20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πράσινη Οικονομία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πράσινη Οικονομία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 22 Αυγούστου 2023

Ένα Καμένο Καλοκαίρι


Το Θλιβερό φαινόμενο των "ανελέητων" πυρκαγιών, δεν βρίσκει το αίτιο του σε όλα εκείνα που λειτουργούσαν ως τέτοια πριν περίπου δεκαπέντε χρόνια, αλλά στην "πράσινη μετάβαση" και στη "Σωστή Πλευρά της Ιστορίας", των Μ.Κ.Ο και των "Ανεξάρτητων Αρχών".
Δεν είναι τα φιλέτα της τότε φάσης ανάπτυξης, που χρηματοδοτούνταν με ζεστό Ευρωενωσιακό Χρήμα, από τα τότε "πακέτα ανάπτυξης", ούτε η αλλαγή χρήσης γης, πολλώ μάλλον για την αποψίλωση των δασών για τη δημιουργία χορτολιβαδικών εκτάσεων από το 1980-1990.
Όλα αυτά έχουν διευθετηθεί, από τα 3 μνημόνια και ειδικότερα από το τρίτο, το οποίο να θυμίσουμε είχαν ψηφίσει οι εναπομείναντες του ΣΥΡ, η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, οι ΑΝΕΛ, και πολλές διατάξεις του, υπερψήφισε με χέρια και με πόδια, η ναζιστική Χ.Α.
Πάμε παρακάτω τωρα, όταν ο συντοπίτης μας τότε Υπουργός(τώρα δεν είναι ούτε βουλευτής και απ΄ ότι εικάζεται μαζικά στα παραπολιτικά πηγαδάκια της περιοχής, προετοιμάζεται ξανά για Υπουργοποίηση, αν δεν βγει η Αχτσιόγλου στον παραπαίοντα κατά τα φαινόμενα ΣΥΡΙΖΑ), περνούσε τη χώρα στο "Υπερταμείο", θα έπρεπε να γνωρίζουμε και τότε μόνο ένας πολιτικός φορέας το φώναζε με στεντόρια φωνή, φυσικά ακολουθούσαν νοερά και άλλοι μικρότεροι εκτός του Αστικού Κοινοβουλίου, ότι η χώρα θα πάψει να είναι όπως τη γνωρίζουμε, αν και οι νόμοι όπως πολύ ευστοχα συνεχίζει να λέει καταργούνται στους δρόμους, εκεί και στους χώρους δουλειάς, πουθενά αλλού.
Για να φρεσκάρουμε εν ολίγης της αναμνήσεις, το Υπερταμείο, είναι μια Ανεξάρτητη Αρχή, από τις πολλές, όπως η ΑΑΔΕ, που δεν τις ελέγχει καμία Κυβέρνηση, Καμία Αξιωματική Αντιπολίτευση αυτή τη στιγμή. Διοικούνται από το Καπιταλιστικό "Υπερπέραν" (θυμηθείτε τους θεσμούς) και έχουν σκοπό να ιδιοποιηθούν ότι είναι "Πάγια" Αξία αυτής της χώρας.
Λιμάνια, Αιγιαλοί, ο Αέρας και το Νερό, οι “υπέργειοι” και υπόγειοι φυσικοί πόροι, τα Βουνά, τα Δάση, οι Δήμοι, οι Περιφέρειες, η Αγροτική Παραγωγή, οι πρώτες ύλες, ακόμα-ακόμα και οι Εθνικοί Δρυμοί....
" Ότι πετάει, ότι περπατάει και ότι κολυμπάει" , ανήκει στις Ανεξάρτητες Αρχές, το τραπεζικό κεφάλαιο της χώρας, ελέγχεται 100% από αυτές, το όποιο Βιομηχανικό επίσης, ακόμα και η λεγόμενη "Τουριστική Βιομηχανία", εκεί ακριβώς ανήκει, ενώ οσονούπω επέρχονται σαν λαίλαπα περίπου 60.000 ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί, τουτέστιν δεν θα μείνει "κολυμπηθρόξυλο".
Οι Περιουσίες των 10.000.000 φορολογουμένων, εκεί ακριβώς ανήκουν, εξαιρούνται οι Εφοπλιστές, που λόγω της ξένης σημαίας που έχουν δεν λογίζονται στο ΑΕΠ της χώρας, ασχέτως ότι τα Μνημόνια 1 & 2 τους είχαν στοχοποιήσει κι αυτούς, όπως και την Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία, γι αυτό πουλούσαν τα "φούμαρα" του δήθεν πατριωτισμού, με την ακροδεξιά τύπου ΑΝΕΛ και τύπου Χ.Α, που ήταν και οι βασικοί χρηματοδότες τους.
Ο Βασικός και κύριος στόχος ανέκαθεν ήταν το "μεταβλητό κεφάλαιο"(η εργατική δύναμη δλδ), αλλά παράλληλα με αυτό, ότι άλλο κινείται συμμαχικά γύρω από αυτό έχει στόχο να εξαϋλωθεί και οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί, αυτό το στόχο έχουν.
Από το 2009 - 2015, η Αστική Τάξη δεν ήταν τόσο ικανή, η Κυβέρνηση ήταν σε διαλυτική κατάσταση, αλλά το εργατικό λαϊκό κίνημα, δεν ήταν οργανωμένο, έπεφτε διαρκώς σε αυταπάτες, τύπου Τσιριμώκου, Αγανακτισμένοι, Αφηνιασμένοι, Κοινωνικές Κουζίνες, Κινήματα της Πατάτας και της Καπότας(λέμε εμείς), και διάφορα άλλα φληναφήματα που έφεραν πανίσχυρη της Οπορτουνιστική Αριστερά(ΣΥΡΙΖΑ), την Ανανεωτική Αριστερά(ΔΗΜΑΡ), σε πρώτη φάση και την Ακροδεξιά που στις πρώτες εκλογές του 2012, είχε συγκεντρώσει το ανήκουστο ποσοστό του 20,47% (ΑΝΕΛ, Χ.Α, ΛΑΟΣ), κι αν δεν είχαν τόσες πολλές αντικρουόμενες μεταξύ τους διαφορές, θα ξεπερνούσαν σε ποσοστά τη ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά, που τότε ήταν πρώτος σε προτίμηση ψήφων συνδιασμός. με ποσοστό 18,85%.
Από εκεί και μετά το σύστημα με τις οδηγίες του ιδρύματος Brookings, που όλως τυχαίως είναι στους ελεγκτές των Μ.Κ.Ο & Ανεξαρτήτων Αρχών, επέλεξε το δίδυμο ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, για την επόμενη φάση, που έλαχε να είναι το 2015.
Πριν προκύψει αυτό, οι παρέα του Όλι Ρεν και της τροΐκας(Διεθνή Σύμπραξη Μονοπωλιακών Ενώσεων, όπως η ΕΕ, το ΔΝΤ, η Κομισιόν κ.ο.κ) που προετοίμαζαν το υπέδαφος, με τον τότε "Νόμο & Τάξη", για να στρώσει το χαλί αμέσως μετά ο ΣΥΡ, να τους μετονομάσει σε "Θεσμούς" και να προετοιμάσει τα διάφορα ερμάρια, τους διάφορους τους ερμητικά κλεισμένους φοριαμούς, και τους αποθηκευτικούς χώρους, για τα "νταούλια" και τους ζουρνάδες(λέμε καταχρηστικά), οριστικά και αμετάκλητα και να ρίξει τον πήχη των απαιτήσεων του κόσμου στο πάτωμα.
Όλα αυτά οδήγησαν τη χώρα, σε ένα έρμαιο που άγονταν και φέρονταν στις ορέξεις της Ε.Ε, αλλά και μιας Αστικής Τάξης που πήρε ρόλο στην νέα της φάση(Πράσινη Ανάπτυξη, Συνδιαχείριση Αιγαίου, Θράκης και Νότιας Κρήτης, καθώς και στο Ελλάδα 2.0), έφερε μια πανίσχυρη Ν.Δ, με τη συμμαχία τριών ξένων σωμάτων στο εσωτερικό της, τους Μητσοτακικούς, τους Ακροδεξιούς και τους μέντορες όλων των παραπάνω, το Σημιτικό ΠΑΣΟΚ, που πιο γρήγορα απ΄ όλους συνειδητοποίησε, ότι το παιχνίδι, είναι η Πράσινη Μετάβαση κι όλα τα παραπάνω.
Για όποιον και όποια έχει καλό μνημονικό, να θυμίσουμε τα πρώτα μέτρα του ΓΑΠ, που ακριβώς στόχευαν, εκεί ακριβώς που στοχεύει η σημερινή Κυβέρνηση. Σήμερα έχουμε:
α) μια Πανίσχυρη Αστική Τάξη(η ότι ξεκαθάρισε από εκεί, με τη σημαία της Πράσινης Μετάβασης), σε αντίθεση με την περίοδο 2009-2015, που γίνονταν ξεκαθάρισμα.
β) ένα Πανίσχυρο Κράτος (Κυβέρνηση, Δικαιοσύνη, Νομοθετική Εξουσία), καθώς και Πανίσχυρη Περιφερειακή, και Δημοτική Διοίκηση, και ποιος είπε, ότι το σχέδιο Horizon(ΕΕ, του 2020), έχει εξαλειφθεί, εφόσον λειτουργεί κατά περίπτωση και μάλιστα με τις ευλογίες τόσο του ΝΑΤΟ, όσο και της ΕΕ. γ) ένα λαϊκό κίνημα που αυτή τη στιγμή και εδώ και δυο δεκαετίες, βρίσκεται υπό διαμόρφωση, αλλα΄οι ηγεσίες των ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΟΤΟΕ κλπ, περί άλλων τυρβάζουν και οδηγούν τον κόσμο:
α) στην απογοήτευση,
β) σε ανώδυνα, άχρωμα, άοσμα, και εν πολλοίς επικίνδυνα μονοπάτια, της ατομικής ευθύνης και της αποθέωσης του ατομικού τύπου «δικαιωματισμούς» του “ξεμπουρδελιάσματος”, και φυσικά νιοστής αξίας, φύσης και σημασίας που λειτουργεί αποπροσανατολιστικά και συντεχνιακά, άρα με όρους Ντούτσε...
Χωρίς δυνατό εργατικό λαϊκό κίνημα, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, αλλά όχι αδύνατα, γιατί μόνο αυτό μπορεί ως υποκειμενικός παράγοντας, και ως δυνατότητα.
Οι Πυρκαγιές στην χώρα, δεν είναι κάτι άλλο λοιπόν από την συνέχεια, της δολοφονίας του Μιχάλη από τους Ναζί Κροάτες, από το Νόμος και Τάξη, από τη Σωστή Πλευρά της Ιστορίας, του Επιτελικού Κράτους από τον Καπιταλισμό που ρετουσάρετε και αναβαθμίζεται πριν σκάσει σαν καρπούζι στο κράσπεδο.
Που από πίσω τους κρύβεται η σύμπραξη των Ανεξάρτητων Αρχών, των Μ.Κ.Ο και της Κυβέρνησης, που έχει οδηγήσει το Εξωτερικό Χρέος κοντά στο 300% του ΑΕΠ. Που στο εσωτερικό έχει αναβαθμίσει - διαβαθμίσει και ιεραρχίσει με σταυροβελονιά τα νέα καθήκοντα και τις νέες υποχρεώσεις των νέων και παλαιότερων τζακιών της Ελληνικής Αστικής Τάξης. Που για να επιβιώσει, ρίχνεται με τα μούτρα, σε αυτό που πήγε να ξεκινήσει ο Δικτάτορας Παπαδόπουλος, την συνδιαχείριση της περιοχής, ανάμεσα στην Ελληνική και την Τουρκική Αστική Τάξη, κάτω από την ηγεμονία των ναζί κρατούντων της τότε ΕΚΑΧ, μετέπειτα ΕΟΚ, της νυν ΕΕ, και του Πενταγώνου!!!

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

Στο κατώφλι της Πράσινης Δικτατορίας

Η παρένθεση της αυτοκινητοβιομηχανίας, που προγραμματίζεται από το 2025-2035, εκτός του ότι είναι η μεγαλύτερη οπισθοδρόμηση που τεχνολογικά θα έχει πραγματοποιήσει η ανθρωπότητα, εφόσον τα πρώτα αυτοκινούμενα ήταν ηλεκτρικά, θα είναι και η μεγαλύτερη φούσκα στην νεότερη ανθρώπινη ιστορία.
Ο Καπιταλισμός σε όλες τις πληθυντικές του εκφάνσεις και εκφράσεις(κρατικός-καπιταλισμός, λαϊκός καπιταλισμός, ριζοσπαστικός φιλελευθερισμός, μεικτό κράτος, σχολή του Σικάγο, σοσιαλδημοκρατία, φιλελευθερισμός, φασισμός κλπ), προσδοκεί στο κέρδος και μόνο σε αυτό και κυρίως στο ικανό του ποσοστό.
Η Μπίζνα της Πράσινης Οικονομίας που προαλείφεται ήδη από την δεκαετία του 1990, καθορίζει την δεκαετία που διανύουμε, ωστόσο θα είναι μια μικρή παρένθεση, που όμως θα τρέξει σχετικά αναίμακτα την νομοτελειακή φύση του Καπιταλισμού ως σύστημα ανεξαρτήτως μείγματος κυβερνητικού μπλοκ, που κάθε νεότερο, θα είναι κατά πολύ χειρότερο και σκληρότερο από το προηγούμενο σε όλη τη Δυτική Ευρώπη.
Θα λέμε Μέρκελ και θα κλαίμε που δεν θα υπάρχει, όχι ότι ήταν καμιά κυρία περιωπής, καμία άσπιλη και αμόλυντη, μια κόρη Πάστορα και συντηρητική μέχρι το μεδούλι ήταν, αλλά ο Σολτς και οι συν αυτόν, η κυβερνητική παρέα του, θα είναι κατά πολύ χειρότεροι από τους προηγούμενους, αποδείχνοντας την αναγκαιότητα κάθε κυβερνητικό εποικοδόμημα, ότι είναι το άλλο πόδι της βάσης κι αυτή είναι η οικονομία και πως και τα δυο είναι αναγκαία, αλλά το ικανό για την χάραξη πολιτικής είναι η οικονομία. Το υδρογόνο και ζωντανά καύσιμα είναι το μέλλον, αλλά για να τρέξουν αυτά τα προγράμματα, πρέπει να υπάρξει ρευστότητα και η εν λόγω, σε τέτοιο μέγεθος, θέλει ριζικές ανακατατάξεις, η πόλεμο, η μια πολεμική προπαγάνδα της πράσινης οικονομίας που μαζί και μετά την πανδημία θα μετράει θύματα και θα επιφέρει καταναλωτικό κρεσέντο, όμοιο με αυτό μετά το Β' ΠΠ σε επίπεδο στατιστικών.
Αυτά για την ώρα, γιατί με το θέμα αυτό, έχουμε ανοίξει μέτωπο σοβαρής ιδεολογικής και πολιτικής αντιπαράθεσης, όπως με την σοσιαλδημοκρατία εδώ και δεκαετίες....
Βασικά κυβερνητικά στελέχη κι ορφανά του Σημίτη δεν βλέπουν 5ο κύμα πανδημίας κι αυτό γράφει στην ούγια του 1.1.2022 Φυσικά προσμένουν το συγκοινωνούν δοχείο, το ΚΙΝΑΛ του Ν. Ανδρουλάκη για έξοδο κινδύνου, έχοντας κάνει τη χώρα ναυάγιο. Θα μας πείτε από ναυάγιο σε ναυάγιο άγονται και φέρονται....
Περικυκλωμένοι, από την πανδημία, χωρίς Δημόσια Υγεία που οι ΜΕΘ έχουν φρακάρει, 11 Νοσοκομεία κλειστά από την εποχή Σαμαρά-Βενιζέλου, με μια Παιδεία που αναπαράγει παπαγάλους κι αυτούς κάθε χρόνο λιγότερους, την επερχόμενη πράσινη δικτατορία της άλλης μεγάλης δικτατορίας της ΕΕ, την πολιτιστική και πολιτισμική υποβάθμιση, τα μισθωμένα κανάλια, το παρακράτος που μπουκάρει σε θέατρα και δε λογαριάζει τίποτα, τις γυναικοκτονίες που έχουν γίνει ημερήσια διάταξη, τα εργατικά ατυχήματα που αποσιωπούνται, τα κομμένα ρεύματα, έχουμε τώρα και το βαρύ χειμώνα χωρίς θέρμανση, τους πέντε με έξι σεισμούς να βαράνε σαν πολυβόλο γύρω και μέσα από το νησί και δεν ξέρουμε τι άλλο θα συμβεί μέχρι να ξημερώσει το 2022.
Αυτοί έχουν την αίσθηση ότι θα πάμε σε εκλογές και θα συνεργαστούν τώρα που προλαβαίνουν.
Όμως το ερωτηματικό είναι τι θα προλάβουν τώρα που η έξοδος προς την ελευθερία δεν συμφέρει πριν απ΄όλα την ίδια την κυβέρνηση που ποτέ δεν ήθελε να λύσει κανένα πρόβλημα για να προχωρήσουν οι μπίζνες μέσω πανδημίας την οικονομική αναδιάρθρωση της αστικής τάξης της χώρας;;;
Όλα στα μουλωχτά και πίσω απ΄τις κουρτίνες χρηματοδοτούν αεροπορικές εταιρείες και προετοιμάζουν σαν άλλοι νέοι Παπουτσήδες την συγκέντρωση της ακτοπλοΐας σε Τραπεζικούς ομίλους που δημιούργησαν για να χειραγωγούν το Κράτος και τις εργασιακές σχέσεις όπως αυτοί και η ΕΕ επιθυμούν κι ορίζουν.

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή