20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Το φάντασμα του κομμουνισμού. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Το φάντασμα του κομμουνισμού. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 9 Μαΐου 2009

9 Μάη 2009 Ένα λουλούδι για τους ήρωες του Κόκκινου στρατού.

Στην πόλη μας και συγκεκριμένα στο κοιμητήριο του Αγ. Λουκά υπάρχει ένα μνημείο αφιερωμένο στους 33 πεσόντες στρατιώτες του Κόκκινου Στρατού που είχαν βρεθεί στην Κρήτη την περίοδο της κατοχής βοηθώντας ουσιαστικά την αντίσταση στο νησί.
Φυσικά στην πατρίδα τους διεξάγονταν ο μεγαλύτερος πόλεμος στην ανθρώπινη ιστορία μιας και "ο μεγάλος πατριωτικός πόλεμος" ήταν η καρδιά του Β' Παγκοσμίου πολέμου που κόστισε 22.000.000 νεκρούς και μερικά ακόμη εκατομμύρια τραυματίες και ανάπηρους πολέμου από πλευράς Σοβιετικής Ένωσης, άρα η θυσία τους στο νησί μας έχει πολύ μεγάλη, αν όχι τεράστια αξία και σημασία μαζί.
Αυτό το μνημείο το έστησε στη δεκαετία του 1980 ο Ελληνοσοβιετικός σύνδεσμος και το χώρο πρόσφερε η τότε "προοδευτική δημοτική αρχή" της πόλης για να ταφούν οι ήρωες του κόκκινου στρατού.
Το θεωρήσαμε χρέος μας να βρεθούμε στο μνημείο που στήθηκε για τον κόκκινο στρατό για να καταθέσουμε ένα κόκκινο γαρύφαλλο, εξάλλου αυτό το κάνουμε κάθε χρόνο, ειδικά τα τελευταία 8 χρόνια που η ένταση και η έκταση του αντικομμουνισμού έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις.
Σήμερα όσο ποτέ άλλοτε είναι χρέος για κάθε δημοκρατικό και τίμιο άνθρωπο να κρατήσει τη σημαία και τη φλόγα της αντιφασιστικής νίκης ψηλά, να μετατρέψει τη φλόγα σε πυρκαγιά για να κάψει τα ψέμματα και τη συνειδητή διαστρέβλωση της ιστορίας που προωθούν η ΕΕ και το μεγάλο κεφάλαιο.
Πρέπει να το μάθουν καλά οι ιθύνοντες της Ε.Ε. των μονοπωλίων και του ιμπεριαλισμού πως η μέρα που διάλεξαν για να την αφιερώσουν στην Ευρώπη του ταξικού τους μίσους, ότι είναι η μέρα που θα στοιχειώνει τα όνειρα τους.
Η 9η Μάη ήταν πάντα και θα είναι μονάχα η μέρα της αντιφασιστικής νίκης των λαών και αν δε θέλουν να το μάθουν θα το επιβάλλουν οι Λαοί γιατί αυτοί γράφουν την ιστορία.
Η 9η Μάη είτε το θέλουν, είτε όχι, ήταν είναι και θα είναι, η μέρα της αντιφασιστικής νίκης των λαών και θα στέκεται μπροστά τους σαν φάντασμα μετατρέποντας τα όνειρα τους εφιάλτες.
Η 9η Μάη είτε το θέλουν, είτε όχι, μαζί με την Οκτωβριανή επανάσταση είναι οδηγοί για το μέλλον αποτελώντας, τα δυο μεγαλύτερα κοσμοϊστορικά γεγονότα που θα οδηγήσουν τους λαούς στην αποτίναξη της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο γι' αυτό παίρνουν και τα μέτρα τους.
Αυτοί το ξέρουν καλά πως ο σοσιαλισμός είναι η ιστορική και κοινωνική νομοτέλεια των λαών σε κάθε χώρα ξεχωριστά καιρός να το αποδείξουμε και εμείς και η αρχή είναι η Ευρωεκλογές.



Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2008

90 Χρόνια αντοχής και ανοχής στους παραχαράκτες.

Τελικά εμείς οι κομμουνιστές πρέπει να έχουμε μεγάλα όρια αντοχής και κάθε λογής σαχλαμάρα που ακούμε πρέπει να την αφήνουμε να κυλάει στα αυτιά μας και να φεύγει απ' αυτά σα να μην ειπώθηκε ποτέ.
Πραγματικά λίγες ήταν οι φορές, (μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού) που έχουμε βγει απ' τα ρούχα μας σε συζητήσεις με τρίτους και όταν συνέβαινε αυτό όλως τυχαίος η πασόκος θα ήταν αυτός που θα το κατάφερνε αυτό, η κρυφοπασόκος(συνασπισμένος, αριστεριστής κοκ), αλλά πάντα ημιμαθής και αντιΚΚΕ φερέφωνο της όποιας καθοδήγησης του...
Η αλήθεια είναι ότι αυτές τις ημέρες ενόψει των 90 χρόνων και του προσυνεδριακού διαλόγου, τα κάθε λογής αντι-ΚΚΕ "λογύδρια" έχουν αφηνιάσει και οι τρόποι πολλοί. Οι πιο διαδεδομένοι τρόποι παραχάραξης της ιστορίας του τιμημένου ΚΚΕ, είναι αυτοί οι οποίοι ανατρέχουν στην ιστορία του κόμματος απ' τις "ιστορικές" πηγές των παρακρατικών μηχανισμών, των μυστικών υπηρεσιών, του αμερικανοπροσκυνημένου ΓΕΣ του 1948-1973, των διαφόρων διαγραμμένων πρώην στελεχών οι οποίοι αμέσως μετά διαπρέπουν στον αντικομμουνισμό, η ακόμα και μέσα από Ριζοσπάστες που προβοκατόρικα εξέδιδε ο Μανιαδάκης, (παράλληλα και ταυτόχρονα με τους κανονικούς που εξέδιδε η ΚΕ ).
Από την επίσημη ιστορία του ΚΚΕ, ποτέ δεν έχουν καμία πηγή, δεν ανατρέχουν ούτε καν απ' τα αρχεία της βουλής, στο τι τελικά το ΚΚΕ επίσημα στήριξε. Αναλώνονται σε μια άνευ αξίας και προηγουμένου παραφιλολογία, δηλαδή παραχάραξη της ιστορίας του ΚΚΕ και των αποφάσεων του, με συνομοσιολογίες για να κρύψουν τα δικά τους περιττώματα.
Συνήθως ακόμα και σήμερα ανατρέχουν σε κάτι αντί-ΚΚΕ ιστολογία και βιβλία που είναι γεμάτη η αγορά και το διαδίκτυο από τέτοια, χωρίς ποτέ όμως να αποδεικνύονται οι αποκαλύψεις τους.
Έτσι ξέρουν να "χτυπούν" το ΚΚΕ, κάτω απ' τη ζώνη, να προβοκάρουν, λοιδορούν και να παραχαράσουν τις θέσεις του τιμημένου κόμματος μας, που δε θα τους κάνει τη χάρη να συνδιαλλαγεί μαζί τους...
Και μπορεί αυτά τα προαναφερθέντα με τους Ριζοσπάστες του Μεταξικού καθεστώτος ως πηγές να τις χρησιμοποιούν οι εκδότες-"ιστορικοί" (στ') διαλογής γνωστού τηλεοπτικού σταθμού, ωστόσο υπάρχουν και οι "φίλοι" και "καλοθελητές" της λεγόμενης ευρύτερης Αριστεράς, οι οποίοι ψαρεύοντας στα θολά νερά προβοκάρουν μιλώντας μας τάχα μου "φιλικά" και μονίμως παραπολιτικά. Όταν έχουν να πουν κάτι πολιτικά, (που δεν έχουν να μας πουν) γιατί "εκθέτουν εαυτούς " ανεπανόρθωτα, μιας και ο λόγος τους δε συνάδει με τις πράξεις τους όχι μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις αλλά ποτέ.
Να πάμε στο δια ταύτα γιατί όπως θα είδατε στην αφίσα, το ΣΕΚ(τροτσκιστές), παρακλάδι που ξεφύτρωσε απ' τη Χαριλάου Τρικούπη, κάνει εκδήλωση για τα 90άχρονα του ΣΕΚΕ, δηλαδή του ΚΚΕ, γιατί ως γνωστόν ΣΕΚΕ, ήταν το πρώτο όνομα του ΚΚΕ, άρα το ίδιο το ΚΚΕ.
Την εκδήλωση τους την πραγματοποιούν σε ένα "ψευτοκουλτουρέ" χώρο που διευθύνουν Συνασπισμένοι και μάλιστα της ΚΕ, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Προφανώς οι κύριοι του ΣΕΚ και οι κύριοι της ΚΕ του ΣΥΝ, που οι μεν πραγματοποιούν την εκδήλωση και οι δε τους στεγάζουν, ετοιμάζουν, μια ακόμη χωρίς όρια αντι-ΚΚΕ επίθεση, με πρόσχημα τα 90άχρονα του ΚΚΕ και γιατί το σημερινό "αυτιστικό" ΚΚΕ δε συνεργάζεται με την αριστερά τους και το ΠΑΣΟΚ, για να φύγει η κακή κυβέρνηση της ΝΔ στα πλαίσια της κρίσης του συστήματος;
Προφανώς θα ακουστούν σαχλαμάρες διαφόρων αποχρώσεων, αλλά το πιο επικίνδυνο το οποίο το ακούμε όλο και πιο συχνά απ' τα "καλόπαιδα" του ΣΥΝ, είναι ότι το ΚΚΕ, το έκλεβαν πάντα κάποιες ηγεσίες που το ξέκοβαν απ' το λαϊκό κίνημα και γι αυτό δίνουν μόνο ημερομηνίες χωρίς ποτέ να εξηγούν τί οδήγησε το κόμμα σε αποφάσεις σημαντικές για την ιστορία του. Μας προσάπτουν κλοπή την μετονομασία από ΣΕΚΕ σε ΚΚΕ το 1924 στο 3ο έκτακτο συνέδριο και την είσοδο του στη "Σταλινική" 3η διεθνή, τη διάσπαση του 1968 στη 12η ολομέλεια και τη διάσπαση του 1991 13ο έκτακτο συνέδριο.
Φυσικά οι τροτσκοπασόκοι του ΣΕΚ, άλλο που δε θέλουν για να επιτεθούν και αυτοί στο κόμμα και να πουν και αυτοί ότι το 1924 "το έκλεψαν" οι Σταλινικοί διαγράφοντας τους "αρχειομαρξιστές"(δηλαδή τους ιδεολογικούς τους προγόνους). Ότι μονίμως έως σήμερα αυτές οι ηγεσίες εδώ και 90 χρόνια αποκόβουν το κόμμα απ' το κίνημα...
Δε θα μπούμε στο κόπο ούτε να τους παρακολουθήσουμε ούτε να τους αντικρούσουμε γιατί θα γράφουμε κάνα μήνα και δε θα έχουμε τελειώσει ούτε με τους μεν ούτε με τους δε, απλά θα πούμε ένα "Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη" και θα τους αφήσουμε στο κάλαθο της ιστορίας όπου ανήκουν και οι δυο όπως όλοι οι άλλοι προηγούμενοι που προ-αναφέραμε παραπάνω.
Επίσης ειδικά στους Τρότσκους να θυμίσουμε 3 πραγματάκια γιατί έχουν ελαφριά μνήμη και μεγάλη γλώσσα(όχι πως οι συνασπισμένοι δεν έχουν αλλά λέμε τώρα).
1)Πως ότι έλεγε ο Μπρόνσταϊν(Τρότσκι), ως κατηγορία για το Λένιν μετακύλησε στο Στάλιν λίγο αργότερα με τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα.
2)Την ανακοίνωση τους ως οργανωμένο κίνημα (4η ψευτοδιεθνής), που καλούσε τους Ναζιστές Γερμανούς τάχατες εργάτες(ναζί στρατιώτες) "να ξεσκίζουν τη φασιστική ΕΣΣΔ και να δώσουν το δικαίωμα στους εργάτες της Ρωσίας να φτιάξουν την εργατική δημοκρατία τους."
3)Ειδικά στην Ελλάδα οι τροτσκιστές χτυπούσαν με λύσσα το εργατικό ΕΑΜ, το ΕΑΜ, τα γραφεία του ΚΚΕ, ουκ ολίγες φορές τραυμάτιζαν και σκότωναν κομμουνιστές μεσούσης της κατοχής....
Αυτοί λοιπόν όχι μόνο δεν έχουν δικαίωμα να μιλούν για τα 90 χρόνια του ΣΕΚΕ, δηλαδή του ΚΚΕ, αλλά ούτε καν να το σκέφτονται ως ιδέα, γιατί το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να κάνουν τη βρώμικη δουλειά του συστήματος και δει του ΠΑΣΟΚ, δηλαδή να θέλουν να διαλύσουν το κόμμα..

Ράδιο Κολλεκτίβα

Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

Ταξίδεψε για το αρχιπέλαγος των δικών του ψεμάτων.

Ο Aleksandr Isayevich Solzhenitsyn, έφυγε απ' τη ζωή σε ηλικία 90 ετών στις 3 Αυγούστου του 2008, μετά από άνιση μάχη με τη κλονισμένη υγεία του.
Ειλικρινά για μας ο όποιος θάνατος ενός ανθρώπου, ακόμα και αυτού που πολέμησε όσο τίποτα άλλο τον υπαρκτό σοσιαλισμό με τόνους από ψέματα σε σημείο να χρησιμοποιηθεί απ' τη καπιταλιστική δύση είναι ένα λυπηρό γεγονός.
Ο Aleksandr Isayevich Solzhenitsyn, υπήρξε σφοδρός πολέμιος του σοσιαλισμού που γνωρίσαμε. Ήταν ο συγγραφέας του βιβλίου το "Αρχιπέλαγος των Γκούλαγκ" ένα βιβλίο που μιλούσε για υποτιθέμενα σοβιετικά στρατόπεδα καταναγκαστικής εργασίας που του έδωσαν το Νόμπελ Λογοτεχνίας.
Παρ' ότι χρησιμοποιήθηκε, χρηματοδοτήθηκε απ' τη Καπιταλιστική Δύση, απ' το 1993 και μετά που είδε ότι τα "παραμυθάκια" του έφεραν σε δεινή θέση το Ρώσικο Λαό, "οι συγνώμες του", δε χωρούσαν πια στα καπιταλιστικά ΜΜΕ. Είναι χαρακτηριστικό ότι γνωστό γερμανικό περιοδικό που είχε φιλοξενήσει την απολογητική συνέντευξη του με τις συγνώμες του, αποσύρθηκε απ' τη κυκλοφορία και επανακυκλοφόρησε χωρίς αυτή τη συνέντευξη του αμέσως μετά.
Η ευρηματική αυτή προσωπικότητα κατά περιόδους έδινε συνεντεύξεις στη Ρώσικη τηλεόραση, λέγοντας ότι συνεργάστηκε με τη Δύση για να επαναφέρει την ορθόδοξη τάξη και δόξα της προεπαναστατικής Αγίας Ρωσίας μέσα στα πλαίσια μιας νέας Ρωσίας, μακριά απ' τον "κομμουνιστικό αθεϊσμό" όπως αποκαλούσε το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε. Μεταξύ άλλων αυτά που δήλωνε μετά το 1993 ήταν ότι τα "γκούλαγκ", ήταν Τσαρικό δημιούργημα και η λειτουργία τους ως στρατόπεδα εργασίας αποτυπώνονταν ως λειτουργία τους στην ΕΣΣΔ.
Όμως κατά τον ίδιο μετά το 1993 αυτό ήταν ένας συσχετισμός που καμία σχέση δεν είχε με το σωφρονιστικό σύστημα της πρώην ΕΣΣΔ, γνωρίζοντας ότι αυτά που στη δεκ του 1970 έγραψε πως θα χρησιμοποιούνται απ ' τη Δύση εσαεί
Αυτό που έχουμε να πούμε πως η λογική που λέει "ό εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου" που χρησιμοποίησε και γενικώς χρησιμοποιείται είναι εχθρική ως προς τη πραγματικότητα και σε πολλές περιπτώσεις γίνεται μπούμερανγκ Όσο για τις συγνώμες που συνεχώς ζήταγε στο Ρώσικο λαό είναι κενές περιεχομένου, όταν δεν γενικεύονται με τη μη κυκλοφορία ενός άλλο βιβλίου που να καταδείχνει τις μέθοδες των ψεμάτων απ' το "αρχιπέλαγος των Γκούλαγκ".

Γιάννης Κ.

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2008

Αποκάλυψη Τώρα "Οι Red Bloggers είναι το ρυπαρόν γένος"

Εξώφυλλο της πρώτης έκδοσης του πιο χαρακτηριστικού πρωτοκόλλου της Σιών, του Μανιφέστου του Κομμουνιστικού Κόμματος με τη χαρακτηριστική προτροπή "Προλετάριοι όλων των χωρών ενωθείτε", παρακινώντας να φάνε τους ανθρώπους αμέσως μετά οι ρυπαρές τάξεις.

Αποκάλυψη Τώρα "Οι Red Bloggers είναι το ρυπαρόν γένος"

Αυτές τις μέρες κυκλοφορεί από τις εκδόσεις "CAPIΤ-ΕL", το νέο βιβλίο που θα σπάσει κόκαλα και θα αποκαλύψει το ρόλο των Red Bloggers, γνωστών και ως "Βρυκολλάκων της Ιστορίας", απόγονων των αρχι-Νεφιλίμ Μαρξ, Ένγκελς, Λένιν, Στάλιν, που πριν από 17 χρόνια κλείστηκαν κάτω από την επιφάνεια της Γης, στην μέση-άκρη-κοίλη-κούφια-η και κουφή γη, αλλά ετοιμάζουν ξανά την επάνοδο τους.
Τις πύλες τις σφράγισε ο Μέγας Αλέξανδρος της Ορθοδοξίας(Aleksandr Isayevich Solzhenitsyn), ο Αρχάγγελος Μιχαήλ(Γκορμπατσόφ) και διάφοροι ευαγγελιστές του τέλους της ιστορίας όπως ο Φράνσις Φουκουγιάμα.
Κατά καιρούς οι red bloggers, δηλαδή οι ηλεκτρονικοί διαδικτυακοί ιστολόγοι των "ρυπαρών ερυθρών τάξεων" δραπετεύουν και λειτουργούν συνωμοτικά πίσω από τερματικά, προπαγανδίζοντας την ακυβερνησία και το Χάος και πολύ περισσότερο το Σοσιαλισμό και το Κομμουνισμό ενώ είναι ψηφοφόροι, φίλοι, οπαδοί, μέλη και στελέχη της ΚΝΕ και του "Ανθελληνικού" (κατά τους γεροντάδες Βελόπουλο-Αφούς Γεωργιάδη και οικογένεια Πλεύρη)ΚΚΕ.
Στο παρελθόν έχουν φτιάξει τις επαναστατικές αδελφότητες των δούλων, των εργατών και υποκινούνταν απ' το φάντασμα (να και άλλο Βρύλ),που πλανιέται πάνω απ' την Ευρώπη και ονομάζεται Κομμουνιστικό Μανιφέστο.
Σήμερα αυτές οι ρυπαρές τάξεις, έχουν παρεισφρήσει στη σημερινή κοινωνία με την λαϊκή αδελφότητα των μετώπων πάλης όπως το ΠΑΜΕ, τα οποία σύμφωνα με τα πρωτόκολλα της Σιών θα φέρουν αρχικά τη λαϊκή εξουσία και οικονομία, αργότερα το νέο κόσμο το σοσιαλισμό και στο τέλος το ολοκληρωτικό "Χάος" το κομμουνισμό.

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή