20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εκδηλώσεις ΚΚΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εκδηλώσεις ΚΚΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 22 Μαΐου 2009

Πολύ μεγάλη Συγκέντρωση του ΚΚΕ στο Ηράκλειο

Ήταν μια μεγάλη συγκέντρωση με πολύ πάθος και ένταση, σε μια πλατεία που δε γεμίζει με τίποτα. Εδώ το ΠΑΣΟΚ του 65% στον Νομό Ηρακλείου ζορίζεται ακόμα και με μεταφερόμενο κόσμο απ' όλη τη Κρήτη, ψάχνοντας για ταχυδακτυλουργούς της εικόνας όπως ο Μπιρσίμ μήπως και κερδίσει τις εντυπώσεις.
Η μεγάλη συγκέντρωση του ΚΚΕ στη πλατεία Ελευθερίας στο Ηράκλειο μας γέμισε αισιοδοξία και πως τα καλύτερα έρχονται!!! Παρότι εργάσιμη μέρα η Παρασκευή το απόγευμα σε όλη την Κρήτη, δεν εμπόδισε τον κόσμο να συγκεντρωθεί στις παρυφές μιας πλατείας που είναι τόσο δύσκολη όσο η πλατεία Συντάγματος στην Αθήνα χωρίς μεταφερόμενο κόσμο ακόμα και απ' το Κιλκίς για ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
Στην πλατεία Ελευθερίας έχει να κάνει συγκέντρωση το κόμμα από την εποχή του ενιαίου Συνασπισμού, δηλαδή από το 1989 και αυτή η συγκέντρωση σε σχέση με εκείνη που έγινε πριν είκοσι χρόνια ήταν κατά πολύ μεγαλύτερη με ότι αυτό συνεπάγεται.

Ράδιο Κολλεκτίβα





Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Εκδήλωση ΝΕ Χανιών του ΚΚΕ για την παρουσίαση των θέσεων της ΚΕ

Κάθε εκδήλωση έχει κάποιους δείκτες δηλαδή κάποια συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά τα οποία καθορίζουν το μέγεθος της ποσοτικής και ποιοτικής αναβάθμισης(δηλαδή επιτυχίας της), συγκριτικά με τον εαυτό της στο παρελθόν και πάντα σε σχέση με αντίστοιχες εκδηλώσεις του ίδιου διοργανωτή στον ίδιο η σε αντίστοιχους χώρους.
Παρακολουθώντας πάνω από 22 χρόνια εκδηλώσεις του ΚΚΕ, με αντίστοιχη μορφή και περιεχόμενο σε αντίστοιχους σε μέγεθος χώρους, έχουμε να πούμε πως η εκδήλωση της ΝΕ Χανίων του ΚΚΕ για την παρουσίαση των θέσεων της ΚΕ ξεπέρασε κάθε προσδοκία και όλοι οι παραπάνω δείκτες των ποιοτικών χαρακτηριστικών χτύπησαν κόκκινο στην αίθουσα του ΕΒΕΧ επιβεβαιώνοντας την επιτυχία της εν λόγω εκδήλωσης.
Η γεμάτη από κόσμο και ενθουσιασμό αίθουσα του Επιμελητηρίου, το κυλικείο και οι δυο προθάλαμοι του, με το κόσμο να φτάνει έως τις σκάλες και τον ανελκυστήρα(δε το έχουμε ξαναδεί αυτό ούτε όταν το ΚΚΕ στη δεκ' του 80 έπαιρνε 14% στο νομό), έδειχναν ότι η εκδήλωση της ΝΕ του ΚΚΕ για τη παρουσίαση των θέσεων της ΚΕ για το 18ο συνέδριο του κόμματος θα πάει καλά, όπως και έγινε.
Τη παρουσίαση των θέσεων έκανε το μέλος του ΠΓ, της ΚΕ του ΚΚΕ, Σπύρος Χαλβατζής ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε για την οικονομική κρίση, τονίζοντας για τη φτώχεια που θα ακουμπήσει και εμάς και ότι ακόμα ούτε καν τα απόνερα της δεν έχουν φτάσει στη χώρα μας.
Για την αναγκαιότητα το κόμμα μας να αποκτήσει νέα ποιοτικά χαρακτηριστικά και να μετατρέψει την απειθαρχία και ανυπακοή σε αντεπίθεση με αφορμή το 18o Συνεδρίου που θα είναι τέτοιο δηλαδή συνέδριο αντεπίθεσης.



Ράδιο Κολλεκτίβα

Κυριακή 22 Ιουνίου 2008

Οδοιπορικό σε τόπους που έδωσε σημαντικές μάχες ο ΔΣΕ(Ν.Χανίων)





Οδοιπορικό σε τόπους που έδωσε σημαντικές μάχες ο ΔΣΕ(Ν.Χανίων)
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το οδοιπορικό σε τόπους που έδωσε σημαντικές μάχες ο ΔΣΕ(Ν.Χανίων).Στα πλαίσια του οδοιπορικού έγινε επίσκεψη στις "ΦΩΚΙΕΣ",όπου λόγο έβγαλε ο Μπάμπηης Πετράκης (πρόεδρος του συλλόγου φίλων και απογόνων της Ε.Α. και του ΔΣΕ)και αναρτήθηκε μαρμάρινο μνημείο στους εκεί πεσόντες. Στη συνέχεια έγινε επίσκεψη στο οροπέδιο του Ομαλού, στο Στρατηγείο του ΔΣΕ(Ν.Χανίων),σπίτι του Στρατηγού Μάντακα, όπου έγινε εκτεταμένη αναφορά στο βιογραφικό του, ενώ η κατάληξη της εκδήλωσης ήταν στο "Ξυλόσκαλο" στον πόρο του φαραγγιού της Σαμαριάς όπου έγινε και η προγραμματισμένη εκδήλωση αφιερωμένη στη Μάχη της Σαμαριάς με ομιλητές το Λευτέρη Ηλιάκη Πρόεδρο της ΠΕΑΕΑ Κρήτης, και από τον εκπρόσωπο του Γραφείου περιοχής Κρήτης του ΚΚΕ.

Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

Οδοιπορικό σε τόπους που έδωσε σημαντικές μάχες ο ΔΣΕ(Ν.Χανίων)

Μνημείο στους Ηρωϊκούς πεσόντες.

Το μνημείο στη περιοχή Φώκιες πριν τον Ομαλό Κυδωνίας στα Χανιά, εδώ πέρα πέρυσι
, είχαν αποκαλυφθεί τα οστά μαχητών του τιμημένου ΔΣΕ.

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΥΓΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΥΣ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ.


ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΥΓΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΥΣ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ.

Η Ν.Ε.Χανίων του ΚΚΕ και το Ν.Σ. της ΚΝΕ οργανώνουν το Σάββατο 21/6/2008,οδοιπορικό σε τόπους που έδωσε σημαντικές μάχες ο ΔΣΕ(Ν.Χανίων).
Στα πλαίσια του οδοιπορικού θα γίνει επίσκεψη στις "ΦΩΚΙΕΣ", σε συνέχεια στο οροπέδιο του Ομαλού, στο Στρατηγείο του ΔΣΕ(Ν.Χανίων),σπίτι του Στρατηγού Μάντακα,με κατάληξη το "Ξυλόσκαλο" στον πόρο του φαραγγιού της Σαμαριάς όπου θα γίνει και η προγραμματισμένη εκδήλωση αφιερωμένη στη Μάχη της Σαμαριάς.
Οι εκδηλώσεις αποτελούν μέρος των γενικότερων εκδηλώσεων της Ν.Ε.Χανίων του ΚΚΕ και του Ν.Σ.Χανίων της ΚΝΕ προς τιμή των 90 χρόνων από την ίδρυση του ΚΚΕ.
Αναχώρηση θα γίνει έξω απ' το Δημαρχείο Χανίων στις 8:30 το πρωί.

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

Συνέντευξη της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ στον «ALFA RADIO»

ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ
Οι εργαζόμενοι να γλιτώσουν από τη λογική του ευρωπαϊκού μονόδρομου


Συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό «ALFA RADIO» και στους δημοσιογράφους Δ. Βερύκιο και Δ. Σταυρόπουλο, έδωσε χτες η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα. Η συνέντευξη περιστράφηκε γύρω από την απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών Απασχόλησης της ΕΕ για την εργάσιμη βδομάδα και την παραθέτουμε στη συνέχεια.

-- Θέλουμε το σχόλιό σας για τα τελευταία που συνέβησαν στο Συμβούλιο Υπουργών Απασχόλησης της ΕΕ. Χάνουμε το 45ωρο κυρία Παπαρήγα;

-- Θα θυμάστε ότι έλεγαν εδώ και χρόνια για 36 ώρες και 37 ώρες δουλειάς. Και τώρα πάμε στις 65 κι αν το ερμηνεύσουν τις 13 επί 7 πάμε και στις 75. Αυτό δεν ήταν άγνωστο για μας. «Ψηνόταν» εδώ και χρόνια και βρήκαν τον τρόπο να το περάσουν. Εναν τρόπο που ανεβαίνουν οι ώρες εργασίας και θα πέσουν κατακόρυφα οι αποδοχές, χωρίζοντας το χρόνο σε ενεργό και μη ενεργό. Καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει. Δηλαδή, είσαι σε ένα εμπορικό μαγαζί και για μία ή δύο ώρες δεν μπαίνει πελάτης. Μα, από τη στιγμή που ο εργαζόμενος φεύγει από το σπίτι του έχει τελειώσει το πράγμα....

-- Δηλαδή, τώρα τι θα σου λένε; Δεν μπήκε πελάτης, δεν πιάνονται οι ώρες;

-- Θα είσαι σε ένα είδος επιφυλακής για δουλειά, αλλά δε θα θεωρείται δουλειά. Δεν ξέρω τι θα θεωρείται και ο χρόνος για κάποιες προσωπικές ανάγκες που υπάρχουν....

-- Στις μέρες μας, σε μια Ευρώπη με κόσμο υποψιασμένο, ευαισθητοποιημένο, μπορούν να περάσουν τέτοιοι νόμοι; Το λαϊκό κίνημα θα βγει να τους πνίξει!

-- Είμαι βέβαιη ότι θα υπάρξει αντίδραση. Δε νομίζω ότι οι εργαζόμενοι είναι διατεθειμένοι να αυτοκτονήσουν. Ωστόσο, υπάρχει εδώ και χρόνια μια συνειδητή προσπάθεια από πληθώρα κομμάτων, πριν απ' όλα κυβερνητικών, αλλά και μη, που λένε το εξής: Η ΕΕ είναι ένας μονόδρομος, δεν μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς, άρα θα δέχεσαι και ορισμένα άσχημα και θα προσπαθείς να τα περιορίζεις. Αυτό υπονομεύει έτσι κι αλλιώς τη δυνατότητα ενός κινήματος, μέσα από μια βασανιστική εμπειρία, να επιδιώξει μια πραγματική σύγκρουση με αυτές τις επιλογές.

-- Η κυβέρνηση, για παράδειγμα, η δική μας χτες, η κα Πετραλιά, ναι μεν δεν υπερψήφισε τη ρετσέτα την ευρωπαϊκή, όμως εξαφανίστηκε, ουσιαστικά έγινε «Λούης», λέει ο κόσμος... Αποχώρησε πριν την ψηφοφορία.

-- Μα, κοιτάξτε. Από τη μια μεριά δεν ήθελε σε μια φάση που υπάρχει μια ορισμένη αφύπνιση, γίνονται διεργασίες - το κίνημα στην Ελλάδα είναι πιο δυνατό από κάποιες άλλες χώρες - να βάλει την υπογραφή της, για να μην υπάρχει πολιτικό κόστος. Εγινε «Λούης», όπως είπατε, από την άλλη όμως θα έρθει αύριο να μας πει: «Τι να κάνουμε βρε παιδιά, είναι νόμος και δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς. Εμείς δε συμφωνήσαμε, αλλά...». Αυτή είναι η λογική του μονόδρομου που πρέπει να γλιτώσει ο ελληνικός λαός, οι εργαζόμενοι. Η ΕΕ είναι μια συνεργασία που αποβλέπει στο να κάνει πιο φθηνή, πιο εκμεταλλεύσιμη και πιο χειραγωγήσιμη την εργατική δύναμη για να ανεβάσει τα κέρδη. Ετσι πρέπει να τη δει ο εργαζόμενος και να την παλέψει. Αν τη δει σαν μια συνεργασία, όπως του την παρουσιάζουν, που γενικώς «θωρακίζει», που «διασφαλίζει την ειρήνη», την «ασφάλεια» και «ανοίγει προοπτικές», τότε θα παλατζάρει ανάμεσα στα προβλήματα που δημιουργούνται και σε αυτό το γενικό τρομοκρατικό παιχνίδι που παίζεται όσον αφορά την ΕΕ.
Ενότητα, συσπείρωση, γενικευμένος αγώνας

-- Σήμερα ο «Ριζοσπάστης» από την πρώτη του σελίδα καλεί τους εργαζόμενους σε ανυπακοή και αντιπαράθεση με την ΕΕ.

-- Βέβαια, αλλά αυτό καταλαβαίνετε ότι προϋποθέτει ενότητα, συσπείρωση και γενικευμένο αγώνα. Γιατί μια κοπέλα εργαζόμενη, μωρομάνα ή ένας άνεργος, ένας εργαζόμενος σε έναν τόπο δουλειάς μόνος του, θέλει πολύ τσαγανό για να αντισταθεί. Κι αυτό χρειάζεται να γίνει, αλλά πρέπει αυτός ο αγώνας να οργανωθεί από τα πάνω. Και οι συνδικαλιστικές ηγεσίες που έχουμε δεν είναι διατεθειμένες. Πέρα από κραυγές στα πλαίσια της εναλλαγής των δύο κομμάτων στη διακυβέρνηση, δε βλέπω τίποτα άλλο. Μεγάλα λόγια....

-- Εγώ, κυρία Παπαρήγα, θα σας μιλήσω από καρδιάς. Οταν βλέπω ότι στην ΕΕ παίρνονται τόσο εύκολα τέτοιοι νόμοι, τρομάζω. Οταν το 45ωρο γίνεται 60ωρο χωρίς υπερωριακή απασχόληση, και αυτά τα πράγματα και αυτές οι φοβερές ανατροπές παίρνονται τόσο εύκολα τρομάζω. Και δεν τρομάζω για μένα που είμαι και μιας ηλικίας πια, τρομάζω γι' αυτούς που έρχονται από πίσω, για τα παιδιά.

-- Δεν πρέπει να δεχτούμε να δουλεύουμε δέκα ώρες την ημέρα ακόμα κι αν αμειβόμαστε υπερωριακά, πολύ περισσότερο που δε θα υπάρχει ούτε αμοιβή. Ο άνθρωπος στις σημερινές συνθήκες μπορεί να παράγει θαυμάσια με λιγότερες ώρες δουλειάς, με ελεύθερο χρόνο και με μισθό που να αντιστοιχεί στην προσφορά του.

Τι να το κάνεις να δουλεύεις από το πρωί μέχρι την άλλη μέρα το πρωί. Ακόμα κι αυτά τα υπερωριακά, που δε δίνονται, κάνουν έναν ελιγμό ή προσωπικές συμφωνίες και να δώσουν ένα μέρος, υπονομεύεται η οικογενειακή ευτυχία - να το πω έτσι - ο πολιτισμός απουσιάζει από τη ζωή του ανθρώπου....

-- Η ισορροπία...

-- Ε, βέβαια. Θα ζούμε με ψυχοφάρμακα. Και ξέρετε το ξόδεμα της ανθρώπινης δύναμης έχει κι αυτό κόστος.

-- Εχω εδώ μπροστά μου τον «Ριζοσπάστη» και βλέποντας το πρώτο θέμα, αυτό που δεν αφορά μόνο τους Ελληνες εργαζόμενους, αλλά τους εργαζόμενους όλης της ΕΕ, βλέπω εδώ επάνω το «Προλετάριοι όλων των χωρών ενωθείτε». Πόσο επίκαιρο είναι αυτό το σύνθημα στις μέρες μας;

-- Βεβαίως και είναι. Ξέρετε η πρώτη απόπειρα έγινε εδώ και κάποια χρόνια να περάσει στα νοσοκομεία με τους γιατρούς. Δηλαδή, γιατρέ θα είσαι στο νοσοκομείο, αλλά μπορεί να μη χρειαστεί να επέμβεις. Κι, επομένως, διαχωρίζεται ο χρόνος δουλειάς.

-- Καλά, είναι πρωτοφανή πράγματα αυτά. Είναι απίστευτα.

-- Ο άνθρωπος από τη στιγμή που μπαίνει στο χώρο εργασίας, είτε υπάρχει μεγάλη κίνηση είτε όχι, είναι εργαζόμενος.

-- Είναι εφευρέσεις απλά και μόνο για να γλιτώσουν χρήματα σε βάρος των εργαζομένων. Ρομπότ. Απλήρωτα ρομπότ. Σας ευχαριστούμε πολύ.

-- Κι εγώ σας ευχαριστώ. Αντεπίθεση. Γεια σας.


Από Ριζοσπάστη 12/6/2008

Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Ομιλία Αλέκας Παπαρήγα Ηράκλειο 24/5/2008



Όλα τα βίντεο και οι φωτογραφίες που έχουμε τραβήξει εμείς και αφορούν τις εκδηλώσεις του ΚΚΕ, της ΚΝΕ, της ΕΕΔΥΕ, του ΠΑΜΕ, της ΠΑΣΥ, της ΔΗ.Κ.Ε.Β.Ε και της ΠΚΣ στη περιοχή μας, είναι ελεύθερα προς χρήση για όλους τους RED BLOGGERS στα δικά τους blogs!

Πολιτκή συγκέντρωση ΚΚΕ 24/05/2008 Ηράκλειο






Όλα τα βίντεο και οι φωτογραφίες που έχουμε τραβήξει εμείς και αφορούν τις εκδηλώσεις του ΚΚΕ, της ΚΝΕ, της ΕΕΔΥΕ, του ΠΑΜΕ, της ΠΑΣΥ, της ΔΗ.Κ.Ε.Β.Ε και της ΠΚΣ στη περιοχή μας, είναι ελεύθερα προς χρήση για όλους τους RED BLOGGERS στα δικά τους blogs!

Σάββατο 24 Μαΐου 2008

Πολιτική συγκέντρωση του ΚΚΕ στο Ηράκλειο Κρήτης 24/5/2008





Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πολιτική συγκέντρωση (στα πλαίσια της πορείας στο Λαό, του ΚΚΕ στο Ηράκλειο με ομιλήτρια τη ΓΓ του ΚΚΕ.
Σε μία πολύ μεγάλη συγκέντρωση σε όγκο, πάθος, συνθήματα και παλμό, η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ επικεντρώθηκε στην προσπάθεια αναδιάταξης του πολιτικού σκηνικού απ' τα πάνω με μπροστάρη και πρώτο διαθέσιμο το ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ είτε με το ΠΑΣΟΚ είτε με τη ΝΔ και τη λαγνεία του στο επίπεδο του κυβερνητισμού με κάθε τρόπο.
Στην ομιλία της αναφέρθηκε εκτεταμένα στις αιτίες που προξενούν οι οικονομικές αναδιαρθρώσεις που επιβάλει η ΕΕ στα λαϊκά στρώματα ως αποτέλεσμα της στρατηγικής της Λισσαβόνας, ενώ δε παρέλειψε να αναφερθεί και το Ρόλο των κομμάτων του Ευρωμονόδρομου στο τρόπο που όλα αυτά τα χρόνια τροχιοδρόμησαν όλη αυτή τη πολιτική της εξαθλίωσης και του ξεπουλήματος των στρατηγικών τομέων της Ελληνικής Οικονομίας στη Πλουτοκρατία .
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο τρόπο που αναδιαρθρώνετε η οικονομία στη Κρήτη σε σχέση με το παρελθόν και το μέλλον. Τόνισε πως όλα τα κονδύλια που προέρχονταν απ' την ΕΕ στο παρελθόν(ΜΟΠ,Κοινωτικά πλαίσια κλπ) και οδηγούνταν στις ατμομηχανές της τοπικής οικονομίας το Τουρισμό και την Αγροτική παραγωγή," έρχονταν ως σκληρό αντάλλαγμα",
για τη μετατροπή της τοπικής οικονομίας σε μακρύ βραχίονα των μεγάλων μονοπωλιακών ομίλων που θέλουν να δραστηριοποιηθούν εκεί και μάλιστα με χρήματα που είναι και του Ελληνικού μιας και παρακρατούνται μέσω του ΦΠΑ απ' αυτόν.
Στο τέλος αναφέρθηκε εκτεταμένα στο επίπεδο δράσης των Κομμουνιστών που σήμερα πρέπει να είναι πιο ανεβασμένο μιας φέτος το ΚΚΕ συμπληρώνει 90 χρόνια ζωής!!!
Κάλεσε τους συγκεντρωμένους, μέλη, φίλους και οπαδούς του κόμματος να ανεβάσουν και ποσοτικά και ποιοτικά τη δράση τους στο Λαϊκό κίνημα δίνοντας προοπτική στο Λαό και τα φτωχά στρώματα της πόλης και της υπαίθρου.
Γιάννης Κ.

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή