20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τα άρθρα μας.. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τα άρθρα μας.. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 11 Μαρτίου 2023

Μετά την επιβράδυνση, έρχεται η Ύφεση, μετά η Κρίση και ενίοτε το Κραχ, μετά δεν έρχεται πάντα η ανάπτυξη, αλλά η καταστροφή Κεφαλαίων, δλδ ο Πόλεμος

Όχι δεν καταρρέει ο Καπιταλισμός(τουλάχιστον ακόμα), ζει στις αδήριτες αντιφάσεις και αντιθέσεις του και μετά από ένα αναπάντεχο Θρίαμβο το 1990, την ώρα που ο ίδιος ήταν στα πρόθυρα της αυτοκαταστροφής του, τον έσωσε ο Μιχαήλ Γκορμπατσόφ και η Παρέα του!!!
Σήμερα ζει τις "τελευταίες μέρες της Πομπηίας" και πιστέψτε μας, δεν υπάρχει επιστροφή, ακόμα κι εδώ στην Ελλάδα που τελευταίοι θα κλείσουμε την πόρτα, ο Καπιταλισμός βρίσκεται σε σοβαρή θέση εξάρτησης και το ρόλο που θα έχει ( ; ), αν έχει στην επόμενη φάση Καπιταλιστικής Ανάπτυξης στην περιοχή και συνεπώς από το μερίδιο που παίρνουν από τον κοινωνικό πλούτο σε σχέση με άλλες σύμμαχες και ταυτόχρονα ανταγωνιστικές οικονομίες, όπως πχ της Πανίσχυρης Τουρκικής που σε λιγότερο από ένα μήνα έχτισε μια νέα πόλη για τους Σεισμοπαθείς.
Χτες στις ΗΠΑ, είχαμε την χρηματιστηριακή κατάρρευση δυο μεγαλομεσαίων Επενδυτικών Τραπεζών της SVB(της τράπεζας της Σίλικον Βάλει) με - 60% της Χρηματιστηριακής της Αξίας, με ότι συνεπάγεται στον τομέα των νέων Τεχνολογιών που θα πάνε μισό τουλάχιστον Αιώνα πίσω τόσο την Έρευνα(που αγοράζουν από Ρώσους, Ιρανούς και Πακιστανούς προγραμματιστές), όσο και το εμπορικό τους προϊόν, καθώς και της SBNY(Signature Bank) με - 28% και ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα.
Ο Πόλεμος στην Ουκρανία, ήταν νομοτελειακός για τον Αμερικανικό Καπιταλισμό που δεν είχε πειστεί απ΄ ότι φαίνεται ακόμα από την Σχολή της Αναδίπλωσης και οι νέοι Πόλεμοι που θα Προκύψουν και θα προκύψουν νομοτελειακά, τόσο στην Δυτική Ευρώπη, όσο και στην Αμερικανική Ήπειρο για πρώτη φορά, δεν είναι σε φαντασιακό επίπεδο, μιας και η φαντασιακή Κεϊνσιανική Κύκλωση της Κερδοφορίας μέσω των Κρίσεων, δεν μπορεί να καλυφθεί αλλιώς.
Για να θυμίσουμε τι έλεγε ο σοσιαλδημοκράτης Κέινς, τον οποίο ούτε τον θεωρούμε σημαντικό, ούτε είμαστε οπαδοί του, για την κύκλιση της ανάπτυξης σε αρνητική φορά.
Ανάπτυξη-επιβράδυνση-ύφεση-κρίση(δλδ αρνητική στασιμότητα).
Ο Κέινς δεν έβαζε στην εξίσωση το Κραχ(αδράνεια - αναστολή πληρωμών) και τον Πόλεμο(που είναι καταστροφή κεφαλαίων. Αυτό το έκαναν και πολύ σωστά μόνο οι Μαρξιστές-Λενινιστές και δικαιώθηκαν ιστορικά, γιατί ερμηνεύουν ιστορικά και όχι στατιστικά. Ο Κέινς δεν ήταν τέτοιος, εκπρόσωπος του Επιστημονικού Σοσιαλισμού δλδ), έβαζε αμέσως μετά την Κρίση, την ανοδική τάση, την ένταση η αύξηση της παραγωγικότητας(το οικονομικό άλμα), την επιτάχυνση και τέλος την ανάπτυξη που στον καπιταλισμό σημαίνει αποκλειστικά και μόνο κερδοφορία στη σχέση κόστους- οφέλους κι όχι ανάπτυξη προς όφελος των κοινωνιών.
Για να δούμε σε πρώτη φάση από αυτή την άποψη, μπορεί να υπάρξει ταυτόχρονα ανοδική τάση και επιβράδυνση, χαλάρωση και διαρκείς εναλλαγές ανάμεσα σε πληθωρισμό και αποπληθωρισμό;;;
Όχι σαφέστατα, όχι με οποιαδήποτε οικονομική σχολή τόσο της Δύσης, όσο και της λεγόμενης Ανατολής, άρα σε δεύτερη φάση οι πόλεμοι που ήδη σχεδιάζονται από την κρίση του 2008 και ελέω της Κίνας και της Ρωσίας(η Κίνα τότε ήταν η 2η Οικονομία του Πλανήτη και Ρωσία τότε ήταν η 7η και ετοιμαζόταν να ξεπεράσει το Ηνωμένο Βασίλειο, κάτι που το κατάφερε το 2014), δεν προχώρησαν ρίχνοντας τεχνογνωσία και τον πόλεμο στη Γεωργία που πάγωσαν σε σε μεγάλο βαθμό την λεγόμενη κίνηση προς την Αδράνεια και στον Γενικευμένο Πόλεμο, που πάλι η Δύση επέφερε στην Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, την περίοδο που ο Καντάφι προετοιμάζονταν για την πρώτη επαφή ανάμεσα στα Αφρικανικά Κράτη και τη Δημιουργία των Η.Π.της Αφρικής(καθόλου τυχαίο)!!!
Μετά ήρθαν τα Μαϊντάν και η συνέχεια γνωστή, ωστόσο, σήμερα ο δυτικός κόσμος και ο Προτεσταντικός Καπιταλισμός και το Βατικανό, παρά τις αντιθέσεις τους, δεν βρίσκουν κοινό σημείο και τόπο αναφοράς. Τουναντίον η φάση της χαλάρωσης της Ευρωπαϊκής Οικονομίας το 2019, που επήλθε νομοτελειακά, μετά την Βαρουφάκια Λογική της Δημοσιονομικής Χαλάρωσης Πανευρωπαϊκά και κράτησε μέχρι το 2021. Σταδιακά, αργά, αλλά σταθερά, όπως και στις ΗΠΑ, έρχονταν η επιβράδυνση, η οποία κρατήθηκε ξανά με την αύξηση του Πληθωρισμού(χωρίς όμως να κοπεί το απαραίτητο χρήμα, για να μην πάει στο 45% ονομαστικά και γι αυτό δεν έλυσε και κάτι σε αντίθεση με την Τουρκία που αναπτύσσεται πιο γρήγορα από κάθε άλλη δυτική Οικονομία αυτή τη στιγμή), γι αυτό και το ΝΑΤΟ μαζί με την ΕΕ, προετοίμαζαν εισβολή τόσο στη Ρωσία, όσο και στη Λευκορωσία από τις χώρες της Βαλτικής, αλλά και από την Ουκρανία. Στην πρώτη φάση τους πρόλαβε ο Κοβιντ που προήλθε τελικά από τα βιολογικά εργαστήρια του Υιού του Μπάιντεν στην Ουκρανία, πλέον το έχουν ομολογήσει και οι ίδιοι και όχι για την Γιουχάν που έψαχναν το αντίδοτο, αφού εκεί είχε ριχθεί στην λεγόμενη Στρατιωτική Ολυμπιάδα από Αμερικανούς μετέχοντες σε αυτήν, στη δεύτερη φάση οδήγησαν αν δεν έσυραν τη Ρωσία σε αυτή τη λογική και τώρα, λόγω της συντριπτικής ήττας του ΝΑΤΟ και της ΕΕ στο μέτωπο της Ουκρανίας, δυσκολεύονται να ανοίξουν τόσο τα μέτωπα της Γεωργίας, της Υπερδνειστερίας, της Γκαγκαουζίας, της Οσετίας και φυσικά των Βαλτικών Χωρών, του Κοσσόβου και της Βοσνίας.
Η Χαλάρωση έφερε την Επιβράδυνση και τώρα το 2023 μπήκαμε κανονικά και με το νόμο στην ύφεση, ενώ το 2024 θα είναι χρονιά Κρίσης και από εκεί και μετά τα πράγματα θα πάρουν εκθετική μορφή, ίσως μέσα στο 2024, αλλά σίγουρα μέχρι το 2025, οδηγούμαστε σε ΚΡΑΧ(δλδ σε αδράνεια και αναστολή πληρωμών) και μετά θα υπάρξει η προετοιμασία για πολέμους.
Αν στην Κυβέρνηση των ΗΠΑ, θα είναι οι Δημοκρατικοί(πράγμα εντελώς απίθανο), θα προσπαθήσουν να μεταφέρουν τον πόλεμο στα μέρη που αναφέραμε και αν έχουν καταφέρει να επανεξοπλιστούν γιατί έχουν σοβαρό θέμα, όπως ολόκληρο το ΝΑΤΟ, πλην της Τουρκίας, που είναι ο μεγαλύτερος παίκτης, ετοιμοπόλεμος και πλέον τεχνολογικά εξοπλισμένος Στρατός του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή, που κοιτάζει όμως και αλλού σε Σαγκάη και CSTO!!!
Φυσικά θα πρέπει να συνεχίζεται και κατά τη γνώμη μας, δεν θα τελειώσει ο Πόλεμος στην Ουκρανία, παρά το 2026, γιατί αυτό λέει η τακτική της Ρωσίας, μεγάλα αποτελέσματα, νικηφόρα με το λιγότερο κόστος, κυρίως οικονομικό και με τη μεγαλύτερη ταυτόχρονα οικονομική φθορά του Αντιπάλου της, του ΝΑΤΟ και της ΕΕ δλδ και θα το καταφέρει.
Αν στην Κυβέρνηση των ΗΠΑ, επέλθει ο Τραμπ(όχι οι Ρεπουμπλικάνοι), ετοιμάζεται ο πόλεμος της αναδίπλωσης με τον μεγαλύτερο αντικειμενικά αντίπαλο των ΗΠΑ, το γειτονικό Μεξικό, ενώ στην Ευρώπη Πολωνία Η. Βασίλειο(με η χωρίς Σκωτία),και χώρες της Βαλτικής, θα συγκρουστούν με τη Γερμανία, πιθανόν Ουγγαρία, Σλοβακία και Ρουμανία που θα έχει ως σύμμαχο της και τη Γαλλία και αυτό δεν το λέμε εμείς, αυτοί οι ίδιοι το ομολογούν από τώρα που δεν πάνε καλά τα πράγματα. Να ξέρετε και είναι ιστορικά αποδεδειγμένο, ότι όσο Κερδίζει η Ρωσία, τόσο θα βρίσκει όλο και περισσότερους συμμάχους στους πρώην αντιπάλους της.
Εδώ όποια κυβέρνηση και να προκύψει στις Εκλογές μάλλον του Φθινοπώρου, θα οδηγηθεί σε νεότερες σε ένα μίση χρόνο, που θα οδηγήσουν τη χώρα σε ένα είδος Οικουμενικής των παρατάξεων της σωστής πλευράς της Ιστορίας, δλδ όλων πλην ΚΚΕ(ευτυχώς που υπάρχει και αυτό, πάντα μόνο αυτό υπήρχε και δεν ντρεπόμαστε, αλλά είμαστε περήφανοι για την ύπαρξη μας ως λαός), για να παραδοθεί το Αιγαίο και η Θράκη σε συν διαχείριση, από το όλο Αστικό Πολιτικό Σύστημα (ΝΔ. ΣΥΡ, ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ, ΕΛ,ΛΥΣ, μέρος του ΜΕΡΑ 25).
Όλα αυτά δεν είναι σενάρια άρρωστων εγκεφάλων, είναι αποτέλεσμα της λειτουργίας του Καπιταλισμού του επερχόμενου κύκλου κρίσης, Ανάπτυξη-επιβράδυνση-ύφεση-κρίση(δλδ αρνητική στασιμότητα)-Κραχ(αδράνεια δλδ αναστολή πληρωμών) και τον Πόλεμο(που είναι καταστροφή κεφαλαίων), καθώς και των τεσσάρων βασικών αντιθέσεων του Καπιταλισμού.
1)Αντίθεση Αντίφαση της Παραγωγής και του Κεφαλαίου, 2)Αντίθεση και Αντίφαση της Παραγωγής και της Κατανάλωσης, 3)Αντίθεση και Αντίφαση της Σχετικής Οργάνωσης της Οικονομίας και της Αναρχίας της(όχι ιδεολογικής Αναρχίας), σε κοινωνική Κλίμακα και 4)Αντίθεση και Αντίφαση του Σκοπού της Κεφαλαιοκρατικής Παραγωγής και του Σκοπού των Παραγωγικών Δυνάμεων, με αποτέλεσμα τη μετατροπή του Πλανήτη σε πολυπολικό με ναυαρχίδα τα σοσιαλδημοκρατικά BRICS.

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023

Η ήττα του ΝΑΤΟ στην Ουκρανία, είναι ήδη προδιαγεγραμμένη

Τα έχουμε πει εδώ και ένα χρόνο πριν καν ξεκινήσει η Ειδική Στρατιωτική Επιχείρηση, ότι αργά η γρήγορα το ΝΑΤΟ θα πάθει συντριβή, αν όχι τη μεγαλύτερη ήττα της ιστορίας του, λίγο πριν διαλύσει και οδηγήσει την Ευρωπαϊκή Ήπειρο σε εμφυλίους πολέμους και πολέμους ανάμεσα σε πρώην συμμάχους, όπως πχ Γερμανίας - Πολωνίας, ο οποίος είναι αναπόφευκτος.
Φυσικά οι Κερδισμένοι Εμπορικά ΗΠΑ, θα πουλήσουν όπλα στους εμπλεκόμενους, οι Ρώσοι θα ανασυγκροτηθούν ως στρατιωτικά και εδαφικά νικητές και οι Κινέζοι θα οριστικοποιήσουν την πρωτοκαθεδρία τους.
Αυτό το γνωρίζουν όλο και περισσότερο σήμερα, οι πιο βλαμμένοι ηγέτες της ΕΕ που πέρασαν ποτέ, καθώς και του Ηνωμένου Βασιλείου που παρέα θα γυρίσουν στην εποχή του Χαλκού(ο ακροδεξιός Όρμπαν μπροστά τους είναι και σοβαρός, λιγότερο φασίστας και καθόλου ανόητος, σε σύγκριση με την επιτομή της ηλιθιότητας Μακρόν, Σολτς, Ρούτε, Φον Ντε Λάιν, Ζοζέπ Μπορέλ, Σαρλ Μισέλ, Μελόνι, Μπέρμποκ, Ντούντα, Μαραγιέφσκι, αλλά και την υπερβλαμμένη εκτός ΕΕ προέδρου της Μολδαβίας Σαντού, που μαζί με την Σουηδέζα, την Φινλανδή και τους Προέδρους των χωρών της Βαλτικής, ξεπερνούν τον Ζελένσκι σε "δημοκρατικότητα", ηλιθιότητα και διορατικότητα ), το Χόλιγουντ ήταν μάλλον πολύ προφητικό, στα 90'ς με τον Ηλίθιο και τον Παν ηλίθιο, και δυο δεκαετίες αργότερα με τον Πανηλίθιο και τον Πανηλιθιότερο!!!
Η στρατιωτική ανωτερότητα του Ρωσικού Στρατού είναι πλέον αξίωμα, πυροβολικό, πυροβολικό, πυροβολικό, αεροπορία, uavs και VDV(spetsnaz), εξυπηρετούν τον πυροβολικό, τις τανάλιες, τα καζάνια κλπ. Δεν έγκειται μόνο σε αυτό δηλαδή στο Δόγμα Ζούκοφ - Βασιλιέφσκι, που είναι μια νεότερη και πιο προσαρμοσμένη εκδοχή του Δόγματος Κουτούζοφ στην εποχή τους και κατ΄ επέκταση στην εποχή μας, αλλά και η τεχνολογική τους ανωτερότητα για την οποία γράφει πλέον ένα Φιλελεύθερο και επέκτασιν φιλοδυτικό portal και το φωνάζουν με στεντόρια φωνή, Αμερικάνοι Μισθοφόροι και Αξιωματούχοι.
Όλα τα παραπάνω, αν τα βάλουμε σε συνδυασμό με το ακατανόητο και ξεπερασμένο "αγγλικανικό στρατιωτικό δόγμα" (βλέπε Call of Duty), το οποίο στηρίζεται στην προπαγάνδα, περί τεχνολογικής ανωτερότητας(που δεν ισχύει καθόλου), στα σαμποτάζ, στις μικρές μονάδες ελέγχου χώρου και την αεροπορία, η στα drones που βαράνε πολιτικό προσωπικό και κατοικίες, νοσοκομεία κλπ, αναδείχνουν το γιατί, ότι και να γίνει το ΝΑΤΟ(αυτό πολεμάει πια με τη Ρωσία), ότι θα χάσει, ότι και να επιστρατεύσει στα πεδία των μαχών.
Δεν θα υπεισέλθουμε σε πίνακες με τεχνικές συγκρίσεις, αυτά θα τα αφήσουμε για άλλους συντάκτες, ωστόσο κανένα πολυδιαφημισμένο δυτικό όπλο δεν μπορεί να συγκριθεί ποιοτικά και τεχνολογικά με κανένα Ρωσικό, Κινέζικο, Ιρανικό και Κορεάτικο(της Λ.Δ της Κορέας), τόσο στο έδαφος, όσο και στον Αέρα.
Τα παρακάτω στοιχεία μπορεί να είναι και φειδωλά και είναι κατανοητό, θα έχαναν άπαξ τη διαφήμιση, ωστόσο είναι ενδεικτικά του το θα γίνει στα πεδία των μαχών που οι Ρώσοι πάνε ακόμα και σήμερα Χειρουργικά, σε μια ακόμα νίκη.

Μέχρι να ξεκινήσει ο εμφύλιος Πόλεμος του ΝΑΤΟ για την Δυτική Ουκρανία, δείτε το νικήτη στην Ουκρανία. T-14 "Armata", T-90M "Proryv" και BMPT "Terminator" στην γραμμή παραγωγής της UralVagonZavod, όπως γράφει και το αυθεντικό τουί. Οσονούπω τα 15.000 τανκς θα είναι 20.000


Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023

Μετά τους Χαχόλους τι;

https://twitter.com/Sinnaig/status/1616919569741799425
Αν ο Πολωνικός Λαός δεν ξεσηκωθεί(κάτι που θα γίνει μετά βεβαιότητας και όχι μόνο αυτός), θα τον αιματοκυλήσουν, όχι μόνο στην Ουκρανία(γιατί εκεί θα τελειώσει κάποια στιγμή η ιστορία με νικητή τη Ρωσία), αλλά σε έναν πανευρωπαϊκό πόλεμο που ήδη προετοιμάζεται, για το ποιος θα έχει το πάνω χέρι στην Ήπειρο και φυσικά να πάρει ότι μπορεί από τα χρυσοφόρα συμβόλαια και τα ανταλάγματα της εναπομείνασας δυτικής Ουκρανίας που ήδη είναι χώρα 404 και τα σιχάματα του Ζελένσκι βάζουν την αστυνομία να μαζεύει μέχρι και ΑΜΕΑ για να πάνε σε έναν πόλεμο που δεν αφορά τους Ουκρανούς, αλλά τις πολυεθνικές τύπου Black Rock που τον ξεκίνησαν ήδη από 2014.
Μετά το πέρας του πολέμου στην Ουκρανία, απ΄ ότι φαίνεται θα επέλθει νεότερος μεγαλύτερος πόλεμος, θα γίνει στην Ευρώπη & θα είναι πολυσύνθετος, πρωτόγνωρος & θα πληρωθούν τοσό τα χρωστούμενα στο μπούκωμα της 404 Χοχολ Ουκρανίας με άχρηστα οπλικά συστήματα(που όλα πάνε για ανακύκλωση στις υψικαμίνους της Σιβηρίας), όσο και σε Γιουγκοσλαβία, Ιράκ, στην "Αραβική Άνοιξη" και κάποιες πρώην δημοκρατίες της ΕΣΣΔ που είναι σε εμφύλιο πόλεμο από το 1991, ανάμεσα σε συμμαχικά στρατόπεδα της σωστής πλευράς της ιστορίας.
Οι λαοί το βλέπουν αργά, σταθερά και αντιλαμβάνονται τα λόγια της Νουλάν στο πραξικόπημα της Μαϊντάν το 2014, όταν έλεγε FUCK EU.
Φυσικά όταν η ΕΕ θα τελειώσει νομοτελειακά, άλλωστε το ξέρουν και οι πέτρες, για το μετά μιλούσε, εξάλλου γιατί την αφοπλίζουν σταδιακά, σταθερά και μόνιμα;
Το βαθύ Ουιλσινιακό Κρατος των ΗΠΑ,δεν θέλει αναδίπλωση, όπως ζητούν οι Τζεφερσιονιανοί(που εκφράζονται αυτή τη στιγμή με την πλειοψηφία των Ρεμπουμπλικάνων και με την Αριστερή πτέρυγα των Δημοκρατικών, αλλά και με το Κ.Κ. ΗΠΑ), αλλά κατακτήσεις εντός της Ευρωπαϊκής Ηπείρου, της Ωκεανίας και της Κινεζικής Θάλασσας, τώρα που χάνει την παγκόσμια πρωτοκαθεδρία(αν δεν την έχει χάσει ήδη), θα φροντίσει να βάλει χρήσιμους ηλίθιους για τα δικά του συμφέροντα, να σκοτωθούν με τη Γερμανία και την Γαλλία στο μέλλον και να κρατηθεί στο δυτικό κόσμο πρώτη και μοναδική ιμπεριαλιστική δύναμη.
Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και κινείται και το δόγμα του Global UK, που περιμένει στη γωνία, για να πάρει και πάλι τα ηνία στο δυτικό κόσμο από τις ΗΠΑ, αλλά αυτό είναι μάλλον φενάκη πρώτα και κύρια για το ίδιο το δόγμα, εφόσον μετά την τραγωδία νομοτελειακά θα επέλθεί η φάρσα.
Ωστόσο από αυτή τη φάρσα πολλά μπορεί να βγουν στην επιφάνεια κοινωνικές ζημώσεις κι εδώ το σύνθημα "μόνο ο λαός θα σώσει το λαό", είναι η ουσία, αν δεν ξεσηκωθεί το σύμπαν στην Ευρωπαϊκή Ήπειρο και σε κάθε χώρα ξεχωριστά και δεν σπάσουν τα πεζοδρόμια και οι χώροι δουλειάς γίνουν χώροι ζυμώσεων, θα βρεθούμε προ εκπλήξεων, εξάλλου το είχε πει και πρωην πρέσβης, η Ουκρανία και η Ελλάδα είναι οι πύλες μας, ότι συμβεί στη μια, θα συμβεί και στην άλλη, μετά θα ανοίξει ο ασκός του Αιόλου, ανάμεσα σε ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουμε δλδ μια επιστροφή στον Α' ΠΠ με ότι αυτό συνεπάγεται, εξάλλου αυτό το είχε δηλώσει και η μεγαλύτερη γάτα του δυτικού κόσμου αυτή τη στιγμή, στις διεθνείς σχέσεις.
Ο ακαδημαϊκός, πρώην ΥΠΕΞ της Τουρκίας και θεωρητικός του Νεοθωμανισμού Νταβούτογλου!!!

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023

Νταβός 2023 Οι λύκοι γίνονται αγέλη

 Εκεί στο Νταβός μαζώχτηκαν όλα τα ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα του επάνω κόσμου, για να διασφαλίσουν τα συμφέροντα τους, έναντι των πλεμπαίων(δλδ ημών, μη εχόντων και κατεχόντων).
Και τι μας είπαν, ότι είναι οι εκλεκτοί των "εξωγήινων" που βρίσκονται εδώ για να σώσουν τον πλανήτη από τους λοιπούς παρείσακτους, δια στόματος του "Δημοκρατικού"(βλέπε σοσιαλδημοκράτη) Τζον Κέρι.
Αυτά από τους "γραφικούς", που μόνο γραφικοί δεν είναι γιατί ξέρουν πως θα αποπροσανατολίσουν από το κύριο και βασικό, κι αν είναι με αυτούς κάνουν δουλειά, τόσο το εποικοδόμημα, όσο και η βάση(κυρίως αυτή).
Αν πήρε χαμπάρι κανείς, ότι αυτά τα επί γης κοράκια, ουσιαστικά συζήτησαν πως θα παραμείνουν οι βασικοί κρατούντες και πως κανένας δεν θα σταθεί εμπόδιο τους, στην νέα αναδιανομή της καπιταλιστικής οικονομίας της αγοράς και στην πράσινη μετάβαση, για να ανακινήσουν τα λιμνάζοντα κεφάλαια και να δώσουν νέες επενδυτικές προοπτικές ανάπτυξης στον παρά μεθεπόμενο κύκλο κερδοφορίας, όταν οι καιροί το επιτρέψουν και ο μεγαλύτερος λάτρης του Καπιταλισμού ο Κέινς ξαναγίνει της μοδός.
Και φυσικά να καταργήσουν ακόμα και τα όρια συνταξιοδότησης, αφού και τα 75 για τα οποία μιλούσαν κάποτε, δεν τους φτάνουν.
Την κατάργηση όχι μόνο των ορίων συνταξιοδότησης, αλλά και της ίδιας της συνταξιοδότησης, την είδαμε να την περνάει ο Ζελέ(που έχει καταργήσει κάθε αστικοδημοκρατικό νόμο, κοινωνικό και πολιτικό υποκείμενο στην Ουκρανία και τώρα στο Νταβός ξαναζητάει Πυρηνικό Πόλεμο με τη Ρωσία), το ζήτησαν οι πολυεθνικές ασφαλιστικές εταιρείες, γιατί δεν είναι κράτη και ενδιαφέρονται αποκλειστικά και μόνο για τα κέρδη τους.
Τι μας θυμίζει αυτό;
Αυτό που λάνσαρε το Γ΄ Ραιχ και το υιοθετούσαν τα εδώ παπαγαλάκια τύπου Liberal, ότι οι συνταξιούχοι είναι βαρίδια, λες και δεν πλήρωναν μια ζωή, από το υστέρημα τους και μετά το έδιναν θαλασσοδάνεια στο εφοπλιστικό κεφάλαιο, τα έπαιζαν στα χρηματιστήρια και στο τέλος τους τα κούρεψαν!!!
Αυτό γιατί αυτού του τύπου, ο "οικονομικός" τύπος διαχωρίζει τον καπιταλισμό από τον φασισμό, ξεχνώντας ότι ο δεύτερος είναι μια από τις εκφράσεις του και μάλιστα η πιο επιθετική μορφή του.
Να μην ξεχνάμε ότι πολύ σύντομα αυτή η κυβέρνηση(η χειρότερη εκλεγμένη από την εποχή του Όθωνα), παρότι διαχειρίστηκε την περίοδο της όποιας ανάπτυξης με το ματωμένο πλεόνασμα των 37 δις , έφερε τη χώρα όπως όλοι οι ¨εταίροι" σε κάθοδο και τώρα ξεκινάει η ύφεση, με μια νέα κρίση να βρίσκεται προ των πυλών.
Το σοσιαλδημοκρατικό σχέδιο του "Γιάνη" για κρυπτονομίσματα και για παροχές που υιοθέτησε η ΕΕ, θα ξαναφέρει την σκληρή δημοσιονομική λιτότητα και τότε δεν θα μιλάμε για πραγματικές συντάξεις των 180-190 €(ονομαστικές των 550€), αλλά για σταδιακό κόψιμο στις νεότερες γενιές, αλλά και για μισθούς ακόμα λιγότερους της πείνας,
Έχουμε την αίσθηση πως η επόμενη κυβέρνηση, όποια και να είναι, θα θεμελιώσει νόμους(υποταγής στο διεθνές jet set), που οι νόμοι του 2009-2015, θα μοιάζουν παιδική χαρά.
Εκτός αν ξεσηκωθούν και οι πέτρες, γιατί όποιος νομίζει ότι με Ειρηνικά μέσα θα κερδηθεί το δίκαιο, πλανάται πλάνην οικτράν.

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2022

Μετά το Αφγανιστάν τι;

Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από την αναγκαστική στρατιωτική και πολιτική αναδίπλωση της η Υπερδύναμη από το Αφγανιστάν που ήραν συνέχεια της πολιτικής που ακολούθησε ο Ντόναλντ Τραμπ. Αλλά από τότε έχει έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι και απ΄ότι φαίνεται ήταν μια αναγκαστική κίνηση για να μπορέσει να υποστηρίξει έναν πόλεμο δια των αντιπροσώπων, με τις ιδιωτικές πολεμικές εταιρείες, στην Ουκρανία που ναι μεν ξεκίνησε το 2014, με το πραξικόπημα στην πλατεία Μαϊντάν, αλλά είχε σχεδιαστεί ανάφλεξη του και πάλι από πλευράς Ουκρανίας, Ουκρανοναζί και φυσικα΄Μισθοφόρων του ΝΑΤΟ, για τις 28 του Φλεβάρη του 2022, με ταυτόχρονη επίθεση στο υπόλοιπο Ανατολικό Ντομπάς Λουχάνσκ και στην Κριμαία, καθώς και τις περιφέρειες της Ρωσίας που βρίσκονται ανατολικότερα και φτάνουν μέχρι τον Καύκασο και την Υπερδνειστερία και μάλλον τους πρόλαβε η Ρωσική Ομοσπονδία.
Η Ρωσία αυτή τη στιγμή από 6η Μεγαλύτερη Οικονομική Δύναμη του Πλανήτη, σκαρφάλωσε στην 4η, με τα μέτρα και τα σταθμά των Φιλελελυθερων Οικονομόλογων.
Προφανώς κι αυτά δεν τα λέμε εμείς, αλλά αυτά που βγαίνουν στη φόρα, από πράκτορες και  δικούς τους παραπράκτορες, που πιάνονται αιχμάλωτοι από τον DNR, LNR και το Ρωσικό Στρατό, αλλά την Ταξιαρχία Οδησσός, που αποτελείται από Ουκρανούς αιχμαλώτους και εθελοντές, που πήγαν με τους συμπατριώτες τους Ρώσους, που γι αυτούς, είναι η πραγματικά σωστή πλευρά της Ιστορίας.
Οι ενδείξεις για το ποιόν της Ουϊλσονιανής Εξωτερικής  Ληστρικής πολιτικής που εφαρμόζεται μεθοδικά από το 1949 και το "Δόγμα Τρούμαν", μετατράπηκαν σε ατράνταχτες αποδείξεις, μέσα από έγγραφα που βρέθηκαν σε Μαριούπολη και αλλού, και φυσικά από συνεντεύξεις που δίνουν μέχρι και στην Ιταλική Τηλεόραση διάφοροι αιχμάλωτοι Μισθοφόροι, εικόνες που έχει δείξει πλειάδα Γερμανών και Γάλλων δημοσιογράφων και τα εδώ ΜΜΕ, ποιούν τη νήσσαν, μιας και είμαστε στη σωστή πλευρά της Ιστορίας.
Πέρυσι είχαμε αναρτήσει ένα άρθρο, που όποιος έχει το κουράγιο να το διαβάσει και να καταλάβει τι λέγαμε, θα θυμηθεί και θα βγάλει πολλά συμπεράσματα!!! Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο πόλεμος αυτός δεν είναι αντικειμενικά με τη Ρωσία, η την Κίνα, η τα BRICKS(A), αλλά ο πόλεμος του νταβά ΗΠΑ, με την ιερόδουλη, εταίρα, τροτέζα και παστρικιά μαζί, δηλαδή την ΕΕ....

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2022

κλειδοκράτορες και διαχειριστές της παρασιτικής Καπιταλιστικής οικονομίας

Από που κι ως που είναι Διονυσιακό Ταμπεραμέντο, σύμφωνα με γνωστό κήρυκα της ΕΕνωσιακής "κουλτούρας" η παρέλαση του κοινωνικού σαδομαζοχισμού και της βίαιης αναπαράστασης μιας οποιασδήποτε λανθάνουσας, η μη σεξουαλικότητας, η προσπάθεια ανέγερσης αγαλμάτων όπως προσπαθεί το καθεστώς Ζελένσκι και οι ναζί του να αναγείρουν στην Οδησσό, όπως αυτό, ενός διάσημου γκέι πορντοστάρ;;;
Έλεος και "Ευχέλαιος" μαζί.
Από που κι ως πού, ο τάχα μου δήθεν πολιτισμός των παρορμήσεων και ο σεξουαλικός προσανατολισμός, που είναι εκφασισμός πολυτελείας, των πάσης φύσης ξεμωραμένων, αν όχι αρρωστημένων (ετεροφυλόφιλων ομοφυλόφιλων και αμφιφυλόφιλων) που το Κεντρικό Νευρικό τους Σύστημα διέπεται μιας αλλοπρόσαλλης διανοητικότητας να αφορά την κοινωνία, την όποια κοινωνία τέλος πάντων.
Ούτε Θρησκόληποι είμαστε, ούτε θεωρούμε τη γενικευμένη "απελευθέρωση" της κάποιου είδους επαναστατική πράξη, η και πρακτική, τουναντίον θα λέγαμε ότι είναι πέρα για πέρα αντεπαναστατική.
Ακόμα κι αν οι καλύτερες Διονυσιακές παραδόσεις "μεταλαμπαδεύονται" στο σήμερα, δεν εμπεριέχουν την σημειολογική αναφορά τους για κανένα λόγο, που δεν είναι άλλος από την χαρά της γονιμότητας και της απαγκίστρωσης από την Απολλώνια στιβαρότητα και το τάχα μου δήθεν αλάθητο της.
Οι Προώθηση και μάλιστα με όρους παρελάσεων των αναγκών του "φαλού", του "αιδοίου" και των παρορμήσεων ως "γιορτές" της διαφορετικότητας, ακόμα και για το χώρο αυτό αποτελούν ξένο σώμα, στο σώμα των κοινωνιών και των αναγκών τους.
Γίνεται με όρους επιβολής και θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το Βερολίνο του 1936 και δεν είναι τυχαίο ότι σε αυτή την πόλη ανθεί το LGBT, η όπως αλλιώς το λένε, με ένα Πρόεδρο που ήταν απόγονος των Waffen SS.
Έχουμε ξαναπεί και ξαναγράψει ότι σήμερα ζούμε την αναβίωση του πολιτικού Φασισμού, μέσα από την εξάπλωση του κοινωνικού φασισμού, όπου οι συντεχνιακές(όχι απαραίτητα επαγγελματικές δομές), όπως ο Βεγκανισμός, το Αντικαπνιστικό "Κίνημα" και διάφορα άλλα ημίφαιδρα η και φαιδρά, αν όχι φαιά(αλλά κατ΄όνομα πολύχρωμα "κινήματα", που προσιδιάζουν το Κίνημα του Φασίστα Μουσολίνι) δημιουργούν τον Πολιτικό Φασισμό Πολυτελείας, που εκφράστηκε έντονα στο δίπολο που καλλιέργησε το Ρωμαϊκό Διαίρει και Βασίλευε και αποθέωσαν όλοι οι πρώην Αποικιοκράτες Άγγλοι, Γάλλοι κλπ Φραγκολεβαντίνοι, με τους εμβολιαστές - αντιεμβολιαστές, με όρους "αντιαπαγόρευσης".
Η Δύση, είναι συνέχεια της Ανατολής και γι αυτό είναι υπέροχη, με τα δικά της κριτήρια προφανώς, αλλά χωρίς την Ανατολή, δεν θα υπήρξε, αλλά έχει κάτι σουσούμια που εδράζονται στη λογική της "ατομικής ευθύνης", του "ρεβανσισμού" και του Βρετανικού Δικαίου, όπου μια φορά ένοχος, πάντα εγκληματική φυσιογνωμία.
Το τι θα κάνει ο καθένας στο τραπέζι του, στο κρεβάτι του και στους ιδιωτικούς χώρους με τον, την, η τους συντρόφους του, είναι καθαρά δικό του θέμα, αρκεί να γίνεται κοινή συναινέσει, τα υπόλοιπα, είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και κάθε επιστροφή στην Ελληνιστική και Ρωμαϊκή δουλοκτησία, θα δημιουργεί δούλους και τέτοιους έχει ανάγκη το σύστημα που μας οδηγεί στην απελευθέρωση των παρορμήσεων χωρίς καθόλου όρια. Δεν έχουν σχέση οι Απόκριες, με την κοινωνική προώθηση του Αντιαισθητικού Σαδομαζοχισμού και την ανάγκη να σκεφτόμαστε με αντιεπιστημονικούς όρους την κάθε "μαλακία" που θα μας βαρέσει στη γκλάβα και για πιο αντικειμενικό λόγο, θα πρέπει να την ανεχθούμε;
Τι σχέση έχει η "κοινωνική απελευθέρωση", με την ατομική αναλγησία και τον υποκειμενικό βολονταρισμό, τη μετανεωτερικότητα και τον πραγματισμό;
Αρκεί να διαβάσει κανείς την "Καταγωγή της Οικογένειας, της Ατομικής Ιδιοκτησίας και του Κράτους" του μεγαλύτερου μυαλού της νεότερης Ανθρωπότητας του Φρειδερίκου Ένγκελς και θα καταλάβει πολλά.
Η Αστική εξαχρείωση από τους "Αρίστους", δεν είναι Ελληνικό Φαινόμενο, είναι συνολικά Δυτικό Ευρωπαϊκό και λειτουργεί από την εποχή της Ιταλικής Κοινωνικής Δημοκρατίας (Repubblica Sociale Italiana -RSI), γνωστή και ως Δημοκρατία του Σαλό (Repubblica di Salò), που κατέδειξε και ξεφτίλισε ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΠΑΖΟΛΙΝΙ, ως ένα απόστημα του πραγματικού Φασισμού.
Αυτά δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τα Διονυσιακά Μυστήρια, αλλά με τη διαιώνιση του πλούτου και την υποταγή της εργασίας με όρους σκλαβιάς, δουλείας, η δουλοπαροικίας στις συντεχνιακές εμμονές και δομές του Ευρωπαϊκού Καπιταλισμού. Ενός Καπιταλισμού όπου η αστική τάξη, μέσα από την βάση και τον τρόπο παραγωγής, παίζει μπάλα, αλλά και από το εποικοδόμημα πλειοψηφικά, αφού έχει μαζέψει όλους τους "Αρίστους" όπως ο πρώην Πρωθυπουργός της Βρετανίας(με καταβολές καταγωγών από την Μικρά Ασία, από την πλευρά της μητρός του, αφού ο πάππους του, ήταν ο μεγαλύτερος σταφιδέμπορος της περιοχής και με μια απαράμιλλη σκληρότητα ενδεικτική των προθέσεων του, μέχρι και ριζών από τους Ρωμανόφ), στους βασικούς κυβερνητικόυς Θώκους.
Που σημαίνει ότι η Αριστοκρατία και τα σαδομαχιστικά της σουσούμια είναι πάντα εδώ και είναι με όρους αστικού δικαίου παντού και τα αποτελέσματα τα είδαμε χτες.
Η Διάβρωση και τα παρακμιακά φαινόμενα, είναι ένας κοινωνικός ευνουχισμός , που ξεκινάει από την υπερπροβολή της βούλησης και κάτω από αυτή την υπερβάλλουσα και υπερβολική προβολή, είναι αυτή η κατηγορία ανθρώπων που έχουν αποθεώσει τον κοινωνικό σαδομαζοχισμό, τη βια, την αποκτήνωση και την εξουσία, από Πάππου προς Πάππου και αθωώνονται μαζικά από την Αστική Δικαιοσύνη.
Θα κλείσουμε με το παρακάτω που μας το θύμισε ο καλός μας φίλος Stathis Stafis και το παραθέτουμε επακριβώς.
«Κλέφτες,αρσενικές κοκότες,πουλημένοι συγγραφείς, πουλημένες εφημερίδες.Αυτός είναι ο "μεγάλος μας τύπος".
Αυτός είναι ο ανθός της "υψηλής" κοινωνίας.Αυτούς τους ανθρώπους τους ξέρουνε όλοι,έχουν παντού σχέσεις και θέσεις κλειδιά σε εταιρείες, κράτος και παρακράτος, είναι εν μέρη κλειδοκράτορες και διαχειριστές της παρασιτικής Καπιταλιστικής οικονομίας.
Ξετσίπωτο θράσος των αφεντάδων και των δουλοπάροικων,που αγκαλιάζεται στα σκοτεινά, με την ξετσίπωτη διαφθορά της αστικής τάξης».
Β.Ι.Λένιν
"Καπιταλισμός και τύπος "
1914

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2022

Τι συμβαίνει με τις ισοτιμίες αυτή τη στιγμή και ποιος ο ρόλος του νόμου της αξίας στον Καπιταλισμό, σε φάσεις όπως τη σημερινή

Η Κεφαλαιακή χρηματαγορά είναι μέρος της ανταλλαγής αξιών(όχι απαραίτητα με τη Μαρξιστική Έννοια, δηλαδή δεν εκφράζουν ούτε και αντανακλούν τον κοινωνική εργασία που ενσαρκώνεται στα εμπορεύματα σε ολόκληρη τη σφαίρα της παραγωγής, κατανάλωσης, αναπαραγωγής κεφαλαίου), ανεξάρτητα αν το χρήμα αποτελεί ένα ισοδύναμο ανταλλαγής εμπορευμάτων, ως κυκλοφορούν η κυκλοφορικό Κεφάλαιο.
Αυτή είναι και μια από τις παραγόμενες αντιθέσεις της λεγόμενης "Οικονομίας της Αγοράς" που ως φράση προσπαθεί να εξωραΐσει την Καπιταλιστική Παραγωγή.
Στην προκειμένη "ο νόμος της Αξίας" που είναι ο νόμος ο νόμος του σχηματισμού των τιμών, έρχεται σε αντίθεση με τον ίδιο του τον εαυτό μιας και ο νόμος της αξίας συνίσταται στο ότι η ανταλλαγή των εμπορευμάτων συντελείται με βάση τον κοινωνικά αναγκαίο χρόνο εργασίας.
Στην πραγματικότητα στη βάση των τιμών βρίσκεται η αξία και σε τελευταία ανάλυση ο κοινωνικά αναγκαίος χρόνος εργασίας, ωστόσο στον καπιταλισμό ο νόμος της αξίας είναι αυθόρμητος ρυθμιστής της οικονομίας και δεν εξαρτάται αποκλειστικά από αυτό το νόμο που και στο Σοσιαλισμό θα υπάρξει νομοτελειακά όπως έλεγε ο Στάλιν(στην μπροσούρα του "Οικονομικά Προβλήματα του Σοσιαλισμου στην ΕΣΣΔ"), αλλά θα αφορά την κοινωνική εραγασία ως αποτύπωση του αναγκαίου χρόνου για την παραγωγή προϊόντων και εμπορευμάτων.
Αυτά ως πρόλογος, ωστόσο συμπληρωματικά να πούμε ότι το χρήμα έχει πέντε λειτουργίες για να κατανοήσουμε τα παρακάτω και τι συμβαίνει στην παγκόσμια καπιταλιστική οικονομία σήμερα, όσον αφορά το λεγόμενο συνάλλαγμα που είναι μέρος της ανταλλαγής Κεφαλαίων που συντελείται στον Καπιταλιστικό Τρόπο Παραγωγής.
1)Το χρήμα είναι ανταλλακτικό ισοδύναμο, ως μέτρο αξίας των εμπορευμάτων.
2)Το χρήμα χρησιμεύει ως μέσο κυκλοφορίας του εαυτού του, εξού και η συνάρτηση Ε-Χ-Ε που είχε αποδείξει ο Μαρξ στο "Κεφάλαιο", δηλαδή είναι το Κυκλοφορούν η Κυκλοφορικό Κεφάλαιο.
3)Το χρήμα παίζει το ρόλο του μέσω της συσσώρευσης(στον αναπτυγμένο μονοπωλιακό καπιταλισμό, όλο και λιγότερο ειδικά στο Retail Banking).
4)Το χρήμα είναι μέσο πληρωμής & 5)Το χρήμα είναι βασικός πυλώνας στις οικονομικές σχέσεις των χωρών και το χρήμα παίζει το ρόλο του παγκόσμιου χρήματος.
Στο διεθνή στίβο το χρήμα παρουσιάζεται με την πρωταρχική, τη χρυσή του μορφή, που μέχρι το Νίξον και την Οικονομική του πολιτική, βασίζονταν στο Χρυσό, μέχρι τις προάλλες που η Ρωσική Ομοσπονδία τον επανέφερε και επίσημα και έγινε ο κακός χαμός στα Χρηματιστήρια που καθόριζαν το τι μέλει γενέσθαι στην Οικονομία των Αναταλακτηρίων.
Τελικά ως κυκλοφορικό Κεφάλαιο "Το χρήμα είναι: «εμπόρευμα όλων των εμπορευμάτων»", έτσι έλεγε ο παππούλης Μαρξ.
«Το χρήμα δεν έχει τιμή. Για να συμμετέχει σε αυτήν την ενιαία σχετική μορφή της αξίας των άλλων εμπορευμάτων, θα πρεπε ν' αναφερθεί στον ίδιο τον εαυτό του σαν προς το δικό του ισοδύναμο».συνέχιζε να λέει ο εν λόγω σοφός.
Ωστόσο ως κυκλοφορικό Κεφάλαιο πρέπει να δούμε η ουσία του χρήματος που ακριβώς συνίσταται: α)Ότι είναι μέσο εμφάνισης της αξίας του κάθε εμπορεύματος,
β) Ότι είναι αυθόρμητος υπολογιστής της κοινωνικής εργασίας των ατομικών παραγωγών,
γ) Ότι κάτω από ορισμένες ιστορικές συνθήκες γίνεται μέσο εκμετάλλευσης της εργατικής τάξης συνολικά, δηλαδή του λεγόμενου "Μεταβλητού Κεφαλαίου".
δ) Ότι το χρήμα, είναι μέσο πληρωμής
ε) Ότι το χρήμα στις οικονομικές σχέσεις των χωρών, παίζει το ρόλο του παγκόσμιου χρήματος.
στ) Οτί σε αυτό αντανκλά και ο θυσαυρισμός, που στον Καπιταλισμό δεν είναι και ο καλύτερος σύμβουλος για τις λαϊκές μάζες, αφού αυτές μόνο για λίγο μπορούν να αποκτήσουν τέτοια χαρακτηριστικά, μέχρι να τις χρησιμοποιήσει ξανά το Σταθερό Κεφάλοιο ως πόρους σε μια φάση κρίσης.
Πάμε στο δια ταύτα τώρα.
Στην ΕΕ υπάρχει όπως και στις ΗΠΑ και σε ολόκληρο τον Προτεσταντικό & Καθολικό Καπιταλιστικό Κόσμο, η όπου αυτού φτάνει η "χέρα ντου"(που λέμε και στο χωριό μας εννοώντας το χέρι του), η αναπαραγωγή των αντιθέσεων του ίδιου του Καπιταλιστικού Τρόπου Παραγωγής, ειδικά σε συνθήκες όξυνσης των εμδοιμπεριαλιστικών αντιθέσεων και φυσικά σε συνθήκες Κρισιακών Φαινομένων.
Η αντίθεση της κοινωνικής παραγωγής και των κεφαλαίων δεν εκφράζεται επακριβώς στις τιμές των προϊόντων, αρά ο περι-λαλίστατος νόμος της Αξίας πάει περίπατο από το λεγόμενο "αόρατο χέρι της αγοράς", γεννώντας μια νέα - νεότερη αντίθεση ανάμεσα στη λειτουργία της αξίας και στην αυτοαναίρεση της , που εκεί μάλλον θα καταλήξει νομοτελειακά, μέσα από αντιθάσεις.
Εδώ οι νόμοι της διαλεκτικής αποσαφηνίζουν και αποκωδικοποιούν την παρασιτική φύση του Καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής, που όταν μπουκάρει η κερδοφορία του, επιστρατεύει τις μικροαστικές συντεχνίες και τα υπολείμματα προγενέστερων τρόπων παραγωγής ταυτόχρονα με τις μεταφυσικές δοξασίες της Αριστοκρατικής φύσης που θέλουν να κατακτήσουν τις αγορές του πλανήτη, αλλά και πάσης φύσης και λογής πρόθυμο μετέχοντα, όπως τα "δικαιωματιστικά" κινήματα τύπου LGBT, Οικοναζιστές, Βεγκανιστές, Ακαπνίστας κλπ άλλους τροβαδούρους της κερδοφορίας. δηλαδή επιστρατεύει εκτός από τον λούμπεν φασισμό και τον φασισμό πολυτελείας, η και κάθε κοπής, προφανώς για να κάνει τη δουλειά του, ανάλογα με τους συσχετισμούς δυνάμεων και την ανθωρπογεωγραφία της εκάστοτε περιοχής.
Ο νόμος της Ενότητας και της Πάλης των αντιθέτων ευθυγραμμίζεται μαζί με το νόμο της Άρνησης της Άρνησης στο νόμο της Αξίας, που αυτοαναιρείται και προοπτικά δημιουργεί ηθελημένα, η άθελα του, το δρόμο για το πέρασμα σε νέες ποιοτικές αλλαγές, αφού η ποσοτική συσσώρευση θα καταλήξει σε εμπλοκή του τρόπου παραγωγής.
Στην πραγματικότητα, θα του επιφέρει τεράστια, πολύπλοκα, πολυποίκιλα και ακατάσχετα κρισιακά φαινόμενα, ζητήματα - προβλήματα , που δεν δύναται η λύση τους με μαγικά ραβδάκια της Ματζίκα Ντε Σπελ.
Η λύση τους θα έχει δύο κατευθύνσεις, η με τις κάννες των όπλων στα πεδία των μαχών(στην χειρότερη περίπτωση), αν δεν έχουν δημιουργηθεί άλλου είδους ζητήματα που όλοι λίγο ως πολύ τα ψυχανεμιζόμαστε και δεν είναι απαραίτητο, ότι θα έχουν πάντα και την πιο θετική κατάληξη. Τουτέστιν αυτό που ζούμε από το 2011 σε Συρία, Λιβυή, Σομαλία, Υεμένη, Σαχέλ, Αφγανιστάν, Ουκρανία, Καύκασο και αλλού, είναι μια από τις λύσεις που αναζητά ο Καπιταλισμός για να ξεμπλοκάρει τη θαλάμη της κερδοφορίας, του και μιλάμε αποκλειστικά για τον Δυτικό Καπιταλισμό που κατά κύριο λόγο είναι ο μόνος, αποκλειστικός και βασικός υπεύθυνος για ότι ζούμε.
Στο δια ταύτα σχεδόν μονολεκτικά, γιατί στον πρόλογο κρύβεται όλο το ρεζουμέ της κατανόησης γιατί το €δολάριο είναι ένα προβληματικό νόμισμα, που κράτησε πάρα πολύ και αντικειμενικά τα ψωμιά του, είναι μάλλον τελειωμένα, όχι τόσο γιατί πληθωρίζει, αλλά γιατί αλληθωρίζει σε οικονομιίες που δεν έχουν κοινή εθνική οντότητα , και κοινά πρόσημα και αναγκαιότητες στον αριθμητή , ενώ είναι ανισόμετρες, αλλά έχουν κοινό παρονομαστή την Ευρωζώνη και την τάση της να δημιουργεί επισφάλειες στις κοινωνίες, η οποίες με τη σειρά τους, θα επιφέρουν σωρρεία προβλημάτων.
Το βαρέλι το πετρέλαιο για παράδειγμα έχει συνεχείς πτωτικές τάσεις, κι εμείς βάλαμε βενζίνη πριν λίγο με 2,44€ το λίτρο, το ψωμί το Χειμώνα θα έχει κόστος κοντά 2,00€ το μισό κιλό και οι πραγματικοί μισθοί δεν θα ξεπερνούν τα 250€, αλλά ως ονομαστικοί θα είναι κάπου στα 670€, κάτι το είχαμε γράψει εδώ πέρα ξανά πριν 10 ακριβώς χρόνια.
Η Ευρωπαϊκή Οικονομία πνέει τα λοίσθια και δεν έχει την παραμικρή σχέση η Ουκρανία, η Υεμένη, η Σομαλία, αλλά τα κρισιακά φαινόμενα που σε συνδυασμό με τις κυρώσεις απασφαλίζουν την χειροβομβίδα στο χέρι του χειριστή της και την έχουν κολλήσει πάνω του.
Το Ευρώδολάριο(€), από πέρυσι τέτοιο καιρό υποχωρεί έναντι του δολαρίου κατά 17,39%, χωρίς το τελευταίο να ανεβαίνει, με αποτέλεσμα το δολάριο σήμερα να καταγράφει μια δυναμική υπερκέσασης έναντι του ευρώ και μάλιστα, αυτό να φαίνεται πως δεν θα έχει καμία επιστροφή επιστροφή στις μέρες που η ισοτιμία ήαν υπέρ αυτού κατά 1 προς 1,29, που ήταν πριν "λίγα" χρόνια.
Η ισοτιμία είναι στον παρακάτω πίνακα και ως του χρόνου θα είναι σχεδόν ένα προς ένα και εικοσιπέντε στην καλύτερη περίπτωση, αλλά το νόμισμα που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ είναι το Ρούβλι.
Το εν λόγω, ως ανταλλακτικό ισοδύναμο, δεν έχει μεγάλο εξωτερικό χρέος, ενσωματώνει ολόκληττη την αξία του σε χρυσό, η «πληρωτέον άμα τη εμφανίσει»(που έγραφαν όχι τυχαία παλαιόθεν οι δρχ), ενώ ο νόμος της αξίας δεν αυτοαναιρείται, μιας και οι κρατικοποιήσεις τα τελευταία χρόνια στην Ρωσική Ομοσπονδία από αριθμητική πρόοδο, πέρασαν σε γεωμετρική - λογαριθμική, δηλαδή, ειδικά μετά την έλευση των κυρώσεων και οι εξαγωγές θα γίνονται μόνο και κατ΄αποκλειστικότητα σε Ρούβλι.
Κοντολογίς τι σημαίνει αυτό, η συσσώρευση κι άλλου χρυσού, στην Κεντρική Εκδοτική Τράπεζα της Ρωσίας, αφού δεν δέχεται πληρωμές ούτε με £, ούτε μς $, ούτε με €, η πληρωμή με τα ελάχιστα Ρούβλια στα αποθεματικά των εμπορικών και επενδυτικών τραπεζών, άρα νέα εξαγωγή κυκλοφοριακού κεφαλαίου, άρα νέα αναβάθμιση της ισοτιμίας , η οποία δεν ξέρουμε τι νέο ρεκόρ θα σπάσει μέχρι το τέλος του 2022.
Όλοι οι δυτικοί Οίκοι πλέον μέμφονται την πολιτική Μπάιντεν που μπορεί να πέρασε € και στο τέλος να το τριχοτομήσει, αλλά ουδέποτε το θεώρησαν σοβαρό νόμισμα, αφού πάνω του αντανακλούσε πλασματικά κλάσματα. Το ανησυχητικό για τους εν λόγω οίκους είναι, ότι με την πολιτική του, έφερε απέναντι στην Αμερικανική Οικονομία, δυο πανίσχυρα νομίσματα το Χουάν και φυσικά το Ρούβλι, τα BRICKS(A)(I)(M) κοκ και τρεις μη δυτικές οικονομίες στην πρώτη τετράδα.
Η Ρωσική Οικονομία από την 6η μεγαλύτερη οικονομική Δύναμη του πλανήτη σε ΑΕΠ(έτσι το μετρούν στη Δύση, ανοησία, αλλά, είπαμε το ικανό ποσοστό κέρδους, είναι το ζητούμενο), αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 4η μετά την Ινδία, ξεπερνώντας την Γερμανία και την μέχρι πρότινος 4η Ιαπωνία, ενώ η Κίνα είναι πλέον οριστικά και αμετάκλητα η μεγαλύτερη και με τεράστια διαφορά Οικονομία του Πλανήτη.
Να θυμίσουμε εδώ πέρα ότι μια οικονομία με βάση τους παραπάνω δείκτες, που είναι δείκτες των Καπιταλιστικών και ενδοϊμπεριαλισιτκών ανταγωνισμών και με βάση τη δυναμική της ανάπτυξη, για να υπερκεράσει μια άλλη οικονομία, απαιτούνται χρόνια, αν όχι δεκαετίες, στην προκειμένη περίπτωση αυτό συνέβει μέσα σε έξι μήνες κι αυτή τη στιγμή το Ρούβλι είναι το μοναδικό νόμισμα στον κόσμο που καταγράφει άνοδο σε σχέση με το δολάριο μεσοσταθμικά, της τάξης του 17,35 % !!!
Φυσικά και στην ΕΕ, κάτι αντίστοιχο συμβαίνει γιατί όλα τινάζονται στον αέρα και τελικά τα αυτοκτονικά σύνδρομα, θα μετατραπούν σε βραδυφλεγείς βόμβες στα θεμέλια της Ευρωπαϊκής Οικονομίας, που μαζικά εν χορώ οι λαοί της βρίζουν Ντράγκι, Μακρόν, Σολτς, Ρούτε κλπ, ενώ ζητούν από την Ουγγαρία του Όρμπαν να δίνουν και σε αυτούς λίγο αέριο και σιγά που στους φασίστες θα υπάρξει ποτέ αλληλεγγύη.
Η μεταβατική εποχή που ξεκίνησε με την κρίση του 2008,, δεν θα τελειώσει έτσι απλά, σχεδόν ούτε το 2028, όταν η οικονομία της Κίνας θα είναι σχεδόν τρεις φορές η Αμερικανική Οικονομία που θα καταγράφει κι αυτή ανοδικές τάσεις, μαζί με την Ινδική, τη Ρωσική, Βιετναμέζικη κλπ, ενώ αυτό που θα ζήσουμε με στην 4ή Βιομηχανική Επανάσταση στην Δυτική Ευρώπη, θα είναι ένας κόλαφος χωρίς καμία επιστροφή, γιατί τελείωσαν τα αποθεματικά της Αναγέννησης προ πολλού και φυσικά τα κλεμμένα από την Ανατολική Ευρώπη από το 1991 και μετά.

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

"Ατομική Ευθύνη", το προνομιακό πεδίο του κοινωνικού φασισμού

 Αυτό τα ήθελε και τα έπαθε, είναι εξίσου κουραστικό και επικίνδυνο, τον παθόντα.

Το να λέμε διαρκώς καλά να πάθει, αυτός φταίει, όπως έστρωσε θα κοιμηθεί και άλλα τέτοια φαιδρά, γιατί τέτοια είναι, κρύβουν μέσα τους επικίνδυνες λογικές, αλλά πριν απ΄όλα τη λογική της ηθικής του προτεσταντικού Καπιταλισμού.

Αυτός και οι μηχανισμοί του (προφανώς και των προγενέστερων εκμεταλλευτικών συστημάτων)  καθορίζουν το πεδίο ορισμού της δραστηριότητας μας σε μεγάλο βαθμό, καθώς και τις αδυναμίες που όλοι μας έχουμε και δεν είναι καθόλου σωστό να γινόμαστε δικαστές.

Η δραστηριότητες μας είναι μέρος της αδιέξοδης ταξικής υποδούλωσης μας και αυτές ως μέρος της κοινωνικής αναγκαιότητας και του βιολογικού βολονταρισμού που ενίοτε επενεργεί κι αυτό σαν δυνάστης, μας οδηγούν να αναζητούμε διέξοδο μέσα από την τρύπα μιας βελόνας, καταλήγοντας στα ντουβάρια, με αποτέλεσμα να έχουμε κρανιοεγγεφαλικές και άλλου είδους κακώσεις, όχι μόνο στην κάρα.

Αυτό το είδους κοινωνικής(γιατί τέτοια είναι η ζωή μας, εξάλλου είμαστε κοινωνικά όντα), δεν είναι τίποτα άλλο από μια συνάρτηση υποκειμενικών και αντικειμενικών παραγόντων που συναθροίζονται μέσα στην γκλάβα μας, δυστυχώς ως ασυνάρτητες και ατάκτως ερριμμένες πληροφορίες που περιφέρονται χαοτικά στο κεφάλι μας από εδώ και από εκεί, ενώ το εφόδιο και εργαλείο της συγκρότησης και επεξεργασίας τους δεν το έχουμε μάθει από το εν μέρει χειραγογούμενο και απόλυτα ταξικό εκπαιδευτικό σύστημα, που ευνοεί τους έχοντες, εξάλλου από εκεί άδραξαν τον τίτλο "άριστοι", οι ακατανόμαστοι κυβερνώντες, παντού στην ΕΕ.

Αυτή είναι και η επιτυχία του μηχανισμού παραγωγής κοινωνικής συνείδησης που έχει ριζώσει βαθιά το Κ.Ν.Σ την έννοια του κέρδους, "value uber alles", δημιουργώντας συνθήκες που μας οδηγούν στον βόρβορο, δια του φόβου και του άγχους της επιβίωσης και όχι της ποιότητας ζωής που έχουμε μάθει από τα μικράτα μας, ως ειπείν ανεδαφική.

Στο δια ταύτα, καλό θα ήταν, αντί να γινόμαστε δικαστές, επί παντός επί στητού, όπως θέλουν να μας "μανιπιουλάρουν" τα ΜΜΕ, τα ακόμα πιο κτηνώδη Κοινωνικά Δίκτυα και ο πολιτισμός των 100.000 μισθωμένων τρολ από τη "σωστή πλευρά της ιστορίας" και της ΕΕ, ως συνέχεια της αποκτήνωσης που καλλιέρησε αυτή η Ήπειρος στα μέτρα και στα σταθμά τόσο του Καρλομάγνου, όσο και του ακόμα "χειρότερου" του Γερμανοελβετού Καλβίνου.

Αν δούμε ιστορικά πότε η ανθρωπότητα σήκωσε κεφάλι πάνω στους κοινωνικοπολιτικούς, οικονομικούς και βιολογικούς δυνάστες, ήταν στην περίοδο 1922-1991 σε μια περιοχή που ονομάστηκε Ε.Σ.Σ.Δ, όπου η Επιστήμη όχι μόνο αποθεώθηκε, αλλά έπαψε να είναι μόνο θετική, η θετικιστική(άλλο πράγμα είναι αυτό) και για πρώτη φορά στην ιστορία αναδύθηκε η κοινωνική προσωπικότητα, που έμαθε να συγχωρεί τα λάθη, ως συνέχεια της παράδοσης της Ανατολής και το προνόμιο δεν το έχει μόνο η Ορθόδοξη Κουλτούρα, αλλά ολόκληρη η Ανατολή.

Έτσι ακριβώς οικοδομήθηκε και το σύστημα απονομής δικαιοσύνης και το ίσως πιο ανθρωπιστικό σωφρονιστικό σύστημα που γνώρισε η ανθρωπότητα μέχρι σήμερα.

Ένα σύστημα που βασίστηκε πάνω στις αιτίες που οδηγούν τον όποιο κατηγορούμενο, η εναγόμενο(ανάλογα την κλίμακα της παράβασης), πάνω στη λογική ότι ο εν λόγω είναι αθώος, μέχρι της ατράνταχης και αδιαμφισβήτητης απόδειξης της ενοχής του, οδηγούμενος σε ένα σύστημα σωφρονισμού που το μελετούν ακόμα και τα δυτικού τύπου ακαδημαϊκά ιδρύματα, που ενίοτε ακόμα και σήμερα αδυνατούν να κατανοήσουν.

Όσον αφορά τα φαιδρά τάχα μου δήθεν επιχειρήματα για Γκουλάγκ και άδικες δίκες της Μόσχας, που ήταν μιας ανιστόρητης μεταμοντέρνας σύλληψης κατασκευάσματα των πιο βρόμικων και ελεεινών μυστικών υπηρεσιών των Βρετανικών, δεν θα απαντήσουμε, ούτε θα χάσουμε το χρόνο μας με αυτά και με τις ανοησίες περί "ολοκληρωτισμού" της Χάνα Άρεντ, η με τις ιστορίες τύπου Αγκάθα Κρίστι που έψαχναν τον ένοχο μέσα από γρίφους. Λογοτεχνικά όλα τα παραπάνω μπορεί να στέκουν, αλλά πραγματικά και ως αποδείξεις δεν έχουν καμία πραγματική και πρακτική αξία.

Γυρίζοντας στο δια ταύτα, αντί να γινόμαστε φορείς και μέρος ενός κοινωνικού κουτσομπολιού μέσα από τις κουβέντες τύπου καφενείου, τα σχόλια των τρολ στα κοινωνικά δίκτυα, η λέσχες ατέρμονων και αδιέξοδων συζητήσεων και αναλύσεων του «τις πταίει» σαν άλλοι Τρικούπηδες, σε κάθε είδους και μορφή ατόπημα που είχε ως φερόμενο δράστη τον Χ, η Ψ, η ακόμα χειρότερα να μεμφόμαστε εν χορό κάποιο για τα λάθη του, να βάζουμε τον εαυτό μας στη θέση του, γιατί τότε και μόνο τότε ίσως ανακαλύψουμε και κατανοήσουμε ότι για όλα τα μέχρι σήμερα δεινά κάθε βαθμίδας, μια είναι η αιτία, ο Καπιταλισμός, ίσως παραδεχθούμε, το βασικό, ότι δεν υπάρχει "ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ", η ακόμα κι αν υπάρχει κι αυτή μέσα στα παραγάδια του συστήματος θα έχει βγάλει ψαριά.

Κλείνοντας, θα ξανατονίσουμε αυτό που έχουμε ξαναπεί κατά το παρελθόν. ως παράδειγμα, όταν κάθε λογής και πάσης φύσης ταγμένος με όρους επικαιρότητας, τα έβαζε είτε με τους "αντιεμβολιαστές" και μη χρήστες της μάσκας, είτε με τους "υπέρμαχους" της επιστήμης, μιας επιστήμης που ήταν αυστηρά θετική και θετικιστική, δηλαδή ήταν μονομερής επιστήμη, έκλειναν αμφότεροι και εκατέρωθεν τα μάτια, σε άλλου είδους παραμέτρους και με όρους φανατισμού κυοφορούσαν το τέρας της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, το "διαίρει και βασίλευε".

Στην προκειμένη, το πρόβλημα δεν ήταν ο ιός που υπήρχες, ούτε οι ανεκδιήγητες(σε όλη την ΕΕ πολιτικές διαχείρισης της Πανδημίας), αλλά ο ρόλος μας ως κοινωνία, που κανένας δεν μας έμαθε, όπως θα όφειλε και κανένας δεν μας προστάτεψε.

Μπορεί οι Λαοί να είναι μια δυνατότητα για το καλύτερο, η για το καλύτερο, αλλά είναι συλλογικότητα με αδυναμίες και εκπαιδευτικές ελλείψεις που ο γαμημένος ο Καπιταλισμός  τις παράγει και προάγει, γιατί αν δούμε στην Κούβα και στην Λευκορωσία πως διαχειρίστηκαν το πρόβλημα θα καταλάβουμε πολλά, αρά οι λαοί δεν έχουν κανένα μερίδιο ευθύνης και κυρίως ατομικό, τελεία και παύλα.

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

Ο πλαστός πληθωρισμός της Ευρωζώνης, στην πραγματικότητα, είναι κατά πολύ μεγαλύτερος του 12%

Στα 236 χλμ γεμίσαμε με 35€ το ρεζερβουάρ που δεν είχε φτάσει οριακά στο 1/3 του συνολικού αποθεματικού του, δλδ κάψαμε με 2,47€ το λίτρο, σύνολο 13,752 λίτρα , δλδ για ένα 1600 ccm³ καθόλου άσχημα, για το Καλινάκι μας δλδ.
Αντικειμενικά το να καίει 5,82 λίτρα στα 100 χλμ, σε μεικτές συνθήκες(εθνική, περιφερειακή, πόλη και επαρχιακό δίκτυο), είναι εξόχως ικανοποιητικό, με ένα ρεζερβουάρ που γεμίζει στα 45 λίτρα καυσίμου, δλδ, ενώ το 1998 που η βενζίνη ήταν 203 δρχ, εδώ στην Κρήτη και με το βαρέλι πιο ακριβό από σήμερα, θα γέμιζε με 9135 δρχ, ενώ σήμερα γεμίζει με 114,52€ (δλδ 39.022,69 δρχ, η λίγο κάτι παραπάνω, πάντα με τις λογιστικές αλχημείες της "δημιουργικής λογιστικής" του "καθηγητή" Σημίτη, όπου κράτησε μόνιμα το Ευρώ στις 340,75 δρχ και τις "αμετάλητες" ισοτιμίες του κολοκυθοκέφαλου "οικονομομόγου" της κακιάς ώρας) και με το βαρέλι του πετρελαίου πιο φτηνό σήμερα!!!
Μ΄ αυτά και μ' αυτά, καταλαβαίνει κάποιος, ότι και πως το πρόβλημα πληθωριστικού χρήματος, δεν το έχει η γείτονα Τουρκία, όπως ούτε κανένα σοβαρό πληθωρισμό σε σχέση με εμάς που μόνο 12% δεν είναι!
Γιατί με βάση την Α.Τ.Α(Αυτόματη Τιμαριθμική Αναπροσαρμογή) και δεν λαμβάνουμε υπόψιν μας το μαγείρεμα του σημερινού πληθωρισμού, που εικονικά βρίσκεται κοντά στο 12% αφού το νόμισμα μας είναι ακόμα η δρχ, που ενσωματώνεται στο € και με βάση την δημιουργική λογιστική του επίσης "Αρίστου" Φον Σημίτη (αλλά και των άλλων "σοφών" του χαμαιτυπείου της ΕΕ δλδ),λογικά θα έπρεπε να ήταν η ισοτιμία €-δρχ αυτή τη στιγμή στις 4271 δρχ το 1€, με το οποίο δεν αγοράζεις ούτε 1/3 σουβλακιού με πίτα, όταν επί δρχ το έπαιρνες με 150 δρχ, δλδ σήμερα, με τα απλά οικονομικά μαθηματικά το αγοράζεις 28,47 φορές παραπάνω!!!
Όλα τα παραπάνω φυσικά και πάντα με τις λογιστικές αλχημείες της "δημιουργικής λογιστικής" του "καθηγητή" Σημίτη και των Ευρωπαίων της εποχής του που δημιούργησαν ένα νόμισμα φάντασμα, η μάλλον πιο σωστά "ζόμπι", με ένα «συνονθύλευμα» - αχταρμά νομισμάτων που λειτουργούν αμετάβλητα και ανέγγιχτα από τις κεφαλαιαγορές, καταργώντας, ακόμα και τους οικονομικούς κανόνες, ακόμα και του ίδιου του καπιταλισμού, μόνο και μόνο για να κάνει το Γερμανικό κεφάλαιο απρόσκοπτα, ανεμπόδιστα και αδιατάρακτα τις εξαγωγές κεφαλαίων του αναβαθμίζοντας το Μάρκο με το €. Αυτό το πράγμα, όπου κράτησε μόνιμα το Ευρώ στις 340,75 δρχ, εδώ και 22 χρόνια, είναι η μεγαλύτερη εκτροπή από τις οικονομικές επιστήμες, θυμίζοντας μια συμμορία που επιβάλει τους κανόνες του δικαίου του μέσα από τις "αμετάλητες" ισοτιμίες που "ανακάλυψαν" οι κολοκυθοκέφαλοι φωστήρες και "οικονομομόγοι" (της κακιάς ώρας), σε όλη την ΕΕ, δημιουργώντας ένα νόμισμα που κλέβει και συγκαλύπτει τους πληθωρισμούς με τεχνάσματα, ενώ με το βαρέλι του πετρελαίου πιο φτηνό σήμερα και δεν έχει καμία σχέση, η ειδική στραυιωτική επιχείρηση στην Ουκρανία!!! Μ΄ αυτά και μ' αυτά, καταλαβαίνει κάποιος, ότι και πως το πρόβλημα πληθωριστικού χρήματος, δεν το έχει η γείτονα Τουρκία, όπως ούτε κανένα σοβαρό πληθωρισμό σε σχέση με εμάς που μόνο 12% δεν είναι!
Κύριοι των ΜΜΕ(ως εν δυνάμει συνάδελφοι, αφού χρόνια δουλεύαμε και εμείς εκεί), η είστε παντελώς οικονομοτεχνικά αγράμματοι(που δεν το πιστεύουμε), η είστε αφελείς(που επίσης δεν το πιστεύουμε), η είστε σε διατεταγμένη και καλά πληρωμένη υπηρεσία για να μας φορτώνετε το ελάχιστο μυαλό που μας έχει μείνει με ασυναρτησίες και χοντροκομμένα ψέματα, ειδικά με την Τουρκική Οικονομία, που τάχα μου δήθεν καταρρέει και έχει ένα πληθωρισμό που λέτε ότι τρέχει με πάνω από 75%, όταν με τα απλά οικονομικά μαθηματικά, που τα παραβλέπετε, ο δικός μας δεν είναι στο 12%, αλλά όπως σας αποδείξαμε παραπάνω, ότι είναι 12,53 φορές πάνω η εικονική ισοτιμία € - δρχ, άρα ο πραγματικός πληθωρισμός βρίσκεται κάπου στο 150,36%, αλλά τα όσα χρήματα έχει στην άκρη ο κοσμάκης, για μια δύσκολη στιγμή, έχουν αρνητικό επιτόκιο και τα "κοράκια" περιμένουν τους πλειστηριασμούς, ενώ το εξωτερικό χρέος τρέχει κοντά στο δυσθεώρητο 280% επί του ΑΕΠ, που τον Σεπτέμβρη κανείς δεν ξέρει που θα καταλήξει. Συμπέρασμα, "σωθήκαμε με την ΕΕ, το €, τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας", που βλέπει το Ρούβλι της να έχει πάει μέσα σε έξι μήνες 2,8 φορές πάνω και η Οικονομία της να τρέχει προς ολοταχώς στην 4η από την 6η παγκόσμια θέση, αλλά την οικονομική ενημέρωση στη χώρα την έχει αναλάβει εργολαβία η μερίδα εκείνη του εφοπλιστικού κεφαλαίου που αυτή τη στιγμή παίζει το τελευταίο της χαρτί κι έχει φέρει τα ελληνικά ΜΜΕ, στην τελευταία θέση της αξιοπιστίας στην ΕΕ, που και τα δικά της ΜΜΕ πάσχουν από αυτήν και μπάζουν από παντού!!!
Φυσικά όταν ολόκληρη η Ευρωζώνη μπάζει από παντού, είναι δυνατόν να μιλάμε για αμετάκλητες ισοτιμίες στην Ευρωζώνη;
Αυτό είναι η μεγαλύτερη ληστεία που συντελέσθει από την "σωστή πλευράς της ιστορίας", μεγαλύτερη από τα θαλασσοδάνεια στους εφ΄όπλου ληστές(που λένε και οι ναυτιλομένοι), η στους εκάστοτε επιχειρηματίες του παλαιού ΣΕΒ κοκ.
Που στην Ελλάδα εικονικά και μόνο ξεκίνησε με τα αποθεματικά ταμείων που κούρεψαν για τα καλά οι "γνωστοί και μη εξαιρετέοι", αλλά και στους τραπεζικούς λογαριασμούς των απλών ανθρώπων, επειδή έπρεπε να σωθεί η deutsche bank, με τις άνευ προηγουμένου φορομπηχτικές πολιτικές που επέβαλαν τα γεράκια της ΕΕ, με τις προκαταβολές φόρων για την επόμενη δεκαετία(αφού εκεί θα πάμε), μέχρι την μεγαλύτερη πολιτική και οικονομική απάτη της ΕΕ και του γνωστού ιδρύματος πέραν του Ατλαντικού της "πράσινης οικονομίας", μόνο και μόνο για να σωθούν οι πάσης φύσης και κάθε λογής Έλον Μασκ και Μπιλ Γκέιτς που επέρχεται και δεν επέρχεται γιατί παραμονεύει η Κίνα στην γωνία, ως ή ήδη μεγαλύτερη Οικονομική Δύναμη του Πλανήτη και τα BRICS(A) που θα έχουν και το Μεξικό και το Ιράν ως μέλη οσονούπω...
Μέχρι τότε οι Επιχειρηματίες όπως οι παραπάνω, θα γεμίσουν το διάστημα δορυφόρους που θα κουτουλάνε μεταξύ τους και θα πέφτουν στα κεφάλια μας, αλλά αυτοί δεν είναι ολιγάρχες βλέπεις, αν και οι τελευταίοι μερικές χιλιάδες στον αριθμό ζητούν πολιτικό άσυλο στο Μαϊάμι και στα ΗΑΕ με τον κλεμμένο από το 1991 πλούτο των λαών της πρώην ΕΣΣΔ στα χέρια τους, γιατί φοβούνται λέει τον Σι Τζι Πίνγκ!!!

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022

Το τέλος του Προτεστανικού Καπιταλισμού: "Έρχονται τα BRICKS(A)"

Στο Κισινάου χιλιάδες άνθρωποι εδώ και μέρες διαδηλώνουν έναντια στην αστική δικτατορία της ΕΕ και της Βρετανίας και ενάντια στην κυρία Μάια Σάντου, απόφοιτη του Harvard & JFK, που οι Βρετανικές Μυστικές υπηρεσίες είναι στο γραφείο της ως think tank, προετοιμάζοντας τον επόμενο Πόλεμο δια αντιπροσώπων, ωστόσο τσιμουδιά γι αυτό.
Στη Βρετανία αναλαμβάνει διοικητής στις χερσαίες δυνάμεις ένας τύπος ονόματι Πάτρικ Σάντερς και ως σκοπό της ζωής του, μαζί με μια μερίδα των Τόρις, των Εργατικών και των Φιλελέδων, αλλά και του City, έχουν βάλει σκοπό της ζωής τους, τη σύγκρουση με τη Ρωσία!!! Αν το κάνουν αυτό, θα περάσουν ζάχαρη, είναι που είναι με διαφορά ο πλέον ανεκπαίδευτος Ηπειρωτικός στρατός, θεωρεί ότι το δόγμα Global UK, είναι πλέον εφικτό και είναι έτοιμος κατά τα λεγόμενα του να χρησιμοποιήσει και πυρηνικά, αν προλάβει κατά την ταπεινή μας γνώμη!!!
Στην Γαλλία ο Μακρόν έμεινε με την μειοψηφία στο χέρι, ενώ στην Κολομβία για πρώτη φορά μετά τον εδώ και 70 χρόνια εμφυλίου, έχουμε κυβέρνηση από πρώην αντάρτη του FARC, με ότι αυτό συνεπάγεται, ενώ λίγο δυτικότερα ο Γκουαϊδόν τρώει ταβερνόξυλο από τους Βενεζουελάνους(τα ύστερα του δυτικού κόσμου και της σωστής πλευράς της ιστορίας ζούμε).
Παντού σε όλο τον κόσμο, ο ΚΜΚ, του προτεσταντικού Ιμπεριαλισμού(μονοπωλιακού Καπιταλισμού), βρίσκεται αντιμέτωπος με τον ΚΜΚ των BRICKS(A), που είναι ένας άλλος Καπιταλισμός, πολύ διαφορετικός από τον Δυτικό, αλλά Καραμπινάτος Καπιταλισμός με μερίσματα και διανομή κοινωνικού προϊόντος πάνω στην αξία του υπερπροϊόντος.
Είναι σε μεγάλο βαθμό το πείραμα με όχημα τον Λοράντ Καμπίλα της ΛΔ του Κογκό, όπου αυτό ακριβώς σημαίνει και η ανάδειξη των λεγόμενων Λ.Δ, που δεν είναι κάτι άλλο, από μια συμμαχία των "προοδευτικών αστών", με την εργατική τάξη και κανενός είδους σοσιαλισμός. Θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το μεικτό κράτος του 1960 στην Δυτική Ευρώπη, που έδινε παροχές για να μην φτάσει το σιδηρούν παραπέτασμα στην Αυλή τους, μόνο πως είναι πολύ πιο προωθημένο και μάλιστα με τους κανόνες του σοσιαλιστικού προσανατολισμού κι αναπροσανατολισμού πολύ πιο διευρυμένους από αυτούς που είχαν οι παραλλαγές των δυτικών Λαϊκών Μετώπων τύπου Γαλλίας, στη δεκαετία 1930, 1960 και 1982.
Ο Χειμώνας που θα επέλθει, θα είναι ολετήρας, από άποψη πολιτικών επιλογών της ΕΕ που αυτοκτονικά θεωρεί πως αυτή και η Βρετανία, έχουν κάποιο ιδιαίτερο μέλλον στην επόμενη φάση.
Μιας ΕΕ που είναι ακόμα μπερδεμένη στο κουβάρι του σχεδίου Horizon για την ΕΕ των Περιφερειών(είναι σημαντικό και συνεχίζει να παίζει δυνατά ακόμα και σήμερα) και του Έθνους Κράτους, με λίγο ΝΑΤΟ, λίγο PESCO, λίγο Ευρωστρατό κοκ, αλλά οι Σολτς, Ντράγκι, Μακρόν και η Ούρσουλα, είναι αλλού γι αλλού και αντί να ξεμπλέκουν το κουβάρι, μέσα του τυλίγουν κι άλλα σαθρά ποιοτικά χαρακτηριστκά.
Η επισιτιστική κρίση, το κρύο, καθώς και οι λοιμοί που θα ακολουθήσουν, σε συνδυασμό με τους πληθωρισμούς, τα εξωτερικά χρέη και την έλλειψη πρώτων υλών, θα επιφέρουν την πλήρη διάλυση μιας λυκοσυμμαχίας που δεν είχε μέλλον ούτε από την εποχή του ΕΚΑΧ.
Αυτό που επέρχεται δεν είναι το επιθυμητό(προφανώς και δεν είναι), αλλά επέρχεται και θα συμβάλει σε άλλους είδους διεθνείς εξελίξεις, που θα επηρεάσουν από την επιστήμη και τις οικονομίες, μέχρι και το μέλλον του ίδιου του πλανήτη, αλλά κυρίως την επαναφορά στο προσκήνιο των βασικών αναγκών της ανθρωπότητας, αλλά και την επιστροφή των βασικών 4 αντιθέσεων του Καπιταλισμού, που θα επαναφέρουν στο προσκήνιο την αναγκαιότητα της ταξικής πάλης, όχι ότι εξέλειπαν ποτέ, αλλά μετά το Γαλλικό Μάη του 1968, βγήκαν στο προσκήνιο όλες οι δευτερεύουσες και περιθωριακές.
Μιας και μιλάμε για περιθωριακές, αυτές τις μέρες το κακόγουστο πανηγύρι της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, ήταν κάτι τέτοιο, γιατί δε μπορεί να γίνεται αντικείμενο συζήτησης το τι βολεύει τις σεξουαλικές μας επιθυμίες, αυτές έχουν τη θέση τους στους χώρους που τους αρμόζει και αναλογεί. Ο καθένας μπορεί να κάνει εκεί και μόνο εκεί, ότι ακριβώς θέλει, είναι στη φύση του κοκ και όχι να βάζει σε δεύτερη μοίρα τη ζωή του, την υγεία του, την δουλειά του, την κατάργηση των εκμεταλλευτικών δομών, που ξεκινούν από την Βάση, αλλά και τον ελεύθερο χρόνο του, για το που και πως θα ενατοποθετηθεί το μόριο του και που, στο όνομα της Βουλησιαρχικής "καύλας" του, που δεν αφορά και καλά κάνει και δεν αφορά την κοινωνία. Έλεος και ευχέλεος μαζί δλδ, με το μυαλό ορισμένων άρρωστων που θέλουν να μας γυρίσουν στην εποχή των σπηλαίων!!!
Αυτό δεν αφορά κανένα και οι ΜΚΟ που είναι πίσω από αυτή την ιστορία, υποδηλώνουν και τα παρακμιακά μορφώματα και μοντέλα, ενός δυτικότροπου οικονομικού πολιτισμού που και αποπροσανατολίζει και φυσικά οδηγεί την ανθρωπότητα στις Βελανιδιές της Γερμανίας και στο μυστικισμό της από την εποχή του Θωρ, αλλά και προφανώς δεν έχει καμία, μα καμία σχέση με τον διαφωτισμό της Δύσης, για το οποίο επαίρονται διαρκώς οι φιλελέρες.
Αυτά τα παρακμιακά φαινόμενα, είναι ο νέος φασισμός του 21ου αιώνα, διότι μετατρέπει το δια-συλλογικό που ξεκινάει από τον ταξικό του προσδιορισμό, στο συντεχνιακό και με όρους μεταμοντέρνου, βολονταρισμού και πραγματισμού, των τριών βασικών δλδ αγκαθιών της σύγχρονής Φιλοσοφίας που οι κήρυκες τους κάνουν μέχρι και Πόλεμο στον συνάνθρωπο τους, γιατί δεν γίνεται τα ίδια σκατά με αυτόν.
Το μόνο σίγουρο και βέβαιο αυτή τη στιγμή είναι, ότι ο Ρόλος και η δυναμική της Δύσης τελείωσε, ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ, γιατί η παρακμή και ο υπόκοσμος βγήκαν στο προσκήνιο, με όρους Mc Cain & William του σπερματοεκτοξευτή, αλλά η Κίνα δεν αστειεύεται, ούτε η Ρωσική Ομοσπονδία φυσικά!!!

Σάββατο 18 Ιουνίου 2022

Ποιος Πληθωρισμός της Τουρκίας, εδώ ΄γίνεται ο κακός χαμός...

236 χλμ με το αυτοκίνητο και άλλα 34 με το ποδήλατο σύνολο 270 χλμ, πάνω σε ρόδες σήμερα...
Στα 236 χλμ γεμίσαμε με 35€ το ρεζερβουάρ που δεν είχε φτάσει οριακά στο 1/3 του συνολικού αποθεματικού του, δλδ κάψαμε με 2,47€ το λίτρο, σύνολο 13,752 λίτρα , δλδ για ένα 1600 ccm³ καθόλου άσχημα, το Καλινάκι μας δλδ.
Αντικειμενικά το να καίει 5,82 λίτρα στα 100 χλμ, σε μεικτές συνθήκες(εθνική, περιφερειακή, πόλη και επαρχιακό δίκτυο), είναι εξόχως ικανοποιητικό, με ένα ρεζερβουάρ που γεμίζει στα 45 λίτρα καυσίμου, δλδ, ενώ το 1998 που η βενζίνη ήταν 203 δρχ, εδώ στην Κρήτη και με το βαρέλι πιο ακριβό από σήμερα, θα γέμιζε με 9135 δρχ, ενώ σήμερα γεμίζει με 114,52€ (δλδ 39.022,69 δρχ, η λίγο κάτι παραπάνω, πάντα με τις λογιστικές αλχημείες της "δημιουργικής λογιστικής" του "καθηγητή" Σημίτη, όπου κράτησε μόνιμα το Ευρώ στις 340,75 δρχ και τις "αμετάλητες" ισοτιμίες του κολοκυθοκέφαλου "οικονομομόγου" της κακιάς ώρας) και με το βαρέλι του πετρελαίου πιο φτηνό σήμερα!!!
Μ΄ αυτά και μ' αυτά, καταλαβαίνει κάποιος, ότι και πως το πρόβλημα πληθωριστικού χρήματος, δεν το έχει η γείτονα Τουρκία, όπως ούτε κανένα σοβαρό πληθωρισμό σε σχέση με εμάς που μόνο 12% δεν είναι!
Γιατί με βάση την Α.Τ.Α(Αυτόματη Τιμαριθμική Αναπροσαρμογή) και δεν λαμβάνουμε υπόψιν μας το μαγείρεμα του σημερινού πληθωρισμού, που εικονικά βρίσκεται κοντά στο 12% αφού το νόμισμα μας είναι ακόμα η δρχ, που ενσωματώνεται στο € και με βάση την δημιουργική λογιστική του επίσης "Αρίστου" Φον Σημίτη (αλλά και των άλλων "σοφών" του χαμαιτυπείου της ΕΕ δλδ),λογικά θα έπρεπε να ήταν η ισοτιμία €-δρχ αυτή τη στιγμή στις 4271 δρχ το 1€, με το οποίο δεν αγοράζεις ούτε 1/3 σουβλακιού με πίτα, όταν επί δρχ το έπαιρνες με 150 δρχ, δλδ σήμερα, με τα απλά οικονομικά μαθηματικά το αγοράζεις 28,47 φορές παραπάνω!!!
Όλα τα παραπάνω φυσικά και πάντα με τις λογιστικές αλχημείες της "δημιουργικής λογιστικής" του "καθηγητή" Σημίτη και των Ευρωπαίων της εποχής του που δημιούργησαν ένα νόμισμα φάντασμα, η μάλλον πιο σωστά "ζόμπι", με ένα «συνονθύλευμα» - αχταρμά νομισμάτων που λειτουργούν αμετάβλητα και ανέγγιχτα από τις κεφαλαιαγορές, καταργώντας, ακόμα και τους οικονομικούς κανόνες, ακόμα και του ίδιου του καπιταλισμού, μόνο και μόνο για να κάνει το Γερμανικό κεφάλαιο απρόσκοπτα, ανεμπόδιστα και αδιατάρακτα τις εξαγωγές κεφαλαίων του αναβαθμίζοντας το Μάρκο με το €. Αυτό το πράγμα, όπου κράτησε μόνιμα το Ευρώ στις 340,75 δρχ, εδώ και 22 χρόνια, είναι η μεγαλύτερη εκτροπή από τις οικονομικές επιστήμες, θυμίζοντας μια συμμορία που επιβάλει τους κανόνες του δικαίου του μέσα από τις "αμετάλητες" ισοτιμίες που "ανακάλυψαν" οι κολοκυθοκέφαλοι φωστήρες και "οικονομομόγοι" (της κακιάς ώρας), σε όλη την ΕΕ, δημιουργώντας ένα νόμισμα που κλέβει και συγκαλύπτει τους πληθωρισμούς με τεχνάσματα, ενώ με το βαρέλι του πετρελαίου πιο φτηνό σήμερα και δεν έχει καμία σχέση, η ειδική στραυιωτική επιχείρηση στην Ουκρανία!!!
Μ΄ αυτά και μ' αυτά, καταλαβαίνει κάποιος, ότι και πως το πρόβλημα πληθωριστικού χρήματος, δεν το έχει η γείτονα Τουρκία, όπως ούτε κανένα σοβαρό πληθωρισμό σε σχέση με εμάς που μόνο 12% δεν είναι!
Κύριοι των ΜΜΕ(ως εν δυνάμει συνάδελφοι, αφού χρόνια δουλεύαμε και εμείς εκεί), η είστε παντελώς οικονομοτεχνικά αγράμματοι(που δεν το πιστεύουμε), η είστε αφελείς(που επίσης δεν το πιστεύουμε), η είστε σε διατεταγμένη και καλά πληρωμένη υπηρεσία για να μας φορτώνετε το ελάχιστο μυαλό που μας έχει μείνει με ασυναρτησίες και χοντροκομμένα ψέματα, ειδικά με την Τουρκική Οικονομία, που τάχα μου δήθεν καταρρέει και έχει ένα πληθωρισμό που λέτε ότι τρέχει με πάνω από 75%, όταν με τα απλά οικονομικά μαθηματικά, που τα παραβλέπετε, ο δικός μας δεν είναι στο 12%, αλλά όπως σας αποδείξαμε παραπάνω, ότι είναι 12,53 φορές πάνω η εικονική ισοτιμία € - δρχ, άρα ο πραγματικός πληθωρισμός βρίσκεται κάπου στο 150,36%, αλλά τα όσα χρήματα έχει στην άκρη ο κοσμάκης, για μια δύσκολη στιγμή, έχουν αρνητικό επιτόκιο και τα "κοράκια" περιμένουν τους πλειστηριασμούς, ενώ το εξωτερικό χρέος τρέχει κοντά στο δυσθεώρητο 280% επί του ΑΕΠ, που τον Σεπτέμβρη κανείς δεν ξέρει που θα καταλήξει.
Συμπέρασμα, "σωθήκαμε με την ΕΕ, το €, τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας", που βλέπει το Ρούβλι της να έχει πάει μέσα σε έξι μήνες 2,8 φορές πάνω και η Οικονομία της να τρέχει προς ολοταχώς στην 4η από την 6η παγκόσμια θέση, αλλά την οικονομική ενημέρωση στη χώρα την έχει αναλάβει εργολαβία η μερίδα εκείνη του εφοπλιστικού κεφαλαίου που αυτή τη στιγμή παίζει το τελευταίο της χαρτί κι έχει φέρει τα ελληνικά ΜΜΕ, στην τελευταία θέση της αξιοπιστίας στην ΕΕ, που και τα δικά της ΜΜΕ πάσχουν από αυτήν και μπάζουν από παντού!!!
Φυσικά όταν ολόκληρη η Ευρωζώνη μπάζει από παντού, είναι δυνατόν να μιλάμε για αμετάκλητες ισοτιμίες στην Ευρωζώνη;
Αυτό είναι η μεγαλύτερη ληστεία που συντελέσθει από την "σωστή πλευράς της ιστορίας", μεγαλύτερη από τα θαλασσοδάνεια στους εφ΄όπλου ληστές(που λένε και οι ναυτιλομένοι), η στους εκάστοτε επιχειρηματίες του παλαιού ΣΕΒ κοκ.
Που στην Ελλάδα εικονικά και μόνο ξεκίνησε με τα αποθεματικά ταμείων που κούρεψαν για τα καλά οι "γνωστοί και μη εξαιρεταίοι", αλλά και στους τραπεζικούς λογαριασμούς των απλών ανθρώπων, επειδή έπρεπε να σωθεί η deutsche bank, με τις άνευ προηγουμένου φορομπηχτικές πολιτικές που επέβαλαν τα γεράκια της ΕΕ, με τις προκαταβολές φόρων για την επόμενη δεκαετία(αφού εκεί θα πάμε), μέχρι την μεγαλύτερη πολιτική και οικονομική απάτη της ΕΕ και του γνωστού ιδρύματος πέραν του Ατλαντικού της "πράσινης οικονομίας", μόνο και μόνο για να σωθούν οι πάσης φύσης και κάθε λογής Έλον Μασκ και Μπιλ Γκέιτς που επέρχεται και δεν επέρχεται γιατί παραμονεύει η Κίνα στην γωνία, ως ή ήδη μεγαλύτερη Οικονομική Δύναμη του Πλανήτη και τα BRICS(A) που θα έχουν και το Μεξικό και το Ιράν ως μέλη οσονούπω....
Μέχρι τότε οι Επιχειρηματίες όπως οι παραπάνω, θα γεμίσουν το διάστημα δορυφόρους που θα κουτουλάνε μεταξύ τους και θα πέφτουν στα κεφάλια μας, αλλά αυτοί δεν είναι ολιγάρχες βλέπεις, αν και οι τελευταίοι μερικές χιλιάδες στον αριθμό ζητούν πολιτικό άσυλο στο Μαϊάμι και στα ΗΑΕ με τον κλεμμένο από το 1991 πλούτο των λαών της πρώην ΕΣΣΔ στα χέρια τους, γιατί φοβούνται λέει τον Σι Τζι Πίνγκ!!!

Σάββατο 5 Μαρτίου 2022

Τι συμβαίνει στην Ουκρανία;

 

Ο σκοπός εξοπλισμού της Ουκρανίας δεν αφορά τον στρατό της.
Ο στρατός της Ουκρανίας από μόνος του μετρά 6.500 τανκς, 7.000 τεθωρακισμένα οχήματα, πάνω από 1.500 μαχητικά αεροσκάφη και περισσότερα 350 καταδρομικά πλοία, τέτοιους αριθμούς δεν έχει όλο το ΝΑΤΟ μαζί στην Ευρώπη.
Πολλές υποδομές του καταστράφηκαν αλλά παραμένει κραταιός τόσο σε αριθμούς, όσο και σε τεχνολογία, αλλά και σε μαχητικότητα, όμως με τα αδέλφια του τους ρώσους στρατιώτες δεν πολεμάει, σε όλα τα μέτωπα καταθέτουν τα όπλα.
Τώρα γιατί η ΕΕ στέλνει συνέχει οπλικά συστήματα και σε ποιούς;
Μα φυσικά στους νεοναζί που μέχρι σήμερα στο Ντομπάς από το 2014, έχουν σκοτώσει πάνω από 60.000 ανθρώπους και συνεχίζουν να δολοφονούν.
Ο Χειρότερος των χειρότερων των Προέδρων των ΗΠΑ, που από πέρυσι ζήταγε να πιεστεί η Ρωσία για να υποπέσει σε προβοκάτσια, φέτος το κατάφερε γιατί είχε συνοδοιπόρους, οι οποίοι οικονομικά θα έχουν σοβαρό πρόβλημα, ανεξάρτητα ότι η ίδια η ΕΕ από το τέλος του 2019 προετοίμαζε εισβολή στη Ρωσική Ομοσπονδία από τις χώρες της Βαλτικής, αλλά την πρόλαβε ο Covid.
Αυτά είναι λεπτά ζητήματα, αλλά ο καπιταλιστικός ανταγωνισμός ανάμεσα σε δύση και Ρωσία και οι πιέσεις των πρώτων για κατατεμαχισμό της, αυτός είναι και αντικειμενικός της στόχος, ξεπερνάει τα σύμφωνα που είχε υπογράψει ο Αρχάγγελος της διάλυσης της, αλλά και τα όρια του ΝΑΤΟ στην περιοχή.
Το 2004 μετά το πρώτο πραξικόπημα της Τιμοσένκο και το 2014 μετά τα γνωστά εγκλήματα στη Μαϊντάν το ΝΑΤΟ παρά τις διαλυτικές του τάσεις ετοιμαζόταν να στήσει πυραύλους στο Κίεβο 755 χλμ μακρυά απ΄τη Μόσχα, πράγμα που παραβίαζε ακόμα και τη συνθήκη αποπυρηνικοποίησης της Ουκρανίας που ουσιαστικά με βάση τα υπογραφθέντα και ως εγγυήτρια δύναμη της Ουκρανίας σύμφωνα με τις υπογραφές των Κούτσμα-Γιέλτσιν, θα μπορεί να επέμβει.
Το ήξεραν καλά οι Δυτικοί αυτό και το παρακινούσαν ήδη από 2014 με τα εγκλήματα στο Ντομπάς και Λουγκάνσκ, όπου ο κόσμος εκεί τα είχε πάρει στην γκράνα με τη Ρωσία που δεν τους προστάτευε.
Από αυτή την περίοδο και έπειτα τα τάγματα των Αζοφιστών και του Δεξιού Τομέα που δεν αποτελούν ούτε το 4% του πληθυσμού έχουν μακελέψει ότι μειονότητα ζει εκεί, Ούγγρους, Φίνους, Μολδαβούς, Τσέχους, στο όνομα της λεγόμενης Ουκρανοποίησης της Ουκρανίας, που σημαίνει τι πρακτικά;
Ότι δεν υπάρχει καμία κυβέρνηση αλλά αυτοί οι μισθοφόροι που μετά τη διάλυση της ΕΣΣΔ έκαναν τραφικινγκ, εμπόριο ναρκωτικών και λευκής σαρκός και ήταν η γνωστή Ρώσικη Μαφία που δρούσε με τις πλάτες της ΕΕ.
Αυτά τα εγκληματικά στοιχεία λοιπόν ενισχύουν οι δημοκρατικές χώρες της δύσης και όχι τον Ουκρανικό στρατό που ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΟΥ και τους ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ.
Αν με αυτά που κάνει η Ούρσουλα Φαν Ντε Λαίνεν και οι Σολτς, Μακρόν και φυσικά ο Μπορίς ο Τρομερός, δεν αποκλείεται να έχουμε Χειμώνα για πολλά χρόνια και μάλλον αφανισμό του είδους σταδιακά, αλλά αυτός είναι ο Καπιταλισμός, οι κρίσεις φέρνουν νέες Κρίσεις και όλα μαζί πόλεμο.
Η Ρωσία είναι μια καραμπινάτη καπιταλιστική χώρα και μάλιστα η μεγαλύτερη πυρηνική δύναμη του πλανήτη, αλλά δυστυχώς δεν είναι ΕΣΣΔ, ακόμα κι αν φορέσει αυτή τη Ρομφαία, γι αυτό το λόγο δεν θα διστάσει όταν απειληθεί να εξαπολύσει τους Τοπόλ Ισκαντέρ κλπ που δυστυχώς δεν τους σταματάει τίποτα κι εδώ κοντά εμείς θα είμαστε τα πρώτα θύματα, αλλά όταν έχεις αυτό το πολιτικό προσωπικό κάποια στιγμή θα πεις αντίο ζωή, με τις ανοησίες που κάνουν.
Αυτό που πρέπει να θυμόμαστε όλοι είναι Σοβιετική Ένωση θα λέμε και θα κλαίμε που δεν υπάρχει!!!

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022

Οι κάμποι τρέφουν άλογα και τα βουνά λεβέντες

Όχι δεν θα ασχοληθούμε με το Σάκη, ούτε με τις δηλώσεις του, γιατί το όλο περιεχόμενο του από το ξεκίνημα της καριέρας του, είναι για τα πανηγύρια αν δεν ήταν τα ίδια τα πανηγύρια, χωρίς να έχουμε τίποτα με αυτά, σχήμα λόγου είναι, για να αναδείξουμε ότι αυτή είναι η λεγόμενη show biz, τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο.
Είναι σαν να πάρεις ένα καλοθρεμμένο ΟΝΝΕΔίτη που, κηρύττει νυχθημερόν την "ελευθερία" αυτόν που έβλεπε Ράμπο και Ρόκυ Ι ΙΙ ΙΙΙ κοκ, που ποτέ δεν έχει ανοίξει μια σελίδα ακόμα και από τον "Τιραμόλα" και "Σεραφίνο" μαζί, αλλά έχει διδακτορικό για τη ζωή.
Χωρίς να έχουμε τίποτα με τις σωματικές απολαύσεις, αλλά όταν αυτές είναι μέρος της αντιαισθητικής γκλαμουριάς που το ίδιο το σύστημα επενδύει με και σε αυτές για να κάνει τη δουλειά του, ε τότε υπάρχει θέμα και σε βάθος χρόνου θα το βρούμε μπροστά μας, όπερ και εγένετο.
Και αυτό ενίοτε πραγματοποιείται και αντανακλάται ακροθιγώς στο απολιτίκ κομμάτι των πληθυσμών με όρους επιβολής της έπαρσης, τη σαγήνης, της εύκολης, άκριτης και αβασάνιστης αρπαχτής, της μετατροπής του Αμερικανικού Ονείρου σε Global Think & Moto, δαιμονοποιόντας τη συγκρότηση και τη συλλογική μνήμη, τότε ακριβώς αποδείχνεται ότι δεν υπάρχει ούτε σήμερα, ούτε αύριο.
Αυτή η "άγρια" αλλά άχρωμη και άοσμη light pop κουλτούρα, όπου αποθεώνεται το "εύκολο" κι ας είναι και κενό(στην πραγματικότητα καθόλου, στρατευμένη κουλτούρα του καπιταλισμού είναι), που το χρήμα είναι η αρχή, το μέσον και το τέλος του σύμπαντος, ανεξάρτητα αν οι οι επαΐοντες δηλαδή, οι ειδικοί. ειδήμονες, γνωρίζουν κάτι από τις πέντε λειτουργίες του.
Όπου στο όνομα του με όρους προτεσταντικής ηθικής και ατομικής ευθύνης, λανσάρονται ως είδωλα, τα απέραντα μηδενικά που η βιομηχανία του θεάματος έχει δημιουργήσει, τότε ο γιαλός μάλλον είναι στραβός. Το ότι ο γιαλός είναι στραβός, δεν σημαίνει ότι τα "στραβάδια" μιας "ανέμελης" και "αμελέτητης" ζωής πρέπει να σε καθοδηγούν, επειδή είναι καλοί χορευτές, αλλά κατά βάθος ατάλαντοι που η κοκαΐνη τους δίνει φτερά όπως κάποιο αναψυκτικό, για να μετατραπεί σε αγέλη το "ποίμνιο". Μιας αγέλης που άγεται και φέρεται από απολιτίκ μέντορες που πέραν της ταλάντωσης του κορμιού τους και της νοερής επίδειξης του παραφουσκωμένου μορίου τους με στεροειδή, σε κοινή θέα, δεν ξέρουν από που ανατέλει ο ήλιος.
Όπου με τον τρόπο αυτό προβάλουν και επιβάλλουν τον μισογυνισμό και τον φαλοκρατισμό του μονοθεϊσμού και του καπιταλισμού και μπορεί από το "χαβαλέ" τύπου Eurovision, να μετατραπεί σε μια φάση που το Αμερικανικό όνειρο, να μετατραπεί και να γίνει παγκόσμιος εφιάλτης, όπερ και εγένετο το 2008 με την κρίση της Goldman Sachs που οδήγησε στην κρίση του 2012, στη χρεοκοπία του Detroit και στην παρά λίγο χρεοκοπία του μισού πλανήτη που έσωσαν στην κυριολεξία η Κίνα, η Ρωσία, σύσσωμη η νοτιοανατολική Ασία και η Ινδία.
Όλοι αυτοί οι απολιτίκ με φιλελεύθερο πνεύμα που αποθεώνουν την ατομική ευθύνη, στην κρίση μέσα και με την σιωπηρή βοήθεια του τότε Πάπα Βενέδικτου, μεταλλάχθηκαν σε εκτρώματα, που πανηγύριζαν λίγο νωρίτερα με κόρνες και πορείες την νίκη της Παπαρίζου στην Eurovision και φώναζαν το 2004 ".... δεν θα γίνεις Έλληνας ποτέ", που αυνανίζονταν ιδεολογικά με την μεγαλύτερη κινηματογραφική ανοησία τους 300, που προφανώς δεν ήταν μόνο στη χώρα μας, αλλά κι αλλού. Μέρος αυτού του απολιτίκ, που γέννησε η "δικτατορία της καλοπέρασης"(που ουδέ μια σχέση έχει με το να είναι καλή, όμορφη και ευτυχισμένη η ζωή μας), αλλά με το να τα σπάνε στα κέντρα της κακογουστιάς που ονομάζονταν σκυλάδικα με Βουλγάρες, Μολδαβές και Ουκρανές που έφερνε το τράφικιν, με τα λεφτά τους παρακαλώ.
Να θυμίσουμε ότι επί σοσιαλισμού πέραν του ότι, οι τράπεζες των χωρών τους ήταν γεμάτες καταθέσεις και σύσσωμος ο δυτικός πολιτισμός τους άρμεξε κανονικά, τις καταπίεζαν "ερωτικά" κάτι λούμπεν στοιχεία με την ανοχή του παρά.
Οι κοπέλες αυτές που ήταν και μορφωμένες και επιπέδου, αλλά κατέληξαν στην ανέχεια , εκμισθώνονταν με τα χρήματα των δικών τους καταθέσεων που πήραν δανεικά κάποια "μέζεα" και που η εποχή του Σημίτη και των "πολιτιστικών κέντρων", τα έκαναν από ολοστρόγγυλα μηδενικά σε πολίτες με BMW και πυραμίδες χρήματος στην Αλβανία και κάμπους με φράουλες όπου Πακιστανοί εργάτες ήταν σκλάβοι.
Αυτό το απολιτίκ, έφερε τα δεινά που προέκυψαν το 2012 και τους λεγόμενους "αντιεμβολιαστές" και σε αυτό το απολιτικ κλίμα, εντάσσονται και οι δηλώσεις του Σάκη, που στρώθηκε το 1991. Όταν λίγο πριν τη Συνθήκη του Μαάστριχ(που μας υποδούλωσε κανονικά με το νόμο και στην κυριολεξία), τραγουδούσε -όχι τυχαία- "1992 , μαζί κι αυτό το χρόνο, μαζί εμείς η δύο", αφήνοντας να περνάει υποδόρια το μήνυμα του Ευρωμονόδρομου.
Την ίδια ώρα, Ταξίαρχος Θεοχάρης, σε συγχορδία με τον Ταξίαρχο Λεβένταγα "μπαγλάρωναν" τον κάθε κακομοίρη που δεν είχε αποδειχτεί η ενοχή τους, δείχνοντας στο πόπολο, μέσα από το κλίμα της σαπουνόπερας τι επέρχεται, ενώ την ίδια στιγμή ο Γίαγκος Δράκος έκανε μπίζνες με λαδώματα βίαζε τις οικονόμους του, αλλά πάλι την ίδια στιγμή απέδειχνε ότι αυτός αξίζει την εξουσία και όχι κάποιες από τις οικονόμους του, που κρυφάκουγαν πίσω απ΄την πόρτα.
Αυτό λοιπόν που ζούμε αυτό χρονικό διάστημα, αρχής γενομένης από το 2009(δηλαδή τη μεταβατική φάση του καπιταλισμού στην 4η βιομηχανική Επανάσταση), έχει καλλιεργηθεί, τόσο πολιτικά και οικονομικά, όσο και πολιτιστικά κι εκεί έγινε πραγματική λοβοτομή.
Από την εποχή του παμμέγιστου Τσιτσάνη, περάσαμε στην εποχή του Νότη, του Σάκη και από την εποχή της "Συννεφιασμένης Κυριακής", στην εποχή του "μπες μες στο καμπριολέ πάμε για κάνα καφέ" και δεν είναι τυχαίο, ότι και οι τρεις τους είχαν καθαγιάσει την εγκληματική οργάνωση της Χ. Αυγής, τώρα γιατί να μας κάνουν εντύπωση οι δηλώσεις του "φιλελέ" Σάκη;;; Κι εδώ ο θυμόσοφος λαός που ενίοτε ορισμένοι τον μέμφονται, δίνει απαντήσεις για τέτοιου είδους "παλικάρια", "όμοιος τον όμοιο αγαπά κι η κοπριά τα λάχανα", εξάλλου "οι κάμποι τρέφουν άλογα και τα βουνά λεβέντες".

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022

Το Dress Code του γύψου

Διαβάζοντας τις θέσεις γνωστού διευθυντή εθνικής επιστημονικής επιτροπής, για το πως πρέπει να είναι ενδεδυμένοι οι μαθητές στα σχολεία και το πόσο πολύ ποθεί τις ποδιές, έναντι των τατουάζ και των σκουλαρικιών, η οποιασδήποτε άλλης "παραφωνίας"(κατά τα δικά του πρότυπα, η τα πρότυπα της ευγενούς ελληνορθόδοξης χριστιανικής πίστης και παράδοσης), δεν το θεωρήσαμε έκπληξη, αλλά ευτυχώς δεν διακατεχόμαστε από αυτά τα σουσούμια, που ακόμα και αν δεν τα έχει(δεν είμαστε μέσα στο μυαλό του που λέει και ο σοφός λαός), τα ανακοινώνει και τα ανακινεί ως σημαιοφόρος της "επερχόμενης κάθαρσης", που στοιχεία της έχουν δει αυτές τις ημέρες, με τις παρεμβάσεις της κ. Υπουργού Παιδείας και γνωστού ιδρύματος που διδάσκει την Ελληνική, η οποία προϋπάρχει και των δεινοσαύρων!!!
Αν κρίνεται ακόμα και σήμερα, ένας άνθρωπο από τα εξωτερικά του χαρακτηριστικά και από τις επιλογές, το γούστο, τη διάθεση του dress code(Ενδυματολογικού κώδικα), δικό τους θέμα, αλλά να τους θυμίσουμε, ότι δεν ζούμε στο 1967-1973, ούτε διακατεχόμαστε από τις θέσεις εκείνης της σκοτεινής περιόδου και προφανώς δεν θα το επιτρέψουμε μαζί με εκατομμύρια άλλους ανθρώπους να ξανασυμβεί, τουλάχιστον όσο περνάει απ΄ το χέρι μας!!!
Αν τα χιλιάδες likes που πήρε ο εν λόγω κύριος αποτελούν ένδειξη του δικαίου που έχει στο κεφάλι του αυτό το target group, του τα χαρίζουμε, εξάλλου δεν θέλουμε να έχουμε την παραμικρή σχέση με αυτό τον συρφετό της αισθητικής και της ηθικής παραμόρφωσης με τεντωμένο το δάχτυλο, άσε που δεν είναι δίκαιο αυτό το πράγμα.
Να μην θυμίσουμε πόσα likes, πήρε η ανθρωποκτονία του Ζακ Κωστόπουλου, η τα likes που παίρνουν κάθε φορά οι 56 γυναικοκτονίες στη χώρα μας από το 2019 μέχρι σήμερα, η τα σχόλια που γράφουν στα κοινωνικά δίκτυα διάφοροι "αχαρακτήριστοι" τύποι, καθιστώντας υπεύθυνες τις δολοφονημένες, αυτά τα τρία χρόνια!!!
Αν οι οπαδοί που επιλέξατε για τους δικούς σας λόγους αξιότιμε κύριε διευθυντά, διακατέχονται από φανατικά Ελληνοχριστιανικά αισθήματα και έθιμα που κηρύττουν το μίσος και την δυσεντερία σε όλο τους το μεγαλέιο, ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε, το βάρος δεν μετακυλίεται επ' ουδενί λόγο προς σε εμάς.
Όλο αυτό το "ανάθεμα" των likes στο μαθητικό ενδυματολογικό ευπρεπισμό, μόνο από τον σκληρό πυρήνα των ΓΟΧ(παλαιοημερολογιτών), την κοινότητα, η τους οπαδούς της Ουνίας στη χώρα μας(δηλαδή της εκκλησίας που το τυπικό της είναι Ορθόδοξο και βρίσκεται σε πλήρη κοινωνία με τον Πάπα και τη Ρωμαιοκαθολική εκκλησία, την οποία θαύμαζε και εκτιμούσε πολύ και ο μακαριστός Χριστόδουλος και φυσικά οι νεοναζί Ουκρανοί του Λβοφ έχουν για οδηγό), καθώς και τμήματα από ένα ευνουχισμένο φανατικό ποίμνιο που φωνασκεί "που είσαι ρε Παπαδόπουλε", τα περιμέναμε γνωρίζοντας ότι έχουν βαθιές ρίζες ιδιοσυγκρασίας στη χώρα που έκλεισε φυλακή, βασάνισε και έστειλε στις εξορίες, η στο μνήμα, τους απελευθερωτές της και τους γνήσιους πατριώτες που ήταν και είναι πάντα και μόνο διεθνιστές.
Είναι οι ίδιοι πολιτικά και ιδεολογικά, δια των απογόνων τους, ξεκινώντας από το Νοέμβρη του 1901 και το 1903 του ίδιου μήνα, με το γλωσσικό ζήτημα, που μετά την Μικρασιατική καταστροφή και την έλευση των προσφύγων της Ιωνίας, αποκαλούσαν "παστρικές" της γυναίκες τους, η τους κυνηγούσαν στους δρόμους ως "τουρκόσπορους".
Ήταν αυτοί που καθιέρωσαν μέσω του "Βενιζελισμού" τον εθνικό διχασμό και το ιδιώνυμο, που εντάχθηκαν φανατικά στην ΕΟΝ και μετά φόρεσαν κουκούλες στην κατοχή (είτε ως Ταγματασφαλίτες και μαυραγορίτες την ίδια εποχή), ενώ δήλωναν πίστη και υποταγή στο 3ο Ράιχ(πολλοί από αυτούς ακόμα το νοσταλγούν), ενώ μετά άλλαξαν τροπάρι και έγιναν οπαδοί της αγγλοσαξονικής αστικής δημοκρατίας, βλέπεις ήταν πολλά τα λεφτά.
Ήταν οι ίδιοι που από ΜΑΥδες και εγκληματικά στοιχεία έγιναν ο Κρατικός μηχανισμός και οι κυνηγοί κεφαλών αντιστασιακών μετά το Δεκέμβρη του 1944, που ζητούσαν το κεφάλι επί πίνακι του Μπελογιάννη, που συμμετείχαν στη δολοφονία του Λαμπράκη και του κάθε Λαμπράκη, ήταν κηπουροί της Φρειδερίκης, συνεργάτες και νοσταλγοί της Χούντας τύπου Μπανανίας και υπεύθυνοι για το δράμα της Κύπρου.
Είναι οι ίδιοι, που μιλούν για το ολοκαύτωμα των Εβραίων ακόμα και σήμερα σαν κάτι το θετικό. Είναι οι ίδιοι, που από το 1991 μέχρι προχτές κάθε πρόσφυγα και μετανάστη τον βαφτίζουν είτε πράκτορα, είτε ότι θα τους πάρει την δουλειά, ρίχνοντας κοσμητικά επίθετα όπως αυτά που ακούγαμε σε ένα από τα λιμανάκια της Λέσβου, που χαίρονται με τις δολοφονίες του Γρηγορόπουλου, του Φύσσα, η του Άλκη, ενώ έχουν πολλαπλούς εγκεφαλικούς οργασμούς με την περίπτωση της Ζαρντινιέρας στη Θεσσαλονίκη.
Είναι οι ίδιοι που έδωσαν τον υπερπάντων αγώνα τόσο στο "Μακεδονικό", όσο και ενάντια στα εμβόλια, γιατί τάχα μου αλλοιώνουν το DNA, η δήθεν μας τσιπάρουν, με το βλακώδες σκεπτικό "θέλω να ζήσω ελεύθερος", θυμίζοντας τον Ν. Μουλατσιώτη και τους παπαροκάδες στο ανάλογο "άσμα", με τις ανάλογες μεταφυσικές ανοησίες!!! Τέτοιες ρομαντικές θέσεις, ανεξάρτητα τους λόγους και τις βλέψεις που εκπορεύονται, δεν καθαγιάζονται επειδή οι παραπάνω και τα likes τους είναι πολλά, άρα εκλογική πελατεία, γιατί θυμίζουν ρομαντική Κοινωνιολογία, του Κρικ, του Γιούντερ και του Ροζεμπεργκ(ιδεολογικών νονών του 3ου Ράιχ). Είναι η πιο βαθιά συντήρηση και οπισθοδρόμηση.
Το να κρίνεις έναν άνθρωπο από το ύψος του, το βάρος του, το χρώμα του, τις αδυναμίες του, τους φόβους του, το φύλο του, τις διατροφικές του συνήθειες, τις σεξουαλικές του και τις ενδυματολογικές του προτιμήσεις, είναι τόσο βάναυσο, όσο και προβληματικό, αν δεν είναι νομικά κολάσιμο.
Συνήθως χαρακτηρίζει ανθρώπους που χρίζουν προβλημάτων που θα δύναται να εξετάζονται από τη σφαίρα των επιστημών της ψυχοπαθολογίας, γιατί στην πραγματικότητα καυτηριάζοντας λεκτικά κάποιον με τα χειρότερα κοσμητικά επίθετα, μάλλον μιλούν για τις ίδιες τους, τις αδυναμίες.
Όλη αυτή η ηθική πλειοψηφία που έλεγε και ο μεγάλος Jello Biafra , είναι όσο ηθική, όσο και εκείνες οι μερίδες τους που πρωταγωνιστούν στα πιο φρικιαστικές και αποτρόπαιες πράξεις, έχουν τη μιζέρια και το κουτσομπολιό ως σημαία και τους φταίει ακόμα κι ο αέρας που αναπνέουν.
Για μας τα καλύτερα παιδιά και τα καλύτερα κορίτσια που είχαμε γνωρίσει και συνεχίζουμε να έχουμε φιλικές σχέσεις μαζί τους, ήταν κάτι παιδιά με λοφία, με μακρυά μαλλιά, με τατουάζ, πριν αυτά γίνουν μόδα, που η ομήγυρη τους τους είχε στο στόχαστρο της, αλλά ήταν συνήθως, οι καλύτεροι μαθητές, φοιτητές και εργαζόμενοι στο περιβάλλον τους, οι καλύτεροι οικογενειάρχες, ήταν στο δρόμο, όποτε και όταν χρειάστηκε και παραμένουν οι πιο ανεκτικοί σε κάθε τι "παράξενο" και ξένο ως προς τα χρηστά ήθη και έθιμα!!!
Νισάφι πια είμαστε σχεδόν στα μέσα του 21ου αιώνα, για να είμαστε ακόμα στα σπήλαια και Κολοσσιαία!!!

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2021

Δεν ήταν απλά και μόνο μια Εισβολή σε μια παράσταση, αλλά κάτι πιο σημαντικό

Μεταβατικές εποχές και περίοδοι, οι πιο σημαντικές για τους ιστορικούς και μακράν οι πιο βασανιστικές για αυτούς που τις βιώνουν. Αυτό ζούμε από το 2007 και μετά, μια αέναη μετάβαση στη μετάβαση και κάθε τρεις και λίγο θα μας κατεβάζει απ΄ το λεωφορείο ο οδηγός στην επόμενη στάση, περιμένοντας το επόμενο κοκ, με αποτέλεσμα αυτή η διαδικασία να μην έχει α)σταματημό και β)ουδέποτε να φτάνουμε στον προορισμό. 

Μια ζωή χαμένη εκ των πραγμάτων, να κάνεις οικογένεια, η να μην κάνεις κι αν κάνεις πως θα τη συντηρήσεις, εξάλλου δεν βγαίνει ο λογαριασμός. Αν είσαι άνεργος είναι πρόβλημα, αν είσαι εργαζόμενος(εργάτης, η υπάλληλος , τόσο στον ιδιωτικό, όσο και στο δημόσιο τομέα, τα ίδια σκατά, αλλά με άλλου είδους απόχρωση), αν είσαι αυτοαπασχολούμενος θα χρωστάς και τις Μιχαλούς, το ίδιο και για τους μικρούς "ελεύθερους επαγγελματίες", πόσο μάλλον να είσαι ηθοποιός και μάλιστα με πολιτική στάση και ταυτότητα.... Δεν υπάρχει κανένας σωσμός αδέλφια, το τσουνάμι έρχεται και ξαναέρχεται μέχρι να φτάσει στις παρυφές του βουνού και από εκεί και μετά τι;;; 

Ένας Γιαραμπής γνωρίζει μόνο, αλλά ούτε κι αυτός με αυτό το μπάχαλο που ζούμε και που δε διαφέρει σε πολλά από τις πρώτες μέρες της δικτατορίας του Ιωαννίδη πριν φτάσουμε στο δράμα της Κύπρου, που η δικτατορία το προξένησε για άλλους μεγάλους παίκτες στην περιοχή. Θα τραβήξουμε κουπί αδέλφια, σε ολόκληρη την Δυτική Ε.Ε(αφού σε αυτήν ανήκουμε) και ο πρώτος που θα την πληρώσει είναι η τέχνη που ακόμα μπορεί και μιλάει, η ψελλίζει κάτι(αν και όποτε την αφήνουν οι χρηματοδότες της), εκτός αν είναι μικρές ανεξάρτητες κι αυτοχρηματοδοτούμενες παραγωγές κοκ. 

Αντικειμενικά δεν υπήρξαμε ουδέποτε φανς, ούτε της σάτιρας, ούτε του stand up comedy, ακόμα και όταν αυτό ήταν 100% συνταυτισμένο με εμάς, για λόγους που δεν είναι του παρόντος(εξάλλου τους έχουμε εξηγήσει κατά το παρελθόν). Αυτό όμως που μας προβληματίζει και όχι μόνο εμάς, πως μια δράκα φουσκωτών με οδηγό μια εκ των τοτέμ των πρωϊνάδικων(που η αισθητική και εκφρασιολογία τους είναι της εποχής των υπο-σπηλαίων), να εισβάλουν και να πρωταγωνιστούν σαν άλλος "Ντούνιας" σε μια παράσταση, που την παρακολουθούν καμιά 150ριά το πολύ νοματαίοι, κάτι σημαίνει και κάτι προσπαθεί να αποδώσει ως μήνυμα και απ΄τα συμφραζόμενα μόνο καλό δεν θα είναι!!! 

Πόσο επικίνδυνο είναι τελικά γι αυτούς το ζήτημα και τελικά πόσο πολύ αναδείχνει ότι «κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας»; Δεν θα δώσουμε καμία απάντηση γιατί το ψάρι βρωμάει απ΄το κεφάλι και στα πλαίσια του ΕΕνωσιακού ΚΜΚ και της επερχόμενης "Πράσινης Δικτατορίας" στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση και στο επερχόμενο αποικισμό του διαστήματος, τα κεφάλια πρέπει να είναι μέσα, με το σύνθημα της ελίτ(όπως ονομάζουν για χρυσώσουν το χάπι, οι πάσης φύσης οπορτουνιστές), δηλαδή της οικονομικής εξουσίας, ότι για όλα τα κακά φταίνε ο μάζες και δικτάτορες είναι μόνο οι υπερασπιστές τους όπως ο Λουκασένκο, ο Κιμ, ο Μοράλες κοκ, γιατί όποιος σηκώνει κεφάλι οι πάσης φύσης και κάθε λογής "Άβαντες", θα καραδοκούν να του κόψουν απ΄τη ρίζα....

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021

Καπιταλισμός, το αίτιο τη δυστοπίας

 Θα μιλήσουμε για δεύτερη φορά και ελπίζουμε για τελευταία φορά στον ενικό, αλλά και με πολύ σκληρή γλώσσα κι ελπίζουμε να μας συγχωρέσετε γι αυτό. Δεν ξέρω τι βασιλεύει στο κεφάλι κάποιων και το δείχνουν ανερυθρίαστα, αλλά αιτία υπάρχει και έχει ονοματεπώνυμο. 

Είναι ο Καπιταλισμός που σαπίζει, που έχει αποθεώσει τα πιο χαμηλά ένστικτα και φροντίζει να βάζει στο κεφάλι των ανυποψίαστων και με τη δική του συμβολή απαίδευτων, αν όχι παντελώς ημιμαθών, δλδ αγράμματων μικροαστών και λούμπεν στοιχείων, που ζουν στο βασίλειο της πληροφορίας χωρίς συνθετική ικανότητα (και που να τη βρουν αυτή), αφού, οι όπου γης Μπολσουνάρου από το 1991, φροντίζουν μεθοδικά σε ένα πράγμα. "Σκάσε, δούλευε, κατανάλωνε και πάρε μπόλικη σαγήνη, γκλαμουριά και πάσης φύσης ξεπέτα", αποθεώνοντας τον υποκειμενικό βολονταρισμό, που δυο διπολικοί σε κατάσταση ψύχωσης, αλλά με δυο διαφορετικές ιδεολογικά κατευθύνσεις αποθέωσαν, ο Στίρνερ και ο Νίτσε. Η ζημιά είναι μεγάλη, αλλά η δουλειά που έκανε για 74 χρόνια η Σοβιετική Ένωση, είναι επίσης μεγάλη κι ευτυχώς είχαμε μια εξισορρόπηση. Είναι γεγονός, πως αν δεν υπήρχε η τελευταία που αποθέωσε την κοινωνική ενσυναίσθηση, θα ήμασταν τώρα μια ζούγκλα στην κυριολεξία, θα έτρωγε ο ένας τις σάρκες του άλλου. 

Η Επίθεση της Δικτατορίας των μονοπωλίων είναι εδώ, με την κήρυξη ενός πολέμου στο κεντρικό νευρικό σύστημα της κάθε και εκάστοτε κοινωνίας και τα αποτελέσματα γνωστά, η νοερή επιστροφή σε προγενέστερα του καπιταλισμού εκμεταλλευτικά συστήματα, ακόμα και στον προμονοπωλιακό Καπιταλισμό, με ασύνδετες και κατακλυσμιαίες πληροφορίες και τρολιές που σε οδηγούν νομοτελειακά στο βασίλειο της βλακείας και τελικά στην δικτατορία, αν όχι στο φασισμό της μικροαστικής καλοπέρασης. Ορισμένοι θεωρητικοί, που ερμηνεύουν τα πράγματα επιδερμικά, αποδεχόμενοι την ζώσα κτηνωδία, στην πραγματικότητα χρησιμοποιούν την δυνατότητα που έχουν να αναλύουν τα πράγματα από εντελώς λαθεμένη αφετηρία, για να καταλήξουν σε εντελώς εκτός πραγματικότητας συμπεράσματα και η εποχή της πληροφορίας τελειώνει, η δικτατορία της σαγήνης τελειώνει και μαζί της τελειώνει το 70-75% των μικροαστών παγκοσμίως και για τους τελευταίους δεν υπάρχουν πλέον συμμαχίες απ΄τα λεγόμενα "πάνω", μόνο χτυπήματα στην πλάτη από διάφορες κατευθύνσεις, γιατί ομαδικώς ο Καπιταλισμός οδεύει στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας και από εκεί στην Κυβερνητική και στο Διάστημα. Από την εποχή της πληροφορίας που τη ζήσαμε από το 1991 μέχρι σήμερα, ο Καπιταλισμός έβαλε την προβιά του δωρητή, του καλού του χαμογελαστού πωλητή, για να μην πούμε δωρητή ενδορφινών χαράς κι ασυδοσίας της δικτατορίας της βούλησης και τώρα την πετάει από πάνω του ακονίζοντας τα δόντια του και μαζί με αυτά τα νύχια του και τα μαχαίρια του και ξανά προς την δόξα τραβά. Στη Γαλλία του σε λανθάνουσα μορφή νεοναζί Μακρόν, αντίπαλος θα είναι κάποιος άλλος νεοναζί, η κάποιος γιαλαντζί αριστερός, όπως ο Μελανσόν και το αποτέλεσμα, φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο. Στη Γερμανία , επιστρέφουν κατά τα φαινόμενα οι ακόμα χειρότεροι από τους Χριστιανοδημοκράτες και οι ακόμα πιο ακροδεξιοί από τους ακροδεξιούς Πράσινοι και οι νεοναζί Ελεύθεροι Δημοκράτες, ενώ και δικαιολογημένα η Πολωνία με λάθος φυσικά πολιτική γραμμή ζητάει το αυτονόητο, να έχει την πολιτική της αυτονομία. Δεν θα εμπλακούμε παραπέρα με το τι γίνεται στα ρετιρέ και με την Ελιτ(που λένε και οι καλλωπιστές του καπιταλισμού που τον εξωραΐζουν σταθερά και μόνιμα με εύγλωττα επίθετα, όπως το τελευταίο). Δεν είναι οι Ελιτ, αλλά ο Καπιταλισμός που ορθά λέει και ο Μπογιόπουλος. 

Όλα τα παραπάνω ήταν μια μακροσκελής εισαγωγή γιατί αυτό που θα ακολουθήσει είναι το 1/8 της παραπάνω. Το 2021 με την τελευταία δολοφονία της 13ης γυναίκας(έχουμε χάσει και τον αριθμό), με τις επιθέσεις στην Κοκκινιά από τα ναζιστόμουτρα σε συνανθρώπους μας από το Πακιστάν(αυτό είναι συνάνθρωποι μας και μάλιστα μέρος της εργατικής τάξης της χώρας), με την επιθετικότητα του αστυνομικού κράτους και τις βία που εξασκεί, συγκλίνουν με την εισαγωγή. Καπιταλισμός ειδικά στην ανώτατη και τελευταία βαθμίδα του, ίσον κοινωνικός αναλφαβητισμός, ίσον κτηνωδία, ίσον κοινωνικός και ατομικός αυτοματισμός, ίσον κοινωνικός και ατομικός διπολισμός σε κατάσταση πλέον ψύχωσης και δυστυχώς όχι νεύρωσης, δηλαδή είναι κοινωνικός φασισμός στην τελική και που δεν θα χρειαστεί πολιτική έκφραση γιατί ήδη, μέρος της κοινωνίας τον υιοθετεί άκριτα και αβασάνιστα. Σε αυτή τη φάση που είναι μεταβατική, οι οραματιστές του σκοτεινού προχτές, έρχονται με ρετουσαρισμένες συνθηματολογίες του χτες, που δια της επαγωγικής μεθοδολογίας την οποία τοποθετούν και διαμορφώνουν όπως θέλουν τους βολεύει και μπορούν, βρίσκουν , πριν τον επερχόμενο και γι αυτός επιθανάτιο ρόγχο(το 70-75% που προείπαμε), να δείχνουν με το δάχτυλο τον υποτιθέμενο εχθρό. 

Ο γείτονας που είναι εργάτης και ζητάει πολλά, αλλά ο δικός μας που δεν είναι στο σωματείο του, αλλά του πουλούν φυλετική και εθνικιστική υπερηφάνεια ζητάει λιγότερα από τον Πακιστανό, η μονογονεϊκή οικογένεια που συνήθως είναι μητέρα που δεν τα βγάζει πέρα, η γυναίκα που έχει λιώσει απ΄το ξύλο που τρώει από τον βλαμμένο που έχει δίπλα της και προσπαθεί να χειραφετηθεί από το εξελισσόμενο τέρας που την εγκλωβίζει, στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας ξεβράζονται γιατί δε χωρούν. Ζούμε στην εποχή που αυτά που ζούμε καθημερινά τα τελευταία δύο χρόνια, δεν θα σταματήσουν και θα οξυνθούν, γαλουχήθηκαν από το 1991 όπου αποθεώθηκε ο ατομικισμός, ο βολονταρισμός, ο αμοραλισμός και τώρα ο Καπιταλισμός ξεβράζει πτώματα και να είστε σίγουρες και σίγουροι, πως αν υπήρχε Σοβιετική Ένωση, όλα αυτά δεν θα υπήρχαν, γιατί η δομή της κοινωνίας δεν στηρίζονταν στην ιδιοκτησία μισθωτής εργασίας, συζύγου, παιδιών. Είχε αποθεωθεί η Τέχνη, ο πολιτισμός, η ενσυναίσθηση, η ανθρωπιά και δεν είναι τυχαίο, ότι τα καλύτερα και τα σπουδαιότερα δημιουργήματα από την δεκαετία του 1920-1990, στον παραπάνω χώρο, είχαν σημείο αναφοράς τη συγκεκριμένη χώρα και τον σοσιαλιστικό ρεαλισμό, ταυτόχρονα με την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής και τη νίκη επί του φασισμού-ναζισμού. 

Ότι έγκλημα βλέπουμε αυτό το διάστημα και θα συνεχίσουμε να βλέπουμε έχει αυτόν τον παρονομαστή, οτιδήποτε άλλο είναι παρωπίδες και μάσκες ύπνου στα μάτια για να διαιωνίζει αυτό το σύστημα την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Οι κοινωνικές σχέσεις είναι αποτέλεσμα κατά βάση των σχέσεων παραγωγής, που και άρρωστες είναι και μετακυλίονται στις κοινωνικές σχέσεις με όρους ιδιοκτησίας κι όσο σκληραίνει το πράγμα στα πλαίσια του ΚΜΚ, της δικτατορίας της Πράσινης Οικονομίας κλπ, τόσο το πράγμα θα χοντραίνει.... Αυτά για την ώρα....

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

Το ΟΧΙ το είπε ο Λαός

Ο Βρετανόφιλος και φασίστας Μεταξάς, δεν είπε κανένα ΟΧΙ, το είπε ο λαός. Ο Μεταξάς ήξερε ότι αν γίνει πόλεμος με τη Φασιστική Ιταλία του Μουσολίνι, θα προκαλούσε άμεσα την αντίδραση των Γερμανών ναζί, λόγω της συμμαχίας του Άξονα, κάτι που δεν το ήθελαν οι Βρετανοί και ο βραχίωνας τους το Παλάτι, γιατί τότε η χώρα ήταν σε επίπεδο εξωτερικής πολιτικής και συμφερόντων, Βρετανικό Προτεκτοράτο. Να θυμίσουμε εδώ πέρα, ότι η Φρειδε(φ)ρίκη(μητέρα του Κοκού), ήταν μέλος της ναζιστικής νεολαίας και τα αντικρουόμενα συμφέροντα και μέσα στο Βρετανόφιλο Παλάτι, ήταν βαθιά, άρα το ΟΧΙ που επέβαλε ο λαός στο ΦΑΣΙΣΤΑ και ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ ΜΕΤΑΞΑ(που προέκυψε με την ανοχή των Φιλελευθέρων δλδ του Κέντρου), δεν ήρθε τυχαία. Να θυμίσουμε πως ο Βρετανόφιλος Δικρτάτορας Μεταξάς, ήταν και Καθηγητής στη στρατιωτική σχολή της Βαυαρίας που πρωταγωνίστησε ως σημείο εφόρμησης του NSDAP( Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterparte), των ναζί δλδ. 

Μύλος η κατάσταση με τους Φασίστες και Δικτάτορες στην Ελλάδα, καθώς και με τους ακροδεξιούς. Ξεκινούν με την συνθηματολογία της αγάπης για το έθνος και τη φυλή και στο τέλος οδηγούν τη χώρα στο ζυγό της σκλαβιάς και στην οδό Φυλής(δεν έχουμε κάτι με τους οίκους ανοχής), με τους φασίστες πατριδοκάπηλους έχουμε. Να θυμίσουμε ότι ο Δικτάτορας Παπαδόπουλος, ήταν βαφτιστήρι του Γεωργίου Παπανδρέου(του πρεσβύτερου), ήταν συνεργάτης των ναζί(φορούσε κουκούλα στην κατοχή στην Αχαΐα), ήταν Βρετανόφιλος, δημιούργησε το σχέδιο Προμηθέας που οργάνωσαν οι Αμερικανοί, ενάντια στην Βρετανοκρατία στην Ελλάδα και στο τέλος τον πέταξαν ως στημένη λεμονόκουπα, φέρνοντας τον άλλο δικτάτορα τον 5ο στον 20ο Αιώνα, το στενό του συνεργάτη Ιωαννίδη και φυσικά από τούδε και μετά λείπει η μισή Κύπρος. 

Το ΟΧΙ δεν το είπε ο Φασίστας, που ο μετέπειτα στρατηγός του Τσολάκογλου έγινε κατοχικός Πρωθυπουργός, αλλά ο Λαός και κάθε φορά που κάθε ακροδεξιός εθνικιστής σας πουλάει πατριωτισμό, να φοβάστε μη χάσουμε και το Αιγαίο, τη Θράκη και ότι άλλο προκύψει, γιατί το ψωμί που το παίρναμε 50 δρχ το κιλό και τώρα το παίρνουμε 1,20€ με σταθερές 2002, όταν το € ήταν 340,75δρχ, τώρα είναι κοντά στις 3400,75δρχ με βάση τη συνάρτηση εξωτερικού χρέους και πραγματικού πληθωρισμού, ενώ απέναντι μας έχουμε ένα βιομηχανικό γίγαντα, με ότι αυτό συνεπάγεται, με ευρωενωσιακή συμβολή και πολύ δόξα για την ευρωπαϊκή λευκή φυλή από τους φασίστες.

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

Καμία υπερηφάνεια για τη Λευκή φυλή

 

Πάντα απεχθανόμασταν την Δυτική Ευρώπη και πάντα το ίδιο ναζιστικό χαμαιτυπείο θα είναι, με τα συναισθήματα μας αμετάβλητα γι αυτή, ήταν, είναι και θα είναι ένα σίχαμα και μισό. Οι αποικιοκράτες δεν θα γίνουν ποτέ ανθρωπιστές, Δείτε την φωτογραφία που "κλέψαμε" από το Twitter και προέρχεται από το 1955 κατά τη διάρκεια της βελγικής κατοχής του Κονγκό. Ο ανεκδιήγητος wasp πατέρας και κτήνος μεγατόνων, φέρνει στο σπίτι ένα ιθαγενές παιδί της υποσαχάριας Αφρικής, μέσα σε κλουβί στα παιδιά του, για να διασκεδάσουν, να περάσουν την ώρα τους βρε αδελφέ!!! Σίγουρα η αποικιοκρατία δεν υπάρχει όπως την γνωρίζαμε(έχει αλλάξει προφίλ), προφανέστατα υπάρχει η ναζιστική ΕΕ, με τις θεωρίες των δύο άκρων, με τον ρατσισμό, τον φασισμό, την αποικιοκρατική λογική της, την "πράσινη οικονομία" και με το ξεζούμισμα των εργαζομένων της, κάθε φυλής, χρώματος και θρησκευτικής πεποίθησης. Αν αυτού του τύπου ο Ιμπεριαλισμός και η λεγόμενη ελεύθερη οικονομία, των ολίγων σταμάτησε ποτέ, σε αυτή την τρισάθλια Ήπειρο που ευτυχώς είναι στα τελευταία της, εμείς πολύ αμφιβάλουμε, γιατί με λίγα λόγια αποτυπώνεται στην παρακάτω εμετική εικόνα, που αν μή τι άλλο, χαρακτηρίζει τι σκατά είναι αυτή η ελιτ της Λευκής Ευρωπαϊκής Φυλής!!!

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021

Όχι άλλο μέταλλο

Αυτό με τα social media, να μας στέλνουν συνεχώς χορηγούμενες με κάτι μπλακαρίες και κάτι αντιαισθητικές παουερίες, από τη Βόρεια Νορβηγία, που στην ευχή το βρήκαν γραμμένο, ειδικά όταν έχουμε επανειλημμένως, η κατ΄ επανάληψη πει ότι δεν υπήρξαμε ποτέ χεβομέταλλοι.. Πλην του old school thrash(και μόνο του Αμερικανικού), άντε λίγο του old school death(πέντε-έξι σχήματα το πολύ), του poser, άντε και του N.Y. Metal, άντε και τους Motorhead & τους Judas Priest, με το χεβομεταλλισμό, δεν είχαμε καμία σχέση, ούτε από το απέναντι πεζοδρόμιο... 

Πραγματικά τι σχέση έχουμε με τα μείγματα φλύαρων μελωδικών υπομεταλλικών υπολειμμάτων, [που υμνούν την αρχαία Γερμανική Μυθολογία και τα σκοτάδια των υπερβόρειων(ανάμεσα τους είναι και ο Απόλλωνας που καμία σχέση με το φως δεν έχει, ένα σκοτάδι και μισό ήταν, αν υπήρξε ποτέ αυτός ο τύπος, προφανώς ούτε με τη μουσική που μας ενδιαφέρει)] , δεν έχουμε καταλάβει. 

Τι σκατά αλγόριθμος είναι αυτός που όταν πχ πληκτρολογούμε να ακούσουμε Bongwater, μας πετάει στα προτεινόμενα Nightwish με εκείνη την εμετική φωνή που πιάνει κορώνες όπερας χωρίς λόγο στις αρχές του 21ου αιώνα, προξενώντας μας τάσεις έμετου;;; 

Τι σκατά τεχνητή νοημοσύνη είναι αυτή που οι μισές χορηγούμενες έχουν τους φλύαρους απογόνους του Yngwie Malmsteen με νέο album κλπ, αυτά δεν ακούμε ούτε με ωτοασπίδες, ο Βασίλης και ο Μάνος Καρράς μπροστά τους είναι πραγματικοί καλλιτέχνες και κυριολεκτούμε σε αυτό!!! 

Τι σκατά φακέλωμα μας έχεις κάνεις, όταν μπερδεύεις τα είδη του punk και του ανεξάρτητου ροκ που ακούμε με πράγματα που επειδή έχουν ηλεκτρική κιθάρα μας είναι λίαν επιεικώς αποκρουστικά!!! Τέλος για να το κλείσουμε το θέμα, τι σκατά κοσκίνισμα κάνουν οι αλγόριθμοι σας, όταν δεν έχουν την ειδοποιό διαφορά , ανάμεσα στο Απολλώνιο και στο Διονυσιακό;;; 

Εμείς είμαστε του Διονυσιακού και μάλιστα του σύγχρονου, αυτού της μεγαλούπολης, εξάλλου το Διονυσιακό με το Απολλώνιο, ήταν ανέκαθεν εντελώς διαφορετικές σχολές σκέψεις, αν όχι εχθρικές τάσεις μέσα και στη μουσική και στη φιλοσοφία. Για τους λάτρεις του σκότους, ο Ακερσεκόμης, Σιντάλκας, Φοίβος Απόλλωνας , παρουσιάζονταν ο Θεός του Φωτός, ποιου φωτός, του Βόρειου Σέλας; Αν ναι ας κάνουν παρέα με το Θωρ!!! Το πραγματικό φως είναι στο παιχνίδι του Λικνίτη, Οινοδότη και Χθόνιου Διονύσου του ελάσσονα Θεού που φυσικά και δεν υπήρξε(συμβολικά είναι όλα αυτά), που στην πραγματικότητα αποθέωνε το ντελίριο, τη μέθη και τη χαρά της ζωής και όχι τη στιβαρή μιζέρια των ζηλόφθονων και κρυόκωλλων βόρειο ευρωπαίων από την ύστερη αρχαιότητα που υμνούν σύσσωμοι οι Σκανδιναβοί μεταλλάδες που μας προσφέρουν ως χορηγούμενους τα social media.

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2021

Η απελευθέρωση της Αθήνας

Η απελευθέρωση της Αθήνας πραγματοποιήθηκε σαν σήμερα το 1944, φυσικά η μέρα αυτή δε γιορτάζεται διότι οι απόγονοι των συνεργατών των ναζί, μετά των Βρετανών και ακόμα πιο μετά των Αμερικανών και σήμερα των Γαλλογερμανών της ναζιστικής ΕΕ, τι να δείξουν, την πλήρη ανυπαρξία τους, η τη συμμετοχή τους στη δολοφονία της χώρας;;; 

Τι να πούμε για τους απογόνους των Χιττών, των ταγματασφαλιτών, των μαυραγοριτών, των κουκουλοφόρων που έστελναν στο εκτελεστικό πατριώτες και τους μετέπειτα ΜΑΥδες, δηλαδή των ποινικών εκδοροσφαγέων, που φυσικά βγήκαν μαζικά από τις φυλακές, με όρο να καθαρίσουν τη χώρα από τα "μιάσματα" τους Κομμουνιστές, που απελευθέρωσαν τη χώρα από τους κατακτητές προϊσταμένους τους και θα τους δίνονταν χάρη, ενώ μετά θα επάνδρωναν σύσσωμο τον κρατικό μηχανισμό, δηλαδή το κράτος και το παρακράτος, το στρατό και τα σώματα Ασφαλείας, πριν το Δεύτερο Αντάρτικο; 

Όχι δεν ξεχνάμε τους παππούδες αρκετών σημερινών κυβερνητικών, ούτε κάποιων καταδικασμένων που στον Πειραιά και στην Κοκκινιά είχαν κάνει "καλή δουλειά" εναντίον πατριωτών που επάνδρωναν την αντίσταση μέσω του εφεδρικού ΕΛΑΣ και όχι μόνο.... Τα υπόλοιπα τα ξέρουμε και όσοι νομίζουν, ότι ο ναζί Ηλίας θα παίξει κανένα σοβαρό ρόλο, πέρα από μαντρόσκυλο του συστήματος, πλανώνται πλάνην οικτρά, γιατί η "σοβαροί νεοναζί", είναι σε κρίσιμους κυβερνητικούς θώκους.

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή