20 Years of webSERVICES in Chania Crete
istosch 20 Χρόνια - Slider
🎉 20 Χρόνια istosch data & web center
Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση
Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2023
Τα σαπάκια της προπαγάνδας γίνονται στάχτες
Εν αναμονή και των Αβράμηδων, για να τελειώνουμε επιτέλους με τα "τεχνολογικά θαύματα", της "αξεπέραστης τεχνολογίας", των early '70's, κι ακόμη περισσότερο των φοβερών και τρομερών F-16 και ίσως-ίσως 35 με τα 1002 τεχνικής φύσης προβλήματα!!!
Το είχαμε γράψει επανειλημμένως και μάλιστα πριν ένα χρόνο ακριβώς, όταν τα διάφορα ακροδεξιά Pro News (αλλά και άλλοι στρατόκαυλοι και πολεμοχαρείς, που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα, τι ακριβώς είναι το πεδίο της μάχης, που έχουν φυσικά απολυθεί με ψυχιατρικό Ι-5, δίχως να έχουν το παραμικρό πρόβλημα, ενώ από στρατιωτική επιστήμη, πολλώ μάλλον στρατιωτική τεχνολογία και τεχνογνωσία, δεν έχουν ιδέα, η μάλλον πέρα βρέχει), ότι θα πάνε άκλαυτα στο πεδίο των μαχών.
Όπως λέμε από εδώ, ότι ακόμα και το ίδιο το παραπαίων ΝΑΤΟ να εισβάλει, θα πάει άκλαυτο και με ακόμα μεγαλύτερη ευκολία, γιατί ο Ουκρανικός Στρατός, από μόνος του, είναι καλύτερος ποιοτικά από ολόκληρο το ΝΑΤΟ.
Ήδη από την εποχή του Ένγκελς, ο Ρωσικός στρατός ήταν με διαφορά ο πιο συμπαγής και ο σχεδόν περισσότερο σκληροτράχηλος, αν όχι ανίκητος ηπειρωτικός στρατός της υφηλίου, που νικούσε μετά από διαδοχικές, η κατά μόνας "εσκεμμένες ήττες", τα είχε γράψει ο Στρατηγός, όπως είχε γράψει, που ακριβώς θα γίνει και η πρώτη Σοσιαλιστική Επανάσταση, ο Φρειδερίκος Ένγκελς, που επιβεβαιώθηκε μέχρι κεραίας, αλλά ποιος σύγχρονος "Μαρξιστής της Δύσης"(δεν υπάρχουν τέτοιοι, όπως έχουμε ξαναπεί, Μπουχαρινικοί αιθεροβάμονες, η Τροτσκοχαρούμενοι, η πρώην Ευρωκομμουνιστές και κατά συνέπεια υπέρ-νάρκισσοι του χειρίστου είδους, με δεκάδες ψυχοπαθολογικά προβλήματα, είναι, από την Ιταλία και προς δυσμάς), έχει μελετήσει, το πιο λαμπρό κεφάλι και κεφάλαιο της παγκόσμιας φιλοσοφίας ever. Αν λάβουμε υπόψιν μας, το γεγονός, ότι ο Ρωσικός στρατός, έχει την στρατιωτική (φιλοσοφικά και ιστορικά πάντα, στην τακτική και στρατηγική του) την κληρονομιά του "Αήττητου" Σοβιετικού, τότε γνωρίζει κανείς εκ των προτέρων το αποτέλεσμα στο πεδίο των μαχών, ακόμα κι αν έχει απέναντι του ολόκληρη την υφήλιο.
Εξάλλου όπως είχε γράψει το αμέσως επόμενο μεγαλύτερο κεφάλι και κεφάλαιο της ανθρώπινης ιστορίας, ο Λένιν, τους πολέμους κερδίζουν, όσοι διαθέτουν:
α) Τις Περισσότερες Εφεδρείες
β) Τις Περισσότερες Πηγές Δύναμης
γ) Την μεγαλύτερη Σταθερότητα στις λαϊκές μάζες
Τους πολέμους, δεν τους κερδίζει ούτε η Τεχνητή Νοημοσύνη, ούτε η τεχνολογία(η δυτική κατά κλίμακες κατώτερη της Ρωσικής), ούτε τα λυμένα υποσιάγωνα με γυαλιά OAKLEY.
ΥΓ* Γελοίε Ζελέ, σταμάτα τώρα τον πόλεμο, γιατί θρηνούμε καθημερινά ανθρώπους που πάνε με το ζόρι να σκοτώσουν συγγενείς τους, γιατί Ρώσοι είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι Ουκρανοί.
Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023
Η ήττα του ΝΑΤΟ στην Ουκρανία, είναι ήδη προδιαγεγραμμένη
Τα έχουμε πει εδώ και ένα χρόνο πριν καν ξεκινήσει η Ειδική Στρατιωτική Επιχείρηση, ότι αργά η γρήγορα το ΝΑΤΟ θα πάθει συντριβή, αν όχι τη μεγαλύτερη ήττα της ιστορίας του, λίγο πριν διαλύσει και οδηγήσει την Ευρωπαϊκή Ήπειρο σε εμφυλίους πολέμους και πολέμους ανάμεσα σε πρώην συμμάχους, όπως πχ Γερμανίας - Πολωνίας, ο οποίος είναι αναπόφευκτος.
Φυσικά οι Κερδισμένοι Εμπορικά ΗΠΑ, θα πουλήσουν όπλα στους εμπλεκόμενους, οι Ρώσοι θα ανασυγκροτηθούν ως στρατιωτικά και εδαφικά νικητές και οι Κινέζοι θα οριστικοποιήσουν την πρωτοκαθεδρία τους.
Αυτό το γνωρίζουν όλο και περισσότερο σήμερα, οι πιο βλαμμένοι ηγέτες της ΕΕ που πέρασαν ποτέ, καθώς και του Ηνωμένου Βασιλείου που παρέα θα γυρίσουν στην εποχή του Χαλκού(ο ακροδεξιός Όρμπαν μπροστά τους είναι και σοβαρός, λιγότερο φασίστας και καθόλου ανόητος, σε σύγκριση με την επιτομή της ηλιθιότητας Μακρόν, Σολτς, Ρούτε, Φον Ντε Λάιν, Ζοζέπ Μπορέλ, Σαρλ Μισέλ, Μελόνι, Μπέρμποκ, Ντούντα, Μαραγιέφσκι, αλλά και την υπερβλαμμένη εκτός ΕΕ προέδρου της Μολδαβίας Σαντού, που μαζί με την Σουηδέζα, την Φινλανδή και τους Προέδρους των χωρών της Βαλτικής, ξεπερνούν τον Ζελένσκι σε "δημοκρατικότητα", ηλιθιότητα και διορατικότητα ), το Χόλιγουντ ήταν μάλλον πολύ προφητικό, στα 90'ς με τον Ηλίθιο και τον Παν ηλίθιο, και δυο δεκαετίες αργότερα με τον Πανηλίθιο και τον Πανηλιθιότερο!!!
Η στρατιωτική ανωτερότητα του Ρωσικού Στρατού είναι πλέον αξίωμα, πυροβολικό, πυροβολικό, πυροβολικό, αεροπορία, uavs και VDV(spetsnaz), εξυπηρετούν τον πυροβολικό, τις τανάλιες, τα καζάνια κλπ. Δεν έγκειται μόνο σε αυτό δηλαδή στο Δόγμα Ζούκοφ - Βασιλιέφσκι, που είναι μια νεότερη και πιο προσαρμοσμένη εκδοχή του Δόγματος Κουτούζοφ στην εποχή τους και κατ΄ επέκταση στην εποχή μας, αλλά και η τεχνολογική τους ανωτερότητα για την οποία γράφει πλέον ένα Φιλελεύθερο και επέκτασιν φιλοδυτικό portal και το φωνάζουν με στεντόρια φωνή, Αμερικάνοι Μισθοφόροι και Αξιωματούχοι.
Όλα τα παραπάνω, αν τα βάλουμε σε συνδυασμό με το ακατανόητο και ξεπερασμένο "αγγλικανικό στρατιωτικό δόγμα" (βλέπε Call of Duty), το οποίο στηρίζεται στην προπαγάνδα, περί τεχνολογικής ανωτερότητας(που δεν ισχύει καθόλου), στα σαμποτάζ, στις μικρές μονάδες ελέγχου χώρου και την αεροπορία, η στα drones που βαράνε πολιτικό προσωπικό και κατοικίες, νοσοκομεία κλπ, αναδείχνουν το γιατί, ότι και να γίνει το ΝΑΤΟ(αυτό πολεμάει πια με τη Ρωσία), ότι θα χάσει, ότι και να επιστρατεύσει στα πεδία των μαχών.
Δεν θα υπεισέλθουμε σε πίνακες με τεχνικές συγκρίσεις, αυτά θα τα αφήσουμε για άλλους συντάκτες, ωστόσο κανένα πολυδιαφημισμένο δυτικό όπλο δεν μπορεί να συγκριθεί ποιοτικά και τεχνολογικά με κανένα Ρωσικό, Κινέζικο, Ιρανικό και Κορεάτικο(της Λ.Δ της Κορέας), τόσο στο έδαφος, όσο και στον Αέρα.
Τα παρακάτω στοιχεία μπορεί να είναι και φειδωλά και είναι κατανοητό, θα έχαναν άπαξ τη διαφήμιση, ωστόσο είναι ενδεικτικά του το θα γίνει στα πεδία των μαχών που οι Ρώσοι πάνε ακόμα και σήμερα Χειρουργικά, σε μια ακόμα νίκη.
Μέχρι να ξεκινήσει ο εμφύλιος Πόλεμος του ΝΑΤΟ για την Δυτική Ουκρανία, δείτε το νικήτη στην Ουκρανία.
T-14 "Armata", T-90M "Proryv" και BMPT "Terminator" στην γραμμή παραγωγής της UralVagonZavod, όπως γράφει και το αυθεντικό τουί.
Οσονούπω τα 15.000 τανκς θα είναι 20.000
T-14 "Armata", T-90M "Proryv" και BMPT "Terminator" στην γραμμή παραγωγής της UralVagonZavod pic.twitter.com/0ta9v71Lro
— Harvester (@thrsts_) February 19, 2023
istosch 20th Anniversary
Μία εβδομάδα δημοφιλείς αναγνώσεις
- Επιστημονικός Κομμουνισμός vs Αντιεπιστημονικός Αντικομμουνισμός (2ο Μέρος "Αυθόρμητο και συνειδητό")
- Αντίο "αγαπημένη" ΕΕ...
- Σίγουρος Φρουρός
- Το λούμπεν της παρακμής, το λαϊκό της εργατικής τάξης και μετά-λαϊκό(ethnic) της γκλαμουριάς
- Σαν σήμερα 5/3/1953 έφυγε απ' τη ζωή ο Μεγάλος ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ
- 3ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ "Σπάμε τα σύνορα που μας διατρέχουν, η διαγράφουμε την εκμετάλλευση των αλλοδαπών με κοσμοπολίτικα φολκλορικά φεστιβάλ";
- Τέλος καλό.....
- ΤΑ ΝΕΑ SPOTS ΕΙΝΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ....
- Κουλουβάχατα
- Μετανάστες."Σύγχρονοι σκλάβοι ζουν και δουλεύουν σε καταγώγια"





