Εκεί στο Νταβός μαζώχτηκαν όλα τα ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα του επάνω κόσμου, για να διασφαλίσουν τα συμφέροντα τους, έναντι των πλεμπαίων(δλδ ημών, μη εχόντων και κατεχόντων).
Και τι μας είπαν, ότι είναι οι εκλεκτοί των "εξωγήινων" που βρίσκονται εδώ για να σώσουν τον πλανήτη από τους λοιπούς παρείσακτους, δια στόματος του "Δημοκρατικού"(βλέπε σοσιαλδημοκράτη) Τζον Κέρι.
Αυτά από τους "γραφικούς", που μόνο γραφικοί δεν είναι γιατί ξέρουν πως θα αποπροσανατολίσουν από το κύριο και βασικό, κι αν είναι με αυτούς κάνουν δουλειά, τόσο το εποικοδόμημα, όσο και η βάση(κυρίως αυτή).
Αν πήρε χαμπάρι κανείς, ότι αυτά τα επί γης κοράκια, ουσιαστικά συζήτησαν πως θα παραμείνουν οι βασικοί κρατούντες και πως κανένας δεν θα σταθεί εμπόδιο τους, στην νέα αναδιανομή της καπιταλιστικής οικονομίας της αγοράς και στην πράσινη μετάβαση, για να ανακινήσουν τα λιμνάζοντα κεφάλαια και να δώσουν νέες επενδυτικές προοπτικές ανάπτυξης στον παρά μεθεπόμενο κύκλο κερδοφορίας, όταν οι καιροί το επιτρέψουν και ο μεγαλύτερος λάτρης του Καπιταλισμού ο Κέινς ξαναγίνει της μοδός.
Και φυσικά να καταργήσουν ακόμα και τα όρια συνταξιοδότησης, αφού και τα 75 για τα οποία μιλούσαν κάποτε, δεν τους φτάνουν.
Την κατάργηση όχι μόνο των ορίων συνταξιοδότησης, αλλά και της ίδιας της συνταξιοδότησης, την είδαμε να την περνάει ο Ζελέ(που έχει καταργήσει κάθε αστικοδημοκρατικό νόμο, κοινωνικό και πολιτικό υποκείμενο στην Ουκρανία και τώρα στο Νταβός ξαναζητάει Πυρηνικό Πόλεμο με τη Ρωσία), το ζήτησαν οι πολυεθνικές ασφαλιστικές εταιρείες, γιατί δεν είναι κράτη και ενδιαφέρονται αποκλειστικά και μόνο για τα κέρδη τους.
Τι μας θυμίζει αυτό;
Αυτό που λάνσαρε το Γ΄ Ραιχ και το υιοθετούσαν τα εδώ παπαγαλάκια τύπου Liberal, ότι οι συνταξιούχοι είναι βαρίδια, λες και δεν πλήρωναν μια ζωή, από το υστέρημα τους και μετά το έδιναν θαλασσοδάνεια στο εφοπλιστικό κεφάλαιο, τα έπαιζαν στα χρηματιστήρια και στο τέλος τους τα κούρεψαν!!!
Αυτό γιατί αυτού του τύπου, ο "οικονομικός" τύπος διαχωρίζει τον καπιταλισμό από τον φασισμό, ξεχνώντας ότι ο δεύτερος είναι μια από τις εκφράσεις του και μάλιστα η πιο επιθετική μορφή του.
Να μην ξεχνάμε ότι πολύ σύντομα αυτή η κυβέρνηση(η χειρότερη εκλεγμένη από την εποχή του Όθωνα), παρότι διαχειρίστηκε την περίοδο της όποιας ανάπτυξης με το ματωμένο πλεόνασμα των 37 δις , έφερε τη χώρα όπως όλοι οι ¨εταίροι" σε κάθοδο και τώρα ξεκινάει η ύφεση, με μια νέα κρίση να βρίσκεται προ των πυλών.
Το σοσιαλδημοκρατικό σχέδιο του "Γιάνη" για κρυπτονομίσματα και για παροχές που υιοθέτησε η ΕΕ, θα ξαναφέρει την σκληρή δημοσιονομική λιτότητα και τότε δεν θα μιλάμε για πραγματικές συντάξεις των 180-190 €(ονομαστικές των 550€), αλλά για σταδιακό κόψιμο στις νεότερες γενιές, αλλά και για μισθούς ακόμα λιγότερους της πείνας,
Έχουμε την αίσθηση πως η επόμενη κυβέρνηση, όποια και να είναι, θα θεμελιώσει νόμους(υποταγής στο διεθνές jet set), που οι νόμοι του 2009-2015, θα μοιάζουν παιδική χαρά.
Εκτός αν ξεσηκωθούν και οι πέτρες, γιατί όποιος νομίζει ότι με Ειρηνικά μέσα θα κερδηθεί το δίκαιο, πλανάται πλάνην οικτράν.
20 Years of webSERVICES in Chania Crete
istosch 20 Χρόνια - Slider
🎉 20 Χρόνια istosch data & web center
Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
×
!doctype>
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Νταβός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Νταβός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023
Νταβός 2023 Οι λύκοι γίνονται αγέλη
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
istosch 20th Anniversary
20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI
🏠 Smart Home
💻 IT Courses
📣 Marketing
🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr
Μία εβδομάδα δημοφιλείς αναγνώσεις
- Επιστημονικός Κομμουνισμός vs Αντιεπιστημονικός Αντικομμουνισμός (2ο Μέρος "Αυθόρμητο και συνειδητό")
- Αντίο "αγαπημένη" ΕΕ...
- Σίγουρος Φρουρός
- Το λούμπεν της παρακμής, το λαϊκό της εργατικής τάξης και μετά-λαϊκό(ethnic) της γκλαμουριάς
- Σαν σήμερα 5/3/1953 έφυγε απ' τη ζωή ο Μεγάλος ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ
- 3ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ "Σπάμε τα σύνορα που μας διατρέχουν, η διαγράφουμε την εκμετάλλευση των αλλοδαπών με κοσμοπολίτικα φολκλορικά φεστιβάλ";
- Τέλος καλό.....
- ΤΑ ΝΕΑ SPOTS ΕΙΝΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ....
- Κουλουβάχατα
- Μετανάστες."Σύγχρονοι σκλάβοι ζουν και δουλεύουν σε καταγώγια"



