20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Οι Δημοσκοπήσεις μας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Οι Δημοσκοπήσεις μας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

Ο έβδομος κύκλος των δημοσκοπήσεων έκλεισε.

Ο έβδομος κύκλος των δημοσκοπήσεων έκλεισε, αλλά λόγω του "περίεργου" κλίματος που διαμορφώνεται δε θα κάνουμε καμία αναφορά.
Θα τις δημοσιεύσουμε στον έκτο κύκλο του σαρκασμού που κάναμε για να δείξουμε το ρόλο των δημοσκοπήσεων...


Θα επανέλθουμε με αυτές όταν και εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες.

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

Η έκτη ομάδα των δημοσκοπήσεων που έκλεισαν στις 4/11/2008

Ο έκτος κύκλος των δημοσκοπήσεων έκλεισε και η πρώτη ομάδα της είχε ως ερώτημα
"Τι θα λύσει το προσχέδιο Αλογοσκούφη για το προϋπολογισμό του 2009;".
Ψήφισαν 33 και το αποτέλεσμα που δόθηκε ήταν "Τα χέρια της πλουτοκρατίας.", με 15 ψήφους και ποσοστό 45%. Όσο για το χειρόφρενο και τη λογαριθμική εξίσωση αυτά ισοβάθμησαν στη δεύτερη θέση με έξι ψήφους και ποσοστό 18%, άρα δεν λύθηκαν κατ' εσάς αυτά, απ' το προσχέδιο του υπουργού, ούτε λύθηκαν φυσικά τα κορδόνια σέντερ μπακ που πριν λίγο είχε δέσει και μονοπώλησαν τη τρίτη θέση.

Άπαντα
1 (3%)
Όλα
0 (0%)
Τα μισά
0 (0%)
Τίποτα
1 (3%)
Τα προβλήματα των φτωχό-μεσαίων στρωμάτων
0 (0%)
Το πρόβλημα του εξωτερικού χρέους
0 (0%)
Τα χέρια της πλουτοκρατίας
15 (45%)
Τα κορδόνια που έδεσε πριν λίγο το Σέντερ Μπακ
4 (12%)
Το χειρόφρενο
6 (18%)
Μια Λογαριθμική εξίσωση
6 (18%)


Ψήφοι μέχρι αυτήν τη στιγμή: 33
Η ψηφοφορία έκλεισε

Στη θέση αυτής της δημοσκόπησης έρχεται μια νέα με τον τίτλο "Ποιος άλλος επιχειρηματικός κλάδος, μετά τις τράπεζες πρέπει να ενισχυθεί;"


Η δεύτερη δημοσκόπηση στον έκτο κύκλο δημοσκοπήσεων που έκλεισαν ήταν η εξής: "Τι είναι τα τοξικά ομόλογα;"
Ψήφισαν 29 και εδώ είχαμε μια ισοβαθμία ανάμεσα στις νομοτέλειες της ανταγωνιστικότητας και στον Γενουάτη Αυτοκράτορα της Αριστεράς Αλέξιο τον Α' με 10 ψήφους και ποσοστό 34% και στις δυο δοθείσες απαντήσεις...
Για να είμαστε δίκαιοι νικητής κηρύσσεται η νομοτελειακή ανταγωνιστικότητα του Γενουάτη Αυτοκράτορα της αριστεράς Αλέξιου του Α', μιας και οι δυο απαντήσειςσυνέκλιναν στο ιδεολογικό περιεχόμενο που θύμιζε κάτι απ' το "παλιό καλό ΠΑΣΟΚ", που όλα τα έσφαζε και όλα τα μαχαίρωνε....

Τοξικά απόβλητα
1 (3%)
Τοξικά συντηριτικά
0 (0%)
Τοξικά Καθαριστικά
0 (0%)
Τοξικά Καπνογόνα
0 (0%)
Καθαρές λύσεις
1 (3%)
Οι νομοτέλειες της Ανταγωνσιτικότητας
10 (34%)
Γκαρσόν Λεκιάστικα
2 (6%)
Οι πύρινοι λόγοι του Γενουάτη Αυτοκράτορα της Αριστεράς Αλέξιου του πρώτου.
10 (34%)
Οι νέες σειρές των ιδιωτικών καναλιών
1 (3%)
Οι νέες ιδέες γαι μια νέα Ελλάδα
0 (0%)
Το σεμνά και ταπεινά
1 (3%)
Οι λόγοι του Άδωνι στη βουλή
3 (10%)


Ψήφοι μέχρι αυτήν τη στιγμή: 29
Η ψηφοφορία έκλεισε

Στη θέση της παραθέτουμε μια νεότερη που έχει το ερώτημα "Τι είναι το golden boys";

Ο έβδομος κύκλος των δημοσκοπήσεων έκλεισε, αλλά λόγω του περίεργου κλίματος που διαμορφώνετε δε θα κάνουμε καμία αναφορά.
Θα τις δημοσιεύσουμε στον έκτο κύκλο του σαρκασμού που κάναμε για να δείξουμε το ρόλο των δημοσκοπήσεων...

Θα επανέλθουμε με αυτές όταν και εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες.

"Ποιος άλλος επιχειρηματικός κλάδος, μετά τις τράπεζες πρέπει να ενισχυθεί;"


Το βιομηχανικό κεφάλαιο
1 (2%)
Το εφοπλιστικό κεφάλαιο
3 (8%)
Οι Μεγαλοξενοδόχοι
0 (0%)
Τα ΜΜΕ(Καναλάρχες-Εκδότες)
1 (2%)
Το εργοληπτικό κεφάλαιο
0 (0%)
Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι
0 (0%)
Οι πάροχοι ενέργειας
0 (0%)
Τα ΚΤΕΛ
0 (0%)
Τα ΚΤΕΟ
0 (0%)
Τα απανταχού τσοντάδικα
8 (23%)
Τα τυρογαριδάκια ο BOZO
9 (26%)
Τα σκυλάδικα της Εθνικής
4 (11%)
Το Λεωφορείο ο Πόθος
2 (5%)
Τις αλυσίδες fa ca do ro
0 (0%)
Τα Sex Shop της γειτονιάς
6 (17%)


Ψήφοι μέχρι αυτήν τη στιγμή: 34
Η ψηφοφορία έκλεισε

"Τι είναι τα golden boys";


Ο χρυσός μας φέρνει πιο κοντά
1 (3%)
Τα χρυσά αυγά
2 (7%)
Τα χρυσοποίκιλτα Άμφια των Αγίων πατέρων
7 (25%)
Τα χρυσά συμβόλαια του Βατοπεδίου
3 (10%)
Οι χρυσοί ολυμπιονίκες
1 (3%)
Τι λες χρυσέ(η) μου;
3 (10%)
Ο Τέρυς Χρυσός
9 (32%)
Ο Τέλης Σαββάλας
2 (7%)


Ψήφοι μέχρι αυτήν τη στιγμή: 28

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

Ο πέμπτος γύρος γύρος των δημοσκοπήσεων που έκλεισαν.

Ο πέμπτος γύρος γύρος των δημοσκοπήσεων που έκλεισαν.


Η πρώτη δημοσκόπηση αφορούσε τις δημοσκοπήσεις ψήφισαν 34 και είχε την ερώτηση:"Πόσο αντικειμενικές θεωρείτε τις δημοσκοπήσεις που αφορούν τη πρόθεση ψήφου;"

"Πόσο αντικειμενικές θεωρείτε τις δημοσκοπήσεις που αφορούν τη πρόθεση ψήφου;"


Εντελώς αντικειμενικές
0 (0%)
Πολύ αντικειμενικές
2 (5%)
Λίγο αντικειμενικές
0 (0%)
Καθόλου αντικειμενικές
2 (5%)
Καθοδηγούμενες απ' το αστικό κράτος
7 (20%)
Αποπροσανατολιστικές
5 (14%)
Δε μας χέζετε με αυτές τις μαλακίες;
11 (32%)
Επιστημονικότατες στη μέθοδο και στο αποτέλεσμα
0 (0%)
Απο τη πόλη έρχομαι....
7 (20%)

Ψήφοι μέχρι αυτήν τη στιγμή: 34
Η ψηφοφορία έκλεισε.

Το αποτέλεσμα ήταν ενδεικτικό με 11 ψήφους και σε ποσοστό 32% ζητήσατε το παρακάτω"
Δε μας χέζεται με αυτές τις μαλακίες;" πράγμα που σημαίνει ότι αυτές η δε σας αφορούν, η της θεωρείται εκτός τόπου και χρόνου, η απροσανατολιστικές, η καθοδηγούμενες από το αστικό κράτος και τελικά καθόλου αντικειμενικές. Δηλαδή 32 απ' τους 34 ψηφοφόρους δεν τις θεωρείτε αξιόπιστες. Οι δυο ψήφοι που τις θεωρούν αντικειμενικές πρέπει να άνηκαν στο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, αλλά αξία θα είχε να τελείωνε η δημοσκόπηση όταν έλθουν και βγουν στη φόρα οι νεώτερες που φέρνουν ξανά το ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ στη φυσική του θέση τη 4η, αν άλλαζαν τη ψήφο τους.

Στην αντίστοιχη πρώτη νέα δημοσκόπηση θα παραθέσουμε την εξής "έρευνα"

Τι θα λύσει το προσχέδιο Αλογοσκούφη για το προϋπολογισμό του 2009;

Στη δεύτερη δημοσκόπηση ψήφισαν 47 χρήστες και μπήκε το ερώτημα ψήφισαν 40 και είχε το ερώτημα: "Τι άλλο πρέπει να διεκδικήσει ο "Άγιος Εφραίμ;"

"Τι άλλο πρέπει να διεκδικήσει ο "Άγιος Εφραίμ;"

Τα Λιμάνια
1 (2%)
Τα Αεροδρόμια
0 (0%)
Τη Καπνοβιομηχανία Κεράνης για να ανοίξει ξανά και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας
1 (2%)
Το Κοσμοδρόμιο "Baikonour"
5 (12%)
Τον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό
0 (0%)
Κομμάτι πολυμετοχικότητας στη ΠΑΕ Παναθηναϊκός
2 (5%)
Τη ΠΑΕ ΑΕΚ μετά τη φυγή του Νικολαϊδη
3 (7%)
Την Εγναντία Οδό
1 (2%)
Την Αττική Οδό
0 (0%)
Την ΠΑΘΕ
0 (0%)
Το Δήμο Νικαίας για να φύγει ο Μπενετάτος
0 (0%)
Την Ικαρία για να φύγουν "Οι Κομμουνιστάς"
6 (15%)
Το Γράμμο και το Βίτσι για να ξαναγραφτεί Ορθοδοξο Χριστιανικά η Ιστορία της περιοχής
4 (10%)
Τη Βόρειο κέντρική και Λατινική Αμερική
1 (2%)
Τη πλατεία Κουμουνδόυρου και τα κεντρικά γραφεία του ΣΥΝ
6 (15%)
Όλα τα παραπάνω
10 (25%)



Ψήφοι μέχρι αυτήν τη στιγμή: 40
Η ψηφοφορία έκλεισε.

Είναι φανερό πως ο "Άγιος Εφραίμ" πρέπει να διεκδικήσει άπαντα απ' τα ερωτήματα που κατατέθησαν μιας και το ερώτημα " Όλα τα παραπάνω " πήρε 10 ψήφους και ποσοστό 25%, ενώ και τα κεντρικά γραφεία του ΣΥΝ στην Κουμουνδούρου αποτελούν ένα καλό "φιρμάνι" απ' τους ψηφίσαντες με 6 ψήφους και ποσοστό 15%, εξάλλου "φωνή λαού οργή Θεού"... :)

Στη θέση της ακολουθεί δημοσκόπηση με τον τίτλο:

Τι είναι τα τοξικά ομόλογα;

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Ο τέταρτος γύρος των δημοσκοπήσεων που έκλεισαν

Ο τέταρτος γύρος των δημοσκοπήσεων έκλεισε με δυο δημοσκοπήσεις:

Η πρώτη δημοσκόπηση αφορούσε το νέο φορολογικό νομοσχέδιο ψήφισαν 55 και είχε την ερώτηση:
" Το νέο φορολογικό νομοσχέδιο είναι:"

Τέλειο
2 (3%)
Πολύ καλό
0 (0%)
Νοστιμούλικο
1 (1%)
Έχει πολύ αλάτι
1 (1%)
Φτου κακά
4 (7%)
Σταλινική έμπνευση
20 (36%)
Άχρηστο
1 (1%)
Θα κάνει καλό στο στομάχι και στην οικονομία της χώρας
1 (1%)
Ταξικό και άδικο
12 (21%)
Δίκαιο
0 (0%)
Νομοτελειακό για το σύστημα
8 (14%)
Όλα τα παραπάνω
3 (5%)
Κάποια α απ' αυτά
2 (3%)


Ψήφοι μέχρι αυτήν τη στιγμή: 55

Για μια ακόμη φορά ο Στάλιν ήταν ο εμπνευστής αυτού του επαίσχυντου φορολογικού νομοσχεδίου άσχετα ότι πέθανε την Άνοιξη του 1953 και είχε άλλη φιλοσοφική αντίληψη για τα έσοδα του σοσιαλιστικού κράτους, αλλά αυτή τη φορά δε θα τον βάλουμε σε άλλη δημοσκόπηση μιας και για όλα τα κακά στραβά και ανάποδα για ένα καλοκαίρι ήταν ο κύριος υπεύθυνος.....
Στην αντίστοιχη πρώτη νέα δημοσκόπηση θα παραθέσουμε την εξής "έρευνα"
"Πόσο αντικειμενικές θεωρείτε τις δημοσκοπήσεις που αφορούν τη πρόθεση ψήφου;"

Στη δεύτερη δημοσκόπηση ψήφισαν 47 χρήστες και μπήκε το ερώτημα που πρώτη η εφημερίδα "ΑΥΓΗ" ως τοποθέτηση κατέθεσε υπό τη μορφή άρθρου για την επέμβαση του κράτους στη κομμουνιστοκρατούμενη Ικαρία και είχε το ερώτημα:

Τι πρέπει να γίνει στην Ικαρία για να εξοντωθούν οι παλιό ΚΚΕδες;


Να κάνει απόβαση το κράτος
2 (4%)
Να ρίξει το κράτος Ναπάλμ βόμβες και να κάνει αναδιάταξη πληθυσμού
5 (10%)
Να μεταφερθεί η έδρα της Αυγής
5 (10%)
Να μετεγγραφεί ο TSIPRAS και να γίνει δημότης Ευδήλου
0 (0%)
Να κάνει το camping της η ΕΑΝ
0 (0%)
Το κοινωνικό φόρουμ να κάνει Αντισταλινικές Εκδηλώσεις με αφορμή το "χαρτάκι"
4 (8%)
Να περικυκλωθεί η Ικαρία για να μη γεμίσει η Ελλάδα "Κομμούνια"
3 (6%)
Να βυθιστεί το νησί
9 (19%)
Να αποκλειστεί απ' τις ναυτιλιακές εταιρίες
1 (2%)
Να κάνει ο Άνθιμος συχνές επισκέψεις
4 (8%)
Να επικαλεστούμε τους ΕΛ
14 (29%)


Ψήφοι μέχρι αυτήν τη στιγμή: 47

Είναι φανερό πως πρέπει να επικαλεστούμε τους ΕΛ το "Πατρώων γένος" κατά Δημοσθένη Λιακόπουλο και να επιστρέψουμε σε μια αποκαθαρμένη Ελλάδα απ' "τα μιάσματα τους Κομμουνιστάς" και κατά ΑΥΓΗ(τουλάχιστον στην Ικαρία) αυτούς που καταστρέφουν το κράτος κάνοντας τα δικά τους σε ένα νησί...

Ακολουθεί νέα δημοσκόπηση με τον τίτλο:
"Τι άλλο πρέπει να διεκδικήσει ο "Άγιος Εφραίμ;"

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

Οι νέες δημοσκοπήσεις που έκλεισαν στις 4.9.2008

Έκλεισαν και οι 2 νέες δημοσκοπήσεις. Η πρώτη ήταν η εξής:«Κατά τη γνώμη σας ποιος φταίει για τις ντόπες στον Ελληνικό Αθλητισμό;».
Στη δημοσκόπηση ψήφισαν 40 αναγνώστες του ιστολογίου και αφορμή ήταν οι «μεγάλες αποκαλύψεις» για τις ντόπες στον Ελληνικό αθλητισμό, όπου ο Στάλιν αναδείχτηκε και πάλι υπεύθυνος, όχι που δε θα έβγαινε δηλαδή βάζοντας σταθερή υποψηφιότητα για τις επόμενες δημοσκοπήσεις..

Και πάλι ο Στάλιν

18 (45%)

Ο Χόνεκερ

1 (2%)

Η αθλητές της DDR

0 (0%)

H DDR

2 (5%)

Η "Βόρειος Κορέα"

4 (10%)

Το ΠΑΣΟΚ

0 (0%)

Η ΝΔ

0 (0%)

Ο Μαραντόνα

1 (2%)

Ο Ντιόγκο

1 (2%)

Ο πρωταθλητισμός των χορηγών

4 (10%)

Ο Καπιταλισμός

9 (22%)


Ψήφοι μέχρι αυτήν τη στιγμή: 40
Η ψηφοφορία έκλεισε

Η δεύτερη δημοσκόπηση αφορούσε τη ΓΣΕΕ και τι αυτή θα κάνει στη ΔΕΘ; Είχε το ερώτημα Κατά τη γνώμη σας η ηγεσία της ΓΣΕΕ, τι θα πάει να κάνει στη ΔΕΘ; Ψήφισαν 39 αναγνώστες του ιστολογίου και το αποτέλεσμα ήταν το αναμενόμενο δηλαδή να πάει βόλτα με 12 ψήφους και ποσοστό 30%.

Βόλτα

12 (30%)

Να ρίξει ηρωικές τουφεκιές στον Αέρα στο όνομα της εργατικής τάξης

5 (12%)

Να διεκδικήσει τις ρεαλιστικές αυξήσεις 0.88 λεπτών, η του ενός κουλουριού τη μέρα

5 (12%)

Να διεκδικήσει τις σύγχρονες ανάγκες της εργατικής τάξης

0 (0%)

Να κάνει το Καραμανλή με τα κρεμμυδάκια

0 (0%)

Να επιτεθεί στο ΠΑΜΕ και στο ΚΚΕ για διασπαστική λογική και τακτική

7 (17%)

Να εκδώσει καταδικαστική ανακοίνωση για τη φυγή του Ριβάλντο απ' την ΑΕΚ

5 (12%)

Να κάνει "επαναστατική γυμναστική"

2 (5%)

Να κηρύξει εμπάργκο στα καύσιμα ενόψει του Χειμώνα

3 (7%)


Ψήφοι μέχρι αυτήν τη στιγμή: 39
Η ψηφοφορία έκλεισε

Παρασκευή 22 Αυγούστου 2008

Οι νέες δημοσκοπήσεις που έκλεισαν.

Στη δημοσκόπηση που κράτησε 1,5 μήνα περίπου για τη πρόθεση ψήφου στις επόμενες εκλογές αν αυτές γίνονταν αύριο ψήφισαν 804 αναγνώστες και τα αποτελέσματα ήταν:

Αν γίνονταν τώρα Εκλογές τι θα ψηφίζατε;



ΝΔ
5 (0%)
ΠΑΣΟΚ
6 (0%)
ΚΚΕ
456 (56%)
ΣΥΡΙΖΑ
315 (39%)
Λ.Α.Ο.Σ
9 (1%)
Άλλο
4 (0%)
Λευκό
1 (0%)
Άκυρο
6 (0%)
Δε Ξέρω/Δεν Απαντώ
1 (0%)
Αναποφάσιστος
1 (0%)

Φυσικά με αυτά τα αποτελέσματα το ΚΚΕ του 56% , φτιάχνει το λαϊκό μέτωπο και προχωρεί στο σχεδιασμό του πρώτου πενταετούς προγράμματος με βασικό αντίπαλο το δεξιό οπορτουνισμό ΣΥΡΙΖΑ (ποιο άλλο φυσικά;)....
Όμως όλα αυτά φυσικά είναι σενάρια του μέλλοντος, γιατί εδώ είμαστε ένα ιστολόγιο και μάλιστα των Κατακόκκινων με φόντο ΚΚΕ φιλοσοφία και προφανώς το μεγαλύτερο μέρος των αναγνωστών είναι "δικά μας παιδιά".
Απ' αυτή την άποψη για το 2008, αυτή την έρευνα δε τη λαμβάνουμε και πολύ στα σοβαρά. Γιατί το 56% που πήραμε τώρα είναι εκτός πραγματικότητας, που όμως τέτοια και ακόμη μεγαλύτερα ποσοστά θα αποκομίζουμε στο εγγύς μέλλον.
Πάντως όπως και να έχει το πράγμα, αν το 56% το διαιρέσεις με το 4 γιατί έτσι λέει το εργαλείο της στατιστικής, όταν έχεις να κάνεις με ιδιαίτερες συνθήκες μιας έρευνας σε δείγμα κάτω απ' το ενδεδειγμένο που είναι τα 2001 άτομα και κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες, επιβεβαιώνονται τα ποσοστά που δίνουν οι κλειστές - κρυμμένες δημοσκοπήσεις για 14% στο ΚΚΕ, που εδώ και 2 μήνες διαρρέει απ' τα δικά τους γραφεία και ειλικρινά δεν ξέρουμε αν είναι τυχαίο....
Οψόμεθα..
Όσο για το ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ που φυσικά και είναι ο ¨άλλου τύπου" εκφραστής της Ε.Ε και της άρχουσας τάξης, πατώντας σε 10 βάρκες πάντα με τη στολή των "Τουπαμάρος" και ενώ οι χρήστες του ΣΥΝ είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι στη Μπλογκοσλοβακία που λέει και ο σύντροφος "allou fun Marx", δε βγάζουν απ' αυτή τη δημοσκόπηση το 17% από πουθενά.
Το 39% αν διαιρεθεί με το 4 γιατί αυτό λέει το επιστημονικό εργαλείο που λέγεται στατιστική και που φυσικά δεν είναι επιστήμη αλλά μόνο εργαλείο της, το ποσοστό που αναλογεί είναι το
9,75%, σαφώς και περισσότερο ανεβασμένο από τη προηγούμενη φορά και κάτω απ΄τους προβολείς της υπερ-προβολής του......
Όπως και να έχει εμείς θα την αφήσουμε να υπάρχει στο sidebar γιατί μας αρέσουν πολύ αυτά τα ποσοστά......

Όσον αφορά τη δεύτερη δημοσκόπηση που ρωτούσε, "Γιατί άλλο ακόμα είναι υπεύθυνος ο Στάλιν";
Ψήφισαν 178 και έλαβαν...

Κατά τη γνώμη σας , ο Στάλιν για τι άλλο ακόμα είναι υπεύθυνος;



Γιατί χέστηκε η φοράδα στο αλώνι
139 (78%)
Γιατί έφυγε ο Λούα-Λούα απ' το λιμάνι
25 (14%)
Γιατί πέφτει το χρηματιστήριο
3 (1%)
Για τη νόσο των πουλερικών
3 (1%)
Για την άνοδο του πετρελαίου
8 (4%)

Ο λαός μίλησε και ιστορία καταδικάζει για μια φορά ακόμα ακόμα το Στάλιν για το "ειδεχθές έγκλημα"(όχι παίζουμε), του να χέσει η φοράδα στο αλώνι, ενώ είναι μερικός είναι υπεύθυνος και για τη φυγή του Λούα-Λούα , απ΄' το λιμάνι.
Γι αυτό και η επόμενη δημοσκόπηση που βάλαμε εμπεριέχει ερώτηση γι αυτόν ξανά...........

Radio Collectiva

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2008

Έκλεισε και η δεύτερη δημοσκόπηση

Περιμέναμε να κλείσει και η δεύτερη δημοσκόπηση για να δημοσιοποιήσουμε τα αποτελέσματα και της πρώτης που αφορούσε το εξής:

Κατά την άποψη σας πρέπει να γίνει δημοψήφισμα για την Ευρώ-συνθήκη;

Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής:

Ψήφισαν 57 και έλαβαν:

Ναι 55 (96%)
Όχι 2 (3%)
Δε ξέρω/Δεν απαντώ 0 (0%)
Δε με αφορά 0 (0%)


Όσον αφορά τη δεύτερη δημοσκόπηση η οποία έκλεισε πριν λίγο και αφορούσε το εξής

Με βάση τις λεγόμενες χρηματοδοτήσεις των μεγάλων κομμάτων ποιους θεωρείται υπεύθυνους;

Ψήφισαν 66 και έλαβαν:

Την ίδια την εταιρία; 0 (0%)
Το Τσουκάτο; 0 (0%)
Τη Κυβέρνηση; 2 (3%)
Το ΠΑΣΟΚ 1 (1%)
Το Πολιτικό σύστημα; 20 (30%)
Το Κοινωνικό σύστημα; 26 (39%)
Φταίει και πάλι ο Στάλιν;17 (25%)


Με βάση τις δύο δημοσκοπήσεις, έγινε φανερό ότι: Στη πρώτη η πλειοψηφία απαιτεί να γίνει δημοψήφισμα για την Ευρωσυνθήκη σε ποσοστό 96%.
Στη δεύτερη δημοσκόπηση η πλειοψηφία πιστεύει ότι φταίει το Κοινωνικό σύστημα σε ποσοστό 39%.
Αυτό όμως που μας έκανε εντύπωση πως σε ποσοστό 25%, ανακαλύπτεται υπαιτιότητα στο πρόσωπο του Ιωσήφ Στάλιν και γι αυτό η νέα δημοσκόπηση που σήμερα θα ξεκινήσουμε θα αφορά αυτόν...

ΥΓ* Οι δημοσκοπήσεις για μας δεν είναι επιστήμη αλλά επιστημονικό εργαλείο στις οποίες το πιο αξιόπιστο ελάχιστο δείγμα είναι το δείγμα των 2000 συμμετεχόντων.

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή