20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ιμπεριαλισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ιμπεριαλισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025

Κοινωνικός Αυτομαστισμός και κοινωνικός ρατσισμός, δυο συγκινονούντα δοχεία


Οι αντοχές αυτής της Κυβέρνησης είναι "υποδειγματικές", δεν την ακουμπάει τπτ.

Τα Τέμπη τα ξεχάσαν την πρώτη του Μάρτη, με τις υποκλοπές ούτε καν ασχολήθηκε, με το σκάνδαλο των εμβολίων που παίρναμε ως ληγμένα(του Έμπολα ήταν), από το Ισραήλ ούτε καν, για τη σωστή πλευρά της ιστορίας, του τεκμαρτού εισοδήματος για τους αυτοαπασχολούμενους, τα 800 δις της Μέγαιρας, τον πληθωρισμό που έχει πιάσει κόκκινο, το εξωτερικό χρέος, που μόνο με τις δύο χειρότερες περιόδους της δεύτερης φάσης της μεταπολεμικής νεοελληνικής ιστορίας μπορεί να συγκριθεί από το 1960 και μετά δλδ, την επταετίας της Χούντας και την οχταετία Σημίτη δλδ - δλδ, έχοντας ξεπεράσει το 320% του ΑΕΠ, με εσωτερικό και εξωτερικό δανεισμό - κι ας αφήσουν κατά μέρος τη δημιουργική λογιστική. Με τον αφοπλισμό των νησιών κλπ άλλων "αγαθοεργιών", την ίδια στιγμή, οι πλειστηριασμοί καλά κρατούν, το 13ωρο και φυσικά μια σειρά άλλα μέτρα πέφτουν κατακλυσμιαία , η μισή Ελλάδα κάηκε και συνεχίζει να καίγεται, αλλά η πλατφόρμα με τα ακαθάριστα οικόπεδα και τα τσιγάρα βάζουν τις πυρκαγιές, ρίχνουν πρόστιμα και άλλα πρόστιμα κλπ.
Όσον αφορά τον ΟΠΕΚΕΠΕ πάει κι αυτός ξεχάστηκε, ακόμα και η αύξηση στα τιμολόγια του ηλεκτρικού ρεύματος κατά 30%, μάλλον δεν ίδρωσε το αυτί σε κανέναν, ο κακός χαμός και στο βάθος το omlyfans, το pornhub, το instagram και τα βίδεο στα τικ-τοκ, η εικονική εκπόρνευση και ο ναρκισσισμός να πηγαίνει σύννεφο.
Την ίδια στιγμή γίνεται η μεγαλύτερη μεταβολή της κοινωνικής σύνθεσης των πόλεων και των χωριών της χώρας, όχι από τους μελαμψούς της ανατολής, αλλά από την Golden Visa των μικρο-ολιγαρχών της Ευρώπης, όμως ξανά πέρα βρέχει, όταν θα τα βρούμε μπροστά μας, θα είναι μάλλον πολύ αργά!!!
Άμα έχεις όλο το παρακράτος του ΛΑΟΣ και του συμβούλους του Σημίτη τι άλλο να θες απ΄τη ζωή σου, θα κυβερνάς με η χωρίς ΠΑΣΟΚ,"με μπλε και πράσινους κόκκους " που έλεγε προφητικά διαφήμιση απορρυπαντικού χάρτινου σκευάσματος στη δεκαετία του 1980.
Η Λαμογιά πάει στο Γιαραμπή, αλλά με μια μονοκοντυλιά και ένα, άντε δύο κοσμητικά επίθετα , επανερχόμαστε στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, της χώρας των λωτοφάγων., στη μπανανία μας δλδ.
Πετάμε ως άλλοθι και σαν άλλοι "κρεβατομουρμούρηδες" μπαγλαμάδες δυο ανοησίες του τύπου:
α) "τους αλήτες" (το οποίο το γνωρίσαμε και ευδοκιμούσε ως πολιτική πρακτική επί Σαμαρά-Βενιζέλου), και
β) του γνωστού που είχε γίνει σύνθημα ακόμα και στις εξέδρες των γηπέδων, με συνουσιασμούς και άλλα φαιδρά, ξαναγυρίζαμε στην τραγική πραγματικότητα.
'Οταν όμως τα έλεγε η συντρόφισσα Αλέκα το 2009, που με χέρια και με πόδια ολόκληρη η χώρα έδινε κοντά ένα 45% στο ΓΑΠ, τα ΜΜΕ και τα πρώτα τρολλ του διαδικτύου οργίαζαν προσπαθώντας να γελοιοποιήσουν τα απολύτα τίποτα τη πιο συγκροτημένη πολιτικό που πέρασε από την μεταπολίτευση, αυτή που έχει διαβάσει και μελετήσει 5-6 βιβλιοθήκες του μεγέθους της Αλεξάνδρειας:
Τι είχε πει η φουκαριάρα "κάθε επόμενη κυβέρνηση, θα είναι κατά πολύ χειρότερη από την προηγούμενη" - τυχαίο, δε νομίζω - που έλεγε μια διαφήμιση μέχρι τα μέσα των ζήροος.
Τώρα βρήκαμε το προσφυγικό, μια μπαταριά μεγατόνων και ποιοι το ανακάλυψαν, αυτοί που το δημιούργησαν, η το χρησιμοποίησαν ως άλλοθι, ενώ τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν αναφέρονται στις δικές τους ΜΙΚΟ, στις δικές τους διακρατικές υπογραφές, στο δικό τους καταδικό τους Γκεμπελισμό. Είναι απίστευτοι οι τυποί λέμε!!!
Φυσικά βρήκαν έτοιμες τις μεθοδολογίες των Γκυστάβ Λε Μπον, Έντουαρντ Μπέρνεϊς, Αρτύρ ντε Γκομπινώ (αυτός είναι ο πατέρας κάθε φυλετικής θεωρίας και κυρίως της Άρειας Φυλής, της Ινδοευρωπαϊκής βεβαίως βεβαίως, που προφανώς και δεν υφίσταται), αλλά και της συμπύκνωσης όλων των παραπάνω, τις πήγαν σε επίπεδο ακαδημαϊκής μελέτης, σε αυτές συμπεριλαμβάνονται και του πρώην Σοσιαλδημοκράτη και μετέπειτα ναζιστή Γιόζεφ Γκέμπελς, μόνο πως τα Σημιτικά Απολειφάδια τους έχουν ξεπεράσει όλους τούτους από την εποχή που έσφαζαν τα ελαστικά των τρακτέρ των αγροτών της Θεσσαλίας. Των αγροτών που αποκάλυπταν αυτό που επί ΟΠΕΚΕΠΕ τάχα μου δήθεν αποκαλύφθηκε, που δεν ήταν κάτι άλλο από τη συγκέντρωση της παραγωγής και του Κεφαλαίου στη γη.
Οι επιδοτήσεις του 1.000.000€ για εκτροφή Στρουθοκάμηλων στο Μάιναλο, ήταν το τυράκι, αλλά στη φάκα έπεφταν οι άλλοι!!!
Οι Μεγαλοξενοδόχοι επειδή "ξύπνησαν τα βόδια" (έτσι ονομάζουν τους ξενοδοχουπαλλήλους), έχουν σιωπηρά και δια βοής πει το εξής "θέλουμε Ασιάτες και Αφρικανούς" με 0,75€ την ώρα κι αν γίνεται και με τους ποινικούς όπως στα Ξενοδοχεία του Ηρακλείου, καλώς, αλλά το πρόγραμμα, μάλλον απέτυχε, γιατί έπιναν μπύρες και έπαιζαν προ, αντί να εργάζονται σκληρά για το συμφέρον του εκάστοτε μεγαλοξενοδόχου, των οποίων οι γόνοι χρηματοδοτούσαν τα αποβράσματα τους Κασιδιαραίους.
Γνωστή τακτική, τα παιδιά τους οργανώνουν όλες τις ακροδεξιές παραφυάδες που μαζί με το Μαξίμου, οργανώνουν όλη την προπαγάνδα η οποία διαχέεται στα ΜΜΕ και στα 100.000 τρολ του διαδικτύου, που έκαστο για τις ανοησίες που γράφουν πληρώνονται με 100.000€ το χρόνο!!!
Που να τα σκεφτείς καημένε ψιλά γράμματα, αλλά η περίοδος θυμίζει το μεσοπόλεμο στη Γερμανία και μυρίζει μπαρούτι, αλλά εσύ κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου και σου φταίνε όλοι ο άλλοι, εκτός από την ΕΕ, το ΝΑΤΟ και φυσικά την εγχώρια αστική τάξη που είναι μεταπρατικόττατη χωρίς καμία εθνική συνείδηση και φυσικά με το πολιτικό της προσωπικό, business as usual βρε αδελφέ.
Για όλα τους φταίει ένας Πόυτιν, που κι αυτός φιλο ευρωπαίος είναι, σταύρωσε το λαό του Ντομπάς και του Λουχάνσκ, καθάρισε όπως οι Χρουτσοφικοί τους Κομμουνιστές και μετά διεκδίκησε αέρα κοπανιστό, για τους Ρώσους Καπιταλιστές, που ευτυχώς κι αυτοί και οι Ουκρανοί ναζί και το ΝΑΤΟ, κατατροπώνονται στα πεδία των μαχών κι ευτυχώς, γιατί αν ήταν το αντίθετο, θα μας εκτελούσαν και κυριολεκτούμε σε αυτό με συνοπτικές διαδικασίες, η πρόβα της αστικής δικτατορίας των μονοπωλίων στην απόλυτη βαθμίδα της εφαρμόστηκε με αφορμή τον SARS COV2, αλλά κάποιοι τα έβαζαν με τους άλλους και τούμπαλιν...Καλά Χριστούγεννα κι ευτυχισμένος ο καινούργιος Πάσχας!!!
Για να δούμε τώρα τι μας ετοιμάζει το καλό και αγαπημένο ΝΑΤΟ, που δίχως αυτό δεν θα υπήρχε χώρα - να θυμίσουμε το ρόλο του μαζί με την Ελληνική Αστική τάξη της εποχής, τα πραξικοπήματα, τους τόπους εξορίας, τις δολοφονίες Κομμουνιστών που αυτοί απελευθέρωσαν τη χώρα το 1944 και όχι οι Χίττες(του Γρίβα - παιδί του Γεωργίου Παπανδρέου) και οι Ταγματασφαλίτες μαζί με τους δοσιλόγους;;;
Ελλάδα η Χώρα του Πράσινου Ήλιου(ακόμα το ΠΑΣΟΚ κυβερνά το Σημιτικό, αλλά δεν το έχεις πάρει χαμπάρι που είναι ταυτόχρονα και ακροδεξιό, εξάλλου ανέκαθεν ήταν από την εποχή του Τάπερμαν και έπειτα), έχει κοντά 200 δις ΑΕΠ, από αυτά το 3,3% καταναλώνονται σε ΝΑΤΟϊκές Δαπάνες και όχι της Άμυνας της Χώρας, τα Leopard ήταν το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, πήραν τα χειρότερα άρματα μάχης, που πλέον ούτε για τις στέπες δεν κάνουν!!!
Το 5% του προϋπολογισμού τι σημαίνει μαγκίτη μου, διάβασε γιατί μπροστά σου, σου χαϊδεύουν τα αυτιά και την πλάτη, στο γείτονα σε λένε κλέφτη και μικροαπατεώνα, στη γυναίκα σου, ότι τις επιδοτήσεις τις έκανες "πουτάνες" και χασίσια, αλλά πίσω από την πλάτη σου καημένε, σε λένε ΜΑΛΑΚΑ!!!
Τα σχεδόν 4.175.000 εργατικά χέρια, θα καλεστούν να πληρώσουν +10% φόρο, να δουλέψουν +35ώρες παραπάνω την εβδομάδα, ήλιο με ήλιο και χωρίς καθόλου ρεπό, ξεχάστε τα πενθήμερα, αυτά ήταν κατάκτηση του σοσιαλισμού της ΕΣΣΔ, που τα απόνερα της χάθηκαν στη διαδρομή και φυσικά με τους ίδιους πάνω κάτω μισθούς!!!
Κοντολογίς, κάθε οικογένεια θα δίνει από το υστέρημα της για το ΝΑΤΟ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 400€, ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΊ ΚΑΙ ΠΕΙΣΣΌΤΕΡΑ.
Δηλαδή, Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία και Υγεία ΤΕΛΟΣ, ΤΕΤΈΛΕΣΤΑΙ, ΦΟΡΟΙ, ΦΟΡΟΙ, ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΕ ΕΣΕΝΑ, ΚΟΥΡΕΜΑΤΑ ΜΙΣΘΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΣΩΘΙΚΑ.
Εσύ στο βάθος του Κήπου θα εκφασίζεσαι και θα σε προετοιμάζουν για τα πεδία των μαχών.
Αν θυμάστε, όσοι ακόλουθοι και φίλοι μας διαβάζετε το 2022 είχαμε πει, τα 100 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, επέφεραν για τα Γαλλο-Βρετανικά συμφέροντα τη Μικρασιατική Καταστροφή, στο όνομα της "μεγάλης Ελλάδας" του κατ΄επίφαση Εθνάρχη Βενιζέλου, ενώ είχαμε στείλει στη Κριμαία ως πιστοί οσφυοκάμπτες (υποτελείς και δουλοπρεπείς) στρατεύματα, εκνευρίζοντας την τότε νεαρή ΕΣΣΔ και χάσαμε τον σπουδαιότερο σύμμαχο που θα μπορούσαμε να είχαμε!!!
Στα 200+++ χρόνια μας περιμένουν "νέα και ωραία", τα οποία θα κάνουν τη Μικρασιατική Καταστροφή να μοιάζει με παιδική χαρά!!!

ΥΓ* Οι τότε σκατοκέφαλοι της εποχής, έλεγαν τους Μικρασιάτες Τουρκόσπορους και τις γυναίκες τους Παστρικές, τώρα λένε τα ίδια για τους Φτωχοδιάβολους που η ΕΕ, το ΝΑΤΟ, το Ισραήλ διάλυσαν, επί Καντάφι είχαμε ποτέ Λίβυους Πρόσφυγες, η όσο η Συρία ήταν στα Καλά της επί Άσαντ και πριν το 2010, είχαμε Σύρους κοκ;;;

ΥΓ* Γνωστός ζαιος που τώρα έγινε "εθνικόφρων" μας είπε προχτές, "είδες έρχονται οι Τατάροι μαζικά"!!!
Από που του λέμε, από την Β. Αφρική μας λέει!!!
ΑΑΑΑΑ του λέμε, τότε λαθεμένα θεωρούσαμε τους Τατάρους(Τουρκομανικές Εθνότητες) ότι έρχονται από την Δυτική Στέπα εκεί γύρω από την Κασπία;;;
Ε ναι μας απαντάει το άκουσα στα κανάλια...κι εκεί ακριβώς σταματάει κάθε συζήτηση....

ΥΓ2*

  • Αν σου πει κάποιος "δεν είμαστε ρατσιστές αλλά..." → "Το 'αλλά' αναιρεί το πρώτο μισό. Αν κάποιος πνιγμένος σου χτυπούσε την πόρτα, θα του την έκλεινες στη μούρη ή θα τον έσωζες;"

  • Αν σου πει "έρχονται μόνο άντρες 30άρηδες" → "Το λέει και το κράτος ότι πάνω από το 50% είναι γυναίκες και παιδιά – δεν έχεις άλλοθι να πιστεύεις μύθους."

  • Αν σου πει "θα μας αλλοιώσουν" → "Η φτώχεια, η ακρίβεια, οι πλειστηριασμοί, η ανεργία, αυτά σ’ αλλοιώνουν. Όχι ένας φτωχός πρόσφυγας που ψάχνει ασφάλεια."

     



     



  • Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2023

    Μύρισε το σφαγείο μας γεωπολιτικές αναδιατάξεις

    Δεν υπάρχει κανένας πόλεμος ανάμεσα σε πολιτισμούς και ιδιοσυγκρασίες, ο πόλεμος ήταν πάντα και μόνο ταξικός, γιατί οι τάξεις, είναι πατρίδες και κατ΄ επέκτασιν ο πόλεμος ήταν πάντα πατριωτικός, ακόμα κι όταν ήταν εμφύλιος(που σε κάθε περίπτωση είχε τις ιδιαιτερότητες του και δεν ήταν πάντα εμφύλιος, όπως ο δικός μας, αλλά μια δια των ντόπιων αντιπροσώπων έκφραση του Αγγλοσαξονικού Ιμπεριαλισμού).
    Αυτά τα δύο τα αξιοποιούσε το λεγόμενο διαίρει και βασίλευε, για να κάνει τη δουλειά του, άλλοτε για να διαιωνίζει την εξουσία του και άλλοτε για το ικανό ποσοστό κέρδους.
    Επειδή η επόμενη Γάζα, θα είναι η πόλη που ζούμε όχι από το συνομοσπονδιακό Κράτος που σχεδιάζεται από την εποχή του Δικτάτορα Γ. Παπαδόπουλου που έκαναν τα κομπρεμί τους με τον Ινονού, αλλά από τους Ευρωπαίους που αγοράζουν με η χωρίς πλειστηριασμούς και το Κ.Ι.Σ που αγοράζει ότι βρει μπηρ παρά στην παλαιά πόλη, στην λεγόμενη Ομβραϊκή, ότι βρούν μπροστά τους, έτοιμο προς βρώσιν και πόσιν.
    Για να μην ξεχνιόμαστε οι Εβραίοι της πόλης μας ήταν ένα μείγμα από Σεραφιδίτες και Ρωμανιώτες, που ο Ραβίνος(όχι τυχαία, οι Ραβίνοι της Ευρώπης ήταν οι φανατικοί Εσκεναζίμ και τα πήγαιναν πάντα πολύ καλά με την εκάστοτε εξουσία, από την εποχή του Καλέρτζι) έστειλε στους ναζί και τους βύθισαν μεσοπέλαγα, κάτι ανάλογο έκανε και στη Θεσσαλονίκη.
    Ο Εμφύλιος που μαίνεται ανάμεσα στα Ιουδαϊκά και Ισμαηλίτικα φύλα(τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με τους Ισμαηλίτες Μουσουλμάνους), δεν είναι απλά πολιτισμικός, η γενεαλογικός, είναι ΤΑΞΙΚΟΣ.
    Δεν είναι τυχαίο, ότι οι μισοί κάτοικοι του Ισραήλ, ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΎΡΩΣΗ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΎ ΚΡΑΤΟΥΣ, η ότι το Λικούντ του Νετανιάχου είναι οι Ακροδεξιοί Πάμπλουτοι που μέχρι πριν γίνουν τα πράγματα ανεξέλεγκτα χρηματοδοτούσαν και έλεγχαν την Χαμάς.
    Οι λαοί μπορούν να ζήσουν χωρίς πολέμους και χωρίς διαχωριστικές γραμμές, όταν αποτινάξουν από πάνω τους τους Εθνικισμούς που είναι δημιούργημα των Αγγλοσαξόνων, και των Θεωρητικών της Άριας Γερμανικής Φυλής, που όλως τυχαίως είχε και Ασσυριακή καταγωγή(Οι Ασσύριοι ήταν ένα Σημιτικό Πολεμικό Φύλο από την Ρίζα του Ασσούρ, ένα από τα πέντα παιδιά του Σημ, που μετακόμισε βόρεια και αναμείχθηκε με τα Γερμανικά Φύλα, είναι δε, σύμφωνα με τους Γερμανούς Ιστορικούς, οι δημιουργοί της μυθολογίας τους, δεν είναι τυχαίο, ότη ο Υπερβόρειος Απόλλωνας δεν ήρθε από την Υπερβορεία, αλλά από την Ασσυρία, όπως και η Αφροδίτη), πάντα σύμφωνα με τους ίδιους τους Γερμανούς Ιστορικούς.
    Ο Πατριωτισμός πριν απ΄ όλα έχει ταξικό πρόσημο, ο ΜΕΓΑΣ ΣΤΑΛΙΝ τα είχε γράψει, αρκεί κανείς να τα μελετήσει και λέμε ΜΕΓΑΣ ΣΤΑΛΙΝ, γιατί χωρίς την δική του συμβολή, αυτά που ζούμε τώρα, θα ήταν συνέχεια του νίκη ναζισμού και δεν είναι τυχαίο, ότι ο στόχος της Χαμάς, που ήταν μια καραμπινάτη προβοκάτσια, ήταν τα Κιμπούτς που ήταν αντίγραφο των Κολχόζ, αλλά σε μια χώρα με Καπιταλιστική Διαχείριση της Παραγωγής, ΌΠΩΣ ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΆΛΛΩΣΤΕ, αλλά δεν είναι το ίδιο με τις πολυεθνικές.
    Η Σημερινή 50η Επέτειος της Εξέγερσης που δεν έχει καμία σχέση με Επανάσταση(άλλο πράγμα είναι το ένα κι άλλο το άλλο) του Πολυτεχνείου, ήταν αντιϊμπεριαλιστική και όχι απλά αντιχουντική έκφραση τόσο του Εργατικού Λαϊκού Κινήματος, όσο και της προέκτασης, από τα στρώματα της φοιτητιώσας και σπουδάζουσας νεολαίας.
    Σήμερα περισσότερο επίκαιρη από ποτέ άλλοτε τα αντιϊμπεριαλιστικά συνθήματα που ήταν στην πύλη του Πολυτεχνείου, σηματοδοτούν την πάλη των λαών για την αποτίναξη του Αγγλοσαξονικού Ιμπεριαλισμού, γιατί όπως λέει και το σύνθημα “ΝΑΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΧΟΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΙ”, ειδικά στον πολύπαθο λαό της Παλαιστίνης, που σφαγιάζεται όπως σφαγίασαν οι Δυτικοί Σύμμαχοι το 1945 την Δρέσδη, το Αμβούργο κλπ ΣΚΟΤΏΝΟΝΤΑΣ ΆΜΑΧΟ ΠΛΗΘΥΣΜΌ, ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΤΟΥ, Η ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΛΈΨΟΥΝ ΜΑΖΊ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΉ Της ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗΣ.
    Με τον τρόπο αυτό, θα τιμήσουμε τα 50 Χρόνια αυτής της Εξέγερσης, που ασφαλώς και δεν ήταν μύθος.
    Το μεσημέρι χτυπάνε στο γραφείο
    Μετρώ τουσ χτύπουσ τον πόνο μετρώ
    Είμαι θρεφτάρι μ' έχουν κλείσει στο σφαγείο
    Σήμερα εσύ αύριο εγώ

    Χτυπούν το βράδυ στην ταράτσα τον ανδρέα
    Μετρώ τουσ χτύπουσ το αίμα μετρώ
    Πίσω απ' τον τοίχο πάλι θα 'μαστε παρέα
    Τακ τακ εσύ τακ τακ εγώ

    Που πάει να πει
    Σ' αυτή τη γλώσσα τη βουβή
    Βαστάω γερά κρατάω καλά
    Μεσ στισ καρδιέσ μασ αρχιναέι το πανηγύρι
    Τακ τακ εσύ τακ τακ εγώ
    Τακ τακ εσύ τακ τακ εγώ

    Μύρισε το σφαγείο μασ θυμάρι
    Και το κελί μασ κόκκινο ουρανό
    Μύρισε το σφαγείο μασ θυμάρι
    Και το κελί μασ κόκκινο ουρανό

    Χτυπούν το βράδυ στην ταράτσα τον ανδρέα
    Μετρώ τουσ χτύπουσ το αίμα μετρώ
    Πίσω απ' τον τοίχο πάλι θα 'μαστε παρέα
       Τακ τακ εσύ τακ τακ εγώ
    Που πάει να πει
         Σ' αυτή τη γλώσσα τη βουβή
            Βαστάω γερά κρατάω καλά
     
    Μύρισε το σφαγείο μασ θυμάρι
    Και το κελί μασ κόκκινο ουρανό
    Μύρισε το σφαγείο μασ θυμάρι
    Και το κελί μασ κόκκινο ουρανό

                                                                 

    Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

    Καμία υπερηφάνεια για τη Λευκή φυλή

     

    Πάντα απεχθανόμασταν την Δυτική Ευρώπη και πάντα το ίδιο ναζιστικό χαμαιτυπείο θα είναι, με τα συναισθήματα μας αμετάβλητα γι αυτή, ήταν, είναι και θα είναι ένα σίχαμα και μισό. Οι αποικιοκράτες δεν θα γίνουν ποτέ ανθρωπιστές, Δείτε την φωτογραφία που "κλέψαμε" από το Twitter και προέρχεται από το 1955 κατά τη διάρκεια της βελγικής κατοχής του Κονγκό. Ο ανεκδιήγητος wasp πατέρας και κτήνος μεγατόνων, φέρνει στο σπίτι ένα ιθαγενές παιδί της υποσαχάριας Αφρικής, μέσα σε κλουβί στα παιδιά του, για να διασκεδάσουν, να περάσουν την ώρα τους βρε αδελφέ!!! Σίγουρα η αποικιοκρατία δεν υπάρχει όπως την γνωρίζαμε(έχει αλλάξει προφίλ), προφανέστατα υπάρχει η ναζιστική ΕΕ, με τις θεωρίες των δύο άκρων, με τον ρατσισμό, τον φασισμό, την αποικιοκρατική λογική της, την "πράσινη οικονομία" και με το ξεζούμισμα των εργαζομένων της, κάθε φυλής, χρώματος και θρησκευτικής πεποίθησης. Αν αυτού του τύπου ο Ιμπεριαλισμός και η λεγόμενη ελεύθερη οικονομία, των ολίγων σταμάτησε ποτέ, σε αυτή την τρισάθλια Ήπειρο που ευτυχώς είναι στα τελευταία της, εμείς πολύ αμφιβάλουμε, γιατί με λίγα λόγια αποτυπώνεται στην παρακάτω εμετική εικόνα, που αν μή τι άλλο, χαρακτηρίζει τι σκατά είναι αυτή η ελιτ της Λευκής Ευρωπαϊκής Φυλής!!!

    istosch 20th Anniversary

    20 YEARS
    istosch DATA & WEB CENTER
    "Two Decades of Digital Truth"
    🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
    Since 2006... the journey continues.
    Technology with a human face
    www.istosch.gr

    «Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή