20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ρωσία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ρωσία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2023

Τα σαπάκια της προπαγάνδας γίνονται στάχτες

Μετά τις "ανίκητες" Λεοπαρδάλεις εκ Γερμανίας, πήραν σειρά, οι "ανίκητες" Βρετανικές Επιλογές των Διεκδικητών των 71 τόνων χάλυβα, που είναι πιο αργές κι από χελώνες θαλάσσης στην ξηρά, και βρίσκονται υπό διάτρηση, λες και είναι Ι.Χ Αυτοκίνητα...
Εν αναμονή και των Αβράμηδων, για να τελειώνουμε επιτέλους με τα "τεχνολογικά θαύματα", της "αξεπέραστης τεχνολογίας", των early '70's, κι ακόμη περισσότερο των φοβερών και τρομερών F-16 και ίσως-ίσως 35 με τα 1002 τεχνικής φύσης προβλήματα!!!
Το είχαμε γράψει επανειλημμένως και μάλιστα πριν ένα χρόνο ακριβώς, όταν τα διάφορα ακροδεξιά Pro News (αλλά και άλλοι στρατόκαυλοι και πολεμοχαρείς, που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα, τι ακριβώς είναι το πεδίο της μάχης, που έχουν φυσικά απολυθεί με ψυχιατρικό Ι-5, δίχως να έχουν το παραμικρό πρόβλημα, ενώ από στρατιωτική επιστήμη, πολλώ μάλλον στρατιωτική τεχνολογία και τεχνογνωσία, δεν έχουν ιδέα, η μάλλον πέρα βρέχει), ότι θα πάνε άκλαυτα στο πεδίο των μαχών.
Όπως λέμε από εδώ, ότι ακόμα και το ίδιο το παραπαίων ΝΑΤΟ να εισβάλει, θα πάει άκλαυτο και με ακόμα μεγαλύτερη ευκολία, γιατί ο Ουκρανικός Στρατός, από μόνος του, είναι καλύτερος ποιοτικά από ολόκληρο το ΝΑΤΟ.
Ήδη από την εποχή του Ένγκελς, ο Ρωσικός στρατός ήταν με διαφορά ο πιο συμπαγής και ο σχεδόν περισσότερο σκληροτράχηλος, αν όχι ανίκητος ηπειρωτικός στρατός της υφηλίου, που νικούσε μετά από διαδοχικές, η κατά μόνας "εσκεμμένες ήττες", τα είχε γράψει ο Στρατηγός, όπως είχε γράψει, που ακριβώς θα γίνει και η πρώτη Σοσιαλιστική Επανάσταση, ο Φρειδερίκος Ένγκελς, που επιβεβαιώθηκε μέχρι κεραίας, αλλά ποιος σύγχρονος "Μαρξιστής της Δύσης"(δεν υπάρχουν τέτοιοι, όπως έχουμε ξαναπεί, Μπουχαρινικοί αιθεροβάμονες, η Τροτσκοχαρούμενοι, η πρώην Ευρωκομμουνιστές και κατά συνέπεια υπέρ-νάρκισσοι του χειρίστου είδους, με δεκάδες ψυχοπαθολογικά προβλήματα, είναι, από την Ιταλία και προς δυσμάς), έχει μελετήσει, το πιο λαμπρό κεφάλι και κεφάλαιο της παγκόσμιας φιλοσοφίας ever. Αν λάβουμε υπόψιν μας, το γεγονός, ότι ο Ρωσικός στρατός, έχει την στρατιωτική (φιλοσοφικά και ιστορικά πάντα, στην τακτική και στρατηγική του) την κληρονομιά του "Αήττητου" Σοβιετικού, τότε γνωρίζει κανείς εκ των προτέρων το αποτέλεσμα στο πεδίο των μαχών, ακόμα κι αν έχει απέναντι του ολόκληρη την υφήλιο.
Εξάλλου όπως είχε γράψει το αμέσως επόμενο μεγαλύτερο κεφάλι και κεφάλαιο της ανθρώπινης ιστορίας, ο Λένιν, τους πολέμους κερδίζουν, όσοι διαθέτουν:
α) Τις Περισσότερες Εφεδρείες
β) Τις Περισσότερες Πηγές Δύναμης
γ) Την μεγαλύτερη Σταθερότητα στις λαϊκές μάζες
Τους πολέμους, δεν τους κερδίζει ούτε η Τεχνητή Νοημοσύνη, ούτε η τεχνολογία(η δυτική κατά κλίμακες κατώτερη της Ρωσικής), ούτε τα λυμένα υποσιάγωνα με γυαλιά OAKLEY.
ΥΓ* Γελοίε Ζελέ, σταμάτα τώρα τον πόλεμο, γιατί θρηνούμε καθημερινά ανθρώπους που πάνε με το ζόρι να σκοτώσουν συγγενείς τους, γιατί Ρώσοι είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι Ουκρανοί.

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023

Η ήττα του ΝΑΤΟ στην Ουκρανία, είναι ήδη προδιαγεγραμμένη

Τα έχουμε πει εδώ και ένα χρόνο πριν καν ξεκινήσει η Ειδική Στρατιωτική Επιχείρηση, ότι αργά η γρήγορα το ΝΑΤΟ θα πάθει συντριβή, αν όχι τη μεγαλύτερη ήττα της ιστορίας του, λίγο πριν διαλύσει και οδηγήσει την Ευρωπαϊκή Ήπειρο σε εμφυλίους πολέμους και πολέμους ανάμεσα σε πρώην συμμάχους, όπως πχ Γερμανίας - Πολωνίας, ο οποίος είναι αναπόφευκτος.
Φυσικά οι Κερδισμένοι Εμπορικά ΗΠΑ, θα πουλήσουν όπλα στους εμπλεκόμενους, οι Ρώσοι θα ανασυγκροτηθούν ως στρατιωτικά και εδαφικά νικητές και οι Κινέζοι θα οριστικοποιήσουν την πρωτοκαθεδρία τους.
Αυτό το γνωρίζουν όλο και περισσότερο σήμερα, οι πιο βλαμμένοι ηγέτες της ΕΕ που πέρασαν ποτέ, καθώς και του Ηνωμένου Βασιλείου που παρέα θα γυρίσουν στην εποχή του Χαλκού(ο ακροδεξιός Όρμπαν μπροστά τους είναι και σοβαρός, λιγότερο φασίστας και καθόλου ανόητος, σε σύγκριση με την επιτομή της ηλιθιότητας Μακρόν, Σολτς, Ρούτε, Φον Ντε Λάιν, Ζοζέπ Μπορέλ, Σαρλ Μισέλ, Μελόνι, Μπέρμποκ, Ντούντα, Μαραγιέφσκι, αλλά και την υπερβλαμμένη εκτός ΕΕ προέδρου της Μολδαβίας Σαντού, που μαζί με την Σουηδέζα, την Φινλανδή και τους Προέδρους των χωρών της Βαλτικής, ξεπερνούν τον Ζελένσκι σε "δημοκρατικότητα", ηλιθιότητα και διορατικότητα ), το Χόλιγουντ ήταν μάλλον πολύ προφητικό, στα 90'ς με τον Ηλίθιο και τον Παν ηλίθιο, και δυο δεκαετίες αργότερα με τον Πανηλίθιο και τον Πανηλιθιότερο!!!
Η στρατιωτική ανωτερότητα του Ρωσικού Στρατού είναι πλέον αξίωμα, πυροβολικό, πυροβολικό, πυροβολικό, αεροπορία, uavs και VDV(spetsnaz), εξυπηρετούν τον πυροβολικό, τις τανάλιες, τα καζάνια κλπ. Δεν έγκειται μόνο σε αυτό δηλαδή στο Δόγμα Ζούκοφ - Βασιλιέφσκι, που είναι μια νεότερη και πιο προσαρμοσμένη εκδοχή του Δόγματος Κουτούζοφ στην εποχή τους και κατ΄ επέκταση στην εποχή μας, αλλά και η τεχνολογική τους ανωτερότητα για την οποία γράφει πλέον ένα Φιλελεύθερο και επέκτασιν φιλοδυτικό portal και το φωνάζουν με στεντόρια φωνή, Αμερικάνοι Μισθοφόροι και Αξιωματούχοι.
Όλα τα παραπάνω, αν τα βάλουμε σε συνδυασμό με το ακατανόητο και ξεπερασμένο "αγγλικανικό στρατιωτικό δόγμα" (βλέπε Call of Duty), το οποίο στηρίζεται στην προπαγάνδα, περί τεχνολογικής ανωτερότητας(που δεν ισχύει καθόλου), στα σαμποτάζ, στις μικρές μονάδες ελέγχου χώρου και την αεροπορία, η στα drones που βαράνε πολιτικό προσωπικό και κατοικίες, νοσοκομεία κλπ, αναδείχνουν το γιατί, ότι και να γίνει το ΝΑΤΟ(αυτό πολεμάει πια με τη Ρωσία), ότι θα χάσει, ότι και να επιστρατεύσει στα πεδία των μαχών.
Δεν θα υπεισέλθουμε σε πίνακες με τεχνικές συγκρίσεις, αυτά θα τα αφήσουμε για άλλους συντάκτες, ωστόσο κανένα πολυδιαφημισμένο δυτικό όπλο δεν μπορεί να συγκριθεί ποιοτικά και τεχνολογικά με κανένα Ρωσικό, Κινέζικο, Ιρανικό και Κορεάτικο(της Λ.Δ της Κορέας), τόσο στο έδαφος, όσο και στον Αέρα.
Τα παρακάτω στοιχεία μπορεί να είναι και φειδωλά και είναι κατανοητό, θα έχαναν άπαξ τη διαφήμιση, ωστόσο είναι ενδεικτικά του το θα γίνει στα πεδία των μαχών που οι Ρώσοι πάνε ακόμα και σήμερα Χειρουργικά, σε μια ακόμα νίκη.

Μέχρι να ξεκινήσει ο εμφύλιος Πόλεμος του ΝΑΤΟ για την Δυτική Ουκρανία, δείτε το νικήτη στην Ουκρανία. T-14 "Armata", T-90M "Proryv" και BMPT "Terminator" στην γραμμή παραγωγής της UralVagonZavod, όπως γράφει και το αυθεντικό τουί. Οσονούπω τα 15.000 τανκς θα είναι 20.000


Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023

Ο Σφαγιασμός των Ουκρανών από τους συμμάχους τους και τα Εκθεσιακά Leopard που πάνε για παλιοσίδερα στο Ντομπάς

Θα πάνε τελικά τα Leo 2 A4 & A6, η Μ1 Α1 & Α2 στο Ανατολικό μέτωπο και τι θα αλλάξουν τελικά, όταν ακόμα και το "γεράκι" Συνταγματάρχης Douglas Mc Gregor πρώην σύμβουλος του Πενταγώνου, σε συνέντευξη του ομολογεί αυτό που γράφουμε κατ΄ επανάληψη; Τι λέει ο ειδήμονας δλδ, ότι η Ουκρανία δεν υπάρχει πλέον ως χώρα, ότι απ΄ τον Οκτώβρη έχει 400.000 απώλειες και γι αυτό ευθύνεται η Δύση που έβλεπε όπως έβλεπαν οι ναζί την περιοχή ως ζωτικό χώρο.
Ότι ακόμα και 5.000 άρματα μάχης να πάνε εκεί, η πλάστιγγα έχει γύρει και όσο δεν πάνε σε ειρηνικές διαπραγματεύσεις με τη Ρωσία στο τέλος Ανατολικά του Δνείπερου θα είναι ξανά Νεορωσία όπως πριν το 1922. 

 Να θυμίσουμε ότι στην Αρχή του Πολέμου, η Ουκρανία είχε 7.500 τεθωρακισμένα, Τ-72 με αναβαθμίσεις από το δικό της προσωπικό, τόσα μάχιμα δεν έχει όλο το ΝΑΤΟ μαζί. Δηλαδή, δλδ, τι μας λέει ακριβώς το πρώην στέλεχος του Πενταγώνου, ότι ακριβώς σταχυολογούμε εδώ πέρα και είναι προϊόν έρευνας από τις πηγές που αναλύονται καθημερινά όπως οι περιγραφές του αγώνα από συντάκτες που έχουν λογαριασμούς στο Telegram και ανήκουν και στις δύο πλευρές.
Έχουμε γράψει και ξαναγράψει για τις ευθύνες του πιο διεφθαρμένου Καθεστώτος αυτή τη στιγμή στον επάνω κόσμο, αυτό του Ζελένσκι, που είναι το ίδιο ακριβώς με του Ποροσένκο, που ήταν ακριβώς το ίδιο με αυτό του Γιούσενκο και το ίδιο ακριβώς με της Τιμοσένκο, του Κούτσμα και του Κραβτσούκ με άλλα πρόσωπα στην ιεραρχία, αλλά με την ίδια λογική.
Να μην την αναφέρουμε ξανά, ο ναζισμός σε αυτή τη χώρα εκκολάπτεται από τις μεγάλες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις της Δύσης, ήδη από την περίοδο μετά το Β' ΠΠ και δεν είναι τυχαίο, ότι γύρω από το Αμαρτωλό Λβοφ, ο μεγάλος Πατριωτικός Πόλεμος τελείωσε το 1961, όπου ο Κόκκινος Στρατός προσπαθούσε να καθαρίσει την περιοχή από τους ναζιστές και τα υπολείμματα του UPAN, που κατέσφαζαν μαζί με τους Κροάτες Ουστάτσι από εκεί μέχρι σχεδόν την Ρουμανία, δεν είναι τυχαίο ότι το 1948 120.000 Πολωνοί σφαγιάστηκαν από τη σπάθη αυτών των καθαρμάτων, που εξοπλίζονταν από που αλλού από τις Βρετανικές Μυστικές Υπηρεσίες!!!
Μετά τη διάλυση της ΕΣΣΔ, έγινε το έλα να δεις(γαμημένε Γκορμπατσόφ). Στις 400.000 απώλειες του Ουκρανικού Στρατού απ΄ τον Οκτώβρη και έπειτα, αλλά και στις 12 επιστρατεύσεις που έχει κάνει από τον Δεκέμβρη του 2021(τυχαίο, ότι προετοίμαζε η δύση τον πόλεμο, δεν νομίζουμε), αν προσθέσουμε και τις άλλες 450.000 που είχε μέχρι τον Οκτώβρη, βγαίνει ο τραγικός απολογισμός που δυστυχώς τον έχουμε επιβεβαιώσει και οι αριθμητικές πράξεις δεν κάνουν λάθη ποτέ, όταν στην όποια εξίσωση, του όποιου βαθμού συνυπολογίζεις τις πηγές. 850.000 απώλειες σε έναν στρατό των 1.650.000 πλήρως επανδρωμένου με τις λεγόμενες εφεδρείες είναι το μισό και όλα αυτά μέχρι τα μέσα του περασμένου μήνα!!! Οι Ουκρανοί παραδίδονται κατά δεκάδες από την πρώτη στιγμή και οι ναζί τους βαράνε πισώπλατα για να μην παραδοθούν, αυτό γίνεται και στο Αρτεμόφσκ εδώ και δύο μήνες.
Τώρα τι θα κάνουνε τα τάχα μου δήθεν αναβαθμισμένα (αλλά εξαιρετικά λίγα) βαριά, άρματα μάχης και των τεσσάρων "συμμάχων" κατασκευαστών, μέσα σε ένα μέτωπο που εκτείνεται νοερά, από το ύψος της νότιας Κρήτης, μέχρι το Βορειότερο σημείο του νομού Έβρου, είναι ένα θέμα.
 

Ένα άλλο είναι τα κόστη, αλλά και τα πόσο αναβαθμισμένα είναι τελικά κυρίως όσον αφορά την ενεργητική θωράκιση απέναντι στα πολύ ανώτερα, πιο γρήγορα, πιο ελαφριά, πιο ικανά, με μικρότερο πλήρωμα, καλύτερη δύναμη πυρός, καλύτερη παθητική και κυρίως ενεργητική θωράκιση, αναβαθμισμένα 8.000 T-72 B3, T-72B3M, T-80 UD, T-80 BV, T-80 BVM, T-90 M και Τ-90 Μ Proryv κι άλλων 9.000 Τ-72, Τ-80, Τ-84 και Τ-90 αρμάτων μάχης που έχει η Ρωσική Ομοσπονδία, χώρια τα 500 Τ-14 Armata που είναι το πλέον σύγχρονο τεθωρακισμένο αυτή τη στιγμή σε όλο τον πλανήτη και το κόστος του είναι 2 φορές μικρότερο από τα ξεπερασμένα Leopard 1 και 5-6 φορές μικρότερο από κάθε μοντέλο LEO 2.
Πριν περάσουμε στο κόστος μόνο ενός βλήματος να δούμε το πόσο ευπαθείς είναι οι Λεοπαρδάλεις, που οι Κούρδοι στη Συρία τα έκαναν με τα ξεπερασμένα σοβιετικά Α/Α Fagot της δεκαετίας του 1960 ένα μάτσο παλιοσίδερα. Για να δούμε όμως και τα κόστη, όπου δεν πηγαίνουν στους εργάτες κατασκευής τους, αλλά στα κέρδη των ομίλων που τα κατασκευάζουν καθώς και στις πανάκριβες πρώτες ύλες που υπάρχουν άφθονες στο υπέδαφος της Ανατολικής Ουκρανίας(της βιομηχανικής δλδ), όπως το Νικέλιο και το Τιτάνιο, χώρια την ποιότητα των κεραμικών που φτιάχνεται από το χώμα των στεπών της περιοχής, με ότι συνεπάγεται στον τομέα αυτό.
Για ένα Leopard 2 A6, που είναι και η πιο εξελιγμένη μορφή του, το κάθε βλήμα έχει κόστος πάνω από 12.000€ και με τον πληθωρισμό, αλλά και την κατακόρυφη κατακρήμνιση του € μέχρι να πάνε τα εν λόγω εκθεσιακά μοντελάκια στο Ανατολικό μέτωπο πιθανότατα να κοστίζουν μέχρι και 15.000€ το ένα. Κάθε Άρμα μάχης έχει τόσο εκρηκτικά, όσο και διατρητικά βλήματα.
Σε μάχες που έγιναν στη Συριά η πιο παλιά κλάση των Τ- 80 έκανε υγιεινό περίπατο απέναντι στα Leo 2 A6 που για χτυπήσουν επιτυχώς ένα Τ-80 UD, άδειαζαν ολόκληρη τη σειρά διατρητικών και πάλι δεν ήταν σίγουρη η επιτυχία, το κόστος μόνο για τα 45 διατρητικά βλήματα, ήταν δυσθεώρητο, της τάξης των 540.000€ τότε, ενώ το Τ-80 U, του οποίου η ενεργητική θωράκιση δοκιμάστηκε επιτυχώς στη Συρία και εξόπλισε όλα τα υπόλοιπα εκσυγχρονισμένα Ρωσικά Άρματα μάχης στα 5 χλμ είχε τελειώσει με την πρώτη κι όλας βολή ένα LEO 2 A6 του Τουρκικού στρατού.

 Αυτά για την ώρα, γιατί το δούλεμα πάει σύννεφο, ο εκφασισμός και ο εκναζισμός των κοινωνιών, όπως της Ουκρανίας σημαίνει αποδοχή της έκπτωσης σε μηδενικό επίπεδο της εργατικής δύναμης, για να πάμε σε ένα νέο μεγάλο πόλεμο, αυτή τη φορά εντός της ΕΕ(κι αυτός θα είναι ενδοσυμμαχικός), γιατί η Ουκρανία, ίσως η Μολδαβία και ίσως ίσως η Γεωργία τελειώσουν μέχρι το 2025, από εκεί και μετά έρχονται τα πολύ δύσκολα....

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή