20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μετανάστες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μετανάστες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025

Κοινωνικός Αυτομαστισμός και κοινωνικός ρατσισμός, δυο συγκινονούντα δοχεία Νο2


Φοβισμένοι και φοβικοί όλου του κόσμου ενωθείτε, δεν είναι εχθροί όλοι γύρω σας, φτάνει πλέον με την δυσεντερία σας.
Μα καλά τόσο πολύ έχουν κάψει τα αντανακλαστικά νευρικά κύτταρα σε ορισμένους, που κάθε τι είναι φόβος, τρόμος κλπ;
Όταν δεν ήταν οι μετανάστες κλπ πρόσφυγες, ήταν ο διπλανός σας, όταν δεν ήταν αυτός, ήταν ο γείτονας, όταν δεν ήταν αυτός, ήταν ο κοντός, ο ψηλός, με η χωρίς γραβάτα, αλλά πάντα ένας φόβος, ένας κίνδυνος να ελοχεύει από παντού, οι ίδιες ανοησίες, οι ίδιες φοβίες, αλλά με άλλο αριθμητή, τον τζιχαντιστή, αν δεν ήταν αυτός, κάποια άλλη υπερμπαρούφα θα φύτευαν στη φοβισμένη σου κάρα.
Ο τάδε γυρίζει, ο δείνα σαχλαμαρίζει, ο παραδίπλα καπνίζει και ο τέρμα απέναντι δεν καθαρίζει, θα μας πνίξει η κάπνα και η βρωμιά.
Ε φτάνει πλέον με τη μιζέρια, τον υποχονδριασμό, τα κοινωνικά διπολικά σύνδρομα και την καλλιεργημένη από τους έχοντες και κατέχοντες μανιοκατάθλιψη στο γίγνεσθαι του καλά σχεδιασμένου "Διαίρει και Βασίλευε", θα σκοτωθούμε μεταξύ μας γμτ το φελέκι μου μέσα;
Για δύο χρόνια μας δούλευαν κανονικά και συγκρίνεται εμάς με τη Λευκορωσία, που μακράν χωρίς να κλείσει μια μέρα(δικτατορία δει - έτσι την ονομάζουν τα ΜΜΕ και τα τρολλ στα Κοινωνικά δίκτυα), είχε τα καλύτερα αποτελέσματα, ενώ εδώ τα χειρότερα - κι αντί να στρέψουμε τις μέρμιθες τα σκοπευτικά δλδ στο σωστό στόχο την αστική τάξη και το πολιτικό της προσωπικό - πυροβολούσαμε και πυροβολούμε το διπλανό μας.
Είχε καταντήσει το "διαίρει και βασίλευε"(Ρωμαϊκή Έμπνευση που αποθέωσαν οι Βρετανοί), να χωρίζουν οικογένειες, να χωρίζονται οι ανθρώποι σε μασκοφόρους και μη, σε εμβολιαστές και μη, και σε αυτό πρωταγωνιστούσε το ίδιο μίσος και η ίδια κοινωνική αρρυθμία με αυτήν την τύπισσα που έριχνε κατάρες στα προσφυγόπουλα στη Λέσβο.
Εδώ μέσα σε αυτή τη σαχλαμάρα, που ναι δεν κάνουμε ανοιχτές δημοσιεύσεις, δεν πάσχουμε από ναρκισσισμό ούτε μας ενδιαφέρει να διαβαστεί από όλους τους λεγόμενους "φίλους", και δε μας ενδιαφέρει αντικειμενικά να διαδοθεί η θέση μας από εδώ, τα κοινωνικά δίκτυα εξάλλου είναι ένας επικίνδυνος χαβαλές και ο φασισμός του καναπέ, που διαμορφώνει σε πολλές περιπτώσεις περίεργα πράγματα, δεν είναι παίξε γέλασε, πάσχουμε από αγανάκτιση και θέλουμε να γράψουμε για να εκφραστούμε, στα παπάρια μας τα like, στα παπάρια μας και να μη μας διαβάσει κανείς, εξάλλου ο αλγόριθμος είναι πλέον κάτω του 15% επί των φίλων, και δεν βα΄ζουμε ούτε @ με ακόλουθους, ούτε # για να κατευθύνεται σε ομάδες!!!
1) Προφανώς και υπάρχουν ΜΚΟ που παίζουν μπάλα με τις ανθρώπινες ψυχές!!!
2) Προφανώς και υπάρχουν Περίεργα στοιχεία στις καραβιές που έρχονται!!!
3) Προφανώς και παίζεται μεγάλη μπάλα στην αλλαγή της κοινωνικής σύνθεσης μια κοινωνίας
4) Προφανώς και οσονούπω θα είμαστε χώρος αντί για χώρα!!!
Ας τα δούμε όμως όλα ένα ένα, γιατί ο μεταμοντερνισμός του χαρακτηρισμού, είναι ένα από τα ελατήρια του κοινωνικό εκφασισμού(πχ, όλοι όσοι καπνίζουν, η πίνουν είναι ανώριμοι, ισχύει αυτό όμως);
Η Απάντηση είναι μια και ξεκάθαρη - ΟΧΙ - ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!!
1) Παίζουν μπάλα οι ΜΚΟ με το προσφυγικό, προφανώς και αρμέγουν πολύ χρήμα, αλλά μπήκε στον κόπο να ανοίξει κανένα βιβλίο για να καταλάβει ότι υπάρχει ένα Δουβλίνο 1 και ένα Δουβλίνο 2, ξεστραβωθείτε επιτέλους γιατί γίνεται αυτό.
Κακοί οι μετανάστες, καλοί οι Ευρωπαίοι;
Από που προκύπτει αυτό, ανοίχτε πάλι κανένα ιστορικό βιβλίο και θα καταλάβετε γιατί συμβαίνει αυτό, "φτηνά εργατικά χέρια", σε μια Γηραιά Ήπειρο που το Porn Hub έχει περισσότερα κλικς, μαζί με το Only Funs, γατί πλέον η εικονική εκπόρνευση και ο ναρκισσισμός μας, σταματάει μέσω του δικαιωματισμού τις δυνατότητες νέων γεννήσεων.
Φταίει αποκλειστικά μόνο αυτό;
ΟΧΙ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΜΠΟΡΝΤΈΛΟ ΤΗΣ ΕΕ πλέον, όσο κι αν πληρώνεσαι δεν φτάνει ούτε για να κλάσεις, που πολύ εύστοχα λέει ο λαός, όχι να κάνεις οικογένεια και μα΄λιστα πολύτεκνη.
Οχι; Δε συμβαίνει θα πείτε παντού και πολύ σωστά, προφανώς, μέχρι να συμβεί και θα συμβεί, 800 δις ζητάει η Μαίγερα, ενώ το χαμαιτυπείο της η ΕΕ δλδ, ΚΑΘΕ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ - ΧΑΝΕΙ 60.000.000€ λόγω τον κυρώσεων προς τη Ρωσία, αλλά εκεί είναι Πέμπτη και Παρασκευή απόγευμα μαζί!!!
2) Έρχονται καραβιές, όχι με οικογένειες που θέλουν να δουλέψουν, αλλά με 30ρηδες κλπ, κάτι που δεν ισχύει, αλλά ακόμα και να ίσχυε, πόσοι θα ήταν οι "τζιχαντιστές" η πλειοψηφία -προφανώς ούτε το 30% και για ποιον δουλεύουν οι εν λόγω για τους Γάλλους Ιμπεριαλιστές και συμμάχους μας - για ψάχτε το λίγο, θα εκπλαγείτε - αλλά όχι μόνο γι αυτούς, εξαρτάται η χώρα εκκίνησης και η σχέση που έχει με κάποιον Ιμπεριαλιστή.
Να μας πουν από ποιους ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΤΖΟΛΑΝΙ;;;
Από την ΕΕ που μαζί με το σχέδιο του καθάρματος που λέγεται Κλίντον που το 1998 έθεσε το δόγμα της "Νέας Μέσης Ανατολής" - από εκεί δεν προέκυψε η λεγόμενη Αραβική Άνοιξη το ΚΑΤΑΧΕΙΜΩΝΟ ΔΛΔ ΤΗΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΗ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ;;;
Παρατάει μωρέ κανείς το σπίτι του για να ξενητευτεί και να δημιουργήσει προβλήματα, τι σκατά έχουν κάνει μέσα στα κεφάλια σας για να λέτε αυτές τις μπούρδες!!!
Ποιος διάλυσε χώρες, ποιος σκότωσε τον Καντάφι, ποιός παρολίγο να σκοτώσουν και τον Άσαντ;;;
Εδώ φυσικά υπάρχουν και οι πρακτορίστικες οργανώσεις τύπου ΣΕΚ που πανηγύριζαν γιατί έπεσε ο τάχα μου δήθεν Δικτάτορας της Συρίας, αλλά για τους εγκολπισμούς, τους αποκεφαλισμούς στη Λατάκεια και αλλού ποιούν τη νήσσαν.
3) Το γεγονός ότι το Κ.Ι.Σ θα μας πετάει έξω από τα σπίτια λόγω πλειστηριασμών για 100€ οφειλή στα funds που είναι παντού μέσω Golden Visa και βραχυχρόνιας μίσθωσης - αυτό δε μας ενοχλεί-!!!
Το γεγονός, ότι για να δουλέψει η λεγόμενη "βραχυχρόνια μίσθωση" για όλο το χρόνο δεν ενοχλεί κανένα, πέφτει κονόμα - παντελονιάζουμε που λέει και ένας ακόλουθος τοπικού παράγοντα της ΝΔ. Γνωρίζει όμως ο εν λόγω, ότι σε κάθε περίπτωση οι επερχόμενες μετά τη φυγή γνωστής στο τέλος του 2025, θα απαιτούν ολόκληρα οικοδομικά τετράγωνα, όχι φυσικά για τους φτωχοδιάβουλους της ΕΕ, που θα τους πάνε στα στρατιωτικά μέτωπα με το ζόρι(ότι συμβαίνει στην Ουκρανία, οσονούπω επέρχεται και στην κεντρική Ευρώπη), αλλά πάλι στα παλαιότερα των υποδημάτων μας.
Προφανώς και παίζεται μεγάλη μπάλα στην αλλαγή της κοινωνικής σύνθεσης μια κοινωνίας, αλλά στις Εκλογές δεν πάμε, αλλά ακόμα κι αν πάμε δε διαβάζουμε τα προγράμματα, όχι τα συνολικά μιας συμπαράταξης(δε λέμε για τη στρατηγική των εν λόγω, αλλά μόνο για την εκλογική τακτική, η οποία είναι υποσύνολο της μεγαλύτερης και διαχρονικής τακτικής που καθορίζεται από τα τακτικά συνέδρια) - δε μιλάμε για Κόμματα, γιατί το ΚΚΕ που είναι το μοναδικό Κόμμα - τα κείμενα του που έχουν επιβεβαιωθεί από παντού - ουδείς μπαίνει στον κόπο.
Σε απεργία δεν απεργείς, παρά μόνο συντεχνιακά - δλδ μόνο για τον κλάδο σου, για τα υπόλοιπα - πέρα βρέχει, ο μουσολινισμός στο ταβάνι δλδ, μισείς τα σωματεία και τα συνδικάτα που είναι αλληλέγγυα διακλαδικά γιατί κλείνουν οι δρόμοι κ.ο.κ.
Αν λοιπόν διάβαζες το πρόγραμμα της εδώ Δημοτικής Αρχής(μιλάμε για τον τόπο μας τα Χανιά, που θέλουν να τα κάνουν Ριβιέρα των Φτωχομεσαίων της ΕΕ), θα έβλεπες δικέ μου, ότι αποτελείς διαρθρωτικό πρόβλημα (κατά Σπράο επί Σημίτη και κατά Πισσαρίδη κατά τον Σημίτη Νο2 τον νυν Λουδοβίκο).
Τουτέστιν εσύ τιτανοτεράστιε ηθικοπλάστη χαμπάρι δεν πήρες ότι ο συνδυασμός της οικονομικής πολιτικής που σε βλέπει διαρθρωτικό πρόβλημα, που θα σε κλείσει νομοτελείακά και φυλακή μαζί με τους ποινικούς για να σε τελειώσει ακόμα και ως ανθρώπινη ύπαρξη, που είσαι ο ήσυχος πολίτης που θες σιγή νεκροταφείου που ψηφίζεις συντηρητικά όταν πας, το χέρι σου είναι από από τη ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡ, Πλεύση, μέχρι το Βελλόπουλο και τα υποσύνολα του, που μονίμως σου φταίει το ΠΑΜΕ, που στα φωνάζει εδώ και 30 χρόνια, αλλά εσύ ξανά - μανά πέρα και ακόμη παραπέρα βρέχει - είσαι το διαρθρωτικό πρόβλημα.
Η Αλλαγή σύνθεσης πληθυσμού του χώρου και της χώρας ξεκινάει από σένα, που πληρώνεις για να μη χρωστάς, αλλά θα χρωστάς, γιατί κάποτε υπήρχε μεγάλη εμπράγματη περιουσία(που δεν είναι ιδιοκτησία), δλδ είχες σπίτι, ενίοτε και δεύτερο για τα παιδιά σου, ενώ τώρα θα στα πάρουν ΟΛΑ, ΧΡΩΣΤΑΣ - ΔΕ ΧΡΩΣΤΑΣ - ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΣΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΈΣ ΦΩΣΤΗΡΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕ!!!
4) Προφανώς και η Χώρα οσονούπω θα είναι Χώρος - ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1992 ΟΤΑΝ ΟΙ 4 ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΑΣΤΡΙΧ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ, ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΚΟΙΤΑΣ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΟΥ ΟΠΕΚΕΠΕ ΑΚΟΜΑ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ Ο ΜΠΟΥΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΑΚΗΣ (ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΑ ΦΩΝΑΖΕ ΑΠΌ ΤΟΤΕ, ΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ), ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΎΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΒΟΛΟ Ο ΦΟΝ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΝΙΤΡΟ - ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΠΤ!!!
Προχτές δικέ μου, δεν πήγε στο Χαφτάρ ο πρωτότοκος του ναζιστή Πλεύρη, που θα καθάριζε τα Εξάρχεια από την "εξάρση της εγγληματικότητας", μαζί με τα ομότιμα γλοιώδη ευρωπαιόπουλα και μόνο που δεν τους πέταξε με τις κλωτσιές έξω ο εν λόγω;;;
Ποια ΕΕ και ποια Ελλάδα, τπτ από αυτά δεν υπάρχει στον ορίζοντα, μόνο τα συμφέροντα της Γαλλικής και Γερμανικής Μονοπωλιακής Αστικής Τάξης που αμφότερες ήταν εθνικές, τα Βρετανικά συμφέροντα(μαλάκες ήταν οι Βρετανοί και βγήκαν εκτός ΕΕ, είστε μωρέ στα καλά σας);;;
Αλλά όταν σε ξεσκίζουν οι από πάνω εσύ κοιτάς το Μουσουλμάνο που αυτοί τον δημιούργησαν στα μέτρα τους για να κάνουν τη δουλειά τους, αλλά εσένα τι να σε προβληματίσει, απλά έβλεπες τον Λώρενς της Αραβίας και έλεγες τι εργάρα, αλλά ανάθεμα κι αν κατάλαβες τι σημαίνει Ιμπεριαλισμός κατά Λένιν.
Τώρα ετοιμάσου για τα καλύτερα, αφού ποτέ δεν γράφτηκες στο σωματείο σου για να διεκδικήσεις τα αυτονόητα, να συμπαρασταθείς και στον μετανάστη το 1991, αλλά τότε είχαμε τους Πολυζογόπουλους που έκαναν μπίζνες με τη ΓΣΕΕ, τώρα καληνύχτα και να λες είσαι τυχερός που στην Ελλάδα υπάρχει το ΚΚΕ που τα μέτρα που τώρα εφαρμόζονται και ελέω Αλέξη θα είχαν εφαρμοστεί από τότε που νομοθετήθηκαν επί Σημίτη!!!
Καλυνύχτα Μικροαστέ θα σε φάνε τα Παιδιά σου!!!

 



 

Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

Ο Ευρωενωσιακός ρατσισμός είναι η πιο βίαιη μορφή του ταξικού μίσους των ιμπεριαλιστών.

Το "από την πόλη έρχομαι και στη κορφή κανέλα" που λέει και ο πάνσοφος λαός, θα μπορούσε εύκολα να μεταφραστεί "απ' την Ασία έρχομαι γιατί με βομβαρδίζεις".
Ο τίτλος αυτού το άρθρου περικλείει τα κυρίαρχα συναισθήματα της Ε.Ε για τους λαούς, αλλά και τα δικά μας για την Ε.Ε των πολυεθνικών που ουδεμία σχέση έχει με την Ευρωπαϊκή Ήπειρο και τους λαούς της.
Μάλιστα κύριοι υπηρέτες της Ε.Ε των πολυεθνικών, του διεθνοποιημένου κεφαλαίου, του αντικομμουνισμού, των ιμπεριαλιστικών πολέμων, της πανάθλιας κυρίαρχης ιδεολογίας σας της ανταγωνιστικότητας και της επιχειρηματικότητας δηλαδή, η Ε.Ε είναι μια κατευθυνόμενη πύλη εισόδου για τους "άθλιους" όπου γης από εσάς τους ίδιους, για να τους ξεζουμίσετε "χωρίς σάλιο" για δεύτερη φορά. Την πρώτη μπορεί να είχατε βομβαρδίσει την οικογένεια τους και το σπίτι τους, στην πρώην χώρα τους(γιατί αποκαΐδια - προτεκτοράτα τους αφήσατε για μετά) ούτως ώστε να αποκομίσετε ακόμα περισσότερα κέρδη με την επερχόμενη μαζική μετανάστευση, με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια δηλαδή.
Η Ε.Ε είναι το χειρότερο, το πιο βρωμερό, από άποψη και συνθηκών και ιδεολογίας κελί (για να μην πούμε στρατόπεδο συγκέντρωσης) που γνώρισε η ανθρωπότητα απ' τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο και έπειτα για εκατομμύρια "εξαθλιωμένους".
Δεν υπάρχουν λαθραίοι και μη μετανάστες γιατί δεν υπάρχουν λαθραίοι άνθρωποι. Ετούτοι οι τρομαγμένοι απόκληροι απ' τις δικές σας στρατηγικές γίνονται πολλαπλά εξασθενημένοι γιατί αυτό σας βολεύει. Τα περί λαθραίων, είναι δικά σας φληναφήματα μήπως και αφομοιώσετε αυτού του είδους το εργατικό δυναμικό με όρους δουλείας και μάλιστα χωρίς καμία αντίδραση. Σκοπός σας είναι να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας δηλαδή να τους εξοντώσετε σε εξαντλητικά ωράρια και να τους πετάξετε σαν μια στημένη λεμονόκουπα στα σκουπίδια σας, όταν θέλετε ένα κέντρο όπως το κέντρο των Αθηνών, ένα τεράστιο εμπορικό κέντρο για τις πολυεθνικές σας.
Αυτή είναι η Ε.Ε σας, που ως ένας άλλος βραχίωνας του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ, συμμετέχει συνδιοργανόνοντας πολέμους η δικτατορίες στην Ασία, την Αφρική , η οπουδήποτε αλλού, πετυχαίνοντας μαζικές "αποδράσεις" από μερικές χιλιάδες ανθρώπους , ιθαγενείς των χωρών τους.
Οι περισσότεροι μέσα από τα υπό διάλυση κράτη που κατάγονται, ψάχνουν τρόπο διαφυγής προς την "εύπορη", όπως τους την έχετε παρουσιάσει δύση και κάνουν το βήμα, για να ζήσουν σαν άνθρωποι ταξιδεύοντας κάτω από αντίξοες συνθήκες, με κίνδυνο την ίδια τους την ζωή για ένα καλύτερο αύριο. Φυσικά αντί για ένα καλύτερο αύριο έχουν συναντήσει επανειλημμένως την κρατική και παρακρατική βία, την καταστολή και το καλλιεργημένο από τους εκάστοτε άρχοντες μίσος.
Σήμερα φυσικά αντιμετωπίζουν και άλλα ζητήματα που έχουν να κάνουν με την απεραντοσύνη του ταξικού μίσους που η ίδια η Ε.Ε έχει δημιουργήσει, που θέλει τους μετανάστες τσάμπα εργατικό δυναμικό και πριν αυτό προλάβει να οργανωθεί για να ζητήσει τα αυτονόητα, τους ετοιμάζουν και στρατόπεδα συγκέντρωσης για τη λεγόμενη επαναπροώθηση για που όμως, σε μέρη που δεν μπορούν γυρίσουν γιατί δεν υπάρχουν ούτε καν πρεσβείες;
Οι μετανάστες είναι τμήμα της εργατικής τάξης και ως τέτοιο το αντιμετωπίζουμε και εμείς που στεκόμαστε αλληλέγγυοι. Φυσικά και το μεγάλο κεφάλαιο στέκεται σε αυτούς , αλλά από την απέναντι όχθη χύνοντας το ταξικό του δηλητήριο πάνω τους. Δεν ήταν ποτέ και δε μπορεί εκ των πραγμάτων να γίνουν "πράκτορες" των διαλυμένων πρώην χωρών τους, όπως προπαγανδίζουν τα φερέφωνα και οι καλοθελητές του μίσους, όλοι αυτοί οι λαϊκίζοντες και αλλοπρόσαλλοι γκεμπαιλίσκοι, τα νέου τύπου και κοπής φασιστοειδή που δεν είναι και φασίστες γιατί ό φασισμός συν τοις άλλοις έχει και μια θεωρητική βάση.
Τα εν λόγω φερέφωνα, είναι αυτά που εστιάζουν στην κινδυνολογία, στη φοβία και στη διαδεδομένη (αναληθή τις περισσότερες φορές, έως σχεδόν πάντα) πληροφορία που έχει ως αφετηρία τα ΜΜΕ(ξαπάτησης) και ως στόχο το χαμηλό υπογάστριο του κόσμου αλλά και την λειψή ιστορική του παιδεία, την ημιμάθεια που το αστικό κράτος του την έχει καλλιεργήσει για να δημιουργεί κέρδη σε αυτούς που αυτό υπηρετεί ως πολιτικό προσωπικό.
Προφανώς κάτι τέτοια γκρουπούσκουλα το σύστημα τα αγκαλιάζει και τα αξιοποιεί καταλήλως για να κάνει τη δουλειά του, και η δουλειά του είναι να ξεγελά, να εμπαίζει και να περιφρονεί τον ταξικό του αντίπαλο, πέραν της εκμετάλλευσης που πραγματοποιεί πάνω του με κάθε τρόπο.
Το ρατσιστικό μίσος είναι πάνω απ' όλα ταξικό μίσος και οι Έλληνες εργάτες πρέπει με κάθε τρόπο να υπερασπιστούν τους μετανάστες συναδέλφους τους που η Ε.Ε και το μεγάλο κεφάλαιο έχουν βαλθεί να ξεζουμίσουν με κάθε τρόπο.
Οι μετανάστες είναι το πιο εξαθλιωμένο τμήμα της εργατικής τάξης, που η εργοδοσία χρησιμοποιεί για να ξεζουμίσει όσο γίνεται πιο πολύ. Το μεγάλο κεφάλαιο τους χρησιμοποιεί για να πιέσει αφόρητα το ανοργάνωτο και διασπασμένο τμήμα της εργατικής τάξης της χώρας εκπίπτοντας το σε χειρότερους εργασιακούς όρους. Με τον τρόπο αυτό η άρχουσα τάξη και το πολιτικό της προσωπικό στρώνει τον δρόμο για το νέο εργασιακό μεσαίωνα και ένα νέο διαίρει και βασίλευε μέσα στις χώρες της Ε.Ε.
Αυτά φυσικά δεν γίνονται ούτε από μόνα τους ούτε και αυτόματα. Εδώ πέρα χρειάστηκε και η συμβολή του εργατοπατερισμού, όλων εκείνων των συμβιβασμένων ηγεσιών της ΓΣΕΕ, που ποτέ δεν έκαναν δράμι για την υπεράσπιση Ελλήνων και ξένων εργατών και δεν έκαναν τίποτα για να οργανώσουν τους τελευταίους στα σωματεία τους.
Τώρα όσο ποτέ άλλοτε χρειάζεται ένα ισχυρό ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα όπως το ΠΑΜΕ, που θα οργανώσει και θα ενώσει Έλληνες και ξένους εργάτες στη βάση της κατάργησης της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο και θα αντιπαλέψει λυσσαλέα την λαγνεία του μεγάλου κεφαλαίου για παραπάνω κέρδη.

Ράδιο Κολλεκτίβα.

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008

3ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ "Σπάμε τα σύνορα που μας διατρέχουν, η διαγράφουμε την εκμετάλλευση των αλλοδαπών με κοσμοπολίτικα φολκλορικά φεστιβάλ";

3ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ "Σπάμε τα σύνορα που μας διασχίζουν, η διαγράφουμε την εκμετάλλευση των αλλοδαπών με κοσμοπολίτικα φολκλορικά φεστιβάλ";

Με αυτού του είδους τα συνθήματα "Σπάμε τα σύνορα που μας διασχίζουν", ξεκίνησε χτες 27/9/2008 και ολοκληρώνεται σήμερα 28/9/2008 το 3ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ στα Χανιά απ' το "Κοινωνικό Στέκι Μεταναστών" και το "Στέκι Μεταναστών" στα Χανιά στο Π.Ε.Φ Τώρα πόσο κόσμο είχε ούτε ξέρουμε και δε το πολύ ψάχνουμε, ωστόσο τους έχουν πάρει χαμπάρι αρκετοί και όσους μετανάστες έχουμε στη γειτονιά μας, μια γειτονιά 400 μέτρα μακρυά απ' το Π.Ε.Φ, δεν τους είδαμε να ξεσπιτώνονται - ξεσηκώνονται για να τρέξουν στις εκδηλώσεις που έκαναν οι παραπάνω φορείς στους οποίους συμμετέχει ενεργά και ο ΣΥΝ/Σύριζα και κάτι άλλα γκρουπούσκουλα. Γενικά δε το βλέπουμε και τόσο παράλογο να μη συμμετέχει ένα μεγάλο μέρος μεταναστών σε αυτού του είδους τις εκδηλώσεις και σας παραθέτουμε δυο συνδέσμους απ' το ιστολόγιο μας για να δείτε τι ακριβώς πρεσβεύουν και σύμφωνα με την άποψη μας και σύμφωνα με την άποψη μετανάστη τα παραπάνω στέκια...

1)http://radiocollectiva.blogspot.com/2008/07/blog-post_28.html
2)http://radiocollectiva.blogspot.com/2008/07/blog-post_25.html

Εμείς με βάση όλα τα παραπάνω θέλουμε να θέσουμε ορισμένα ερωτήματα και θα θέλαμε κάποιες απαντήσεις, αν και αυτές από μόνες τους δίνονται απ' την αντιμεταναστευτική πολιτική την οποία έχει με νύχια και με δόντια στηρίξει η ευρωκοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ στην Ευρωβουλή....

1)Όλοι αυτοί οι τιμητές του "διεθνισμού του κεφαλαίου"(δηλαδή του κοσμοπολιτισμού), τι σχέση έχουν με τους μετανάστες;

α)Σχέση συμπαραστάτη στον εργασιακό μεσαίωνα που ζει αυτός, στους τόπους κατοικίας του, στα κάτεργα που εργάζεται κοκ;

β)Σχέση κεφαλαιοκράτη, μεγαλοτσιφλικά, μεγαλοεργολάβου, εργοδότη που θέλει ακόμα περισσότερους μετανάστες ανασφάλιστους με μεροκάματα πείνας, με "δουλειά από ήλιο σε ήλιο" και με την εργοδοτική τρομοκρατία να "κρέμεται επί πίνακι" πάνω απ' το κεφάλι τους, κατηγορώντας τους τάχα "ρατσιστές"(που το ίδιο το μεγάλο κεφάλαιο έχει δημιουργήσει για να κάνει τη δουλειά του), για κτηνωδία ενώ αυτοί ως εργοδότες τους φέρονται άψογα;

γ)Σχέση συναδέλφου, με στοιχεία εργατικής αλληλεγγύης και διεθνιστικής ταξικής συνείδησης; Και αν τους βλέπουν έτσι, που ήταν οι "Αυτόνομες Παρεμβάσεις", για να επέμβουν βοηθητικά γράφοντας στα συνδικάτα τους τότε νέους μετανάστες για να μη περάσει το βασικό τμήμα της προπαγάνδας που έλεγε ότι για όλα τα κακά φταίνε οι μετανάστες γιατί τάχατες έριχναν τα μεροκάματα;

δ)Σχέση προστάτη - προστατευόμενου για την κάλυψη των μικροαστικών ενοχών του;

ε)Η μια φολκλορική σχέση που μοιάζει με λέσχη συζητήσεων, χορών και εκτόνωσης;

2)Όλοι αυτοί οι "αντιρατσιστές", που πιστεύουν πραγματικά ότι υπάρχει Ρατσισμός απ' το σύνολο του Ελληνικού Λαού στη χώρα μας, με το τρόπο αυτό ενισχύουν κάτι ανύπαρκτες περιθωριακές ομάδες τύπου "Χρυσής Αυγής", "Στόχου" κλπ, που το ίδιο το καπιταλιστικό σύστημα στη μονοπωλιακή του μορφή εκτρέφει, χρηματοδοτεί και ενισχύει με κάθε τρόπο για να κάνει τη δουλειά του;
Να θυμίσουμε σε όλους αυτούς ότι ποτέ στη νεώτερη Ελληνική ιστορία δεν υπήρξε ποτέ μαζικός ρατσισμός. Όσο για κάτι φασιστοειδή ρατσιστικά γκρουπούσκουλα, αυτά δεν είχαν και δεν έχουν επίδραση και επιρροή ποτέ πάνω από το 1% του Λαού μας, ενώ όταν έπαιρνε χαρακτήρα μαζικής παράκρουσης είχαν ως ακόλουθο και
το ΣΥΝ, όπως στα "σκοπιανοφαγικά συλλαλητήρια" στα οποία συμμετείχε και αυτός το 1992 εντός . Ποίος έχει ξεχάσει το ("πλην Λακεδαιμόνιων" κατά Λ. Κύρκο δηλαδή ήταν όλοι εκεί απ' τα φασιστοειδή μέχρι το ΣΥΝ), όλοι εκτός του ΚΚΕ . Ποίος θα ξεχάσει όλες τις αντιμεταναστευτικές πολιτικές επιλογές, που πάλι ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ εντός Ευρωβουλής, έχει δώσει το παρών με χέρια και με πόδια...
Να θυμίσουμε στους εν λόγω "αγωνιστές", "αντιρατσιστές", "αντισεξιστές", "αντικαπνιστές", "αντικρεατοφάγους", "αντιγενικότερα", των στεκιών των μεταναστών(δηλαδή του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ), ότι οι σημερινοί "Ρατσιστές" είναι αντικομμουνιστές και αντι-ΚΚΕ, όπως και όλοι οι παραπάνω αντί- οτιδήποτε.
Να θυμίσουμε ότι αυτή ισχνή μειοψηφία που είναι σήμερα ρατσιστές πως είχαν για προγόνους στη κατοχή, όλους αυτούς τους συνεργάτες των κατακτητών, Γερμανών , Ιταλών και Βουλγάρων φασιστών. Είναι απόγονοι των 43 ολιγομελών ομάδων που συνεργάστηκαν με τους κατακτητές σε όλη την Ελληνική επικράτεια, δηλαδή είναι πολιτικοί απόγονοι μιας θλιβερής μειοψηφίας που συνεχίζει να είναι μειοψηφία.
Δείτε όλες αυτές τις ομάδες ξεχωριστά:

http://radiocollectiva.blogspot.com/2008/06/blog-post_1096.html

Κλείνοντας όλα αυτά ερωτήματα, πρέπει να υπενθυμίσουμε στους από ίσως καλή πρόθεση "αντιρατσιστές", πως όσο υπάρχει καπιταλισμός θα υπάρχει και ελεγχόμενος ρατσισμός παράλληλα με τον ελεγχόμενο αντιρατσισμό που είναι δύο βαρίδια τα οποία χρησιμοποιούνται εξισορροπητικά για την ίδια την εκμεταλλευτική φύση του συστήματος για τη διαιώνιση της ταξικής εκμετάλλευσης σε Έλληνες και Ξένους εργάτες.
Πως αν θέλουμε να είμαστε με τους μετανάστες δε φτάνουν οι διάλογοι και τα φολκλορικού τύπου πανηγύρια και φεστιβάλ, αλλά να γίνουν κινήσεις συμπαράστασης μέσα από ταξική κατεύθυνση όπως είχε κάνει το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ, στη Μανωλάδα Ηλείας, όπως αυτή η σύσκεψη με τα Αφρικανικά συνδικάτα ,η αυτή η εκδήλωση με τους Πακιστανούς εργάτες στο ΣΤΟ ΜΑΡΚΟΝΙ , να είσαι μπροστάρης στην αλληλεγγύη στους Σομαλούς πρόσφυγες όπως το ΚΚΕ με τα μέλη, τα στελέχη του και οι βουλευτές του όταν αυτοί οι πρόσφυγες γίνονται σάκος του μποξ μια μέρα πριν τη γιορτή της αστικής δημοκρατίας .
Το να είσαι "αντιρατσιστής" και την ίδια στιγμή να χειροκροτείς την ΕΕ με την ελπίδα να γίνει η Ευρώπη των λαών, αυτή που παίρνει τις πιο βάρβαρες αντιμεταναστευτικές αποφάσεις τότε ο λόγος που το παίζεις αντιρατσιστής είναι και περίεργος και πέρα για πέρα σανίδα σωτήριας για το σύστημα για να μη πούμε ύποπτος....
Καλλωπισμός σε ένα σάπιο σύστημα δε μπορεί να γίνει και όπως λέει και το σύνθημα.

ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΙΣ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ Η ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ.

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή