20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αφιερώματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αφιερώματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021

Καπιταλισμός, το αίτιο τη δυστοπίας

 Θα μιλήσουμε για δεύτερη φορά και ελπίζουμε για τελευταία φορά στον ενικό, αλλά και με πολύ σκληρή γλώσσα κι ελπίζουμε να μας συγχωρέσετε γι αυτό. Δεν ξέρω τι βασιλεύει στο κεφάλι κάποιων και το δείχνουν ανερυθρίαστα, αλλά αιτία υπάρχει και έχει ονοματεπώνυμο. 

Είναι ο Καπιταλισμός που σαπίζει, που έχει αποθεώσει τα πιο χαμηλά ένστικτα και φροντίζει να βάζει στο κεφάλι των ανυποψίαστων και με τη δική του συμβολή απαίδευτων, αν όχι παντελώς ημιμαθών, δλδ αγράμματων μικροαστών και λούμπεν στοιχείων, που ζουν στο βασίλειο της πληροφορίας χωρίς συνθετική ικανότητα (και που να τη βρουν αυτή), αφού, οι όπου γης Μπολσουνάρου από το 1991, φροντίζουν μεθοδικά σε ένα πράγμα. "Σκάσε, δούλευε, κατανάλωνε και πάρε μπόλικη σαγήνη, γκλαμουριά και πάσης φύσης ξεπέτα", αποθεώνοντας τον υποκειμενικό βολονταρισμό, που δυο διπολικοί σε κατάσταση ψύχωσης, αλλά με δυο διαφορετικές ιδεολογικά κατευθύνσεις αποθέωσαν, ο Στίρνερ και ο Νίτσε. Η ζημιά είναι μεγάλη, αλλά η δουλειά που έκανε για 74 χρόνια η Σοβιετική Ένωση, είναι επίσης μεγάλη κι ευτυχώς είχαμε μια εξισορρόπηση. Είναι γεγονός, πως αν δεν υπήρχε η τελευταία που αποθέωσε την κοινωνική ενσυναίσθηση, θα ήμασταν τώρα μια ζούγκλα στην κυριολεξία, θα έτρωγε ο ένας τις σάρκες του άλλου. 

Η Επίθεση της Δικτατορίας των μονοπωλίων είναι εδώ, με την κήρυξη ενός πολέμου στο κεντρικό νευρικό σύστημα της κάθε και εκάστοτε κοινωνίας και τα αποτελέσματα γνωστά, η νοερή επιστροφή σε προγενέστερα του καπιταλισμού εκμεταλλευτικά συστήματα, ακόμα και στον προμονοπωλιακό Καπιταλισμό, με ασύνδετες και κατακλυσμιαίες πληροφορίες και τρολιές που σε οδηγούν νομοτελειακά στο βασίλειο της βλακείας και τελικά στην δικτατορία, αν όχι στο φασισμό της μικροαστικής καλοπέρασης. Ορισμένοι θεωρητικοί, που ερμηνεύουν τα πράγματα επιδερμικά, αποδεχόμενοι την ζώσα κτηνωδία, στην πραγματικότητα χρησιμοποιούν την δυνατότητα που έχουν να αναλύουν τα πράγματα από εντελώς λαθεμένη αφετηρία, για να καταλήξουν σε εντελώς εκτός πραγματικότητας συμπεράσματα και η εποχή της πληροφορίας τελειώνει, η δικτατορία της σαγήνης τελειώνει και μαζί της τελειώνει το 70-75% των μικροαστών παγκοσμίως και για τους τελευταίους δεν υπάρχουν πλέον συμμαχίες απ΄τα λεγόμενα "πάνω", μόνο χτυπήματα στην πλάτη από διάφορες κατευθύνσεις, γιατί ομαδικώς ο Καπιταλισμός οδεύει στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας και από εκεί στην Κυβερνητική και στο Διάστημα. Από την εποχή της πληροφορίας που τη ζήσαμε από το 1991 μέχρι σήμερα, ο Καπιταλισμός έβαλε την προβιά του δωρητή, του καλού του χαμογελαστού πωλητή, για να μην πούμε δωρητή ενδορφινών χαράς κι ασυδοσίας της δικτατορίας της βούλησης και τώρα την πετάει από πάνω του ακονίζοντας τα δόντια του και μαζί με αυτά τα νύχια του και τα μαχαίρια του και ξανά προς την δόξα τραβά. Στη Γαλλία του σε λανθάνουσα μορφή νεοναζί Μακρόν, αντίπαλος θα είναι κάποιος άλλος νεοναζί, η κάποιος γιαλαντζί αριστερός, όπως ο Μελανσόν και το αποτέλεσμα, φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο. Στη Γερμανία , επιστρέφουν κατά τα φαινόμενα οι ακόμα χειρότεροι από τους Χριστιανοδημοκράτες και οι ακόμα πιο ακροδεξιοί από τους ακροδεξιούς Πράσινοι και οι νεοναζί Ελεύθεροι Δημοκράτες, ενώ και δικαιολογημένα η Πολωνία με λάθος φυσικά πολιτική γραμμή ζητάει το αυτονόητο, να έχει την πολιτική της αυτονομία. Δεν θα εμπλακούμε παραπέρα με το τι γίνεται στα ρετιρέ και με την Ελιτ(που λένε και οι καλλωπιστές του καπιταλισμού που τον εξωραΐζουν σταθερά και μόνιμα με εύγλωττα επίθετα, όπως το τελευταίο). Δεν είναι οι Ελιτ, αλλά ο Καπιταλισμός που ορθά λέει και ο Μπογιόπουλος. 

Όλα τα παραπάνω ήταν μια μακροσκελής εισαγωγή γιατί αυτό που θα ακολουθήσει είναι το 1/8 της παραπάνω. Το 2021 με την τελευταία δολοφονία της 13ης γυναίκας(έχουμε χάσει και τον αριθμό), με τις επιθέσεις στην Κοκκινιά από τα ναζιστόμουτρα σε συνανθρώπους μας από το Πακιστάν(αυτό είναι συνάνθρωποι μας και μάλιστα μέρος της εργατικής τάξης της χώρας), με την επιθετικότητα του αστυνομικού κράτους και τις βία που εξασκεί, συγκλίνουν με την εισαγωγή. Καπιταλισμός ειδικά στην ανώτατη και τελευταία βαθμίδα του, ίσον κοινωνικός αναλφαβητισμός, ίσον κτηνωδία, ίσον κοινωνικός και ατομικός αυτοματισμός, ίσον κοινωνικός και ατομικός διπολισμός σε κατάσταση πλέον ψύχωσης και δυστυχώς όχι νεύρωσης, δηλαδή είναι κοινωνικός φασισμός στην τελική και που δεν θα χρειαστεί πολιτική έκφραση γιατί ήδη, μέρος της κοινωνίας τον υιοθετεί άκριτα και αβασάνιστα. Σε αυτή τη φάση που είναι μεταβατική, οι οραματιστές του σκοτεινού προχτές, έρχονται με ρετουσαρισμένες συνθηματολογίες του χτες, που δια της επαγωγικής μεθοδολογίας την οποία τοποθετούν και διαμορφώνουν όπως θέλουν τους βολεύει και μπορούν, βρίσκουν , πριν τον επερχόμενο και γι αυτός επιθανάτιο ρόγχο(το 70-75% που προείπαμε), να δείχνουν με το δάχτυλο τον υποτιθέμενο εχθρό. 

Ο γείτονας που είναι εργάτης και ζητάει πολλά, αλλά ο δικός μας που δεν είναι στο σωματείο του, αλλά του πουλούν φυλετική και εθνικιστική υπερηφάνεια ζητάει λιγότερα από τον Πακιστανό, η μονογονεϊκή οικογένεια που συνήθως είναι μητέρα που δεν τα βγάζει πέρα, η γυναίκα που έχει λιώσει απ΄το ξύλο που τρώει από τον βλαμμένο που έχει δίπλα της και προσπαθεί να χειραφετηθεί από το εξελισσόμενο τέρας που την εγκλωβίζει, στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας ξεβράζονται γιατί δε χωρούν. Ζούμε στην εποχή που αυτά που ζούμε καθημερινά τα τελευταία δύο χρόνια, δεν θα σταματήσουν και θα οξυνθούν, γαλουχήθηκαν από το 1991 όπου αποθεώθηκε ο ατομικισμός, ο βολονταρισμός, ο αμοραλισμός και τώρα ο Καπιταλισμός ξεβράζει πτώματα και να είστε σίγουρες και σίγουροι, πως αν υπήρχε Σοβιετική Ένωση, όλα αυτά δεν θα υπήρχαν, γιατί η δομή της κοινωνίας δεν στηρίζονταν στην ιδιοκτησία μισθωτής εργασίας, συζύγου, παιδιών. Είχε αποθεωθεί η Τέχνη, ο πολιτισμός, η ενσυναίσθηση, η ανθρωπιά και δεν είναι τυχαίο, ότι τα καλύτερα και τα σπουδαιότερα δημιουργήματα από την δεκαετία του 1920-1990, στον παραπάνω χώρο, είχαν σημείο αναφοράς τη συγκεκριμένη χώρα και τον σοσιαλιστικό ρεαλισμό, ταυτόχρονα με την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής και τη νίκη επί του φασισμού-ναζισμού. 

Ότι έγκλημα βλέπουμε αυτό το διάστημα και θα συνεχίσουμε να βλέπουμε έχει αυτόν τον παρονομαστή, οτιδήποτε άλλο είναι παρωπίδες και μάσκες ύπνου στα μάτια για να διαιωνίζει αυτό το σύστημα την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Οι κοινωνικές σχέσεις είναι αποτέλεσμα κατά βάση των σχέσεων παραγωγής, που και άρρωστες είναι και μετακυλίονται στις κοινωνικές σχέσεις με όρους ιδιοκτησίας κι όσο σκληραίνει το πράγμα στα πλαίσια του ΚΜΚ, της δικτατορίας της Πράσινης Οικονομίας κλπ, τόσο το πράγμα θα χοντραίνει.... Αυτά για την ώρα....

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2021

Η απελευθέρωση της Αθήνας

Η απελευθέρωση της Αθήνας πραγματοποιήθηκε σαν σήμερα το 1944, φυσικά η μέρα αυτή δε γιορτάζεται διότι οι απόγονοι των συνεργατών των ναζί, μετά των Βρετανών και ακόμα πιο μετά των Αμερικανών και σήμερα των Γαλλογερμανών της ναζιστικής ΕΕ, τι να δείξουν, την πλήρη ανυπαρξία τους, η τη συμμετοχή τους στη δολοφονία της χώρας;;; 

Τι να πούμε για τους απογόνους των Χιττών, των ταγματασφαλιτών, των μαυραγοριτών, των κουκουλοφόρων που έστελναν στο εκτελεστικό πατριώτες και τους μετέπειτα ΜΑΥδες, δηλαδή των ποινικών εκδοροσφαγέων, που φυσικά βγήκαν μαζικά από τις φυλακές, με όρο να καθαρίσουν τη χώρα από τα "μιάσματα" τους Κομμουνιστές, που απελευθέρωσαν τη χώρα από τους κατακτητές προϊσταμένους τους και θα τους δίνονταν χάρη, ενώ μετά θα επάνδρωναν σύσσωμο τον κρατικό μηχανισμό, δηλαδή το κράτος και το παρακράτος, το στρατό και τα σώματα Ασφαλείας, πριν το Δεύτερο Αντάρτικο; 

Όχι δεν ξεχνάμε τους παππούδες αρκετών σημερινών κυβερνητικών, ούτε κάποιων καταδικασμένων που στον Πειραιά και στην Κοκκινιά είχαν κάνει "καλή δουλειά" εναντίον πατριωτών που επάνδρωναν την αντίσταση μέσω του εφεδρικού ΕΛΑΣ και όχι μόνο.... Τα υπόλοιπα τα ξέρουμε και όσοι νομίζουν, ότι ο ναζί Ηλίας θα παίξει κανένα σοβαρό ρόλο, πέρα από μαντρόσκυλο του συστήματος, πλανώνται πλάνην οικτρά, γιατί η "σοβαροί νεοναζί", είναι σε κρίσιμους κυβερνητικούς θώκους.

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

5/3/1953 Η ημέρα που ένας ήρωας έφυγε...



Φυσιογνωμιστές της πληθυντικής αριστεράς αυτός ο ηγέτης μοιάζει για αιμοσταγής δικτάτορας
;;;

Παρά τη γενικευμένη δυτική προσπάθεια σπίλωσης του μεγάλου αυτού ηγέτη, με τις γνωστές ψευτιές περί "κόκκινου δικτάτορα", "μαζικών εκτελέσεων" κλπ, όλα αυτά εξαφανίζονται στο θαυμασμό που ακόμα και σήμερα εκατομμύρια πρώην σοβιετικοί πολίτες τρέφουν.
Επειδή οι λαοί είναι σοφοί, γνωρίζουν να διακρίνουν τους ηγέτες και τους δικτάτορες.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΕΣΣΔ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΗΡΩΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ...

Μπορεί στο παρακάτω βίντεο να λέγονται διάφορες ανοησίες, όμως δεν είναι τυχαίο ότι ο Στάλιν είναι ακόμα και σήμερα για το Ρώσικο Λαό ένας μεγάλος ηγέτης.
Όσο και να μην αρέσει σε κάποιους αυτό, είναι μια αναμφισβήτητη πραγματικότητα.
Αν ήταν ο αιμοσταγής δικτάτορας που το σύστημα έτσι διαδίδει
θα το θυμόνταν ως ηγέτη κανείς;



Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

23/2/1918 Τότε που γεννήθηκε ο κόκκινος στρατός



Ο Κόκκινος Στρατός των Εργατών και Αγροτών "Рабоче-Крестьянская Красная Армия", γνωστότερος ως Красная Армия: Κόκκινος Στρατός, ήταν ο στρατός της Σοβιετικής Ένωσης. Ιδρύθηκε στις 23 Φεβρουαρίου 1918.
Το Γενάρη του 1918 οργανώθηκε και στάλθηκε στο μέτωπο η πρώτη μονάδα, αποτελούμενη από 1.000 κοκκινοφρουρίτες. Ο Γενάρης του 1918 ήταν μήνας αρχής συγκρότησης του Κόκκινου Στρατού και ο Φλεβάρης μήνας πολεμικής βάπτισης πυρός του Εργατοαγροτικού Κόκκινου Στρατού.
Μετά από σκλήρες μάχες και την αποτροπή αντεπανάστασης στις 23 Φεβρουαρίου 1918 και τυπικά ιδρύθηκε ο Κόκκινος Στρατός.
Οταν η κυβέρνηση της Γερμανίας παραβίασε τους όρους ανακωχής, επιτέθηκε με τις στρατιωτικές της δυνάμεις και κατέλαβε μέρος της Ουκρανίας, τη Λετονία, την Εσθονία, το Μινσκ, το Πσκοφ και άλλα μέρη. Σε συνεργασία με αξιωματικούς λευκοφρουρούς, ο γερμανικός στρατός απειλούσε το κέντρο της επανάστασης, την Πετρούπολη. Στις κρίσιμες αυτές ώρες, στις 21 Φλεβάρη, ο Λένιν υπέγραψε το Διάταγμα - Εκκληση προς τους εργαζόμενους: «Η ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ», στην οποία αναφέρονταν ανάμεσα στ' άλλα: «Η σοσιαλιστική δημοκρατία των Σοβιέτ βρίσκεται σε πολύ μεγάλο κίνδυνο... Ολες οι δυνάμεις και τα μέσα της χώρας διατίθενται ολοκληρωτικά για την επαναστατική άμυνα... Οι εργάτες και οι αγρότες στην Πετρούπολη, στο Κίεβο και σ' όλες τις πόλεις, τις κωμοπόλεις, τα κεφαλοχώρια και τα χωριά που βρίσκονται στη γραμμή του νέου μετώπου πρέπει να επιστρατεύσουν τάγματα εργασίας» (Λένιν, «Άπαντα», Τόμος 35, σελίδες 357-358).

Ο κόκκινος στρατός έχει γράψει χιλιάδες ένδοξες σελίδες, ήταν αυτός που απελευθέρωσε την Ευρώπη απ' το 3ο Ράιχ και τους ναζί και αυτός που αποτέλεσε τον φόβο και τρόμο στους απανταχού ιμπεριαλιστές.
Ο κόκκινος στρατός ήταν ουσιαστικά ο πρώτος Λαϊκός Στρατός στον κόσμο και φυσικά ακόμα και σήμερα οι ένδοξες μάχες που έδωσε στα απανταχού μέτωπα, είναι μάχες πρωτόγνωρης και πρωτοφανέρωτης θυσίας για το σοσιαλισμό και τα δίκαια της εργατικής τάξης.


Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

Ταξίδεψε για το αρχιπέλαγος των δικών του ψεμάτων.

Ο Aleksandr Isayevich Solzhenitsyn, έφυγε απ' τη ζωή σε ηλικία 90 ετών στις 3 Αυγούστου του 2008, μετά από άνιση μάχη με τη κλονισμένη υγεία του.
Ειλικρινά για μας ο όποιος θάνατος ενός ανθρώπου, ακόμα και αυτού που πολέμησε όσο τίποτα άλλο τον υπαρκτό σοσιαλισμό με τόνους από ψέματα σε σημείο να χρησιμοποιηθεί απ' τη καπιταλιστική δύση είναι ένα λυπηρό γεγονός.
Ο Aleksandr Isayevich Solzhenitsyn, υπήρξε σφοδρός πολέμιος του σοσιαλισμού που γνωρίσαμε. Ήταν ο συγγραφέας του βιβλίου το "Αρχιπέλαγος των Γκούλαγκ" ένα βιβλίο που μιλούσε για υποτιθέμενα σοβιετικά στρατόπεδα καταναγκαστικής εργασίας που του έδωσαν το Νόμπελ Λογοτεχνίας.
Παρ' ότι χρησιμοποιήθηκε, χρηματοδοτήθηκε απ' τη Καπιταλιστική Δύση, απ' το 1993 και μετά που είδε ότι τα "παραμυθάκια" του έφεραν σε δεινή θέση το Ρώσικο Λαό, "οι συγνώμες του", δε χωρούσαν πια στα καπιταλιστικά ΜΜΕ. Είναι χαρακτηριστικό ότι γνωστό γερμανικό περιοδικό που είχε φιλοξενήσει την απολογητική συνέντευξη του με τις συγνώμες του, αποσύρθηκε απ' τη κυκλοφορία και επανακυκλοφόρησε χωρίς αυτή τη συνέντευξη του αμέσως μετά.
Η ευρηματική αυτή προσωπικότητα κατά περιόδους έδινε συνεντεύξεις στη Ρώσικη τηλεόραση, λέγοντας ότι συνεργάστηκε με τη Δύση για να επαναφέρει την ορθόδοξη τάξη και δόξα της προεπαναστατικής Αγίας Ρωσίας μέσα στα πλαίσια μιας νέας Ρωσίας, μακριά απ' τον "κομμουνιστικό αθεϊσμό" όπως αποκαλούσε το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε. Μεταξύ άλλων αυτά που δήλωνε μετά το 1993 ήταν ότι τα "γκούλαγκ", ήταν Τσαρικό δημιούργημα και η λειτουργία τους ως στρατόπεδα εργασίας αποτυπώνονταν ως λειτουργία τους στην ΕΣΣΔ.
Όμως κατά τον ίδιο μετά το 1993 αυτό ήταν ένας συσχετισμός που καμία σχέση δεν είχε με το σωφρονιστικό σύστημα της πρώην ΕΣΣΔ, γνωρίζοντας ότι αυτά που στη δεκ του 1970 έγραψε πως θα χρησιμοποιούνται απ ' τη Δύση εσαεί
Αυτό που έχουμε να πούμε πως η λογική που λέει "ό εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου" που χρησιμοποίησε και γενικώς χρησιμοποιείται είναι εχθρική ως προς τη πραγματικότητα και σε πολλές περιπτώσεις γίνεται μπούμερανγκ Όσο για τις συγνώμες που συνεχώς ζήταγε στο Ρώσικο λαό είναι κενές περιεχομένου, όταν δεν γενικεύονται με τη μη κυκλοφορία ενός άλλο βιβλίου που να καταδείχνει τις μέθοδες των ψεμάτων απ' το "αρχιπέλαγος των Γκούλαγκ".

Γιάννης Κ.

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Ξύπνα "Χ" Να δείς τα εγγόνια σου....


Ξύπνα "Χ" Να δείς τα εγγόνια σου....
Αποκαλυπτήρια χτες στη Βουλή, για τον αντικομμουνιστικό, εθνικιστικό και φασιστικό χαρακτήρα του ΛΑ.Ο.Σ! Ο πρόεδρος και οι βουλευτές του - φέρνοντας μνήμες άλλων εποχών - αντέδρασαν σε διάταξη του νομοσχεδίου για την εισοδηματική πολιτική, που επεκτείνει συνταξιοδοτικά ευεργετήματα αναπήρων πολέμου, και στους μαχητές του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας, υποστηρίζοντας ότι ...«γύρισαν τα όπλα εναντίον της πατρίδος»!
Η τοποθέτηση αυτή προκάλεσε την έντονη αντίδραση της βουλευτή του ΚΚΕ Σοφίας Καλαντίδου, η οποία κατήγγειλε το αντικομμουνιστικό παραλήρημα και ταυτόχρονα θύμισε ότι ο ΔΣΕ και ο ΕΛΑΣ ήταν η ραχοκοκαλιά της Εθνικής Αντίστασης του ελληνικού λαού, όταν άλλοι - προφανώς και οι ομοϊδεάτες των βουλευτών του ΛΑ.Ο.Σ. - συνεργάζονταν με τους κατακτητές!

Οι περισσότερες Οργανώσεις που αναφέρονται παρακάτω, από συνεργάτες των Γερμανών μετατράπηκαν σε συνεργάτες των Άγγλων και μετά των Αμερικανών,σφαγιάζοντας χιλιάδες αγωνιστές του Λαού μας.
Ήταν αυτοί που το μετεμφυλιακό Κράτος τους έδωσε προνόμια κ.Γεωργιάδη, και αν εσύ και οι "ΒΟΥΚΕΦΑΛΕΣ" της παραϊστορίας σας ασχολείστε με τον αντικομουνισμό και την "6η" που λέει και ο Λιακό, εμείς σας ευχόμαστε να είστε καλά που μας βάζετε να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους...
Καλή χώνεψη....

ΟΜΑΔΕΣ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ

ΤΑΓΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ι Σύνταγμα - Αθήνα [Ι, ΙΙ, ΙΙΙ Τάγματα]
ΙΙ Σύνταγμα - Τρίπολη [Ι, ΙΙ, ΙΙΙ Τάγματα]
ΙΙΙ Σύνταγμα - Ιωάννινα [Ι, ΙΙ, ΙΙΙ Τάγματα]

ΤΑΓΜΑΤΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ
Ι Κατερίνη
ΙΙ Βέροια
ΙΙΙ Κοζάνη
ΙV Γιαννιτσά
V Κοζάνη
VI Κοζάνη
VII Κιλκίς
VIII Λαχανάς
ΙΧ Κρύα Βρύση
Τάγμα Χωροφυλακής «Καρδίτσα»
Τάγμα «Λάρισα»
Τάγμα «Λαμία»
Τάγμα «Άμφισσα»
Τάγμα Αστυνομίας «Θεσσαλονίκη»
Ι Τάγμα Αστυνομίας Αθήνα
ΙΙ Τάγμα Αστυνομίας Βόλος
ΙΙΙ Τάγμα Αστυνομίας Ιωάννινα
Τάγμα Χωροφυλακής «Εύβοια Ι»
Τάγμα Χωροφυλακής «Εύβοια ΙΙ»
Τάγμα Εθελοντών «Λεωνίδας»
ΟΜΑΔΑ ΑΝΤΩΝ ΤΣΑΟΥΣ (Του Αντώνη Φωστερίδη), που συνεργαζόταν ανοικτά με τους Βούλγαρους κατακτητές της Θράκης. Σε ένα ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΓΛΥΞΜΠΟΥΡΓΚ του 1950 με θέμα «Περί Αναγνωρίσεως Εθνικών Ανταρτικών Ομάδων και Εθνικών Οργανώσεων Εσωτερικής Αντιστάσεως, ως και των Αρχηγών και Διοικουσών Επιτροπών αυτών», διαβάζουμε περί της αναγνωρίσεως «Της Οργανώσεως ΕΣΕΑ ... [του] ΦΩΣΤΕΡΙΔΗΝ ΑΝΤΩΝΙΟΝ.»... ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ!
ΟΜΑΔΑ ΠΟΥΛΟΣ (Poulos Verband - Εθνικός Ελληνικός Στρατός)
ΟΜΑΔΑ ΕΑΣΑΔ (του Τάκη Μακεδόνα)
(Εθνικός Αγροτικός Σύνδεσμος Αντικομμουνιστικής Δράσεως) - Θεσσαλία
ΟΜΑΔΑ SCHUBERT (οι 'Σουμπερτανοί') - Κρήτη
V ΡΩΜΑΪΚΗ ΛΕΓΕΩΝΑ (Διαμάντη / Ματούση)
'Πριγκιπάτο της Πίνδου'!
ΠΑΟ - ΕΕΣ - ΕΣΟ - ΥΒΕ
(Πανελλήνιος Απελευθερωτική Οργάνωσις)
(Εθνικός Ελληνικός Στρατός)
(Εθνικοσοσιαλιστική Οργάνωσις)
(Υπερασπισταί Βορείου Ελλάδος)
ΠΟΚ (Πατριωτική Οργάνωσις Κεφαλληνίας)
ΟΠΝΕ (Οργάνωσις Πρωτοπόρων Νέας Ευρώπης)
ΕΦΕ (Εθνικοσοσιαλιστική Φρουρά Ελλάδος)
ΠΑΤ (Πατριωτική Αντικομμουνιστική Ταξιαρχία)
ΟΕΔΕ (Οργάνωσις Εθνικών Δυνάμεων Ελλάδος)
ΟΡΓΑΝΩΣΙΣ Χ (Συνεργάτες της ΕΣΠΟ και υπέυθυνη για το δράμα της Κύπρου.Να 'ναι καλά ο Γρίβας)
ΟΜΑΣ 3000
ΕΦΧ (Ένωσις Φίλων Χίτλερ)
ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΡΚΟΦΩΝΩΝ
(Κίτσα Μπατζάκ, Μιχάλ Αγά, Αντών Τσαούς)
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
Εθνική Ένωσις Ελλάδος (ΕΕΕ)
Εθνικοσοσιαλιστικό Κόμμα Ελλάδας (ΕΚΕ)
Εθνική Σοσιαλιστική Πατριωτική Οργάνωσις (ΕΣΠΟ)
Οργάνωσις Εθνικών Δυνάμεων Ελλάδος (ΟΕΔΕ)

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή