20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κυβέρνηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κυβέρνηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021

Η Ελλάδα V.2 των Αναδιαρθρώσεων

Οι εκτιμήσεις για την Ελληνική Οικονομία ακόμα και από τους προτεστάντες οικονομολόγους, δεν είναι και η πιο αισιόδοξη μέχρι το τέλος του 2022, εξάλλου από το 2023 ο ESM και η Κομισιόν θα κλείσουν τη στρόφιγγα, με αποτέλεσμα τα "καλά πάμε" που ακούμε με τυμπανοκρουσίες, φαμφάρες από το τέλος του 2019 με αποκορύφωση το πρώτο κύμα της Πανδημίας(που κι αυτό χάλια πήγε, αλλά δεν που δεν είναι της παρούσης), να πάνε καλιά τους....

Από τις 1/1/2023 θα αρχίσει να πληρώνεται ο λογαριασμός που η ΕΕ μας έστειλε από την αρχή της πανδημίας, λόγω του ότι η Κίνα αγόραζε ομόλογα της και το επιτόκιο θα πρέπει να πληρωθεί ο λογαριασμός από ολόκληρη την ΕΕ και μάλιστα αδρά, όπερ και εγένετο  δημοσιονομικός κλοιός που θα είναι και η αρχή του τέλους της ΕΕ. 

Η Άγγελα δεν παραιτήθηκε τυχαία και δεν θα παραδώσει την σκυτάλη κατά τα φαινόμενα την ΟΔΓ στο δίπολο του SPD και των Οικοναζί-Πράσινων και φυσικά να φορτώσει το πρόβλημα, στην ήδη προβληματική Γκορμπατσοφική Σοσιαλδημοκρατία, τα υπόλοιπα φανταστείτε τα!!!

Να θυμίσουμε ότι η σοσιαλδημοκρατία του σήμερα έχει υιοθετήσει το κοινωνικό και οικονομικό δόγμα:

α)ΣΔΙΤ

β)ΜΚΟ

γ)ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.

δ)Αυτοδιαχείριση με τις λεγόμενες cooperatives (η αυτοδιαχείριση είναι καραμπινάτος συλλογικός καπιταλισμός, δεν έχει καμία σχέση με τον σοσιαλισμό και τα μοντέλα του, μιας και διαμοιράζονται τα κέρδη)

ε)Κρυπτονομίσματα(που η Ευρώπη είναι ακόμα πίσω και πρόκειται για νέο φρούτο)

στ)Κρατικοποιήσεις από τις περιφέρειες και όχι από το κεντρικό κράτος(δλδ πάλι ιδιωτικοποιήσεις)

ζ)Μηχανοργάνωση του Κρατικού μηχανικού

Όλο το παραπάνω μοντέλο, το εφαρμόζουν και οι Φιλελεύθεροι και οι λεγόμενοι συντηρητικοί(κεντροδεξιοί), με μία μόνη διαφορά, οι δυο τελευταίοι ανοιχτά υπερασπίζονται τον ΚΜΚ που οι σοσιαλδημοκράτες ανεξαρτήτως επιλογής, θα κάνουν το ίδιο ντροπαλά.

Για να μη μακρηγορούμε και βγαίνουμε εκτός θέματος(στην ουσία το ίδιο θέμα είναι), ας δούμε τι συμβαίνει στη χώρα, αρχικά από το χώρο της λεγόμενης υγείας.

Ο νέος Υπουργός της, ο νεοναζί συνήγορος των ιδιωτικών Νοσοκομείων της χώρας, θα οδηγήσει τα τελευταία στην παρακμή τους με αποτέλεσμα να κλείσουν, να οδηγηθούν στη λεγόμενη Μπεργκαμοποίηση τους, μέσω περιφερειοποιήσεων και την αρπαγή των φιλέτων από επενδυτές που θα κλείνουν τις ήδη λιγοστές ΜΕΘ και του προθαλάμου τους.

Τα δάνεια που πήρε η κυβέρνηση το 2020 για τη διαχείριση της πανδημίας, οδηγήθηκαν σε γνωστά θυσαυροφυλάκια και ενθυλακώθηκαν από μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους της χώρας.

Η πολιτική μονόπλευρης λιτότητας, με τις νομοτελειακές αυξήσεις του τιμάριθμου και η επέλαση του ναζιστικού δόγματος και έμπνευσης πράσινης οικονομίας, δε θα αφήσει τίποτα όρθιο στο φυσικό περιβάλλον.

Το 70% των αυτοαπασχολούμενων, μέχρι το 2025 δεν θα υπάρχει και πολύ είπαμε, ούτε φυσικά δυνατότητα επιβίωσης της εργατικής δύναμης με τους μισθούς(αν πληρώνονται κι όλας, από τους εργοδότες τους ) και με ένα εξωτερικό χρέος που δεν ρίχτηκε ως δάνειο στην ανάπτυξη, αλλά στην προπαγάνδα τύπου Γκέμπελς, επιφέροντας μελλοντικά νέα υποζύγια στα φτωχά λαϊκά στρώματα και τελικά οδηγώντας το μεγαλύτερο μέρος του φυσικού πλούτου και εθνικού πλούτου στα κοράκια κι αυτό σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μέχρι το τέλος του 2023, θα φτάσει στο τρομερό ποσοστό επί του ΑΕΠ, στο 293%, ενώ σήμερα είναι στο 229%, αυτό το άλλοτε +16% κι άλλοτε του +8% που αναχαράζουν τα μηρυκαστικά τρολ της κυβέρνησης, ήταν μόνο για το Καλοκαίρι, που και πέρυσι είχαμε ένα 2,8%, αλλά στο τέλος ήμασταν πάλι στο μείον όπως θα είμαστε μάλλον και φέτος.

Η σημερινή κυβέρνηση, δεν είναι κυβέρνηση των κλασσικών Νέο Δημοκρατών(αυτοί είναι μόνο οι Καραμανλικοί, όλοι οι άλλοι είναι ξένα σώματα της), αλλά ένα μείγμα των χειρότερων κυβερνήσεων, αρχής γενομένης από την κυβέρνηση Σημίτη(τα μισά της στελέχη προέρχονται από εκεί, της κυβέρνησης του ΓΑΠ, του Λουκά Παπαδήμου, της συγκυβένρησης Σαμαρά Βενιζέλου, που έβρισκαν εξιλαστήρια θύματα στους Αντισημιτικούς, που ξεκινά από τους ακραιφνείς φίλο-Ευρωπαίους σοσιαλδημοκράτες, μετακυλίεται στους φιλελεύθερους οικονομιστές, καταλήγοντας στους Ακροδεξιούς ευρωπαϊκής κοπής.

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν τα μηρυκαστικά, είναι ότι το τσουκάλι βράζει και δεν βράζει απαραίτητα σε προοδευτική κατεύθυνση, μιας και οσονούπω δε γνωρίζουμε τι χώρα θα υπάρχει και πόσες ειδικές οικονομικές ζώνες θα δημιουργηθούν παντού. 

Ότι όσο αυξάνουν τις φορολογίες και τα ψαλίδια, που νομοτελειακά θα επιστρέψουν και μάλιστα με φόρα, θα δουν παράξενα πράγματα που η Ιστορία έχει καταγράψει ξανά , τόσο με την κατάρρευση της Ανατολικής Ρώμης, όσο και με το τέλος της Αγγλοκρατίας στις ΗΠΑ το 1783 και της Γαλλικής Επανάστασης το 1789 και δεν βλέπουν που τους κουνάει το μαντήλι ο Λουδοβίκος ο 16ος  στο δικό μας τον 14ο!!!

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2021

Οι στάχτες & τα αποκαΐδια της πράσινης ανάπτυξης

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

Πράσινη ενέργεια και «πράσσειν άλογα»(που δε σημαίνει πράσινοι ίπποι, αλλά πράττεις χωρίς λογική), δε μπορεί με τόση και τέτοια άπνοια στον αέρα, να ξεκινήσει αυτός ο ασταμάτητος κακός χαμός που θα ξεκληρήσει οικογένειες, θα εκκαθαρίσει την πανίδα και την χλωρίδα από προσώπου της χώρας για να φυτρώσουν τι ανεμογεννήτριες και να ριζώσουν πάνω στο όραμα της μεγαλύτερης Ευρωενωσιακής Απάτης, τη λεγόμενη "Πράσινη ανάπτυξη" και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που "επέρχεται" για μια δεκαετία όχι ως ένα βήμα μπροστά, αλλά ως μια οπισθοδόρμηση.

Αυτοί οι είρωνες της Ευρωλαγνείας(βασικά της Γερμανολατρείας (που ως λαοί προέρχονται από ένα μείγμα Γερμανικών φύλων που σημαίνει οι άνθρωποι των δασών, των βουνών, των νερών κλπ, των Ασσυρίων και των Ούνων, όλη η βαρβαρότητα σε όλο της το μεγαλείο δηλαδή κι αν συμπεριλάβουμε και τον προτεσταντισμό την κάτσαμε την βάρκα, σημειολογική η παρένθεση, αλλά καθόλου αυθέρετη στο παραμύθι της Πράσινης Ανάπτυξης, που όμως μυρίζει πολύ στάχτη και μπούρπερη) και της Αριστείας.

Οι τύποι δεν θα αφήσουν κολυμπηθρόξυλο και μάλιστα εσκεμμένα(αυτά πιστεύουν και τα πράττουν συνειδητά, δεν ξεφεύγουν ούτε χιλιοστό, είναι εντιμότατοι και τους δίνουμε τα "εύσημα" για τούτο), μετά τα εργασιακά(αντιεργασιακά είναι), το νόμο για την τριτοβάθμια(των κολλεγίων), καθώς και μια σειρά άλλα μέτρα που παίρνουν στη γωνιά για πάρουν σειριακή  επετηρίδα, όπως την αναζήτηση χορηγών από τα σχολεία, που επέρχεται κι αυτή οσονούπω.

Δεν θα μείνει τίποτα όρθιο στο όνομα της πράσινης ανάπτυξης, για την ηλεκτροκίνηση και φυσικά την καταστροφή κάθε πνεύμονα πρασίνου(αυτό σημαίνει πράσινη ανάπτυξη), αλλά Ο θεός του πολέμου ζητάει με ορισμένους δημοσιολόγους γνωστού καναλιού που παρότι είναι κοντά στις εκβολές του Δέλτα στο Σαρωνικό, ζητούσε το κεφάλι επί πίνακι των κατοίκων που δεν ασφάλιζαν τα σπίτια τους(τέτοια αναλγησία, θέλει μέζεα ενδεχoμένος και εδώ πάλι τους βγάζουμε το καπέλο, οι άνθρωποι ξεπέρασαν πανηγύρια, πανηγυριώτες, μουσικούς, χορευτές και μουσικά όργανα μαζί), γιατί το κράτος δεν έχει λεφτόδεντρα γενικά, αλλά μόνο για τους επιχειρηματίες της πράσινης ανάπτυξης...

Νισάφι με την τόση αριστεία πια!!!!

Η Ελληνική Αστική Τάξη με μερίδες της μπορεί να πλιατισκολογεί στη νιοστή, όπως όλες άλλωστε, απλά αυτή το κάνει στον υπερθετικό βαθμό, γιατί υπολογίζει με όρους τζόγου στην όποια συνέχιση της διαιώνισης της, έναντι άλλων αντίστοιχων παιχτών στην περιοχή και δεν μιλάμε για την Τουρκία, η την Αίγυπτο, αυτές είναι μεγάλες περιφερειακές δυνάμεις. 

Εφόσον δεν έχει την πλήρη διαχείριση των Μέσων Παραγωγής (Μέσα και Αντικείμενα εργασίας), δηλαδή βρίσκεται σε ενδιάμεση και πολλαπλώς εξαρτημένη θέση χάνοντας θέσεις διαρκώς στον διεθνή καταμερισμό κερδοφορίας. Πρέπει να πάρει και θα πάρει μέτρα όπως το 2007, (που έκαψε σχεδόν ολόκληρη την Πελοπόννησο), αλλά τώρα θέλει να κάψει όλη τη χώρα, απ΄ άκρη σ΄ άκρη και δε φταίει γι αυτό κανένας καύσωνας και κανένα φυσικό φαινόμενο που δεν έχει να κάνει τουλαχιστον ακόμα, με καμία κλιματική αλλαγή, και που δεν συνέβη για πρώτη φορά στην ιστορία, όπως διατείνει ο "αρχηγός" της Αξιωματικής αντιπολίτευσης. Άμα είσαι κύριε με την ΕΕ, όλα αυτά είναι αναπόφευκτα, γιατί είναι μπίζνες.

Όλα τα καμμένα θα τα παραδώσουν ως αντάλλαγμα κι έναντι σύμβασης έργου, μέσω του αστικού της κράτους, η εν είδει εργολαβίας. Τα αντικείμενα εργασίας(δηλαδή το έδαφος και το υπέδαφος της χώρας, ακόμα και σε τμήματα που δεν της ανήκουν και γι αυτό η άρχουσα τάξη και η κυβρνησεις της πλιατσικολογούν, άλλος περισσότερο κι άλλος λιγότερο), για να αναπτύξει μερίδιο κερδοφορίας, εκεί που μόνη της δεν θα μπορούσε για κανέναν λόγο. Θα κάνει δηλαδή μια μίσθωση στη γη, ως ο κεντρικός εθνικός αντιπρόσωπος μεγάλων μονοπωλιακών Ενεργειακών ομίλων, οι οποίοι θα επενδύσουν γιατί μπορούν, έχουν τα μέσα εργασίας και την τεχνογνωσία που απαιτείται για να προχωρήσουν εκεί, καθώς και τα κεφάλαια.

 Ότι κάηκε και περιμένουν κι άλλα στη γωνία, θα τα παραδώσει όλα ως αντάλλαγμα στην τοποθέτηση Ανεμογεννητριών παντού στα Βουνά της χώρας, μπας και παίξει ρόλο στην επόμενη ενεργειακή πολιτική και οικονομική φάση για τα επόμενα 10-15 χρόνια το πολύ, ελέω ηλεκτροκίνησης που δεν είναι βέβαιο ότι θα κυριαρχήσει, ενώ πυρκαγιές θα φυτρώνουν και σε παρυφές και κάμπους για λόγους αποπροσανατολισμού.

Είναι τόσο πλιατσικολόγα η Ελληνική αστική τάξη, που ο μέχρι πριν μερικά χρόνια βασικός σύμμαχος της και προγενέστερος από αυτήν εκμεταλλευτής, το ιερατείο δηλαδή, που κατέχει τη μισή έκταση της χώρας, θα ανταγωνιστούν μέχρι τελικής πτώσης για το ποιος θα πάρει τις δουλειές. Μόνο πως το τελευταίο έχει τίτλους ιδιοκτησίας κι εκεί θα γίνει σφαγή. 

Γι αυτό θα εκφραστούν και μεγάλες αντιθέσεις και κόντρες στο επίπεδο του πολιτικού εποικοδομήματος, μέσα στο εσωτερικό της ΝΔ, να έχει και θα δέχεται διαρκή ρήγματα εκ δεξιών, με ότι αρνητικό συνεπάγεται(νέα ακροδεξιά και σκοταδιστικά σχήματα κλπ), όπως έγινε και με τους "αντιεμβολιαστές", που φυσικά και θα εμβολιάζονταν, αν η Εκκλησία(επίσημη και ανεπίσημη, πως λέμε Κράτος και Παρακράτος), είχε τους δικούς της ντίλερ, όμως δεν γίνεται αλλιώς, αυτός είναι ο καπιταλισμός και μάλιστα αυτούς που βρίσκεται κάπου στη μέση του δοκιμαστικού σωλήνα.

Δεν ζούμε ούτε στη σφαίρα του παραλόγου, ούτε σε κάποιο βασίλειο της Δανιμαρκίας, ζούμε στην μεγάλη προσπάθεια που κάνει το ελληνικό κεφάλαιο έναντι ακόμα και των εσωτερικών του ανταγωνισμών για την επιβίωση του και πάνω σε αυτή τη φάση θα αποδειχτούν δύο πράγματα, α) ότι ο τουρισμός ως "βαριά βιομηχανία", θα πάψει να υπάρχει όπως τον γνωρίζαμε(δεν είναι τυχαίο, ότι το νησί των εφοπλιστών η Χίος, ουδέποτε ήταν σοβαρός τουριστικός προορισμός)  και β) ότι πάνω στην όρεξη τους για μπίζνες χωρίς έξοδα, αλλά με εργολαβίες στην ενέργεια και τις τηλεπικοινωνίες, θα κατασπαράξουν τα πάντα γιατί αυτός είναι ο Καπιταλισμός.

Τέλος για να επιβιώσουν οι μικροί αστοί μας θα θυσιάσουν τα πάντα, ακόμα και τις επιχειρήσεις τους, αρκεί να βγουν μπροστά στην επόμενη φάση, με στόχο είτε να επιβιώσουν πάνω στην μαυρίλα, είτε να αναβαθμιστούν στο μέλλον καταπατώντας ότι υπάρχει σε αυτή τη γωνιά της γης....

Δεν είναι τυχαίο ότι δυο από τους φερόμενους εμπρηστές δήλωσαν ότι είναι δεκάδες εκατοντάδες σε ολόκληρη την επικράτεια κι ότι δεν έχουμε δει ακόμα τίποτα και σιγά που οι υπηρέτες της, διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις από το 1949 και μετά, δλδ μετά την εδραίωση της υπηρετούν την επιχειρηματικότητα με κάθε κόστος.


 διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 1: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.  


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 2:Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων.


istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή