20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πράσινη Μετάβαση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πράσινη Μετάβαση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2023

Μετά τα καμμένα τι

Αυτό που ζούμε, δεν έχει να κάνει ούτε με τους εμπρηστές, ούτε με την "κλιματική αλλαγή"(σε πρώτη φάση), ούτε με τις παράνομες υλοτομίες, ούτε με τους πυλώνες μεταφοράς υψηλής τάσης, ούτε με τα αποτσίγαρα, για το όνομα του "Θεού", η " Μα το γιαραμπή", που λέει και ο σπουδαιότερος Έλληνας Συγγραφέας,ο Μενέλαος Λουντέμης, στο " Ένα παιδί μετράει τ' άστρα", του 1956.
Δεν ζει και ο Μίκης που έφυγε ακριβώς δύο χρόνια πριν για να δει τι παίζει με αυτές τις θλιβερές εικόνες, που έχουν αφανήσει μια δασική περιοχή στον Έβρο ίση σχεδόν με όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής.
Η Πυργκαγιά αυτή που κατακαίει εδώ και μισό μήνα τον Έβρο, που έφτασε σχεδόν στις παρυφές της Αλεξανδρούπολης, και δεν ξέρουμε ακόμα τι γίνεται με το Σουφλί, δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός, ούτε φυσικά είναι κάποιος υβριδικός πόλεμος, που ξεκίνησαν κάποιοι ταλαίπωροι, μην τρελαθούμε κι όλας, αυτή τη στιγμή προετοιμάζονται οι ειδικές οικονομικές ζώνες στην περιοχή, το νέο κτηματολόγιο και τα χρηματιστήρια ρύπων που έχουν χτυπήσει κόκκινο για την περιοχή.
Προφανώς δεν είναι μόνο ο Έβρος, είναι η Εύβοια, η Ρόδος, η Αττική και άλλου υψηλού ενδιαφέροντος περιοχές που οι αναδιαρθρώσεις τις λεγόμενης Καπιταλιστικής Ανάπτυξης τις έχουν στοχοποιήσει για την α)πράσινη οικονομία, β) τις αλλαγές χρήσης γαιών και ειδικά για τον Έβρο και το Αιγαίο γ)για νέα σχέδια Ανάν. Δηλαδή, διζωνικές δικοινωτικές συνομοσπονδίες, τουτέστιν διαχειριστικού τύπου μοντέλα, όπου με αυτά "χύνουν"(για να το πούμε λαϊκά), οι νταβατζήδες όπως το Δημοκρατικό Κόμμα των Ή.Π.Α και οι εδώ εκπρόσωποι τους. Που τώρα το παζλ ολοληρώνεται με την έλευση της ψηφίδας του Κασσελάκη [μέσω των ΑΧΕΠΑΝΣ, της Πρεσβείας, των Nerds της Silicon Valey (με τα 1002 προβλήματα - κατάλοιπα από την παιδική ηλικία και την καταπιεσμένη σεξουαλικότητα τους και δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι όλοι τους είναι μέλη του LGBT Community, αλλά και πρώην Γιάπις που ξεκίνησαν με τα ανόητα και "αταξικού χαρακτήρα" Κινήματα Αγάπης κλπ άλλες δευτεράντζες - ανοησίες, που καθοδηγούνταν από το FBI και που γέμισαν με μαριχουάνες, αλλά και ανορθόδοξες φιλοσοφικές θεωρήσεις το σύμπαν. Ενώ δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι τις ίδιες είχαν λανσάρει copy paste από τον 19ο Αιώνα οι πιο σκοτεινές και αντιδραστικές ομάδες που γέννησαν τη Ρομαντική Κοινωνιολογία και το Χίτλερ στην πορεία, ο οποίος ήταν και καλλιτέχνης, ζωγράφος για να μην ξεχνιόμαστε δλδ. Ευτυχώς που υπήρξε και το punk που κήρυξε πόλεμο στις κλασικές Rock ανοησίες των '60'ς, στα Prog-Rock κλπ, γιατί θα υπήρχε σοβαρό θέμα, στη σκέψη σήμερα].
Όλο αυτό το Μπλοκ, των Nerds, με τα δεκάδες προβλήματα στη σφαίρα της κοινωνικής ψυχοπαθολογίας, που έχει αποκλειστικό στόχο το ικανό ποσοστό κερδοφορίας. Το θέλει με κάθε τρόπο να το κατακτήσει, κάνει τα πάντα, ειδικά τώρα που χάνει την πρωτοκαθεδρία. Αντικειμενικά θα χάσει και την Αφρική(την πρώτη και τελευταία σημαντική Ήπειρο του Πλανήτη από άποψη πρώτων υλών), να κάνει ότι μπορέσει, μέσα από τις κατά τόπους αστικές τάξεις και το πολιτικό τους προσωπικό για να φέρει εις πέρας, αυτό το στόχο, που δεν είναι άλλος, από το ξεζούμισμα πρώτα και κύρια της εργατικής τάξης και μετά όλων των άλλων. Ο Τρόπος είναι ένας και έχει τρεις κατευθύνσεις:
α) την στενή πίεση σε σημείο πνιγμού των "συμμάχων"
β) την οδήγηση τους σε οικονομική χρεοκοπία, για να μπορέσουν να τους ελέγξουν και γ) με το διαίρει και βασίλευε.
Η Αλεξανδρούπολη λοιπόν αυτή τη στιγμή είναι το στρατηγείο, ο Έβρος το πεδίο μάχης και οι αλλαγές χρήσης γαίων στην περιοχή με στόχο και σκοπό, την διζωνική - δικοινωτική Συνομοσπονδία, όπου κανένας από τα συμβαλόμενα μέρη, δεν θα χάσει έδαφος, αλλά θα έχουν ειδικό καθεστώς διοικητικής μέριμνας και διοίκησης, υπό την αιγίδα των Αμερικανών, όπου και η Βάση.
'Ενα καθεστώς που θα έχει στόχο και την Ανδριανούπολη, αλλά και το Βόσπορο, αλλά εδώ τα Nerds του ιδρύματος Brookings, δεν τα πάνε καλά, γιατί ο Ερντογάν δεν τους κάθεται καλά, δεν είναι δλδ του χεριού τους και σιγά που θα ήταν.
Εκεί ακριβώς πρέπει να δει κανείς το ζήτημα των πυρκαγιών του Έβρου που και ανεμογεννήτριες θα μπουν και η πράσινη οικονομία , θα κάνει μεγάλα deals και θα φτιαχτεί και το πρώτο κομμάτι της συνδιαχείρισης Ελληνικής και Τουρκικής Αστικής Τάξης, αλλά με εγγυητές τους Αμερικανούς Ιμπεριαλιστές, που μπορεί να οδηγούνται στην αναδίπλωση, αλλά την Δυτική Ευρπώπη, θα την βάλουν στο χέρι, με όρους Καρλομάγνου, ακόμα κι αν χρειαστεί να δημιουργήσουν καταστροφές στους "συμμάχους" τους για να επωφεληθούν μακροπρόθεσμα.
ΥΓ* Όλα αυτά τα έχουμε επισημάνει από το 2015, για να μην πούμε από το 2012, δυστυχώς για μια ακόμη φορά, μάλλον δε θα πέσουμε καθόλου έξω, γιατί το ευχόμαστε να πέσουμε εντελώς έξω όμως.

Τρίτη 22 Αυγούστου 2023

Ένα Καμένο Καλοκαίρι


Το Θλιβερό φαινόμενο των "ανελέητων" πυρκαγιών, δεν βρίσκει το αίτιο του σε όλα εκείνα που λειτουργούσαν ως τέτοια πριν περίπου δεκαπέντε χρόνια, αλλά στην "πράσινη μετάβαση" και στη "Σωστή Πλευρά της Ιστορίας", των Μ.Κ.Ο και των "Ανεξάρτητων Αρχών".
Δεν είναι τα φιλέτα της τότε φάσης ανάπτυξης, που χρηματοδοτούνταν με ζεστό Ευρωενωσιακό Χρήμα, από τα τότε "πακέτα ανάπτυξης", ούτε η αλλαγή χρήσης γης, πολλώ μάλλον για την αποψίλωση των δασών για τη δημιουργία χορτολιβαδικών εκτάσεων από το 1980-1990.
Όλα αυτά έχουν διευθετηθεί, από τα 3 μνημόνια και ειδικότερα από το τρίτο, το οποίο να θυμίσουμε είχαν ψηφίσει οι εναπομείναντες του ΣΥΡ, η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, οι ΑΝΕΛ, και πολλές διατάξεις του, υπερψήφισε με χέρια και με πόδια, η ναζιστική Χ.Α.
Πάμε παρακάτω τωρα, όταν ο συντοπίτης μας τότε Υπουργός(τώρα δεν είναι ούτε βουλευτής και απ΄ ότι εικάζεται μαζικά στα παραπολιτικά πηγαδάκια της περιοχής, προετοιμάζεται ξανά για Υπουργοποίηση, αν δεν βγει η Αχτσιόγλου στον παραπαίοντα κατά τα φαινόμενα ΣΥΡΙΖΑ), περνούσε τη χώρα στο "Υπερταμείο", θα έπρεπε να γνωρίζουμε και τότε μόνο ένας πολιτικός φορέας το φώναζε με στεντόρια φωνή, φυσικά ακολουθούσαν νοερά και άλλοι μικρότεροι εκτός του Αστικού Κοινοβουλίου, ότι η χώρα θα πάψει να είναι όπως τη γνωρίζουμε, αν και οι νόμοι όπως πολύ ευστοχα συνεχίζει να λέει καταργούνται στους δρόμους, εκεί και στους χώρους δουλειάς, πουθενά αλλού.
Για να φρεσκάρουμε εν ολίγης της αναμνήσεις, το Υπερταμείο, είναι μια Ανεξάρτητη Αρχή, από τις πολλές, όπως η ΑΑΔΕ, που δεν τις ελέγχει καμία Κυβέρνηση, Καμία Αξιωματική Αντιπολίτευση αυτή τη στιγμή. Διοικούνται από το Καπιταλιστικό "Υπερπέραν" (θυμηθείτε τους θεσμούς) και έχουν σκοπό να ιδιοποιηθούν ότι είναι "Πάγια" Αξία αυτής της χώρας.
Λιμάνια, Αιγιαλοί, ο Αέρας και το Νερό, οι “υπέργειοι” και υπόγειοι φυσικοί πόροι, τα Βουνά, τα Δάση, οι Δήμοι, οι Περιφέρειες, η Αγροτική Παραγωγή, οι πρώτες ύλες, ακόμα-ακόμα και οι Εθνικοί Δρυμοί....
" Ότι πετάει, ότι περπατάει και ότι κολυμπάει" , ανήκει στις Ανεξάρτητες Αρχές, το τραπεζικό κεφάλαιο της χώρας, ελέγχεται 100% από αυτές, το όποιο Βιομηχανικό επίσης, ακόμα και η λεγόμενη "Τουριστική Βιομηχανία", εκεί ακριβώς ανήκει, ενώ οσονούπω επέρχονται σαν λαίλαπα περίπου 60.000 ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί, τουτέστιν δεν θα μείνει "κολυμπηθρόξυλο".
Οι Περιουσίες των 10.000.000 φορολογουμένων, εκεί ακριβώς ανήκουν, εξαιρούνται οι Εφοπλιστές, που λόγω της ξένης σημαίας που έχουν δεν λογίζονται στο ΑΕΠ της χώρας, ασχέτως ότι τα Μνημόνια 1 & 2 τους είχαν στοχοποιήσει κι αυτούς, όπως και την Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία, γι αυτό πουλούσαν τα "φούμαρα" του δήθεν πατριωτισμού, με την ακροδεξιά τύπου ΑΝΕΛ και τύπου Χ.Α, που ήταν και οι βασικοί χρηματοδότες τους.
Ο Βασικός και κύριος στόχος ανέκαθεν ήταν το "μεταβλητό κεφάλαιο"(η εργατική δύναμη δλδ), αλλά παράλληλα με αυτό, ότι άλλο κινείται συμμαχικά γύρω από αυτό έχει στόχο να εξαϋλωθεί και οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί, αυτό το στόχο έχουν.
Από το 2009 - 2015, η Αστική Τάξη δεν ήταν τόσο ικανή, η Κυβέρνηση ήταν σε διαλυτική κατάσταση, αλλά το εργατικό λαϊκό κίνημα, δεν ήταν οργανωμένο, έπεφτε διαρκώς σε αυταπάτες, τύπου Τσιριμώκου, Αγανακτισμένοι, Αφηνιασμένοι, Κοινωνικές Κουζίνες, Κινήματα της Πατάτας και της Καπότας(λέμε εμείς), και διάφορα άλλα φληναφήματα που έφεραν πανίσχυρη της Οπορτουνιστική Αριστερά(ΣΥΡΙΖΑ), την Ανανεωτική Αριστερά(ΔΗΜΑΡ), σε πρώτη φάση και την Ακροδεξιά που στις πρώτες εκλογές του 2012, είχε συγκεντρώσει το ανήκουστο ποσοστό του 20,47% (ΑΝΕΛ, Χ.Α, ΛΑΟΣ), κι αν δεν είχαν τόσες πολλές αντικρουόμενες μεταξύ τους διαφορές, θα ξεπερνούσαν σε ποσοστά τη ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά, που τότε ήταν πρώτος σε προτίμηση ψήφων συνδιασμός. με ποσοστό 18,85%.
Από εκεί και μετά το σύστημα με τις οδηγίες του ιδρύματος Brookings, που όλως τυχαίως είναι στους ελεγκτές των Μ.Κ.Ο & Ανεξαρτήτων Αρχών, επέλεξε το δίδυμο ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, για την επόμενη φάση, που έλαχε να είναι το 2015.
Πριν προκύψει αυτό, οι παρέα του Όλι Ρεν και της τροΐκας(Διεθνή Σύμπραξη Μονοπωλιακών Ενώσεων, όπως η ΕΕ, το ΔΝΤ, η Κομισιόν κ.ο.κ) που προετοίμαζαν το υπέδαφος, με τον τότε "Νόμο & Τάξη", για να στρώσει το χαλί αμέσως μετά ο ΣΥΡ, να τους μετονομάσει σε "Θεσμούς" και να προετοιμάσει τα διάφορα ερμάρια, τους διάφορους τους ερμητικά κλεισμένους φοριαμούς, και τους αποθηκευτικούς χώρους, για τα "νταούλια" και τους ζουρνάδες(λέμε καταχρηστικά), οριστικά και αμετάκλητα και να ρίξει τον πήχη των απαιτήσεων του κόσμου στο πάτωμα.
Όλα αυτά οδήγησαν τη χώρα, σε ένα έρμαιο που άγονταν και φέρονταν στις ορέξεις της Ε.Ε, αλλά και μιας Αστικής Τάξης που πήρε ρόλο στην νέα της φάση(Πράσινη Ανάπτυξη, Συνδιαχείριση Αιγαίου, Θράκης και Νότιας Κρήτης, καθώς και στο Ελλάδα 2.0), έφερε μια πανίσχυρη Ν.Δ, με τη συμμαχία τριών ξένων σωμάτων στο εσωτερικό της, τους Μητσοτακικούς, τους Ακροδεξιούς και τους μέντορες όλων των παραπάνω, το Σημιτικό ΠΑΣΟΚ, που πιο γρήγορα απ΄ όλους συνειδητοποίησε, ότι το παιχνίδι, είναι η Πράσινη Μετάβαση κι όλα τα παραπάνω.
Για όποιον και όποια έχει καλό μνημονικό, να θυμίσουμε τα πρώτα μέτρα του ΓΑΠ, που ακριβώς στόχευαν, εκεί ακριβώς που στοχεύει η σημερινή Κυβέρνηση. Σήμερα έχουμε:
α) μια Πανίσχυρη Αστική Τάξη(η ότι ξεκαθάρισε από εκεί, με τη σημαία της Πράσινης Μετάβασης), σε αντίθεση με την περίοδο 2009-2015, που γίνονταν ξεκαθάρισμα.
β) ένα Πανίσχυρο Κράτος (Κυβέρνηση, Δικαιοσύνη, Νομοθετική Εξουσία), καθώς και Πανίσχυρη Περιφερειακή, και Δημοτική Διοίκηση, και ποιος είπε, ότι το σχέδιο Horizon(ΕΕ, του 2020), έχει εξαλειφθεί, εφόσον λειτουργεί κατά περίπτωση και μάλιστα με τις ευλογίες τόσο του ΝΑΤΟ, όσο και της ΕΕ. γ) ένα λαϊκό κίνημα που αυτή τη στιγμή και εδώ και δυο δεκαετίες, βρίσκεται υπό διαμόρφωση, αλλα΄οι ηγεσίες των ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΟΤΟΕ κλπ, περί άλλων τυρβάζουν και οδηγούν τον κόσμο:
α) στην απογοήτευση,
β) σε ανώδυνα, άχρωμα, άοσμα, και εν πολλοίς επικίνδυνα μονοπάτια, της ατομικής ευθύνης και της αποθέωσης του ατομικού τύπου «δικαιωματισμούς» του “ξεμπουρδελιάσματος”, και φυσικά νιοστής αξίας, φύσης και σημασίας που λειτουργεί αποπροσανατολιστικά και συντεχνιακά, άρα με όρους Ντούτσε...
Χωρίς δυνατό εργατικό λαϊκό κίνημα, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, αλλά όχι αδύνατα, γιατί μόνο αυτό μπορεί ως υποκειμενικός παράγοντας, και ως δυνατότητα.
Οι Πυρκαγιές στην χώρα, δεν είναι κάτι άλλο λοιπόν από την συνέχεια, της δολοφονίας του Μιχάλη από τους Ναζί Κροάτες, από το Νόμος και Τάξη, από τη Σωστή Πλευρά της Ιστορίας, του Επιτελικού Κράτους από τον Καπιταλισμό που ρετουσάρετε και αναβαθμίζεται πριν σκάσει σαν καρπούζι στο κράσπεδο.
Που από πίσω τους κρύβεται η σύμπραξη των Ανεξάρτητων Αρχών, των Μ.Κ.Ο και της Κυβέρνησης, που έχει οδηγήσει το Εξωτερικό Χρέος κοντά στο 300% του ΑΕΠ. Που στο εσωτερικό έχει αναβαθμίσει - διαβαθμίσει και ιεραρχίσει με σταυροβελονιά τα νέα καθήκοντα και τις νέες υποχρεώσεις των νέων και παλαιότερων τζακιών της Ελληνικής Αστικής Τάξης. Που για να επιβιώσει, ρίχνεται με τα μούτρα, σε αυτό που πήγε να ξεκινήσει ο Δικτάτορας Παπαδόπουλος, την συνδιαχείριση της περιοχής, ανάμεσα στην Ελληνική και την Τουρκική Αστική Τάξη, κάτω από την ηγεμονία των ναζί κρατούντων της τότε ΕΚΑΧ, μετέπειτα ΕΟΚ, της νυν ΕΕ, και του Πενταγώνου!!!

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή