτική προσπάθεια να περισώσει το παλάτι και να ξαναφέρει το διωγμένο από το Γουδί πριγκηπολοϊ στο Στρατό και στη διοίκηση του κράτους, ώστε και αυτός ο συντηρητικός ηγέτης του Στρατιωτικού Συνδέσμου Νικόλαος Ζορμπάς του εκδήλωσε την απόλυτη αντίθεσή του «Εάν τους επαναφέρετε θα θερμάνετε στους κόλπους σας Εχίδνας, αι οποίαι μόλις αναζωογονηθούν θα δαγκάσουν πρώτον υμάς τον ζωοδότην και ευεργέτη τους. Εύχομαι να διαψευτώ ή να μην ευρίσκομαι εις την ζωήν δια να ιδώ τα θλιβερά αποτελέσματα, τα οποία η μακράν μου πείρα με κάνει να προβλέπω. Μην παραγνωρίζετε κύριε πρόεδρε, την μακράν πείραν 50 ετών, την οποίαν αποκτήσαμε, συζώντες με τους ανθρώπους αυτούς εν Ελλάδι. Φοβούμαι μήπως μιαν ημέρα δαγκάσουν όχι υμάς αλλά και τα ζωτικότερα συμφέροντα της χώρας αυτής».
Ο Βενιζέλος από την Κρήτη ακόμα είχε συλλάβει την ιδέα της Βαλκανικής συμμαχίας κι εργάστηκε πολύ γι΄ αυτήν όταν ήταν πρωθυπουργός. Και θάταν ευτύχημα για τους Βαλκανικούς λαούς η σύμπηξη της Βαλκανικής συμμαχίας Ελλάδας – Βουλγαρίας – Σερβίας – Τουρκίας του σουλτάνου. Θα ήταν μεγάλη ιστορική κατάκτηση, αν η πρόσκαιρη αυτή συμμαχία μετατρέπονταν σε μονιμότερη, σε σταθερή συμμαχία σ΄ ένα είδος βαλκανικής Δημοκρατικής Ομοσπονδίας. Και ήταν μεγάλο ατύχημα ότι, όχι μόνο διασπάστηκε γρήγορα η Βαλκανική συμμαχία αλλά ήρθαν στη θέση της αλληλοσπαραγμοί και αδελφοκτόνες συγκρούσεις που δεν ξέσπασαν τόσο πολύ αυθόρμητα από διαφωνίες και καυγάδες στη μοιρασιά, όσο συστηματικά οργανώθηκαν και διατηρήθηκαν από τις μεγάλες ιμπεριαλιστικές Δυνάμεις που για χάρη των ανόμων συμφερόντων τους ήθελαν τα Βαλκάνια να είναι χωρισμένα, να αλληλοτρώγονται και να αποτελούν μπαρουταποθήκη της Ευρώπης.
Το φιλελεύθερο – μοναρχικό ειδύλλιο που εξωτερικά εμφανίζονταν σαν γρανιτένια ενότητα δεν θα κρατήσει πολύ αλλά η ρήξη Βενιζέλου – Κωνσταντίνου δε θα γίνει για εσωτερικές αιτίες. Πίσω απ΄ αυτή τη σύγκρουση που θα πάρει σιγά – σιγά οξύτατη μορφή και θα έχει δραματικές συνέπειες για τη χώρα και το λαό είναι κρυμμένες οι αντιθέσεις συμφερόντων των Μεγάλων Δυνάμεων, αντιθέσεις που έχουν οδηγήσει πια στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο 1914 – 18. οι δυο συνασπισμοί χρειάζονται την Ελλάδα σαν «σύμμαχο» πιόνι στην τεράστια σκακιέρα τους.
Ο Βασιλιάς Κων/νος λόγω και της συγγένειας με τον Κάιζερ της Γερμανίας έπαιζε το παιγνίδι της ουδετερότητας, αλλά ουσιαστικά ήταν εναντίο της Αντάντ. Ο Βενιζέλος από την μεριά του ήταν θερμός υποστηρικτής της Αγγλογαλλικής συμμαχίας. Μολονότι θα αναγνωρίσει ο ίδιος στη Βουλή των Ελλήνων την ιδιοτέλεια όλων των μεγάλων Δυνάμεων της Δύσης, βρήκε κάποια δικαιολογία να ταχθεί με το μέρος της Αντάντ, υποστηρίζοντας ότι τα συμφέροντα της Αγγλίας και Γαλλίας ταυτίζονταν περισσότερο με τα δικά μας συμφέροντα. Επειδή όμως την πολιτική αυτή αντιστρατεύονταν ο Κων/νος παραιτείται, για να γίνουν εκλογές. Κερδίζει τις εκλογές και ο Βασιλιάς προχώρησε στο κατοπινό βήμα να παύσει το λαοπρόβλητο το πρωθυπουργό. Η ρήξη προχώρησε ως τα άκρα μέχρι τον αδελφοκτόνο σπαραγμό και το χωρισμό της Ελλάδας στα δύο. Στις 18 Αυγούστου 1915 ξέσπασε στη Θεσσαλονίκη το κίνημα της Εθνικής Αμύνης. Ο Βενιζέλος βρίσκονταν ακόμα στην Αθήνα αλλά με την βοήθεια των Γάλλων θα φύγει μαζί με το ναύαρχο Κουντουριώτη και το στρατηγό Δαγκλή θα αποβιβαστούν στη Θεσσαλονίκη. Έτσι θα οριστικοποιηθεί το κράτος της Θεσσαλονίκης και θα επικυρωθεί η ισχύς του, αλλά κυρίως με ξένες λόγχες.
Σε φίλο του που του έκανε υπαινιγμό για την αναρρίχησή του στην εξουσία την περίοδο εκείνη με τα ξένα όπλα, λέγεται ότι ο Βενιζέλος απάντησε: «καλύτερα με τα ξένα όπλα παρά με το ξένο Χρυσίο». Φαίνεται ότι με αυτό ο Βενιζέλος εννοούσε το όργιο της εξαγοράς πολιτευομένων, δημοσιογράφων και αξιωματούχων από το γερμανικό Βαρόνο Σέγκ που πλήρωνε αδρά για να τους κάνει να αλλάζουν πολιτικές πεποιθήσεις, μέσα σε 24 ώρες.
Το χειρότερο από αυτό ήταν ο αποκλεισμός, η καταδίκη του Ελληνικού λαού στην πείνα ο πειθαναγκασμός του να πολεμήσει για ξένα συμφέροντα. Αυτή την ωμή αγγλογαλική επέμβαση την καταδίκασε απερίφραστα ο Βλαδίμηρος Ιλιτς Λένιν. «Πεθαίνουν από την πείνα μια ολόκληρη χώρα, ένα ολόκληρο λαό για να τον αναγκάσουν ν΄ αλλάξει πολιτική».
Ο αμείλικτος αγώνας των ξένων στην Ελλάδα σημαδεύτηκε με ορισμένα βίαια γεγονότα στο εσωτερικό, όπως η εκθρόνιση του Κων/νου και η διαδοχή του από το δευτερότοκο γυιό του Αλέξανδρο, αλλά κυρίως με την είσοδο της Ελλάδας στο πόλεμο και την παράτασή του σ΄ αυτήν πέραν από τη λήξη του διεθνώς. Πραγματικά επακόλουθα της ιμπεριαλιστικής αυτής επέμβασης στην Ελλάδα και της φιλοπόλεμης φιλοδυτικής πολιτικής ήταν αργότερα αποστολή ελληνικού εκστρατευτικού σώματος στην Ουκρανία το 1919 όπως και η τυχοδιωχτική εκστρατεία στη μικρά Ασία που στοίχισε στην χώρα μας 50 χιλιάδες νεκρούς, 70 χιλιάδες τραυματίες και τον ξεριζωμένο ενάμιση εκατομμυρίων Ελλήνων καλά εγκατεστημένων στην γύρω περιοχή της Σμύρνης. Οι αδιάλλακτοι μοναρχικοί οργάνωσαν σε συνέχεια δολοφονική απόπειρα στο Βενιζέλο στις 30 Ιούλη του 1920 στο Παρίσι στο σταθμό της Λυών και ο Βενιζέλος γλύτωσε τη ζωή του μ΄ ένα μόνο ελαφρό τραυματισμό.
Τρεις μήνες αργότερα ο Βενιζέλος ζήτησε και έγιναν εκλογές στις οποίες δεν εκλέχτηκε ούτε ο ίδιος Βουλευτής ούτε κανείς υποψήφιος βουλευτής του κόμματός του στην Κρήτη.
Η αιτία της δεινής εκλογικής ήττας και όχι η αφορμή ήταν ο δεκάχρονος πόλεμος και τα μεγάλα δεινά του. Ο Ελληνικός λαός ψήφισε ειρήνη, αποστράτευση το ίδιο κι ο Ελληνικός στρατός στην Μικρά Ασία. Αλλά οι αντίπαλοι του Βενιζέλου μολονότι κέρδισαν τις εκλογές με την υπόσχεση της ειρήνης συνέχισαν τον πόλεμο και οδήγησαν τη χώρα στη μικρασιάτικη καταστροφή.

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

Στην κοινωνική πολιτική όπως αναγνωρίζουν όλοι οι καλοπροαίρετοι ιστορικοί οι υπηρεσίες που πρόσφερε ο Βενιζέλος και το κόμμα των φιλελευθέρων του οποίου ηγείτο, ήταν θετικές. Εκσυγχρόνισαν την κοινωνική νομοθεσία και πάρθηκαν ορισμένα θετικά μέτρα στις τάξεις των εργατών, των αγροτών και των υπαλλήλων.
Πριν από το 1910 δεν υπήρχαν στην Ελλάδα κοινωνικοί νόμοι που να κατοχύρωναν ορισμένα δικαιώματα για τους εργάτες και υπαλλήλους στις περισσότερες αν όχι σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Οι Έλληνες εργάτες και υπάλληλοι βρίσκονταν εκτεθειμένοι περισσότερο κι από τους συναδέλφους τους των γειτονικών βαλκανικών κρατών στην ασύδοτη εκμετάλλευση του κεφαλαίου. Δεν υπήρχαν σύγχρονοι νόμοι για την ίδρυση και λειτουργία των εργατικών σωματείων, για το δικαίωμα της απεργίας, για το 8ωρο, για την προειδοποίηση και την αποζημίωση των απολυόμενων εργατών.
Η κυβέρνηση του Βενιζέλου ήταν η πρώτη που ψήφισε παρόμοια μέτρα. Ήταν όμως υποχρεωμένη να το κάνει γιατί τα εργατικά και πλατύτερα, τα κοινωνικά ζητήματα, όχι μόνο υπήρχαν, αλλά είχαν τεθεί επιτάπητος με οξύτητα και δεν δέχονταν άλλη αναβολή. Έπειτα η λύση που δόθηκε δεν ήταν τόσο φιλεργατική, όσο ήταν φιλοαστική. Και μολονότι, όπως ο ίδιος ο Βενιζέλος τα χαρακτήρισε, εξυπηρετούσαν περισσότερο το κεφάλαιο, παρά τους εργάτες, ωστόσο προσδίναν, με την κατάλληλη προπαγάνδα, την αίγλη ενός σπουδαίου αναμορφωτή στον ηγέτη των φιλελευθέρων και πρωθυπουργό και στο κόμμα του τον τίτλο του πιο προοδευτικού ελληνικού πολιτικού σχηματισμού, πράγμα που μπορούσε να μεταφραστεί σε προσέλκυση μεγάλης εκλογικής πελατείας ανάμεσα στα εργαζόμενα στρώματα του πληθυσμού.
Ο παρεμβατικός ρόλος του Βενιζέλου ανάμεσα στο κεφάλαιο και την εργασία τον τοποθετεί στο βάρθρο του κοινωνικού συμβιβαστή και των ειρηνοποιών και όχι του επαναστάτη και αναμορφωτή. Οι συντηρητικές αστικές απόψεις του αποτελούσαν το απαρασάλευτο κοινωνικό πιστεύω του. Είναι χαρακτηριστικό απ΄ αυτή την άποψη ότι, ενώ μίλησε με το πιο πάνω πνεύμα για το εργατικό ζήτημα στο Βόλο το 1920, κάπου 11 χρόνια αργότερα πάλι ως πρωθυπουργός της Ελλάδας στη συνεδρίαση στις 4 του Μάρτη 1938, της Γερουσίας, υποστήριξε επίσης συντηρητικές απόψεις, εκθέτοντας την γνώμη του για την ανάγκη ή όχι λειτουργίας κομμάτων, που να αντιπροσωπεύουν τις μεγάλες τάξεις των εργαζομένων.
Συνεπής με την πολιτική του να κατευνάζει κάθε διέγερση, να ανατρέπει στο μέτρο του δυνατού κάθε κοινωνικό κλονισμό, να βάνει φραγμούς στην επαναστατική οργάνωση των εργαζομένων όχι μόνο απαγόρευσε με νόμο κάθε συνδικαλιστική οργάνωση των δημοσίων υπαλλήλων σε ομοσπονδίες και συνομοσπονδίες και κάθε συσπείρωσή τους με τους εργάτες αλλά και κατοχύρωσε νομοθετικά το αστικό καθεστώς και κήρυξε ουσιαστικά εκτός νομού τη δράση των κομμουνιστών. Η ψήφιση από την κοινοβουλευτικά παντοδύναμη κυβέρνηση Φιλελευθέρων το 1929 του νόμου 4229 περί προστασίας του κοινωνικού καθεστώτος (περί ιδιωνύμου αδικήματος) δεν βρίσκεται σε αντίθεση με την όλη πολιτική θεωρία και πράξη του Βενιζέλου όπως επιχειρούν μερικοί να την παρουσιάσουν, αλλά σε πλήρη αρμονία.
Αλλά αν ο Βενιζέλος ήταν κοινωνικά συντηρητικός, στη μακρόχρονη σταδιοδρομία του παρέμεινε πολιτικά φιλελεύθερος, πεπεισμένος κοινοβουλευτικός δημοκράτης και ανυποχώρητα αντιδικτατορικός. Θεωρούσε την κοινοβουλευτική δημοκρατία παρά τις αδυναμίες και ελλείψεις της, το καλύτερο δυνατόν πολίτευμα και έμεινε αμετάπειστος στις προτροπές των φίλων του να επιβάλει δικτατορία. Σε αγόρευσή του στη Γερουσία επανέλαβε την αρνητική απάντηση που είχε δώσει σε φίλους που του είχαν υποδείξει να εγκαθιδρύσει δικτατορία.
Το να γίνει δικτάτορας, είπε, το θεωρούσε αμάρτημα στον τόπο και έγκλημα για τον εαυτό του.
Προικισμένος πολιτικός και ικανός διπλωμάτης ήξερε να μην συγχέει τα δρακόντεια μέτρα εσωτερικής πολιτικής με τις εξωτερικές σχέσεις, τις εσωτερικές αποκλειστικότητες και τους κοινωνικούς αφορισμούς με την εθνική ανάγκη να μην κλείνει τις πόρτες σε καμιά χώρα και αντίθετα να προάγει με όλες τις οικονομικές σχέσεις.
Μετά την αποτυχία του στις εκλογές του 1920 όπου και το κόμμα του συντρίβεται κυριολεκτικά και ο ίδιος προσωπικά δεν εκλέγεται βουλευτής θα αποσυρθεί από την πολιτική και θα φύγει στο εξωτερικό.
Για σύντομο χρονικό διάστημα το 1924 θα αναμειχθεί πάλι ενεργά στην πολιτική ζωή της Ελλάδας οπότε θα εκλεγεί πρόεδρος της Συνταχτικής Εθνοσυνέλευσης και θα αναλάβει πρωθυπουργός. Αλλά θα διαφωνήσει γρήγορα με τους παλιούς πολιτικούς φίλους του, που έχουν ανεξαρτοποιηθεί και ιδρύσει πολλά μικρότερα κόμματα και θα φύγει πάλι στο εξωτερικό ως ιδιώτης. Θα γυρίσει το 1928 και στις εκλογές του Αυγούστου θα εξασφαλίσει μεγάλη κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Θα υποσχεθεί προεκλογικά ότι θα κάμει αγνώριστη την Ελλάδα αλλά μέσα στη δίνη της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης που άρχισε σε λίγο ο Ελληνικός λαός δοκιμάστηκε σκληρά.
Το βιοτικό επίπεδο, ιδίως των λαϊκών μαζών, εργατών, αγροτών κατά πρώτο λόγο θα υποβιβαστούν σημαντικά και νέα φορολογικά βάρη που επιβλήθηκαν. Την περίοδο αυτή της κοινοβουλευτικής παντοδυναμίας του ο Βενιζέλος θα αναπτύξει μεγάλη διπλωματική δραστηριότητα. Θα αναλάβει την πρωτοβουλία της Ελληνοτουρκικής προσέγγισης και θα υπογράψει με τον Κεμάλ Ατατούρκ στην Άγκυρα το Σύμφωνο Φιλίας Ελλάδας και Τουρκίας. Ήταν μια πράξη θετική και τολμηρή που φανέρωνε ικανότητα πολιτικού ρεαλισμού. Το ίδιο όμως δεν μπορεί να πει κανείς για το σύνολο της εξωτερικής του πολιτικής. Το αντίθετο μάλιστα και για δυο σοβαρούς ρόλους. Πρώτο γιατί βιάστηκε και υπόγραψε σύμφωνο φιλίας με τη φασιστική Ιταλία του Μουσολίνι. Και δεύτερο γιατί και σαν πρωθυπουργός και αργότερα σαν αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα κάνει το παν για να αποδυναμώσει το Βαλκανικό Σύμφωνο. Αυτός που το 1910-11 είχε πρωτοστατήσει στην πραγμάτωση της Βαλκανικής συνεργασίας και μάλιστα με μορφή συμμαχίας, φοβήθηκε μετά ένα σταθερό σύμφωνο ισχυρής ενότητας των βαλκανικών χωρών για την από κοινού απόκρουση των δεινών τους απειλούσαν. Κι οι κίνδυνοι αυτοί προέρχονταν, όπως απόδειξε η ζωή μόνο από τα φασιστικά κράτη. Και όμως ο Βενιζέλος επέμεινε όσο κανείς άλλος Έλληνας πολιτικός να μην έχει ισχύ το Βαλκανικό Σύμφωνο απέναντι στην απειλή από τη φασιστική Ιταλία. Αλλά ούτε στην εσωτερική του πολιτική ευτύχησε ο Βενιζέλος περισσότερο. Γι΄ αυτό στην τετραετία 28-32 θα εξασθενίσει πολύ η κοινοβουλευτική δύναμη του κόμματος των φιλελευθέρων και στις εκλογές του Μαρτίου 1933 θα καταψηφιστεί. Οι στρατιωτικοί φίλοι του με επικεφαλής το στρατηγό Πλαστήρα θα αντιδράσουν με στρατιωτικό κίνημα το οποίο απέτυχε. Σε λίγους μήνες, στις 6 του Ιούνη 1933, στη λεωφόρο Κηφισίας θα γίνει η 8η στη σειρά αλλά η πιο σοβαρή και τελευταία απόπειρα της ζωής του. Τα αλεξίσφαιρα τζάμια του αυτοκινήτου θα σώσουν για άλλη μια φορά το Βενιζέλο. Ψυχή και εγκέφαλος της δολοφονικής απόπειρας ήταν ο διευθυντής της Αστυνομίας και κορυφαία στελέχη του κυβερνητικού λαϊκού κόμματος.
Η παράταξη των παλαιο-δημοκρατικών με την καθοδήγηση Βενιζέλου – Πλαστήρα θα απαντήσει στις επιθέσεις των φιλομοναρχικών με νέο στρατιωτικό κίνημα την 1η του Μάρτη του 1935.
Και το κίνημα αυτό είχε αποτυχία με αποτέλεσμα να επιταχυνθεί η διαδικασία κατάλυσης της δημοκρατίας. Οι ξένοι ιμπεριαλιστικοί κύκλοι και η εσωτερική αντίδραση που μεθόδευσαν από χρόνια τη μοναρχική παλινόρθωση βρήκαν την ευκαιρία για να χτυπήσουν τις δημοκρατικές κατακτήσεις του ελληνικού λαού, και μεθόδευσαν ψήφισμα να επιστρέψει ο Βασιλιάς Γεώργιος ο Β΄. Σε λίγους μήνες ο Βενιζέλος θα γράψει την τελευταία πράξη της ζωής του. Τον οριστικό συμβιβασμό του με την Ελληνική δυναστεία με το περίφημο εκείνο γράμμα που έστειλε από το Παρίσι στο φίλο του Ρούσο που κατέληγε με το… «Από μέσα από την καρδιά μου αναφωνώ. Ζήτω ο Βασιλεύς! Ο Βενιζέλος πέθανε στο Παρίσι στις 18 του Μάρτη του 1936.
Μερικές δεκαετίες μετά, φιλελεύθεροι και μοναρχικοί θα αναγνωρίσουν ομόφωνα ότι ο Βενιζέλος υπήρξε μεγάλος εθνικός ηγέτης. Στην πραγματικότητα όμως ήταν μεγάλος, και προικισμένος πολιτικός ηγέτης της αστικής τάξης της Ελλάδας.

Βιβλιογραφία: Η Ελλάς του 1912-20 Στέφανου Ι. Στεφάνου.
Ο Βενιζέλος όπως τον έζησα Κ. Τσάτσου, Γ. Μαύρου, Ευ. Αβέρωφ.
Ο Βενιζέλος σήμερα Μ. Μπίστη, Ελευθέριος Βενιζέλος, Δημ. Πουρναρά.

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή