20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ευρωεκλογές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ευρωεκλογές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

Ευρωεκλογές τέλος, πάμε για νέους αγώνες.

Η αυλαία των ευρωεκλογών έπεσε και μέσα στο γενικευμένο κλίμα αντικομμουνισμού, την ταχυδακτυλουργική προσπάθεια εξαφάνισης του ΚΚΕ από τους δημοσκόπους εδώ και δύο χρόνια περίπου, την καθολική επίθεση βρωμιάς απ' όλες τις πλευρές και τις συνθήκες εθνικών εκλογών που πραγματοποιήθηκαν αυτές οι ευρωεκλογές, το ΚΚΕ όχι μόνο έμεινε σταθερό αλλά υπήρξε αρκετός κόσμος που "πέρασε το χαντάκι" και έκανε το παραπάνω βήμα.
Υπήρξε αρκετός νέος κόσμος που με ένα χαμόγελο καλωσόρισε η πάντα λιτή, σοβαρή, ευφυέστατη, ευγενέστατη και καλοπροαίρετη γγ της ΚΕ του κόμματος, που παρά τις ιδεολογικές διαφορές που μπορεί να έχουν με το κόμμα μας τους ευχαρίστησε από την πρώτη κι όλας ανακοίνωση για το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών επειδή έκαναν το βήμα παραπάνω. Μπράβο στο κόμμα μας γιατί και αυτό δείχνει το χάος που το χωρίζει από όλους τους άλλους.
Για το ΚΚΕ το αποτέλεσμα ήταν και πρέπει να είναι θετικό και πως να μην είναι, όταν το περίπου 8,5% πραγματοποιήθηκε μέσα στις συνθήκες που προαναφέραμε και μόνο θετικά μπορεί να το δει κανείς.

Οι κομμουνιστές κάνουν δουλειά μυρμηγκιών πόρτα - πόρτα και χωρίς ποτέ να κουράζονται παλεύουν για να δυναμώσουν το κόμμα. Ωστόσο έχουμε την αίσθηση ότι πρέπει να βρεθεί μια φόρμουλα - λύση για τη μετακίνηση τους. Είναι μεγάλο εκείνο το ποσοστό των ετεροδημοτών που ανήκουν στη λαϊκή οικογένεια, είναι ψηφοφόροι του κόμματος και δεν μπορούν να μεταφέρονται εύκολα απ' το ένα σημείο της χώρας στο άλλο για να το υπερψηφίσουν και πρέπει να δούμε πως θα διενεργήσουμε σε αυτή την περίπτωση. Οι κομμουνιστές και ιδιαίτερα του ΚΚΕ πρέπει να πυκνώσουν και να μεγαλώσουν ακόμα παραπέρα τους δεσμούς τους με τους φυσικούς τους συμμάχους (εργατική τάξη, μικρομεσαίους και φτωχούς αγρότες αλλά και με τους μικρομεσαίους και τους αυτοαπασχολούμενους της πόλης), γιατί τότε και μόνο τότε η αγανάκτηση θα παίρνει ταξική κατεύθυνση.
Αν όλοι κάτω απ' αυτές τις δύσκολες συνθήκες πηγαίναμε να υπερψηφίσουμε το κόμμα, θα επιβεβαιώνονταν όλες οι κρυφές δημοσκοπήσεις που είχαν τόσο το ΠΑΣΟΚ όσο και η ΝΔ και με την αποχή που υπήρξε, το περίπου 8,5% μπορεί να ήταν το ποσοστό που θα μας οδηγούσε και στον τρίτο και όχι μόνο ευρωβουλευτή, παρά ταύτα όχι μόνο πήγαμε καλά, αλλά μπορούμε και καλύτερα.
Αυτό φυσικά δε σημαίνει πως ο αντικομμουνισμός τους δε θα συνεχιστεί και δεν είναι τυχαίο το φορτωμένο ποσοστό του ΛΑΟΣ απ' τη ΝΔ. Αντικειμενικά είδαν και εκτίμησαν πως δεν μπορούν όλοι μαζί, (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, αστικό πολιτικό σύστημα και δημοσκόποι να συρρικνώσουν το ΚΚΕ), με τις φούσκες του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και των Οικολόγων - Πράσινων και ενίσχυσαν το κόμμα του πιο προχωρημένου αντικομμουνισμού, το αναχρονιστικό και ρατσιστικό ΛΑΟΣ που μιλάει στο πιο χαμηλό υπογάστριο του "αμόρφωτου" λούμπεν νεοέλληνα.
Το ΛΑΟΣ είναι ένα κόμμα που κάθε είδους φασιστοειδές του χειρίστου είδους βρίσκει λόγο για να ξερνά μπόχα και μισανθρωπική δυσωδία. Το ΛΑΟΣ δεν είναι φασιστικό κόμμα, αλλά κάτι ακόμα χειρότερο. Είμαστε σίγουροι και πιστεύουμε πως ο αντικομμουνισμός θα συνεχιστεί, θα είναι σε ακόμα μεγαλύτερη έκταση και ένταση και να είστε σίγουροι και σίγουρες πως το ποσοστό που ανησύχησε το σύστημα δεν ήταν η κατευθυνόμενη αύξηση του ΛΑΟΣ, αλλά η σταθερή πορεία του ΚΚΕ, εξάλλου υπάρχουν σενάρια ήδη από το 2007 μετά τις εθνικές εκλογές να το στείλουν δημοκοπικά στο 18% όπως το έκαναν με τον ΣΥΝ/Σύριζα στο 23%, τον οποίο ενίσχυαν για να "ισοπεδώσει" το κόμμα μας και τελικά έφτασε το 4,5%, ενώ θεωρούμε αμφίβολη τη συμμετοχή του στην επόμενη βουλή(όταν το φωνάζαμε μας έλεγαν σε σχόλια πως θα εξαφανιστούμε). Το ΛΑΟΣ κάνει τον πιο χοντροκομμένο και εφυλιοπολεμικό αντικομμουνισμό(αυτός χρειάζεται τώρα και όχι ο επιστημονικός του ΠΑΣΟΚ του ΣΥΝ και των αναρχο-αριστεριστών), ασχέτως πως μπορεί στις επερχόμενες εκλογές να μην είναι ούτε αυτός στη βουλή όπως και οι κάτω απ' αυτόν για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε.
Ας μην μας κάνει εντύπωση το ποσοστό που θα μας δώσουν όλο το επόμενο διάστημα οι εταιρίες δημοσκοπήσεων, η ένα κομμάτι τους, γιατί κάποιες από αυτές θα μας ρίξουν ξανά στο 5,5% ίσως και λιγότερο. Εξάλλου είναι τοις πάσι γνωστό ότι οι δημοσκοπήσεις είναι μια απ' τις μορφές αποπροσανατολισμού της κοινωνικής συνείδησης.
Πήγαμε καλά, μπορούμε και καλύτερα και τα καλύτερα σ/φοι και σ/φισες δεν έχουν έρθει ακόμα, εξάλλου το προνομιακό πεδίο μας είναι οι αγώνες και μόνο αυτοί και "έχουμε να 'ξάνουμε πολύ μαλλί ακόμα" όπως έλεγε και ο Χαρίλαος.

Ράδιο Κολλεκτίβα

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Συν/ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ και Οικολόγοι Πράσινοι. Τα μεγάλα ανώδυνα αναχώματα.

Συν/ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ, Οικολόγοι Πράσινοι και διάφορα άλλα γρκουπούσκουλα διαφόρων "αριστερό - δεξιών" αποχρώσεων που φυσικά δεν θα αναφερθούμε σε αυτούς χάριν χρόνου.
Όλοι μαζί αποτελούν συστημικά αναχώματα, βαλβίδες ασφαλείας και ανώδυνες ομαδούλες για το κοινωνικοπολιτικό σύστημα τον καπιταλισμό δηλαδή, που αν μήτι άλλο προσβάλουν τη νοημοσύνη μας μιλώντας για αλλαγή του πολιτικού σκηνικού.
Ένας, ένας ξεχωριστά απ' τους παραπάνω, εμφανίζεται ως ο
λυτής μιας δυσεπίλυτης λογαριθμικής εξίσωσης που για να λυθεί, χρειάζεται να κάποιος γνωρίζει έστω και τα βασικά για να την επιλύσει.
Το να μιλάς από δεξιά και από αριστερά για επίλυση στα προβλήματα των πολιτών(λες και δεν υπάρχουν κοινωνικές τάξεις αλλά εταίροι), αν δεν κοροϊδεύεις ανοικτά αυτούς που απευθύνεσαι τουλάχιστον τους χύνεις μελάνι για να θολώνουν ακόμα περισσότερο τα θολά απόνερα που άφησε ο λεγόμενος δικομματισμός στο εποικοδόμημα. Στη πραγματικότητα όχι μόνο δεν τον αποδυναμώνεις αλλά τον ενισχύσεις με ένα πιο επικίνδυνο φρούτο που λέγεται διπολισμός.
Είτε δικομματισμός, είτε δεξιά και αριστερά, είτε διπολισμός, αυτό που βγαίνει ως αποτέλεσμα είναι η προσπάθεια καλλωπισμού ενός συστήματος που "μπάζει" από παντού. Έχει ως βασική του ιδιότητα τον ευρωμονόδρομο και τη διατήρηση του μονοπωλιακού καπιταλισμού και στη βάση και στο εποικοδόμημα.
Το να σπέρνεις αυταπάτες και "όταν σπέρνεις αυταπάτες θερίζεις κουτόχορτο" και μάλιστα εσκεμμένα σαν σε διατεταγμένη υπηρεσία, που είναι και δεν είναι κάτι τέτοιο γιατί προσφέρεις εθελοντικά και από μόνος σου καλές υπηρεσίες στο σύστημα...
Οι λεγόμενες αριστερές φωνές που δεν μπορούν να δουν τη βασική αντίθεση ανάμεσα στο κεφάλαιο και την εργασία, αλλά και τις υπόλοιπες τέσσερις βασικές αντιθέσεις του καπιταλισμού, την αναρχία στη παραγωγή, μιλώντας για άλλες δευτερεύουσες και "άνευ σημασίας" αντιθέσεις - προϊόντα του συστήματος, τότε η υπάρχει πρόβλημα κατανόησης των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων της καπιταλιστικής οικονομίας (που είναι αδύνατο να εξαλειφθούν στα πλαίσια αυτού του συστήματος), η ενδιαφέρεσαι για να γίνεις βαστάζος του συστήματος.
Κάτω από το βάρος αυτών των αντιθέσεων γεννήθηκε η συνθήκη του Μαάστριχτ με τις τέσσερις ελευθερίες της(να πάλι ο ΣΥΝ): (την Ελεύθερη διακίνηση του Κεφαλαίου, των Υπηρεσιών, του Εργατικού δυναμικού και των Εμπορευμάτων), μήπως μπορέσει να καλύψει έστω και προσωρινά κάποιες απ’ αυτές τις αντιθέσεις. Παράλληλα με το μπάλωμα των αντιθέσεων, να δημιουργήσει δυναμικές «επενδυτικού - κλίματος και περιβάλλοντος» όπως το ονομάζει, δηλαδή να πραγματοποιήσει περιβάλλον ανάπτυξης. Φυσικά οι αντιθέσεις δε λύθηκαν γι’ αυτό και οι Σοσιαλδημοκράτες το 1996 έριξαν στο τραπέζι την συνθήκη του Άμστερνταμ πετώντας μέσα απ’ αυτή το "κοινωνικό" τους κράτος. Στο καπιταλιστικό σύστημα με τις μεγάλες αντιφάσεις του, με τίποτα και με κανένα τερτίπι δε μπορούν μέσα απ' το νομικοπολιτικό προσωπικό να το κάνουν να μην έχει αντιφάσεις.
Οι αντιθέσεις στη παραγωγή και το κεφαλαίο, στη σχετική οργάνωση της παραγωγής μέσα απ’ την ίδια την αναρχία της σε κοινωνική κλίμακα, έχουν ως βάση την ατομική ιδιοκτησία! Είναι αδύνατον να μην υπάρχει αντίθεση της παραγωγής με την κατανάλωση και στο σκοπό της καπιταλιστικής παραγωγής και των παραγωγικών δυνάμεων, μιας και οι δυνάμεις παραγωγής αυξάνουν κατά αλματώδη ρυθμό τα κέρδη που πάνε σε όλο και λιγότερα χέρια. Είναι μεταφυσικό να πιστεύει κάποιος πως ο σκοπός του κεφαλαίου δεν είναι το κέρδος και μόνο το κέρδος και πως αυτό δεν πρέπει να διευρυνθεί κι άλλο ακόμα και αν αυτό δημιουργεί την αντίθεση της παραγωγής με τη κατανάλωση. Είναι αδύνατο τα κέρδη να διαμοιραστούν στα εκατομμύρια των εργαζόμενων επειδή κάποιος απ’ τους πολιτικούς εκπροσώπους του μεγάλου κεφαλαίου θέλησε να «βοηθήσει» για τους δικούς του πολιτικούς λόγους η να εκτονώσει τη κατάσταση. Όταν το κεφάλαιο δε χρειάζεται άλλους εργαζόμενους τους ρίχνει στην ανεργία για να πολλαπλασιάσει τα κέρδη του και αυτό για τον εαυτό είναι ανάπτυξη. Όμως όσο πιο πολλούς ρίχνει στην ανεργία τόσο τα προϊόντα δεν τα αγοράζει και τόσο μεγάλος όγκος καταναλωτών, που είναι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι. Αυτός είναι και ό λόγος που κατασκευάζει ινστιτούτα καταναλωτών για να δημιουργήσει ξανά μια ακόμη βαλβίδα ασφαλείας που είναι μέσα στα πλαίσια της «ανάπτυξης» και αυτή.
Έχουμε ξαναπεί και τονίσει επανειλημμένως πως για έναν κόσμο η έννοια αριστερά αντανακλά τη κοινωνική δικαιοσύνη και τη βελτίωση ζωής των πιο φτωχών λαϊκών στρωμάτων, σημαίνει τη διαδικασία καλυτέρευσης της ποιότητας ζωής, ενός άλλου τρόπου σκέψης. Όμως είναι έτσι τα πράγματα και τι σημαίνουν ορισμένοι όροι που πηγάζουν μέσα απ' αυτό το γενικό "πολιτικό" όρο Αριστερά.
Μήπως αυτός ο όρος αυτός αντί να διευκολύνει τις εξελίξεις για την ανατροπή του καπιταλισμού, η να δίνει παραπάνω περιθώρια για φιλολαϊκότερες πολιτικές με τη πίεση του λαϊκού κινήματος, να εγκλωβίζει παραπέρα το λαϊκό κίνημα διατείνοντας "αταξικά" θεωρητικά σχήματα με "λύσεις" εκ των έσω, λύσεις που καθ'αγιάζουν το καπιταλιστικό σύστημα παραγωγής δίνοντας του περιθώρια ζωής και μάσκες οξυγόνου δια της "μεταρρύθμισης" που ζητούν οι κάθε λογής οπορτουνιστές;

Στις 7 του Ιούνη ο Συν/ΣΥΡΙΖΑ, ο ΛΑΟΣ και οι Οικολόγοι Πράσινοι και τα μεγάλα ανώδυνα αναχώματα πρέπει να τιμωρηθούν εξίσου με το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ, να φάνε γερή πολιτική σφαλιάρα ο καθένας για διαφορετικούς λόγους και για ένα ίδιο για την εκτροφή αυταπατών ότι το σύστημα θα αλλάξει όταν αλλάξει πολιτικό προσωπικό εκ των έσω(δηλαδή να βάλει τα ρούχα του αλλιώς ο Μανωλιός), και όχι το σύστημα αναπαραγωγής της εκμετάλλευσης
Επειδή όμως δεν κρίνεται αυτό, τούτη εδώ τη στιγμή και επειδή υπάρχουν και οι άμεσες ανάγκες είναι απαραίτητο ένα ακόμα πιο ισχυρό ΚΚΕ που θα ενισχύσει ακόμα παραπέρα τη δυναμική ανάπτυξη του λαϊκού παράγοντα ενισχύοντας την αμυντική του ικανότητα, δηλαδή να κερδίζει επιμέρους ζητήματα και να βάζει τις βάσεις για την ανατροπή του καπιταλισμού σε τοπικό και ευρωπαϊκό επίπεδο για την ενδυνάμωση του λαϊκού μετώπου και τη σοσιαλιστική προοπτική.
ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΚΚΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΡΑΞΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ.

Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Μεγάλη Προεκλογική συγκέντρωση του ΚΚΕ στα Χανιά.

Έχουν βάλει λυτούς και δεμένους, αχυρανθρώπους(όπως τους αποκάλεσε και η σ/φίσα Αλέκα προχτές στη Θεσσαλονίκη και χτες στην κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του ΚΚΕ στα Χανιά στη πλατεία Γεφυροπλάστιγγας, κάτω από τα γραφεία της Ν.Ε, το μέλος του Π.Γ της ΚΕ του ΚΚΕ ο σ/φος Στέφανος Λουκάς) και άλλους αλλά δεν μπορούν να αποκόψουν το μεγάλο ποτάμι του λαού που ρέει προς το ΚΚΕ για να το εκτρέψουν σε άλλες ανώδυνες για το αστικό πολιτικό σύστημα μικρομέγαλες δεξαμενές.
Η πλατεία ήταν γεμάτη και γέμιζε ακόμα περισσότερο όσο περνούσε η ώρα. Να μην ξεχνάμε πως χτες ήταν Τρίτη και άρα εργάσιμη για τα εμπορικά καταστήματα και τις υπηρεσίες έως της 21:30, ενώ η συγκέντρωση ξεκινούσε στις 20:30 δηλαδή μια ώρα νωρίτερα.
Μιας και το κόμμα έχει ξανακάνει συγκεντρώσεις στο ίδιο σημείο και το 2004 στις Ευρωεκλογές και το 2007 στις εθνικές εκλογές, για όσους ελπίζουν σε μείωση του ποσοστού του ΚΚΕ στη πόλη και στο νομό, θα τους διαψεύσουμε οικτρά γιατί και οι δυο προηγούμενες ήταν κατά πολύ μικρότερες συγκεντρώσεις.
Πολλά νέα πρόσωπα παρακολούθησαν τη συγκέντρωση του κόμματος, πολλοί νέοι και νέες πρωτοστατούσαν με τα στεντόρεια συνθήματα τους, που καλούσαν το κόσμο και τους ψηφοφόρους να σκεφτούν και να πράξουν ποιος ήταν μέχρι σήμερα μαζί τους και ποιά κόμματα του ευρωμονόδρομου είναι υπεύθυνα για αυτά που σήμερα βιώνουν, ποιος τους είχε προειδοποιήσει και ποιοί μίλαγαν για τα χρυσά κουτάλια της ΕΕ.
Στο ίδιο μοτίβο κινήθηκε και το μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Στέφανο Λουκά υπερτονίζοντας στο τέλος ότι καμία ψήφος δεν πρέπει να χαθεί. Να ενισχυθεί το ΚΚΕ αποφασιστικά για να βγουν πιο δυνατά το ΚΚΕ και τα άλλα ΚΚ που συμμετέχουν στη δημιουργία κομμουνιστικού πόλου στην ΕΕ, να μην μπερδευτούν σε διλήμματα και ψευτοδιλήμματα, κόμματα και αποκόμματα που θα στείλουν τον λαό και τους εργαζόμενους στη γωνία αποτελειώνοντας τον.

Ράδιο Κολλεκτίβα




Ένα μικρό απόσπασμα από την ομιλια του σ/φου Στέφ Λουκά.

Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Πετάει ο Γαϊδαρος -πετάει κατά τον πρώην υπουργό

Ότι να 'ναι, καλά εκεί στην Ιπποκράτους δηλαδή στο ΠΑΣΟΚ, έχουν ξεφύγει εντελώς; Φαίνεται πως κάτι έμαθαν απ' τη διγλωσσία του ΣΥΝ/Σύριζα και προφανώς την αντιγράφουν...
Οι μεν του (ΣΥΝ/ΡΙΖΑ) λένε πως την ψήφισαν μεν, αλλά δεν τους εκφράζει δε. Παραταύτα την υπερασπίζονται γιατί έχει θετικά στοιχεία και επιδέχεται προοδευτικών αλλαγών κατά τα λεγόμενα τους. Μύλος με τον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, όχι μόνο διγλωσσία αλλά πολυγλωσσία τους διακατέχει ως σύνολο εκεί στην Κουμουνδούρου.
Οι δε του ΠΑΣΟΚ την ψήφισαν και εφαρμόζοντας κατά γράμμα τις "εντολές - επιλογές" της ΕΕ ως κυβερνητικός σχηματισμός την περίοδο 1993-2004, φτώχυναν τα 3/4 της χώρας και παρέδωσαν στη σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ ένα ολοκληρωμένο πακέτο το οποίο ψηφίστηκε και με την συνδρομή της Αυτόνομης Παρέμβασης(ΣΥΝ) στα συνδικάτα.
Η ΝΔ σήμερα εφαρμόζει την αντιλαϊκή πολιτική της ΕΕ, γιατί το ΠΑΣΟΚ μαζί με το ΣΥΝ έκαναν τη βρώμικη δουλεία στα συνδικάτα εκμηδενίζοντας τα, ψήφισαν όλοι μαζί την συνθήκη του Μαάστριχτ(ότι ζούμε σήμερα από εκεί εκπορεύται) και πέρασαν με ότι συνεπάγεται με όλα τα παραπάνω από την κλειδαρότρυπα τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, την ημιαπασχόληση κοκ.
Μαζί το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΝ την περίοδο 1996-1998, πέρασαν "αμαχητί" τις επιλογές της ΕΕ αφοπλίζοντας το συνδικαλιστικό κίνημα, τις έκαναν νόμο ο καθένας με τον τρόπο του και τώρα τις εφαρμόζει κατά γράμμα η κυβέρνηση της ΝΔ, τα πράγματα είναι απλά και ξεκάθαρα.
Κατανοούμε πως δεν μπορούνε να πούνε μια αλήθεια στον λαϊκό κόσμο και στη Νέα Γενιά, γιατί έχουν τη φωλιά τους λερωμένη. Είναι κατανοητό επίσης πως δεν μπορούν να κοιτάξουν κανένα απ' τους παραπάνω στα μάτια και δικαιολογημένα.
Τι να πουν δηλαδή στη λαϊκή οικογένεια ότι την έθαψαν ζωντανή;
Τι να πουν στην νέα βάρδια της εργατικής τάξης ότι στα 60 εργάσιμα χρόνια της, όταν και αν αυτή έχει συμπληρώσει τα ένσημα (που σημαίνει πως θα δουλεύει μέχρι τα 80 αν χωρίς διακοπή δουλεύει απ' τα 20), ίσως πάρει σύνταξη, η ότι δεν θα έχει κοινωνική ασφάλιση επειδή μας υπόσχονταν τα "χρυσά κουτάλια" της ΕΕ μετά τη συνθήκη του Μάαστριχτ;
Είναι αρκούντως κατανοητά όλα τα παραπάνω, αλλά ας μην λένε τουλάχιστον τέτοιες ψεμματάρες, γιατί όσο τις αναπτύσσουν, τόσο θα ανταμείβονται με ακόμα πιο ενισχυμένο ΚΚΕ.
Αν έχουν δεδομένο πως ο κόσμος και ιδιαίτερα ο φτωχός πως τρώει κουτόχορτο, ας το ξεχάσουν άπαξ και διαπαντός. Ο λαϊκός κόσμος όχι μόνο δεν τρώει κουτόχορτο, άλλα τους περιμένει στη γωνία για να τους περιποιηθεί καταλλήλως με ένα ακόμη πιο ισχυροποιημένο ΚΚΕ.
Πρέπει να το μάθουν καλά πως ο γάιδαρος δεν πετάει επειδή μπορού να τον βάλουν σε μεταγωγικό αεροσκάφος...

ΤΑ ΝΕΑ SPOTS ΕΙΝΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ....

Τηλεοπτικό spot του Κ.Κ.Ε. για τις ευρωεκλογές 2009 (τιμώρησές τους 2) from KNE Video on Vimeo.



Τηλεοπτικό spot του Κ.Κ.Ε. για τις ευρωεκλογές 2009 (όχι στην αποχή!) from KNE Video on Vimeo.

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή