20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνέδριο ΚΚΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνέδριο ΚΚΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Αντί-ΚΚΕδες όλου του αστικού τύπου ενωθείτε....


Τι δράμα και τι οδυρμός ήταν πάλι αυτός; Ο κάθε πικρα(ΔΟΛε)μένος στον πόνο του, στην απελπισία και στην ήττα του γιατί το ΚΚΕ ισχυροποιήθηκε και πολιτικά και ιδεολογικά, γιατί έβγαλε συμπεράσματα και μάλιστα με τέτοια συμμετοχή!
Το ΚΚΕ μετά το συνέδριο του βγήκε πιο ισχυρό όσο ποτέ άλλοτε, έτσι όπως το θέλουν τα μέλη του, οι οπαδοί του, οι ψηφοφόροι του και όπως δεν το θέλει η πλουτοκρατία και κυρίως το ΠΑΣΟΚ. Που να ακούγατε σήμερα τον Απ. Κακλαμάνη στη Βουλή, ο οποίος μόνο που δεν έκλαιγε γιατί το ΚΚΕ λέει τα "σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη", δηλαδή ότι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έχουν την ίδια πολιτική βάζοντας πάλι το γνωστό παραμύθι περί ηγεσίας κλπ.
Πάντως εκεί στα "super duper αντικειμενικά" ΜΜΕ είδαμε ιστορίες που και ο καλύτερος παραμυθούλης θα ζήλευε.
Μήπως ορισμένοι φοβούνται πως θα χάσουν τη δουλειά τους και γράφουν τέτοιου μεγέθους ιστορίες επιστημονικής φαντασίας; Δε λέμε ο πόνος τους είναι πολύ μεγάλος γιατί το ΚΚΕ δεν καθοδηγείται απ' αυτούς και γίνεται ακόμα μεγαλύτερος όταν αρχίζουν τα δημοσιογραφικά όργανα της αστικής τάξης να παπαγαλίζουν τις ίδιες ανοησίες.
Ένα είναι σίγουρο και ας σταματήσουν να αναμασάνε τα ίδια παραμύθια γιατί εκτίθενται ανεπανόρθωτα ότι το ΚΚΕ μετά το συνέδριο βγήκε πιο ισχυρό και ιδεολογικά πιο ατσαλωμένο και αυτό τους καίει τα σωθικά.


Ράδιο Κολλεκτίβα

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

Ο Σοσιαλισμός πονάει και πιο πολύ τους οπορτουνιστές....



"* Από χτες το πρωί το Σώμα του 18ου Συνεδρίου του ΚΚΕ συζητά το δεύτερο θέμα: «Εκτιμήσεις και συμπεράσματα από τη σοσιαλιστική οικοδόμηση στον 20ό αιώνα με επίκεντρο την ΕΣΣΔ και η αντίληψη του ΚΚΕ για το σοσιαλισμό».
* Μια συζήτηση με ιδιαίτερη αξία τόσο για το ίδιο το ΚΚΕ, όσο και για ολόκληρο το εργατικό και λαϊκό κίνημα, αφού ο στόχος του σοσιαλισμού αποδείχνεται ιδιαίτερα επίκαιρος και ρεαλιστικός και μοναδική προοπτική ανάπτυξης σε όφελος της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων."
Σημερινός Ριζοσπάστης

Απ' ότι φαίνεται πονάει πολύ τους κάθε είδους και όλων των αποχρώσεων οπορτουνιστές ειδικά το δεύτερο θέμα του 18ου Συνεδρίου του ΚΚΕ.
Το ότι 90 Κομμουνιστικά κόμματα και απελευθερωτικές οργανώσεις απ' όλο τον κόσμο συμμετέχουν στο συνέδριο ενός"απομονωμένου", "αποστεωμένου", "αρτηριοσκληρωτικού" κόμματος, "που ξεσκονίζει αγάλματα απ' τα φαντάσματα του παρελθόντος"(αυτά τα επίθετα χρησιμοποιούν για μας), πρέπει να έχει πονέσει πολύ , τους "νέο" - αριστεροχαρούμενους στη συζήτηση του δευτέρου θέματος για το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε.
Τα μέιλ που έχουμε λάβει εδώ και δυο μέρες από διάφορους ρεφορμιστές - οπορτουνιστές μόνο αυτό αποδείχνει, πως έχουν χάσει τα "αυγά και τα πασχάλια" παράλληλα με την υπομονή - ψυχραιμία τους και την κατ' επίφαση δημοκρατικότητα τους.
Δε θα ξανά απαντήσουμε σε κανένα απ' αυτούς γιατί τα παιδιά της "Koumoundourou Square" έχουν χάσει τη ψυχαραιμία τους και αν δεν είναι όλα τα μέιλ που έχουμε λάβει οργανωμένη επίθεση σε εμάς και πιθανότατα και σε άλλους reb bloggers που έχουν κλείσει τα σχόλια προσωρινά, η μόνιμα, τότε τι είναι;
Φυσικά όσοι σ/φοι δεν τα έχουν κλείσει δέχονται συντονισμένες επιθέσεις με τη γνωστή μέθοδο της "διασποράς σχολίων"(δηλαδή ένα σχόλιο σήμερα απ' το "Χ" χρήστη, ένα αύριο απ' τον ίδιο η απ' τον "Ψ" χρήστη και πάει λέγοντας) από τότε που έβαλε "τα κλάματα" γιατί δεν καλέστηκε ο εκπρόσωπος του επίσημου οπορτουνισμού στη χώρα μας(σιγά μη βάλουμε στο σπίτι μας όσους προσπαθούσαν οργανωμένα να μας διαλύσουν).
Όμως αυτό που καίει και τσουρουφλίζει περισσότερο απ' όλα τους επίσημους οπορτουνιστές στη χώρα είναι ότι εμείς οι "απομονωμένοι" και "αντιδημοκρατικοί" ούτε απομονωμένοι είμαστε ούτε πολύ περισσότερο "αντιδημοκρατικοί".
Από τότε που δόθηκαν στη δημοσιότητα οι θέσεις της Κ.Ε. για το σοσιαλισμό για συζήτηση και έχοντας τεράστια απήχηση με διάλογο απ' το επίσημο όργανο της Κ.Ε. κατέρρευσαν αυτόματα όλα τους τα επιχειρήματα, πόσο μάλλον όταν 90 κόμματα απ' όλο τον κόσμο βρέθηκαν να είναι παρόντα στο συνέδριο.
Αμέσως μετά, ρίχτηκαν σε ένα νέο γύρο κατασυκοφάντησης και φρικτών ψεμμάτων, όταν και αυτά είδαν πως δεν πιάνουν, εκτόξευσαν νέου τύπου χυδαίες επιθέσεις, με το σκεπτικό ότι δεν τους καλέσαμε λες και τους καλούμε απ' το 1991 και μετά, η μήπως δεν έχουμε το δικαίωμα να καλούμε όποιον εκτιμά η Κ.Ε, ότι πρέπει να καλέσε; τώρα το θυμήθηκαν η μήπως καθοδηγούν το κόμμα οι εν λόγω;
Οι αποφάσεις του συνεδρίου για το Β' Θέμα το σοσιαλισμό, θα συζητηθούν και στα 90 κόμματα που συμμετείχαν και φυσικά ένα μεγάλο μέρος απ' αυτές, ίσως όλες (ο χρόνος θα το δείξει), θα είναι μια ενιαία πολιτική εκτίμηση - πρόταση και οι αντικομμουνιστικές θέσεις του οπορτουνισμού θα πάνε στην κυριολεξία περίπατο στο περιθώριο του περιθωρίου κι ακόμα παραπέρα.
Ας κοιτάξουν τα του οίκου τους και αυτοί οι "υπερδημοκράτες", ας βγάλουν συμπεράσματα, γιατί ένα τόσο "δημοκρατικό κόμμα" όπως ΣΥΝ, έδωσε το προσχέδιο του συνεδρίου του, ένα κείμενο 400 σελίδων μόλις και κατά την είσοδο των συνέδρων του και όχι κανένα 3μήνο πριν. Αλήθεια ποιος απ' τους συνέδρους προλάβαινε να το διαβάσει, ούτως ώστε να ψηφίσει υπέρ η κατά;
Όταν η "δημοκρατικότητα"εξαντλείται σε τσιτάτα και όχι στη βαθιά μελέτη των προσχεδιασμένων θέσεων και μάλιστα την τελευταία στιγμή τότε αυτή η δημοκρατικότητα είναι κατ' επίφαση...
Τα παρακάτω video είναι αφιερωμένα στους όπου γης οπορτουνιστές - ρεφορμιστές και σε αυτούς που συνεχίζουν να μας στέλνουν μέιλ με "κοσμητικά επίθετα" για το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε...

ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΩΔΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ !!!







Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

18ο Συνέδριο ΚΚΕ, ανοίγει τις πύλες του Σήμερα...


Ολα έτοιμα για το 18ο Συνέδριο, όπου σήμερα ξεκινούν οι εργασίες του, παρουσία εκατοντάδων εκλεγμένων αντιπροσώπων, εκπροσώπων 90 Κομμουνιστικών και Εργατικών Κομμάτων και Εθνικοαπελευθερωτικών Κινημάτων (η ΕΡΤ με τις υποβίβασε σε 78 και ελπίζουμε να ήταν λάθος αν και πολύ αμφιβάλουμε) από όλο τον κόσμο, καθώς και εκατοντάδων προσωπικοτήτων της κοινωνικοπολιτικής ζωής του τόπου.
Με τη μεγαλύτερη εδώ και πολλά χρόνια συμμετοχή Κομμουνιστικών και Εργατικών Κομμάτων, Εθνικοαπελευθερωτικών Κινημάτων το ενδιαφέρον για το Συνέδριο χτυπάει κόσκκινο, ας μη ξεχνάμε ότι ένα από τα δύο θέματα είναι οι εκτιμήσεις και τα συμπεράσματα για τη σοσιαλιστική οικοδόμηση του 20ού αιώνα.
Στη συζήτηση για το σοσιαλισμό έγινε ένα σημαντικό βήμα στη συνένωση της θεωρητικής και πρακτικής δουλειάς. Αποδείχτηκε ότι η υπόθεση της μελέτης του σοσιαλισμού δεν είναι υπόθεση κάποιων επιστημόνων, είναι πριν από όλα όλων των μελών του Κόμματος.

ΤΟ ΚΚΕ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ ΑΠΟΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΪΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ...

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Εκδήλωση ΝΕ Χανιών του ΚΚΕ για την παρουσίαση των θέσεων της ΚΕ

Κάθε εκδήλωση έχει κάποιους δείκτες δηλαδή κάποια συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά τα οποία καθορίζουν το μέγεθος της ποσοτικής και ποιοτικής αναβάθμισης(δηλαδή επιτυχίας της), συγκριτικά με τον εαυτό της στο παρελθόν και πάντα σε σχέση με αντίστοιχες εκδηλώσεις του ίδιου διοργανωτή στον ίδιο η σε αντίστοιχους χώρους.
Παρακολουθώντας πάνω από 22 χρόνια εκδηλώσεις του ΚΚΕ, με αντίστοιχη μορφή και περιεχόμενο σε αντίστοιχους σε μέγεθος χώρους, έχουμε να πούμε πως η εκδήλωση της ΝΕ Χανίων του ΚΚΕ για την παρουσίαση των θέσεων της ΚΕ ξεπέρασε κάθε προσδοκία και όλοι οι παραπάνω δείκτες των ποιοτικών χαρακτηριστικών χτύπησαν κόκκινο στην αίθουσα του ΕΒΕΧ επιβεβαιώνοντας την επιτυχία της εν λόγω εκδήλωσης.
Η γεμάτη από κόσμο και ενθουσιασμό αίθουσα του Επιμελητηρίου, το κυλικείο και οι δυο προθάλαμοι του, με το κόσμο να φτάνει έως τις σκάλες και τον ανελκυστήρα(δε το έχουμε ξαναδεί αυτό ούτε όταν το ΚΚΕ στη δεκ' του 80 έπαιρνε 14% στο νομό), έδειχναν ότι η εκδήλωση της ΝΕ του ΚΚΕ για τη παρουσίαση των θέσεων της ΚΕ για το 18ο συνέδριο του κόμματος θα πάει καλά, όπως και έγινε.
Τη παρουσίαση των θέσεων έκανε το μέλος του ΠΓ, της ΚΕ του ΚΚΕ, Σπύρος Χαλβατζής ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε για την οικονομική κρίση, τονίζοντας για τη φτώχεια που θα ακουμπήσει και εμάς και ότι ακόμα ούτε καν τα απόνερα της δεν έχουν φτάσει στη χώρα μας.
Για την αναγκαιότητα το κόμμα μας να αποκτήσει νέα ποιοτικά χαρακτηριστικά και να μετατρέψει την απειθαρχία και ανυπακοή σε αντεπίθεση με αφορμή το 18o Συνεδρίου που θα είναι τέτοιο δηλαδή συνέδριο αντεπίθεσης.



Ράδιο Κολλεκτίβα

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή