20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Οι Αρουραίοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Οι Αρουραίοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Αφιερωμένα στο κάθε λογής Μπουμπούκο....

Με αφορμή αυτόν αλλά όχι κυρίως αυτόν (δεν έχει σημασία το πρόσωπο, εξάλλου το ζήτημα δεν είναι προσωπικό αλλά τι προωθείται και μαγειρεύεται από την κυρίαρχη ιδεολογία και εκφράζεται σε ένα ορισμένο βαθμό από αυτόν και τους ομογάλακτους του) δε θα γράψουμε πολλά.
Όλοι αυτοί όπως ο ευαίσθητος αντικομμουνιστής, φωνακλάς, δημοσιογράφος, εκδότης, βουλευτής και υποψήφιος περιφερειάρχης του ΛΑ.ΟΣ. θέλουν αν γίνονταν και ως δια μαγείας να εξαφανιστούν οι κομμουνιστές και να αδειάσει η χώρα από αυτούς και τους μετανάστες (που τους θέλουν τσάμπα και χωρίς κανένα δικαίωμα, ασχέτως του τι λένε).
Όλοι αυτοί όπως αυτός είναι γνωστό ότι ζουν και αναπνέουν με το μετεμφυλιακό πνεύμα ως βέροι μισάνθρωποι(αυτό είναι όλοι οι ρατσιστές) και οπαδοί του χυδαίου αντικομμουνισμού.
Όλοι αυτοί όπως ο "ιστορικός - δημοσιογράφος - τηλεπερσόνα" που έχουν κάνει καραμέλα τις "ιστορικές" ανακρίβειες του Κ. Παπαρρηγόπουλου[(δηλαδή τις υποκειμενικές παρα-ιστορικές αναγωγές του σε επίσημη επιστήμη τις ιστορίας και μάλιστα του Ελληνικού κράτους) αυτού που διατύπωσε την ιστορική συνέχεια του έθνους, (γι' αυτόν δεν υπήρχαν επιμειξίες κλπ) από τις πόλεις κράτη της αρχαίας Ελλάδας, την Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία(το λεγόμενο Βυζάντιο και το νέο Ελληνικό κράτος)].
Όλοι αυτοί όπως ο "ιστορικός - δημοσιογράφος - τηλεπερσόνα" είναι γνωστοί οπαδοί του "Στρατάρχη" Παπάγου, του παρακρατικού ΙΔΕΑ, της καρφίτσας και της επταετίας, του Μεταξικού καθεστώτος και του ασφαλίτικου εγκολπίου του Μανιαδάκη, των κατοχικών κυβερνήσεων Τσολάκογλου, Ι. Ράλλη και Κ. Λογοθετόπουλου, όλων των κυβερνήσεων της οικογένειας Παπανδρέου, θαυμαστές του Κωνσταντίνου Πλεύρη και φίλοι του ιού του, ξιφουλκούν ενίοτε(θα λέγαμε πολύ συχνά, μα πάρα πολύ συχνά) με προβοκατόρικες αντικομμουνιστικές επιθέσεις αντλούμενες και από την "αγαπημένη τους" Ελευθεροτυπία
Όλοι αυτοί καμιά φορά πέραν του επιστημονικού αντικομμουνισμού που κάνει η εν λόγω εφημερίδα, σαν ταύροι σε υαλοπωλείο το γυρίζουν σε χυδαίους συνειρμούς επαναφοράς του ιδιωνύμου, αλλά και του χοντροκομμένου αντικομμουνισμού της δεκ' του '50(που είναι κατά τα φαινόμενα και η αγαπημένη τους διαδικασία), σε τέτοιο βαθμό που καμία φορά ξεφεύγουν φτάνοντας να υμνούν τους Χίττες, τα Τάγματα Ασφαλείας και τους συνεργάτες των κατακτητών.
Όλοι αυτοί είναι οπαδοί των μακιαβελικών λογικών "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" και το "μοναστήρι να είναι καλά... και οι καλογέροι χίλιοι"(δεν έχει σημασία αν αυτό έχει δώσει "υπό κατοχή" και εκμετάλλευση στα μονοπώλια άπαντα, αρκεί να είναι καλά).....
Στους εν λόγω που δεν είναι μόνο αυτοί(και κυρίως όχι αυτοί, κάπου εκεί είναι και η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μαζί με την ντόπια μεταπρατική και παρασιτική πλουτοκρατία)τους αφιερώνουμε τα παρακάτω video και τους υπενθυμίζουμε πως "έτσι κι αλλιώς η γη θα γίνει κόκκινη".
Επίσης για να μην ξεχνιούνται και αυτοί και τα λοιπά φασιστοειδή του χειρίστου είδους, πως ο πατριωτισμός και ο προλεταριακός διεθνισμός πάνε πακέτο, όπως ο εθνικισμός και ο κοσμοπολιτισμός που τόσο δυναμικά υπερασπίζουν και είναι η ίδια(ούτε καν η άλλη)όψη του ίδιου νομίσματος.

ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΤΕ:


ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ:






ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ:

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Μάλλον δεν το ξέραμε.....

Ο Πολύ μεγάλος γνώστης αυτός ο Καρατζαφύρερ, ειδικά της σύγχρονης τεχνολογίας, σαν άλλος μηχανικός Η/Υ(ούτε ταύρος σε υαλοπωλείο να ήταν και μάλιστα στο κοινοβούλιο), θα μας τρελάνει εντελώς.
Μάλλον, η μπούρδα πάει σύννεφο και όταν βρέχει στην "πολυκατοικία" πλημμυρίζει το ημιυπόγειο, πέφτει το ρεύμα λόγω υγρασίας και το καίνε μονίμως και ομαδικώς εκεί πέρα, η κατά πάσα πιθανότητα η προβοκάτσια είναι η πρώτη τους φύση, γιατί δεν εξηγείται αλλιώς τόση "αγραμματοσύνη".
Αυτό που θα δείτε ήταν ανάρτηση του κόκκινου συνιστολόγου Rocean, όχι από ιστολόγιο του προφανώς, (Γιαννάκη συγνώμη που το βάλαμε εδώ, εξάλλου και εσύ το δανείστηκες από τον δημιουργό του) αλλά είναι πολύ καλό μιας και θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι, ειδικά για τα 2.000.000 computer που θα διαγραφεί η μνήμη τους.....
Γιωργάρααααααααα μάλλον δεν το ξέραμε, ας είσαι καλά που μας μπολιάζεις τέτοιες μεγαλοφυείς γνώσεις και ας είμαστε προγραμματιστές.....:)

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη

"Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη" κάπως έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί η όλη χτεσινή κατάσταση από το συφερτό ΜΜΕ και "γνωστών αγνώστων", μικρόφωνων που κραύγαζαν για τις ζημιές και τις Μολότοφ που εκσφενδονίζονταν αφειδώς.
Πραγματικά με τα χτεσινά συμβάντα πιστεύει κανείς απ' αυτούς που καλόπιστα ακολούθησαν τους πετροβολούντες, ότι θα πληρώσουν οι δολοφόνοι; Το αντίθετο θα λέγαμε, το μόνο που κατάφεραν με τη λογική του "αυθόρμητου", (που μόνο αυθόρμητο δεν ήταν), να περισώσουν τους δολοφόνους να φύγει από πάνω τους η δημοσιότητα, να φοβηθεί το λαϊκό κίνημα να κινητοποιηθεί σε όσα του κάνουν το βίο αβίωτο και να αναγεννηθούν τα φασίζοντα αντανακλαστικά ...
Με τα χτεσινά γεγονότα που τα ΜΜΕ τα μεγέθυναν και σε πολλές περιπτώσεις καλλώπισαν το μόνο που κατάφεραν(εσκεμμένα) δεν ήταν η ανάδειξη της δολοφονίας και τα 100 εγκλημάτων της αστυνομοκρατίας απ' το 1980 και μετά, αλλά τα πιο χαμηλά υπογάστρια της κοινωνίας, ούτως ώστε να ζητήσει παραπέρα αστυνομοκρατία.
Χτες το κράτος δια των ΜΜΕ έδωσε ρεσιτάλ αφύπνισης των πιο συντηρητικών αντανακλαστικών της κοινωνίας να τσουβαλιάσει όλες τι κινητοποιήσεις στο επίπεδο των επεισοδίων και φυσικά οι χτεσινές εικόνες να είστε σίγουροι πως θα εγείρουν σε ένα μεγάλο τμήμα του κόσμου περισσότερη αστυνομοκρατία και παραπέρα περιστολή των όσων δημοκρατικών δικαιωμάτων έχουν απομείνει.
Η δήθεν "αυθόρμητες" οργισμένες κινητοποιήσεις αργά η γρήγορα θα εκτονωθούν και το μόνο που θα απομείνει είναι η κρατική βια και τα ΜΜΕ να φωνάζουν πως κάθε αγωνιστική μορφή πάλης καταλήγει εκεί που χτες πρόβαλαν με ιδιέτερο ζήλο, για να χτυπηθεί το οργανωμένο λαϊκό κίνημα. Αυτές τα "αυθόρμητα" οργισμένα χτυπήματα ήταν βούτυρο στο ψωμί στο κράτος, αυτοί που χύνουν κροκοδείλια δάκρυα χρησιμοποιούν τη βία για να χτυπήσουν το οργανωμένο κίνημα. Αυτά τα ψευτοδάκρυα μας οδηγούν στο συμπέρασμα "το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη", από διάφορους...

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008

Αϊ Σιχτίρ Δολοφόνοι

ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΕΡΑ ΑΠ' ΤΟ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΝΑΙ ΡΕ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΤΑ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ;
ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.
ΔΕΙΞΑΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΟΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ "ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ" ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΘΕΙ ΤΟ ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ.
Ο ΛΑΟΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΝ& ΝΑ ΚΑΘΙΣΟΥΝ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΤΟΥΣ" ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΑΡΗ ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ.
Η ΧΤΕΣΙΝΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΗΤΑΝ "ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ" ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ.
Η ΑΥΡΙΑΝΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ.
ΑΣ ΜΗ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΡΧΗ...
ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ, ΕΞΟΠΛΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΝΕΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ 1996, ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΧΟΡΕΥΑΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΑΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ 1998 ΕΝΑ ΣΕΡΒΑΚΙ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΥΛΟΥΜΙ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΕΝΑ ΚΥΠΡΙΟ ΦΟΙΤΗΤΗ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΖΑΡΝΤΙΝΙΕΡΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΑΘΩΩΘΗΚΑΝ ΞΑΝΑ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ ΣΕ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΥΚΑΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΚΑΙ ΜΑΧΑΙΡΩΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΔΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΧΑΙΡΩΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΔΗΛΩΝΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΝΑΖΙ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΠΕΡΥΣΙ ΕΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΑΡΑΤΣΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ΑΠ’ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΦΟΥΣΚΩΝΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΩΝ ΕΛΚΥΣΤΗΡΩΝ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΟΥΔΗΜΟΥ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΤΡΑΒΟΥΝ «ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥΣ» ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΣΤΟ Α.Τ. ΤΗΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ, ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΚΑΛΤΕΖΑ, ΤΟΥ ΚΟΥΜΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΕΧΘΡΟ ΤΟΝ ΛΑΟ
ΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ....

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Μαύρα Κοράκια ντυμένα περιστέρια

Είναι σαν όλους εμάς(σίγουρα), έχει ευαισθησίες(τρομάρα του) και προσεύχεται όλη μέρα, του 'χει κάτσει και το περιστέρι 2-3 φορές. Είναι ο πρόεδρος ενός συνοθυλεύματος και μιας κουστωδίας "εκδοτών", "σκληραγωγημένων παλικαράδων που απαιχθάνονται τα φλωράκια" γιατί υπηρέτησαν στο Μεγάλο Πεύκο και ετοιμάζει "αντάρτικο" ενάντια στους "λαθρομετανάστες"(Η κτηνωδία σ' όλο της το μεγαλείο). Είναι περήφανος για το υποδαπέδιο επίπεδο και κουλτούρα του. Ενδεικτικό της κουλτούρας του οι επιλογές του. Θεωρεί μεγάλες πολιτικές φυσιογνωμίες με τεράστια συμβολή στο "καλλιτεχνικά" ωραίο, τις κάθε λογής αϊδούς, όπως αυτή που έβαλε στα ψηφοδέλτια του το 2007 και μας καλούσαν να τη σταυρώσουμε.
Αυτό το "πράγμα" γιατί δε μπορούμε να το αποκαλέσουμε αλλιώς, σήμερα στη βουλή έδειξε όλο το μισαλόδοξο και επικίνδυνο πρόσωπο του, που εκτός απ' το λαϊκισμό, το ρατσιμό και τη ξενοφοβία , επενδύει τώρα στις απειλές της αυτοδικίας εις βάρος των μεταναστών και της κτηνοδίας προκειμένου να ανεγερθούν εμπορικά φιλέτα στο κέντρο της Αθήνας.

"Αν αφήσουμε αυτή την κατάσταση να κλιμακώνεται θα περάσουμε στην αυτοδικία και είναι ότι χειρότερο για τη δημοκρατία μας να επιτρέψουμε κάτι τέτοιο" Τάδε έφη Γιώργαρος.

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

Turbo injection της πολιτικής η ο πιο μαύρος εκφρατσής του κεφαλαίου;

Σήμερα το πρωί στην εκπομπή του Αυτιά εμφανίστηκε ο "άρχοντας των δαχτυλιδιών"(δε θα πούμε ποιος βρείτε το...) και ανάμεσα σε μια σειρά από πομπώδεις προτάσεις σαν άλλος Ιούλιος Καίσαρας, έβαλε το κερασάκι στη τούρτα. Τι μας είπε ο φορέας του "Αγίου Πνεύματος": Για να λυθεί μια και καλή το πρόβλημα της οικονομικής κρίσης και να μη φτάσει στη χώρα μας αυτή ποτέ, πρέπει να κάνουμε λέει "εργασιοθεραπεία" δηλαδή οι εργαζόμενοι, αυτοαπασχολούμενοι, μικροεπαγγελματίες να δουλεύουμε μια ώρα παραπάνω τη μέρα....
Τι λες ρε Καραμήτρο, δε φτάνει που σύμφωνα με τη Eurostat και όλους τους διεθνείς οργανισμούς είμαστε η πρώτη χώρα στην ΕΕ, σε ξεζούμισμα, εργατικά ατυχήματα, φτώχεια εκμετάλλευση, δουλεύουμε μέρα νύχτα για να τα βγάλουμε πέρα, εσύ ζητάς και άλλες θυσίες για τη πλουτοκρατία όπου τμήμα της είσαι και εσύ...
Στο λέμε καθαρά για να το καταλάβεις και εσύ και τα άλλα turbo injection που καθοδηγείς στα έδρανα του κόμματος σου.
'Οχι μόνο δε θα αφήσουμε να αυξηθούν οι ώρες εργασίας αλλά αν είναι δυνατόν θα τις μειώσουμε κι όλας και με βασικό μισθό 1500 ευρώ, σ' αρέσει δε σ' αρέσει, "θα γίνει και Θάνε ντάλα μεσημέρι"που έλεγε και ο μακαρίτης ο σύντροφος ο Λουλές.
Όσο για τις προτάσεις που κάνεις τάχα για ένα χρόνο τα κόμματα να μην πάρουν τις επιχορηγήσεις, είναι λαϊκισμός του χειρίστου είδους. Ξέρεις πολύ καλά, ότι εκτός του ΚΚΕ ουδείς άλλος είπε όχι στις κάθε τρεις και λίγο αυξήσεις των βουλευτικών αποζημιώσεων για τις οποίες πρωταγωνίστησε ολόκληρη η παρδαλή κοινοβουλευτική σου ομάδα...
Αλλά εσείς όχι μόνο δεν είστε turbo injection της αστικής τάξης στη πολιτική όπως ατυχώς και λανθασμένα αναφέρθηκε παραπάνω, η πιο μαύρη απόχρωση της είστε, ντιπ για ντιπ σκοτάδι.....

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

Χτύπησε πάλι η Αυριανή

Με τόνους από λάσπες, χτύπησε και πάλι η γνωστή εφημερίδα του Ταύρου με στόχο το ΚΚΕ.
Μετά τα "Κότερα" και τις "Βίλες" του Χαρίλαου, τις "ανίερες συμμαχίες", τις "συμφωνίες κάτω απ' το τραπέζι για συνεργασία με τη ΝΔ σε διάφορους δήμους και νομαρχίες", οι γνωστές Γκαιμπελικές μέθοδες του πες-πες κάτι θα μείνει, εμπλέκουν και πάλι το ΚΚΕ, σε ένα φανταστικό σενάριο σαν ένα άλλο press.gr, στην τάχατες υπερψήφιση απ' αυτό για τις βουλευτικές αποζημιώσεις.
Επειδή η αντί-ΚΚΕ επιθέσεις που έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό, γίνονται κατά κύματα και επειδή δε μπορεί να αφήνει κανείς αναπάντητες τέτοιου είδους προβοκάτσιες, αντιγράφουμε επί λέξη την απάντηση του εκπρόσωπου της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΚΚΕ, για τη θέση που πήρε το τιμημένο κόμμα της εργατικής τάξης.

Radio Collectiva.

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
Κατηγορηματικά αντίθετο στην αύξηση της βουλευτικής αποζημίωσης

Την αντίθεση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ σε άμεση η έμμεση αύξηση της βουλευτικής αποζημίωσης επανέλαβε χτες στη Βουλή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Αντώνης Σκυλλάκος, με αφορμή την τροπολογία, στο νομοσχέδιο για το "μαύρο" χρήμα, που αφορά τις αυξήσεις των δικαστικών από τις οποίες συναρτώνται οι αμοιβές των βουλευτών.

«Προκαλείται η κοινή γνώμη σε σχέση με τις αυξήσεις στους βουλευτές», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Αντ. Σκυλλάκος, σημειώνοντας ότι μπορεί να υπάρξει «ειδική απόφαση για να μην ακολουθήσουμε τις αυξήσεις των δικαστικών», «είτε αλλαγή του Ζ ψηφίσματος» και «όχι να ακούμε μόνο ευχές» από την πλευρά των κομμάτων. Παράλληλα επισήμανε πως «αν υπήρχε 1.400 ευρώ μεροκάματο στον ιδιωτικό τομέα δε θα φάνταζαν μεγάλοι οι μισθοί των δικαστικών», που προβλέπονται με τη συγκεκριμένη τροπολογία, σημειώνοντας συνολικά πως «πρέπει να υπάρχει πλαφόν στο όριο των αμοιβών στους ανώτερους δημόσιους λειτουργούς».

Τέλος επισήμανε ότι συνολικά από το θόρυβο που δημιουργείται «βαρύνονται με ευθύνες όλοι, παρότι οι βουλευτές του ΚΚΕ παίρνουν ένα μισθό δημόσιου υπαλλήλου και τα υπόλοιπα αφορούν τις δραστηριότητες του Κόμματος».


Αυτά τα ολίγα για την αποκατάσταση της Αλήθειας......

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2008

Γεώργιος, Ανδρέα, Γεωργίου.


"Μαύρες μέρες θυμίζουν οι δηλώσεις του Γ. Παπανδρέου που ζητά από το ΚΚΕ «ή να συμμορφωθεί ή να βγει στο βουνό» (!) - κλιμακώνοντας την επίθεσή του κατά του ΚΚΕ. Ούτε λίγο ούτε πολύ, φτάνει στο σημείο να ζητά δηλώσεις νομιμοφροσύνης από το Κόμμα, διαγκωνιζόμενος έτσι με το ΛΑ.Ο.Σ. που με ασφαλίτικης έμπνευσης ανακοίνωση συνεχίζει σε αγαστή συνεργασία μαζί του την αντιΚΚΕ προβοκάτσια. Δυναμικό «παρών» στην αντιΚΚΕ προβοκάτσια έσπευσε να δώσει ο βουλευτής της ΝΔ Π. Τατούλης, αξιώνοντας έμμεσα πλην σαφώς την αναστολή λειτουργίας του Κόμματος. Αυτή η άθλια και χυδαία συκοφαντική επίθεση στο ΚΚΕ στόχο έχει και το λαϊκό κίνημα. Οι εργαζόμενοι μαζί με τους κομμουνιστές μπορούν συσπειρωμένοι, με τον αγώνα τους να τη γυρίσουν μπούμερανγκ ενάντια στο σύστημα της πλουτοκρατίας και τα κόμματά της".
Απο το το σημερινό Ριζοσπάστη.

Γεώργιος- Ανδρέα- Γεωργίου



Ιός του μεγαλύτερου λαοπλάνου που εμφάνισε η νεότερη Ελληνική ιστορία και εγγονός του υπεύθυνου για τα Δεκεμβριανά και του "εγώ τσουβάλιασα τους κομμουνιστές", σήμερα μας προτρέπει να πάρουμε τα βουνά.
Δε θα απαντήσουμε με κοσμητικά επίθετα, γιατί δεν έχουμε μάθει να βρίζουμε και δε το κάνουμε ούτε όταν πάμε στο γήπεδο, όταν σε αυτό εν χορό βγάζουν τη χολή τους για τον αντίπαλο σχεδόν οι πάντες.
Δε θα πέσουμε στο επίπεδο τους, δε θα τους κάνουμε τη χάρη, δε θα γίνουμε σαν κι αυτούς.
Απλά να θυμίσουμε ότι είναι απόγονος της πλέον αντικομουνιστικής οικογένειας εν Ελλάδι, που σε κάθε περίοδο που αυτή κυβερνούσε τα ίδια τα γεγονότα της έχουν δώσει αυτό το χαρακτηρισμό.
Ο Παππούς του είναι ο κύριος υπεύθυνος για τα Δεκεμβριανά, εξάλλου και αυτός το είχε δηλώσει χωρίς περιστροφές "εγώ τσουβάλιασα τους κομμουνιστές", "θα τους λιώσω τους αλήτες" και άλλα υψηλού επιπέδου τέτοια καλά. Είναι αυτός που επί διακυβέρνησης του, άνοιξαν ξανά οι τόποι εξορίας, επαναδραστηριοποιήθηκε ξανά το ιδιώνυμο και μια σειρά άλλα γεγονότα.
Ο Πατέρας του ήταν αυτός που με τα συνθήματα του ΚΚΕ το 1981 (όχι της αριστεράς γενικά),βγήκε στη κυβέρνηση εξαπατώντας όσους ο παππούλης του είχε στείλει στους τόπους εξορίας.
Ο μπαμπάκας του ξαναβγήκε κυβέρνηση το 1985 με το φάντασμα της δεξιάς, ξανά εξαπατώντας με αυτό το τρόπο τους βασανισμένους (απ' το παππούλη του ΓΑΠ) και τις οικογένειες τους, με το ευφυολόγημα "Ο γέρος της δημοκρατίας". Τέτοιο θράσος!!!
΄Ήταν πάλι ο μπαμπάκας του, αυτός που έδωσε επισήμως το σήμα για να κυκλοφορήσουν οι προβοκατόρικες συνθηματολογίες της μαζικής αντί-ΚΚΕ επίθεσης "Τι Πλαστήρας τι Παπάγος".
Ήταν και πάλι ο μπαμπάκας του, αυτός που με δική του εντολή ο αλήστου μνήμης Ε. Γιαννόπουλος(τότε υπουργός δικαιοσύνης) επέβαλε το πραξικόπημα του 1986 στη ΓΣΕΕ. Δηλαδή και πάλι ο μπαμπάκας του ήταν ο πρωτομάστορας της διάλυσης του εργατικού κινήματος στο επίπεδο που γνωρίζουμε σήμερα, αυτό του εργατοπατερισμού.
Ήταν πάλι ο μπαμπάκας του, αυτός που εγκατέστησε τον ωχαδερφισμό στη χώρα, του μη διεκδικείς βρε αδελφέ και μην απεργείς για τα δικαιώματα σου δεν ωφελεί, εκτρέφοντας τη λογική που λέει πάρτα απ' το ταμείο μόλις γυρίσει ο εργοδότης τη πλάτη, εξάλλου είναι πιο εύκολο. Ο σοσιαλισμός του ΠΑΣΟΚ μόνο με σωσίες των ληστών είχε σχέση. Αυτά κατάφερε με αυτή την ιδεολογία που καλλιέργησε ο "λαοπρόβλητος ηγέτης" και μπαμπάκας του George(για το ΓΑΠ μιλάμε), την ιδεολογία της εύκολης λύσης της κλεψιάς και της ρεμούλας, για να εγκατασταθούν παντού κάμερες στο μέλλον αφήνοντας το μήνυμα "αυτοί είστε" για το λαϊκό κίνημα και τη διπλά αλυσοδεμένη νέα βάρδια της εργατικής τάξης.
Ήταν πάλι ο μπαμπάκας του, αυτός που έκανε τον αντικομουνισμό επιστήμη και επίσημη ιδεολογία του κράτους, ήταν αυτός που ενώ σου έλεγε σε τιμώ για τους αγώνες σου έσκαβε το λάκκο σου για να σε χώσει μέσα.
Αυτά είναι «τα κάλλη τους» και «το καλό» που έκανε στο λαό και στο τόπο "Η Αγία Οικογένεια" όπως την αποκαλούσαν οι παππούδες του κόμματος.
Όσο για το πρόεδρο της σοσιαλιστικής διεθνούς να του ευχηθούμε να καλλιεργεί πολλές γλάστρες με κάνναβη και κάτω απ την επήρεια της να δίνει κατευθύνσεις για νέου τύπου αντικομουνιστικές επιθέσεις απευθείας απ το κόσμο των παραισθήσεων....
Το ΚΚΕ να μη το ακουμπούν και να μη του δίνουν συμβουλές και οδηγίες, γιατί το ΚΚΕ δεν είναι σα τα μούτρα τους, τους το ξαναλέμε μπας και το καταλάβουν.


Γιάννης Κ.

Πέμπτη 17 Ιουλίου 2008

Πλεύρης vs Tsipras...Ομοιότητες & διαφορές;


Πλεύρης vs Tsipras...Ομοιότητες & διαφορές;

Κωνσταντίνος Πλεύρης:"Ο Μαρξισμός χρήζει ψυχανάλυσης"(Από το βιβλίο του "Περί Κοινωνιολογίας")
Αλέξιος Τσίπρας ο 1ος"Το ΚΚΕ χρήζει ψυχανάλυσης μιας και βλέπει παντού ιμπεριαλιστική περικύκλωση.."

1ον Μπογιοπούλειος διαπίστωση όπως λέει και το λαϊκό στρώμα..
2ον Σχέση ανάμεσα στα δύο πρόσωπα ούτε υπήρχε ούτε πιστεύουμε ότι μπορεί να υπάρξει, ο ένας είναι βαμμένος αντιουμανιστής και ο άλλος βαμμένος οπορτουνιστής.
Εδώ δε γίνεται καμία προσπάθεια εξομοίωσης της σοσιαλδημοκρατίας και του δεξιού οπορτουνισμού με το ναζισμό...αυτά θα τα ακούσετε από άλλους, όχι από εμάς πάντως.
Όμως η Αντί-κομμουνιστική διαπίστωση του καρά-φασίστα(οπαδού των Άουσβιτς-Μπέλσεν κλπ), βρίσκει συνέχεια σε μια αντι-ΚΚΕ διαπίστωση και μάλιστα σε επίπεδο προτροπής για "ψυχανάλυση" από τον οπορτουνιστή αντιφασίστα. Φυσικά και εδώ υπάρχει τεράστια διαφορά. Ό ένας είνα αντι-Κομμουνιστής, Αντί-Μαρξιστής και εθνικιστής από κούνια και ο άλλος Αντί-ΚΚΕ και "κοσμοπολίτης" μέχρι τα μπούνια...

Τα σχόλια δικά σας.....

Τετάρτη 16 Ιουλίου 2008

Επιχείρηση "καθαρά χέρια"

Όλοι όσοι σχετίζονται με ονόματα, πακέτα 100.000.000€, επιταγές, μίζες και μαύρο χρήμα που έπεσε κάτω απ' το χαλί και στα μαύρα ταμεία των κομμάτων τους,(αυτοί τα ονόμασαν έτσι), τώρα ζητάνε να ελεγχθούν οι λογαριασμοί του ΚΚΕ.
Ας διαβάσουν το καταστατικό του ΚΚΕ και ειδικά το άρθρο 45, τι σημαίνει Κεντρική Επιτροπή Οικονομικού Έλεγχου, τι σημαίνει άμεση εσωκομματική δημοκρατία και έλεγχος έως και τις τελευταίας δεκάρας που μπαίνει στο κόμμα. Τα οικονομικά του ΚΚΕ είναι τόσο καθαρά που και το τελευταίο μέλος του κόμματος ξέρει τι συμβαίνει στα οικονομικά του, πιο καθαρός ουρανός δεν υπάρχει...
Για άλλα ενδιαφέρονται και άλλα θέλουν οι κάθε λογής "αστοί πολιτικοί". Θέλουν να φακελώσουν τα χιλιάδες μέλη και φίλους του ΚΚΕ. Να αποκτήσουν πρόσβαση δηλαδή στις ιδεολογικές πεποιθήσεις στο πάνω απ' το 10% του Ελληνικού λαού, ποιος είναι και γιατί συμπαθεί το εν λόγω κόμμα. Καλά για τόσο χαζούς έχουν τους κομμουνιστές για να πιστεύουν ότι θα τους δώσουν τα ονόματα των φίλων και των οπαδών τους να τα φακελώσουν;
Οι υποβόσκουσες διαθέσεις για έλεγχο στα οικονομικά του ΚΚΕ, είναι διαθέσεις ενός άλλου νέου Α2 τη στιγμή που η ΕΕ παίρνει μέτρα ενάντια στη ριζοσπαστικοποίηση στην Ευρώπη.
Ιθύνων νους της αντί-ΚΚΕ προβοκάτσιας είναι το ΠΑΣΟΚ και εκτελεστικός βραχίονας το ΛΑΟΣ, παράλληλα με το νέου τύπου φακέλωμα στις ιδεολογικές συμπάθειες του Ελληνικού Λαού μέσω της οικονομικής συνδρομής, προσπαθούν να αποτινάξουν από πάνω τους όλο το σκηνικό των ιδιωτικοποιήσεων, των ,μίζενς κλπ πετώντας τη μπάλα στη κερκίδα.

ΥΓ* Στελέχη των κομμάτων σας διαρρέουν κάτι για 14% στις κρυφές δημοσκοπήσεις των κομμάτων σας στο ΚΚΕ στην αναγωγή; Τελικά ισχύει κάτι τέτοιο; Γιατί τέτοια πρεμούρα με το ΚΚΕ αυτές τις μέρες δεν εξηγείται αλλιώς.....

Γιάννης Κ.

Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

ΠΡΟΣ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥΣ ΑΝΤΙ-ΚΚΕΔΕΣ

ΠΡΟΣ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥΣ ΑΝΤΙ-ΚΚΕΔΕΣ.
ΤΣΙΠΡΕΣ, ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΔΕΣ, ΑΥΓΕΣ, ΕΓΓΟΝΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΩΝ, ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ(ΠΑΣΟΚ)

ΤΟ ΚΚΕ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΣΑΣ.

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

Από λάσπες πάμε καλά...Αλλά αυτός κι αν έχει το Γερμανό του.


Μ' ΌΠΟΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΑΘΙΣΕΙΣ...ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΣΚΙΑ ΣΟΥ.

Ο Γκαίμπελς ζει αυτός σας οδηγεί!!!
http://radiocollectiva.blogspot.com/2008/07/blog-post_14.html
Και κάτι από το πρόσφατο αντικομουνισμό τους!!!
http://radiocollectiva.blogspot.com/2008/06/blog-post_1096.html

"Στη κατηφόρα οι άδειοι τενεκέδες κάνουν θόρυβο"

"Στη κατηφόρα οι άδειοι τενεκέδες κάνουν θόρυβο" έτσι λέει ο λαός μας και κάθε είδους τενεκέδες τους βλέπουμε να αποκτούν λόγο εδώ και 17 χρόνια εκτοξεύοντας προβοκάτσιες αφειδώς πάνω στη λόγική του "πες πες κάτι θα μείνει".
Επειδή έχουμε και άλλα να γράψουμε και επειδή εδώ δεν έχουμε με κάποια είδους σύνθετη πολιτική ανάλυση, λέμε σ' όλους αυτούς τους "αρουραίους" ότι κάνουν πολύ θόρυβο και ότι οι προβοκάτσιες τους θυμίζουν όρους Α2. Για το σκάνδαλο "COSMOTE-Γερμανός", το ΚΚΕ δια του επίσημου οργάνου του το Ριζοσπάστη έχει καταγγείλει δημοσίως και επανειλημμένα ήδη από το 2000 αυτού του είδους τις συνεργασίες.
Θα βάλουμε και αντίστοιχα links για να μην έχετε τη παραμικρή αμφιβολία και από εκεί θα αποδειχθεί η προβοκάτσια μεγατόνων.
Γιατί δεν είναι δυνατόν ένα κόμμα που σύμφωνα με κάποιους "φωνακλάδες" έχει υποτίθεται μετοχές σε μια εταιρία να τη καταγγέλλει κι όλας....


Ξεκινάμε λοιπόν: http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=503037

Συνεχίσουμε http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=2504456

και έχει και άλλο. http://www.rizospastis.gr/story.do?id=3566699&textCriteriaClause=%2B%CE%93%CE%95%CE%A1%CE%9C%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%A3

και άλλο.http://www.rizospastis.gr/story.do?id=3363850&textCriteriaClause=%2B%CE%93%CE%95%CE%A1%CE%9C%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%A3

Γιάννης Κ.

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή