20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Eπικαιρότητα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Eπικαιρότητα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 16 Μαΐου 2009

Λες και δεν έγινε ποτέ...

Οι κάθε λογής "περιθωριακοί" είναι ζήτημα τηλεοπτικής τιμής και ένα σοβαρό θέμα για τα κανάλια δηλαδή για τους καναλάρχες...
Τα εκατοντάδες χιλιάδες μέλη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ όποτε και όταν πραγματοποιούν πολιτικές και συνδικαλιστικές εκδηλώσεις, παραστάσεις και πρωτοβουλίες εξαφανίζονται ως δια μαγείας λες και δεν υπάρχουν πουθενά.
Δεν ξέρουμε αν οι καναλάρχες και οι διευθυντές ειδήσεων έχουν την ίδια άποψη με τον πολύ κύριο Πάγκαλο για το 8% του Ελληνικού Λαού, ωστόσο όμως είναι ολοφάνερο ότι πρόκειται για μια ευθεία επίθεση στον πυρήνα του "εχθρού λαού" όπως μεταφράζεται η πολιτική πρωτοπορία της εργατικής τάξης (δηλαδή το ΚΚΕ), από το πολιτικό προσωπικό της άρχουσας τάξης της χώρας, την ίδια την άρχουσα τάξη και τους ξένους μονοπωλιακούς βαστάζους τους στο πεδίο της οικονομίας και της πολιτικής.
Η χθεσινοβραδινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας στον «Αστέρα Βουλιαγμένης» όπου συνεδριάζει η Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, μετά από πρωτοβουλία τη Κομματικής Οργάνωσης Αθήνας για μια ακόμη φορά έκανε φτερά. Επικεφαλής της μεγάλης πορείας - συγκέντρωσης του ΚΚΕ ήταν ο Θ. Παφίλης και επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου. Σε δήλωσή του τόνισε ότι «θέλουμε να στείλουμε ένα μήνυμα στον ελληνικό λαό πρώτα απ' όλα: Να καταδικάσει με την πάλη του και με την ψήφο του στις 7 του Ιούνη τους εκπροσώπους του ιμπεριαλισμού, των μονοπωλίων και της ολιγαρχίας που συμμετέχουν σε αυτή τη σύσκεψη των "τσακαλιών", στην οποία βέβαια παίρνουν μέρος και κορυφαία στελέχη της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, και που, παρά τη μυστικότητα την οποία κρατούν, γνωρίζουμε ότι αυτό που συζητούν σήμερα είναι πώς θα περάσουν τα μέτρα κατά των εργαζομένων ενόψει της οικονομικής κρίσης και πώς θα προσπαθήσουν να τσακίσουν τις αντιστάσεις των λαών».
Σε ανακοίνωση του το γραφείο τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ Χαιρέτισε τη χθεσινοβραδινή διαδήλωση των κομμουνιστών και κομμουνιστριών της Αθήνας, «παρά τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας» μπροστά από τον Αστέρα Βουλιαγμένης, όπου συνεδρίαζε η ιμπεριαλιστική λέσχη Μπίλντερμπεργκ.
Το γραφείο Τύπου του Κομμουνιστικού Κόμματος τόνισε πως «το γεγονός ότι εξαφανίστηκε από τα αστικά ραδιοτηλεοπτικά Μέσα, δείχνει από μόνο του τη σημασία της συγκεκριμένης κινητοποίησης: Η πάλη κατά του ιμπεριαλισμού πρέπει να συνεχιστεί ακόμα πιο αποφασιστικά και να είναι πολύμορφη».

Ράδιο Κολλεκτίβα

Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Φοιτητικές και σπουδαστικές εκλογές μόνο με την ΠΚΣ


Μας το στείλατε εσείς και το βγάζουμε φόρα παρτίδα, σιγά που δε θα συμφωνούσαμε ασχέτως με την απομάκρυνση μας από τις σχολές εδώ και 1/5 δεκαετία.
Φοιτητικές και σπουδαστικές εκλογές μόνο με την ΠΚΣ.

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

5/3/1953 Η ημέρα που ένας ήρωας έφυγε...



Φυσιογνωμιστές της πληθυντικής αριστεράς αυτός ο ηγέτης μοιάζει για αιμοσταγής δικτάτορας
;;;

Παρά τη γενικευμένη δυτική προσπάθεια σπίλωσης του μεγάλου αυτού ηγέτη, με τις γνωστές ψευτιές περί "κόκκινου δικτάτορα", "μαζικών εκτελέσεων" κλπ, όλα αυτά εξαφανίζονται στο θαυμασμό που ακόμα και σήμερα εκατομμύρια πρώην σοβιετικοί πολίτες τρέφουν.
Επειδή οι λαοί είναι σοφοί, γνωρίζουν να διακρίνουν τους ηγέτες και τους δικτάτορες.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΕΣΣΔ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΗΡΩΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ...

Μπορεί στο παρακάτω βίντεο να λέγονται διάφορες ανοησίες, όμως δεν είναι τυχαίο ότι ο Στάλιν είναι ακόμα και σήμερα για το Ρώσικο Λαό ένας μεγάλος ηγέτης.
Όσο και να μην αρέσει σε κάποιους αυτό, είναι μια αναμφισβήτητη πραγματικότητα.
Αν ήταν ο αιμοσταγής δικτάτορας που το σύστημα έτσι διαδίδει
θα το θυμόνταν ως ηγέτη κανείς;



Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

Νεο κρούσμα στη προσπάθεια γενικευμένης προβοκάτσιας

Οι ενδοϊμπεριαλιστικές αντιθέσεις και η ίδια η φύση του ιμπεριαλισμού καταδείχνουν όλα όσα ζούμε τον τελευταίο καιρό....
Απ' τον Αύγουστο του 2008 οι ενδοϊμπεριαλιστικές αντιθέσεις έχουν οξυνθεί και αυτές φωτίζουν από εκεί και μετά του "τι μέλη γενέσθαι".
Όσοι δεν έχουν πάρει χαμπάρι του τι συμβαίνει, αποστηθίζουν τις ανοησίες του δεξιού και αριστερού οπορτουνισμού και υιοθετούν τα "κινήματα" της κουκούλας και της "αποσταθεροποίησης" όπως την ονομάζουν οι αστοί ιδεολογκοί ταγοί, στην πραγματικότητα προβοκάτσιας .
Οι αντιθέσεις ανάμεσα στη Ρωσία και τις φιλονατοϊκές κυβερνήσεις της Γεωργίας και Ουκρανίας(που βρίσκεται σε προεκλογική περίοδο), η οικονομική κρίση που είχε ήδη ξεκινήσει στην "πραγματική οικονομία" απ' το 2007 ως αποτέλεσμα κρίσης υπερπαραγωγής, ξεδιπλώνεται σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο με γεωμετρική πρόοδο.
Οι γενικευμένες προσπάθειες του G8 και του G20 για ενίσχυση του τραπεζικού συστήματος με Κεϋνσιανικού τύπου μέτρα βρίσκει νέα πεδία χρηματοδότησης και διεκδίκησης και από άλλους επιχειρηματικούς χώρους όπως το βιομηχανικό κεφάλαιο.
Σειριακά θέση για ενίσχυση παίρνουν η αυτοκινητοβιομηχανία και η λεγόμενη βιομηχανία νέας τεχνολογίας, ενώ αρκετά από τα εργοστάσια τους κλείνουν προκλητικά για μερικές εβδομάδες αφήνοντας στην ανεργία και ανέχεια χιλιάδες κόσμο.
Οικονομίες καταρρέουν όπως αυτή της Ισλανδίας, ενώ εκλέγεται πρόεδρος ο "προοδευτικός" Ομπάμπα προξενώντας τον θαυμασμό γνωστών "εναλλακτικών" εφημερίδων που τοποθετούνται στο χώρο της "κεντροαριστεράς" καλό θα ήταν να μην αναφέρουμε ονόματα και τους κάνουμε και διαφήμιση.
Στο Αιγαίο η Τουρκία γίνεται προκλητική και παραβιάζει σε μόνιμη βάση τον εθνικό θαλάσσιο και εναέριο χώρο, είτε με ερευνητικά σκάφη είτε με αεροσκάφη που αμφισβητούν τα πάντα μιας και η ΕΕ και το ΝΑΤΟ τους κάνουν σε μόνιμη βάση τις πλάτες.
Τον Δεκέμβριο μια σειρά προβοκάτορες με κουκούλες σχεδόν συντονισμένα σε όλη τη χώρα, κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να ενεργοποιηθεί το άρθρο 11 του συντάγματος, αξιοποιώντας τα συντηρητικά" αντανακλαστικά της κοινωνίας, αμέσως μετά απ' την εν ψυχρώ δολοφονία του 15 χρόνου Αλέξη Γρηγορόπουλου, φυσικά τα δε ΜΜΕ κάνουν τα αδύνατα δυνατά γι αυτό μιας και παίζουν την ίδια συγχορδία αλλά σε διαφορετική κλίμακα.
Η αστυνομία και οι εγχώριες αλλά και ξένες μυστικές υπηρεσίες κάνουν πάρτι, η πρώτη δολοφονεί και σηκώνει πιστόλια για εκφοβισμούς των διαδηλωτών, ενώ κουκουλοφόροι βγαίνουν απ' τα μπλοκ της και αρχίζουν να τα κάνουν όλα ρημαδιό προκειμένου να ενεργοποιηθεί το άρθρο 11. Σε αφθονία τα video στο you tube, και οι φώτος σε εφημερίδες, αλλά και στα "αγανακτισμένα" κανάλια όπου αναδείχνουν συνεχώς τα παραπάνω.
Οι μυστικές υπηρεσίες συνεχίζουν να αλωνίζουν προβοκάροντας νυχθημερόν φορώντας κουκούλες, ενώ ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, τις αποκαλεί κίνημα της "ανοικτής αγκαλιάς" η το νέο ακηδεμόνευτο κίνημα των 15ρηδων.
Τα ΜΜΕ εθελοτυφλούν στη κυριολεξία εξαφανίζοντας τις μαζικές και περιφρουρημένες χωρίς έκτροπα κινητοποιήσεις του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ συνεχίζουν να ρίχνουν λάδι στη φωτιά φουντώνοντας τα πιο συντηρητικά αντανακλαστικά της κοινωνίας με τους κουκουλοφόρους, «ο καθείς εφ ώ ετάχθει».
Πυροβολούνται εξ επαφής μαθητές όπως ο Γ. Παπλωματάς και πετιέται καυστικό υγρό στα μάτια της Κ. Κούνεβα , εργαζόμενης σε εταιρία καθαρισμού και στέλεχος του ΠΑΜΕ, που συνεχίζει να χαροπαλεύει στην εντατική.
Λεωφορείο της ΥΜΕΤ, πυροβολείται από μία νέα προβοκατόρικη οργάνωση και σήμερα το πρωί μια νέα εφάμιλλη προβοκάτσια που έχει στόχο το εργατικό λαϊκό κίνημα, την ενεργοποίηση του άρθρου 11 του συντάγματος και των "ευρωτρομονόμων", στέλνει στην "εντατική" ένα αστυνομικό 21 ετών να χαροπαλεύει.
Με το που αλλάζει χρόνος αρχίζουν ξανά οι παραβιάσεις του εθνικού εναέριου και θαλάσσιου χώρου απ' την Τουρκία και στη Γάζα πραγματοποιείται η μεγαλύτερη σφαγή των τελευταίων ετών σε άμαχο πληθυσμό. Την ίδια στιγμή ο "προοδευτικός" Ομπάμα, "το παιδί των δούλων" κατά τον τότε αφηνιασμένο Πρετεντέρη στις αμερικανικές εκλογές του Νοέμβρη, συνεχίζει τις διακοπές του στη Χαβάη, η σφαγή παίρνει γενικευμένα χαρακτηριστικά, οι Ρώσοι έρχονται για "ασκήσεις" στο Αιγαίο και φυσικά το μείγμα είναι εκρηκτικό.
Είχαμε πει πως η κρίση αυτή θα ξεπεραστεί, αλλά η κυρίαρχη μέθοδος της είναι και ένας πόλεμος, κυρίως ταξικός και εδώ έχουμε κάτι τέτοιο δίχως καμία αμφιβολία.
Οι μυστικές υπηρεσίες που δρουν και μέσα στη χώρα και τα αντίθετα συμφέροντα που εξυπηρετούν έχουν ένα κοινό παρονομαστή το συντονισμένο εργατικό κίνημα. Μετά έχουν όλο το χρόνο να αναδείξουν τις όποιες αντιθέσεις τους....
Όλοι όσοι πιστεύουν πως μέσα απ' αυτές τις αντιθέσεις γεννούνται κινήματα, η "πλανώνται πλάνης οικτρά", η κάτι άλλο απεργάζονται, η είναι τμήμα του συνολικότερου σχεδιασμού για το χτύπημα ενάντια στο λαϊκό κίνημα έχοντας διαλέξει και το στρατόπεδο που υπηρετούν.
Αυτό που χρειάζεται είναι αλληλεγγύη στον αγωνιζόμενο λαό της Παλαιστίνης, επαγρύπνηση και φυσικά ένα συντονισμένο περιφρουρημένο και μαζικό λαϊκό κίνημα που αγωνίζεται στη δουλειά στο δρόμο για ένα καλύτερο αύριο Τέλος μόνο τυχαίο δεν ήταν το χτύπημα στους πομπούς του 902 στη Σαντορίνη σήμερα τα ξημερώματα...

Ραδιο Κολλεκτίβα

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Αθωώθηκε ο Γ.Νταγκουνάκης

Αθωώθηκε πανηγυρικά το μέλος τη ΚΕ του ΚΚΕ Γ.Νταγκουνάκης για τη συμμετοχή του ως επικεφαλής διαδηλωτών, σε αντιιμπεριαλιστική διαδήλωση το 2004.
Το μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ δικάζονταν γιατί, στις 7/2/04, συμμετείχε σε αντιιμπεριαλιστική κινητοποίηση ενάντια στην παρουσία στη Σούδα του αεροπλανοφόρου «Τζ. Ουάσιγκτον» και των Αμερικάνων φονιάδων που έφερε στην πόλη των Χανίων για «ξεκούραση» μετά το δολοφονικό τους έργο στο Ιράκ.
Με αγωνιστικό φρόνημα που διακρίνει τους κομμουνιστές εδώ και 90 χρόνια ο Γ. Νταγκουνάκης και ο μάρτυρας υπεράσπισης, δημοτικός σύμβουλος Χανίων Ν. Παπαντωνάκης (επικεφαλής της ΔΑΣ), απέδειξαν πως ο Χανιώτικος λαός με την πλέρια συμπαράσταση δεκάδων σωματείων και φορέων της πόλης και του νομού πως όχι μόνο δεν καταδίκασε τις αντιιμπεριαλιστικές διαδηλώσεις, αλλά τις επικρότησε και ζήτησε τη συνέχιση των αγωνιστικών διαθέσεων του λαού μας ενάντια στους Αμερικανούς και Ευρωπαίους ιμπεριαλιστές.
Να συμπληρώσουμε πως μετά την απόφαση του δικαστηρίου ολόκληρη η αίθουσα ξέσπασε σε ενθουσιώδη και παρατεταμένα χειροκροτήματα. Να πούμε εδώ πέρα, πως η αίθουσα ήταν γεμάτη από κόσμο που είχε τις δικές του υποθέσεις να εκκρεμούν και χωρίς οι περισσότεροι από αυτούς να είναι μέλη και φίλοι του κόμματος.

Ράδιο Κολλεκτίβα

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

Νεα δολοφονική επίθεση σε σύντροφο μαθητή

Δολοφονική επίθεση πραγματοποιήθηκε χτες το απόγευμα με πυροβόλο όπλο στο Περιστέρι και βρήκε στόχο το 16χρόνο σύντροφο Γιώργο Παπλωματά μέλος της ΚΝΕ και του 15μελούς του σχολείου του μετά τη λήξη της συνέλευσης του εκλεγμένου οργάνου .
Ο σύντροφος χτυπήθηκε στο χέρι και βρίσκετε εκτός κινδύνου.
"Η Δολοφονική ενέργεια στρέφεται κατά του οργανωμένου κινήματος και θα βρει μαζική απάντηση σε όσους πιστεύουν ότι θα καταστείλουν τις κινητοποιήσεις", απαντάει το γρ.τύπου
της ΚΕ του ΚΚΕ ζητώντας πλήρη διαλεύκανση του γεγονότος αυτού.


Το απόγευμα το ΚΚΕ και η ΚΝΕ ανακοίνωσαν διαδήλωση στο Περιστέρι στις 6 η ώρα το απόγευμα στην Πλατεία Εθνικής Αντίστασης.


Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Another one Black Monday or something else?

ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΦΤΟΥΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ......................................
ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΞΗΛΩΜΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΡΙΝ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΤΗΣΕΥΡΩΖΩΝΗΣ....
+3%
ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ......

Another one black hole in our pocketssssssss

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Με αφορμή ένα άρθρο


Διαβάζοντας το εξαιρετικό ιστολόγιο του εξαποδώ, με το τίτλο “Γουρούνια στο βούρκο” , αποδείχτηκε κάτι πασιφανέστατο, κάτι που δε μπορούν να το δούνε οι κάθε λογής "κεντροαριστεροί, σοσιαλδημοκράτες και πρώην Ευρωκομουνιστές", ότι είναι ένα ιμπεριαλιστικό κέντρο και όχι κάποια Ευρώπη των Λαών που ακόμα και σήμερα το ακούμε από κάτι τέτοιους ως κάτι τέτοιο.
Έχει λοιπόν κανείς αμφιβολία σήμερα ότι η ΕΕ, είναι ένα ρατσιστικό άνδρο αποτέλεσμα των ενδοευρωενωσιακών αντιθέσεων;;;
Ολόκληρη Ιταλία που αποτέλεσε τον έναν απ’ τους 4 πυλώνες της δημιουργίας της ΕΚΑΧ και χαρακτηρίζεται και αυτή γουρούνι, ανάμεσα στις Πορτογαλία , Ελλάδα , Ισπανία απ' τους (Financial Times) της περασμένης Δευτέρας 1ης Σεπτέμβρη και μπορεί να πιστέψει κανείς ότι είναι ένα απλό άρθρο ενός στενοκέφαλου Αγγλοσάξονα, όταν αυτή η οικονομική εφημερίδα αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της Βρετανικής αστικής τάξης και τον οικονομικό κήρυκα της Βρετανικής κυβέρνησης;
Μήπως αμφιβάλει κανείς πως οι ενδοιμπεριαλιστικές αντιθέσεις δε θα δημιουργήσουν στο μέλλον και άλλα τέτοια παρατράγουδα, που δε θα είναι τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο απ’ την εκκίνηση ενός ενδοευρωενωσιακού ιμπεριαλιστικού διαμελισμού και γιατί όχι πολέμου;

Γιάννης Κ.

ΥΓ* Ευχαριστούμε πολύ το εξαιρετικό "ιστολόγιο του εξαποδώ" για την ενημέρωση που μας παρείχε και αποτέλεσε αφορμή για το άρθρο που μόλις διαβάσατε.

Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

Ταξίδεψε για το αρχιπέλαγος των δικών του ψεμάτων.

Ο Aleksandr Isayevich Solzhenitsyn, έφυγε απ' τη ζωή σε ηλικία 90 ετών στις 3 Αυγούστου του 2008, μετά από άνιση μάχη με τη κλονισμένη υγεία του.
Ειλικρινά για μας ο όποιος θάνατος ενός ανθρώπου, ακόμα και αυτού που πολέμησε όσο τίποτα άλλο τον υπαρκτό σοσιαλισμό με τόνους από ψέματα σε σημείο να χρησιμοποιηθεί απ' τη καπιταλιστική δύση είναι ένα λυπηρό γεγονός.
Ο Aleksandr Isayevich Solzhenitsyn, υπήρξε σφοδρός πολέμιος του σοσιαλισμού που γνωρίσαμε. Ήταν ο συγγραφέας του βιβλίου το "Αρχιπέλαγος των Γκούλαγκ" ένα βιβλίο που μιλούσε για υποτιθέμενα σοβιετικά στρατόπεδα καταναγκαστικής εργασίας που του έδωσαν το Νόμπελ Λογοτεχνίας.
Παρ' ότι χρησιμοποιήθηκε, χρηματοδοτήθηκε απ' τη Καπιταλιστική Δύση, απ' το 1993 και μετά που είδε ότι τα "παραμυθάκια" του έφεραν σε δεινή θέση το Ρώσικο Λαό, "οι συγνώμες του", δε χωρούσαν πια στα καπιταλιστικά ΜΜΕ. Είναι χαρακτηριστικό ότι γνωστό γερμανικό περιοδικό που είχε φιλοξενήσει την απολογητική συνέντευξη του με τις συγνώμες του, αποσύρθηκε απ' τη κυκλοφορία και επανακυκλοφόρησε χωρίς αυτή τη συνέντευξη του αμέσως μετά.
Η ευρηματική αυτή προσωπικότητα κατά περιόδους έδινε συνεντεύξεις στη Ρώσικη τηλεόραση, λέγοντας ότι συνεργάστηκε με τη Δύση για να επαναφέρει την ορθόδοξη τάξη και δόξα της προεπαναστατικής Αγίας Ρωσίας μέσα στα πλαίσια μιας νέας Ρωσίας, μακριά απ' τον "κομμουνιστικό αθεϊσμό" όπως αποκαλούσε το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε. Μεταξύ άλλων αυτά που δήλωνε μετά το 1993 ήταν ότι τα "γκούλαγκ", ήταν Τσαρικό δημιούργημα και η λειτουργία τους ως στρατόπεδα εργασίας αποτυπώνονταν ως λειτουργία τους στην ΕΣΣΔ.
Όμως κατά τον ίδιο μετά το 1993 αυτό ήταν ένας συσχετισμός που καμία σχέση δεν είχε με το σωφρονιστικό σύστημα της πρώην ΕΣΣΔ, γνωρίζοντας ότι αυτά που στη δεκ του 1970 έγραψε πως θα χρησιμοποιούνται απ ' τη Δύση εσαεί
Αυτό που έχουμε να πούμε πως η λογική που λέει "ό εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου" που χρησιμοποίησε και γενικώς χρησιμοποιείται είναι εχθρική ως προς τη πραγματικότητα και σε πολλές περιπτώσεις γίνεται μπούμερανγκ Όσο για τις συγνώμες που συνεχώς ζήταγε στο Ρώσικο λαό είναι κενές περιεχομένου, όταν δεν γενικεύονται με τη μη κυκλοφορία ενός άλλο βιβλίου που να καταδείχνει τις μέθοδες των ψεμάτων απ' το "αρχιπέλαγος των Γκούλαγκ".

Γιάννης Κ.

Δευτέρα 4 Αυγούστου 2008

Έγκλημα στη Σαντορίνη ας δούν τι παιζουν οι σειρές τους.

Γιατί διεροτόνται για αυτού του είδους "τα νεοφερμένα εγκλήματα" και ειδικά στα κανάλια.
Εμείς ρωτάμε όλους αυτούς τους χαρτογιακάδες έχουν δει τι προβάλουν απ' τα κολοκάναλα τους; Η βία που προβάλεται τι πρότυπα θα αναπτύξει;

Γιάννης Κ.

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

Χτύπησε πάλι η Αυριανή

Με τόνους από λάσπες, χτύπησε και πάλι η γνωστή εφημερίδα του Ταύρου με στόχο το ΚΚΕ.
Μετά τα "Κότερα" και τις "Βίλες" του Χαρίλαου, τις "ανίερες συμμαχίες", τις "συμφωνίες κάτω απ' το τραπέζι για συνεργασία με τη ΝΔ σε διάφορους δήμους και νομαρχίες", οι γνωστές Γκαιμπελικές μέθοδες του πες-πες κάτι θα μείνει, εμπλέκουν και πάλι το ΚΚΕ, σε ένα φανταστικό σενάριο σαν ένα άλλο press.gr, στην τάχατες υπερψήφιση απ' αυτό για τις βουλευτικές αποζημιώσεις.
Επειδή η αντί-ΚΚΕ επιθέσεις που έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό, γίνονται κατά κύματα και επειδή δε μπορεί να αφήνει κανείς αναπάντητες τέτοιου είδους προβοκάτσιες, αντιγράφουμε επί λέξη την απάντηση του εκπρόσωπου της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΚΚΕ, για τη θέση που πήρε το τιμημένο κόμμα της εργατικής τάξης.

Radio Collectiva.

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
Κατηγορηματικά αντίθετο στην αύξηση της βουλευτικής αποζημίωσης

Την αντίθεση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ σε άμεση η έμμεση αύξηση της βουλευτικής αποζημίωσης επανέλαβε χτες στη Βουλή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Αντώνης Σκυλλάκος, με αφορμή την τροπολογία, στο νομοσχέδιο για το "μαύρο" χρήμα, που αφορά τις αυξήσεις των δικαστικών από τις οποίες συναρτώνται οι αμοιβές των βουλευτών.

«Προκαλείται η κοινή γνώμη σε σχέση με τις αυξήσεις στους βουλευτές», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Αντ. Σκυλλάκος, σημειώνοντας ότι μπορεί να υπάρξει «ειδική απόφαση για να μην ακολουθήσουμε τις αυξήσεις των δικαστικών», «είτε αλλαγή του Ζ ψηφίσματος» και «όχι να ακούμε μόνο ευχές» από την πλευρά των κομμάτων. Παράλληλα επισήμανε πως «αν υπήρχε 1.400 ευρώ μεροκάματο στον ιδιωτικό τομέα δε θα φάνταζαν μεγάλοι οι μισθοί των δικαστικών», που προβλέπονται με τη συγκεκριμένη τροπολογία, σημειώνοντας συνολικά πως «πρέπει να υπάρχει πλαφόν στο όριο των αμοιβών στους ανώτερους δημόσιους λειτουργούς».

Τέλος επισήμανε ότι συνολικά από το θόρυβο που δημιουργείται «βαρύνονται με ευθύνες όλοι, παρότι οι βουλευτές του ΚΚΕ παίρνουν ένα μισθό δημόσιου υπαλλήλου και τα υπόλοιπα αφορούν τις δραστηριότητες του Κόμματος».


Αυτά τα ολίγα για την αποκατάσταση της Αλήθειας......

ΣΤΟ 21% Ο ΦΠΑ;

Μετά το ζήτημα της «μερικής κατάργησης» της Κυριακάτικης αργίας η οποία στους επιχειρηματικούς σχεδιασμούς προοπτικά πάει για «ολοκληρωτική κατάργηση», με αφορμή την ακρίβεια και το επιχείρημα «της ευκολίας της έρευνας της αγοράς», με το ίδιο επιχείρημα και την τάχα «αδυναμία» είσπραξης του ΦΠΑ στο 19%(που ήταν 18% πριν 3 χρόνια), υπάρχει «σκέψη» απ’ το Σεπτέμβριο να πάει στο 21%.
Εμείς λέμε ότι απ’ τη Συνθήκη του Μάαστριχτ υπάρχει ο σχεδιασμός να πάει στο 25% και ας αφήσουν οι διάφοροι υπέρμαχοι της εν λόγω συνθήκης δια της ψήφου τους σε αυτήν, όπως ο Συνασπισμός τις φιλολαϊκές κορώνες γιατί είναι άμεσα υπεύθυνοι για αυτό που θα έρθει διογκώνοντας ακόμα παραπέρα τη φτώχια και την εξαθλίωση. Οι μόνοι που έχουν δικαίωμα να μιλούν είναι αυτοί που δε στήριξαν την εν λόγω συνθήκη όπως το ΚΚΕ και κανείς απ’ τους υπόλοιπους πολιτικούς φορείς που συμμετείχαν στη διαδικασία της υπερψήφισης της δηλαδή ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΝ και ο κ. Καρατζαφέρης ως τότε βουλευτής της ΝΔ.
Η αύξηση του ΦΠΑ εντάσσετε στην αντιλαϊκή πολιτική των καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων, που εφαρμόζεται χρόνια απ' το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ προς όφελος της πλουτοκρατίας, έχει οδηγήσει σε απόγνωση τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους αγρότες, τους αυτοαπασχολούμενους, όλους εκείνους που με ψίχουλα πρέπει να θρέψουν την οικογένειά τους, να μορφώσουν τα παιδιά τους, να χρυσοπληρώσουν για να βρουν την υγειά τους, να βάζουν εν ολίγοις βαθιά το χέρι σε μια όλο και πιο άδεια τσέπη για κάθε τους κίνηση. Ούτε λόγος βέβαια να γίνεται για διακοπές και ψυχαγωγία. Αυτά από δικαιώματα μετατράπηκαν σε πολυτέλεια για τη μεγάλη πλειοψηφία του λαού.
Υπεύθυνες, δίχως συζήτηση, οι συμβιβασμένες συνδικαλιστικές πλειοψηφίες, αφού με τις κατάπτυστες συμβάσεις που υπογράφουν καταδικάζουν στη φτώχεια και την ανέχεια χιλιάδες εργαζόμενους. Υπεύθυνες και εκείνες οι πολιτικές δυνάμεις, όπως ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, που υπερασπίστηκαν τον «ευρωμονόδρομο» και τις τέσσερις ελευθερίες του Μάαστριχτ.
Αυτές οι δυνάμεις είναι υπόλογες απέναντι στο λαό τον οποίο εμπαίζουν και αποπροσανατολίζουν, προβάλλοντας επιχειρήματα όπως ότι για την ακρίβεια ευθύνονται «στρεβλώσεις» του ελεύθερου ανταγωνισμού και της αγοράς και ζητάνε περισσότερο ανταγωνισμό και περισσότερη αγορά, υποσχόμενοι ότι θα την τιθασεύσουν με ελεγκτικούς μηχανισμούς και αυστηρές ποινές! Αποκρύπτουν ότι η πολιτική εξουσία υπακούει και κατευθύνεται απ' την οικονομική εξουσία, ότι τα καρτέλ είναι απότοκα του καπιταλιστικού ανταγωνισμού, ότι η στρατηγική των αντιλαϊκών αναδιαρθρώσεων επιδεινώνει δραματικά τη ζωή των λαών σε όλη την ΕΕ, παντού στον κόσμο. Δεν είναι εξαίρεση η Ελλάδα.
Οι εργαζόμενοι, οι λαϊκές δυνάμεις να μην ανεχτούν τον εμπαιγμό. Η ακρίβεια δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με κινήματα καταναλωτών, όπως προτείνουν το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, ούτε να παταχτεί με μέτρα - κοροϊδία σαν αυτά που εξαγγέλλει η ΝΔ. Να καταδικάσουν τις δυνάμεις του «ευρωμονόδρομου», τα στηρίγματά τους στο συνδικαλιστικό κίνημα. Να καταδικάσουν την πολιτική που ευνοεί αποκλειστικά και μόνο τα κέρδη της πλουτοκρατίας.
Να παλέψουν κατά της ακρίβειας και της φτώχειας, διεκδικώντας μέτρα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους, να μη δεχτούν ελεημοσύνες. Δεν είναι ζητιάνοι. Είναι οι παραγωγοί όλου του πλούτου και ως τέτοιοι πρέπει να αντιπαλέψουν τη διαρκή μείωση του πραγματικού τους εισοδήματος.
Να ανταποκριθούν στο κάλεσμα του ΚΚΕ και να εγκαταλείψουν μαζικά τα κόμματα που υπηρετούν το κεφάλαιο, με εμπιστοσύνη στη δύναμή τους να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους, οικοδομώντας αποφασιστικά την κοινή τους συμμαχία, το λαϊκό μέτωπο πάλης κατά της ΕΕ και της αντιλαϊκής πολιτικής, με στόχο την ανατροπή της. Για να καταργηθούν τα μονοπώλια, να γίνουν λαϊκή περιουσία τα συγκεντρωμένα μέσα παραγωγής, για λαϊκή εξουσία ώστε η παραγωγή να οργανωθεί και να υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες.


Γιάννης Κ.

Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

Άλλα τρία εργατικά ατυχήματα πάλι σήμερα...

Βιαστικά και ενώ ήμασταν στο γραφείο και ετοιμάζαμε τις παραγγελίες, ενημερώναμε το σύστημα και προετοιμάζαμε τις αποσκευές μας για την άλλη Τρίτη, ακούσαμε στο δελτίο ειδήσεων του 902, για άλλα 3 νέα εργατικά ατυχήματα με 2 νεκρούς και ένα βαριά τραυματισμένο.
Το ένα συνέβη λέει στον ΟΣΕ το άλλο δε προλάβαμε να ακούσουμε που και περιμέναμε το δελτίο των 10 για να σας ενημερώσουμε.
Λοιπόν απ' το δελτίο των 10 μάθαμε και σας ενημερώνουμε ότι το πρώτο θανατηφόρο ατύχημα πραγματοποιήθηκε με ένα οικοδόμο στο Ηράκλειο όταν αυτός έπεσε στο κενό χωρίς να υπάρχουν τα βασικά και απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, το δεύτερο θανατηφόρο με φυσικό Αέριο στην Αργυρούπολη και το τρίτο ατύχημα στον ΟΣΕ αφήνοντας ένα βαριά τραυματισμένο με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις την ώρα που άλλαζε τις ράγες.
Την ίδια στιγμή ο κ.Βουλγαράκης υπόσχονταν θέσεις στο λιμενικό, στους συγγενείς των θυμάτων. Αντί η κυβέρνηση να πάρει μέτρα για την ασφάλεια των εργατών, να τιμωρήσει τους ενόχους και να βοηθήσει ουσιαστικά για την οικονομική και ψυχική αποζημίωση εφόρου ζωής στους χαροκαμένους συγγενείς τους εξαπατά.
Εδώ δε πρόλαβε να στεγνώσει το αίμα των νεκρών και τα δάκρυα απ' τα πρόσωπα των συγγενών και ο τύπος εξαγγέλλει τι;
Καλά ποιους κοροϊδεύει και σε ποιους νομίζει ότι απευθύνεται, δε ντρέπεται καθόλου; Θα τους κάνει, όταν τους κάνει λιμενικούς, όταν υπάρξουν οι προϋποθέσεις και τα προβλεπόμενα όρια ηλικίας, για να δέρνουν τότε πρώην συναδέλφους(όσους δε σκοτωθούν στη συνέχεια)των δικών τους ανθρώπων, όταν αυτοί πάνε να διεκδικήσουν μια καλύτερη ζωή.

Γιάννης Κ.

ΥΓ*
ΑΪ ΣΙΧΤΙΡ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΒΑΨΑΜΕ!!!
ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ;
ΟΥΤΕ ΠΟΛΕΜΟ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΔΕ ΘΑ ΧΑΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΡΓΑΤΕΣ.

ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΔΩ ΦΤΑΕΙ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ;
ΙΚΑΝΟΥΣ ΣΑΣ ΈΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ.

Για μια εβδομάδα καίγονταν η Ρόδος


Αυτό ήταν μετά την Αχαΐα, την Ηλεία, την ορεινή Αρκαδία, την Λακωνία, την Εύβοια τη Πάρνηθα, τους νεκρούς δασοπυροσβέστες στη Κρήτη, πρόπερσι στη Χαλκιδική και δε ξέρουμε και που αλλού ακόμη, φέτος σειρά είχε η Ρόδος, το υπέροχο νησί των ιπποτών, το πρώην καταπράσινο νησί με τα 1200 ελάφια, τις πεταλούδες, με την πρώην πάμπλουτη χλωρίδα και πανίδα να χάνεται προοπτικά.
Μία εβδομάδα καίγονταν από πολλές πλευρές η δασώδης Ρόδος. Οι μηδενικές αντιπυρικές ζώνες, ο μηδενικός σχεδιασμός και η θλιβερή εικόνα με τα καμένα δάση σε όλη τη χώρα, μειώνει δραματικά τα αποθέματα πράσινου στην Ελλάδα, και αν αυτό είναι το κακό, έπονται τα χειρότερα... Οι φωτιές, δεν είναι παρά ένα μέρος της εικόνας της κατάστασης. Με το που καίγεται ένα δάσος αμέσως οι καταπατητές και οι οικοπεδοφάγοι πιάνουν «χρυσές δουλειές».Πριν όμως πιάσουν δουλειά τα εν λόγω-«καλόπαιδα», «έχουν βρει ζωτικό χώρο δράσης». Οι υπηρεσίες ελέγχου, που η δε λειτουργούν, η είναι υποτιμημένες, όπως και η αντιπυρική προστασία. Η «καταστροφή των δασών», δεν είναι τυχαία, γιατί το τότε νομοσχέδιο για το Εθνικό Κτηματολόγιο δε προέβλεπε πουθενά εθνικό δασικό χάρτη, ενώ ψηφίζονταν σωρηδόν διατάξεις και «παραθυράκια» για οικοπεδοποιήσεις. Θα μας πείτε πως στη Ρόδο υπήρχε κτηματολόγιο και όντως υπήρχε, ωστόσο η αλλαγές στη χρήση γης, ευνοούσαν και συνεχίζουν να ευνοούν αυτό το έγκλημα που πραγματοποιήθηκε και κατέκαψε 72.000 στρέμματα απ' τη χλωρίδα και ένα μεγάλο αδιευκρίνιστο αριθμό απ΄τη πολύτιμη πανίδα στο «Σμαραγδένιο νησί του Αιγαίου» μέσα μια εβδομάδα.
Για μία εβδομάδα δε μπορούσαν να "κουλαντρίσουν"(που λέμε και στο χωριό μας),δηλαδή να κάνουν καλά τη πυρκαγιά που είχε πολλές εστίες άραγε γιατί; Άραγε τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια; Είναι τοις πάσι γνωστό ότι οι αστικές δυνάμεις πυρόσβεσης να αδυνατούν να ελέγξουν τέτοιου είδους πυρκαγιές γιατί πολύ απλά δεν έχουν την ειδικευμένη γνώση για πυροκατασταλτική δράση μέσα σε ένα δάσος, κάτι στιγμή που μόνο η δασική υπηρεσία γνώριζε και το "καλό κράτος" έχοντας την διαλύσει, τα αποτελέσματα είναι αυτά που είδαμε ξανά.
Στο σκηνικό της συναίνεσης για την αλλαγή χρήσης γης κινήθηκαν όλες οι αλλαγές στα άρθρα του Συντάγματος. Στη κατάργηση των δασικών εκτάσεων οι καρεκλοκένταυροι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ μπήκαν στη πρώτη γραμμή των δασοκτόνων αλλαγών. Ήταν τέτοια η συνενοχή των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ κατά την αναθεώρηση του Συντάγματος, ώσπου φτάσαμε στη ψήφιση του άρθρου 24, που μετέτρεπε τα δάση σε επιχειρηματικό έδαφος με αποτέλεσμα την περαιτέρω αύξηση των κερδών του μεγάλου κεφαλαίου. Το άρθρο 24 ήταν η αρχή, το ΠΑΣΟΚ ψηφίζει τον αντιδασικό νόμο του το 2003, ενώ η ΝΔ το καταψηφίζει, για λόγους δημιουργίας εντυπώσεων. Όμως μόλις έγινε κυβέρνηση, όχι μόνο εφαρμόζει κατά γράμμα αυτό τον αντιδασικό νόμο αλλά τον έχει εμπλουτίσει και με τις ανάλογες εφαρμοστέες εγκυκλίους, τον έκανε ακόμα πιο δασοκτόνο. Οι ασταμάτητες πυρκαγιές που κατέκαψαν κι αυτό το καλοκαίρι τεράστιες εκτάσεις δασών, αναδείχνουν για άλλη μια φορά τη δασοκτόνα πολιτική των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων. Τα αποτελέσματα είναι ακριβώς τα ίδια. Οι εμπρησμοί και οι καταστροφές των δασών συνεχίζονται και οι πυρκαγιές δίνουν και παίρνουν σε περιοχές που έχουν οικονομική - τουριστική αξία.
Η συνειδητή ανυπαρξία προληπτικών μέτρων προστασίας των δασών σημαίνει και καθόλου πρόληψη των πυρκαγιών. Οι μεγάλες ελλείψεις σε μέσα και προσωπικό, οι συνεχόμενες απορρίψεις των εκθέσεων του πυροσβεστικού σώματος από τους αιρετούς νομάρχες και δημάρχους του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΣΥΝ, αποτελούν μία ακόμα χείρα βοηθείας στους καταπατητές . Τα δάση δε καίγονται από μόνα τους, από καύτρες πεταμένων τσιγάρων, από σπασμένα και διανθισμένα στο έδαφος γυαλιά, καίγονται από τη πολιτική, που εμπορευματοποιεί και παραδίδει τα δάση στις επιχειρηματικές διαθέσεις των καταπατητών και του κατασκευαστικού κεφαλαίου, που σε τοπικό επίπεδο την πολιτική της εμπορευματοποίησης των δασών στηρίζουν και οι νομάρχες και δήμαρχοι της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
Το ΠΑΣΟΚ και ΝΔ φυσικά δε σταματάνε εδώ, προχωρούν σε μεγαλύτερης κλίμακας επιθέσεις ενάντια στο φυσικό περιβάλλον και τα δάση, σε μια άνευ προηγουμένου παράδοση του δασικού πλούτου της χώρας στο μεγάλο κεφάλαιο. Η επικείμενη προσπάθεια τους συμπυκνώνεται με την προετοιμαζόμενη συνταγματική αναθεώρηση, και περικλείεται στο σκεπτικό του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, που πλέον ανοιχτά διακηρύσσει, «ότι δεν είναι όλα τα δάση δάση, επειδή κάποτε ήταν». Την ίδια στιγμή ένα «περίεργο» νομοσχέδιο κατευθυνόμενο απ’ το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών "νομιμοποίησε" 3.000.000 στρέμματα καταπατημένης γης στα μέσα του καλοκαιριού και με μια πρωτοφανή επίθεση απ' τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ στο ΚΚΕ, γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενα του σκέφτεται "αντιλαϊκά" και χωρίς "ρεαλισμό" επειδή ζητάει να μη μονιμοποιηθούν οι καταπατημένες περιοχές με βάση τις αεροφωτογραφίες του 1950! Αυτή η πολιτική όχι μόνο οπλίζει τα χέρια των εμπρηστών – καταπατητών αλλά τους δίνει το άλλοθι του νόμου ελέω επιχειρηματικότητας ανταγωνιστικότητας κλπ.
Αυτή η κατάσταση δεν είναι μη αναστρέψιμη, όμως επιβάλλεται ΤΩΡΑ όσο ποτέ άλλοτε η άνοδος του δείκτη της λαϊκής συνείδησης της δράσης και των αγωνιστικών αντανακλαστικών, που θα έχουν για μπροστάρηδες την εργατική τάξη και τα φτωχό-μεσαία λαϊκά στρώματα, και θα παλέψουν την προστασία των δασών και του περιβάλλοντος. Επιβάλλεται ΤΩΡΑ διεκδίκηση Δασικού Κτηματολογίου με κριτήριο ότι το Δημόσιο έχει τη μοναδική κυριότητα των δασών και των δασικών εκτάσεων, να δοθεί βάρος στην πρόληψη με την ενίσχυση των υποδομών αντιπυρικής προστασίας, να υπάρξει σχεδιασμός των χρήσεων γης και να μη γίνει καμία παραχώρηση δασών και δασικών εκτάσεων σε ιδιωτικά συμφέροντα. Επιβάλλεται να συνδέσουν τις διεκδικήσεις τους για μέτρα προστασίας με την πάλη για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής που εμπορευματοποιεί τα δάση και συνολικά τη γη.
Για να σταματήσει οριστικά η γη να είναι εμπόρευμα, και ο αγώνας αυτός είναι απόλυτα συνδεδεμένος με το λαϊκό και εργατικό κίνημα και μόνο με αυτό.
Το λαϊκό κίνημα, οι εργαζόμενοι και τα φτωχά λαϊκά στρώματα δε φτάνει να ανησυχούν για το δημόσιο δασικό πλούτο, αλλά να βρίσκονται σε συνεχή εγρήγορση για ανατροπή των γενικευμένων δασοκτόνων πολιτικών, που προωθούνται η διαμέσου των επιχειρηματιών, των ΜΚΟ και η διαχείριση των δασών να γίνει αποκλειστικά και μόνο λαϊκή υπόθεση.
Χρειάζεται λαϊκή αντεπίθεση στη βάση της θεωρίας που καλλιεργεί την απογοήτευση και λέει «εμπρός γκρεμός και πίσω ρέμα» η απ’ τη «Σκύλα στη Χάρυβδη» γυρίζοντας τη πλάτη στις αιτίες που δημιουργούν το πρόβλημα.
Σήμερα το λαϊκό κίνημα πρέπει να δείξει και Απειθαρχία και Ανυπακοή στα κελεύσματα του Μεγάλου κεφαλαίου και του Αστικού Κράτους που εδώ και χρόνια έχει φροντίσει να φτιάξει αντιδασικούς νόμους, έχοντας βαφτίσει τις δασικές εκτάσεις πότε σε «χορτολειβαδικές εκτάσεις» και πότε σε «βοσκοτόπια», έχοντας διαλύσει όλες τις υπηρεσίες δασοπυρόσβεσης-δασοπροστασίας παραδίδοντας όχι μόνο όλες τις καμένες εκτάσεις στην οικοπεδοποίηση.



ΓΙΑΝΝΗΣ Κ.

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2008

ΟΤΑΝ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΠΕΝΘΕΙ, ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΕΡΔΙΖΕΙ


Σύντροφοι Red Bloggers βάλτε τη φώτο στα blogs σας ως ένδειξη ταξικού μίσους. Ως πότε οι εργάτες θα θρηνούν θύματα;

Το κεφάλαιο δολοφονεί και εμείς ψάχνουμε το κατάλληλο προθυπουργό στις δημοσκοπήσεις.
Ο κατάλογος ατελέιωτος απλά πάρτε μια μικρή γεύση των εργατικών ατυχημάτων απο διάφορες περιόδους, δείτε επίσης ποιός είναι με τους εργάτες, πάλι το ΚΚΕ απέραντα μόνο του να παλεύει, αλλά αυτό είναι το κόμμα της εργατικής τάξης και απέναντι του όλοι οι άλλοι.
Απ' τη μία τα εργατικά εγκλήματα και οι πάτρωνες
14/6/2007 1. Δύο νεκροί και τρεις τραυματίες
2. Βαρύς ο φόρος αίματος στη Θεσσαλονίκη.Δυόμισι χιλιάδες εργατικά ατυχήματα από το 1990 μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 1997 έγιναν στο Νομό Θεσσαλονίκης, από τα οποία τα 70 ήταν θανατηφόρα!
12/7/2008 3. Απροστάτευτοι οι εργαζόμενοι στους τόπους δουλειάς
Οπως αποκάλυψε ο «Ρ», οι επαγγελματικές ασθένειες που «θερίζουν» τους εργαζόμενους στη χώρα μας, στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν καταγράφονται πουθενά, ούτε αναγγέλλονται ποτέ.
19/9/2002 4. Αυξάνονται τα εργατικά ατυχήματα
Σημαντική αύξηση του αριθμού των εργατικών ατυχημάτων σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2001 σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε το Περιφερειακό Κέντρο Πρόληψης...
16/1/2000 5. Κάθε τέσσερις μέρες κι ένας νεκρός εργάτης!
Στον τρομακτικό αριθμό των 20.046 ανήλθαν τα εργατικά ατυχήματα το 1997, σύμφωνα με τα τελευταία επίσημα στοιχεία του ΙΚΑ, ενώ την ίδια χρονιά 80 εργαζόμενοι έχασαν την ίδια τους τη ζωή.
4/6/2006 6. Εγκλήματα με πολιτική σφραγίδα!!!
Το ξεκλήρισμα και το σακάτεμα εργαζομένων, τα λεγόμενα εργατικά «ατυχήματα», δεν είναι απόρροια της «κακιάς της ώρας», ούτε τυχαία συμβάντα, αλλά οφείλονται στην πολιτική των κυβερνήσεων του μεγάλου κεφαλαίου.
1/11/2001 7.Ιδιαίτερα βαρύς ο «φόρος» αίματος
Εξι στα δέκα εργατικά ατυχήματα στην Ελλάδα δε δηλώνονται από τους εργαζόμενους, αποκαλύπτει η Γιουροστάτ, η στατιστική υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ενωσης, στην έκθεσή της που παρουσίασε χτες.
3/11/2001 8. Διαπιστώνουν το πρόβλημα και «αγνοούν» τις αιτίες!!!
Στη γραμμή της συγκάλυψης των πραγματικών αιτιών των εργατικών ατυχημάτων κινήθηκαν οι ομιλητές σε ημερίδα που οργάνωσε χτες το ΤΕΕ.

Και απ' την άλλη το κόμμα των εργατών!!!
Να και τα μέτρα για την προστασία των εργατών που ζήτησε πάλι το ΚΚΕ και βρήκε πάλι τοίχο στις 16/1/2001
Το θέμα της έλλειψης μέτρων ασφαλείας στους χώρους εργασίας μετά και τα πρόσφατα θανατηφόρα εργατικά ατυχήματα, λόγω της εργοδοτικής ασυδοσίας, φέρνει στη Βουλή ο βουλευτής του ΚΚΕ Νίκος Γκατζής.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΣΥΣΙΑΣΕ Ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 2000-2005 ΕΙΧΑΜΕ 33.000 ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΕΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ,ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ 851 ΗΤΑΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ

Το ακούσαμε απ' τον Αλέκο και αυτό.....



Εντάξει δεν εννοεί ότι μας απειλούν κανονικοί πειρατές, αλλά έτσι όπως το βάζουν ως τίτλο έχει πολύ πλάκα....

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2008

Νέο έγκλημα στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη.


Νέο εργατικό ατύχημα(έγκλημα) έγινε το απόγευμα της Πέμπτης 24 Ιουλίου 2008 στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος. Τραγική ήταν η κατάληξη της έκρηξης στο δεξαμενόπλοιο Friendshipgas, με δύο νεκρούς και επτά αγνοούμενους εργαζόμενους, πέντε Έλληνες και δύο αλλοδαπούς. Σύμφωνα με πληροφορίες ο ένας νεκρός είναι πιθανότατα μέλος του πληρώματος, ενώ δεν έχει εξακριβωθεί η ταυτότητα του δεύτερου ούτε ποιος είναι ο ακριβής αριθμός των τραυματιών.
Απ' ότι λέει το ρεπορτάζ στο δεξαμενόπλοιο Friendshipgas που έγινε το "ατύχημα" και χτες Τετάρτη 24 Ιουλίου του 2008, είχε εκδηλωθεί πυρκαγιά η οποία γρήγορα "αποτράπηκε". Στο ίδιο πλοίο κατά παράβαση νόμου,εργάζονταν τρία συνεργεία ταυτόχρονα, θέλοντας να μειώσουν το χρόνο της μετασκευής του,ένδειξη ότι το εφοπλιστικό κεφάλαιο "δε μασάει", όταν πρόκειται για τα κέρδη του επιβάλλοντας παραπέρα εντατικοποίηση της εργασίας.
Στη περιοχή έσπευσαν αμέσως στελέχη του ΚΚΕ(ποιος άλλος εξάλλου θα πήγαινε εκεί)για να εκφράσουν την έμπρακτη συμπαράσταση τους στους εργάτες της "ζώνης" και να καταγγείλουν το νέο εργοδοτικό έγκλημα.
Απ' ότι φαίνεται οι εργάτες έχουν γίνει τα Νο1 θύματα της αντιλαϊκής πολιτικής που υμνεί τη κερδοφορία, τον ανταγωνισμό και την επιχειρηματικότητα, η οποία είναι η Αγία του συστήματος, όσο για τους εργάτες είναι αναλώσιμοι για το σύστημα και τη φιλοσοφία του.
Την έντονη αντίδραση της επίσης εξέφρασε η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα δηλώνοντας τα εξής.«Χρόνια τώρα, χωρίς μέτρα προστασίας από τις κυβερνήσεις, τα δεξαμενόπλοια μετατρέπονται σε κολαστήρια σκληρής εκμετάλλευσης»,ενώ πρόσθεσε ότι «πρέπει να καθίσουν στο σκαμνί οι πολιτικοί υπεύθυνοι των εγκλημάτων στο Πέραμα».
Τέλος ο πρόεδρος του συνδικάτου Μετάλλου, Σωτήρης Πουλικογιάννης, επεσήμανε ότι «η πίεση για να διεξάγονται γρήγορα οι επισκευές έχει ενταθεί από τους ακτοπλόους καθώς κάθε μέρα καθυστέρησης σημαίνει μεγάλες απώλειες κερδών».

Γιάννης Κ.

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή