20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα "Αποκαλύψεις" Μεγατόνων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα "Αποκαλύψεις" Μεγατόνων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Μάλλον δεν το ξέραμε.....

Ο Πολύ μεγάλος γνώστης αυτός ο Καρατζαφύρερ, ειδικά της σύγχρονης τεχνολογίας, σαν άλλος μηχανικός Η/Υ(ούτε ταύρος σε υαλοπωλείο να ήταν και μάλιστα στο κοινοβούλιο), θα μας τρελάνει εντελώς.
Μάλλον, η μπούρδα πάει σύννεφο και όταν βρέχει στην "πολυκατοικία" πλημμυρίζει το ημιυπόγειο, πέφτει το ρεύμα λόγω υγρασίας και το καίνε μονίμως και ομαδικώς εκεί πέρα, η κατά πάσα πιθανότητα η προβοκάτσια είναι η πρώτη τους φύση, γιατί δεν εξηγείται αλλιώς τόση "αγραμματοσύνη".
Αυτό που θα δείτε ήταν ανάρτηση του κόκκινου συνιστολόγου Rocean, όχι από ιστολόγιο του προφανώς, (Γιαννάκη συγνώμη που το βάλαμε εδώ, εξάλλου και εσύ το δανείστηκες από τον δημιουργό του) αλλά είναι πολύ καλό μιας και θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι, ειδικά για τα 2.000.000 computer που θα διαγραφεί η μνήμη τους.....
Γιωργάρααααααααα μάλλον δεν το ξέραμε, ας είσαι καλά που μας μπολιάζεις τέτοιες μεγαλοφυείς γνώσεις και ας είμαστε προγραμματιστές.....:)

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Homo Stalinus

Τι ωραίο ντοκιμαντέρ αυτό που παρουσίασε η ΝΕΤ στις 9/2/2009; Η οποία (πάντοτε πρωτοπορεί, πρωτοστατεί και πρωταγωνιστεί) δια μέσου της "σοβαρότητας" - "αντικειμενικότητας" που τάχατες τη διακρίνει μιας και οι εν λόγω βιτρίνες της αποτελούν μια πολύ μεγάλη κολυμβήθρα του Σιλωάμ. Εκεί χωράνε κάθε είδους ψέμματα ανακατεμένα με ανοησίες και μάλιστα μεγατόνων. Να πούμε εδώ πέρα πως το ντοκιμαντέρ δεν ήταν ένα πασπαρτού από μονταρισμένα αποφθέγματα των εκπομπών του Δημοσθένη(που πάει για την 6η), αλλά μια παραγωγή του άλλου "σοβαρού μελετητή της ιστορίας" του History Channel με τον τίτλο «Αναζητώντας τέρατα: Ο δολοφόνος πιθηκάνθρωπος της Ρωσίας»
Ξέραμε πως ο Στάλιν εκτός από δικτάτορας ήταν και αιμοσταγής δολοφόνος, έτσι τον παρουσιάζουν όλες οι αποχρώσεις των αστικών ΜΜΕ και πολιτικών φορέων απ' τους "Βούτσηδες" έως και τους "Α(η)δώ(ό)νιδες".
Αυτό που δε γνωρίζαμε ήταν ότι ο αιμοσταγής δολοφόνος ήταν και συνάδελφος του Μένγκελε(δηλαδή γενετιστής και μάλιστα χειρότερος απ' τον τελευταίο).
Φυσικά μέσα απ' το "αντικειμενικό ντοκιμαντέρ" ξεδιπλώνεται με κάθε μεγαλοπρέπεια η προσωπικότητα ενός "σχιζοφρενή" δολοφόνου που μετατρέπεται σε πολιτικό "αφεντικό" μιας μεγάλης χώρας και πραγματοποιεί ραδιουργίες και ίντριγκες σε όλα τα επίπεδα(φτιάχνει ακόμα και πιθηκανθρώπους) και απ' ότι μαθαίνουμε θα έχουμε και συνέχειες και με άλλου είδους σημαντικές "ανακαλύψεις".
Στο σημείωμα της ΝΕΤ (που πήραμε απ το άρθρο του Γρ. Τραγγανίδα" στο Ριζοσπάστη της 31/1/2009) και το βάζουμε ολόκληρο αναφέρεται: «Το 2006, η εφημερίδα New York Times αποκάλυψε ότι ο Σοβιετικός Ιωσήφ Στάλιν είχε το μοχθηρό σχέδιο να δημιουργήσει τέρατα από διασταύρωση ανθρώπων με πιθήκους. Το ντοκιμαντέρ ταξιδεύει στη Ρωσία για να ανακαλύψει αν αυτό ήταν αλήθεια και πόσο προχώρησε η υλοποίησή του (...) Μια πραγματική ιστορία (σ.σ.: άρα, πάει το "αν ήταν αλήθεια") που θυμίζει τα πειράματα του Φρανκενστάιν».
«Μπρρρρρρρρρρ, "Παναγία μου"» , όπως θα έλεγε ο κάθε λογής τρομοκρατημένος μικροαστός, μέσα στα πλαίσια των συνειρμών που του δημιουργούν και που έχουν ως στόχο μονίμως, το πιο χαμηλό υπογάστριο των πιο πρωτόγονων "συγκινήσεων".
Να πούμε εδώ πέρα, ότι ο κοσμοπολιτισμός το ζήτημα αυτό το διαχειρίζεται με επιστημονικό τρόπο διαμέσου της βιομηχανίας του θεάματος και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Αφήνει τις βρομιές του με αόρατες λοβοτομές στο πίσω μέρος του εγκεφάλου των θαυμαστών του και όχι μόνο σε αυτούς. Πετάει την πιο χυδαία και παντελώς άσχετη με την πραγματικότητα πολεμική μόνο στο σοσιαλισμό σε όλα τα επίπεδα. Φυσικά όχι μόνο σε αυτό που γνωρίσαμε αλλά σε κάθε σοσιαλισμό, με φανταστικές ιστορίες τρόμου που στο μέλλον θα λειτουργήσουν σα τροχοπέδη για κάθε σκέψη στροφής προς αυτό.
Εφόσον η προωθούμενη "βλακεία" έχει φτάσει σε αυτό σημείο και μάλιστα με τη βοήθεια "επιστημολογικών" μεθόδων , λέμε να δώσουμε μερικές ιδέες ακόμα στους κυρίους αυτούς, που στα εργαστήρια κατασκευής αντικομουνιστικών "ντοκουμέντων", φτιάχνουν προσωρινούς βαστάζους για τον ιμπεριαλισμό παρουσιάζοντας τους ως μνημεία "εγκυρότητας", "αντικειμενικότητας", αλλά κυρίως της μοναδικής ολοκληρωμένης και τελικής ιστορικής αλήθειας, (οι οποίες αποτελούν τη μοναδική αλήθεια και δεν επιδέχονται ούτε καν την υποψία αμφισβήτησης της, αλλά οι πηγές της είναι κατά βάθος μόνο στη φαντασία των δημιουργών της) διαστρεβλώνοντας την ιστορική αλήθεια κατά 360 μοίρες.
Λοιπόν ο Στάλιν είναι υπεύθυνος όχι μόνο για τους πιθηκανθρώπους, αλλά για κάθε κακό στραβό και ανάποδο που συνέβη, συμβαίνει και θα συμβεί στο μέλλον.
Γράψτε παλληκάρια μας: Είναι υπεύθυνος για την καταστροφή της Αμαζονίας, του φαινόμενου του Θερμοκηπίου, του πολέμου σε Ιράκ και Αφγανιστάν, για την καταστροφή του Τσάλεντζερ κατά τη διάρκεια της εκτόξευσης του.
Είναι αυτός που ξεκίνησε τους Καρχηδονιακούς πολέμους, έκαψε τη Ρώμη, ενώ αποτέλεσε δάσκαλος του Τζένκινς Χαν, του Αττίλα, του Ταμερλάνου, του Ιησού του Ναυή, του Μπαρμπαρόσα και φυσικά αυτός που έκανε τους Σεισμούς και το τσουνάμι στην Ν.Α. Ασία, γιατί κατά Λιακόπουλο είναι Νεφιλίμ, είναι αθάνατος και ζει ακόμα στην Έρημο Τάκλα Μακάν...Αυτές τις παραπάνω ανοησίες δε θα μας κάνει καμία εντύπωση αν τις δούμε να προβάλλονται σε ντοκιμαντέρ και μάλιστα σύντομα έχοντας για πηγή τα "χάλκινα βιβλία"....

Ρ.Κολλεκτίβα

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2008

Αποκάλυψη "Τα νέα Εγκλήματα του Στάλιν..."


Αποκάλυψη "Εδώ η Μυστική Αστυνομία του Στάλιν,η NKVD εκτελεί διαφωνούντα"

Αν μπορούσαν να αποδώσουν τα εγκλήματα του Ισραήλ και πάλι στο Στάλιν να είστε σίγουροι και σίγουρες πως θα το έκαναν.
Εδώ σχεδίασαν, κινηματογράφησαν, διέδωσαν, "αποκάλυψαν" σε όλη την υφήλιο, μια προβοκάτσια της Γαλλικής Τηλεόρασης για τη τάχα σφαγή της Τιμισοάρας το Δεκέμβρη του 1989 και στο τέλος οι ίδιοι αποκάλυψαν το Μάρτιο του 1990, ότι ήταν δικό τους έργο αφού πρώτα έκαναν τη δουλειά τους και έστησαν στο τοίχο με συνοπτικές διαδικασίες το "Βρικόλακα των Βαλκανίων"(όπως αποκαλούσαν το φίλο-δυτικότατο Τσαουσέσκου με μια δίκη παρωδία).
Για να τους δώσουμε ιδέες θα κάνουμε ένα σοφιστικό "άλμα λογικής", όπως αυτού που λέει "το μπουζούκι είναι όργανο και ο μπάτσος είναι όργανο άρα ο μπάτσος είναι μπουζούκι".
Οι Ισραηλινοί και οι Στάλιν(απόγονος της Εβραίο-Γεωργιανής οικογένειας Τζουκασβίλι), είναι Ιουδαϊκής καταγωγής, άρα είναι όργανα του διεθνούς Σιωνισμού και της σκοτεινής πλευράς του που λέει και ο Λιακό, και εφόσον ο Ισραηλινός στρατός έκανε αυτό που έκανε, άρα ο Στάλιν είναι πάλι εγκληματίας γιατί είναι Εβραϊκής καταγωγής....και εφόσον ο Στάλιν είναι ο υπεύθυνος του εγκλήματος, γιατί να μην έχει βάλει το χεράκι του και το ΚΚΕ;
1ον) Ένα απ΄ τα ιδρυτικά στελέχη του ΣΕΚΕ(ΚΚΕ), ήταν ο Αβραάμ Μπεναρόγιας (Εβραίος και αυτός, άρα το ΚΚΕ, είναι δημιούργημα του Διεθνούς Σιωνισμού.
2ον) Το ΚΚΕ κατά ΝΑΡ (και άλλου τύπου αριστερίστικα γκρουπούσκουλα), είναι σταλινικό και κατά ΛΑΟΣ (και άλλου τύπου Ακροδεξιά γκρουπούσκουλα), είναι και σταλινικό και ανθελληνικό και δημιούργημα του Διεθνούς Σιωνισμού, άρα.....Πάλι φταίει το ΚΚΕ.
Άδωνη-Σπυρίδωνα, Κυριάκο και Αθανάσιε τρέχτε. Μετά το press.gr και εμείς έχουμε τρανταχτά αποδεικτικά στοιχεία για τα Εγκλήματα του Σταλινικού ΚΚΕ.

ΥΓ* Περιμένουμε εναγωνίως την ανακοίνωση του ΓΑΠ(και να υποδείξει στο ΚΚΕ,μετά τα βουνά, να πάρει τα νησιά), του Τατούλη(μετά την απαίτηση για αναστολή λειτουργίας του ΚΚΕ, να ζητήσει τη διακοπή λειτουργίας του Ριζοσπάστη και του 902)και του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ(να ανακοινώσει οτί επιτέλους η διεθνής κοινότητα έκανε το χρεός της να πιάσει τον εθνικιστή Σέρβο-Βόσνιο Κάραζιτς για τους ομαδικούς τάφους στη Σεμπρένιτσα, και την ανάγκη το "μονολιθικό", "εθνικιστικό" και "χωρίς συναισθήματα" ΚΚΕ να αποκτήσει πλατφόρμες),για τα απεχθή εγκλήματα του Σταλινικού ΚΚΕ, με τα ατράνταχτα στοιχεία της Μπλογκόσφαιρας..

ΥΓ2* Σε καμία περίπτωση δε κάνουμε πλάκα με βάση το τραγικότατο και φρικαλέο γεγονός(γι' αυτό παραθέτουμε και το παρακάτω πραγματικό γεγονός απ' το σημερινό Ριζοσπάστη). Ωστόσο όμως με ένα τέτοιου είδους γεγονός, και με κάποια άλλη φώτο, σας δείχνουμε πόσο εύκολα μπορεί να ένα γεγονός από άσπρο να γίνει μαύρο και να γίνει πιστευτό και πιστέψτε μας αυτό γίνεται σε μόνιμη βάση....

Γιάννης Κ.

Στην πραγματικότητα τι συνέβει: "Ο 27χρονος Παλαιστίνιος Ασράφ Αμπου Ράχμα συνελήφθη σε διαδήλωση, σε χωριό της Δυτικής Οχθης. Το βίντεο, που τράβηξε 14χρονη Παλαιστίνια, επίσης διαδηλώτρια, τον δείχνει να στέκεται με δεμένα τα μάτια και με χειροπέδες δίπλα σε ένα στρατιωτικό τζιπ μετά τη σύλληψή του από τον ισραηλινό στρατό. Συνταγματάρχης του στρατού τον κρατά από το μπράτσο, ενώ ένας άλλος Ισραηλινός στρατιώτης τον πυροβολεί με σφαίρες από καουτσούκ σχεδόν εξ επαφής και πέφτει στο έδαφος. Κρατήθηκε εκεί, αιμόφυρτος και καταγής... Δε διακομίστηκε ποτέ στο νοσοκομείο".

Αναδημοσίευση από "Ρ"

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή