ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΕΡΑ ΑΠ' ΤΟ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΝΑΙ ΡΕ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΤΑ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ;
ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.
ΔΕΙΞΑΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΟΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ "ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ" ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΘΕΙ ΤΟ ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ.
Ο ΛΑΟΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΝ& ΝΑ ΚΑΘΙΣΟΥΝ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΤΟΥΣ" ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΑΡΗ ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ.
Η ΧΤΕΣΙΝΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΗΤΑΝ "ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ" ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ.
Η ΑΥΡΙΑΝΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ.
ΑΣ ΜΗ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΡΧΗ...
ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ, ΕΞΟΠΛΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΝΕΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ 1996, ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΧΟΡΕΥΑΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΑΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ 1998 ΕΝΑ ΣΕΡΒΑΚΙ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΥΛΟΥΜΙ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΕΝΑ ΚΥΠΡΙΟ ΦΟΙΤΗΤΗ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΖΑΡΝΤΙΝΙΕΡΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΑΘΩΩΘΗΚΑΝ ΞΑΝΑ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ ΣΕ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΥΚΑΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΚΑΙ ΜΑΧΑΙΡΩΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΔΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΧΑΙΡΩΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΔΗΛΩΝΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΝΑΖΙ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΠΕΡΥΣΙ ΕΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΑΡΑΤΣΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ΑΠ’ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΦΟΥΣΚΩΝΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΩΝ ΕΛΚΥΣΤΗΡΩΝ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΟΥΔΗΜΟΥ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΤΡΑΒΟΥΝ «ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥΣ» ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΣΤΟ Α.Τ. ΤΗΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ, ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΚΑΛΤΕΖΑ, ΤΟΥ ΚΟΥΜΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΕΧΘΡΟ ΤΟΝ ΛΑΟ
ΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ....
20 Years of webSERVICES in Chania Crete
istosch 20 Χρόνια - Slider
🎉 20 Χρόνια istosch data & web center
Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
×
!doctype>
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΝΔ και light. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΝΔ και light. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008
Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008
0%+0%=14%
Άραγε ποιος θα ξεχάσει το αμίμητο 0%+0%=14%, που είχε "αποδείξει" ο αλήστου μνήμης πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης την Άνοιξη του 1992, για την αύξηση μισθών και συντάξεων.
Θα μας πείτε ξεχνιέται αυτό; Όχι φυσικά και γίνεται ιδιαίτερα επίκαιρο με τις δηλώσεις που έκανε την περασμένη εβδομάδα για τους εργαζόμενους("οι καλύτεροι του φίλοι").
Ο πρώην πρωθυπουργός επεσήμανε ότι στη δύσκολη οικονομική συγκυρία, τα λεγόμενα κεκτημένα δικαιώματα των εργαζομένων δεν σημαίνει ότι είναι ιερά και απαραβίαστα. Μάλιστα, σημείωσε χαρακτηριστικά πως όταν δεν υπάρχουν χρήματα οι πάντες πρέπει να προετοιμαστούν. Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε και σε παλαιότερες στάσεις κομμάτων αναφορικά με νόμους, λέγοντας πως «κανείς δεν μπορεί να βγαίνει και να λέει ότι εμένα αυτός ο νόμος δεν μου αρέσει», χαρακτηρίζοντας μία τέτοια στάση ως φασισμό.
Τώρα τι α πει κανείς για τον άνθρωπο που έκανε μαθηματικό αξίωμα το 0+0=14%, τον άνθρωπο που είπε στις δυνάμεις καταστολής "εσείς είστε το κράτος"(με ότι συνεπάγεται απ' αυτό), για τον άνθρωπο που κατηγόρησε το ΑΚΕΛ(λες και του έπεφτε λόγος) για την απόφαση του να πει όχι στο σχέδιο ΑΝΑΝ, για τον άνθρωπο που μαζί με το Γ.Μαρίνο καθιέρωσαν τη λογική ότι για όλα τα κακά στη χώρα φταίνε οι εργαζόμενοι, για τον άνθρωπο που κατάργησε την ΑΤΑ που δεν ήταν δα κάτι το τρομερό, ωστόσο οι προθέσεις του έδειχναν την αντιλαϊκή του κατεύθυνση και τελικά πως είναι ο πιο πιστός υπηρέτης του μεγάλου κεφαλαίου στη χώρα, κάνοντας υποδείξεις και τραβώντας το αυτί σε όσους πάνε κόντρα στις επιλογές του ΣΕΒ, της ΕΕ και των ΗΠΑ στη περιοχή...
Ποιος μιλάει για φασισμό λοιπόν, αυτός που έκανε κανόνα τη επιβολή της αντιλαϊκής πολιτικής γιατί έτσι το θέλει ο ΣΕΒ έτσι θα γίνει; Δηλαδή το real politics δεν είναι φασισμός; Μήπως είναι κάτι άλλο; Αλλά όπως λέει και ο λαός "Ανάθρεψε τον ποντικό να φάει το μαλλί σου.", η το άλλο "Άλλος χάσκει κι άλλος μεταλαβαίνει".
Άντε και του χρόνου.
Radio Collectiva
Θα μας πείτε ξεχνιέται αυτό; Όχι φυσικά και γίνεται ιδιαίτερα επίκαιρο με τις δηλώσεις που έκανε την περασμένη εβδομάδα για τους εργαζόμενους("οι καλύτεροι του φίλοι").
Ο πρώην πρωθυπουργός επεσήμανε ότι στη δύσκολη οικονομική συγκυρία, τα λεγόμενα κεκτημένα δικαιώματα των εργαζομένων δεν σημαίνει ότι είναι ιερά και απαραβίαστα. Μάλιστα, σημείωσε χαρακτηριστικά πως όταν δεν υπάρχουν χρήματα οι πάντες πρέπει να προετοιμαστούν. Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε και σε παλαιότερες στάσεις κομμάτων αναφορικά με νόμους, λέγοντας πως «κανείς δεν μπορεί να βγαίνει και να λέει ότι εμένα αυτός ο νόμος δεν μου αρέσει», χαρακτηρίζοντας μία τέτοια στάση ως φασισμό.
Τώρα τι α πει κανείς για τον άνθρωπο που έκανε μαθηματικό αξίωμα το 0+0=14%, τον άνθρωπο που είπε στις δυνάμεις καταστολής "εσείς είστε το κράτος"(με ότι συνεπάγεται απ' αυτό), για τον άνθρωπο που κατηγόρησε το ΑΚΕΛ(λες και του έπεφτε λόγος) για την απόφαση του να πει όχι στο σχέδιο ΑΝΑΝ, για τον άνθρωπο που μαζί με το Γ.Μαρίνο καθιέρωσαν τη λογική ότι για όλα τα κακά στη χώρα φταίνε οι εργαζόμενοι, για τον άνθρωπο που κατάργησε την ΑΤΑ που δεν ήταν δα κάτι το τρομερό, ωστόσο οι προθέσεις του έδειχναν την αντιλαϊκή του κατεύθυνση και τελικά πως είναι ο πιο πιστός υπηρέτης του μεγάλου κεφαλαίου στη χώρα, κάνοντας υποδείξεις και τραβώντας το αυτί σε όσους πάνε κόντρα στις επιλογές του ΣΕΒ, της ΕΕ και των ΗΠΑ στη περιοχή...
Ποιος μιλάει για φασισμό λοιπόν, αυτός που έκανε κανόνα τη επιβολή της αντιλαϊκής πολιτικής γιατί έτσι το θέλει ο ΣΕΒ έτσι θα γίνει; Δηλαδή το real politics δεν είναι φασισμός; Μήπως είναι κάτι άλλο; Αλλά όπως λέει και ο λαός "Ανάθρεψε τον ποντικό να φάει το μαλλί σου.", η το άλλο "Άλλος χάσκει κι άλλος μεταλαβαίνει".
Άντε και του χρόνου.
Radio Collectiva
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
istosch 20th Anniversary
20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI
🏠 Smart Home
💻 IT Courses
📣 Marketing
🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr
Μία εβδομάδα δημοφιλείς αναγνώσεις
- Επιστημονικός Κομμουνισμός vs Αντιεπιστημονικός Αντικομμουνισμός (2ο Μέρος "Αυθόρμητο και συνειδητό")
- Αντίο "αγαπημένη" ΕΕ...
- Σίγουρος Φρουρός
- Το λούμπεν της παρακμής, το λαϊκό της εργατικής τάξης και μετά-λαϊκό(ethnic) της γκλαμουριάς
- Σαν σήμερα 5/3/1953 έφυγε απ' τη ζωή ο Μεγάλος ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ
- 3ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ "Σπάμε τα σύνορα που μας διατρέχουν, η διαγράφουμε την εκμετάλλευση των αλλοδαπών με κοσμοπολίτικα φολκλορικά φεστιβάλ";
- Τέλος καλό.....
- ΤΑ ΝΕΑ SPOTS ΕΙΝΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ....
- Κουλουβάχατα
- Μετανάστες."Σύγχρονοι σκλάβοι ζουν και δουλεύουν σε καταγώγια"



