20 Years of webSERVICES in Chania Crete
istosch 20 Χρόνια - Slider
🎉 20 Χρόνια istosch data & web center
Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση
Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2023
Μετά τα καμμένα τι
Δεν ζει και ο Μίκης που έφυγε ακριβώς δύο χρόνια πριν για να δει τι παίζει με αυτές τις θλιβερές εικόνες, που έχουν αφανήσει μια δασική περιοχή στον Έβρο ίση σχεδόν με όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής.
Η Πυργκαγιά αυτή που κατακαίει εδώ και μισό μήνα τον Έβρο, που έφτασε σχεδόν στις παρυφές της Αλεξανδρούπολης, και δεν ξέρουμε ακόμα τι γίνεται με το Σουφλί, δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός, ούτε φυσικά είναι κάποιος υβριδικός πόλεμος, που ξεκίνησαν κάποιοι ταλαίπωροι, μην τρελαθούμε κι όλας, αυτή τη στιγμή προετοιμάζονται οι ειδικές οικονομικές ζώνες στην περιοχή, το νέο κτηματολόγιο και τα χρηματιστήρια ρύπων που έχουν χτυπήσει κόκκινο για την περιοχή.
Προφανώς δεν είναι μόνο ο Έβρος, είναι η Εύβοια, η Ρόδος, η Αττική και άλλου υψηλού ενδιαφέροντος περιοχές που οι αναδιαρθρώσεις τις λεγόμενης Καπιταλιστικής Ανάπτυξης τις έχουν στοχοποιήσει για την α)πράσινη οικονομία, β) τις αλλαγές χρήσης γαιών και ειδικά για τον Έβρο και το Αιγαίο γ)για νέα σχέδια Ανάν. Δηλαδή, διζωνικές δικοινωτικές συνομοσπονδίες, τουτέστιν διαχειριστικού τύπου μοντέλα, όπου με αυτά "χύνουν"(για να το πούμε λαϊκά), οι νταβατζήδες όπως το Δημοκρατικό Κόμμα των Ή.Π.Α και οι εδώ εκπρόσωποι τους. Που τώρα το παζλ ολοληρώνεται με την έλευση της ψηφίδας του Κασσελάκη [μέσω των ΑΧΕΠΑΝΣ, της Πρεσβείας, των Nerds της Silicon Valey (με τα 1002 προβλήματα - κατάλοιπα από την παιδική ηλικία και την καταπιεσμένη σεξουαλικότητα τους και δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι όλοι τους είναι μέλη του LGBT Community, αλλά και πρώην Γιάπις που ξεκίνησαν με τα ανόητα και "αταξικού χαρακτήρα" Κινήματα Αγάπης κλπ άλλες δευτεράντζες - ανοησίες, που καθοδηγούνταν από το FBI και που γέμισαν με μαριχουάνες, αλλά και ανορθόδοξες φιλοσοφικές θεωρήσεις το σύμπαν. Ενώ δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι τις ίδιες είχαν λανσάρει copy paste από τον 19ο Αιώνα οι πιο σκοτεινές και αντιδραστικές ομάδες που γέννησαν τη Ρομαντική Κοινωνιολογία και το Χίτλερ στην πορεία, ο οποίος ήταν και καλλιτέχνης, ζωγράφος για να μην ξεχνιόμαστε δλδ. Ευτυχώς που υπήρξε και το punk που κήρυξε πόλεμο στις κλασικές Rock ανοησίες των '60'ς, στα Prog-Rock κλπ, γιατί θα υπήρχε σοβαρό θέμα, στη σκέψη σήμερα].
Όλο αυτό το Μπλοκ, των Nerds, με τα δεκάδες προβλήματα στη σφαίρα της κοινωνικής ψυχοπαθολογίας, που έχει αποκλειστικό στόχο το ικανό ποσοστό κερδοφορίας. Το θέλει με κάθε τρόπο να το κατακτήσει, κάνει τα πάντα, ειδικά τώρα που χάνει την πρωτοκαθεδρία. Αντικειμενικά θα χάσει και την Αφρική(την πρώτη και τελευταία σημαντική Ήπειρο του Πλανήτη από άποψη πρώτων υλών), να κάνει ότι μπορέσει, μέσα από τις κατά τόπους αστικές τάξεις και το πολιτικό τους προσωπικό για να φέρει εις πέρας, αυτό το στόχο, που δεν είναι άλλος, από το ξεζούμισμα πρώτα και κύρια της εργατικής τάξης και μετά όλων των άλλων. Ο Τρόπος είναι ένας και έχει τρεις κατευθύνσεις:
α) την στενή πίεση σε σημείο πνιγμού των "συμμάχων"
β) την οδήγηση τους σε οικονομική χρεοκοπία, για να μπορέσουν να τους ελέγξουν και γ) με το διαίρει και βασίλευε.
Η Αλεξανδρούπολη λοιπόν αυτή τη στιγμή είναι το στρατηγείο, ο Έβρος το πεδίο μάχης και οι αλλαγές χρήσης γαίων στην περιοχή με στόχο και σκοπό, την διζωνική - δικοινωτική Συνομοσπονδία, όπου κανένας από τα συμβαλόμενα μέρη, δεν θα χάσει έδαφος, αλλά θα έχουν ειδικό καθεστώς διοικητικής μέριμνας και διοίκησης, υπό την αιγίδα των Αμερικανών, όπου και η Βάση.
'Ενα καθεστώς που θα έχει στόχο και την Ανδριανούπολη, αλλά και το Βόσπορο, αλλά εδώ τα Nerds του ιδρύματος Brookings, δεν τα πάνε καλά, γιατί ο Ερντογάν δεν τους κάθεται καλά, δεν είναι δλδ του χεριού τους και σιγά που θα ήταν.
Εκεί ακριβώς πρέπει να δει κανείς το ζήτημα των πυρκαγιών του Έβρου που και ανεμογεννήτριες θα μπουν και η πράσινη οικονομία , θα κάνει μεγάλα deals και θα φτιαχτεί και το πρώτο κομμάτι της συνδιαχείρισης Ελληνικής και Τουρκικής Αστικής Τάξης, αλλά με εγγυητές τους Αμερικανούς Ιμπεριαλιστές, που μπορεί να οδηγούνται στην αναδίπλωση, αλλά την Δυτική Ευρπώπη, θα την βάλουν στο χέρι, με όρους Καρλομάγνου, ακόμα κι αν χρειαστεί να δημιουργήσουν καταστροφές στους "συμμάχους" τους για να επωφεληθούν μακροπρόθεσμα.
ΥΓ* Όλα αυτά τα έχουμε επισημάνει από το 2015, για να μην πούμε από το 2012, δυστυχώς για μια ακόμη φορά, μάλλον δε θα πέσουμε καθόλου έξω, γιατί το ευχόμαστε να πέσουμε εντελώς έξω όμως.
Τετάρτη 11 Αυγούστου 2021
Οι στάχτες & τα αποκαΐδια της πράσινης ανάπτυξης
Πράσινη ενέργεια και «πράσσειν άλογα»(που δε σημαίνει πράσινοι ίπποι, αλλά πράττεις χωρίς λογική), δε μπορεί με τόση και τέτοια άπνοια στον αέρα, να ξεκινήσει αυτός ο ασταμάτητος κακός χαμός που θα ξεκληρήσει οικογένειες, θα εκκαθαρίσει την πανίδα και την χλωρίδα από προσώπου της χώρας για να φυτρώσουν τι ανεμογεννήτριες και να ριζώσουν πάνω στο όραμα της μεγαλύτερης Ευρωενωσιακής Απάτης, τη λεγόμενη "Πράσινη ανάπτυξη" και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που "επέρχεται" για μια δεκαετία όχι ως ένα βήμα μπροστά, αλλά ως μια οπισθοδόρμηση.
Αυτοί οι είρωνες της Ευρωλαγνείας(βασικά της Γερμανολατρείας (που ως λαοί προέρχονται από ένα μείγμα Γερμανικών φύλων που σημαίνει οι άνθρωποι των δασών, των βουνών, των νερών κλπ, των Ασσυρίων και των Ούνων, όλη η βαρβαρότητα σε όλο της το μεγαλείο δηλαδή κι αν συμπεριλάβουμε και τον προτεσταντισμό την κάτσαμε την βάρκα, σημειολογική η παρένθεση, αλλά καθόλου αυθέρετη στο παραμύθι της Πράσινης Ανάπτυξης, που όμως μυρίζει πολύ στάχτη και μπούρπερη) και της Αριστείας.
Οι τύποι δεν θα αφήσουν κολυμπηθρόξυλο και μάλιστα εσκεμμένα(αυτά πιστεύουν και τα πράττουν συνειδητά, δεν ξεφεύγουν ούτε χιλιοστό, είναι εντιμότατοι και τους δίνουμε τα "εύσημα" για τούτο), μετά τα εργασιακά(αντιεργασιακά είναι), το νόμο για την τριτοβάθμια(των κολλεγίων), καθώς και μια σειρά άλλα μέτρα που παίρνουν στη γωνιά για πάρουν σειριακή επετηρίδα, όπως την αναζήτηση χορηγών από τα σχολεία, που επέρχεται κι αυτή οσονούπω.
Δεν θα μείνει τίποτα όρθιο στο όνομα της πράσινης ανάπτυξης, για την ηλεκτροκίνηση και φυσικά την καταστροφή κάθε πνεύμονα πρασίνου(αυτό σημαίνει πράσινη ανάπτυξη), αλλά Ο θεός του πολέμου ζητάει με ορισμένους δημοσιολόγους γνωστού καναλιού που παρότι είναι κοντά στις εκβολές του Δέλτα στο Σαρωνικό, ζητούσε το κεφάλι επί πίνακι των κατοίκων που δεν ασφάλιζαν τα σπίτια τους(τέτοια αναλγησία, θέλει μέζεα ενδεχoμένος και εδώ πάλι τους βγάζουμε το καπέλο, οι άνθρωποι ξεπέρασαν πανηγύρια, πανηγυριώτες, μουσικούς, χορευτές και μουσικά όργανα μαζί), γιατί το κράτος δεν έχει λεφτόδεντρα γενικά, αλλά μόνο για τους επιχειρηματίες της πράσινης ανάπτυξης...
Νισάφι με την τόση αριστεία πια!!!!
Η Ελληνική Αστική Τάξη με μερίδες της μπορεί να πλιατισκολογεί στη νιοστή, όπως όλες άλλωστε, απλά αυτή το κάνει στον υπερθετικό βαθμό, γιατί υπολογίζει με όρους τζόγου στην όποια συνέχιση της διαιώνισης της, έναντι άλλων αντίστοιχων παιχτών στην περιοχή και δεν μιλάμε για την Τουρκία, η την Αίγυπτο, αυτές είναι μεγάλες περιφερειακές δυνάμεις.
Εφόσον δεν έχει την πλήρη διαχείριση των Μέσων Παραγωγής (Μέσα και Αντικείμενα εργασίας), δηλαδή βρίσκεται σε ενδιάμεση και πολλαπλώς εξαρτημένη θέση χάνοντας θέσεις διαρκώς στον διεθνή καταμερισμό κερδοφορίας. Πρέπει να πάρει και θα πάρει μέτρα όπως το 2007, (που έκαψε σχεδόν ολόκληρη την Πελοπόννησο), αλλά τώρα θέλει να κάψει όλη τη χώρα, απ΄ άκρη σ΄ άκρη και δε φταίει γι αυτό κανένας καύσωνας και κανένα φυσικό φαινόμενο που δεν έχει να κάνει τουλαχιστον ακόμα, με καμία κλιματική αλλαγή, και που δεν συνέβη για πρώτη φορά στην ιστορία, όπως διατείνει ο "αρχηγός" της Αξιωματικής αντιπολίτευσης. Άμα είσαι κύριε με την ΕΕ, όλα αυτά είναι αναπόφευκτα, γιατί είναι μπίζνες.
Όλα τα καμμένα θα τα παραδώσουν ως αντάλλαγμα κι έναντι σύμβασης έργου, μέσω του αστικού της κράτους, η εν είδει εργολαβίας. Τα αντικείμενα εργασίας(δηλαδή το έδαφος και το υπέδαφος της χώρας, ακόμα και σε τμήματα που δεν της ανήκουν και γι αυτό η άρχουσα τάξη και η κυβρνησεις της πλιατσικολογούν, άλλος περισσότερο κι άλλος λιγότερο), για να αναπτύξει μερίδιο κερδοφορίας, εκεί που μόνη της δεν θα μπορούσε για κανέναν λόγο. Θα κάνει δηλαδή μια μίσθωση στη γη, ως ο κεντρικός εθνικός αντιπρόσωπος μεγάλων μονοπωλιακών Ενεργειακών ομίλων, οι οποίοι θα επενδύσουν γιατί μπορούν, έχουν τα μέσα εργασίας και την τεχνογνωσία που απαιτείται για να προχωρήσουν εκεί, καθώς και τα κεφάλαια.
Ότι κάηκε και περιμένουν κι άλλα στη γωνία, θα τα παραδώσει όλα ως αντάλλαγμα στην τοποθέτηση Ανεμογεννητριών παντού στα Βουνά της χώρας, μπας και παίξει ρόλο στην επόμενη ενεργειακή πολιτική και οικονομική φάση για τα επόμενα 10-15 χρόνια το πολύ, ελέω ηλεκτροκίνησης που δεν είναι βέβαιο ότι θα κυριαρχήσει, ενώ πυρκαγιές θα φυτρώνουν και σε παρυφές και κάμπους για λόγους αποπροσανατολισμού.
Είναι τόσο πλιατσικολόγα η Ελληνική αστική τάξη, που ο μέχρι πριν μερικά χρόνια βασικός σύμμαχος της και προγενέστερος από αυτήν εκμεταλλευτής, το ιερατείο δηλαδή, που κατέχει τη μισή έκταση της χώρας, θα ανταγωνιστούν μέχρι τελικής πτώσης για το ποιος θα πάρει τις δουλειές. Μόνο πως το τελευταίο έχει τίτλους ιδιοκτησίας κι εκεί θα γίνει σφαγή.
Γι αυτό θα εκφραστούν και μεγάλες αντιθέσεις και κόντρες στο επίπεδο του πολιτικού εποικοδομήματος, μέσα στο εσωτερικό της ΝΔ, να έχει και θα δέχεται διαρκή ρήγματα εκ δεξιών, με ότι αρνητικό συνεπάγεται(νέα ακροδεξιά και σκοταδιστικά σχήματα κλπ), όπως έγινε και με τους "αντιεμβολιαστές", που φυσικά και θα εμβολιάζονταν, αν η Εκκλησία(επίσημη και ανεπίσημη, πως λέμε Κράτος και Παρακράτος), είχε τους δικούς της ντίλερ, όμως δεν γίνεται αλλιώς, αυτός είναι ο καπιταλισμός και μάλιστα αυτούς που βρίσκεται κάπου στη μέση του δοκιμαστικού σωλήνα.
Δεν ζούμε ούτε στη σφαίρα του παραλόγου, ούτε σε κάποιο βασίλειο της Δανιμαρκίας, ζούμε στην μεγάλη προσπάθεια που κάνει το ελληνικό κεφάλαιο έναντι ακόμα και των εσωτερικών του ανταγωνισμών για την επιβίωση του και πάνω σε αυτή τη φάση θα αποδειχτούν δύο πράγματα, α) ότι ο τουρισμός ως "βαριά βιομηχανία", θα πάψει να υπάρχει όπως τον γνωρίζαμε(δεν είναι τυχαίο, ότι το νησί των εφοπλιστών η Χίος, ουδέποτε ήταν σοβαρός τουριστικός προορισμός) και β) ότι πάνω στην όρεξη τους για μπίζνες χωρίς έξοδα, αλλά με εργολαβίες στην ενέργεια και τις τηλεπικοινωνίες, θα κατασπαράξουν τα πάντα γιατί αυτός είναι ο Καπιταλισμός.
Τέλος για να επιβιώσουν οι μικροί αστοί μας θα θυσιάσουν τα πάντα, ακόμα και τις επιχειρήσεις τους, αρκεί να βγουν μπροστά στην επόμενη φάση, με στόχο είτε να επιβιώσουν πάνω στην μαυρίλα, είτε να αναβαθμιστούν στο μέλλον καταπατώντας ότι υπάρχει σε αυτή τη γωνιά της γης....
Δεν είναι τυχαίο ότι δυο από τους φερόμενους εμπρηστές δήλωσαν ότι είναι δεκάδες εκατοντάδες σε ολόκληρη την επικράτεια κι ότι δεν έχουμε δει ακόμα τίποτα και σιγά που οι υπηρέτες της, διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις από το 1949 και μετά, δλδ μετά την εδραίωση της υπηρετούν την επιχειρηματικότητα με κάθε κόστος.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 1: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 2:Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων.
istosch 20th Anniversary
Μία εβδομάδα δημοφιλείς αναγνώσεις
- Επιστημονικός Κομμουνισμός vs Αντιεπιστημονικός Αντικομμουνισμός (2ο Μέρος "Αυθόρμητο και συνειδητό")
- Αντίο "αγαπημένη" ΕΕ...
- Σίγουρος Φρουρός
- Το λούμπεν της παρακμής, το λαϊκό της εργατικής τάξης και μετά-λαϊκό(ethnic) της γκλαμουριάς
- Σαν σήμερα 5/3/1953 έφυγε απ' τη ζωή ο Μεγάλος ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ
- 3ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ "Σπάμε τα σύνορα που μας διατρέχουν, η διαγράφουμε την εκμετάλλευση των αλλοδαπών με κοσμοπολίτικα φολκλορικά φεστιβάλ";
- Τέλος καλό.....
- ΤΑ ΝΕΑ SPOTS ΕΙΝΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ....
- Κουλουβάχατα
- Μετανάστες."Σύγχρονοι σκλάβοι ζουν και δουλεύουν σε καταγώγια"





