20 Years of webSERVICES in Chania Crete
istosch 20 Χρόνια - Slider
🎉 20 Χρόνια istosch data & web center
Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση
Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023
Ένας Θίασος με ούγια αναθεωρητική
"Μέχρι τις Βρυξέλλες να ακουστεί καλά, δεν θα ξεμπερδέψετε με την Αριστερά".
Πλέον γνωρίζουμε ποια θα είναι η προέκταση του Δημοκρατικού Κόμματος, στην Ελλάδα, ο όλος ΣΥΡΙΖΑ, υποθέτουμε πλην του Άλλου Στέφανου, του Τζουμάκα, γι αυτό τρέμε ΣΕΚ, ΚΕΕΡΦΑ κλπ επίγονοι του Πέτρου Κωνσταντίνου, σας πετάνε στην ανακύκλωση.
Δεν το κατάφερε το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ, από το 2004, μέχρι το 2011, το καταφέρνει ο "επιτυχημένος" συντοπίτης μας, που στα 21 του ήταν λέει Εφοπλιστής. Στο Θίασο του ΣΥΡΙΖΑ φυσικά, όλα τα καλά κινήματα χωράνε, μέχρι και το κίνημα των Χίπστερ.
Πρόταση to tha Presidend Casselos & the next President of the County of Los Griegos(της Κομητείας του Λος Γριέγος δλδ).
Προεδράρα μας, πετυχεσιά της αναμόρφωσης, αναδιάταξης, αναδόμησης, αναβάθμισης του πολιτικού σκηνικού στο χώρο της Αριστεράς πλην ΚΚΕ(άντε και ΝΑΡ και των δύο ΜΛ, στη καλύτερη περίπτωση,, που δεν τα συμπαθούμε τα τελευταία από το ΝΑΡ και μετά, αλλά οκ, είναι αυτό που είναι και δεν είναι τουλάχιστον πολιτικά αδιάβαστοι, ξέρουν απο ιστορία κλπ).
Μάζεψε τους όλους τους διαθέσιμους ως ξενιστής, από το πρώην ΠΟΤΑΜΙ(αυτοί θα γίνετε), την ΑΚΟΑ(που είχε φύγει), τους διάφορους Ανένταχτους θεσμολάγνους, το ΟΑΚΚΕ(θα έρθει τρέχοντας τώρα), το ΣΕΚ και το υποκατάστημά του την ΚΕΕΡΦΑ, σιγά σιγά θα γυρίσουν οι Άσωτοι όπως οι Γιάνηδες και η Ζωή με τις καρδούλες, καθώς επίσης, θα υπάρξει συνολική μετακόμιση του Σημιτικού Μπλοκ, από την παρούσα Κυβέρνηση, μη σου πω, πως και ο Κούλης θα σε διαλέξει - επιλέξει Πρωθυπουργό, εδώ τα περιπολικά πανηγύριζαν μαζί σου χτες στην Κουμουνδούρου 1.
Presidend Casselos & the next President of the County of Los Griegos(της Κομητείας του Λος Γριέγος δλδ), προετοιμάσου για όλα όσα θα ρίξουν τον Κούλη και θα έρθεις εσύ ΜΕΣΣΙΑ για να βάλεις τη σφραγίδα σου, σαν άλλος Εθνάρχης που θα ολοκληρώσεις το έργο σου.
1)Ντε Γιούρε, Διζωνική Δικοινωνική(ούτε καν Δικοινοτική) Συνομοσπονδία (προφανώς και όχι Ομοσπονδία) στην Κύπρο
2)Ντε Γιούρε, Διζωνική Δικοινωνική(ούτε καν Δικοινοτική) Συνομοσπονδία, στα 12νησα και σε όλο το Αιγαίο
3)Ντε Γιούρε, Διζωνική Δικοινωνική(ούτε καν Δικοινοτική) Συνομοσπονδία, στη Θράκη
4)Ντε Γιούρε, Διζωνική Δικοινωνική(ούτε καν Δικοινοτική) Συνομοσπονδία στο Ιόνιο και στη Δυτική Μακεδονία
5)Ντε Γιούρε, Διζωνική Δικοινωνική(ούτε καν Δικοινοτική) Συνομοσπονδία στο Λιβυκό, η νότιο Κρητικό, παίζει να κάνεις και την Δυτική παλαιά πόλη των Χανίων, Ειδική Οικονομική Ζώνη, αφού το ζητάει το Κ.Ι.Σ(έχει εξαγοράσει σχεδόν τα πάντα εκεί) και φυσικά να ολοκληρώσεις τις αλλαγές χρήσεων γης σε όλη τη δυτική Κρήτη, θα έχεις εξάλλου τον κολλητό σου τον Περιφερειάρχη και τους μέχρι σήμερα Δημάρχους στο πλάι σου. Αν δεν γίνει η Κρήτη η νέα Παλαιστίνη στο μέλλον.
6)Θα επιβάλεις τον εργασιακό Μεσαίωνα που πέρασε ως νόμο ο Άδωνις, εξάλλου ανήκεις σε αυτούς που πρέπει να σου κάνουν το "μνημείο του άγνωστου εργοδότη", όπως είπε ο παραπάνω. 7)Θα δώσεις μια ακόμα κλωτσιά στο Ασφαλιστικό και θα το απογειώσεις, συντάξεις στα 75 των 150€ και πολλά ζητάτε.
8)Ισοπέδωση κάθε δομής που μέχρι σήμερα γνωρίσαμε, όλα στη σωστή πλευρά της ιστορίας,
α) Το LGBT Community, θα αναλάβει μαζί με τις ΜΚΟ την διαπαιδαγωγήση των νέων και όλες τις Γραμματείες Νέας Γενιάς, τις αλλαγές χρήσεων γαιών κοκ β) Ο Πατριωτισμός και ο πραγματικός Διεθνισμός ο Προλεταριακός, θα βληθούν, με τον Κοσμοπολιτισμό και φυσικά με τον Εθνικισμό και τον Τοπισκισμό, αυτά τα τρία έιναι ένα πράγμα.
γ) Τα κινήματα της Κλιματικής Αλλαγής
Μεγάλε Presidend Casselos & the next President of the County of Los Griegos(της Κομητείας του Λος Γριέγος δλδ), νέε Μεσσία, σώσε ξανά το λαό σου και μην υπολογίζεις τπτ, το Κεφάλαιο είναι μαζί σου, η παράταξη του ΣΥΡ στα χέρια σου και η παραχάραξη της Ιστορίας στα χέρια του Μαραντζίδη.
Έχεις ακριβώς τα ίδια συνθήματα που είχε ο ΓΑΠ, όταν πήρε το ΠΑΣΟΚ, "Στέφανε, στη θέση του Γιώργου, προχώρα, άλλαξε τα όλα", και τα φώτα μαζί μαζί μεγάλε ήρωα του κάθε Sin Boy.
Μόνο πως οσονούπω διαλύεται αυτός ο κόσμος που ζούμε και βλέπω να βάζεις τη λυδία λίθο για την επιστροφή του χώρου σε συνολική Συνομοσπονδία με τους εξ ανατολών γείτονες.
Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009
Συν/ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ και Οικολόγοι Πράσινοι. Τα μεγάλα ανώδυνα αναχώματα.
Συν/ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ, Οικολόγοι Πράσινοι και διάφορα άλλα γρκουπούσκουλα διαφόρων "αριστερό - δεξιών" αποχρώσεων που φυσικά δεν θα αναφερθούμε σε αυτούς χάριν χρόνου.Όλοι μαζί αποτελούν συστημικά αναχώματα, βαλβίδες ασφαλείας και ανώδυνες ομαδούλες για το κοινωνικοπολιτικό σύστημα τον καπιταλισμό δηλαδή, που αν μήτι άλλο προσβάλουν τη νοημοσύνη μας μιλώντας για αλλαγή του πολιτικού σκηνικού.
Ένας, ένας ξεχωριστά απ' τους παραπάνω, εμφανίζεται ως ο
λυτής μιας δυσεπίλυτης λογαριθμικής εξίσωσης που για να λυθεί, χρειάζεται να κάποιος γνωρίζει έστω και τα βασικά για να την επιλύσει.
Το να μιλάς από δεξιά και από αριστερά για επίλυση στα προβλήματα των πολιτών(λες και δεν υπάρχουν κοινωνικές τάξεις αλλά εταίροι), αν δεν κοροϊδεύεις ανοικτά αυτούς που απευθύνεσαι τουλάχιστον τους χύνεις μελάνι για να θολώνουν ακόμα περισσότερο τα θολά απόνερα που άφησε ο λεγόμενος δικομματισμός στο εποικοδόμημα. Στη πραγματικότητα όχι μόνο δεν τον αποδυναμώνεις αλλά τον ενισχύσεις με ένα πιο επικίνδυνο φρούτο που λέγεται διπολισμός.
Είτε δικομματισμός, είτε δεξιά και αριστερά, είτε διπολισμός, αυτό που βγαίνει ως αποτέλεσμα είναι η προσπάθεια καλλωπισμού ενός συστήματος που "μπάζει" από παντού. Έχει ως βασική του ιδιότητα τον ευρωμονόδρομο και τη διατήρηση του μονοπωλιακού καπιταλισμού και στη βάση και στο εποικοδόμημα.
Το να σπέρνεις αυταπάτες και "όταν σπέρνεις αυταπάτες θερίζεις κουτόχορτο" και μάλιστα εσκεμμένα σαν σε διατεταγμένη υπηρεσία, που είναι και δεν είναι κάτι τέτοιο γιατί προσφέρεις εθελοντικά και από μόνος σου καλές υπηρεσίες στο σύστημα...
Οι λεγόμενες αριστερές φωνές που δεν μπορούν να δουν τη βασική αντίθεση ανάμεσα στο κεφάλαιο και την εργασία, αλλά και τις υπόλοιπες τέσσερις βασικές αντιθέσεις του καπιταλισμού, την αναρχία στη παραγωγή, μιλώντας για άλλες δευτερεύουσες και "άνευ σημασίας" αντιθέσεις - προϊόντα του συστήματος, τότε η υπάρχει πρόβλημα κατανόησης των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων της καπιταλιστικής οικονομίας (που είναι αδύνατο να εξαλειφθούν στα πλαίσια αυτού του συστήματος), η ενδιαφέρεσαι για να γίνεις βαστάζος του συστήματος.
Κάτω από το βάρος αυτών των αντιθέσεων γεννήθηκε η συνθήκη του Μαάστριχτ με τις τέσσερις ελευθερίες της(να πάλι ο ΣΥΝ): (την Ελεύθερη διακίνηση του Κεφαλαίου, των Υπηρεσιών, του Εργατικού δυναμικού και των Εμπορευμάτων), μήπως μπορέσει να καλύψει έστω και προσωρινά κάποιες απ’ αυτές τις αντιθέσεις. Παράλληλα με το μπάλωμα των αντιθέσεων, να δημιουργήσει δυναμικές «επενδυτικού - κλίματος και περιβάλλοντος» όπως το ονομάζει, δηλαδή να πραγματοποιήσει περιβάλλον ανάπτυξης. Φυσικά οι αντιθέσεις δε λύθηκαν γι’ αυτό και οι Σοσιαλδημοκράτες το 1996 έριξαν στο τραπέζι την συνθήκη του Άμστερνταμ πετώντας μέσα απ’ αυτή το "κοινωνικό" τους κράτος. Στο καπιταλιστικό σύστημα με τις μεγάλες αντιφάσεις του, με τίποτα και με κανένα τερτίπι δε μπορούν μέσα απ' το νομικοπολιτικό προσωπικό να το κάνουν να μην έχει αντιφάσεις.
Οι αντιθέσεις στη παραγωγή και το κεφαλαίο, στη σχετική οργάνωση της παραγωγής μέσα απ’ την ίδια την αναρχία της σε κοινωνική κλίμακα, έχουν ως βάση την ατομική ιδιοκτησία! Είναι αδύνατον να μην υπάρχει αντίθεση της παραγωγής με την κατανάλωση και στο σκοπό της καπιταλιστικής παραγωγής και των παραγωγικών δυνάμεων, μιας και οι δυνάμεις παραγωγής αυξάνουν κατά αλματώδη ρυθμό τα κέρδη που πάνε σε όλο και λιγότερα χέρια. Είναι μεταφυσικό να πιστεύει κάποιος πως ο σκοπός του κεφαλαίου δεν είναι το κέρδος και μόνο το κέρδος και πως αυτό δεν πρέπει να διευρυνθεί κι άλλο ακόμα και αν αυτό δημιουργεί την αντίθεση της παραγωγής με τη κατανάλωση. Είναι αδύνατο τα κέρδη να διαμοιραστούν στα εκατομμύρια των εργαζόμενων επειδή κάποιος απ’ τους πολιτικούς εκπροσώπους του μεγάλου κεφαλαίου θέλησε να «βοηθήσει» για τους δικούς του πολιτικούς λόγους η να εκτονώσει τη κατάσταση. Όταν το κεφάλαιο δε χρειάζεται άλλους εργαζόμενους τους ρίχνει στην ανεργία για να πολλαπλασιάσει τα κέρδη του και αυτό για τον εαυτό είναι ανάπτυξη. Όμως όσο πιο πολλούς ρίχνει στην ανεργία τόσο τα προϊόντα δεν τα αγοράζει και τόσο μεγάλος όγκος καταναλωτών, που είναι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι. Αυτός είναι και ό λόγος που κατασκευάζει ινστιτούτα καταναλωτών για να δημιουργήσει ξανά μια ακόμη βαλβίδα ασφαλείας που είναι μέσα στα πλαίσια της «ανάπτυξης» και αυτή.
Έχουμε ξαναπεί και τονίσει επανειλημμένως πως για έναν κόσμο η έννοια αριστερά αντανακλά τη κοινωνική δικαιοσύνη και τη βελτίωση ζωής των πιο φτωχών λαϊκών στρωμάτων, σημαίνει τη διαδικασία καλυτέρευσης της ποιότητας ζωής, ενός άλλου τρόπου σκέψης. Όμως είναι έτσι τα πράγματα και τι σημαίνουν ορισμένοι όροι που πηγάζουν μέσα απ' αυτό το γενικό "πολιτικό" όρο Αριστερά.
Μήπως αυτός ο όρος αυτός αντί να διευκολύνει τις εξελίξεις για την ανατροπή του καπιταλισμού, η να δίνει παραπάνω περιθώρια για φιλολαϊκότερες πολιτικές με τη πίεση του λαϊκού κινήματος, να εγκλωβίζει παραπέρα το λαϊκό κίνημα διατείνοντας "αταξικά" θεωρητικά σχήματα με "λύσεις" εκ των έσω, λύσεις που καθ'αγιάζουν το καπιταλιστικό σύστημα παραγωγής δίνοντας του περιθώρια ζωής και μάσκες οξυγόνου δια της "μεταρρύθμισης" που ζητούν οι κάθε λογής οπορτουνιστές;
Στις 7 του Ιούνη ο Συν/ΣΥΡΙΖΑ, ο ΛΑΟΣ και οι Οικολόγοι Πράσινοι και τα μεγάλα ανώδυνα αναχώματα πρέπει να τιμωρηθούν εξίσου με το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ, να φάνε γερή πολιτική σφαλιάρα ο καθένας για διαφορετικούς λόγους και για ένα ίδιο για την εκτροφή αυταπατών ότι το σύστημα θα αλλάξει όταν αλλάξει πολιτικό προσωπικό εκ των έσω(δηλαδή να βάλει τα ρούχα του αλλιώς ο Μανωλιός), και όχι το σύστημα αναπαραγωγής της εκμετάλλευσης
Επειδή όμως δεν κρίνεται αυτό, τούτη εδώ τη στιγμή και επειδή υπάρχουν και οι άμεσες ανάγκες είναι απαραίτητο ένα ακόμα πιο ισχυρό ΚΚΕ που θα ενισχύσει ακόμα παραπέρα τη δυναμική ανάπτυξη του λαϊκού παράγοντα ενισχύοντας την αμυντική του ικανότητα, δηλαδή να κερδίζει επιμέρους ζητήματα και να βάζει τις βάσεις για την ανατροπή του καπιταλισμού σε τοπικό και ευρωπαϊκό επίπεδο για την ενδυνάμωση του λαϊκού μετώπου και τη σοσιαλιστική προοπτική.
ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΚΚΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΡΑΞΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ.
Δευτέρα 27 Απριλίου 2009
Μια πολύ θετική Εξέλιξη
Μια πολύ θετική εξέλιξη πραγματοποιήθηκε από το Ουγγρικό Κομμουνιστικό Εργατικό Κόμμα το οποίο αποχώρησε από το Κόμμα της Ευρωπαϊκής Αριστεράς του οποίου ήταν ιδρυτικό μέλος.Στην ανακοίνωση που εξέδωσε το ΟΥ.Κ.Ε.Κ μεταξύ άλλων αναφέρει, ότι το Ευρωπαϊκό Κόμμα της Αριστεράς δεν κάνει λόγο για ανατροπή του Καπιταλισμού - Ιμπεριαλισμού, αλλά προσπαθεί να τον καλλωπίσει - "εξανθρωπίσει"(σιγά μην εξανθρωπίζετε) και αυτόν και την Ιμπεριαλιστική Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ προσθέτει πως ο Σοσιαλισμός που γνωρίσαμε στις πρώην Σοσιαλιστικές χώρες ήταν μια θετική εξέλιξη για ολόκληρη την ανθρωπότητα και κυρίως για την ιστορία αυτών των χωρών γι αυτό θα παλέψει για τη δημιουργία του κομμουνιστικού πόλου.
Σας το είχαμε πει και το είχαμε γράψει από εδώ, πως η όλη πρεμούρα των "πληρωμένων" και μη, αλλά ιδεολογικά "αντικκέδων κονδυλοφόρων" με το συνέδριο του ΚΚΕ, ήταν να θολώσουν τα νερά και να επικεντρωθούν στη "σταλινολογία" παραχαράσσοντας την περίοδο μέχρι το 1953, γιατί πολύ απλά γνώριζαν - ήξεραν και υπολόγιζαν πως στο κέντρο της μεγαλύτερης καπιταλιστικής κρίσης μετά από αυτή του 1929 - 1933, οι λαοί και η μεγαλύτερη μερίδα Κ.Κ. νέου τύπου θα επανεξετάσουν το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε, θα δουν τι είχαν και τι έχασαν, ενώ οι ταγοί της Ιμπεριαλιστικής Νέας Τάξης Πραγμάτων δε θα μπορούν να συσκοτίζουν πια με τις γνωστές ψευτιές τους την μεγαλύτερη εφαρμοσμένη επιστημονική και κοινωνική ανακάλυψη της ανθρώπινης ιστορίας το Μαρξισμό - Λενινισμό στις πρώην σοσιαλιστικές χώρες.
Ράδιο Κολλεκτίβα
ΥΓ* Όσο για το φίλο που σε σχόλιο του στην προηγούμενη ανάρτηση μας έγραψε (παπαγαλίζοντας το λόγο του κ. Τσίπρα όταν το 23% άρχισε να καταρρέει προς το 5,2%), πως χτυπώντας την αριστερά συνολικά χτυπάμε το σπίτι μας και αυτό είναι κακό, του λέμε:
α)Ότι δεν ήμασταν δεν είμαστε και δε θα γίνουμε ποτέ σ/φοι με τους πρώην Ευρωκομμουνιστές και το ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, άρα πέραν του ότι δεν έχουμε καμία συγγένεια με δαύτους δεν μας αφορά και που θα καταλήξουν πολιτικά στο ΠΑΣΟΚ η θα γίνουν κάτι άλλο, εξάλλου σε άλλο κόσμο απευθυνόμαστε εμείς (σε εργάτες μικρομεσαίους και αυτοαπασχολούμενους της πόλης και του χωριού εμείς), στα βολεμένα μεγαλομεσαία στρώματα αυτοί και το "νέο φρούτο" των δημοσκοπήσεων τους οικολόγους(το καλοκαίρι το είχαμε προβλέψει τούτο) μαζί με αυτούς.
β)Δεν είναι μόνο δική μας θέση για δεξιούς οπορτουνιστές και για το διαλυτικό ρόλο αυτών των στελεχών που πριν την αμερικανοκίνητη δικτατορία πάλευαν για τη διάλυση - διάχυση του κόμματος στην ΕΔΑ, στελέχη τα οποία δεν έκαναν τίποτα για να βγει ο κόσμος στους δρόμους για να ανατρέψει τη δικτατορία των συνταγματαρχών πριν αυτή εκδηλωθεί, ενώ απ' τη μεταπολίτευση και μετά έφτιαξαν το αντιΚΚΕ, ΚΚΕ εσωτερικού.
γ)Έχουμε πλήθος αναρτήσεων που αποδείχνουν πως δεν έχουμε τίποτα κοινό με το δεξιό και αριστερό οπορτουνισμό.
δ)Έχουμε το δικαίωμα να αφαιρούμε σχόλια που πετούν τη μπάλα στην εξέδρα, που προσπαθούν δηλαδή να πάνε τη συζήτηση εκεί που τους συμφέρει για να ανακατευτεί η τράπουλα και να πουν αυτά που θα συσκοτίσουν τη συζήτηση.
Άλλο τα σχόλια και άλλο τα σκολιανά με τακτ που είναι εκτός θεματολογίας. Δεν θα κάνουμε τη χάρη σε κανένα να μετατρέψει το ιστολόγιο σε "χάβρα των Ιουδαίων".
Δευτέρα 6 Απριλίου 2009
Μεγάλοι και ανεκπλήρωτοι έρωτες...
Δεν χάνουν καμία ευκαιρία να πάει χαμένη και υπό το άγρυπνο βλέμμα του αρχηστράτηγου του δεξιού οπορτουνισμού Λ. Κύρκου(αρχηγού παρόντος πάσα αρχή παυσάτω), ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, απέδειξαν ότι υπάρχουν δυνατότητες παραπέρα προσέγγισης ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ σε σημαντικά ζητήματα. Όταν ο λόγος δόθηκε στο Γιώργο Παπανδρέου και τον Αλέκο Αλαβάνο, στην παρουσίαση του βιβλίου του προέδρου του ΙΣΤΑΜΕ(το ιδεολογικό και ιστορικό μαγαζάκι του ΠΑΣΟΚ) Νίκου Κοτζιά "πολιτικό σύστημα και ταυτότητα", τα "σορόπια" έπεφταν εκατέρωθεν βροχή.Και οι δύο ανέπτυξαν επαρκώς τη θεωρία των ευρύτερων συναινέσεων στα ζητήματα που αφορούν το σύμφωνο σταθερότητας, τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και την άρνηση στην επανεκλογή Μπαρόζο, ενώ συνέκλιναν στην κριτική τους έναντι των κυβερνητικών χειρισμών στην οικονομία.
Συμπέρασμα, σιγά που δε θα έκαναν όλα τα παραπάνω, εδώ "ο κόσμος το 'χει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι", πως εδώ μιλάμε για ένα έρωτα μεγάλο που τον διαπερνάει η λογική της διαχείρισης, ειδικά τώρα που η ανάγκη τους για "μικροβελτιώσεις" εκ των έσω, είναι κάτι παραπάνω από δεδομένη.
Όπως και να 'χει το πράγμα, όσο κι αν προσπαθούν να αποδείξουν το αντίθετο, οι δύο τους θέλουν να μπουν τα δαχτυλίδια όσο πιο γρήγορα γίνεται, περιμένοντας και τους οικολόγους στη γωνία, κάνοντας όλοι μαζί το πάρτι του οπορτουνισμού, κάτι σαν το παζάρι του Σαββάτου.
Ράδιο Κολλεκτίβα
Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009
Καζίνο Οπορτουνισμός;
Καλά έχουν αίσθηση του τι λένε; Γιατί και ένα μωρό παιδί γνωρίζει πως το καπιταλιστικό σύστημα ως κεντρικό άξονα της λειτουργίας του έχει το κέρδος και μόνο αυτό.
Λέτε "οι σοφοί του Συνασπισμού και του Σύριζα", (που υποτίθεται πως γνωρίζουν και πολιτική οικονομία) να μη γνωρίζουν; Εμείς λέμε πως γνωρίζουν και μάλιστα πολύ καλά, τόσο καλά που ξέρουν να το διαστρεβλώνουν, τόσο καλά δηλαδή!!!
Αλλά αυτοί τα παίζουν όλα για όλα, αρκεί να αποδείξουν πως η ζαριά τους τα "ασό-δυα" και τα "ντόρτια" δηλαδή, είναι εξάρες και τελικά αποδείχνονται αυτοί ως καζίνο οπορτουνιστές για να πάρουν τη θέση του διαχειριστή στη μεγάλη κεντροαριστερή, ριζοσπαστική, σοσιαλδημοκρατία κοκ.
Φυσικά και δεν είναι καζίνο οπορτουνιστές, οπορτουνιστές με όλα τα γράμματα κεφαλαία είναι, αλλά τους χρειάζεται να την ακούν συνεχώς γιατί έτσι αποκαλύπτονται, μιας και είναι "τα χαϊδεμένα" της άρχουσας τάξης, της τηλεόρασης και των ΜΜΕ.
Ράδιο Κολλεκτίβα
Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009
Ολοταχώς προς διάσπαση;
Είναι ηλίου φαεινότερο πως ο Συν είναι χωρισμένος σε τρία κομμάτια, αλλά κανένα από αυτά δεν εμφορείται από φιλολαϊκές πολιτικές. Οι λύσεις και οι προτάσεις όλων των ομάδων ανεξαιρέτως, είναι ξεκομμένες απ' το λαϊκό παράγοντα τον οποίο έχουν πάμπολλες φορές χτυπήσει απ' τα "αριστερά" είτε διαμέσου των συμβιβασμένων ηγεσιών της ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΓΣΕΒΕ, είτε διαμέσου της Τ.Α .Ο σχεδιασμός όλων τους είναι κοινός, η πολιτική επιβίωση της σωστικής λέμβου που λέγεται ΣΥΝ και της παραμονής του στη Βουλή(δηλαδή στο πολιτικό προσκήνιο), που πάντα ήταν
-ακόμα και όταν εικονικά είχε φτάσει στο 23%- το πρώτο τους μέλημα.
Το Πρώτο κομμάτι του ΣΥΝ(Αλαβάνος), θέλει να ενσωματωθεί στο Σύριζα για να αποτινάξει (και καλά) το κακό παρελθόν του(Μαάστριχτ κλπ), φυσικά το ενδιαφέρει μια σχέση "προγραμματικών αρχών" με το "παλιό καλό" ΠΑΣΟΚ του 1981, ως συνέχεια της συνεργασίας της "αριστεράς" με το "σοσιαλιστικό χώρο", όπως ονομάζει τον ευρύτερο χώρο του ΠΑΣΟΚ του 1981, αλλά και του ΔΗ.Κ.ΚΙ.
Το Δεύτερο κομμάτι του ΣΥΝ(Τσίπρας), θέλει να αποκτήσει αριστερή φυσιογνωμία, να είναι ο βασικός πυλώνας του ΣΥΡΙΖΑ χωρίς όμως να διαχυθεί σε αυτόν και να διαλύσει, ενώ παράλληλα να μην πετάξει τίποτα από το παρελθόν του. Τέλος καλοβλέπει μια μελλοντική σχέση συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ μέσω παράκαμψης, που δεν έχει να κάνει με ιδεολογικές παραμέτρους αλλά κυρίως με τι ανταλλάγματα θα γίνει αυτή η σύμπλευση.
Ανάμεσα σε αυτά τα δυο μέρη βρίσκεται το σύνολο του λεγόμενου "αριστερού ρεύματος", το οποίο έχει υποστεί σοβαρά ρήγματα απ' την διγλωσσία και των δυο μερών, ενώ γενικά είναι ένα Αίολο στη κυριολεξία ιδεολογικά κομμάτι που θέλει "και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο.
Το Τρίτο κομμάτι του ΣΥΝ οι πρώην Ευρωκομμουνιστές δηλαδή ΚΚΕεσ-ΕΑΡ κλπ[το πιο τίμιο κατ' εμάς, αφού πάντα έλεγε ανοικτά τι θέλει(γάμο με το ΠΑΣΟΚ εδώ και τώρα και όχι δια της τεθλασμένης) όπως τα άλλα δυο].
Σε αντικομμουνισμό και τα τρία κομμάτια είναι εξίσου καλοί ανταγωνιστές και ειδικά στον αντιΚΚΕδισμό που δεν έχει όρια. Ποιος θα ξεχάσει τις δηλώσεις Τσίπρα για το Τσε Γκουεβάρα όταν τον χαρακτήριζε εμμέσως πλην σαφώς τυχοδιώκτη, η τις δηλώσεις του όλου ΣΥΝ για το ΚΚΕ στη περίοδο του προσυνεδριακού διαλόγου του τελευταίου.
Από αυτή την άποψη υπάρχει ένα δεδομένο πως όλοι μαζί( προς το παρών τουλάχιστον), κρατάνε ζωντανό το μαγαζάκι τους γιατί είναι ένα καλό ανάχωμα προς το ΚΚΕ. Το μεγαλύτερο κακό γι' αυτούς είναι ότι σέρνονται από πίσω του μπας και του κόψουν κάτι, γιατί αν το ΚΚΕ δεν είχε τέτοια ανοδική επιρροή δυναμική προς την εργατική τάξη και το λαϊκό κίνημα, όλοι αυτοί και οι τρεις ομάδες του ΣΥΝ, αλλά και οι περισσότερες συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, θα είχαν εκδηλωθεί ανοικτά από χτες για συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ, για να μην πούμε από προχτές.
Είναι "ηλίου φαεινότερον", ότι ο αποπροσανατολισμός και των τριών ομάδων μέσα στο ΣΥΝ, έχει ως στόχο την πολιτική τους επιβίωση και το χτύπημα του ΚΚΕ.
Είναι τόσο μεγάλος ο οπορτουνισμός του που ανακατεύει τα πάντα αρκεί να προσδώσει τη συνείδηση της κοινωνικής συναίνεσης στα πλαίσια του "όλοι οι καλοί χωράμε" στο παλιό καλό ΠΑΣΟΚ του 1981, φυσικά προέχει να είσαι καλή εφεδρεία για το σύστημα και να το αποδείχνεις με κάθε τρόπο και σε κάθε περίπτωση και θα έρθει και η δική σου σειρά στα έδρανα της "δημοκρατικής συμπαράταξης" όπως την ονομάτισε το Μάρτη του 1989 ο Ανδρέας Παπανδρέου.
Όλες οι κεντρικές πολιτικές επιλογές του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ είναι συγκεκριμένες στηρίζονται στον ευρωμονόδρομο όπως και η πολιτική της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, αλλά και στην τέχνη του εφικτού(όπως αντιεπιστημονικά ονομάζουν την πολιτική), αν χρειαστεί να κάνουν άλλα 4 συνέδρια μέσα σε 4 χρόνια και αν συνεχίσουν να υπάρχουν, θα το ξανακάνουν για να δικαιολογήσουν για μια φορά τα αδικαιολόγητα.
Φυσικά οι Ευρωεκλογές είναι κοντά και ο πήχης έχει κοντίνει πάρα πολύ, το 15% που έβαλε ως στόχο ο πρόεδρος του ΣΥΝ στην εκπομπή της κ. Παναγιωταρέας φαντάζει με 51%, μιας και σήμερα το 5,1% είναι περισσότερο προσεγγίσιμο στο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, ακόμα και στις Ευρωεκλογές. Αλήθεια πόσο εύκολο είναι να πιάσουν οι κύριοι της Κουμουνδούρου τις 500.000 ψήφους, όταν και οι Ευρωεκλογές θα αποτελέσουν πεδίο δικομματικής σύγκρουσης με χωρίς προηγούμενο και πόσο πιο εύκολο θα είναι να συγκρατήσουν την ανανεωτική πτέρυγα του ΣΥΝ που στη βάση του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ είναι σχεδόν το 40%, όταν αυτή απαιτήσει ανοικτή προεκλογική συνεργασία( για να μην πούμε διάχυση) με (σ)το ΠΑΣΟΚ ;
Ρ. Κολλεκτίβα
Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009
Ο Σοσιαλισμός πονάει και πιο πολύ τους οπορτουνιστές....

* Μια συζήτηση με ιδιαίτερη αξία τόσο για το ίδιο το ΚΚΕ, όσο και για ολόκληρο το εργατικό και λαϊκό κίνημα, αφού ο στόχος του σοσιαλισμού αποδείχνεται ιδιαίτερα επίκαιρος και ρεαλιστικός και μοναδική προοπτική ανάπτυξης σε όφελος της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων."
Σημερινός Ριζοσπάστης
Απ' ότι φαίνεται πονάει πολύ τους κάθε είδους και όλων των αποχρώσεων οπορτουνιστές ειδικά το δεύτερο θέμα του 18ου Συνεδρίου του ΚΚΕ.
Το ότι 90 Κομμουνιστικά κόμματα και απελευθερωτικές οργανώσεις απ' όλο τον κόσμο συμμετέχουν στο συνέδριο ενός"απομονωμένου", "αποστεωμένου", "αρτηριοσκληρωτικού" κόμματος, "που ξεσκονίζει αγάλματα απ' τα φαντάσματα του παρελθόντος"(αυτά τα επίθετα χρησιμοποιούν για μας), πρέπει να έχει πονέσει πολύ , τους "νέο" - αριστεροχαρούμενους στη συζήτηση του δευτέρου θέματος για το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε.
Τα μέιλ που έχουμε λάβει εδώ και δυο μέρες από διάφορους ρεφορμιστές - οπορτουνιστές μόνο αυτό αποδείχνει, πως έχουν χάσει τα "αυγά και τα πασχάλια" παράλληλα με την υπομονή - ψυχραιμία τους και την κατ' επίφαση δημοκρατικότητα τους.
Δε θα ξανά απαντήσουμε σε κανένα απ' αυτούς γιατί τα παιδιά της "Koumoundourou Square" έχουν χάσει τη ψυχαραιμία τους και αν δεν είναι όλα τα μέιλ που έχουμε λάβει οργανωμένη επίθεση σε εμάς και πιθανότατα και σε άλλους reb bloggers που έχουν κλείσει τα σχόλια προσωρινά, η μόνιμα, τότε τι είναι;
Φυσικά όσοι σ/φοι δεν τα έχουν κλείσει δέχονται συντονισμένες επιθέσεις με τη γνωστή μέθοδο της "διασποράς σχολίων"(δηλαδή ένα σχόλιο σήμερα απ' το "Χ" χρήστη, ένα αύριο απ' τον ίδιο η απ' τον "Ψ" χρήστη και πάει λέγοντας) από τότε που έβαλε "τα κλάματα" γιατί δεν καλέστηκε ο εκπρόσωπος του επίσημου οπορτουνισμού στη χώρα μας(σιγά μη βάλουμε στο σπίτι μας όσους προσπαθούσαν οργανωμένα να μας διαλύσουν).
Όμως αυτό που καίει και τσουρουφλίζει περισσότερο απ' όλα τους επίσημους οπορτουνιστές στη χώρα είναι ότι εμείς οι "απομονωμένοι" και "αντιδημοκρατικοί" ούτε απομονωμένοι είμαστε ούτε πολύ περισσότερο "αντιδημοκρατικοί".
Από τότε που δόθηκαν στη δημοσιότητα οι θέσεις της Κ.Ε. για το σοσιαλισμό για συζήτηση και έχοντας τεράστια απήχηση με διάλογο απ' το επίσημο όργανο της Κ.Ε. κατέρρευσαν αυτόματα όλα τους τα επιχειρήματα, πόσο μάλλον όταν 90 κόμματα απ' όλο τον κόσμο βρέθηκαν να είναι παρόντα στο συνέδριο.
Αμέσως μετά, ρίχτηκαν σε ένα νέο γύρο κατασυκοφάντησης και φρικτών ψεμμάτων, όταν και αυτά είδαν πως δεν πιάνουν, εκτόξευσαν νέου τύπου χυδαίες επιθέσεις, με το σκεπτικό ότι δεν τους καλέσαμε λες και τους καλούμε απ' το 1991 και μετά, η μήπως δεν έχουμε το δικαίωμα να καλούμε όποιον εκτιμά η Κ.Ε, ότι πρέπει να καλέσε; τώρα το θυμήθηκαν η μήπως καθοδηγούν το κόμμα οι εν λόγω;
Οι αποφάσεις του συνεδρίου για το Β' Θέμα το σοσιαλισμό, θα συζητηθούν και στα 90 κόμματα που συμμετείχαν και φυσικά ένα μεγάλο μέρος απ' αυτές, ίσως όλες (ο χρόνος θα το δείξει), θα είναι μια ενιαία πολιτική εκτίμηση - πρόταση και οι αντικομμουνιστικές θέσεις του οπορτουνισμού θα πάνε στην κυριολεξία περίπατο στο περιθώριο του περιθωρίου κι ακόμα παραπέρα.
Ας κοιτάξουν τα του οίκου τους και αυτοί οι "υπερδημοκράτες", ας βγάλουν συμπεράσματα, γιατί ένα τόσο "δημοκρατικό κόμμα" όπως ΣΥΝ, έδωσε το προσχέδιο του συνεδρίου του, ένα κείμενο 400 σελίδων μόλις και κατά την είσοδο των συνέδρων του και όχι κανένα 3μήνο πριν. Αλήθεια ποιος απ' τους συνέδρους προλάβαινε να το διαβάσει, ούτως ώστε να ψηφίσει υπέρ η κατά;
Όταν η "δημοκρατικότητα"εξαντλείται σε τσιτάτα και όχι στη βαθιά μελέτη των προσχεδιασμένων θέσεων και μάλιστα την τελευταία στιγμή τότε αυτή η δημοκρατικότητα είναι κατ' επίφαση...
Τα παρακάτω video είναι αφιερωμένα στους όπου γης οπορτουνιστές - ρεφορμιστές και σε αυτούς που συνεχίζουν να μας στέλνουν μέιλ με "κοσμητικά επίθετα" για το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε...
Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009
Απάντηση σε ένα κακόβουλο μέιλ....
Ναι θεωρούμε πως η ανθρωπότητα έκανε βήματα μπροστά με το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε.
Δηλαδή πρέπει να γίνουμε σαν και σας που λόγω και των αντικειμενικών ιδεολογικών αδυναμιών που είχατε περάσατε στις υπηρεσίες του ταξικού αντιπάλου νομίζετε πως θα σας ακολουθήσουμε;
Ειδικά σε εσάς, την "Αυγούλα" σας και το απίστευτο θράσος που επιδεικνύεται τον τελευταίο καιρό, όχι μόνο δε μας ακουμπάει, αλλά θα γίνεται και μπούμερανγκ κάθε φορά που μας ζητάτε και τα ρέστα, μήπως σας χρωστάμε κάτι και δεν το γνωρίζουμε;
Από που και ως που θα σας δίνουμε λογαριασμό για το τι θα πράττουμε στα του οίκου μας; Δηλαδή ξεχάσατε το "αμαρτωλό" παρελθόν σας τόσο εύκολα και επιτέλους τι ζητάτε από μας;
Τέλος σταματήστε να μας αποκαλείται συντρόφους, δεν ήμασταν απ' το 1991 και μετά, δεν είμαστε και δεν πρόκειται να γίνουμε ποτέ ξανά, τελεία και παύλα...
Ράδιο Κολλεκτίβα
Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009
Διαρκές ΣΥΝέδριο - Διαρκής ΟΠΟρτουνισμός
Στο διαρκές συνέδριο που έληξε προχτές βγάλανε και πρόγραμμα το οποίο υπερψηφίστηκε απ' τους συνέδρους σε ποσοστό 81,5% ενώ τα υπόλοιπα ήταν λευκά.Σύμφωνα με μερίδα αστικών ΜΜΕ ο ΣΥΝ κατέληξε στο συμπέρασμα πως η "συνθήκη του Μαάστριχτ" είναι κακή. Φυσικά κάτι τέτοιο όχι μόνο δεν έγινε αλλά με αυστηρότητα ο πρόεδρος του ΣΥΝ εγκάλεσε ορισμένους - ελάχιστους - ομιλητές στο Διαρκές Συνέδριο, που ζήτησαν να κάνει το κόμμα τους μια γενναία αυτοκριτική για την υπερψήφιση της Συνθήκης του Μάαστριχτ. Στην ομιλία του στο τέλος των εργασιών, ο Αλ. Τσίπρας αποκατέστησε τα πράγματα, λέγοντάς τους: «Τα θεμέλια της Ευρώπης τα οποία δε συγκροτήθηκαν από κάποιες ουδέτερες αποφάσεις, αλλά από Συνθήκες οι οποίες είχαν νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση και χαρακτήρα. Από τη Συνθήκη του Μάαστριχτ το 1992 ως σήμερα. Δεν πετάμε τίποτα στον Καιάδα. Ούτε τις αποφάσεις μας, ούτε τα υπέρ και τα κατά μας»!
Για εκείνη τη "μερίδα του ΣΥΝ" που ακόμα και η συνθήκη του ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ σε ένα μελλοντικό συνέδριο καταψηφιστεί, δεν πρέπει να ξεχνούν με τίποτα τον οχετό που έριχναν στο ΚΚΕ επειδή την είχε καταψηφίσει. Στο διαρκές συνέδριο τους, το πρόγραμμα που περίμενε ένα χρόνο τελικά παρουσιάστηκε και υπερψηφίστηκε. Για όσους πιστεύουν ότι ίσως κάποτε αποτινάξουν από πάνω τους το πολιτικό ατόπημα της υπερψήφισης της συνθήκης του ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ μάλλον "πλανόνται πλάνην οικτρά", εξάλλου με χέρια και με πόδια είναι υπέρ της ΕΕ.
Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ως ανάχωμα έχει ένα άγχος πως θα γκρεμίσει το ΚΚΕ και διαρκώς αυτο - αποκαλύπτεται. Απ' τη μια οι του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ βρίζουν και χυδαιολογούν το ΚΚΕ τους φίλους , οπαδούς μέλη και στελέχη του ακόμα και τους ψηφοφόρους του εγκαλώντας τους για την εγκληματική ιδεολογία του και απ' την άλλη ζητούν συνεργασία ως αριστεροί συγγενείς, με το σκεπτικό ότι έχουν "αποτινάξει" από πάνω τους την παιδική ασθένεια του 1991 -1992.
Την έχουν αποτινάξει όμως; Γιατί σε πρόσφατες και κατά περιόδους δηλώσεις τους ακόμα και οι "υπέρμαχοι" της λανθασμένης επιλογής του 1992, (όπως η ηγετική ομάδα του "αριστερού ρεύματος"), έχουν δηλώσει περήφανοι για το ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ, τελικά θέλει τόλμη μα καθόλου αρετή να είσαι και με τον "αρχιφύλαξ και με το χωροφύλαξ".
Είναι αυτοί που μισούν όσο τίποτα άλλο σε αυτό τον κόσμο το ΚΚΕ, τον Μαρξισμό - Λενινισμό, γι αυτό μιλούν όλη την ώρα για το Στάλιν και βαφτίζουν κινήματα του τύπου σχολής Φρανκφούρτης (praxis)και αποθεώνουν τον Νόαμ Τσόμσκι.
Χτυπώντας το Στάλιν ξέρουν πως χτυπούν το Λένιν, χτυπώντας την ΕΣΣΔ ακόμα και αυτή που ως πρωθυπουργούς είχε κάτι σοσιαλδημοκράτες τύπου Κοσίγκιν και για ηγεσία κάτι ανεκδιήγητους οπορτουνιστές φανατικούς αντικομμουνιστές και οπαδούς του Ν. Μπουχάριν, τύπου Γκορμπατσόφ. Κατά τον τρόπο αυτό χτυπούν με ιδιαίτερη μανία το ΚΚΕ επειδή στο επικείμενο συνέδριο αποφάσισε να θέσει ως 2ο θέμα το ζήτημα του σοσιαλισμού και των βαθύτερων κοινωνικοοικονομικών αιτιών που οδήγησαν στις ανατροπές απ' τα πάνω προς τα κάτω το 1991. Γιατί το κάνει όμως με τόση μανία; Γιατί πολύ απλά θα αναγκαστεί στο μέλλον να συρθεί για μια ακόμη φορά σε εικονική αυτοκαταδίκη των πράξεων του. Να αποφασίσει έστω εικονικά ότι έκανε λάθος και να "δώσει άφεση αμαρτιών" που αυτός φόρτωσε σε κάτι που δεν πιστεύει και δεν ανέχεται(το σοσιαλισμό). Δε θέλει να σκεφτεί καν την μελέτη μιας εποχής που έχει καταραστεί μετά βδελυγμίας. Αλήθεια πόσο εύκολο θα είναι να καταδικάσουν μια ακόμη ανακοίνωση τους, όπως αυτή του 1991 όταν υποστέλλονταν η σημαία της ΕΣΣΔ και μιλούσαν για τις επερχόμενες νέες μέρες της παγκόσμιας ειρήνης σταθερότητας κοκ;
Έχουν κάνει τη "σταλινολογία" ζήτημα πρώτης γραμμής και έχουν αναγάγει τον επιστημονικό αντιΚΚΕδισμό σε επίσημη ιδεολογία τους μιας και ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ως ανάχωμα συνεχώς οπισθοχωρεί και ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα.
Παράλληλα με τον αντιΚΚΕδισμό, (ο οποίος ανταγωνίζεται επάξια αυτό της "Ε") έχουν αναγάγει τον πολιτικό καιροσκοπισμό σε βασική διεργασία επιβίωσης τους.
Να δείτε που στο τέλος (στο απώτερο μέλλον) αν δεν έχουμε διάσπαση στο ΣΥΝ. Το "δεξιό" τμήμα του πάει στο ΠΑΣΟΚ, (αν αυτό ξανά - χάσει τις εκλογές, που για μας δεν είναι απίθανο), ένα άλλο θα ζητήσει τη συνέχιση της λειτουργίας του με σκοπό την ενσωμάτωση στο ΠΑΣΟΚ δια της τεθλασμένης για να φτιάξουν λίγο αργότερα το αντινεοφιλεύθερο μέτωπο ανατροπής της ΝΔ. Φυσικά το τρίτο και βασικότερο κομμάτι θα ενσωματωθεί στο ΣΥΡΙΖΑ, θέλοντας να αποτινάξει όλες τις "ρετσινιές" του παρελθόντος και κυρίως του ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ, για να γίνει πιο σκληρό και μεγάλο ανάχωμα πάνω το άρμα της αποκαθαρμένης αριστεράς, ζητώντας τι άλλο απ' την ξεπερασμένη ιστορικά και χρεοκοπημένη ενότητα της "αριστεράς", απ' το 1958 που φυσικά το 24,4% ήταν και η ταφόπλακα της καθώς τις κομματικές οργανώσεις του τιμημένου ΚΚΕ, είχαν φροντίσει οι οπορτουνιστές (σήμερα συνασπισμένοι) να τις διαλύσουν και φυσικά να αποφύγουν "όπως ό διάολος το λιβάνι" την ταξική ανάλυση της κοινωνίας ...
Σήμερα τα σχήματα δεξιά, κέντρο και αριστερά έχουν μόνο ιστορική αξία και εφόσον δεν ανταποκρίνονται στις βασικές αρχές τις "πολιτικής οικονομίας", δεν ανταποκρίνονται και στην εποχή που το μεγάλο κεφάλαιο επιτίθεται με κάθε τρόπο, μέσο και λυσσαλέα στην εργατική τάξη και τους συμμάχους της.
Σήμερα ειδικά ο όρος αριστερά πέραν του ότι είναι ξεπερασμένος χρησιμοποιείται και "εκ του πονηρού" το μοναδικό πραγματικό δίλημμα "η με το κεφάλαιο η με τους εργάτες" το κρύβει έντεχνα κάτω απ' το χαλί με πλαστές θεωρίες τύπου η γενιά των 600-700 η 800 ευρώ. Ο "πολιτικός" όρος εκτός του ότι είναι η "κολυμβήθρα του Σιλωάμ" για να περισώσει την ταξική φύση του μονοπωλιακού καπιταλισμού και να αποκαθάρει (απ' την αριστερά των οπορτουνιστών) τη "λαίλαπα" του Μαρξισμού - Λενινισμού και το δρόμο για το σοσιαλισμό λειτουργεί και αποπροσανατολιστικά, είναι μια κατευθυνόμενη αυταπάτη που πρέπει να τελειώσει.
Στην αριστερά των οπορτουνιστών χωράνε τα πάντα. Απ' τη σχολή της Φραγκφούρτης, η του Δημοκρατικού Σοσιαλισμού (Μαξ Χορκχάιμερ, Τέοντορ Αντόρνο και Γιούργκεν Χάμπερμας) που επηρεάστηκαν απ' το Γιουγκοσλαβικό περιοδικό praxis, (το οποίο μεταξύ άλλων διαπραγματεύονταν την αυτοδιαχείριση), τη σχολή της πρώιμης σοσιαλδημοκρατίας του Μπέρνσταϊν, στη σχολή της "τεχνοκρατικής θεωρίας" που ξεχωρίζει τις σχέσεις παραγωγής απ' την τεχνολογία, τη σχολή του αναθεωρητή Λούκατς, την "αστική θεωρία" (του Κάρλ Μάνχαϊμ), και τις θεωρίες της κοινωνικής αρμονίας(Φρέντερικ Μπαστιά - Τζον Στιούαρτ Μιλ),των τριών παραγωγικών συντελεστών(Σε ζαν Μπαπτίστ), του κοινωνικό κράτους και του κοινωνικού αποκλεισμού κλπ (Τ.Α. Μάρσαλ), μαζί με τους όλους τους παραπάνω μπαίνει ως σφήνα κάθε λογής αντιμαρξιστική θεωρία που παρουσιάζεται ως νέα δροσερή και "αριστερή", όπως οι μικροαστικές των Νοάμ Τσόμσκυ. Όλες αυτές άλλοτε ονοματίζονται και άλλοτε όχι.
Είναι "ηλίου φαεινότερον", ότι χωρίς τις ονοματοδοσίες της σχολής της κάθε θεωρίας, ο αποπροσανατολισμός που ανακατεύει τα πάντα αρκεί να προσδώσει τη συνείδηση της κοινωνικής συναίνεσης στα πλαίσια του "όλοι οι καλοί χωράμε".
Όμως οι κεντρικές πολιτικές επιλογές του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ είναι συγκεκριμένες και η πολιτική της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ σε αυτή τη συνθήκη στηρίζονται, άσε που και πάλι θα γλυκοκοιτάζουν την "ΠΑΣΟΚΑΡΑ" κάνοντας της προτάσεις σύγκλισης και επανόρθωσης στο παλιό "καλό" ΠΑΣΟΚ του 1981.
Και τότε πάλι στην τέχνη του εφικτού θα κάνουν άλλα 4 συνέδρια μέσα σε 8 χρόνια αν συνεχίσουν να υπάρχουν και αν δε καθαγιάζουν τις τάσεις θα δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα.
Χτες το πρωί ο Χουντής αυτό έκανε και ως γνήσιος συνασπιμένος(η ανιστόρητος θα ήταν, η ξέρει πολύ καλά ιστορία για να τη διαστρεβλώσει) είπε πως ο ΣΥΝ είναι πολυτασικός γιατί δεν είναι κόμμα τύπου Τσαουσέσκου, με δικτατορικά πρότυπα.
Η δε ξέρει η διαστρεβλώνει, να του θυμίσουμε πως το γαλλικό τηλεοπτικό κανάλι TF1, τρεις μήνες μετά το Δεκέμβρη του 1989, απέδειξε πως η Τιμισοάρα ήταν δική της προβοκάτσια σε σχεδιασμό και ανάπτυξη, άσε που ο Τσαουσέσκου τα είχε καλά με την τότε δύση και με τον Ευρωκομμουνισμό.
Ακόμα και να γίνονταν Κ.Κ., ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, θα ήταν τύπου ΚΚΕ(εσ), (άστε που δεν θέλουν κάτι τέτοιο)και πάλι δεν θα υπήρχε καμία προϋπόθεση συνεργασίας με ένα τέτοιο φορέα, μιας και όλοι που αυτοί που χτες και σήμερα απαρτίζουν το ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, πρωταγωνίστησαν στη διάλυση του ΚΚΕ και αυτό δεν αλλάζει το θέλουν δεν το θέλουν.
Ρ.Κολλεκτίβα
Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009
Συνασπισμένοι είστε προκλητικοί και προβοκάρετε διαρκώς
Εδώ και μερικές μέρες διαβάζοντας τα σχόλια των συνασπισμένων, νομίζει κανείς ότι έχει να κάνει με τίποτα “ξυπασμένα χαζογκομενάκια” που τους πήρανε το “παιχνίδι”, όμως δεν είναι έτσι. Αυτή είναι η συνηθισμένη διαχρονική τακτική τους απ' την εποχή του “πάλαι ποτέ” Ευρωκομμουνισμού.Το κυρίαρχο χαρακτηριστικό των “κλαψιάρηδων” είναι ότι μπαίνουν στα δικά μας ιστολόγια για διάλογο και ανάλογα με την περίπτωση πετούν τα επαναλαμβανόμενα “σκουπίδια” τους στην εξέδρα, πότε με ύφος 1000 καρδιναλίων, πότε με συγκαταβατικό ύφος και πότε με ύφος συντρόφου που ενδιαφέρεται για την ενότητα.Ακόμα και μέσα στα ιστολογία τους βλέπει κανείς αυτή την εναπόθεση της πιο παραπολιτικής – βλακέντιας “συνομοσιολογίας” τους, ενώ κεντρικές πολιτικές επιλογές όπως η ΕΕ, η συνθήκη του Μαάστριχτ, η αποδοχή του σχεδίου Ανάν και χιλιάδες άλλα, τα οποία ουδέποτε απέρριψε η Κουμουνδούρου (και παίζουν σημαντικό ρόλο στα πολιτικά πεπραγμένα), τα θεωρούν ανούσια ξεπερασμένα, έλα όμως που κανένα απ' αυτά δεν είναι!!!Θα είχε ενδιαφέρον για να μην πούμε “πλάκα”, αν οι συγκεκριμένοι “ιστολόγοι” ήταν “γραφικοί”, όμως γραφικοί δεν είναι. Στην πραγματικότητα εδώ πέρα έχουμε να κάνουμε με μια “οργανωμένη” η “ανοργάνωτη” ωστόσο συνειδητή επιλογή τροχοδρόμησης της πολιτικής της Κουμουνδούρου.
Οι εν λόγω είναι τόσο καλά ενημερωμένοι για τις κεντρικές και εναλλακτικές – τυχοδιωκτικές πολιτικές επιλογές του μορφώματος που λέγεται ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, που δε μπορεί κανείς να τους καταλογίσει γραφικότητα.
Τα παλληκάρια κάνουν τι δουλειά τους και από αυτή την άποψη καλά κάνουν, μιας και το θνησιγενές μόρφωμα του οπορτουνισμού, τώρα που έχασε τους συνεργάτες απ' το ΠΑΣΟΚ, κλείνει το μάτι προς τα αριστερά του για να μην κλείσει η ιστορική του διαδρομή μέσα στο χρόνο και το διασπαστικό μένος ενάντια στον αιώνιο και μοναδικό εχθρό του το ΚΚΕ.
Κάνουν τα αδύνατα δυνατά, χωρίς καμία επίφαση δημοκρατικής τσίπας, για να πιαστούν απ' τα μαλλιά και ας επαίρονται για το αντίθετο....
Από τη μια μας βρίζουν και απ' την άλλη μας λένε συντρόφους, απ' την μια είμαστε “οι τίμιοι πλην όμως εξαπατημένοι από μια αρτηριοσκληρωτική ηγεσία” και όταν βλέπουν ότι εμείς παλεύουμε για την πραγματοποιήση της πολιτικής του ΚΚΕ, τότε φτιάζουν σενάρια επιστημονικής φαντασίας και μας βρίζουν με χυδαίο τρόπο. Σχολιάζουν με τα δικά τους κριτήρια τα δικά τους θέματα, ανεξάρτητα με το τι έχουμε αναρτήσει κάνοντας σαν τα μούτρα τους τα γραφόμενα μας, τα οποία δεν τα έχουμε αναρτήσει για να τα διαπραγματευτούμε με κανένα πικραμένο, αλλά απ' την ανάγκη να πούμε αυτά που θέλουμε και σκεπτόμαστε ...
Καλόπαιδα του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, δεν ήμασταν, δεν είμαστε και δε θα γίνουμε ποτέ σύντροφοι σας, μην κάνετε σα χαζογκομενάκια γιατί δεν είστε, αφού ούτε γι' αυτό είστε ικανοί και εκτίθεστε.
Μας βρίζετε με χυδαίο τρόπο για την πολιτική μας και μας τσουβαλιάζεται στα feed της "ενότητας" σας, που όλως τυχαίως η πλειοψηφία εκεί μέσα μιλάει με τη δική σας πολιτική γλώσσα .
Δεν μας αφορά αν το κάνει η Κουμουνδούρου επίσημα ή τα μέλη και οι φίλοι του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ “αυτοβούλως”, δεν μας αφορά καν το γεγονός του αν γίνεται “αυθόρμητα”, που πολύ αμφιβάλλουμε και γι' αυτό, δεν μας αφορά τελικά εμάς καμία ενότητα στην αριστερά σας και δε θα συναινέσουμε, δε μας αφορά αν ο σχεδιασμός του συστήματος που πρεσβεύετε σας χρησιμοποίησε και τώρα σας πετά σα στημένη λεμονόκουπα, δεν είναι δικό μας το πρόβλημα , είναι δικό σας και σαν τέτοιο το αντιμετωπίζουμε.
Εμείς έχουμε το σθένος να το λέμε και να το διακηρύττουμε με στεντόρεια φωνή απ' το 1996 και μετά το 15ο στρατηγικό μας συνέδριο, παλεύουμε να φτιάξουμε το Αντιιμπεριαλιστικό Αντιμονοπωλιακό Μέτωπο Πάλης και θα το παλέψουμε χωρίς καμία περιστροφή όσο μπορούμε.
Εμείς δε χειροκροτούσαμε τον Κ. Σιμίτη όταν ευχαριστούσε την Κυβέρνηση των ΗΠΑ στη Βουλή οι δικοί σας το έκαναν.
Για δις εκατομμύρια λόγους ακόμα, δε συναινούμε στη συμμετοχή μας σε feed μαζί με σας και κάτι γκρουπούσκουλα που είναι μαζί σας.
Όχι μόνο θα μας βγάλετε, αλλά θα αναγκαστείτε να μας βγάλετε γιατί θα αποκαλύπτουμε το ποιόν σας με αυτά που θα γράφουμε για εσάς από εδώ και στο εξής, φροντίστε να μην εκτεθείτε στους δικούς σας αναγνώστες γιατί σε δικούς σας μας βάλατε να μας διαβάζουν και αν μας έχετε για πολύ καιρό θα τους χάσετε και αυτούς γιατί θα σας αποκαλύπτουμε παλιοπορτούνες, εχθροί του λαού....
Είναι δική μας επιλογή να είμαστε όπου θέλουμε και με όποιον θέλουμε, τίποτα κοινό δεν έχουμε μαζί σας, ούτε και σε επίπεδο προβληματισμού και κατεύθυνσης, και γράφουμε στα παλαιότερα των υποδημάτων μας του τι λέτε, γενικώς και τι λέτε στα δικά σας ιστολόγια δε μας αφορά ποσώς.
Εσείς όμως μεγάλοι δημοκράτες γιατί δεν σέβεστε το να μην είμαστε μαζί σας; Αυτή είναι η δημοκρατία και η ελευθερία της γνώμης που λέτε και διακηρύσσετε από εδώ και από εκεί, η λειτουργείτε ως γνήσιοι πολιτικοί απόγονοι της σοσιαλδημοκρατίας, το αδελφάκι του φασισμού, η μήπως ξεχνάτε πως ο Μουσολίνι ήταν πρώην Σοσιαλδημοκράτης;
Radio Collectiva
ΥΓ* Έχετε βαλθεί να μιλάτε ότι καθοδηγούμαστε και ότι βάλαμε τις Κομματικές οργανώσεις στα μπλογκς, σας λέμε τούτο και βάλτε το καλά στο μυαλουδάκι σας.
Ότι κάνουμε το κάνουμε συνειδητά γιατί αυτό πιστεύουμε, καθοδηγούμαστε απ' την ίδια την συνείδηση, την όποια θεωρητική υπόσταση μας που ΔΥΣΤΥΧΩΣ για σας Συνασπισμένοι, είναι η ίδια με του κόμματος που αγαπάμε και φυσικά δε βγαίνει η κάθε λογής προβοκάτσια που ετοιμάζατε προσπαθείτε τεχνηέντως να στήσετε στα εργαστήρια της Κουμουνδούρου.
Μακάρι στη τελική να υπήρχε και ένα τέτοιο όργανο που θα μας καθοδηγούσε, αλλά δεν υπάρχει γιατί εμείς δεν πιστεύουμε στις βλακώδεις θεωρίες περί κινήματος των bloggers και στους διαλόγους = διαόλους με εσάς. Και επειδή θα προστρέξετε σε μια σειρά από σπέκουλες σας λέμε και αυτό, πάψτε να κάνετε ευαγγέλιο κάθε τι που φαινομενικά σας βολεύει, είτε πρόκειται για γνώμη φίλου η μέλους στο προσυνεδριακό, η για διηγήματα που τυπώθηκαν στο “Ρ”, των οποίων τη λογοτεχνική αξία ας την κρίνει ο καθένας, αλλά δεν προδικάζουν σε καμία περίπτωση καμία θέση του κόμματος, ο οπορτουνισμός όμως του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΥΓΗΣ ξεσπαθώνει και αναλώνεται σε έναν αντιΚΚΕ “ορυμαγδό, αλλά από τυχοδιώκτες τι να περιμένει κανείς ;
ΥΓ*ΝΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΔΙΑΔΙΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 1991 ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΝΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΟΜΕΠ, ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ, ΟΔΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ 902, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ;ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, ΤΟΥ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;
ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ Η ΑΥΓΟΥΛΑ ΣΑΣ ΖΗΤΑΓΕ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΚΑΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΚΚΕΔΕΣ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΟΓΚΡΟΜ...
ΣΥΡΙΖΑΤΟΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΚΕΔΕΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΨΥΧΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕ ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ.....ΡΑΔΙΟ ΚΟΛΛΕΚΤΙΒΑ
Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009
Η μεγάλη μάχη αναβλήθηκε για το Μάρτη!
Η μεγάλη μάχη αναβλήθηκε για τα μέσα του Μάρτη, γιατί λέει δίνουμε ταυτόχρονα και άλλες, σε δυο νέα μέτωπα με την ιογενή επιπεφυκίτιδα και μας έδειξαν την άγουσα για τα αποδυτήρια πριν την έναρξη του αγώνα...Είναι η δεύτερη αναβολή μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα , αλλά τι να κάνουμε πέρα από υπομονή, εξάλλου φάγαμε το γάιδαρο στην ουρά θα μείνουμε;
Εξάλλου η υπομονή είναι αρετή και όσοι θέλουν να λέγονται κομμουνιστές και μάλιστα του τιμημένου ΚΚΕ, πρέπει να έχουν μπόλικη και να έχουν την αισιοδοξία στο αίμα τους.
Εδώ παλεύουμε για κάτι που μπορεί να μη προλάβουμε να το ζήσουμε και θα κολλήσουμε στις λεπτομέρειες;
Θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους σ/φους και τις σφί/σες για τις ευχές τους στο μέιλ.
Τα σχόλια θα τα ξανανοίξουμε για όλους αλλά όχι ακόμα, γιατί υπάρχουν και οι “ενοχλητικοί”....
Απ΄ τη μια μας βρίζουν και απ' την άλλη μας κάνουν και feed και επειδή δε θέλουμε μας τη λένε ξανά......
Radio collectiva
Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009
Αντιγράφουμε το σ/φο Φάρο... Βγάλτε μας απο το ΣΥΡΙΖΟΦΟΡΟΥΜ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΕΣΑΣ...
Ξεκάθαρα Πράγματα !
1. ΟΧΙ, δεν έδωσα συγκατάθεση σε ΚΑΝΕΝΑΝ να “τοποθετεί” το μπλογκ μου όπου του … καπνίσει !
2. ΟΧΙ, δεν συμμετέχω σε καμία ΕΝΟΤΗΤΑ με τους διαχρονικά επαγγελματίες διασπαστές !
3. Το να “φιγουράρει” ΚΑΙ το μπλογκ μου μαζί με άλλα που ανήκουν στον ΣΥΡΙΖΑ ή στο ΠΑΣΟΚ είναι απλώς ΚΑΘΑΡΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ !
4. Όσοι “βάλατε” εκεί το μπλογκ μου, θα δέχεστε την σκληρή, επιθετική μου απάντηση σε ΚΑΘΕ ΠΟΣΤ που θα ανεβάζω από τώρα !
ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ RED BLOGGERS (ΖΗΤΗΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ).
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΕΣΑΣ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ Η ΚΟΛΥΜΒΥΘΡΑ ΤΟΥ ΣΙΛΩΑΜ ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΑΪΚΟ ΕΡΕΙΣΜΑ...
ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙ-ΚΚΕ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΣΑΣ.
ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΕ "ΤΖΟΥΓΡΟΥΝΤΖΑΣ" , ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΛΑΣΠΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ.
ΒΓΑΛΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ.
ΠΡΙΝ ΜΑΣ ΒΑΛΕΤΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΔΟΤΗ...
ΡΑΔΙΟ ΚΟΛΛΕΚΤΙΒΑ
Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009
Νεο κρούσμα στη προσπάθεια γενικευμένης προβοκάτσιας
Απ' τον Αύγουστο του 2008 οι ενδοϊμπεριαλιστικές αντιθέσεις έχουν οξυνθεί και αυτές φωτίζουν από εκεί και μετά του "τι μέλη γενέσθαι".
Όσοι δεν έχουν πάρει χαμπάρι του τι συμβαίνει, αποστηθίζουν τις ανοησίες του δεξιού και αριστερού οπορτουνισμού και υιοθετούν τα "κινήματα" της κουκούλας και της "αποσταθεροποίησης" όπως την ονομάζουν οι αστοί ιδεολογκοί ταγοί, στην πραγματικότητα προβοκάτσιας .
Οι αντιθέσεις ανάμεσα στη Ρωσία και τις φιλονατοϊκές κυβερνήσεις της Γεωργίας και Ουκρανίας(που βρίσκεται σε προεκλογική περίοδο), η οικονομική κρίση που είχε ήδη ξεκινήσει στην "πραγματική οικονομία" απ' το 2007 ως αποτέλεσμα κρίσης υπερπαραγωγής, ξεδιπλώνεται σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο με γεωμετρική πρόοδο.
Οι γενικευμένες προσπάθειες του G8 και του G20 για ενίσχυση του τραπεζικού συστήματος με Κεϋνσιανικού τύπου μέτρα βρίσκει νέα πεδία χρηματοδότησης και διεκδίκησης και από άλλους επιχειρηματικούς χώρους όπως το βιομηχανικό κεφάλαιο.
Σειριακά θέση για ενίσχυση παίρνουν η αυτοκινητοβιομηχανία και η λεγόμενη βιομηχανία νέας τεχνολογίας, ενώ αρκετά από τα εργοστάσια τους κλείνουν προκλητικά για μερικές εβδομάδες αφήνοντας στην ανεργία και ανέχεια χιλιάδες κόσμο.
Οικονομίες καταρρέουν όπως αυτή της Ισλανδίας, ενώ εκλέγεται πρόεδρος ο "προοδευτικός" Ομπάμπα προξενώντας τον θαυμασμό γνωστών "εναλλακτικών" εφημερίδων που τοποθετούνται στο χώρο της "κεντροαριστεράς" καλό θα ήταν να μην αναφέρουμε ονόματα και τους κάνουμε και διαφήμιση.
Στο Αιγαίο η Τουρκία γίνεται προκλητική και παραβιάζει σε μόνιμη βάση τον εθνικό θαλάσσιο και εναέριο χώρο, είτε με ερευνητικά σκάφη είτε με αεροσκάφη που αμφισβητούν τα πάντα μιας και η ΕΕ και το ΝΑΤΟ τους κάνουν σε μόνιμη βάση τις πλάτες.
Τον Δεκέμβριο μια σειρά προβοκάτορες με κουκούλες σχεδόν συντονισμένα σε όλη τη χώρα, κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να ενεργοποιηθεί το άρθρο 11 του συντάγματος, αξιοποιώντας τα συντηρητικά" αντανακλαστικά της κοινωνίας, αμέσως μετά απ' την εν ψυχρώ δολοφονία του 15 χρόνου Αλέξη Γρηγορόπουλου, φυσικά τα δε ΜΜΕ κάνουν τα αδύνατα δυνατά γι αυτό μιας και παίζουν την ίδια συγχορδία αλλά σε διαφορετική κλίμακα.
Η αστυνομία και οι εγχώριες αλλά και ξένες μυστικές υπηρεσίες κάνουν πάρτι, η πρώτη δολοφονεί και σηκώνει πιστόλια για εκφοβισμούς των διαδηλωτών, ενώ κουκουλοφόροι βγαίνουν απ' τα μπλοκ της και αρχίζουν να τα κάνουν όλα ρημαδιό προκειμένου να ενεργοποιηθεί το άρθρο 11. Σε αφθονία τα video στο you tube, και οι φώτος σε εφημερίδες, αλλά και στα "αγανακτισμένα" κανάλια όπου αναδείχνουν συνεχώς τα παραπάνω.
Οι μυστικές υπηρεσίες συνεχίζουν να αλωνίζουν προβοκάροντας νυχθημερόν φορώντας κουκούλες, ενώ ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, τις αποκαλεί κίνημα της "ανοικτής αγκαλιάς" η το νέο ακηδεμόνευτο κίνημα των 15ρηδων.
Τα ΜΜΕ εθελοτυφλούν στη κυριολεξία εξαφανίζοντας τις μαζικές και περιφρουρημένες χωρίς έκτροπα κινητοποιήσεις του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ συνεχίζουν να ρίχνουν λάδι στη φωτιά φουντώνοντας τα πιο συντηρητικά αντανακλαστικά της κοινωνίας με τους κουκουλοφόρους, «ο καθείς εφ ώ ετάχθει».
Πυροβολούνται εξ επαφής μαθητές όπως ο Γ. Παπλωματάς και πετιέται καυστικό υγρό στα μάτια της Κ. Κούνεβα , εργαζόμενης σε εταιρία καθαρισμού και στέλεχος του ΠΑΜΕ, που συνεχίζει να χαροπαλεύει στην εντατική.
Λεωφορείο της ΥΜΕΤ, πυροβολείται από μία νέα προβοκατόρικη οργάνωση και σήμερα το πρωί μια νέα εφάμιλλη προβοκάτσια που έχει στόχο το εργατικό λαϊκό κίνημα, την ενεργοποίηση του άρθρου 11 του συντάγματος και των "ευρωτρομονόμων", στέλνει στην "εντατική" ένα αστυνομικό 21 ετών να χαροπαλεύει.
Με το που αλλάζει χρόνος αρχίζουν ξανά οι παραβιάσεις του εθνικού εναέριου και θαλάσσιου χώρου απ' την Τουρκία και στη Γάζα πραγματοποιείται η μεγαλύτερη σφαγή των τελευταίων ετών σε άμαχο πληθυσμό. Την ίδια στιγμή ο "προοδευτικός" Ομπάμα, "το παιδί των δούλων" κατά τον τότε αφηνιασμένο Πρετεντέρη στις αμερικανικές εκλογές του Νοέμβρη, συνεχίζει τις διακοπές του στη Χαβάη, η σφαγή παίρνει γενικευμένα χαρακτηριστικά, οι Ρώσοι έρχονται για "ασκήσεις" στο Αιγαίο και φυσικά το μείγμα είναι εκρηκτικό.
Είχαμε πει πως η κρίση αυτή θα ξεπεραστεί, αλλά η κυρίαρχη μέθοδος της είναι και ένας πόλεμος, κυρίως ταξικός και εδώ έχουμε κάτι τέτοιο δίχως καμία αμφιβολία.
Οι μυστικές υπηρεσίες που δρουν και μέσα στη χώρα και τα αντίθετα συμφέροντα που εξυπηρετούν έχουν ένα κοινό παρονομαστή το συντονισμένο εργατικό κίνημα. Μετά έχουν όλο το χρόνο να αναδείξουν τις όποιες αντιθέσεις τους....
Όλοι όσοι πιστεύουν πως μέσα απ' αυτές τις αντιθέσεις γεννούνται κινήματα, η "πλανώνται πλάνης οικτρά", η κάτι άλλο απεργάζονται, η είναι τμήμα του συνολικότερου σχεδιασμού για το χτύπημα ενάντια στο λαϊκό κίνημα έχοντας διαλέξει και το στρατόπεδο που υπηρετούν.
Αυτό που χρειάζεται είναι αλληλεγγύη στον αγωνιζόμενο λαό της Παλαιστίνης, επαγρύπνηση και φυσικά ένα συντονισμένο περιφρουρημένο και μαζικό λαϊκό κίνημα που αγωνίζεται στη δουλειά στο δρόμο για ένα καλύτερο αύριο Τέλος μόνο τυχαίο δεν ήταν το χτύπημα στους πομπούς του 902 στη Σαντορίνη σήμερα τα ξημερώματα...
Ραδιο Κολλεκτίβα
Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008
Να ποιος είναι ο Συνασπισμός(έργα και ημέρες).
Με βάση τα γεγονότα των τελευταίων ημερών αυτοί που οχυρώθηκαν στα Γκαιμπελικού τύπου επιχειρήματα, εξαπολύοντας με χυδαίο τρόπο μύδρους ενάντια στο οργανωμένο λαϊκό κίνημα δεν έκαναν τίποτα άλλο απ' το να πετάξουν τη μπάλα στην εξέδρα και με τη λογική του πες - πες κάτι θα μείνει. Με τον τρόπο αυτό οι Συριζάτοι και κοτεράτοι προσπαθούν να αναδείξουν τον υπέρ επαναστατικό τους ρόλο μέσα απ' τη μικροαστική τους μικρότητα.
Για να δούμε όμως ιστορικά ποιοι είναι οι κύριοι του Συν/Σύριζα και ποιος ο ρόλος τους στον γενικευμένο αποπροσανατολισμό της κοινωνικής συνείδησης, ούτως ώστε με τη λογική "στρίβειν δια του αρραβώνος" να περαστούν όλα τα αντιλαϊκά μέτρα που προωθεί η αγαπημένη τους Ε.Ε.
1990-1991:
Πρωταγωνιστούν στη διάχυση διάλυση του κόμματος στον τότε ενιαίο Συνασπισμό σε πολιτικό επίπεδο για να μπορέσει η "αριστερά" να λειτουργεί ενιαία και συντονισμένα, πάνω στη λογική της δημιουργίας ενός τρίτου πόλου.
Πρωταγωνιστούν στη διάχυση του κόμματος στον τότε ενιαίο Συνασπισμό, με το αιτιολογικό της μετατροπής της κοινωνίας από βιομηχανική σε μεταβιομηχανική, καταργώντας σε ιδεολογικό επίπεδο την εργατική τάξη, η οποία κατ' αυτούς αντικαταστάθηκε από τη Σύγχρονη τεχνολογία, άρα δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης κόμματος της εργατικής τάξης, εφόσον αυτή δεν υπάρχει, άρα δεν υπάρχει και ο λόγος ύπαρξης του Κ.Κ.Ε.
Πρωταγωνιστούν στο παρασκήνιο και διαδίδουν "ιδεολογικές" στρεβλώσεις για την ΕΣΣΔ, υιοθετώντας όλο το ιδεολογικό οπλοστάσιο των ιμπεριαλιστών για το Σοσιαλισμό, ενώ ταυτόχρονα κάνουν προσπάθειες να αφομοιωθούν αυτές απ' το σύνολο των μελών και στελεχών του κόμματος.
Η προσπάθεια αυτή, μαζί με τη προσπάθεια κατάργησης του δημοκρατικού συγκεντρωτισμού, ως βασική αρχή λειτουργίας του κόμματος πέφτει στο κενό.
1991-1993:
Οι πρώτες δημοσκοπήσεις με πρωταγωνιστές κυρίως την "Ε", και τα συγκροτήματα που είναι κοντά στο ΠΑΣΟΚ, μετά την αποχώρηση απ' το κόμμα εκείνων των στελεχών που έφυγαν προς το Συνασπισμό, δίνουν σε αυτόν ποσοστά της τάξης του 15-17% και στο ΚKE, τα ισχνά ποσοστά του 1,8-2,5%, δημιουργώντας ένα ασφυκτικό και απογοητευτικό πεδίο δράσης στο λαϊκό κίνημα, που τότε βρίσκονταν στην εντατική.
Την περίοδο εκείνη (την πιο δύσκολη περίοδο για το κόμμα και τη ΚΝΕ), τα στελέχη του ΣΥΝ(προερχόμενα απ' τη διάσπαση του κόμματος), πρωταγωνιστούσαν σε μια άνευ προηγουμένου αντικομμουνιστική εκστρατεία διαδίδοντας στο κόσμο το παραμύθι του ανανήψαντα που γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα εκ των έσω, ενώ έκαναν πρώτoi τη φρικτή εξομοίωση σοσιαλισμού με τον φασισμό. Ήταν αυτοί πρώτοι οι του ΣΥΝ που πλάσαραν τα περί κόκκινου και φαιού φασισμού στη χώρα μας.
Με τη πραξικοπηματική διάλυση της ΕΣΣΔ, ο ΣΥΝ βγάζει ανακοίνωση και μιλάει για την επερχόμενη εποχή της διαρκούς παγκόσμιας ειρήνης πανηγυρίζοντας ουσιαστικά για τη διάλυση της ΕΣΣΔ, ενώ στη βουλή μαζί με ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, ψηφίζει τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, παίζοντας το παιχνίδι των Γερμανών ιμπεριαλιστών στα Βαλκάνια και υποβοηθώντας στη δημιουργία προτεκτοράτων στη περιοχή. Οι ψήφοι των παραπάνω λίγο αργότερα πυροδοτούν τον εμφύλιο στη πρώην Γιουγκοσλαβία και ανάβουν το φυτίλι για αλλαγές συνόρων στη περιοχή, η χώρα μας δέχεται το πρώτο χαστούκι με το λεγόμενο "Μακεδονικό". Έχοντας βάλει φαρδιά πλατιά την υπογραφή του και ο Συνασπισμός και ενώ είναι και αυτός υπεύθυνος για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, το 1992 συμμετέχει στα "σκοπιανοφαγικά συλλαλητήρια" και δια στόματος του Λ. Κύρκου κατηγορούν το ΚΚΕ με το αλήστου μνήμης "όλοι είμαστε εδώ πλην Λακεδαιμονίων". Μάλιστα, σε εκείνη την ίδια δήλωση ο Λ. Κύρκος, ωραιοποιώντας επιπλέον τον εθνικιστικό χαρακτήρα της «λαοσύναξης», που δονούνταν από τις ιαχές «Φωτιά φωτιά στα σκοπιανά σκυλιά» (!), υποστήριζε:«... Η εκδήλωση... δεν είχε τίποτα επιθετικό, εξτρεμιστικό...».
«Επρόκειτο για μια τεράστια λαϊκή εκδήλωση που τη χαρακτήριζε η έντονη ευαισθησία απέναντι σε οποιαδήποτε προσπάθεια αμφισβήτησης των συνόρων της ελληνικής Μακεδονίας, πλαστογράφησης της ιστορίας, υφαρπαγής της ιστορικής κληρονομιάς» (Λ. Κύρκος, «Αυγή», 15/2/1992.
Όσο για την «Αυγή», απηχώντας τις θέσεις του ΣΥΝ για το συλλαλητήριο, έγραφε στο πρωτοσέλιδό της για τα όσα είχαν διαδραματιστεί μια μέρα πριν στη Θεσσαλονίκη:
«Εντυπωσιακό το συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης. ΠΑΛΜΟΣ ΜΕ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ».Και συνέχιζε:
«Με ωριμότητα, που έπεισε και τους πλέον δύσπιστους, αλλά και πατριωτικό παλμό, εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες από όλη τη Μακεδονία εξέφρασαν χτες σε μια συγκέντρωση με ιδιαίτερη μαζικότητα και ενωτικό χαρακτήρα την εθνική ευαισθησία τους και την αποφασιστικότητά τους να προασπίσουν την ακεραιότητα, την ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά του ελληνισμού...» («Αυγή», 15/2/1992).
Ιούλιος του 1992, στη βουλή επικυρώνεται με τους ψήφους των ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και Συνασπισμού, η στρατηγική συνθήκη του Μαάστριχτ, την οποία υπερψήφισε με χέρια και με πόδια ο ΣΥΝ.
Πρόκειται για μία συνθήκη που καθορίζει τις αρχές και τις στρατηγικές επιλογές του μεγάλου κεφαλαίου στην παιδεία, στην υγεία, στο ασφαλιστικό, στις ελαστικές μορφές απασχόλησης και όχι εργασίας, και γενικότερα αποτελεί τον μπούσουλα της διεθνούς και εγχώριας πλουτοκρατίας στο πόλεμο με την εργατική τάξη και τα μεσαία στρώματα.
Ήταν ο Συνασπισμός αυτός που πρώτος επιτίθονταν στο ΚΚΕ, ως δογματικό και πως θα απολογηθεί στους "πολίτες" για το ατόπημα του να μην το ψηφίσει και να μην δώσει την ευκαιρία να φάνε με τα χρυσά κουτάλια της ΕΕ.
Ονόμαζε διεθνισμό τη λευκή και πράσινη βίβλο, τις 4 ελευθερίες του Μαάστριχτ και φυσικά ποτέ δεν απώλεσε την ηθική του στήριξη σε αυτή τη συνθήκη.
Μέχρι τις εκλογές του 1993 ο ΣΥΝ, έχει ψηφίσει το σύνολο των αντιλαϊκών μέτρων που νομοθέτησε η κυβέρνηση Μητσοτάκη και είχε υιοθετήσει το ΠΑΣΟΚ, όπου χέρι - χέρι βάδιζαν μαζί, αν και του έκανε συνεχώς παρατηρήσεις για την προσκόλληση του σε λαϊκίστικα συνθήματα και πως δεν εξευρωπαΐζεται όσο πρέπει.
Στο συνδικαλιστικό κίνημα οι εκπρόσωποι του, παίρνουν θέσεις που όλοι οι άλλοι εκπρόσωποι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, δεν τολμούν να πάρουν αφήνοντας τους στήλη άλατος.
Τον Οκτώβριο του 1993 ο ΣΥΝ δεν μπαίνει στη βουλή, ωστόσο οι εφημερίδες των εκδοτών που πρόσκεινται στο ΠΑΣΟΚ, γράφουν για μεγάλη οπισθοχώρηση του νέου σε σχέση με το παλαιό.
1993- 2000:
Παρότι δεν μπαίνουν στη βουλή παλεύουν μέσα απ' τις συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες της ΓΣΣΕ και τις ΑΔΕΔΥ, για το πέρασμα στον εργασιακό μεσαίωνα και τις ιδιωτικοποιήσεις.
Όταν το ΠΑΣΟΚ το 1997 έφερε στη βουλή το δεύτερο μέρος των ιδιωτικοποιήσεων του ΟΤΕ και των άλλων πρώην ΔΕΚΟ ο τότε ΣΥΝ την και τις υπερψήφισε ως καινοτομία, ενώ έλεγε πως αυτό θα αναδείξει τη συμμετοχή των εργαζομένων στη διοίκηση και στις αποφάσεις γι ατο μέλλον του οργανισμού. Τώρα να υποθέσουμε πως δε γνώριζε τις βασικές αρχές του λεγόμενου λαϊκού καπιταλισμού η "κάτι σάπιο συνέβαινε στο βασίλειο της Δανιμαρκίας";
Την ίδια περίοδο με πρωταγωνιστή το νέο αρχηγό του ΣΥΝ τον Ν. Κωνσταντόπουλο αρχίζουν τα σενάρια χτισίματος της Κεντροαριστεράς και οι δηλώσεις για τις καταχρηστικές απεργίες αγροτών, φοιτητών και μαθητών και λοιδορούνται ως υποκινούμενες απ' το ΚΚΕ και τη ΚΝΕ, ενώ στο ζήτημα των Ιμίων, ο ΣΥΝ είπε σχεδόν τα ίδια με αυτά που δήλωσε ο Κ. Σημίτης στη Βουλή, το μόνο που δεν είπε ήταν το "ευχαριστούμε την κυβέρνηση των ΗΠΑ".
Με το που επιστρέφει στη βουλή το φθινόπωρο του 1996 ο ΣΥΝ, συστρατεύται με το ΠΑΣΟΚ, σε όλες τις στρατηγικές επιλογές. Επιθέσεις σε αγρότες, μαθητές, φοιτητές, εργαζόμενους, ψηφίζει ΠΑΡΟΝ(δηλαδή) "νίπτει τας χείρας", για τη συνθήκη του Άμστερνταμ και τις επόμενες δυο χρονιές συμμετέχει στην απορύθμιση των εργασιακών σχέσεων, (ελαστικά ωράρια απασχόλησης) και στη ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, αλλά και στη Βουλή.
Συμφωνεί με τη συνθήκη της Μαδρίτης που υπέγραψε η τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και στην ουσία αφήνει στην ΕΕ, το δικαίωμα να χαρακτηρίσει τα σύνορα της χώρας.
Συμφωνεί σε όλα τα νέα σχέδια Γ. Παπανδρέου, που έχουν να κάνουν με το διαχωρισμό των ναρκωτικών σε μαλακά και σκληρά, δηλαδή με την ελεύθερη διακίνηση ναρκωτικών.
Αποδέχεται ψηφίζοντας "ΠΑΡΟΝ", τη συμφωνία Σένγκεν, αλλά ταυτόχρονα τις κατηγορεί ως αντιδημοκρατικές. Είναι η περίοδος που ξεκινάει το πάτημα πάνω σε δύο βάρκες, απ' τη μία ψηφίζει και απ' την άλλη βγάζει ανακοινώσεις ενάντια σε ότι υπερψήφισε.
Υιοθετεί το αντιλαϊκό 35ωρο της Γαλλικής Σοσιαλδημοκρατίας χωρίς πενθήμερο και επτάωρο και βάζει την πρώτη ουσιαστικά ωρολογιακή βόμβα στα θεμέλια του 8ωρου-7ωρου, ενώ όπου είναι συγκάτοικος με το ΠΑΣΟΚ σε δήμους και Νομαρχίες προωθεί την κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας, αρχικά τις τουριστικές περιοχές.
Το 1999, αποδέχεται το σύμφωνο σταθερότητας με προσθήκες μετατροπής που θα ευνοούν τους "πολίτες". Στη περίπτωση Οτσαλάν, τηρεί "σιγήν ιχθύος", αλλά στο ξεκίνημα του πολέμου στη Νέα Γιουγκοσλαβία, στελέχη του ΣΥΝ, στις τηλεοράσεις κατακεραυνώνουν το "σφαγέα" Μιλόσεβιτς, και στην ουσία με το γνωστό πρόσχημα των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων", μαζί με το τότε ΝΑΡ τις πρώτες μέρες των βομβαρδισμών, ο καθένας για τους δικούς του λόγους, βλέπει όχι σφαγή απ' τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ, αλλά ομαδικούς τάφους του Μιλόσεβιτς.
Ειδικά το ΝΑΡ, απ' το 1997 μιλάει για τους "αστούς Σέρβους που οι προλετάριοι Κοσσοβάροι, θα ανατρέψουν σύντομα".
Ποιος η ποία δε θυμάται τα στελέχη του ΣΥΝ κ. Μίχα, Παπαγιαννάκη, Παπαδημούλη και Χατζησωκράτη στις τηλεοράσεις να ωρύονται στα κανάλια για το έγκλημα του ΚKE, να συμπαρασταθεί στο Σερβικό λαό και να πείσει το 90% λαού για τον τότε άδικο πόλεμο;
Στην πορεία ο ΣΥΝ, όπως και το αδελφό ΠΑΣΟΚ, τα γύριζαν στα λόγια, αλλά στις πράξεις συνέχιζαν να πατούν πάνω σε δυο βάρκες. Φυσικά όταν είναι κάποιος ενάντια στον πόλεμο του ΝΑΤΟ και μετά συμμετέχει στα συμπόσια που για τον Μ. Κλίντον, είναι ανακολουθία λόγων και έργων και φυσικά δείχνει τον πολιτικό καιροσκοπισμό του φορέα που τον εκφράζει.
Μέχρι το 2000 ο ΣΥΝ, έχει αποδεχθεί το σύνολο των αντιλαϊκών νόμων που το ΠΑΣΟΚ, προωθεί μέσω της ευρωενωσιακής πολιτικής και φυσικά ο ΣΥΝ συνεχώς δηλώνει πως η ΕΕ, μπορεί και πρέπει να γίνει το αντίπαλο δέος στις ΗΠΑ ζητώντας επιτάχυνση της ολοκλήρωσης, αλλά πρώτα ζητάει να αποκτήσει και πολιτική οντότητα, διαμέσου της παραπέρα πολιτικής και νομικής ενοποίησης. Αποδέχεται τα πάντα απ' το Ευρώ και την ΟΝΕ, με περισσότερη μεταρρύθμιση, έως και την ενοικίαση εργαζομένων που έχει νομοθετήσει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ απ' το 1998 με τα Τοπικά Σύμφωνα Απασχόλησης.
2000-2008:
Στην ευρωβουλή ψηφίζει ότι πιο αντιλαϊκό, αποδέχεται το ρόλο των Ευρωπαϊκών πολιτικών κομμάτων που είναι ο πολιτικός βραχίονας της ΕΕ και συμμετέχει στο κόμμα της Ευρωπαϊκής Αριστεράς που είναι μια απ' τα ίδια. Σε αυτό συμμετέχει το Γαλλικό ΚΚ, (ιδρυτής του κοινωνικού φόρουμ), το οποίο δια του Ρομπερ Υ, τότε ΓΓ της ΚΕ κάνουν rave party στα γραφεία της ΚΕ και προσωρινά αποφασίζουν μετονομασία και αλλαγή συμβόλων.
Αυτό δεν επιτευχθεί με την παρέμβαση χιλιάδων μελών του που συγκέντρωσαν ένα μεγάλο αριθμό υπογραφών.
Στο Ευρωκοινοβούλιο ο Συνασπισμός δια του σημερινού κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του, του κ. Αλαβάνου στη τρίτη ψηφοφορία ψήφισε υπέρ των μεταλλαγμένων λίγο πριν αναλάβει πρόεδρος.
Το 2001 ο Ν. Κωνσταντόπουλος μετά απ' το συμβάν των δίδυμων πύργων κατηγόρησε το KKE ότι με τις δηλώσεις που κάνει και με τις κινητοποιήσεις που πραγματοποιεί προωθεί την λογική της νομιμοποίησης της τρομοκρατίας, ενώ ο κ.Κουλογλου στη ΝΕΤ, απορούσε με τη θέση του και αδυνατούσε να την καταλάβει. Μερικά χρόνια αργότερα, άλλα μας έλεγε στα ντοκυματέρ του.
Την περίοδο του πολέμου στο ΙΡΑΚ, μαζί με τους εργατοπατέρες της ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, φτιάχνουν το Κοινωνικό Φόρουμ και κατεβαίνουν σε διαδηλώσεις με αυτούς που έχουν παραδώσει λιμάνια, αεροδρόμια, εθνικό εναέριο χώρο και τη Σούδα για να βομβαρδίζεται το Ιράκ.
Στους δήμους, όπου έχουν συμπράξει με το ΠΑΣΟΚ η με άλλες συνιστώσες "ανταρτών" του, ψηφίζουν την αύξηση τω δημοτικών τελών, αποδέχονται με όλες αυτές τις συνιστώσες και με το "όλον ΠΑΣΟΚ", τη παραπέρα ιδιωτικοποίηση των δήμων, μη ζητώντας τα χρωστούμενα απ' τον προϋπολογισμό του κράτους.
Μαζί με το ΠΑΣΟΚ προωθούν το πρόγραμμα Θησέας που είναι οι συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στους δήμους με ότι αυτό συνεπάγεται.
Το 2003, μετονομάζονται σε Συνασπισμός της Αριστεράς, των Κοινωνικών κινημάτων και της Οικολογίας (ΣΑ.Κ.Ο) και στις εκλογές το 2004, κατεβαίνουν στις εκλογές με τον ΣΥΝΡΑ, σημερινό ΣΥΡΙΖΑ(την ονομασία αυτή την οφείλει στον τηλέπαθο, όπως και την ονομασία ΣΑΚΟ χεχε).
Στο σχέδιο ΑΝΑΝ, πήρε την απαράδεκτη θέση υπέρ του σχεδίου, κατηγορώντας ΚΚΕ, ΑΚΕΛ και προεδρία της Κύπρου, για εθνικισμό και για διχοτόμηση της νήσου.
Απ' το 2004 και μετά προσπαθεί να διασωθεί και να εγκλωβιστεί στις αγκαλιές της νεολαίας και εφόσον δεν την ελέγχει γιατί ως γνωστόν "δεν έχει νεολαία", θα πατάει σε δυο βάρκες, απ' τη μία με τη στάση των στελεχών του θα αποδέχεται τη Μπολώνια, το Μπέργκεν, τη Πράγα τη συνολικότερη ιδιοτικοποίση της παιδείας και της εισόδου των επιχειρήσεων σε σχολεία και πανεπιστήμια και απ' την άλλη θα πετάει κορώνες για τις γενιές των 700 τώρα 400 ευρώ κλπ, και μη έχοντας σταθερή πολιτική πρόταση όπου βρίσκει "τυρί" θα τρέχει.
Όμως όπου υπάρχει τυρί μπορεί να υπάρχει και φάκα και "οι στημένες δημοσκοπήσεις" που γέμιζαν το απόβαρο του με παραπάνω ωφέλιμο φορτίο, τους έκανε ζημιά και τρέχουν με τα "κινήματα της ανοικτής αγκαλιάς" που χωρούν τα πάντα μέχρι και προβοκάτορες.
Ο δρόμος του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ είναι ο ίδιος με αυτόν του 1991 και οι όποιες αλλαγές του είναι για το "θεαθήναι", εξάλλου την πολιτική τους επιλογή κεντρικά (το Μαάστριχτ), δεν το έχουν απολέσει. Απ' τη μια δεσμεύεται στο GUE/NGL για τη συνολική καταδίκη του 65ωρου και απ' την άλλη το ψηφίζει χωρίς καμία περιστροφή, με τη λογική ότι ο ανενεργός χρόνος "θα πληρώνεται". Να σε κάψω Γιάννη, να σ' αλείψω λάδι δηλαδή.
Όσο γι' αυτούς που είναι στο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και διαφωνούν με τα έργα και τις ημέρες του, και παρά τις καλές τους προθέσεις που ενδεχομένως να έχουν, πρέπει να σκεφτούν πως δεν έπαιξαν κανένα σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση αυτού του μικροαστικού μορφώματος , αλλά και ούτε στο μέλλον θα παίξουν, γιατί πολύ απλά αυτό το μόρφωμα ως κόμμα - παράταξη στελεχών, είναι ξεκομμένα απ' το λαϊκό στοιχείο και μπαλατζάρουν είτε ως σοσιαλιστές στων σαλονιών, είτε ως σοσιαλιστές της "βιτρίνας".
Ράδιο Κολλεκτίβα.
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008
Με τις εντυπώσεις θα μείνετε συνασπισμένοι.
Η πολιτική δεν είναι παιχνίδι εντυπώσεων που πάτε να δημιουργήσετε κύριοι του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, είναι ιδεολογικοπολιτική πάλη που είναι τμήμα της σκληρής ταξικής πάλης που φτάνει ακόμα και στα όρια της πολεμικής ανάμεσα σε κόμματα, παρατάξεις και οργανωμένες δυνάμεις που εκφράζουν τη μία η την άλλη τάξη.
Είναι όμως άλλο πράγμα η πολεμική και άλλο οι συκοφαντίες σας.
Αλλά ως γνήσιοι "μικροαστοί" για σας σε μια ταξική κοινωνία πολιτική είναι η παρακάτω αταξική αφασία: "Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού" και επειδή για σας όλα είναι εφικτά, κάντε ότι νομίζετε στο χώρο σας, δικαίωμα σας, όμως δικαίωμα μας στα πλαίσια της ταξικής πάλης να σας αποκαλύπτουμε, οπορτουνιστές.
Σας το λέμε καθαρά όσο προβοκάρετε τόσο θα τρώτε τα λυσσακά σας
Εμάς δε μας διακατέχει Μικροαστική ανυπομονησία
Ράδιο Κολλεκτίβα
Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008
Σενάρια επιστημονικής φαντασίας, η επιστημονικού Αντικομμουνισμού;
Και τι δεν είδαμε το Σ/Κ που πέρασε, σπαρακτικούς διαλόγους με "ζουμερές" ειδήσεις που θα ζήλευε ακόμη και ο Γ. Τράγκας, βγαλμένες απευθείας απ' τα σενάρια των "σχολών" Νίκου Φώσκολου, των Αμερικανικών serial τύπου DALLAS της Δεκ του 80, και των Λατινοαμερικανικών Σαπουνόπερων όπου η ίντριγκες αντικαθιστούν τη πολιτική, βάζοντας βούτυρο στο ψωμί της αντί-ΚΚΕ μπουρδολογίας που δυστυχώς γι' αυτούς δεν επιβεβαιώνεται ποτέ.
Φυσικά υπήρξαν και δημοσκοπήσεις που εμφανίστηκαν στην "Αυγούλα" και σύμφωνα με τους σχολιαστές σε δικά μας(των red bloggers)ιστολόγια, ήταν και για άλλες εφημερίδες, αλλά δεν εμφανίστηκαν γιατί έπεσε γραμμή απ' τα πάνω, διότι το ΚΚΕ βρίσκεται σε δεινή θέση και οι εκδότες το προστατεύουν μιλάμε για μεγάλη μπουρδολογία που αναπτύσσετε από την Κουμουνδούρου.
Προφανώς δεν βλέπουν τα ιδιωτικά κανάλια, ειδικά αυτές τις μέρες όπου οι Συνασπισμένοι έχουν για μια ακόμη φορά τη τιμητική τους, περιφερόμενοι και χωρίς αντίλογο να "θωπίζονται" απ' τους δημοσιογράφους. Φυσικά ουδέποτε υπάρχει κάποιος εκπρόσωπος του ΚΚΕ, ωστόσο βλέπουν ακροδεξιούς νοικοκυραίους που "συμπράττουν" με το ΚΚΕ και σενάρια επιστημονικής φαντασίας να αναπτύσσονται με διαστημική ταχύτητα.
Το Σ/Κ τα παραπολιτικά σενάρια επιστημονικής φαντασίας χτύπησαν κόκκινο είχαν αφετηρία τις μεγάλες αστικές εφημερίδες του "κεντροαριστερού" επιχειρηματικού χώρου και οι οποίες ανέπτυξαν μέχρι και διαλόγους ανάμεσα σε μέλη και στελέχη του ΚΚΕ. Ούτε κασσετοφωνάκι σε απομαγνητοφώνηση να είχαν, κάτι που μόνο στο νοσηρό αντί-ΚΚΕ κεφάλι τους υπήρχε.
Μαζί με όλα αυτά η Αυγούλα λοιπόν, "αποκάλυψε" δημοσκόπηση που παραπάνω απ' τους μισούς ΚΚΕδες διαφωνούν με τους ισχυρισμούς του κόμματος. Αλήθεια που έκαναν την έρευνα στη Κουμουνδούρου, στα πρώην μέλη και στελέχη που έφυγαν το 1991 στη διάσπαση;
Τους λέμε το εξής και ας το βάλουν καλά στο μυαλό τους, ο κόσμος το χει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι, πως έχουν τελειώσει και στο τέλος θα ξαναβάλουν το Αλαβάνο στο Λαζόπουλο να κλαψουρίζει όπως πριν 1,5 χρόνο για να μπουν στη βουλή...
Δεν υπάρχει ούτε ένας δικός μας που να διαφωνεί με τα λεγόμενα του κόμματος γιατί όλοι εδώ και χρόνια έχουμε πάρει χαμπάρι και αποδείχνουμε καθημερινά το ρόλο του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ.
Radio Collectiva
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008
Στου Αντι-ΚΚΕ τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα

Oι προβοκάτορες και οι οπορτουνιστές όταν το ΚΚΕ παίρνει τα πάνω του, ξιφουλκούν εναντίον του και λιβανίζουν μονίμως τα ίδια παραμύθια. Κινούνται μόνιμα πάνω τη λογική αυτή και τη γραμμή της πιο ανόητης πολιτικής επιχειρηματολογίας που γνώρισε η νεότερη πολιτική ιστορία της χώρας.... Οι Βαθυστόχαστες "απολιτίκ" μπουρδολογίες τους μονοπωλούν τον αστικό τύπο και επαναλαμβάνονται με τα ίδια και ιδία τάχα επιχειρήματα, όταν αυτά έχουν απαντηθεί εκατοντάδες χιλιάδες φορές. Απ΄ότι φαίνεται δε τους ενδιαφέρει να εκτίθενται συνεχώς με τις προκατασκευασμένες απ' την άρχουσα τάξη "αποκαλύψεις", εξάλλου "μπρος τα κάλλη πόνος ψιχάλι" που λέει κι ο λαός. Φυσικά όλοι τους ξέρουν πως οι μπούρδες που επαναλαμβάνουν συνεχώς, δεν έχουν καμία σοβαρή απήχηση στα λαϊκά στρώματα και ιδιαίτερα στην εργατική τάξη. Όμως συνεχίζουν και ανατροφοδοτούνται με λογική του Γκαιμπελικού "πες- πες κάτι θα μείνει" εναντίον του τιμημένου ΚΚΕ και δε γίνεται τυχαία γιατί συνεχίζουν να ρίχνουν προβοκατόρικες χωλές εις βάρος του.
Από τους απογόνους των συνεργατών των Γερμανών, τους Αμερικανοθρεμένους πρώην Υπουργούς Εξωτερικών που δεν άφησαν το Φιντέλ Κάστρο να έρθει στην Ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004 για να τους παρακολουθήσει γιατί κατ' αυτούς είναι τρομοκράτης, τα μερικά γκρουπούσκουλα των Εξαρχείων που τα πιάνουμε μονίμως με ταυτότητες της ασφάλειας και τα παραδίδουμε στους μέντορες προϊστάμενους τους και φυσικά το ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. Σε όλους αυτούς το μόνο τους πρόβλημα τους είναι το ΚΚΕ ειδικά όταν αυτό σε όλες τις ενδείξεις ακόμα και στις στημένες τους δημοσκοπήσεις έχει άνοδο....
Γι΄αυτό κουνιούνται όλοι τους και ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, βρίσκει συνηγόρους σαν τον Άδωνη.
Όσο για το ποιους έχουν πάρει είδηση οι εργαζόμενοι, να πούμε πως είναι ο δεξιός οπορτουνισμός του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ που έχουν τον μάθει οι εργαζόμενοι απ' έξω και ανακατωτά, δηλαδή οι εργατοπατέρες τύπου Καλύβη(ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ), που έχουν συμμετάσχει σε κάθε είδους κοινωνικό διάλογο-διάολο και έχουν υπογράψει τις κατάπτυστες αυξήσεις των 0,88 τη μέρα....
Επίσης σε εκλογές που γίνονται σε σωματεία οι δυνάμεις της Αυτόνομης Παρέμβασης έχουν τη κάθετη πτώση τις τάξης του 50% σε πολλά απ' αυτά απ' τις αρχές του 2008 που η "ανερχόμενη μεγάλη Αριστερά", ως δοκιμαστικός σωλήνας των "Βενιζελικών" παρουσίαζε αύξηση ως και 18% κάτι που είχε γίνει στις δημοσκοπήσεις του 1991 λίγο μετά τη διάσπαση.
Τέλος εμείς δεν είμαστε αριστεροί, ΚΚΕ είμαστε και με περηφάνια τις θέσεις του προβάλουμε και πάψετε να μας αποκαλείτε συντρόφους δεν ήμασταν και δε θα γίνουμε ΠΟΤΕ.
Τις μεγάλες Αριστερές ψάξτε τις στο Καραμανλή, το Παπανδρέου, το Καρατζαφέρη και το Παπα-Τσάκαλο, όλοι τους αριστεροί έχουν δηλώσει κατά περιόδους... εμείς όχι.
Εμείς μοναδικό σύμμαχο έχουμε το λαό ακόμα και όταν δε μας ψηφίζει γιατί για μας οι αστικές εκλογές δεν είναι το μοναδικό ζητούμενο...κύριοι του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και φυσικά ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ σύντροφοι.
Σύντροφοι δεν είμαστε με το κόμμα που είχε τόσους Γενικούς Γραμματείς σε υπουργεία επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, όσα ήταν και αυτά....
Άντε και του χρόνου παιδιά και τη βοήθεια του "Αγίου Βενιζέλου" να έχετε και 25 και 30 γιατί όχι και 40% και εμείς αυτό θέλουμε να ξανά κυβερνήσετε για να γελάσει και ο κάθε πικραμένος, θα είναι σίγουρα οι χειρότερη κυβέρνηση απ' τη μεταπολίτευση και μετά....
Απο όπου και να σας πιάσει Συνασπιστήρια κανείς βρωμάτε και ας το παίζεται εδώ και χρόνια το καλό σκυλάκι της άρχουσας τάξης…
Όσό για το πιος πάει με τo σύστημα, με τον Πρετεντέρη και τους λοιπούς;
Εδώ και ένα χρόνο σας παίζουν όλη μέρα οι εν λόγω, χωρίς ποτέ να καλούν εκπροσώπους του ΚΚΕ.
Έσάς στείλανε εικονικά στο 23% μπας και χτυπήσετε ο ΚΚΕ, τελικά σπάσατε τα μούτρα σας, όπως θα συμβεί και τώρα και στο μέλλον παλιομασκαράδες…
'Α και τη νεολαία που τη βρήκατε στα γαριδάκια ΜΠΟΖΟ; γιατί είναι κοινό μυστικό πως ούτε και απο αυτή έχετε και που να τη βρείτε άλλωστε επίσημο κόμμα "του μ' άλλα λόγια να αγαπιόμαστε"....
Γιάννης Κ.
Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008
Συνασπισμένοι είστε ικανοποιημένοι μετά απ' αυτό;;;
Συνασπισμένοι είστε ικανοποιημένοι μετά απ' αυτό;;;
Μάλλον είστε στη λογική του "Χέσε ψιλά και αγνάντευε"...
Η δε το ακούσατε; Αλλά ως συνήθως είστε αλλού γι' αλλού.
Στα έδρανα της ΕΕ, που έχετε ψηφίσει ότι αντιλαϊκότερο υπάρχει και εδώ μας το παίζετε δήθεν.
Η στα κινήματα της "ανοικτής αγκαλιάς" που χωράνε τα πάντα έως και τα "κινήματα" της προβοκάτσιας...
Μικροαστικών αντιλήψεων τη μια "υπερεπαναστάτες" την άλλη.
Και με "το χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ"...
ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ;
ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΣΕΙΣ;
Μααστριχοφόροι....
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008
ΠΟΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ;
Η Συνολικότερη κρίση της «σοσιαλ-δημοκρατίας», εικονική η πραγματική-αληθινή, (σε όλη τη Ε.Ε.) δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός.Η κρίση αυτή είναι το συνολικότερο αποτέλεσμα της ίδιας της φύσης της στο επίπεδο της «πασιφιστικής» κοινωνικοταξικής πολιτικής, της οικονομικής αλλά και της φιλοσοφικής της σκέψης, που συμπυκνώνεται αρχικά στη λογική της ήπιας «μεταρρύθμισης» και του καλλωπισμού του Ιμπεριαλισμού, που τελικά μετατρέπετε στη πιο αυστηρή «αντιλαϊκή» πολιτική της αιώνιας λιτότητας και στην αιώνια κατοχή των μέσων παραγωγής απ’ το μονοπωλιακό κεφάλαιο.
Αυτή η φιλοσοφική και κοινωνικοπολιτική «κουράδα» είναι μια 100% αναποτελεσματική σκέψη που αναλώνεται στη «παραπολιτική» το πολιτικό κουτσομπολιό, τον οπαδικό συναισθηματισμό, τις λογικές της «καρέκλας» και τη «λογική του όλοι χωράμε για να φάμε», αρκεί να υπάρχει η δεξαμενή της «Αριστεράς» που κάθε τρεις και λίγο θα μας τροφοδοτεί».
Τα παραδείγματα της Γαλλίας και της Γερμανίας έχουν δείξει προ πολλού πως η έννοιες της ενότητας της Αριστεράς μόνο νοερά πια αποτελούν τη μεγάλη δεξαμενή αφού έχει πιά αδειάσει. Όσο για τη τροφοδοσία της σοσιαλδημοκρατίας από δω και στο εξής θα είναι άπαξ και δια παντώς ένα «γράμμα κενό περιεχομένου».
Η έννοια Αριστερά ως πολιτικός όρος που ασύστολα, προκλητικά, αδίστακτα και ξεδιάντροπα χρησιμοποιεί ο δεξιός οπορτουνισμός είναι ξεπερασμένος ως τέτοιος. Είναι ένα «άδειο πουκάμισο» και μάλιστα παρδαλής απόχρωσης όταν δεν αναδείχνεται η αντίθεση της παραγωγής και του κεφαλαίου και αριστερός μπορεί να δηλώνει ο οποιοσδήποτε ιδιώτης η φορέας, ακόμα και ένα κόμμα όπως το ΛΑ.ΟΣ το οποίο είναι εξοπλισμένο με κάθε λογής φασιστοειδές. Δεν είναι λίγες οι φορές που ο πρόεδρος του(κ. Καρατζαφέρης) έχει δηλώσει ότι το κόμμα του δεν είναι «Αριστερό», αλλά εμφορείται από «Αριστερές» ιδέες, που χωράνε στο κόμμα του, ενώ δείχνει ένα ιδιαίτερο θαυμασμό στο μοντέλο της Βενεζουέλας, ότι έχει «πατριώτες αριστερούς» και Αριστερόστροφα συνθήματα στο κομματικό του βαλάντιο.
Ο δεξιός «οπορτουνισμός» αρέσκεται στο να καλλωπίζεται από το επίθετο «Αριστερά», γι’ αυτό το έχει κάνει σα τα μούτρα του και κάτι χειρότερο. Στο ζύγισμα του με τον αδελφό του τον αριστερό οπορτουνισμό μπερδεύετε κανείς να ξεδιαλύνει που βρίσκονται οι διαφορές τους, στα «αντινεοφιλελέυθερα μέτωπα» η «τα ακηδεμόνευτα-κινήματα» στο μίσος για το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε; Όταν δε χρησιμοποιούν την υπέρ-επαναστατική φρασεολογία ενάντια στο Άρθρο 16, στους τοκογλύφους τραπεζίτες, και σε άλλου τύπου εικονικά συνθήματα, «κομίζουν γλαύκας» και ερωτοτροπούν με το Μπέργκεν, τη Μπολόνια, τη λευκή βίβλο, τη συνθήκη του Μάαστριχτ, τη τάχα βελτίωση της στρατηγικής της Λισσαβόνας, αποδέχονται και ψηφίζουν στην ευρωβουλή υπέρ των μεταλλαγμένων η το χωρισμό ενεργού και ανενεργού χρόνου εργασίας. Αλήθεια πόσο ενάντια είναι στην αναθεώρηση του Άρθρου 16, όταν είναι υπέρ της αγοράς, η έχοντας ψηφίσει υπέρ του νόμου πλαισίου, αλλά αυτό έχουν φροντίσει να μη το θυμούνται. Φυσικά και οι δυο οπορτουνισμοί δεξιός και αριστερός είναι 1000% αντί-ΚΚΕ.
Ο δεξιός οπορτουνισμός χωρά παντού απ’ τα «Τροτσκιστικά» σχήματα και τον «αντί-Σοβιετισμό» τους, τον πρώην Ευρωκομουνισμό των Μπερλίνκουερ, Μαρσέ, Καρίγιο (στην Ελλάδα στη Δεκ του ‘70-‘80Κύρκος - Γ. Μπανιάς), τη Σοσιαλδημοκρατία του Μιτεράν και του Πάλμε έως και το Εθνικό Μέτωπο του Ζαν Μαρί Λεπέν που ιδεολογικός καθοδηγητής του είναι ο πρώην «Ευρωκομουνιστής» Ροζέ Γκαρωντί πρώην δεξί χέρι του Γ.Γ. του ΓΚΚ Ζωρζ Μαρσέ.
Ο θανάσιμος αντίπαλος όλων αυτών είναι ο Λένιν και το «κόμμα νέου τύπου» Ο τελικός σκοπός τους τελικά είναι να αποπροσανατολίζουν διαρκώς τις λαϊκές μάζες με αντιεπιστημονικά συνθήματα - κορώνες εναντίον της «δεξιάς» ,του «νεοφιλελευθερισμού» ενώ οι αντιεπιστημονικές θεωρίες είναι κυρίως «σοσιαλδημοκρατικών» αντιλήψεων. Αυτές κινούνται ανάμεσα στην υπεράσπιση του «κοινωνικού κράτους» και της «κοινωνικής Ειρήνης» στο τρεϊντγουνιονισμό, τη «κατακεραύνωση του κοινωνικού αποκλεισμού», την «αυτοδιαχείρηση», η «του κοινωνικού Δαρβινισμού», της «παγκοσμιοποίησης», της«κοινωνίας των 2 η των περισσότερων ταχυτήτων », την αποθέωση του Μπέρνσταϊν και του Κεϋνς. Με τον τρόπο αυτό χρυσώνουν το χάπι του Ιμπεριαλισμού και του δίνουν σανίδα σωτηρίας απ’ τα αριστερά. Στο τέλος ο μονοπωλιακός καπιταλισμός, με τη βοήθεια της σανίδας σωτηρίας για το μεγάλο κεφάλαιο, αυτό γίνεται επιθετικότερο και πιο επικίνδυνο από ποτέ.
Η δομική αδυναμία του δεξιού οπορτουνισμού δε μπορεί να αντιμετωπίσει καμία απ’ τις τέσσερις βασικές αντιθέσεις του Καπιταλισμού γιατί η τάχατες Αριστερή φρασεολογία του είναι αποτέλεσμα αυτής της ερμαφρόδιτης παρά-πολιτικής πρακτικής (θα διορθωθούν όλα εκ των έσω). Μ’ αυτή την αποπροσανατολιστική και ξεπερασμένη ταμπέλα η «Αριστερά» των «τρίτων-τρύπιων δρόμων», γίνεται αυτόματα ένα δις-θεόρατο ανάχωμα-εμπόδιο, για τη συμμαχία των Κομμουνιστικών Κομμάτων με το λαϊκό κίνημα αποτρέποντας τη δημιουργία λαϊκής συμμαχίας πάντοτε με τη παντιέρα της ενότητας του χώρου της Αριστεράς.
Ο δεξιός οπορτουνισμός ήδη απ’ τη δεκαετία του ‘60 στη τότε Δ.Ευρώπη και για τη χώρα μας απ τη Δεκ του ‘80 την ορολογία «Αριστερά» δε τη χρησιμοποιεί με την επιστημονική, Μαρξιστική-Λενινιστική της έννοια, δηλαδή με την ανάγκη του Ανθρώπου να καταργήσει την εκμετάλλευση απ’ τον ίδιο του τον εαυτό, αλλά για να μη ακουμπήσει ούτε από μακριά ούτε καν με τα μάτια την ίδια την εκμεταλλευτική φύση του ιμπεριαλισμού, να φτιασιδώσει το σύστημα.
Σήμερα που δεν υπάρχει ο «Ευρωκομουνισμός» και η «Σοσιαλ-δημοκρατία» όπως τη γνωρίσαμε στην Ελλάδα, μέχρι τις αρχές της Δεκ του 80, (επειδή ακριβώς εξαντληθήκαν κάθε είδους «τριτοδρομικές λογικές»), γεννήθηκαν τα «κέντρο-Αριστερά» και τα «πράσινα(οικολογικά) Αριστερά» σχήματα-οχήματα γενικότερης διαχείρισης του συστήματος αλλά και στη βάση και στο εποικοδόμημα 1000% αποπροσανατολιστικά.
Φυσικά δε πρέπει να ξεχνάμε το ρόλο των Ευρωπαϊκών πολιτικών κομμάτων που με βάση το καταστατικό χάρτη του Ευρωκοινοβουλίου είναι κόμματα περιφρούρησης της Ιμπεριαλιστικής ΕΕ. Είναι δηλαδή ο πολιτικός βραχίονας και κατασταλτικός μηχανισμός της ΕΕ στο εποικοδόμημα της. Στα Ευρωπαϊκά πολιτικά κόμματα συνωστίζονται μαζί με τα Λαϊκά κόμματα (ΝΔ στη χώρα μας), τα Ευρωπαϊκά κόμματα των Εθνών, (βαθύτατα αντιδραστικά και ρατσιστικά κόμματα τύπου ΛΑΟΣ) και τα Σοσιαλιστικά κόμματα(ΠΑΣΟΚ) και το κόμμα της Ευρωπαϊκής Αριστεράς(Συνασπισμός) στο οποίο δε συμμετέχει και πολύ καλά κάνει το ΚΚΕ.
Σ’ αυτή τη βαθιά αντιδραστική για τους λαούς λογική η «κέντρο-Αριστερά» και τα «πράσινα(οικολογικά) Αριστερά» σχήματα συνωστίζονται-συνασπίζονται με μοναδική λογική, τη λογική της διαχείρισης του καπιταλιστικού συστήματος στο ιμπεριαλιστικό του στάδιο. Δεν έχουν κανένα ενδοιασμό για το τι συνεργασίες θα κάνουν, με ποιο άλλο σχηματισμό και πώς θα γίνει αυτή η συμμαχία αρκεί να πάρουν θέση(όχι πολιτικά στόχο-προσηλωμένη στην Εργατική τάξη και τα σύμμαχα στρώματα), αλλά θέση στις καρέκλες της διαχείρισης του συστήματος.
Είναι τέτοια η πολιτική και θεωρητική τους αγυρτεία που ως στάση μεταφράζεται με την έννοια «ενότητα της Αριστεράς». Αυτή η «ενότητα της Αριστεράς» δεν είναι τίποτα άλλο απ’ της «ταξική συνεργασίας - ειρήνης» και του«κοινωνικού εταιρισμού» ενώ στο τέρμα του δρόμου επιδιώκει το ξεχαρβάλωμα των κομμουνιστικών κομμάτων και δει του ΚΚΕ στη χώρα μας.
Κλείνοντας θεωρούμε ότι η έννοια «Ενότητα της Αριστεράς» είναι ένα καρύκευμα-δημιούργημα του ΠΑΣΟΚ και αυτό υπηρετεί, ειδικά στις «δύσκολες μέρες» που διέρχεται και που δε πρόκειται να βγει από ‘κει, ακόμα και αν γίνει κυβέρνηση, γιατί η Σοσιαλδημοκρατία είναι ένα Θνησιγενές μόρφωμα που κρατιέται μόνο με παραμάνες.
Φυσικά ο ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ τη χρησιμοποιεί, θέλοντας στη χειρότερη να αδρανήσει και στη καλύτερη να διαλύσει το ΚΚΕ, οδηγώντας τους φίλους και τους ψηφοφόρους του δεξιότερα και κυρίως «Ευρωπαϊκότερα». Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ θέλει να επιβάλει σοσιαλδημοκρατικού τύπου-100% ξεπερασμένα κοινωνικοπολιτικά χαρακτηριστικά όπως το «κοινωνικό κράτος» και να κάνει τα «γλυκά μάτια» στο ΠΑΣΟΚ για τη μεγάλη και δια βίου «Αριστερή διαχείριση» οδηγώντας και τα τελευταία υπολείμματα της «Αριστερής» του μάσκας στο κάλαθο των αχρήστων που λέγονται Ταξική συνεργασία. Αυτή όμως τελικά είναι και η πρεμούρα του και δεν είναι τυχαίο σχεδόν ένα χρόνο μετά το συνέδριο του ακόμα ψάχνει να βρει πρόγραμμα, αλλά πώς να το βρει και που; Ακόμα και με κάποια προγραμματική σύγκλιση (όπως αποκαλούν τις ετερόκλητες και συγκυριακές συμμαχίες) δεν έχουν τα εχέγγυα για κανενός είδους συνεργασία με το τιμημένο ΚΚΕ, εξάλλου δεν τη θέλουν κι όλας.
Φυσικά όσο υπάρχει ισχυρό ΚΚΕ, στο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ(βασικά στο ΣΥΝ, γιατί οι υπόλοιποι δεν παίζουν κανένα ρόλο, άσχετα ότι οι περισσότεροι και εκεί, είναι αντί-ΚΚΕ), ένα τμήμα του θα «σύρεται» σε ένα αντί-δικομματικό λόγο χωρίς φυσικά να ισχύει. Ένα μεγάλο τμήμα του θα θολώνει τα νερά και θα συνεργάζεται μόνο επιμέρους και όχι κεντρικά με το ΠΑΣΟΚ(λες και έχει σημασία), ενώ ταυτόχρονα θα το καταγγέλλει εικονικά, όσο για το δεξιότερο τμήμα του ΣΥΝ, θα το γλυκοκοιτάει άμεσα, γιατί αυτό έχουν όλοι εκεί μέσα συνολικά στο μυαλό τους άσχετα με τι δηλώνουν.
Όλοι μαζί εύχονται όπως και το ΠΑΣΟΚ φυσικά, το ΚΚΕ να ηττηθεί πολιτικά για να (υποτίθεται) απορροφήσουν τη μαζικότητα του αλλά και την ανοδική σε κάθε περίπτωση δυναμική του, μόνο υπολογίζουν «χωρίς το ξενοδόχο».
Για μας η έννοια Αριστερά μέσα στα πλαίσια του δεξιού οπορτουνισμού δεν υφίσταται και εφόσον δεν υπάρχει κάτι τέτοιο δε μπορεί να γίνει και ούτε πρόκειται να γίνει καμία ενότητα στη βάση της διαχείρισης.
Αν όλοι αυτοί που κόπτονται για την Ενότητα και το λαϊκό κίνημα εκτός του ότι θα έπρεπε να ζητήσουν ανοιχτά συγνώμη για το ότι αντιλαϊκό έχουν ψηφίσει - υπογράψει έως σήμερα υπό τη μορφή Ευρώ - Ενωσιακών συνθηκών, θα έπρεπε να λάβουν πολύ σοβαρά τις αποφάσεις του 15ου στρατηγικού συνεδρίου του ΚΚΕ για το Α.Α.Δ.Μ.Π*, το λαϊκό μέτωπο και να επεξεργαστούν τη στάση τους με βάση αυτό.
Αλήθεια υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι το ΠΑΣΟΚ είναι σε μονοψήφια ποσοστά;Μπορεί να το ανακοινώνουμε ως είδηση που την ακούσαμε η διαβάσαμε από κάπου και να ισχύει, ωστόσο όμως το ΠΑΣΟΚ έχει τον δικό του κύκλο ο οποίος είναι σαν φυσαρμόνικα και ένας λόγος που καθυστερούν οι εκλογές είναι και αυτός.
Αξιοποιούν με κάθε τρόπο και σε κάθε περίπτωση όλα τους τα εργαλεία εδώ και χρόνια και όταν έλθει η ώρα όλοι όσοι κόβουν τα χέρια τους και μάλιστα απ' την ρίζα, η βρίζουν νυχθημερόν το κυβερνών κόμμα να το ξαναψηφίσουν(ίσως όχι όλοι τους, αλλά ένα μεγάλο ποσοστό πιθανότατα να το επαναλάβει), εμείς δεν έχουμε καμία αυταπάτη για τα μελλούμενα, πάντως δεν θα μας κάνει εντύπωση να τρέξει με ένα ποσοστό κοντά στο 32%.
Εξάλλου η πλειοψηφία ακόμα και των πρώην οπαδών του μπορεί να μουρμουρίζει εδώ και δεκαετίες, αλλά επαναλαμβάνει τον εαυτότου. Μπορεί να φωνάζει, να είναι σε έξαλλη κατάσταση με την κυβέρνηση, αλλά αυτό δεν έχει εκφραστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις των καιρών, τόσο σε μαζικότητα, όσο και σε αλληλεγγύη, διέπεται από μικροαστικά χαρακτηριστικά, τα ‘χει μπερδεμένα στο κεφάλι της, τρέχει με όρους δεκαετίας του 1980 περιμένοντας να ξαναγυρίσει εκεί και ασκεί κριτική μόνο στο εποικοδόμημα μην ακουμπώντας η κριτική της την βάση, δηλαδή την παραγωγική διαδικασία και την αστική τάξη που ιδιοποιείται τον πλούτο από την ίδια την παραγωγική διαδικασία.
Υπάρχει πλούσια εμπειρία και αυτή δεν είναι σε ατομικό επίπεδο, εξάλλου όλοι πλην του ΚΚΕ είναι λίγο ως πολύ όλοι, (μα όλοι και κυριολεκτούμε σε αυτό) ΠΑΣΟΚ, με μικροαστικά χαρακτηριστικά. Αν προσθέσουμε και την ζημιά που έγινε στην κοινωνική συνείδηση αρχικά στην Δεκ του 1980(με την καθιέρωση του ραγιαδισμού, της ηττοπάθειας, του κοινωνικού αυτοματισμού, αποθεώνοντας όλα τα ξεπεσμένα και ξεπερασμένα για την εποχή κατάλοιπα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας), στην Δεκ του 1990(καθιέρωση κοινής Ευρωενωσιακής συνείδησης με κοινωνική συναίνεση) και στην δεκαετία του 2000 (η κοινωνική συναίνεση για την κοινή προσπάθεια).
Όλα αυτά δεν διαγράφονται έτσι εύκολα, ακόμα και οι εσωτερικές δημοσκοπήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που είναι περισσότερο πραγματικές, αλλά όλως τυχαίως διαρρέουν(για μας όχι τυχαία) για να λειτουργήσουν τα ΠΑΣΟΚκικά αντανακλαστικά με τα δήθεν μονοψήφια νούμερα που αυτή την στιγμή παίρνει το κίνημα, η ότι θα το διαλύσει ο ΓΑΠ, γιατί δήθεν δεν υπάρχει διάδοχος την στιγμή που άγεται και φέρεται ο πρωτότοκος του στα φίλα προσκείμενα ΜΜΕ ως το νέο αστέρι.
Ο εν λόγω είναι και κατά το ήμισυ Κύπριος και τα προβοκατόρικα γεγονότα του Καλοκαιριού στην Κυπριακή Δημοκρατία αποτελούν δείγμα του τι προετοιμάζεται στην περιοχή, ο νοών νοητό και σταματάμε εδώ πέρα για να προχωρήσουμε τον ειρμό της σκέψης μας.
Γιατί οι ίδιοι οι καπιταλιστές στην βάση δεν μπορούν να σχεδιάσουν τίποτα ούτε για την επόμενη μέρα γιατί ενδιαφέρονται μόνο για την διασφάλιση των κερδών τους ωστόσο το εποικοδόμημα τους δηλαδή το υπαλληλικό νομικοπολιτκό και ιδεολογικό προσωπικό και εδώ και ευρωενωσιακώς και παγκοσμίως κάνει τους δικούς του σχεδιασμούς για να διασφαλίσει την παραγωγική διαδικασία, με ποιο τρόπο; Αυτό δεν αφορά τους καπιταλιστές, αρκεί να γίνει, το πώς θα γίνει δεν τους αφορά αυτούς, αυτούς τους αφορά να πραγματοποιήσουν τα κέρδη τους για να υπάρχουν την επ’ αύριο, τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.
Όλες οι ανυπόστατες αηδίες στα περί κατοχής είναι εκ του πονηρού. Τις θεωρούμε ασόβαρες και αντιεπιστημονικές. Όλα τα περί κατοχής από τους Γερμανούς και τους Αμερικανούς είναι εκ του πονηρού και δεν αφορούν κανέναν άλλο, παρά αυτούς που θέλουν σε αυτή τη φάση της κρίσης να μην φανούν και δεν είναι άλλοι από ένα μεγάλο τμήμα, μια πολύ μεγάλη μερίδα του εγχώριου κεφαλαίου που θεωρεί ότι βγαίνει χαμένο από το σημερινό και αυριανό συσχετισμό δυνάμεων πάνω στα πλαίσια του ενδοκαπιταλσιτικού ανταγωνισμού.
Το εργατικό, το μαζικό λαϊκό κίνημα απ’ ότι φαίνεται σήμερα, είναι κατώτερο των περιστάσεων και δεν εκφράζει τις σύγχρονες ανάγκες.
Αν εξαιρέσει κανείς την σοβαρή δράση των ΠΑΜΕ, ΠΑΣΕΒΕ, ΠΑΣΥ, ΜΑΣ, ΕΕΔΥΕ και ΟΓΕ που πραγματικά βάζουν τον πήχη πολύ ψηλά, ολόκληρη η επίσημη έκφραση του συνδικαλισμού - εργατοπατερισμού δηλαδή η ηγεσία των ΓΣΕΕ, ΠΝΟ, ΑΔΕΔΥ, ΠΑΣΕΓΕΣ, ΓΕΣΑΣΕ, ΣΥΔΑΣΕ, ΓΣΕΒΕ, ΕΣΕΕ, ΕΦΕΕ κλπ είναι ο συνδικαλιστικός υπάλληλος της ΕΕ, κυβέρνησης, πλουτοκρατίας.
Το σημερινό διαμορφωμένο κλίμα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες τις σοσιαλδημοκρατίας και του οπορτουνισμού από την δεκαετία του 1980 κυρίως από το 1986 όπου το πραξικόπημα στην ΓΣΕΕ πραγματοποιήθηκε από την προσκείμενη στο ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΚΕ, και σε μεγάλο βαθμό σήμερα εκφράζεται και από τις δυνάμεις του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ.
Οι δημοσκοπήσεις είναι ένα ικανό και αναγκαίο εργαλείο για την σωτηρία του καπιταλισμού στην χώρα μας και γι αυτό δουλεύουν είτε έχουν ανεβασμένο, είτε κατεβασμένο το ΠΑΣΟΚ και το κάθε ΠΑΣΟΚ. Το σύστημα παίρνει τα μέτρα του και ενδιαφέρεται μόνο για τον εαυτό του. Αν χρειαστεί να καταστρέψει μέρος του πολιτικού προσωπικού θα το κάνει, όπως καταστρέφει τα κεφάλαια του για να βγει πιο ισχυρό. Άλλο όμως το πολιτικό του προσωπικό και άλλο οι κομματικοί μηχανισμοί που τους υπηρετούν, τους θέλει ακέραιους και τους θέλει ακέραιους γιατί είναι οργανωμένες δυνάμεις που θα ξαναπάρουν μπροστά όποτε και όταν τις χρειαστούν.
Το λαϊκό κίνημα για να φέρει αποτελέσματα έχει μόνο έναν δρόμο να συμπορευτεί με το ΑΑΔΜΠ και το ΚΚΕ, όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και όσοι μιλάνε για ενότητες της «Αριστεράς», εννοούν την σωτηρία του ΠΑΣΟΚ, η του κάθε ΠΑΣΟΚ.
Σήμερα περισσότερο από ποτέ άλλοτε οι συνθήκες δεν ήταν τόσο ευνοϊκές για να πάρει και να πάρουν η εργατική τάξη και οι σύμμαχοι της την εξουσία και όταν λέμε την εξουσία, δε εννοούμε την κυβέρνηση, όμως σήμερα περισσότερο από ποτέ άλλοτε οι συνειδήσεις δεν είχαν τόσο έντονα μικροαστικά χαρακτηριστικά.
Αντικειμενικά αν δεν υπήρχαν το ΠΑΜΕ, η ΠΑΣΕΒΕ, η ΠΑΣΥ, το ΜΑΣ, η ΟΓΕ και η ΕΕΔΥΕ, τα σωματεία τα συνδικάτα και τα ΕΚ που οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο, από το 1996 που ξεκίνησε η αντεργατική λαίλαπα δεν θα κινούνταν τίποτα, όπως και τα τελευταία 2 χρόνια επίσης.
Γι αυτό το σύστημα εξέθρεψε και τους αγανακτισμένους, γι αυτό κάνει προσπάθειες να ενισχύσει τον οπορτουνισμό από παντού, σε επίπεδο δεξιών και αριστερών παρεκκλίσεων και πάντα σε συμμαχία με τον κυβερνητικό συνδικαλισμό που όλως τυχαίος «πυροβολεί» με άσφαιρα την κυβερνητική πολιτική , αφήνοντας στο απυρόβλητο το μεγάλο κεφάλαιο, κάνοντας λόγω για παρασιτικό και παραγωγικό λες και το καπιταλιστικό σύστημα σε όλες του τις εκφάνσεις δεν είναι παρασιτικό.
Ο λαός μας αν θέλει πραγματικά έναν μόνο δρόμο έχει αλλιώς θα φυτοζωεί παίρνοντας επιδόματα πτωχοκομείου που έχει αποφασίσει η συνθήκη του Μαάστριχτ και όχι η δανειακές συμβάσεις των μνημονίων, μεσοπρόθεσμων, «μακροπρόθεσμων» κοκ.
Το κόμμα, γιατί ένα είναι το κόμμα (αρέσει δεν αρέσει στους ΝΑΡαίους - που το λένε ειρωνικά "δυστυχώς" γι αυτούς - είναι πραγματικότητα), το ΚΚΕ ως τέτοιο εργαλείο της εργατικής τάξης, (όλα τα άλλα είναι υπαλληλικό προσωπικό – παρατάξεις του μεγάλου κεφαλαίου), είπε εγκαίρως ότι «έχουμε πόλεμο», όχι μόνο με την τρόικα, όχι μόνο με την ΕΕ, αλλά με το καπιταλιστικό σύστημα.
Οι αυταπάτες πρέπει να διαλυθούν γιατί επιστροφή στην Δεκ του 1980, 1990 και 2000 δεν πρόκειται να υπάρξει από τούδε και στο εξής.
Ό λαός δεν πρέπει να πληρώσει κανένα χαράτσι, όχι μόνο γιατί δεν έχει, αλλά γιατί δεν πρέπει να πληρώσει, αλλά δεν πρέπει να σταματήσει μόνο εκεί πρέπει να πάει τον αγώνα του ακόμα παραπέρα και ποιο παραπέρα από την λαϊκή εξουσία και λαϊκή οικονομία, με αποδέσμευση από την ΕΕ και όλους τους ιμπεριαλιστικούς μηχανισμούς.
Λένε ορισμένοι, τι κάνουμε, εμείς λέμε μπορεί και τίποτα, αλλά αυτοί που μας ρωτούν ψάχνουν για άλλοθι να μουρμουρίζουν και να μας καταλογίζουν κάθε βλακεία που βασιλεύει στον κόσμο τους που είναι ο κόσμος των απόλυτων ψευδαισθήσεων.
Δυστυχώς η ευτυχώς, κύριοι της «αριστεράς των σαλονιών και της κριτικής του καφενείου» χωρίς να παρθούν τα μέσα παραγωγής δηλαδή η εξουσία και να χωρίς να έχει προετοιμαστεί κατάλληλα για σύγκρουση με τα μονοπώλια και τον ιμπεριαλισμό, η κυβέρνηση αυτή θα είναι γράμμα κενό νόμου.
Έχει μεγαλύτερη αξία και σημασία να ζωντανέψουν, να μαζικοποιηθούν και να ενισχυθούν τα σωματεία και τα συνδικάτα, το εργατικό - λαϊκό κίνημα από τα κάτω, παρά να πάρεις μια κυβέρνηση που μόνη της χωρίς λαϊκή πίεση θα παλεύει μόνη της τι και με ποιο τρόπο και με ποιο σύμμαχο;
Το κόμμα επίσης πολύ έγκαιρα μέσω του Ριζοσπάστη έδωσε γραμμή.
Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για κάθε ενδεχόμενο. Δεν θα εξηγήσουμε το μήνυμα, όποιος θέλει καταλαβαίνει, όποιος δεν θέλει επίσης, τώρα τα ελικόπτερα και οι λοιπές ΝΑΡιτο προβλέψεις, είναι μόνο για αφελείς και εμείς τόσο όσο αυτοί δεν ήμασταν ποτέ…
Συνοψίζοντας, με ένα "ΟΥΣΤ" που καλό είναι και εντάξει να φύγουν δεν διαφωνούμε, αλλά αυτοί που το λένε τι άλλο προτείνουν(φύγε εσύ έλα εσύ); Την οικουμενική που θέλει ο Μπάμπης Παπαδημητρίου και ο κ.κ. Καρατζαφέρης, την ενότητα της Αριστεράς που θέλει ο κ.κ Τσίπρας(μέσα στην ΕΕ και με όρους ΚΜΚ, με νόμιμα και παράνομα χρέη), την κεντροαριστερά που θέλει ο κ.κ.Κουβέλης η το "αντιμνημονιακό" μέτωπο με όρους αντιφασιστικού - αντικατοχικού μετώπου λές και έχουμε φασισμό η κατοχή σήμερα που θέλει ο κ. Καζάκης;
Το Μαάστριχτ και τις λοιπές θεμελιακές Ευρώ συμφωνίες και Ευρώ συνθήκες τις έχουν ψηφίσει οι περισσότεροι από τα νέα κομμάτα και αρχηγοί και φυσικά για αν μην γελιόμαστε ο ΣΥΝ του Σύριζα, δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να υπάρξει αντιμνημονιακό μέτωπο στο οποίο θα συμμετέχουν και αστικές και μικροαστικές πολιτικές δυνάμεις που θέλουν και την ΕΕ και φυσικά δεν έχουν πουθενά στο πρόγραμμα τους ούτε κοινωνικοποιημένα μέσα παραγωγής, ούτε μιλούν για λαϊκή εξουσία και οικονομία, αλλά για μίνιμουμ και μάξιμουμ προγραμματικές συγκλίσεις, που, στο άλλα λόγια να αγαπιόμαστε;
Αν ταυτόχρονα με την έξοδο από την ΕΕ, την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής και λαϊκή εξουσία, λαϊκή οικονομία δεν τα βάζει κανείς και μάλιστα ενιαία όπως το ΚΚΕ κοροϊδεύει και μάλιστα συνειδητά. Για ποιους μίνιμουμ και μάξιμουμ όρους συμφωνίας μπορούμε να μιλάμε, (πέραν του ότι αυτά είναι ξεπερασμένα και καμένα από την ιστορία χαρτιά και όσοι τα ανασύρουν εκκολάπτουν αυταπάτες αν όχι το αυγό του φιδιού)... αυτοί δεν υπάρχουν πουθενά και εδώ για μια φορά ακόμα δικαιώνεται το ΚΚΕ, όπως πάντα φυσικά ειδικά από το 1991 και μετά.
Η κρίση αυτή δεν είναι καθόλου χρέους, το χρέος είναι το αποτέλεσμα και όλοι πλην ΚΚΕ την εξετάζουν ως τέτοια και όχι ως βαρβάτη καπιταλιστική κρίση, υπάρχει κανένα πεδίο συνεργασίας, εφόσον η πολιτική είναι κατά βάση οικονομία.
Κάθε τίμιο στοιχείο και κάθε πατριώτης και ταυτόχρονα διεθνιστής, είναι ευπρόσδεκτος μαζί μας ακόμα και με τις διαφωνίες του γιατί μόνο του το ΑΑΔΜΠ δεν φτάνει. Όσο όμως παρά τα συνεχή καλέσματα,δεν έρχεται μαζί μας και με τους δικούς μας όρους, το παιχνίδι θα έχει πάει πίσω και δυστυχώς τραβάει στο βυθό και όλους τους άλλους που δεν φταίνε σε τίποτα...
*Μέχρι τα μέσα 2011 που γράφτηκε το άρθρο υπήρχαν προοπτικές για το ΑΑΔΜΠ, μιας και υπήρχαν έστω και υπολείμματα σε δυνατότητες για αστική δημοκρατία(όσον αφορά το κομμάτι του Δημοκρατικού μετώπου, από εκεί και έπειτα είχαμε την πιο ολοκληρωμένη μορφή δικτατορίας των μονοπωλίων δηλαδή του ΚΜΚ.
Όσον αφορά τον Αντιιμπεριαλιστικό και το Αντιμονοπωλιακό που παλαιότερα το 1996, η και το 2006, μπορούσαν να διακριθούν στο κομμάτι του εποικοδομήματος και της βάσης, σήμερα έχουν συγκλίνει τόσο που η όποια διαφοροποίηση τους είναι λανθασμένη εξάλλου τα μονοπώλια έχουν γίνει κράτος με ότι αυτό συνεπάγεται στην ολοκλήρωση του ΚΜΚ.
Πέραν του ότι ότι δεν μπορείς να κάνεις τέτοιου είδους κυβέρνηση, ακόμα και αν υπάρχουν πολιτικές δυνάμεις για να συνεργαστείς, δεν θα είναι μόνο σύμμαχες ταξικά δυνάμεις, αλλά και μεσαία στρώματα της αστικής τάξης, ακόμα και τμήματα της αστική τάξης που σήμερα πλήττονται από τα μονοπώλια.
istosch 20th Anniversary
Μία εβδομάδα δημοφιλείς αναγνώσεις
- Επιστημονικός Κομμουνισμός vs Αντιεπιστημονικός Αντικομμουνισμός (2ο Μέρος "Αυθόρμητο και συνειδητό")
- Αντίο "αγαπημένη" ΕΕ...
- Σίγουρος Φρουρός
- Το λούμπεν της παρακμής, το λαϊκό της εργατικής τάξης και μετά-λαϊκό(ethnic) της γκλαμουριάς
- Σαν σήμερα 5/3/1953 έφυγε απ' τη ζωή ο Μεγάλος ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ
- 3ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ "Σπάμε τα σύνορα που μας διατρέχουν, η διαγράφουμε την εκμετάλλευση των αλλοδαπών με κοσμοπολίτικα φολκλορικά φεστιβάλ";
- Τέλος καλό.....
- ΤΑ ΝΕΑ SPOTS ΕΙΝΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ....
- Κουλουβάχατα
- Μετανάστες."Σύγχρονοι σκλάβοι ζουν και δουλεύουν σε καταγώγια"



