Χτες το απόγευμα στη παραλία παρότι πήγαμε λίγο αργά, λόγω ενός παλιμπαιδισμού και μιας "λατρείας" (στο ποδόσφαιρο όποια και να είναι αυτή )που μας διακατέχει, πιάσαμε κουβέντα με τον Αλβανό μετανάστη που εργάζονταν στις "ξαπλώστρες", όταν ήρθε για την είσπραξη.
Μόλις πήγαμε να βγάλουμε τα χρήματα για να πληρώσουμε, κάθισε τη δίπλα ξαπλώστρα και μας είπε ευγενικά να μη μπούμε στο κόπο να πληρώσουμε.
Ήταν και κάπως φυσικό μίας και είχε φτάσει 19:00 και σε λίγη ώρα σουρούπωνε.
Μ' αυτά και μ' αυτά πιάσαμε τη κουβέντα. "Σε ξέρω" μας λέει, και "λογικό" του λέμε εμείς και πως να μην είναι λογικό Χειμώνα-Καλοκαίρι κολυμπάμε εδώ πέρα. Δεν είναι αυτό μας λέει, "ε τι άλλο να είναι" ρωτάμε με παιδική αφέλεια εμείς. Απ' τις πορείες μας λέει..."και εμείς πως δε σε έχουμε δει" ρωτάμε ξανά με τη ίδια αφέλεια; Εγώ μας λέει "πήγαινα με τα παιδιά απ' το στέκι μεταναστών", "μα εκεί δεν πολύ πάνε ομοεθνείς σας" του απαντάμε πάλι με παιδική αφέλεια. Να "ξέρεις ότι εργάζομαι με πολλούς Σύριους και Αιγύπτιους" μας λέει και συνέχισε το μονόλογο-διάλογο του χωρίς να το διακόψουμε, "με τα παιδιά κάνουμε πολύ παρέα, σπάνιο γεγονός αλλά έχουμε καλή σχέση. Έχουμε γραφτεί και στο σωματείο των οικοδόμων" μας είπε και πριν συνεχίσει το διακόπτουμε..."Μα καλά το σωματείο των οικοδόμων δεν έχει σχέση με το στέκι μεταναστών" του ξαναλέμε με αφέλεια εμείς. "Αυτό το ξέρουν και οι πέτρες " μας είπε και συνέχισε να λέει χωρίς να το διακόψουμε αυτή τη φορά, "τα παιδιά είχαν πάει αρχικά στο στέκι γιατί τους πούλαγαν προστασία απ' το ρατσισμό κάποιοι, αλλά εγώ ποτέ, απλά τους ακολουθούσα" μας ξαναείπε και συνέχισε. "Τα πράγματα έγιναν απλά μόλις τους είπα να γραφτούμε στο σωματείο όταν στην οικοδομή που εργαζόμασταν όταν ήρθε το σωματείο και μας είπε να απεργήσουμε και εμείς άλλο που δε θέλαμε", μάλιστα, μονολογίσαμε εμείς και συνέχισε, "εμείς είμαστε εργάτες και παίρνουμε 3,60 που λέτε εσείς στην Ελλάδα", γνωστό του ξαναλέμε εμείς, αλλά τι ήταν να το πούμε αυτό γιατί φούσκωσε απ' τον εκνευρισμό του;
"Τίποτα δε ξέρετε εσείς μου λέει", γιατί ρωτάμε με αφέλεια για πολλοστή φορά; "Γιατί ρε φίλε μόλις τα παιδιά μπήκαν στο σωματείο κατάλαβαν ότι είχαν στήριγμα και πως στα στέκια μεταναστών είναι κάτι πλουσιόπαιδα Έλληνες και νομίζουν πως μας υπερασπίζονται παίζοντας το διεθνιστές επειδή μας φέρνουν μερικά κασόνια μπύρες και κλαρίνα, τουμπελέκια και μας μαθαίνουν τη γλώσσα", εδώ εμείς ρωτήσαμε όχι με αφέλεια αλλά με πονηριά, ρίξαμε άδεια για να πάρουμε γεμάτη... "δηλαδή(λέμε εμείς) δεν είναι σημαντικά όλα αυτά και ειδικά η εκμάθηση της γλώσσας";
Η απάντηση που πήραμε μας κόλλησε στο τοίχο αλλά ως γεγονότα τα γνωρίζαμε γιατί ξέρουμε τι σημαίνει "συνασπισμένος" εξάλλου αυτοί καθοδηγούν αυτά του είδους τα στέκια...
"Μα καλά (μας λέει) αυτά τα πλουσιόπαιδα τι σχέση έχουν με μας, αυτά περνούν την ώρα τους παίζοντας με το πόνο μας. Εκεί πουλάνε αντιρατσισμό, αλλά αν κάτσεις λίγο μαζί τους σε χώνουν σε δουλειές και σε πληρώνουν με ποτά και εκδηλώσεις. Αυτοί έχουν λύσει το πρόβλημα τους και στο τέλος του μήνα θα κάνουν αντιρατσιστικό Φεστιβάλ για να κοκορεύονται και να καλύπτουν τις ενοχές τους", μάλιστα λέμε εμείς και συνέχισε, "εμείς φίλε δε θέλουμε μουσικές και σινεμά και βιβλίο απ' το τόπο μας, τα ξέρουμε καλύτερα από αυτά τα πλουσιόπαιδα. Ότι θέλουμε να ακούσουμε και να δούμε το βλέπουμε και το ακούμε στα σπίτια μας. Εμείς θέλουμε να σταθεί κάποιος δίπλα μας στη δουλειά μας και στην εκμετάλλευση που μας κάνουν και αυτό το κάνουν μόνο τα σωματεία που ελέγχετε εσείς", ποιοι είμαστε εμείς ξαναρωτάμε με κουτοπονηριά για να ξαναπάρουμε απάντηση. "Καλά δε ξέρετε πως είστε με το ΚΚΕ, εδώ εμείς το ξέρουμε και δε το ξέρετε εσείς;" μας ισοπέδωσε ο τύπος και συνέχισε:"Να ξέρεις ότι πολλοί εκεί στο στέκι είναι και εργοδότες μας και μας έχουν κάνει τη ζωή κόλαση."
Ο διάλογος συνεχίστηκε μέχρι που άρχισε να πέφτει το πέπλο της νύχτας και να πηγαινοέρχεται το σοβιετικής κατασκευής MIL-MI 26 να φορτώνει νερό απ' τη θάλασσα για να σβήσει τις πυρκαγιές στα ορεινά του νομού. Φυσικά και γι αυτό κάτι μα είπε και μας τελείωσε,"το βλέπεις αυτό που σβήνει τις πυρκαγιές που δικοί σας τις βάζουν;" λέμε αμήχανα ναι..."Σοβιετικό (μας λέει) είναι", όχι Ρώσικο το ρωτάμε εμείς;"ποιο Ρώσικο (μας λέει) φίλε, τώρα καπιταλισμός εκεί, σκατά και εδώ σκατά και εκεί"...
Κάπως έτσι έκλεισε ο διάλογος πήραμε το ποδήλατο και επιστρέψαμε με ένα χαμόγελο στο στόμα τη στιγμή που ετοιμάζουν "τα αντιρατσιστικά φεστιβάλ" τους, τα συμπεράσματα δικά σας...
Ράδιο Κολλεκτίβα
20 Years of webSERVICES in Chania Crete
istosch 20 Χρόνια - Slider
🎉 20 Χρόνια istosch data & web center
Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
×
!doctype>
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αλληλεγγύη σε εργαζόμενους. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αλληλεγγύη σε εργαζόμενους. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008
Τετάρτη 9 Ιουλίου 2008
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΩΝ «ΟΜΙΛΟΥ ΛΑΝΑΡΑ»
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΩΝ «ΟΜΙΛΟΥ ΛΑΝΑΡΑ»
Αναμέτρηση με την πολιτική της ανεργίας
Την απόφασή τους να παλέψουν για να μη χαθεί ούτε μία θέση εργασίας, να μην μπει ούτε ένα νέο «λουκέτο», να μη γίνει κανείς τους θύμα των κερδοσκοπικών σχεδίων που ο μεγαλοεπιχειρηματίας Λαναράς προωθεί με τις «πλάτες» μπλε και πράσινων κυβερνήσεων, διαδηλώνουν σήμερα, στο κέντρο της Αθήνας, κλωστοϋφαντουργοί από όλη τη χώρα που δουλεύουν σε μονάδες του «Ομίλου Λαναρά».
Η κινητοποίηση, που διοργανώνεται με πρωτοβουλία της ταξικής Ομοσπονδίας του κλάδου, ουσιαστικά στρέφεται ενάντια στην ίδια την πολιτική που υπηρετεί την «ανταγωνιστικότητα» του κεφαλαίου και πετά στο δρόμο χιλιάδες εργάτες και εργάτριες, όπως επανειλημμένα έχει γίνει με επιχειρήσεις του κλάδου, που, από την αρχή της περασμένης δεκαετίας, μετρά πάνω από 120.000 απολύσεις.
Εργαζόμενοι, αλλά και συνάδελφοί τους απολυμένοι, από Νάουσα, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη, Κομοτηνή - που έχουν αναχωρήσει από χτες το βράδυ - αλλά και από Εύβοια και Οινόφυτα, συγκεντρώνονται στις 9.30 π.μ. στην πλατεία Βάθης και στη συνέχεια προχωρούν σε πορεία προς το υπουργείο Απασχόλησης, όπου έχει προγραμματιστεί τριμερής συνάντηση.
Μάχη και στη «Lannet ΑΕ»
Την ανάγκη να δυναμώσει το κοινό μέτωπο όλων των εργαζομένων του Ομίλου αναδεικνύει και η απόφαση του ταξικού Συνδικάτου Εργατοϋπαλλήλων Τηλεπικοινωνιών Πληροφορικής Νομού Αττικής (ΣΕΤΗΠ) για 4ωρη στάση εργασίας σήμερα, από τις 9 π.μ. μέχρι τη 1 μ.μ., για τους εργαζόμενους στη «Lannet ΑΕ». Καλώντας σε μαζική και αποφασιστική συμμετοχή στη σημερινή κινητοποίηση, το ΣΕΤΗΠ αναδεικνύει ότι η ανασφάλεια που μοιράζονται οι εργαζόμενοι του Ομίλου πρέπει να ενισχύσει το συντονισμό του αγώνα, αλλά και τη συσπείρωση στα συνδικάτα τους.
Στη «Lannet» βρέθηκε χθες ο βουλευτής του ΚΚΕ και γραμματέας της ΚΝΕ, Γ. Πρωτούλης. Μιλώντας με τους υπαλλήλους της εταιρείας, επισήμανε ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρηματιών έχει ως αποτέλεσμα το χτύπημα των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα, σημείωσε, η ρεαλιστικότητα και η αναγκαιότητα της πρότασης του ΚΚΕ για τη δημιουργία ενιαίου δημόσιου φορέα τηλεπικοινωνιών, στον οποίο οι εργαζόμενοι θα έχουν δικαίωμα στην πλήρη και σταθερή εργασία και ο λαός θα απολαμβάνει φθηνές και ποιοτικές υπηρεσίες.
Ο Γ. Πρωτούλης κάλεσε τους εργαζόμενους να συσπειρωθούν στο Συνδικάτο τους και να οργανώσουν τον αγώνα τους για να μη γίνει καμιά απόλυση και να καταβληθούν τα δεδουλευμένα τους. Θυμίζουμε ότι ο εργοδότης χρωστά στους εργαζόμενους της «Lannet ΑΕ» δεδουλευμένα από Μάη και Ιούνη, ενώ οι κλωστοϋφαντουργοί είναι απλήρωτοι για πάνω από 2,5 μήνες.
Αναμέτρηση με την πολιτική της ανεργίας
Την απόφασή τους να παλέψουν για να μη χαθεί ούτε μία θέση εργασίας, να μην μπει ούτε ένα νέο «λουκέτο», να μη γίνει κανείς τους θύμα των κερδοσκοπικών σχεδίων που ο μεγαλοεπιχειρηματίας Λαναράς προωθεί με τις «πλάτες» μπλε και πράσινων κυβερνήσεων, διαδηλώνουν σήμερα, στο κέντρο της Αθήνας, κλωστοϋφαντουργοί από όλη τη χώρα που δουλεύουν σε μονάδες του «Ομίλου Λαναρά».
Η κινητοποίηση, που διοργανώνεται με πρωτοβουλία της ταξικής Ομοσπονδίας του κλάδου, ουσιαστικά στρέφεται ενάντια στην ίδια την πολιτική που υπηρετεί την «ανταγωνιστικότητα» του κεφαλαίου και πετά στο δρόμο χιλιάδες εργάτες και εργάτριες, όπως επανειλημμένα έχει γίνει με επιχειρήσεις του κλάδου, που, από την αρχή της περασμένης δεκαετίας, μετρά πάνω από 120.000 απολύσεις.
Εργαζόμενοι, αλλά και συνάδελφοί τους απολυμένοι, από Νάουσα, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη, Κομοτηνή - που έχουν αναχωρήσει από χτες το βράδυ - αλλά και από Εύβοια και Οινόφυτα, συγκεντρώνονται στις 9.30 π.μ. στην πλατεία Βάθης και στη συνέχεια προχωρούν σε πορεία προς το υπουργείο Απασχόλησης, όπου έχει προγραμματιστεί τριμερής συνάντηση.
Μάχη και στη «Lannet ΑΕ»
Την ανάγκη να δυναμώσει το κοινό μέτωπο όλων των εργαζομένων του Ομίλου αναδεικνύει και η απόφαση του ταξικού Συνδικάτου Εργατοϋπαλλήλων Τηλεπικοινωνιών Πληροφορικής Νομού Αττικής (ΣΕΤΗΠ) για 4ωρη στάση εργασίας σήμερα, από τις 9 π.μ. μέχρι τη 1 μ.μ., για τους εργαζόμενους στη «Lannet ΑΕ». Καλώντας σε μαζική και αποφασιστική συμμετοχή στη σημερινή κινητοποίηση, το ΣΕΤΗΠ αναδεικνύει ότι η ανασφάλεια που μοιράζονται οι εργαζόμενοι του Ομίλου πρέπει να ενισχύσει το συντονισμό του αγώνα, αλλά και τη συσπείρωση στα συνδικάτα τους.
Στη «Lannet» βρέθηκε χθες ο βουλευτής του ΚΚΕ και γραμματέας της ΚΝΕ, Γ. Πρωτούλης. Μιλώντας με τους υπαλλήλους της εταιρείας, επισήμανε ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρηματιών έχει ως αποτέλεσμα το χτύπημα των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα, σημείωσε, η ρεαλιστικότητα και η αναγκαιότητα της πρότασης του ΚΚΕ για τη δημιουργία ενιαίου δημόσιου φορέα τηλεπικοινωνιών, στον οποίο οι εργαζόμενοι θα έχουν δικαίωμα στην πλήρη και σταθερή εργασία και ο λαός θα απολαμβάνει φθηνές και ποιοτικές υπηρεσίες.
Ο Γ. Πρωτούλης κάλεσε τους εργαζόμενους να συσπειρωθούν στο Συνδικάτο τους και να οργανώσουν τον αγώνα τους για να μη γίνει καμιά απόλυση και να καταβληθούν τα δεδουλευμένα τους. Θυμίζουμε ότι ο εργοδότης χρωστά στους εργαζόμενους της «Lannet ΑΕ» δεδουλευμένα από Μάη και Ιούνη, ενώ οι κλωστοϋφαντουργοί είναι απλήρωτοι για πάνω από 2,5 μήνες.
Παρακαλώ διαδώστε το (Απο proletariakon)
Παρακαλώ διαδώστε το.
Συνεχίζεται η συλλογή υπογραφών, μπορεί να σταμάτησε η απεργία και τη Παρασκευή να ξεκινά ο διάλογος ωστόσο η αλληλεγγύη στους απεργούς του JUMBO συνεχίζεται.
Είτε μέσω του proletariakon.blogspot.com είτε κατευθείαν
http://www.petitiononline.com/apergia/petition.html.
Συνεχίζεται η συλλογή υπογραφών, μπορεί να σταμάτησε η απεργία και τη Παρασκευή να ξεκινά ο διάλογος ωστόσο η αλληλεγγύη στους απεργούς του JUMBO συνεχίζεται.
Είτε μέσω του proletariakon.blogspot.com είτε κατευθείαν
http://www.petitiononline.com/apergia/petition.html.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
istosch 20th Anniversary
20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI
🏠 Smart Home
💻 IT Courses
📣 Marketing
🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr
Μία εβδομάδα δημοφιλείς αναγνώσεις
- Επιστημονικός Κομμουνισμός vs Αντιεπιστημονικός Αντικομμουνισμός (2ο Μέρος "Αυθόρμητο και συνειδητό")
- Αντίο "αγαπημένη" ΕΕ...
- Σίγουρος Φρουρός
- Το λούμπεν της παρακμής, το λαϊκό της εργατικής τάξης και μετά-λαϊκό(ethnic) της γκλαμουριάς
- Σαν σήμερα 5/3/1953 έφυγε απ' τη ζωή ο Μεγάλος ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ
- 3ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ "Σπάμε τα σύνορα που μας διατρέχουν, η διαγράφουμε την εκμετάλλευση των αλλοδαπών με κοσμοπολίτικα φολκλορικά φεστιβάλ";
- Τέλος καλό.....
- ΤΑ ΝΕΑ SPOTS ΕΙΝΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ....
- Κουλουβάχατα
- Μετανάστες."Σύγχρονοι σκλάβοι ζουν και δουλεύουν σε καταγώγια"



