20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αναδημοσίευση από "Ρ". Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αναδημοσίευση από "Ρ". Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

ΠΑ.ΟΣ....

Προβοκάρουν κάνοντας Αντικομμουνισμό που θα ζήλευαν οι αλήστου μνήμης "Χίττες" του αρχιπράκτορα των Βρετανών Γρίβα, λειτουργούν σαν ιεροφάντες της αντιΚΚΕ εκστρατείας Συκοφαντόντας κατά βούληση με Οχετούς διαρκείας ανοίγοντας το δρόμο για υποθέσεις τύπου Καθαρά χέρια.
Ναι είναι οι νέοι πολιτικοί ένοικοι της Ιπποκράτους που συμπεριφέρονται ωσάν Καίσαρες λες και κυβερνούν αυτοί στη Δημαγωγία, τον καιροσκοπισμό αλλά και τις ρατσιστικές ατάκες περί μηδενικής ανοχής στους μετανάστες, κάνοντας το ΛΑ.ΟΣ, να μοιάζει σκουριασμένο μπιχλιμπίδι στη σκιά τους.
Ιδού οι "Σοσιαλιστές" του ΠΑΣΟΚ, μάλλον του ΠΑ.Ο.Σ(Πασοκικός Ορθόδοξος Συναγερμός), αφού μαζί τράβηξαν το κουπί της προβοκάτσιας εις βάρος του ΚΚΕ και τώρα οι ίδιοι (της Ιπποκράτους) το ομολογούν ανοικτά σε εσωτερικό κείμενο τους σε μέλη και στελέχη τους.
Δεύτερη φύση η προβοκάτσια(διαβάστε εδώ) και για να προλάβουμε ορισμένους και ορισμένες καλοθελητές, να πούμε τούτο, πως ο Ριζοσπάστης όταν δημοσιεύει τέτοιου είδους ειδήσεις σίγουρα έχει και τα αποδεικτικά στοιχεία δεν είναι σαν όλους τους άλλους, γιατί αν ήταν θα υπήρχαν έστω και μαλακές αντιδράσεις για το άρθρο που ανέδειξε την αντιΚΚΕ νοοτροπία του ΠΑΣΟΚ, τέτοιες αντιδράσεις δεν είχαμε και ούτε θα έχουμε γιατί πολύ απλά το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑ.ΟΣ αγκαλίτσα στρώνουν το έδαφος για τα χειρότερα που η Ε.Ε ετοιμάζει.
Απλά πρέπει να γνωρίζουν πως στο ΚΚΕ δεν πιάνουν ούτε απειλές ούτε προβοκάτσιες και πως αργά η γρήγορα αποκαλύπτονται "γιατί το ψέμα έχει κοντό ποδάρι", απλά τους λέμε πως όσο περισσότερο προβοκάρουν διασπείροντας ψέμματα τόσο θα μας βρίσκουν μπροστά τους.
Εκτός πάλι αν δεν είναι στα καλά τους και πιστεύουν στα σοβαρά πως θα φοβίζουν το ΚΚΕ με την επίδειξη αντικομμουνισμού τους; Μάλλον δεν έχουν αίσθηση του τι πράττουν και καλό θα ήταν να μελετήσουν τη νεοελληνική ιστορία, όπου κάθε λαμπρή σελίδα της είχε τη σφραγίδα ενός μόνο κόμματος του ΚΚΕ. Ίσως τότε μάθουν πως όσο μας προκαλούν τόσο μας κάνουν πιο δυνατούς τελεία και παύλα.

Ράδιο Κολλεκτίβα.

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

Ο Σοσιαλισμός πονάει και πιο πολύ τους οπορτουνιστές....



"* Από χτες το πρωί το Σώμα του 18ου Συνεδρίου του ΚΚΕ συζητά το δεύτερο θέμα: «Εκτιμήσεις και συμπεράσματα από τη σοσιαλιστική οικοδόμηση στον 20ό αιώνα με επίκεντρο την ΕΣΣΔ και η αντίληψη του ΚΚΕ για το σοσιαλισμό».
* Μια συζήτηση με ιδιαίτερη αξία τόσο για το ίδιο το ΚΚΕ, όσο και για ολόκληρο το εργατικό και λαϊκό κίνημα, αφού ο στόχος του σοσιαλισμού αποδείχνεται ιδιαίτερα επίκαιρος και ρεαλιστικός και μοναδική προοπτική ανάπτυξης σε όφελος της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων."
Σημερινός Ριζοσπάστης

Απ' ότι φαίνεται πονάει πολύ τους κάθε είδους και όλων των αποχρώσεων οπορτουνιστές ειδικά το δεύτερο θέμα του 18ου Συνεδρίου του ΚΚΕ.
Το ότι 90 Κομμουνιστικά κόμματα και απελευθερωτικές οργανώσεις απ' όλο τον κόσμο συμμετέχουν στο συνέδριο ενός"απομονωμένου", "αποστεωμένου", "αρτηριοσκληρωτικού" κόμματος, "που ξεσκονίζει αγάλματα απ' τα φαντάσματα του παρελθόντος"(αυτά τα επίθετα χρησιμοποιούν για μας), πρέπει να έχει πονέσει πολύ , τους "νέο" - αριστεροχαρούμενους στη συζήτηση του δευτέρου θέματος για το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε.
Τα μέιλ που έχουμε λάβει εδώ και δυο μέρες από διάφορους ρεφορμιστές - οπορτουνιστές μόνο αυτό αποδείχνει, πως έχουν χάσει τα "αυγά και τα πασχάλια" παράλληλα με την υπομονή - ψυχραιμία τους και την κατ' επίφαση δημοκρατικότητα τους.
Δε θα ξανά απαντήσουμε σε κανένα απ' αυτούς γιατί τα παιδιά της "Koumoundourou Square" έχουν χάσει τη ψυχαραιμία τους και αν δεν είναι όλα τα μέιλ που έχουμε λάβει οργανωμένη επίθεση σε εμάς και πιθανότατα και σε άλλους reb bloggers που έχουν κλείσει τα σχόλια προσωρινά, η μόνιμα, τότε τι είναι;
Φυσικά όσοι σ/φοι δεν τα έχουν κλείσει δέχονται συντονισμένες επιθέσεις με τη γνωστή μέθοδο της "διασποράς σχολίων"(δηλαδή ένα σχόλιο σήμερα απ' το "Χ" χρήστη, ένα αύριο απ' τον ίδιο η απ' τον "Ψ" χρήστη και πάει λέγοντας) από τότε που έβαλε "τα κλάματα" γιατί δεν καλέστηκε ο εκπρόσωπος του επίσημου οπορτουνισμού στη χώρα μας(σιγά μη βάλουμε στο σπίτι μας όσους προσπαθούσαν οργανωμένα να μας διαλύσουν).
Όμως αυτό που καίει και τσουρουφλίζει περισσότερο απ' όλα τους επίσημους οπορτουνιστές στη χώρα είναι ότι εμείς οι "απομονωμένοι" και "αντιδημοκρατικοί" ούτε απομονωμένοι είμαστε ούτε πολύ περισσότερο "αντιδημοκρατικοί".
Από τότε που δόθηκαν στη δημοσιότητα οι θέσεις της Κ.Ε. για το σοσιαλισμό για συζήτηση και έχοντας τεράστια απήχηση με διάλογο απ' το επίσημο όργανο της Κ.Ε. κατέρρευσαν αυτόματα όλα τους τα επιχειρήματα, πόσο μάλλον όταν 90 κόμματα απ' όλο τον κόσμο βρέθηκαν να είναι παρόντα στο συνέδριο.
Αμέσως μετά, ρίχτηκαν σε ένα νέο γύρο κατασυκοφάντησης και φρικτών ψεμμάτων, όταν και αυτά είδαν πως δεν πιάνουν, εκτόξευσαν νέου τύπου χυδαίες επιθέσεις, με το σκεπτικό ότι δεν τους καλέσαμε λες και τους καλούμε απ' το 1991 και μετά, η μήπως δεν έχουμε το δικαίωμα να καλούμε όποιον εκτιμά η Κ.Ε, ότι πρέπει να καλέσε; τώρα το θυμήθηκαν η μήπως καθοδηγούν το κόμμα οι εν λόγω;
Οι αποφάσεις του συνεδρίου για το Β' Θέμα το σοσιαλισμό, θα συζητηθούν και στα 90 κόμματα που συμμετείχαν και φυσικά ένα μεγάλο μέρος απ' αυτές, ίσως όλες (ο χρόνος θα το δείξει), θα είναι μια ενιαία πολιτική εκτίμηση - πρόταση και οι αντικομμουνιστικές θέσεις του οπορτουνισμού θα πάνε στην κυριολεξία περίπατο στο περιθώριο του περιθωρίου κι ακόμα παραπέρα.
Ας κοιτάξουν τα του οίκου τους και αυτοί οι "υπερδημοκράτες", ας βγάλουν συμπεράσματα, γιατί ένα τόσο "δημοκρατικό κόμμα" όπως ΣΥΝ, έδωσε το προσχέδιο του συνεδρίου του, ένα κείμενο 400 σελίδων μόλις και κατά την είσοδο των συνέδρων του και όχι κανένα 3μήνο πριν. Αλήθεια ποιος απ' τους συνέδρους προλάβαινε να το διαβάσει, ούτως ώστε να ψηφίσει υπέρ η κατά;
Όταν η "δημοκρατικότητα"εξαντλείται σε τσιτάτα και όχι στη βαθιά μελέτη των προσχεδιασμένων θέσεων και μάλιστα την τελευταία στιγμή τότε αυτή η δημοκρατικότητα είναι κατ' επίφαση...
Τα παρακάτω video είναι αφιερωμένα στους όπου γης οπορτουνιστές - ρεφορμιστές και σε αυτούς που συνεχίζουν να μας στέλνουν μέιλ με "κοσμητικά επίθετα" για το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε...

ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΩΔΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ !!!







Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

Όταν ο Γκαιμπελικός Αντικομμουνισμός γίνεται ντοκυμαντέρ....

Στο ζήτημα θα αναφερθούμε διεξοδικά στο μέλλον, όχι στο απώτερο μέλλον, ωστόσο όμως δεν θα αφήσουμε μια Γκαιμπελικού τύπου προπαγάνδα να αναδύει τη μπόχα της με τρόπο προκλητικό και απαράδεκτο διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα.
Όταν ο Γερμανός εργοδότης θέλει να αποτινάξει από πάνω του το ναζιστικό παρελθόν του καμιά φορά υιοθετεί τα όπλα του,(που είναι όπλα κατασυκοφάντησης και χυδαίου ψέματος).
Αυτό περικλείει πάμπολλους κινδύνους με πρώτο και καλύτερο την παραχάραξη της ιστορίας και τον ωμό αντικομμουνισμό που η ΕΕ και ειδικά η Γερμανικές πολυεθνικές του θεάματος εδώ και μια δεκαετία αναπαράγουν ανερυθρίαστα....
Σήμερα θα παραθέσουμε ένα παλαιότερο άρθρο μας που αφορά την παραχάραξη της ιστορίας και ήταν αποτέλεσμα ενός παλαιότερου ντοκιμαντέρ ανάλογης κατεύθυνσης από άλλο συνάδελφο και άλλο κανάλι σε σχέση με αυτούς που το αναπαρήγαγαν και αφορούσε άνάλογη φαιά προπαγάνδα....


Η ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗς ΙΣΤΟΡΙΑς ΚΑΙ ΤΟ ΑΟΥΣΒΙΤς

Η ιστορία μας διδάσκει πως το μεγαλύτερο ψέμα, μπορεί να διαφανεί ως η μεγαλύτερη αλήθεια,αρκει αυτός η αυτοί που μετατρέπουν το μεγαλύτερο ψέμα σεμια,αδιαμφησβήτη " αλήθεια",να τις φορέσουν το κατάλληλο προσωπείο. Ένα προσωπείο που όσο πιο πολλά χρόνια κρατήσει, όσο πιο ανθεκτικό είναι, όσο πιο πολύ αντέξει στο χρόνο τελικά, τόσο πιο πιστευτό θα γίνει στις λαϊκές μάζες, σε ολόκληρη την ανθρωπότητα.Φυσικά καλύτερη συνταγή προσωπείου από τη λάσπη δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα, που όμως δεν είναι και τόσο ανθεκτική,γιατί ξεραίνετε και πέφτει παρασύροντας την ο άνεμος της ιστορίας. Συνήθως το ψέμα, έχει κοντό ποδάρι που λέει κι ο λαός μας. Και όσο πιο πολλές φορές επαναλαμβάνεται, τόσο πιο πολύ δείχνει πως δε γίνεται πιστευτό .
Πως όμως να γίνει πιστευτό; Όταν εδώ και 60 χρόνια το μεγαλύτερο μέρος των λαών της υφηλίου, και ο λαός μας ένα παραπάνω,γνωρίζει πως στρατόπεδα συγκέντρωσης υπήρχαν στην περίοδο του δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου και φτιάχτηκαν από τη χιτλερική Γερμανία, πως υπήρξαν και στη χώρα μας και συνεχίζουν να υπάρχουν και σήμερα από τους Αμερικανούς και Ευρωπαίους Ιμπεριαλιστές.
Τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, δεν ανήκουν σε κάποιο σωφρονιστικό σύστημα. Ανήκαν και ανήκουν στη λογική που γέννησαν οι συνθήκες άμυνας και αντεπίθεσης του μεγάλου πολυεθνικού κεφαλαίου,όπως το περιβόητο "ιδιώνυμο" στην πατρίδα μας ,το "φασισμό" στην Ιταλία του Μουσολίνι,και το ναζιστικό Εθνικοσοσιαλισμό. Τη λογική των στρατοπέδων συγκέντρωσης,την επαναφέρει σήμερα ο ιμπεριαλισμός ,για να καθυποτάξει τους λαούς,και όσους δεν συμφωνούν με τις πολιτικές του σε μια χώρα,η σε πολλές μαζί.
Ο ιμπεριαλισμός όμως, δεν είναι κάτι που σχετίζεται μόνο με τη λογική των επεκτατικών πολιτικών και το γνωστό "imperium"της αρχαίας Ρώμης. Συγκεντρώνει τα πέντε στοιχεία, που ο Λένιν εξήγησε σε ένα από τα μεγαλειώδη έργα του, "ιμπεριαλισμός το ανώτατο και τελευταίο στάδιο του καπιταλισμού".
Ο ιμπεριαλισμός εκδηλώθηκε σε όλα του τα μήκη και πλάτη στη δεκαετία του σαράντα με το επίθετο του εθνικοσοσιαλισμού(η ναζισμού),και του φασισμού,που πολύ εύστοχα ο γραμματέας της τρίτης διεθνούς Γκιόργκι Δημητρώφ, είχε χαρακτηρίσει "ως την ανώτερη και πιο ανοιχτή μορφή τρομοκρατικής επίθεσης του κεφαλαίου εναντίον των λαών".
Ο ιμπεριαλισμός επαναλαμβάνει το εγχείρημα του ξανά,με το επίθετο του κοσμοπολιτισμού που είναι και αυτός φασισμός και μάλιστα πιο ξετσίπωτος,χωρίς τα ιδεολογήματα του Γιούντερ, του Κρίκ και του Ρόζενμπεργκ .Με τον "άξονα του κακού"όπως χαρακτηρίζει η κυβέρνηση των ΗΠΑ, η Ευρωπαϊκή Ένωση, και οι λοιπές ιμπεριαλιστικές δυνάμεις να είναι στο στόχαστρο και να αποτελεί μέγιστο τροχοπέδη στην ίδια του την ανάπτυξη, να προετοιμάζει πολέμους και νέα στρατόπεδα συγκέντρωσης ακόμα και μέσα στις ίδιες του τις μητροπόλεις.Ο φασισμός δεν είναι κάποιο φυσικό φαινόμενο ούτε βεβαίως, γέννημα κάποιου « παράφρονα ». Αυτή εξέλιξη συνήθως βολεύει την ιδεολογική τη μήτρα της δικτατορίας των μονοπωλίων το κοσμοπολιτισμό, που πιστώνει τις πιο ανοιχτές τρομοκρατικές επιθετικές του μορφές,σε τάχατες "παρανοϊκούς" τύπους όπως ο Χίτλερ η σε τάχατες "βλάκες" όπως ο Τζορτζ Μπους ο νεότερος.Η λογική αυτή δεν είναι τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο, από μια προσπάθεια συσκότισης της ιστορίας του χτες και του σήμερα και η προσπάθεια αναθεώρησης της μέσα από την πρόσφατη διάλυση της ΕΣΣΔ.
Είναι μια προσπάθεια ωραιοποίησης του καπιταλιστικού συστήματος στην ανώτερη μορφή του,η προσπάθεια Απόκρυψης, των γενεσιουργών οικονομικών-πολιτικών αιτιών και των κρίσεων μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα , που όσο πιο πολύ ανεβαίνει σκαλοπάτια ακόμα και σε αυτό το τελευταίο στάδιο του,τόσο πιο επιθετικός γίνεται στους λαούς, που δε διστάζει όχι μόνο να τους πολεμήσει με τα πιο ισχυρά και θανατηφόρα όπλα του, αλλά και όσους επιζήσουν σε περίπτωση ενός τέτοιου πολέμου,να είναι έτοιμος να τους κλείσει στα πιο απεχθή και πιο στυγνά στρατόπεδα συγκέντρωσης που πότε είναι το Άουσβιτς, πότε το Γκουαντάναμο και ποτέ οι φυλακές του Αμπου Γκραϊμπ.
Η απελευθερωτική προέλαση του Κόκκινου στρατού στο Άουσβιτς πριν 60 χρόνια εξαφανίζεται,και κάποιοι χαρακτηρίζουν τη βάση του τη Σοβιετική Ένωσή τη χώρα με τα τάχατες δικά της στρατόπεδα συγκέντρωσης που ο ίδιος ο Σολζενίτσιν (τον οποίο επικαλούνται) ,το 1993 σε μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα δήλωσε πως δεν υπήρξαν ποτέ όπως τα κατέγραψε,και πως ο ίδιος έτσι νόμιζε όταν έγραφε το γνωστό του βιβλίο "το αρχιπέλαγος των γκούλαγκ" .
Διαστρεβλώνουν την ιστορία και συγκρίνουν το σοβιετικό σωφρονιστικό σύστημα ,με τα κολαστήρια του Άουσβιτς του Νταχάου το Μπέλσεν,του Μαυτχάουζεν(όπου πάνω από 5.000.000 σοβιετικοί αιχμάλωτοι),μαζί με Ελληνες,Σέρβους,Πολωνούς, άλλους Ευρωπαίους και Ιουδαίους βασανίστηκαν και οι περισσότεροι απ'αυτούς πέθαναν.Συγκρίνουν τα κολαστήρια των ναζί με το σοβιετικό σωφρονιστικό σύστημα όπου πρώην κουλάκοι,μακρυνά μέλη της τσαρικής οικογένειας, λευκοφρουροί Ουκρανοί εθνικιστές ακόμα και μέλη της φιλοναζιστικής και εγκληματικής "Χαλιτσίνα"(γνωστοί για την εγκληματική δράση τους στον πατριωτικό πόλεμο),μέλη των Εσθονικών wafen ss που δε διέφυγαν στη Γερμανία η στη δύση,κάποιοι απ' αυτούς βγήκαν ,είτε μέλη και στελέχη του ΚΚΣΕ,είτε αναμορφωμένοι και μετανοιωμένοι για το παρελθόν τους.Ακόμα και σήμερα που ζουν κάποιοι απ' αυτούς ,(και δεν υπάρχει η Σοβιετική Ένωση φυσικά),δηλώνουν με πάσα ειλικρίνεια και εντιμότητα στα ντοκιμαντέρ που έχουν γυριστεί από έντιμους δημοσιολόγους πως δεν υπέστησαν καμιά βία,πως ,μορφώθηκαν και έγιναν ολοκληρωμένες προσωπικότητες στα Γκούλαγκ,τα οποία απ' ότι λένε οι εν λόγω πρώην "τρόφιμοι"τους δεν είχαν ούτε τοίχιση αλλά τελικά ήταν πόλεις απομακρυσμένες στο βορρά.
Στα λεγόμενα από την τσαρική εποχή Γκουλαγκ, το μόνο κοινό που απέμεινε επί της ΕΣΣΔ σε αυτά ήταν το όνομα γιατί οι μέθοδες,δεν ήταν πια οι ίδιες,δεν ήταν πια απάνθρωπες αλλά ότι ανθρωπιστικότερο έχει δει μέχρι σήμερα το σωφρονιστικό σύστημα ολόκληρης της ανθρωπότητας.
από εκεί,πέρασαν και τεράστιες προσωπικότητες όπως ο στρατάρχης της Σοβιετικής Ένωσης Κωνσταντίν Ροκοσόφσκυ.Ο εν λόγω ήταν ένας εκ' τον απελευθερωτών του Άουσβιτς και στρατάρχης του 2ου Ουκρανικού Μετώπου στην απελευθέρωση των λαών την 9η Μάη του 1945.
Όταν ρωτήθηκε από το BBC λίγο πριν το θάνατο του το 1968,για τους συνειρμούς που προέκυψαν μέσα του όταν μπήκε στο Άουσβιτς σε σχέση με τη Σιβηρία,είπε:"Οι μόνοι συνειρμοί που μπορώ να έχω,είναι πως στο Άουσβιτς μέρα με τη μέρα η ανθρωπότητα έκανε ένα ακόμα βήμα πέρα και απ' την κτηνοδία, νω στις φυλακές της χώρας μου,μέρα με τη μέρα η ανθρωπότητα ανέβαινε σκαλοπάτια ψηλότερα. Στα κολαστήρια της Πολωνίας και της Γερμανίας ανατρίχιαζες,αυτο που διάβαζες στα μάτια των νεκρών ζώντανων ήταν ο τρόμος,η απελπισία και ο θάνατος της αξιοπρέπειας. Ενώ στις φυλακές της Σιβηρίας που έκανα και εγώ,διάβαζες Τολστοϊ,μαθαινες τι σημαίνει θέατρο,πολιτισμός. Αναλφάβητοι γίνονταν καθηγητές πανεπιστημίου, λαμπροί επιστήμονες και τεχνολόγοι,κινηματογραφιστές,λογοτέχνες,απλοί εργάτες και από κτηματίες κουλάκοι συνεταιριστές αγρότες με παιδεία και ειδίκευση. Στα κολαστήρια του ποταμού Βιστούλα η ανθρωπότητα πέθαινε ενώ στο σωφρονιστικό μας σύστημα η ανθρωπότητα αναγεννιόταν."
Όλοι αυτοί που γράφουν για στρατόπεδα συγκέντρωσης και στη Δύση και στην πρώην Σοβιετική Ένωση,που μιλούν για "ολοκληρωτικά καθεστώτα"(στην επιστήμη της κοινωνιολογίας δεν υπάρχει τέτοιος όρος), το μόνο που προσφέρουν στο δρόμο για την ιστορική αλήθεια,πέραν της ημιμάθειας είναι η προβοκάτσια το ψέμα και οι καλές υπηρεσίες στον Ιμπεριαλισμό .
Τιμή στη μνήμη των θυμάτων του Άουσβιτς, όπως και όλων των θυμάτων του αντιφασιστικού αγώνα, ακόμα και των βασανισμένων Ελλήνων αγωνιστών στους τόπους εξορίας,των κολαστηρίων της Γιούρας,του Αϊ Στράτη, της Μακρονήσου,εκεί που πετούσαν ανθρώπους και γάτες μέσα σε δεμένα τσουβάλια στη θάλασσα, σημαίνει πρώτα απ όλα αγώνες του λαού κατά των αιτιών και των δυνάμεων που οδήγησαν στην γένεση του φασισμού και την αναπαραγωγή του στις σημερινές συνθήκες ως την κατάργησή τους.
Τιμή στα θύματα των τόπων εξορίας όπως το Αουσβιτσς,που απελευθέρωσε ο τιμημένος κόκκινος στρατός σημαίνει αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας,ανάδειξη των αιτιών που προξενούν το φασισμό και το ναζισμό,κατάργηση των των λευκών κελιών της Τουρκίας και του Ισραήλ,του Αμπού Γκράϊμπ και του Γκουαντανάμο (που δεν είναι Αμερικανική βάση όπως της Σούδας,αλλά Αμερικανικό έδαφος,να 'ναι καλά ο Μπατίστα που υπόγραφε αποικιοκρατικές συμβάσεις).Τιμή στη μνήμη των θυμάτων του Αόυσβιτς,σημαίνει πως βάζοντας στην ίδια μοίρα τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, με το ανώτερο έως και σήμερα εποικοδόμημα που υπήρξε μέχρι σήμερα στην ανθρωπότητα που έδωσε πάνω από 20.000.000 κορμιά για να καταργηθεί ο φασισμός είναι ύβρης αν όχι συνειδητό έγκλημα για όλη την ανθρωπότητα!!!

Ράδιο Κολλεκτίβα.

Όσον αφορά το ζήτημα του ενλόγω ντοκυμαντέρ παραθέτουμε τμήμα άρθρου και σύνδεσμο του άρθρου του Ν. Μπογιόπουλου απ' το σημερινό Ριζοσπάστη που μας βρίσκει 100% σύμφωνους.

Το «στόρι» είναι γνωστό εδώ και 65 χρόνια: «Οι δολοφόνοι Μπολσεβίκοι και ο αιμοδιψής Στάλιν που το 1940 εκτέλεσαν 20.000 Πολωνούς αιχμαλώτους αξιωματικούς». Υπάρχει όμως κάτι, που μας αφορά όλους, και είναι τούτο: Για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση, η προπαγάνδα του Γκαίμπελς γύρω από την υπόθεση του Κατίν, σε συνδυασμό με τα ψέματα του γιελτσινικού καθεστώτος μετά την πτώση της ΕΣΣΔ, βρήκαν τέτοια ανταπόκριση και τέτοια προθυμία να παρουσιαστούν σαν «αλήθεια». Το γεγονός ότι ο τηλεοπτικός σταθμός «Αλφα», που ενστερνίστηκε τους ισχυρισμούς της (ναζιστικής) Γερμανίας, ανήκει πλέον σε γερμανικά κεφάλαια, ενδεχομένως να είναι άσχετο. Πάντως, το καταγράφουμε...

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Οι Αγροτικές κινητοποιήσεις και η γραμμή πάλης της ΠΑΣΥ

Εντάξει τους έστειλαν τους ανθρώπους στο στόμα του λύκου για να τους "περιποιηθεί" η κυβέρνηση σαν εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου, όπως βλέπει "τον εχθρό λαό" εδώ και χρόνια, όχι μόνο αυτή αλλά και η προηγούμενη φυσικά...
Επιλέξαμε (όχι τυχαία φυσικά) να μην γράψουμε τίποτα για την "απόβαση"(όπως την ονόμασαν στελέχη της ΝΔ στα Χανιά, ξεχνώντας εσκεμμένα ότι και αυτοί συνέβαλαν σε αυτό πετώντας τη μπάλα στην εξέδρα και εκατοντάδες χημικά και πολύ περισσότερο ξύλο από τα ΜΑΤ) των συμπατριωτών μας αγροτών στην Αθήνα.
Επιλέξαμε να είμαστε στο δρόμο και να συμπαρασταθούμε έμπρακτα στα δίκαια αιτήματα τους στην πλατεία της Δημοτικής Αγοράς μαζί με την ΠΑΣΥ, βάζοντας και το ζήτημα της ΚΑΠ, που μόνο αυτή βάζει.
Οι αγρότες της Κρήτης στην πλειοψηφία τους περιορίστηκαν στα κελεύσματα της ΓΕΣΑΣΕ και των τεσσάρων Ομοσπονδιών του νησιού που είναι ΠΑΣΟΚοκρατούμενες, δηλαδή πραγματοποίησαν αιτήματα μακρυά απ' τις αιτίες που προέρχεται η φτώχεια τους και η φυγή τους από την ίδια τους τη γη, την ΚΑΠ, βγάζοντας λάδι την Ε.Ε.
Αυτό ήθελαν και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ και τα στελέχη του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, που περιφέρονταν γύρω απ' αυτούς με το σύνθημα "ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ", θα είδατε προφανώς τον βουλευτή Χανίων του ΠΑΣΟΚ κ.Σκουλάκη στο you tube που δήλωνε και αγρότης και "κομμουνιστής", όταν έπεσε δυστυχώς γι' αυτόν πάνω σε αγρότες της ΠΑΣΥ που τον έκαναν του αλατιού ξεμασκαρεύοντας τον.
Φυσικά πάνω στο σύνθημα "ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ", κρύβονταν εντεχνιέντως οι αιτίες που προξενούν και γεννούν το ίδιο το πρόβλημα, αιτίες που σχετίζονται αποκλειστικά στην πολιτική της Ε.Ε.
Όλοι μαζί ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά καλλιεργούσαν το κλίμα του αδικημένου κρητικού αγρότη σε σχέση με όλους τους άλλους.
Πάνω σε αυτό το σύνθημα που απομονώνει το ζήτημα στα στενά τοπικά χαρακτηριστικά(που υπάρχουν, αλλά δεν λύνονται έτσι), περιορίστηκαν στο γιατί πήραν οι άλλοι στη Θεσσαλία πχ και δεν πήραμε εμείς;
Με αυτό το αποπροσανατολιστικό σύνθημα οι μεγαλοπαράγοντες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στην Κρήτη, προετοίμασαν την άνοδο την Αθήνα. Ωστόσο η κυβέρνηση τους "περίμενε" στη γωνία για να τους χτυπήσει. Εδώ οι παράγοντες των δυο μεγάλων κομμάτων και ο κ. Αλαβάνος έχουν μεγάλες ευθύνες γιατί όλοι τους γνώριζαν πως η κυβέρνηση θα χτυπήσει "τον εχθρό λαό".
Η πραγματικότητα έδειξε πως οι εν λόγω παράγοντες μαζί με την ηγεσία των τεσσάρων ομοσπονδιών της Κρήτης και τον πρόεδρο της ΓΕΣΑΣΕ, προτίμησαν οι αγρότες της Κρήτης να συναντήσουν τα ΜΑΤ,(μη μας κάνουν τις "αθώες περιστερές" πως δεν το περίμεναν), παρά να μείνουν στα μπλόκα και τα μέλη της ΠΑΣΥ, να τους "δηλητηριάζουν" τη συνείδηση με την ΚΑΠ και ΕΕ. Εμείς λέμε και τον υπουργό να συναντούσαν τι θα λύνονταν; Στη πραγματικότητα τα ίδια προβλήματα θα τα συναντούσαν ξανά μέσα σε ένα χρόνο(για να μην πούμε λιγότερο), εξάλλου είναι πια "τοις πάσι γνωστό", ότι κάθε διάλογος είναι μια απάτη και ότι το δίκιο στους δρόμους και μόνο στους δρόμους βρίσκεται.
Η βάναυση συμπεριφορά των ΜΑΤ είναι γνωστή εδώ και χρόνια και βλέπουν το λαό μόνο ως εχθρό, η καταστολή είναι κανόνας και τα δάκρυα του ΓΑΠ μπροστά στις κάμερες θέλουν να χτυπήσουν στο χαμηλό υπογάστριο του λαού, γιατί επί της διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, χτυπήθηκαν συνταξιούχοι, τα ΜΑΤ, "έσφαζαν" λάστιχα, επί ΠΑΣΟΚ έως το 2004 και με βάση τα κελεύσματα της ΕΕ υπέγραφαν δεκάδες οδηγίες που αφορούν τον εχθρό λαό....
Θάλαμο αερίων θα έκαναν τον Πειραιά κάθε είδους υφυπουργοί του Ευρωμονόδρομου και το λαϊκό κίνημα έχει εμπειρίες, είτε αυτοί λέγονται Ρωμαίοι, είτε λέγονται Χρυσοχοϊδηδες, είτε λέγονται Βουλγαράκηδες, είτε Μαρκογιαννάκηδες.
Φυσικά μέσα στους θαλάμους αερίων από τα χημικά, την κτηνώδη βια και καταστολή των ΜΑΤ και της κυβέρνησης, ενάντια στους αγρότες, εδώ στη Κρήτη τα τοπικά κανάλια παρουσίασαν το χτύπημα εισβάρος της τιμής της Κρήτης, πετώντας την μπάλα ακόμη πιο μακρυά απ' την εξέδρα, έξω απ' το στάδιο λέμε εμείς.
Οι μικρομεσαίοι αγρότες της Κρήτης, της Ηπείρου, της Πελοποννήσου, της Στερεάς, της Θεσσαλίας, της Μακεδονίας, της Θράκης, των νησιών του Β.Α. του κεντρικού Αιγαίου, των Δωδεκανήσων και του Ιονίου, έχουν κοινά προβλήματα ανεξάρτητος περιφέρειας και καλλιέργειας και ο εχθρός τους είναι η ΚΑΠ και η ΕΕ , που θέλει να τους στείλει στο 3% του ενεργού πληθυσμού απ' το 22% που ήταν το 1990, όλα τα άλλα είναι καλλωπισμός των αναδιαρθρώσεων.
Επίσης τα ψίχουλα που δόθηκαν είναι τα ίδια του 2006 και δεν λύνουν τίποτα, εξάλλου δεν δίνονται σε μικρομεσαίους αγρότες, που την ΕΕ, την κυβέρνηση, τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ δεν τους αφορούν....


Ράδιο Κολλεκτίβα.

Η ΠΑΣΥ έδειξε για άλλη μια φορά την αγωνιστική της συνέπεια στον αγώνα για την προάσπιση των συμφερόντων της μικρομεσαίας αγροτιάς. Τις δύο προηγούμενες βδομάδες που η αγροτιά βγήκε μαζικά στους δρόμους του αγώνα, φάνηκε ακόμη πιο ξεκάθαρα πως μέσα στο κίνημα της αγροτιάς συγκρούονται δυο γραμμές πάλης: Η μια είναι η γραμμή που επιδιώκει να προωθήσει τις απαιτήσεις των μεγαλοαγροτών και όσων ονειρεύονται μεγάλες αγρομπίζνες. Η άλλη είναι η γραμμή πάλης υπέρ των συμφερόντων των μικρομεσαίων αγροτών.
Η μια γραμμή εκπροσωπείται από τις ηγεσίες των ΠΑΣΕΓΕΣ, ΓΕΣΑΣΕ και ΣΥΔΑΣΕ και τα ηγετικά αγροτοσυνδικαλιστικά στελέχη της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΝ. Η συγκεκριμένη γραμμή έδειξε στη διάρκεια και αυτών των κινητοποιήσεων πόσο μακριά από τα συμφέροντα των μικρομεσαίων αγροτών είναι. Οι παραπάνω έδειξαν ότι κινούνται στην πεπατημένη της αντιαγροτικής πολιτικής, που συνδιαμορφώνουν οι κυβερνήσεις των κρατών - μελών της ΕΕ με την ΚΑΠ κινούμενες στο πλαίσιο και του ΠΟΕ. Εδειξαν ότι ενδιαφέρονται για τους μεγαλοεπιχειρηματίες αγρότες και τα μονοπώλια στην αγροτική οικονομία. Εδειξαν ότι οι διεκδικήσεις τους επιχειρούν να «ρίξουν» τους μικρομεσαίους αγρότες, επιταχύνοντας το ξεκλήρισμά τους. Αλλωστε, αυτόν το στόχο υπηρετούν οι θέσεις για το «μητρώο αγροτών» και τη στήριξη των «κατά κύριο επάγγελμα αγροτών». Επιπλέον, έδειξαν ότι στο κρίσιμο σημείο εγκαταλείπουν και υπονομεύουν τον αγώνα, όπως έγινε στο μπλόκο των Τεμπών και αλλού.
Η άλλη γραμμή είναι αυτή της ΠΑΣΥ και των δυνάμεων που συσπειρώνονται γύρω της. Η γραμμή αυτή συγκρούεται με την αντιαγροτική πολιτική της ΕΕ και της ΚΑΠ, καθώς και με τον ΠΟΕ. Η γραμμή πάλης της ΠΑΣΥ θέτει καίρια αιτήματα, σε όφελος της αγροτιάς. Αιτήματα επιβίωσης και ενίσχυσης της αγροτικής δουλειάς και παραγωγής, όπως, π.χ., καθιέρωση κατώτατων εγγυημένων τιμών, μείωση του κόστους παραγωγής, ουσιαστική ρύθμιση των χρεών, προστασία της εγχώριας παραγωγής, να δίνονται οι επιδοτήσεις στην παραγωγή και να αναπροσαρμόζονται τιμαριθμικά με βάση τις πραγματικές ανάγκες των παραγωγών και πολλά άλλα. Ακόμα, η γραμμή πάλης της ΠΑΣΥ απαντά στις σημερινές ανάγκες, συμβάλλοντας στο άνοιγμα του δρόμου ανάπτυξης που θα υπηρετεί τους μικρομεσαίους αγρότες και τις οικογένειές τους. Η ενίσχυση αυτής της γραμμής και η αποδυνάμωση του συνδικαλισμού της υποταγής θα δώσει ώθηση στην οργάνωση της αγροτιάς, στη δημιουργία μαζικών, ισχυρών αγροτικών συλλόγων και επιτροπών αγώνα και θα συμβάλει στην ανασύνταξη του αγροτικού κινήματος, στην αποτελεσματικότητα της πάλης.
Η γραμμή πάλης της ΠΑΣΥ αναδεικνύει και μιαν ακόμα διάσταση: Την αναγκαιότητα ενίσχυσης της κοινής δράσης και οικοδόμησης της κοινωνικής συμμαχίας ανάμεσα στη μικρομεσαία αγροτιά, στην εργατική τάξη και τους αυτοαπασχολούμενους της πόλης, στις μαζικές αγωνιστικές οργανώσεις της νεολαίας, των γυναικών. Η αντιαγροτική πολιτική της ΕΕ και των ελληνικών κυβερνήσεων είναι κομμάτι μιας συνολικότερης αντιλαϊκής πολιτικής, που καταδικάζει στην ανέχεια και την ανεργία τους εργαζόμενους, χρεοκοπεί τους αυτοαπασχολούμενους επαγγελματοβιοτέχνες. Η μικρομεσαία αγροτιά πρέπει να συσπειρωθεί στην ΠΑΣΥ μαζικά. Με την ΠΑΣΥ θα κατακτά την κοινή πάλη της με τους εργάτες και αυτοαπασχολούμενους της πόλης, με στόχο την ανατροπή της πολιτικής των μονοπωλίων, γιατί μόνον έτσι θα ανατραπεί και η αντιαγροτική - αντιλαϊκή πολιτική, για να ανοίξει ο δρόμος εφαρμογής μιας φιλολαϊκής πολιτικής που θα συμφέρει και τη μικρομεσαία αγροτιά.

Ριζοσπάστης.

ΥΓ* ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠ' ΤΟΝ Κ. ΒΑΞΕΒΑΝΗ ΣΤΟΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΑΛΦΑ, ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ "ΓΚΑΤΙΝ" ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ.
ΑΠΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ, ΟΙ ΓΚΕΜΠΕΛΙΚΈΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΘΕΝΟΝΤΑΙ ΑΝΕΡΥΘΡΙΑΣΤΑ ...

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Η μάχη του Στάλινγκραντ

“Στον πόλεμο νικά όποιος διαθέτει περισσότερες εφεδρείες, περισσότερες πηγές δύναμης, περισσότερη σταθερότητα στη λαϊκή μάζα”. Λένιν.

Η μάχη του Στάλινγκραντ δεν υπήρξε μόνο η μεγαλύτερη μάχη στο “ανατολικό μέτωπο” τόσο σε χρόνο και αποφασιστικότητα, όσο και στις μέθοδες των μαχών συνολικά σε ολόκληρο το Β' Παγκόσμιο πόλεμο. Η μάχη του Στάλινγκραντ αντικειμενικά υπήρξε η μεγαλύτερη μάχη της έως σήμερα ιστορίας, στην οποία συγκρούστηκαν οι δυο μεγαλύτερες στρατιωτικές μηχανές της εποχής.

Η μάχη του Στάλινγκραντ δεν υπήρξε καν η απαρχή της νίκης του κόκκινου στρατού επί της μεγαλύτερης ιμπεριαλιστικής στρατιωτικής μηχανής της εποχής(αυτό είχε ήδη διαφανεί απ' τις απαρχές της εισβολής στην Σοβιετική Ένωση στις 22/6/1941, στη μη επίτευξη της λύσης της πολιορκίας του Λένινγκραντ, αλλά και την επική μάχη της Μόσχας) , υπήρξε όμως το ελατήριο εκείνο που συσσωρεύθηκε στην οπισθοδρόμηση του τόσο πολύ, όσο ήταν ικανό στην εμπροσθοδρόμηση του να αποτελέσει την αρχή της αντεπίθεσης του τιμημένου κόκκινου στρατού με τελική κατάληξη το Βερολίνο στις 9/5/1945, όπου και έληξε ο Β' Παγκόσμιος πόλεμος επί Ευρωπαϊκού εδάφους.
Η μάχη του Στάλινγκραντ ήταν μια εξάμηνη εποποιία του Σοβιετικού Λαού και ιδιαίτερα των κομμουνιστών που πρωτοστάτησαν σε μια μάχη ανάμεσα σε πτώματα , λάσπες, χιόνι, πολικό ψύχος και καμπίσια ζέστη, αλλά και κατεστραμμένα κτήρια. Σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο μέρα με τη μέρα, ώρα με την ώρα, συγκρούονταν δυο απ' τους καλύτερους τακτικούς στρατούς της εποχής.
Οι μάχες σώμα με σώμα γύρω και μέσα στα κατεστραμμένα οικοδομικά τετράγωνα, ξεκίνησε με τα τελειότερα και πιο σύγχρονα όπλα της εποχής με τακτικές και στρατηγικές πρωτοφανέρωτες έως τότε, περνώντας εκεί που κάθε σοβαρός στρατιωτικός γνωρίζει στις μάχες που γέννησαν το πεζικό, τις μάχες με μόνο όπλο το ξίφος που στην προκειμένη ήταν οι ξιφολόγχες, καταλήγοντας αρχικά στην περικύκλωση 22 μεραρχιών και δεκάδων ανεξάρτητων μονάδων της 6ης και της 4ης τεθωρακισμένης στρατιάς (330.000 Γερμανοί, Ιταλοί, Ρουμάνοι), στις 23 Νοέμβρη του 1942 και στη επιχείρηση "Ουρανός"η οποία ουσιαστικά αιχμαλώτισε 91.000 στρατιώτες και αξιωματικούς ανώτερους και ανώτατους στις 2/2/1943. Η μάχη του Στάλινγκραντ ήταν δε η σκυτάλη του κόκκινου στρατού για τις επόμενες μεγαλύτερες μάχες της ιστορίας και του Β' Παγκοσμίου πολέμου όπως η μεγαλύτερη αρματομαχία όλων των εποχών τη "ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΚΟΥΡΣΚ", τη μεγαλύτερη Αερομαχία της Ιστορίας, τη ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΤΑΜΑΝ, την απελευθέρωση του Καυκάσου, της Ουκρανίας, της Λευκορωσίας(επιχείρηση Μπαγκρατίον) και μια σειρά άλλες μάχες που πραγματοποιήθηκαν στο ανατολικό μέτωπο και πέρα από αυτό, που αιχμαλώτισε και εξαφάνισε πάνω από 618 μεραρχίες των ναζί και ουσιαστικά κατέβασε τη λαομίσητη σβάστικα απ' τα κυβερνητικά κτήρια της ευρωπαϊκής Ηπείρου.

Ράδιο Κολλεκτίβα

Στις 2 Φλεβάρη 1943 ολοκληρώθηκε η εποποιία του Στάλινγκραντ. Ο Κόκκινος Στρατός, ο σοβιετικός λαός, αντιμετώπισαν σε μια μάχη σώμα με σώμα, κτίριο με κτίριο, δρόμο με δρόμο, τις χιτλερικές στρατιές μέχρι την τελική νίκη και επικράτηση. Δεν ήταν μια ακόμη μάχη του Β' Παγκόσμιου Πολέμου, αλλά, όπως τη χαρακτήρισε ο ηγέτης των μπολσεβίκων Ι. Β. Στάλιν, «η μεγαλύτερη στην ιστορία των πολέμων». Η νίκη της, άλλαξε ριζικά το ρου του πολέμου. Εδωσε «φτερά» στον ηρωικό σοβιετικό λαό που αντεπιτέθηκε σε όλο το μήκος του Ανατολικού Μετώπου. Παράλληλα, ενίσχυσε, ηθικά και ουσιαστικά, τα εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα σε όλη την κατεχόμενη Ευρώπη. Και, τη μάχη αυτή, ο σοβιετικός λαός, με πρωτοπορία τους κομμουνιστές και τις κομμουνίστριες, την έδωσε μόνος του. Χωρίς καμιά βοήθεια από τις κυβερνήσεις των ΗΠΑ και Μεγάλης Βρετανίας, οι οποίες έδρασαν με καθαρά υπονομευτικό τρόπο, αρνούμενες να ανοίξουν δεύτερο μέτωπο.

Η μάχη του Στάλινγκραντ, χωρίζεται σε δύο μεγάλες περιόδους. Την αμυντική μάχη από τις 17 Ιούλη έως τις 18 Νοέμβρη, όπου ο Κόκκινος Στρατός ήταν αμυνόμενος και την επιθετική από τις 19 Νοέμβρη μέχρι τις 2 Φλεβάρη 1943, όπου περνά στην αντεπίθεση και κατακτά την τελική νίκη.
Στις 4 Οκτώβρη οι μάχες γίνονταν μέσα στα ίδια τα εργοστάσια. Στα μέσα Οκτώβρη οι συγκρούσεις γενικεύτηκαν σε όλη την πόλη και είχαν χαρακτήρα αγώνα σώματος προς σώμα. Οι μάχες γίνονταν στους δρόμους της πόλης, στα σπίτια, στα εργοστάσια και στη δεξιά όχθη του Βόλγα. Ηταν αδιάκοπες, μέρα και νύχτα. Οι Γερμανοί προσπάθησαν και το Νοέμβρη να ολοκληρώσουν την κατάληψη του Στάλινγκραντ, αλλά απέτυχαν κάτω από τη σθεναρή αντίσταση του Κόκκινου Στρατού και του σοβιετικού λαού, που ενίσχυε τους πολιορκημένους με κάθε τρόπο και μέσο. Στο τέλος της αμυντικής περιόδου, ο Κόκκινος Στρατός κρατά σταθερά τις θέσεις του βόρεια του εργοστασίου τρακτέρ, το εργοστάσιο «Μπαρικάντι» και τα βορειοανατολικά οικοδομικά τετράγωνα του κέντρου της πόλης. Το μέτωπο στο Στάλινγκραντ σταθεροποιούνταν. Η γερμανοφασιστική διοίκηση πείστηκε πια πως δεν μπορεί να επιτύχει την εκπλήρωση των αντικειμενικών της σκοπών και δόθηκε διαταγή να περάσει στην άμυνα. Ετσι, αποφάσισε να κρατήσει τα στρατεύματα στις θέσεις τους, μέχρι την άνοιξη του 1943, οπότε υπολόγιζε να τα ενισχύσει και να ξαναρχίσουν την επίθεση. Οι Γερμανοί περίμεναν ότι ύστερα από τόσο σκληρές και αιματηρές συγκρούσεις τα σοβιετικά στρατεύματα δε θα μπορούσαν να ενεργήσουν οποιαδήποτε σοβαρή επιχείρηση για πολύ χρόνο.
Ωστόσο, η σοβιετική διοίκηση, ακόμα και όταν διεξάγονταν οι σκληρές αμυντικές μάχες, σχεδίαζε τις μελλοντικές επιχειρήσεις και συγκέντρωνε δυνάμεις και μέσα για μεγάλη αντεπίθεση. Στις 13 Νοέμβρη, εγκρίθηκε από την ανώτατη διοίκηση και το γενικό επιτελείο σχέδιο με την κωδική ονομασία «Ουράν», που προέβλεπε την κύκλωση και εξόντωση του εχθρού στο Στάλινγκραντ. Το σχέδιο εγκρίθηκε από την ανώτατη διοίκηση με επικεφαλής τον Ι. Β. Στάλιν. Μέσα σε λιγότερο από 72 ώρες, στις 20 Νοέμβρη 1942, είχε σχηματιστεί ο κλοιός γύρω από τις χιτλερικές στρατιές, με μιαν αιφνιδιαστική και τέλεια οργανωμένη επίθεση του Κόκκινου Στρατού. Οι μάχες συνεχίστηκαν, σκληρές, μέχρι τα τέλη Γενάρη, οπότε παραδόθηκε η επίλεκτη 6η Στρατιά των χιτλερικών και στις 2 Φλεβάρη, ολοκληρώθηκε η συντριβή.
Στη διάρκεια της μάχης, οι στρατοί του φασιστικού συνασπισμού έχασαν το 25% της δύναμης που είχαν παρατάξει στο σοβιετογερμανικό μέτωπο. Η συντριβή των Γερμανών στο Βόλγα σήμαινε την αρχή της αποφασιστικής στροφής στο Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο και σε όλο το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Εως τη μάχη του Στάλινγκραντ, στην ιστορία των πολέμων, δεν υπήρξε ποτέ περίπτωση κύκλωσης και ολοκληρωτικής καταστροφής τόσο μεγάλης στρατιωτικής δύναμης.



Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Τα «χρυσά κουτάλια»

Η είδηση ότι δύο εκατομμύρια Ελληνες είναι κάτω απ' το όριο της φτώχειας, δε μας προκαλεί κάποια έκπληξη. Αντιθέτως, θα μπορούσαμε να τη χαρακτηρίσουμε ως... φυσική συνέπεια των πολιτικών που ακολουθούν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, όλα αυτά τα χρόνια. Είναι αυτά τα χρόνια που - αν θυμάστε - «σφίγγαμε το ζωνάρι», αλλά για να φάμε μετά, με «χρυσά κουτάλια» ως Ευρωπαίοι. Βέβαια, στην Ευρώπη των 27 είμαστε ο δεύτερος πιο φτωχός λαός μετά τη Λετονία - σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία που δίνονται στη δημοσιότητα. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, αυτή η πραγματικότητα, δεν αφορά μόνο τους ανέργους, αλλά ακόμη και μακροχρόνια εργαζόμενους, ενώ, στο ίδιο, αναφέρεται, πως η αγοραστική δύναμη έχει «γυρίσει» 25 χρόνια πίσω. Δηλαδή, στην ίδια εποχή που οι θεωρίες περί «χρυσών κουταλιών», έκαναν την εμφάνισή τους. Ευτυχώς, αυτές οι εποχές πέρασαν ανεπιστρεπτί...

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2008

ΟΤΑΝ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΠΕΝΘΕΙ, ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΕΡΔΙΖΕΙ


Σύντροφοι Red Bloggers βάλτε τη φώτο στα blogs σας ως ένδειξη ταξικού μίσους. Ως πότε οι εργάτες θα θρηνούν θύματα;

Το κεφάλαιο δολοφονεί και εμείς ψάχνουμε το κατάλληλο προθυπουργό στις δημοσκοπήσεις.
Ο κατάλογος ατελέιωτος απλά πάρτε μια μικρή γεύση των εργατικών ατυχημάτων απο διάφορες περιόδους, δείτε επίσης ποιός είναι με τους εργάτες, πάλι το ΚΚΕ απέραντα μόνο του να παλεύει, αλλά αυτό είναι το κόμμα της εργατικής τάξης και απέναντι του όλοι οι άλλοι.
Απ' τη μία τα εργατικά εγκλήματα και οι πάτρωνες
14/6/2007 1. Δύο νεκροί και τρεις τραυματίες
2. Βαρύς ο φόρος αίματος στη Θεσσαλονίκη.Δυόμισι χιλιάδες εργατικά ατυχήματα από το 1990 μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 1997 έγιναν στο Νομό Θεσσαλονίκης, από τα οποία τα 70 ήταν θανατηφόρα!
12/7/2008 3. Απροστάτευτοι οι εργαζόμενοι στους τόπους δουλειάς
Οπως αποκάλυψε ο «Ρ», οι επαγγελματικές ασθένειες που «θερίζουν» τους εργαζόμενους στη χώρα μας, στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν καταγράφονται πουθενά, ούτε αναγγέλλονται ποτέ.
19/9/2002 4. Αυξάνονται τα εργατικά ατυχήματα
Σημαντική αύξηση του αριθμού των εργατικών ατυχημάτων σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2001 σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε το Περιφερειακό Κέντρο Πρόληψης...
16/1/2000 5. Κάθε τέσσερις μέρες κι ένας νεκρός εργάτης!
Στον τρομακτικό αριθμό των 20.046 ανήλθαν τα εργατικά ατυχήματα το 1997, σύμφωνα με τα τελευταία επίσημα στοιχεία του ΙΚΑ, ενώ την ίδια χρονιά 80 εργαζόμενοι έχασαν την ίδια τους τη ζωή.
4/6/2006 6. Εγκλήματα με πολιτική σφραγίδα!!!
Το ξεκλήρισμα και το σακάτεμα εργαζομένων, τα λεγόμενα εργατικά «ατυχήματα», δεν είναι απόρροια της «κακιάς της ώρας», ούτε τυχαία συμβάντα, αλλά οφείλονται στην πολιτική των κυβερνήσεων του μεγάλου κεφαλαίου.
1/11/2001 7.Ιδιαίτερα βαρύς ο «φόρος» αίματος
Εξι στα δέκα εργατικά ατυχήματα στην Ελλάδα δε δηλώνονται από τους εργαζόμενους, αποκαλύπτει η Γιουροστάτ, η στατιστική υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ενωσης, στην έκθεσή της που παρουσίασε χτες.
3/11/2001 8. Διαπιστώνουν το πρόβλημα και «αγνοούν» τις αιτίες!!!
Στη γραμμή της συγκάλυψης των πραγματικών αιτιών των εργατικών ατυχημάτων κινήθηκαν οι ομιλητές σε ημερίδα που οργάνωσε χτες το ΤΕΕ.

Και απ' την άλλη το κόμμα των εργατών!!!
Να και τα μέτρα για την προστασία των εργατών που ζήτησε πάλι το ΚΚΕ και βρήκε πάλι τοίχο στις 16/1/2001
Το θέμα της έλλειψης μέτρων ασφαλείας στους χώρους εργασίας μετά και τα πρόσφατα θανατηφόρα εργατικά ατυχήματα, λόγω της εργοδοτικής ασυδοσίας, φέρνει στη Βουλή ο βουλευτής του ΚΚΕ Νίκος Γκατζής.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΣΥΣΙΑΣΕ Ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 2000-2005 ΕΙΧΑΜΕ 33.000 ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΕΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ,ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ 851 ΗΤΑΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή