20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΣΣΔ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΣΣΔ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

"Ατομική Ευθύνη", το προνομιακό πεδίο του κοινωνικού φασισμού

 Αυτό τα ήθελε και τα έπαθε, είναι εξίσου κουραστικό και επικίνδυνο, τον παθόντα.

Το να λέμε διαρκώς καλά να πάθει, αυτός φταίει, όπως έστρωσε θα κοιμηθεί και άλλα τέτοια φαιδρά, γιατί τέτοια είναι, κρύβουν μέσα τους επικίνδυνες λογικές, αλλά πριν απ΄όλα τη λογική της ηθικής του προτεσταντικού Καπιταλισμού.

Αυτός και οι μηχανισμοί του (προφανώς και των προγενέστερων εκμεταλλευτικών συστημάτων)  καθορίζουν το πεδίο ορισμού της δραστηριότητας μας σε μεγάλο βαθμό, καθώς και τις αδυναμίες που όλοι μας έχουμε και δεν είναι καθόλου σωστό να γινόμαστε δικαστές.

Η δραστηριότητες μας είναι μέρος της αδιέξοδης ταξικής υποδούλωσης μας και αυτές ως μέρος της κοινωνικής αναγκαιότητας και του βιολογικού βολονταρισμού που ενίοτε επενεργεί κι αυτό σαν δυνάστης, μας οδηγούν να αναζητούμε διέξοδο μέσα από την τρύπα μιας βελόνας, καταλήγοντας στα ντουβάρια, με αποτέλεσμα να έχουμε κρανιοεγγεφαλικές και άλλου είδους κακώσεις, όχι μόνο στην κάρα.

Αυτό το είδους κοινωνικής(γιατί τέτοια είναι η ζωή μας, εξάλλου είμαστε κοινωνικά όντα), δεν είναι τίποτα άλλο από μια συνάρτηση υποκειμενικών και αντικειμενικών παραγόντων που συναθροίζονται μέσα στην γκλάβα μας, δυστυχώς ως ασυνάρτητες και ατάκτως ερριμμένες πληροφορίες που περιφέρονται χαοτικά στο κεφάλι μας από εδώ και από εκεί, ενώ το εφόδιο και εργαλείο της συγκρότησης και επεξεργασίας τους δεν το έχουμε μάθει από το εν μέρει χειραγογούμενο και απόλυτα ταξικό εκπαιδευτικό σύστημα, που ευνοεί τους έχοντες, εξάλλου από εκεί άδραξαν τον τίτλο "άριστοι", οι ακατανόμαστοι κυβερνώντες, παντού στην ΕΕ.

Αυτή είναι και η επιτυχία του μηχανισμού παραγωγής κοινωνικής συνείδησης που έχει ριζώσει βαθιά το Κ.Ν.Σ την έννοια του κέρδους, "value uber alles", δημιουργώντας συνθήκες που μας οδηγούν στον βόρβορο, δια του φόβου και του άγχους της επιβίωσης και όχι της ποιότητας ζωής που έχουμε μάθει από τα μικράτα μας, ως ειπείν ανεδαφική.

Στο δια ταύτα, καλό θα ήταν, αντί να γινόμαστε δικαστές, επί παντός επί στητού, όπως θέλουν να μας "μανιπιουλάρουν" τα ΜΜΕ, τα ακόμα πιο κτηνώδη Κοινωνικά Δίκτυα και ο πολιτισμός των 100.000 μισθωμένων τρολ από τη "σωστή πλευρά της ιστορίας" και της ΕΕ, ως συνέχεια της αποκτήνωσης που καλλιέρησε αυτή η Ήπειρος στα μέτρα και στα σταθμά τόσο του Καρλομάγνου, όσο και του ακόμα "χειρότερου" του Γερμανοελβετού Καλβίνου.

Αν δούμε ιστορικά πότε η ανθρωπότητα σήκωσε κεφάλι πάνω στους κοινωνικοπολιτικούς, οικονομικούς και βιολογικούς δυνάστες, ήταν στην περίοδο 1922-1991 σε μια περιοχή που ονομάστηκε Ε.Σ.Σ.Δ, όπου η Επιστήμη όχι μόνο αποθεώθηκε, αλλά έπαψε να είναι μόνο θετική, η θετικιστική(άλλο πράγμα είναι αυτό) και για πρώτη φορά στην ιστορία αναδύθηκε η κοινωνική προσωπικότητα, που έμαθε να συγχωρεί τα λάθη, ως συνέχεια της παράδοσης της Ανατολής και το προνόμιο δεν το έχει μόνο η Ορθόδοξη Κουλτούρα, αλλά ολόκληρη η Ανατολή.

Έτσι ακριβώς οικοδομήθηκε και το σύστημα απονομής δικαιοσύνης και το ίσως πιο ανθρωπιστικό σωφρονιστικό σύστημα που γνώρισε η ανθρωπότητα μέχρι σήμερα.

Ένα σύστημα που βασίστηκε πάνω στις αιτίες που οδηγούν τον όποιο κατηγορούμενο, η εναγόμενο(ανάλογα την κλίμακα της παράβασης), πάνω στη λογική ότι ο εν λόγω είναι αθώος, μέχρι της ατράνταχης και αδιαμφισβήτητης απόδειξης της ενοχής του, οδηγούμενος σε ένα σύστημα σωφρονισμού που το μελετούν ακόμα και τα δυτικού τύπου ακαδημαϊκά ιδρύματα, που ενίοτε ακόμα και σήμερα αδυνατούν να κατανοήσουν.

Όσον αφορά τα φαιδρά τάχα μου δήθεν επιχειρήματα για Γκουλάγκ και άδικες δίκες της Μόσχας, που ήταν μιας ανιστόρητης μεταμοντέρνας σύλληψης κατασκευάσματα των πιο βρόμικων και ελεεινών μυστικών υπηρεσιών των Βρετανικών, δεν θα απαντήσουμε, ούτε θα χάσουμε το χρόνο μας με αυτά και με τις ανοησίες περί "ολοκληρωτισμού" της Χάνα Άρεντ, η με τις ιστορίες τύπου Αγκάθα Κρίστι που έψαχναν τον ένοχο μέσα από γρίφους. Λογοτεχνικά όλα τα παραπάνω μπορεί να στέκουν, αλλά πραγματικά και ως αποδείξεις δεν έχουν καμία πραγματική και πρακτική αξία.

Γυρίζοντας στο δια ταύτα, αντί να γινόμαστε φορείς και μέρος ενός κοινωνικού κουτσομπολιού μέσα από τις κουβέντες τύπου καφενείου, τα σχόλια των τρολ στα κοινωνικά δίκτυα, η λέσχες ατέρμονων και αδιέξοδων συζητήσεων και αναλύσεων του «τις πταίει» σαν άλλοι Τρικούπηδες, σε κάθε είδους και μορφή ατόπημα που είχε ως φερόμενο δράστη τον Χ, η Ψ, η ακόμα χειρότερα να μεμφόμαστε εν χορό κάποιο για τα λάθη του, να βάζουμε τον εαυτό μας στη θέση του, γιατί τότε και μόνο τότε ίσως ανακαλύψουμε και κατανοήσουμε ότι για όλα τα μέχρι σήμερα δεινά κάθε βαθμίδας, μια είναι η αιτία, ο Καπιταλισμός, ίσως παραδεχθούμε, το βασικό, ότι δεν υπάρχει "ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ", η ακόμα κι αν υπάρχει κι αυτή μέσα στα παραγάδια του συστήματος θα έχει βγάλει ψαριά.

Κλείνοντας, θα ξανατονίσουμε αυτό που έχουμε ξαναπεί κατά το παρελθόν. ως παράδειγμα, όταν κάθε λογής και πάσης φύσης ταγμένος με όρους επικαιρότητας, τα έβαζε είτε με τους "αντιεμβολιαστές" και μη χρήστες της μάσκας, είτε με τους "υπέρμαχους" της επιστήμης, μιας επιστήμης που ήταν αυστηρά θετική και θετικιστική, δηλαδή ήταν μονομερής επιστήμη, έκλειναν αμφότεροι και εκατέρωθεν τα μάτια, σε άλλου είδους παραμέτρους και με όρους φανατισμού κυοφορούσαν το τέρας της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, το "διαίρει και βασίλευε".

Στην προκειμένη, το πρόβλημα δεν ήταν ο ιός που υπήρχες, ούτε οι ανεκδιήγητες(σε όλη την ΕΕ πολιτικές διαχείρισης της Πανδημίας), αλλά ο ρόλος μας ως κοινωνία, που κανένας δεν μας έμαθε, όπως θα όφειλε και κανένας δεν μας προστάτεψε.

Μπορεί οι Λαοί να είναι μια δυνατότητα για το καλύτερο, η για το καλύτερο, αλλά είναι συλλογικότητα με αδυναμίες και εκπαιδευτικές ελλείψεις που ο γαμημένος ο Καπιταλισμός  τις παράγει και προάγει, γιατί αν δούμε στην Κούβα και στην Λευκορωσία πως διαχειρίστηκαν το πρόβλημα θα καταλάβουμε πολλά, αρά οι λαοί δεν έχουν κανένα μερίδιο ευθύνης και κυρίως ατομικό, τελεία και παύλα.

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2021

Η ΕΣΣΔ ισοπέδωσε την ανώτατη πολιτική έκφραση του Ευρωπαϊκού Ευαγγελισμού, το ναζισμό

Σαν σήμερα έληξε η μεγαλύτερη αρματομαχία της ιστορίας στο μέτωπο του Κουρσκ...

Ναι γιατί οι συμψηφισμοί της συνέχειας του "ιερατείου" του Καρλομάγνου, του Βίσμαρκ, του Ρίχαρντ Κουντενχόβε- Καλέργκι, του μεταγενέστερου Ζαν Μονέ και όλων εκείνων των τεράτων - καθαρμάτων που θέλουν να ξεχνάμε, δλδ τα κοράκια της ΕΕ και στο ίδιο τσουκάλι να βάζουν τα περιττώματα με τα διαμάντια, με όρους Προτεσταντικής ηθικής:

1) Ότι όλοι οι άνθρωποι είναι αμαρτωλοί και τους πρέπει καταδίκη(η θεϊκή στην παρούσα φάση είναι αυτή της εξουσίας)

2) Στη Διαλεκτική κατηγορία, Εκδικητισμού(ρεβανσισμού) - Σωφρονισμού διαλέγουν την εκδίκηση (Αποθεώνοντας το Οφθαλμός - Αντί Οφθαλμού), εξάλλου η Βίβλος ενσωματώνει την Παλαιά Διαθήκη του Θεού του Μίσους

3)  Ο Καλβινικός (Απόλυτος Προορισμός), που σημαίνει ότι σώζονται μόνο εκείνοι που εκ των προτέρων έχει καθορίσει ο Θεός, στη σημερινή φάση αυτό ευνοεί την πολιτική και οικονομική εξουσία.

4) Ο Λαός δεν έχει, ούτε άγιους, ούτε ήρωες, άρα δεν μπορεί να αποθεωθεί, δλδ είναι υπάνθρωπος(τι θυμίζει άραγε αυτό);;;

5) Αυτός που βρίσκει ένα λεπτό του € και δεν το μαζεύει από κάτω, είναι ανάξιος και της διαχείρισης του, και της αποταμίευσης και απόκτησης κάθε οκονομικής απολαβής

6) Ο τόκος είναι καθήκον σε κάθε δανειζόμενο, ο τοκογλυφισμός στην ανώτατη μορφή του.

7) Ο εχθρός του εχθρού μου είναι και δικός μου φίλος, η ο Φίλος του εχθρού μου είναι και δικός μου εχθρός

8 ) Η Παγκόσμια ιστορία είναι η Ιστορία του Μωυσή και όπου χρειαστεί βάζουν τα πρώτα τους ξαδέλφια, τους εξτρεμιστές σουνίτες, τα ISIS και τους Ταλιμπάν να καταστρέφουν πηγές πολιτισμού, όπως η Παλμύρα κλπ.

9) Ο καλός ο κακός και ο άσχημος δεν είναι απλά ένα σπαγγέτι γουέστερν, αλλά η επιτομή και η αφετηρία της σκέψης στον Προτεσταντισμό ως ηθική

10) Ατομική Ευθύνη που οδηγεί στην κοινωνική ιεροσύνη(τι σημαίνει άραγε αυτό ΜΚΟ, ΣΔΙΤ, ατομική ευθύνη για τον ιό κλπ);;;

11) Η μεγαλύτερη κοινωνική επανάσταση, είναι η ταξική συνεργασία. και η ταξική ισορροπία και ο σεβασμός και η παραμικρή αμφισβήτηση στην εξουσία, είναι αμάρτημα, ενώ στην βασική τους φρασεολογία, ομιλούν αποκλειστικά για μεταρρύθμιση αποθεώνοντας την και όχι για Επανάσταση...

12) Η εργασία απελευθερώνει!!! (σας θυμίζει κάτι αυτό); και που να γνωρίσετε τους Μορμόνους. Η μόνη ομάδα που έχει φιλεργατικά αισθήματα είναι οι Μεθοδιστές, όπως και οι Αφροαμερικανοί των ΗΠΑ, όπως ο Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ που πήρε το όνομα του από τον δημιουργό των μεταρρυθμιστών.

13) Πειθαναγκασμός μέχρι τελικής πτώσης, οι νόμοι θα εφαρμόζονται με το γράμμα τους και όχι με το πνεύμα τους.

14) Κάθε παρέκκλιση είναι εχθρική αρκεί να υπάρχει κοινότητα, γι αυτό κι ο ακτιβισμός, αλλά όλες οι κοινότητες πρέπει να είναι πειθαρχημένες γι αυτό και μόνο στις ΗΠΑ οι Προτεστάντες είναι σε σχέση με την Ευρώπη προοδευτικοί.

Επειδή ο Προτεσταντισμός είναι πρώτα και πριν απ΄όλα τα βασικό ηθικό εποικοδόμημα της Βόρειας Ευρωπαϊκής Καπιταλιστικής Κοινωνίας, που έχουν αποθεωθεί, κάτι Έρασμοι, κάτι Ελισαβέτες οι πρώτες και ο Μπαμπάκας της, ο γαμίκος ο Ερρίκος ο 8ος κλπ. Κάτι μισογύνικα τομάρια του κοινού ποινικού δικαίου, που στο όνομα του μορίου τους δημιούργησαν τα μεγάλα της θαλάσσης τα Κράτη(δλδ τη Βρετανία), ότι πάει να σηκώσει κεφάλι του το παίρνουν με τη λεπίδα χωρίς δεύτερη κουβέντα.

Στη Μάχη του Κούρσκ, δεν νίκησε απλά και μόνο η βιομηχανική, τεχνολογική και στρατηγική ανωτερότητα του σοσιαλιστικού κεντρικού σχεδιασμού, νίκησαν οι "κακοί", οι "υπάνθρωποι", οι "σ(κ)λάβοι", οι "αντίχριστοι", τους Άριους, Άριστους, την προέκταση του μεγάλου Αρχιτέκτονα του σύμπαντος, τον ένα και μοναδικό Θεό, δλδ τον κτηνώδη άνθρωπο που αιματοκύλησε την περίοδο 1939-1945 στο όνομα μιας μη ιδεολογίας(ο ναζίσμός δεν είναι ιδεολογία), ολόκληρη την ανθρωπότητα και άφησε πάνω από 60.000.000 νεκρούς και άλλους τόσους εις τετραπλούν ανάπηρους, το τέρας του ναζισμού, που ακόμα λατρεύουν στην Γερμανική ΕΕ!!!

Τα σιχάματα της ΕΕ, αυτοί οι Ευρωπαίοι WASP, ποτέ δεν θα ξεχάσουν(δλδ συγχωρέσουν), το στραπάτσο που τους έκανε η ΕΣΣΔ και ο Κόκκινος Στρατός και με κάθε τρόπο, σε κάθε περίπτωση, όπου σταθούν και όπου βρεθούν συμψηφίζουν το αγαπημένο τους παιδί τη ναζιστική Γερμανία με τον σοσιαλισμό που πήγε την ανθρωπότητα εκατοντάδες χρόνια μπροστά και μακρυά, μόνο και μόνο για να βγάλουν λάδι το έκτρωμα του ναζισμού!!! 

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή