20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ποδόσφαιρο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ποδόσφαιρο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Και Συριζάτοι και κοτεράτοι.....

Παρακολουθώντας με παρέα χτες δυο απ' τις αγαπημένες μας ομάδες στο Ενετικό Λιμάνι στα Χανιά σε ένα καφέ (μέσα από δύο τηλεοράσεις η πάνω στην άλλη), την Ομόνοια με τη Μάντσεστερ Σίτι και τον Ολυμπιακό με τη Νόρτζελαντ, παραδίπλα ήταν δύο μεσόκοπα ζευγάρια τα οποία το είχαν ρίξει στα κρύα πιάτα και σε συζητήσεις για τις "κοτεράτες" εκδρομές του καλοκαιριού στα νησιά του Ιονίου, στη Μύκονο, στη Σαντορίνη, στα Κουφονήσια και στη γειτονική Αμοργό, στη Πάτμο και στη Ρόδο.
Τώρα θα μας πείτε που είναι το πρόβλημα; Πουθενά θα απαντήσουμε εμείς και συνεχίζουμε. Ενώ δεν υπάρχει πουθενά το πρόβλημα γιατί το θέτουμε ως θέμα, που μπορεί να μοιάζει και με "κοινωνικό σχολιασμό"(κουτσομπολιό);
Να είστε σίγουροι και σίγουρες πως δεν θα κάναμε τέτοιου είδους ανάρτηση αν δεν ακούγαμε για το Φεστιβάλ της Νεολαίας του ΣΥΝ.....
Ανάμεσα στα κότερα και τις σχεδιασμένες "εν πλω" βόλτες στις παραλίες του Λιβυκού Πελάγους(Νότια Κρήτη), σε ένα απ' τα επερχόμενα Σ/Κ(Σαββατοκύριακα), μέχρι να Χειμωνιάσει και μέχρι να πιάσουν χιόνια για επισκέψεις στα Χιονοδρομικά κέντρα της Ελλάδας και της Ευρώπης, είχαμε την παύση-στάση για το Φεστιβάλ του ΣΥΝ στα Νεώρια(Χιόνες) που πραγματοποιείται το Σάββατο η τη Κυριακή(δε μας πολύ αφορά κι όλας), που έχει ως σύνθημα "Διάλεξε ζωή και όχι επιβίωση".
Συμπέρασμα: Αν είναι να διαλέξει κανείς ανάμεσα στη ζωή και την επιβίωση, τι ανάγκη υπάρχει να βγαίνει στους δρόμους με τη "πλέμπα", το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ που κάνουν και αρκετή φασαρία και "χαλάνε και την αισθητική του"...
Πάει με τα "κινήματα" των bmxδων, του street fasion, του streetball, των extreme sports" και του bungee jumping, του alternative rock, της ορειβασίας, ποδηλασίας, χορτοφαγίας, της προστασίας των πεκινουά κοκ, διαλέγοντας στυλ και ζωή μέσα από ένα multichoice πρόγραμμα με touch screen.
Εντάξει όλα τα παραπάνω τα περιμέναμε και άλλα τόσα θα λέγαμε και εντάξει ξέραμε πως τα μεγαλομεσαία στρώματα σε ένα μεγάλο βαθμό στηρίζουν Συνασπισμό, αλλά να δούμε και να ακούσουμε live αυτούς τους "απολαυστικούς προβληματισμούς" από ένα τμήμα τους, που μόνο σε Μεξικάνικες σαπουνόπερες τύπου "Maria del Bario" γνωρίζαμε πως υπήρχαν (έως χτες) ειλικρινά δε το περιμέναμε. Το πιο εκπληκτικό τελικά ήταν ότι αυτοί που έκαναν αυτούς τους προβληματισμούς θα πήγαιναν και σε φεστιβάλ "αριστερής" νεολαίας και μάλιστα με κεντρικό σύνθημα "Διάλεξε ζωή και όχι επιβίωση"....
Τελικά έχουμε την αίσθηση ότι εκτός απ' τους θαμώνες της "εναλλακτικής γκλαμουριάς" πως θα πάνε και κάποιοι ευκατάστατοι που έχουν διαλέξει ζωή μέσα απ την εκμεταλλευτική φύση του καπιταλιστικού συστήματος και αφήνουν την επιβίωση στην εργατική τάξη που στο νομό μας μόνο γι αυτή την εβδομάδα έγιναν μόλις 8 εργατικά ατυχήματα και όλα, όλως τυχαίος με ηλεκτροπληξία διαμέσου των ΣΔΙΤ, που ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει με νύχια και με δόντια...
Τελικά για να είσαι Συριζάτος καμιά φορά πρέπει να είσαι και κοτεράτος......

ΥΓ1*Αν είναι να κάνεις συμμαχία του στυλ ενότητα της αριστεράς, με κάτι τέτοιους, καλύτερα να αυτοκτονήσεις.

Και το πιο ωραίο:

ΥΓ2* Μόλις ο Ολυμπιακός έβαλε το 5ο τέρμα έγινε το σώσε ειδικά στο εσωτερικό του cafe, όπου ένας μάλιστα από αυτούς τους "αφηνιασμένους", εκστόμισε μερικά κοσμητικά επίθετα εις βάρος γνωστού Συνασπισμένου αθλητικογράφου για τις καλοκαιρινές-μεταγραφικές μπηχτές του εις βάρος της ομάδας του αφηνιασμένου.
Σας παραθέτουμε με "μπιπ" το πιο απολαυστικό που είπε, "πάρτε μια μούντζα γκολ τώρα μ....ες της(φώναξε το τίτλο της αθλητικής εφημερίδας και συνέχισε), γ... το Συνασπισμό σας παλιό.".
Εκεί τα βγαλμένα από Σαπουνόπερα ζευγάρια έστρεψαν το κεφάλι τους με περιφρονητικό και απεχθές ύφος προς τα μέσα κουνούσαν ρυθμικά και όλοι μαζί το κεφάλι τους πάνω κάτω!!!

ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΗΤΑΝ Η ΕΤΟΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ, ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΡΙΖΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΤΕΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ......

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2008

El gordo στο καλό.


Τον φώναζαν κοροϊδευτικά "el gordo" δηλαδή "o χοντρός", όμως εμείς το θεωρούσαμε και το θεωρούμε μια απ' τις καλύτερες μεταγραφές που έκανε εδώ και χρόνια ο Ολυμπιακός, άσχετα αν δεν "έπιασε".
Δε κάθισε στην Ελλάδα και πολύ, όμως για μας ήταν ένα απίστευτο ποδοσφαιρικό διαμάντι που στην εποχή των "γραμμωμένων" κοιλιακών, των "αποτριχωμένων" κορμιών, του θεάματος με βάση την επίκτητη δύναμη και τα τρεχαλητά χωρίς περιεχόμενο ξεχώριζε.
Οι λόγοι που το συμπαθήσαμε απ' τη πρώτη στιγμή είναι πολύ συγκεκριμένοι:
Πανέξυπνος και χαμηλών τόνων, δεν σπαταλούσε ενέργεια τρέχοντας άσκοπα για να κερδίσει τις εντυπώσεις, δεν έδινε συνεντεύξεις σε life style περιοδικά. Βρίσκονταν πάντα στη θέση που έπρεπε χωρίς να τρέχει και πολύ, τεχνίτης όσο λίγοι, δυνατό και ψηλό παιδί που έπαιζε με το κεφάλι ψηλά, ομαδικός, όσο δε πάει άλλο, και μας άρεσε για ένα ακόμη λόγο τη πλουραλιστική προσφορά του. Ήταν πολύ σύνθετος και μπορούσε να παίξει σε όλες τις θέσεις σε αντίθεση με τους ατάλαντους εξειδικευμένους παίχτες τύπου Sebastian Schweinsteiger, που φεύγουν στην αντεπίθεση με τη μπάλα και στο τέλος συνεχίζουν να τρέχουν χωρίς αυτήν. Ήταν το καλύτερο εργαλείο για τους προπονητές που αγαπάνε το ποδόσφαιρο και όχι το τρίαθλο, πένταθλο, δέκαθλο. Δεν είναι τυχαίο ότι τον ήθελαν πίσω οι μισές ομάδες της Αργεντινής, όπου και ευτυχώς κατέληξε εκεί, γιατί μόνο εκεί μπορεί να εκτιμηθεί το ταλέντο του στη πατρίδα του ποδοσφαίρου, που για μας μαζί με την Ουρουγουάη και πάντα ιστορικά είναι οι τα δύο μεγαλύτερα κοσμήματα του παγκόσμιου ποδοσφαίρου.
Επειδή η "αχαριστία" είναι κακός σύμβουλος, και δε κρύβουμε το ποδοσφαιρικό θαυμασμό μας, θα τον ευχαριστήσουμε για τις πανέμορφες και σχεδόν αλάνθαστες κάθετες μπαλιές που έβγαζε, τις σέντρες που έβγαζε και όλες σχεδόν γίνονταν γκολ από το κεφάλι του Κοβάσεβιτς, για το βολ-πλάνε που άλλοτε γίνονταν γκολ (όπως με το Παναθηναϊκό) και άλλοτε όχι, για τα απευθείας γκολ απ' τα φάουλ, για το θράσος του να θέλει να βάλει γκολ στην ομάδα του Φράνκο τη Ρεάλ, μόλις μπήκε μέσα, για το ήθος του τέλος πάντων γιατί ήταν ροκ ποδοσφαιριστής και όχι σταρ, γιατί θαύμαζε τα τρία κοσμήματα της Αργεντινής, το Τσε, το Ντιεγκίτο και το Πιατσόλα
Καλό ταξίδι χοντρούλη όσοι αγαπούν το ποιοτικό ποδόσφαιρο ούτε σε ξεχνούν και ούτε θα σε ξεχάσουν.

Radio Collectiva

ΥΓ Επειδή πρόκειται για πολύ συναισθηματικό άρθρο, παρακαλούμε να μη γίνουν σχόλια.

Παρασκευή 27 Ιουνίου 2008

Και τώρα ο τελικός

Και τώρα ο τελικός

Αυτό που αποδείχτηκε χτες ήταν πως όταν τα μυαλά σου παίρνουν αέρα όλες οι αδυναμίες βγαίνουν στη φόρα, και κύρια μόλις φας ένα γκολ αυτομάτως καταρρέεις και καταργείς ότι έχεις φτιάξει με πολύ κόπο μέχρι σήμερα.
Για μία ακόμη φορά μια απ' τις πιο ποιοτικές ομάδες στο κόσμο η Ρωσία κατέρρευσε και πληγώθηκε μέσα απ' τις ίδιες της τις αδυναμίες μόλις έφαγε το πρώτο γκολ. Αδυναμίες που έχουν να κάνουν με το ψυχολογικό τομέα και τα απολεσθέντα αποθέματα της πίστης στις δυνάμεις και στις δυνατότητες που αυτή έχει σε εκείνο ακριβώς το σημείο της πραγματοποίησης του γκολ.
Απλά θυμηθείτε στο περυσινό τελικό του Copa America, την Αργεντινή η οποία ως το τελικό ήταν τραίνο, εκεί έχασε 4-0 απ' τη πολύ κατώτερη Βραζιλία που παρ' ολίγο να αποκλειστεί απ' την Ουρουγουάη στο προημιτελικό, πληγώθηκε μέσα απ' τις ίδιες της τις αδυναμίες μόλις έφαγε το πρώτο γκολ.
Απ' εκεί και πέρα τα άλλα ήταν νομοτελειακά, δηλαδή το 3-0 και το 4-0 αντίστοιχα, πολύ φοβόμαστε ότι στο τελικό την ίδια τύχη θα έχει και η Ισπανία μόλις δεχτεί το πρώτο γκολ απ' τα λεγόμενα Πάντσερ, γιατί είναι βασικό χαρακτηριστικό των ποιοτικών ομάδων να εμφανίζουν αδυναμίες στο επίπεδο της αποφασιστικότητας απέναντι σε ατάλαντες ομάδες όπως η Γερμανία, που όμως έχουν ένα και μόνο ένα ποιοτικό στοιχείο το οποίο δε μπορούμε να το αρνηθούμε και το οποίο υπερέχει όλων των άλλων και λέγεται πίστη και αποφασιστικότητα ακόμα και όταν χάνουν με 8-0. Ακούγεται ανόητο ίσως και υπερβολικό αλλά ακόμα και τότε πιστεύουν πως θα νικήσουν.
Απ' αυτή την άποψη οι Ισπανοί ως ποιοτική ομάδα(αυτό φάνηκε και χτες μέχρι να βάλουν το γκολ),δε μπορούν να προσανατολιστούν και αν δεχτούν γρήγορα το γκολ δεν έχουν καμία μα καμία ελπίδα και μακάρι να διαψευσθούμε.

ΥΓ* Αυτό που μας εκνευρίζει στην Ισπανία είναι το Βασιλικό ζεύγος και η χλιδή που εκπέμπουν, συνέχεια της πίστης των Ισπανών ως πρώην αποικιοκράτες

Γιάννης Κ.

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2008

Πάμε σαν άλλοτε


Πάμε σαν άλλοτε

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΤΣΒΑΙΣΤΑΪΓΚΕΡ

Ευχή όλων όσων αγαπάνε το ποδόσφαιρο είναι αυτός ο Τσβαϊσταϊγκερ να πάει από νωρίς για διακοπές στα Βουνά της Βαυαρίας, αρκετά υπέφερε για τέσσερα χρόνια το ρημάδι το ποδόσφαιρο στην Ευρώπη με τους άμπαλους τους δικούς μας, να μην υποφέρει κι άλλο με τους δάσκαλους της αμπαλοσύνης!!!

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

60 ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΟΝΟΙΑ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

ΟΜΟΝΟΙΑ Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ!

Η ομάδα που γεννήθηκε στις 4 Ιούνη μέσα σε συγκεκριμένες πολιτικοκοινωνικές συνθήκες είναι η κατά τεκμήριο δημοφιλέστερη ομάδα της Κύπρου και στη Κύπρο αλλά και μέσα στην ίδια την Ελλάδα.
Είναι με βάση επίσημη έρευνα αντικείμενο λατρείας σε ποσοστό πάνω από πενήντα τοις εκατόν των ενεργών φίλαθλων της Κύπρου και σε ποσοστό πάνω απο πενήντα πέντε τοις εκατό, η πλέον συμπαθής ομάδα της Κύπρου απο τους Ελλαδίτες και κυρίως από τους οπαδούς του Ολυμπιακού της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ.
Η ίδρυση της Ομόνοιας αποτέλεσε την επαναστατική απάντηση μερίδας του Κυπριακού Λαού, στο κλίμα της έντονης πολιτικής αντιπαράθεσης που καλλιεργήθηκε τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

4 Ιούνιου 1948: ΙΔΡΥΣΗ
Ένα λαμπρό ορόσημο στην ιστορία του Κυπριακού ποδοσφαίρου και του αθλητισμού γενικότερα. Είναι η εποχή που μερικοί ηρωικοί ποδοσφαιριστές που αγωνίζονταν στο ΑΠΟΕΛ, δεν ανέχθηκαν τον εξευτελισμό και προχώρησαν μαζί με μερικούς άλλους Δημοκρατικούς ανθρώπους, στην ίδρυση της Ομόνοιας, ενός σωματείου που έμελλε να εξελιχθεί και να γίνει το μεγαλύτερο της Κύπρου.
Ολόκληρο το 1948 ήταν έτος αθλητικών ανακατατάξεων στην Κύπρο. Ήταν η χρονιά που η ίδρυση νέων σωματείων έγινε κάτι περισσότερο από αναγκαία. Την εποχή εκείνη η Ελλάδα ζούσε το δράμα του εμφύλιου πολέμου και τα πολιτικά πάθη βρίσκονταν σε έξαρση. Δυστυχώς η κατάσταση στην Ελλάδα μεταφέρθηκε και στην Κύπρο και διείσδυσε τόσο στην πολιτική ζωή του τόπου, όσο και στον αθλητισμό, κατά τρόπο μάλιστα παράδοξο και αψυχολόγητο.
Η πολιτικοποίηση του αθλητισμού από τους "αθλητικούς" εκείνους "παράγοντες ", οι περισσότεροι των οποίων ασχολούνταν και με την πολιτική!, είχε σαν στόχο την υποταγή των προοδευτικών αθλητών, με την καταπάτηση της αξιοπρέπειας τους, ή ακόμα και την εκδίωξη τους από τα διάφορα σωματεία. Ζήτησαν από τους αθλούμενους αυτοί οι..."αθλητικοί παράγοντες" να υπογράψουν δηλώσεις αποκήρυξης των αρχών τους, εγκατάλειψης της δημοκρατικής ιδεολογίας τους και πλήρους υποταγής τους. Ο εκβιασμός ήταν φανερός. Η Αθλητική Ιδέα επλήττετο καίρια και ανεπανόρθωτα. Αυτοί που ασχολούνταν με τον αθλητισμό για δικούς τους σκοπούς, παρέσυραν και τους άλλους που ουσιαστικά δεν ήθελαν την πολιτικοποίηση του αθλητισμού, σε μια προσπάθεια κακοποίησης και καταστροφής των αθλητικών αξιών.
Η προσπάθεια τους όμως απέτυχε παταγωδώς. Οι περισσότεροι από τους προοδευτικούς αθλητές και ποδοσφαιριστές δεν υπέκυψαν στον εκβιασμό. Με περηφάνια, θάρρος και γενναιότητα δεν υπέγραψαν τις "δηλώσεις", με αποτέλεσμα να εκδιωχθούν και να αποχωρήσουν από τα σωματεία τους.
Μέσα από αυτές τις συνθήκες δημιουργήθηκε η ανάγκη για την ίδρυση νέων σωματείων, τα οποία θα εξασφάλιζαν στους αθλητές τους καθαρά αθλητικές συνθήκες άθλησης. Έτσι βλέπουμε τον Φεβρουάριο του 1948 να ιδρύεται η Νέα Σαλαμίνα, τον Απρίλιο η Αλκή, τον Μάιο ο Ορφέας και τον Ιούνιο η Ομόνοια.
Η κατάσταση στον ΑΠΟΕΛ:
Τον Μάιο του 1948 ο ΑΠΟΕΛ απέστειλε κομματικού περιεχομένου τηλεγράφημα στον ΣΕΓΑΣ παραβιάζοντας ουσιαστικά το καταστατικό του σωματείου που απαγόρευε την ανάμειξη του στα πολιτικά. Μετά από αυτό αρκετοί ποδοσφαιριστές του ΑΠΟΕΛ αντέδρασαν κατακρίνοντας την ενέργεια του συμβουλίου με αποτέλεσμα να αποβληθούν από το σωματείο. Οι ποδοσφαιριστές που αποβλήθηκαν αρχικά για τρεις μήνες ήταν οι Τσιαλής, Γωγάκης, Χ"Βασιλείου, και Γ.Χριστοδούλου. Ο δε Κώστας Λυμπουρής αποβλήθηκε για πάντα.
Η σύσκεψη για την ίδρυση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ:
Στις 4 Ιουνίου το 1948 ο φίλαθλος γιατρός και Δημοτικός Σύμβουλος Λευκωσίας Δρ. Ματθαίος Παπαπέτρου συγκρότησε πλατιά σύσκεψη αθλητών και φιλάθλων με σκοπό την ίδρυση ενός νέου αθλητικού σωματείου, ακομμάτιστου και απόλυτα προσηλωμένου στην ιδέα του γνήσιου αθλητισμού. Η σύσκεψη αυτή που έγινε στον "Παρνασσό" ενέκρινε την εισήγηση του Δρ.Παπαπέτρου για την ίδρυση του νέου σωματείου και εκλέχθηκε προσωρινή επιτροπή για την σύνταξη του καταστατικού και την σύντομη εγγραφή του νέου αθλητικού σωματείου της Λευκωσίας. Η επιτροπή αποτελέστηκε από τους κ.κ. Ματθαίο Παπαπέτρου, Γεώργιο Θεοχαρίδη, Σταύρο Συρίμη, Μίκη Τσαγγαρίση, Τάκη Πίττα, Γεώργιο Λαδά και Κώστα Καλησπέρα.
Η πρώτη τακτική γενική συνέλευση έγινε στις 17 Ιουνίου το 1948 όπου εκγρίθηκε το καταστατικό και δόθηκε στο σωματείο το όνομα του συλλόγου, "ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΜΟΝΟΙΑ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ".
Γιατί ονομάσθηκε ΟΜΟΝΟΙΑ:
Το όνομα και το έμβλημα της η Ομόνοια, δεν το πήρε τυχαία. Το όνομα προτιμήθηκε ύστερα από πολλή σκέψη. Προτιμήθηκε η λέξη Ομόνοια για να δείχνει την αντίθεση της προς τον διχασμό και τη διάσπαση. Αυτό ήθελαν και ζητούσαν όλοι οι πραγματικοί αθλητές και ήταν αυτό που ένωσε όλους όσους αγαπούσαν πραγματικά το ποδόσφαιρο και τον αθλητισμό.
Γιατί το έμβλημα του το τριφύλλι; Και αυτό έγινε κατόπιν πολλής σκέψης. Η Ομόνοια χρειαζόταν ένα έμβλημα που να ενσαρκώνει τα ιδανικά του, τους σκοπούς του, αλλά και νάναι φορέας της δύναμης, της μαχητικότητας, της επιμονής και της αποφασιστικότητας των πρώτων θαρραλέων ιδρυτών του σωματείου. Επελέγη το τριφύλλι γιατί έχει το χρώμα το πράσινο, το χρώμα της ελπίδας και της Θρυλικής ΕΠΟΝ. Κι οι ιδρυτές του Σωματείου παρόλο που βρέθηκαν σε πολύ δύσκολες συνθήκες, διάλεξαν το τριφύλλι γιατί έλπιζαν και πίστευαν πως θα γινόταν ξαστεριά στα ποδοσφαιρικά μας πράγματα και πως το νέο σωματείο, η ΟΜΟΝΟΙΑ, θα πρωτοστατούσε και θα πρωτοπορούσε, θα θριάμβευε και με την σωστή αθλητική πολιτική και δράση του θα επιβάλλετο στην συνείδηση των φιλάθλων.
Η πρώτη ενδεκάδα:
Για την ιστορία παραθέτουμε την πρώτη σύνθεση της Ομόνοιας στον ιστορικό και νικηφόρο αγώνα της προς τον ΑΜΟΛ με 5-1.
Παναγιώτης Ταλιάνος(Τερμ.), Ανδρέας Καρυόλου(δεξί μπακ), Χαμπής Φιλίππου (αριστερό μπακ), Αγησίλαος Τσιαλής(δεξί χαφ), Τικράν Μισιριάν(κέντρο), Γωγάκης Καραγιάννης(δεξί χαφ), Κιλίς Μπετικιάν Σαρκίς(έξω δεξιά), Χατζάκ Μπαλατόνι (μέσα δεξιά), Ρομπέρ Κωνσταντιάν(μέσα αριστερά), Κώστας Λυμπουρής (έξω αριστερά), Τάκης Σκαλιώτης(σέντερ-φορ)

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ:

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ (19)

1960-61, 1965-66, 1971-72, 1973-74, 1974-75, 1975-76, 1976-77, 1977-78, 1978-79, 1980-81, 1981-82, 1982-83, 1983-84, 1984-85, 1986-87, 1988-89, 1992-93, 2000-01, 2002-03

ΚΥΠΕΛΛΑ (12)

1966-67, 1971-72, 1973-74, 1979-80, 1980-81, 1981-82, 1982-83, 1987-88, 1990-91, 1993-94, 1999-2000, 2004-2005

SUPER CUPS (14)

1968, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1987, 1988, 1989, 1991, 1994, 2001, 2003, 2005,2010

DOUBLES(5)

1971-72, 1973-74, 1980-81, 1981-82, 1982-83

Απο την ιστοσελίδα της Ομόνοιας http://www.omonoia.com.cy/index.php?option=com_content&task=view&id=1486&Itemid=45

Η ΟΜΟΝΟΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΚΗ,ΤΗ ΝΕΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΤΟΝ ΟΡΦΕΑ ΤΟΝ ΑΜΟΛ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΗΝ ΚΕΠΟ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΓΚΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή