20 Years of webSERVICES in Chania Crete

 


istosch 20 Χρόνια - Slider

🎉 20 Χρόνια istosch data & web center

Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση

istosch 20 Years - Orange Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Green Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
istosch 20 Years - Orange Makry Banner
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση

   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Περιβάλλον. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Περιβάλλον. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

Πράσινη Οικονομία η "πράσσειν άλογα"

Ως γνωστόν πράσινα άλογα δεν υπάρχουν, ίσως μονάχα στην φαντασία του κάθε καλού παραμυθά, πόσω μάλλον η "πράσινη οικονομία" ειδικά στον καπιταλισμό και μάλιστα στην ανώτατη βαθμίδα του.
Η φράση "πράσσειν άλογα" πηγάζει απευθείας από μια εκ των δεκάδων αρχαίο ελληνικών διαλέκτων σε τόπους και σε χρόνους:(πράσσειν = πράττω, άλογο = μη λογικό)*.

Τον τελευταίο καιρό η πράσινη οικονομία ως «νέα θεωρία» που λέει ότι σχετίζεται με την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος. Προωθείται με κάθε τρόπο από τα κέντρα διαχείρισης – κατεύθυνσης της κοινωνικής συνείδησης, κέντρα που κατέχονται από το μεγάλο κεφάλαιο.

Εδώ και χρόνια επίσης προωθείται με μεγάλη ταχύτητα η λογική της κοινωνικής ευθύνης που εξισώνει τα αρνητικά αποτελέσματα των πολιτικών που επιβάλει το πολύ μεγάλο πολυεθνικό κεφάλαιο, (δηλαδή το σύστημα και το πολιτικό της προσωπικό) με τις σχεδόν μηδενικές ευθύνες των λαών.
Αυτός ο επικίνδυνος συμψηφισμός ευθυνών, είναι το άλλοθι για το πάρσιμο νέων ακόμα πιο αντιλαϊκών μέτρων και πάλι εις βάρος των φτωχών λαϊκών στρωμάτων με το πρόσχημα της ανταγωνιστικότητας και της επιχειρηματικότητας, σε «πράσινη» η μη κατεύθυνση. Η πράσινη επιχειρηματικότητα είναι πολύ πιο επικίνδυνη, είναι μια ακόμη ταχυδακτυλουργική ενίσχυση του κεφαλαίου με πρόσχημα το κλίμα.
Η καπιταλιστική κρίση, ένα ακόμη άλλοθι για το παραπέρα ξεζούμισμα των λαϊκών στρωμάτων και μια ακόμα επιβεβαίωση του Μαρξισμού – Λενινισμού που λέει πως: «ότι υπάρχει γύρω μας είναι δημιούργημα της εργατικής τάξης και των συμμάχων της». Σε αυτή δεν απευθύνονται όταν της ζητούν και άλλες θυσίες για το δια βίου ξεζούμισμα της; Όλα τα μέτρα που παίρνονται δεν είναι περίσωσης του βιομηχανικού κεφαλαίου και της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Τα λεγόμενα "πράσινα αυτοκίνητα" είναι ένα ακόμη δημιούργημα του μονοπωλιακού καπιταλισμού για την πιο άμεση, πιο μαζική και νομικοπολιτικά κατοχυρωμένη απόσυρση εκατομμυρίων αυτοκινήτων "ρυπογόνας τεχνολογίας" σε ολόκληρη την υφήλιο, με την ταυτόχρονη μαζική αγορά νέων "πράσινων" δια του δανεισμού απ’ τις τράπεζες. Το ότι οι τελευταίες ενισχύθηκαν σε όλες τις καπιταλιστικές χώρες, αλλά και στη χώρα μας με ζεστό κρατικό χρήμα(άρα αυτό υπάρχει), μόνο τυχαίο δεν είναι. Οι τραπεζικοί όμιλοι πήραν το χρήμα που έχουν παράγει οι λαοί και τους το χάρισαν βίαιος σε αυτούς και το βιομηχανικό σύμπλεγμα τους, οι κυβερνήσεις – υπάλληλοι του μεγάλου κεφαλαίου. Τσάμπα χρήμα που θα το πάρουν υπό τη μορφή δανεισμού οι λαοί όπως και ο λαός μας, για να αγοράσει τα "πράσινα" - "μη ρυπογόνα αυτοκίνητα" με δανεικά τα ίδια του τα χρήματα.
**
Ανεξαρτήτως του ότι όλα τα αυτοκίνητα του πλανήτη να κυκλοφορούν μαζί και ταυτόχρονα(κάτι που επιβλήθηκε πάλι απ’ το σύστημα)δεν μολύνουν το περιβάλλον όσο το μολύνουν μερικές μόνο απ’ τις βιομηχανίες που θέλουν να αυξήσουν τα κέρδη τους με οποιοδήποτε τίμημα και δεν τους ενδιαφέρει να πάρουν κανένα μέτρο προκειμένου να μειώσουν την κερδοφορία τους. Φυσικά και η τόσα χρόνια επιβολή του λεγόμενου Ι.Χ., η σταθερή υποβάθμιση και απαξίωση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, η προώθηση της λογικής του status που προσέδιδαν τα λεγόμενα SUV(στους αστούληδες και σε αυτούς που ήθελαν να τους μοιάσουν) που καίνε τόσο όσο δεν καίει ένα λεωφορείο στα ίδια χιλιόμετρα, μήπως είναι ευθύνη δική μας;
Εμείς κ. Σουφλιά δεν πρόκειται να αλλάξουμε ούτε αυτοκίνητο ούτε κλιματιστικό, πρώτον γιατί δεν θέλουμε να πάρουμε δανεικά τα χρήματα που καταβάλουμε δια των έμμεσων και άμεσων φόρων σε εσάς, που εσείς τα χαρίσατε στις τράπεζες, τους βιομήχανους και τους εφοπλιστές.
Εμείς κ. της Κυβέρνησης, του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, του ΛΑΟΣ και των Οικολόγων Πράσινων, θα απειθαρχήσουμε, θα κυκλοφορούμε με το αυτοκίνητο που πήρε η οικογένεια μας πριν 10 χρόνια με σκληρή δουλειά μετρητής για να πηγαίνουμε στα χωριά μας και θα το κρατήσουμε για όσο χρειαστεί μέχρι να διαλύσει για να πάρουμε νεώτερο.
Εμείς κ. της Ε.Ε., δεν πρόκειται να αλλάξουμε κλιματιστικό, εξάλλου το χρησιμοποιούμε 2-3 φορές το χρόνο για τις λεγόμενες «δύσκολες μέρες» και δεν ευθυνόμαστε καθόλου για καμία είδους ρύπανση.

Εμείς κ. των δημοτικών αρχών του νομού μας κυκλοφορούμε και με Μ.Μ.Μ., περπατάμε και το ποδήλατο είναι η δεύτερη μας φύση και σας ρωτάμε γιατί να περιμένουμε με τις ώρες στις στάσεις;
Γιατί να μην μπορούμε να πηγαίνουμε παντού με τα πόδια, η με το ποδήλατο μας χωρίς κάθε φορά να κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα και αντί να επιχορηγείται την αγορά αυτοκινήτων ρίξτε χρήμα για πεζοδρόμια, ποδηλατόδρομους και λεωφορειόδρομους.
Επιχορηγείται αδρά από το ΥΠΕΞ η κάθε είδους «μη κυβερνητική οργάνωση» που όψιμα ανακάλυψε το ποδήλατο, (όχι γιατί αυτή το αγαπά η το έχει τρόπο ζωής), ως τρόπο αποπροσανατολισμού και ψευτοαντίθεσης ποδηλάτη - αυτοκινητιστή Η κάθε "φιλοπεριβαλλοντική" ΜΚΟ ενισχύεται ακριβώς γιατί επικεντρώνεται μονάχα στο κακό κυκλοφοριακό και όχι ότι είναι απόρροια συνολικότερα του συστήματος σας. Υπηρέτες του μεγάλου και του πολύ μεγάλου κεφαλαίου τελικά δεν είναι και οι ΜΚΟ;

Από πότε τα χαράτσια για τα παλαιά Ι.Χ.,(που είναι καραμπινάτα μέτρα εξόντωσης για τα φτωχά λαϊκά στρώματα και μέτρα ανόρθωσης για το μεγάλο κεφάλαιο), είναι μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος για πείτε μας. Όσο υπάρχει πράσινη οικονομία που είναι «πράσσειν άλογα», δηλαδή παραλογισμός, άλλο τόσο υπάρχουν και τα πράσινα άλογα!!!

Παραπομπή*
[Φυσικά κάθε γλώσσα είναι δυναμικό στοιχείο και διαμορφώνεται κυρίως από τον λαϊκό παράγοντα και όχι απ’ τη διανόηση. Άρα γιατί να μην υπάρχουν και πράσινα άλογα, εξάλλου στη λαϊκή μυθολογία έχουν υπάρξει και αυτά.
Η κατεύθυνση της κυρίαρχης ιδεολογίας των κρατούντων σε ορισμένες ιστορικές περιόδους, ειδικά απ’ την περίοδο της Ανατολικής Ρώμης (και που αντιεπιστημονικά ονομάζεται Βυζαντινή περίοδος, αυτή η ονομασία είναι δημιούργημα Γερμανών ιστορικών) και την περίοδο της οθωμανικής αυτοκρατορίας, ήταν η γενικευμένη αγραμματοσύνη που προωθούνταν μεθοδικά δια της θεολογικής πειθούς για να μην εξεγερθούν οι πάντα χρήσιμοι δουλοπάροικοι. Έτσι λοιπόν, γιατί φράσεις όπως το «πράσσειν άλογα» που σήμαινε «πράττεις χωρίς λογική», να μην μεταφραστεί σε πράσινα άλογα σε μια ιστορική περίοδο που διανύει τόσο μεγάλα χρονικά διαστήματα μη συνέχειας της επιμορφωτικής διαδικασίας της γλώσσας!!!
Όμως κάθε φορά που η διανόηση έβαλε το χεράκι της στη γλώσσα τα έκανε μπάχαλο, γιατί η γλώσσα δεν είναι στατικό στοιχείο ούτε διαμορφώνεται από μερικούς στοχαστές αλλά από τους λαούς για να επικοινωνούν πρέπει να είναι λιτή και κατανοητή.
Φυσικά υπάρχουν και κάτι απίθανες θεωρίες που με γλωσσολογικές σοφιστείες και αναγωγές του στυλ, «το βιολί είναι όργανο και ο μπάτσος είναι όργανο, άρα ο μπάτσος είναι βιολί», προσπαθούν να αποδείξουν την θεϊκή καταγωγή της Ελληνικής γλώσσας. Αυτές χρησιμοποιούνται και απευθύνονται μονίμως στα χαμηλά στρώματα που εσκεμμένα δεν τα έχει μορφώσει το νεοελληνικό κράτος σε όλες του τις εκδοχές για να χειραγωγούνται με ένα κλικ.
Αλήθεια όλοι τούτοι οι δημιουργοί, οι συνεχιστές και οι κήρυκες αυτών των θεωριών, διερωτήθηκαν ποτέ ότι, η σοφιστεία και η επιστήμη είναι διάφορα μεγέθη; Μήπως οι δεκάδες διαλεκτοί που υπήρξαν σε κάθε πόλη κράτος στην αρχαία πατριδογνωσία είχαν και αντιθετικές μεταφράσεις ακόμα και σε κοινές λέξεις. Μήπως σκέφτηκαν οι άμεσοι απόγονοι του Δευκαλίωνα ότι "πετραδίζουν" (στην λαϊκή γλώσσα του νομού μας το πετραδίζω σημαίνει βλακίζω) και αυτοί αλλά δεν δημιουργούν όπως το εν λόγω μυθικό πρόσωπο (λέμε τώρα εμείς);
Όπως πολύ εύστοχα τόνιζε ο μακαρίτης ο Χαρίλαος «πρέπει να μάθουμε να ξεχωρίζουμε την ιστορία από την παραϊστορία» και να την διαδίδουμε στις λαϊκές μάζες.
Για να μην πλατειάσουμε και άλλο ξεφεύγοντας από το θέμα και την ουσία του, θα πούμε αυτό, πως ο εθνικισμός και η βλακεία πάνε πακέτο μιας και οι παραθεωρίες που αναφέραμε λίγο παραπάνω αποτελούν μια και μοναδική οικογένεια. Φυσικά και ο εθνικισμός δεν έχει καμία σχέση με τον πατριωτισμό, όπως και ο κοσμοπολιτισμός με τον διεθνισμό, εξάλλου και τα δυο(εθνικισμός και κοσμοπολιτισμός) είναι βγαλμένα απ’ την ίδια ιμπεριαλιστική μήτρα(από αυτήν χρηματοδοτούνται) και ανάλογα με τις περιόδους το ένα απ’ τα δυο κυριαρχεί σε σχέση με το άλλο, σήμερα κυριαρχούν και τα δυο ως ανώτερη ιδεολογική βαθμίδα κατατρομοκράτησης των λαών].


Παραπομπή**
Στην "κακή" Λ.Δ. Γερμανίας(Ανατολική), οι επιστήμονες σε συνδυασμό με τους τεχνολόγους είχαν κατασκευάσει "κλειστους κινητήρες ανακυκλούμενης εσωτερικής καύσης" όπου η συσσώρευση ποσότητας μετατρέπονταν σε νέα ποιότητα και το καύσιμο δεν εκτείθονταν στο περιβάλλον αλλά δεν χάνονταν και ποτέ.
Δυστυχώς αυτό πραγματοποιήθηκε τα τελευταία χρόνια και δεν προχώρησε.

Ρ.Κολλεκτίβα

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2008

Καλό μήνα red bloggers

Καθυστερημένα, μετά από το προηγούμενο post-άθρο και μετά φυσικά τη συνέντευξη της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, στο δημοσιογράφο Β.Κωττάκη στη ΝΕΤ, είπαμε να σας παραθέσουμε ένα φωτογραφικό ρεπορτάζ απ' τη Χρυσή Ακτή(δυτικό προάστιο των Χανίων 5 km απ' το κέντρο της πόλης), όπου σήμερα πήγαμε για μπάνιο και η παραλία ήταν γεμάτη από λουόμενους!!!
Το μεσημέρι μόλις ολοκληρώσαμε το προηγούμενο άρθρο, πήραμε τον αμαθιό μας και βγήκαμε τσάρκα για θάλασσα. Αυτές τις μέρες στη πόλη ανακατασκευάζεται ο κυρίαρχος οδικός κόμβος που συνδέει το κέντρο με τα δυτικά προάστια. Για όσους και όσες γνωρίζεται μιλάμε για τον κόμβο του Κλαδισσού, όπου μετά από 19 χρόνια, στο κατάλληλο timing θα ολοκληρωθεί η ανακατασκευή του(ούτε το γιοφύρι της Άρτας να ήταν). Φυσικά είχε μπλοκάρει το σύμπαν τέτοια ώρα που διαλέξαμε και εμείς τα θέλαμε και τα πάθαμε θα μας πείτε και δεν θα έχετε και άδικο.
Να πούμε ότι στη περιοχή αυτή οι παρακρατικοί με τη βοήθεια του αστικού κράτους (Γ.Δ.Περιφέρειας Κρήτης) αποκεφάλισαν στη περίοδο πριν τον εμφύλιο δεκάδες κομμουνιστές και κομμουνίστριες αντάρτες και αντάρτισες μεταξύ άλλων και την ηρωίδα Κλάδου.
Μόλις φτάσαμε στη Χρυσή Ακτή (είναι 1,5 Km ανατολικότερα των Αγίων Αποστόλων όσοι και όσες είχατε έλθει το 1997 στη κατασκήνωση της ΚΝΕ θα θυμάστε πως είναι η περιοχή), είδαμε ένα αριστούργημα που έφτιαξαν στη παραλία κάποια παιδιά και θα σας τα παραθέσουμε ως φώτο και περιμένουμε σχόλια γι' αυτά χεχεχεχε.....
Αυτά με τα πολλά λόγια μας σειρά έχει η εικόνα.....

Radio Collectiva


Αμμογλυπτική: Ένας δύτης ανάμεσα σε καρχαρίες και γιγαντιαία χταπόδια. Όποιος το έφτιαξε είναι καλλιτέχνης....


Και στο βάθος η Ν. Χώρα η πιο "δυτική συνοικία" του κέντρου των Χανίων είναι η μεγαλύτερη εργατογειτονιά της πόλης μας και έχει πάνω από 17000 κατοίκους, φτωχογειτονιά στη κυριολεξία. Η πρώτη φώτο του post είναι απο την παραλία της.

Χρυσή Ακτή 1/11/2008

Το σκυλόψαρο με τα γυαλιά του χεχεχε

Άραγε τι γράφει το αυτοκόλλητο; Βαστάει ακόμα ένα χρόνο και κάτι μετά τις εκλογές!!!

Σας αρέσει το φωτορεπορτάζ ελπίζουμε πως ναι :)
Καλό μήνα σύντρόφια red bloggers και μη ξεχνάτε το μπλογκοπαίχνιδο μας...


Radio collectiva

Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

Για μια εβδομάδα καίγονταν η Ρόδος


Αυτό ήταν μετά την Αχαΐα, την Ηλεία, την ορεινή Αρκαδία, την Λακωνία, την Εύβοια τη Πάρνηθα, τους νεκρούς δασοπυροσβέστες στη Κρήτη, πρόπερσι στη Χαλκιδική και δε ξέρουμε και που αλλού ακόμη, φέτος σειρά είχε η Ρόδος, το υπέροχο νησί των ιπποτών, το πρώην καταπράσινο νησί με τα 1200 ελάφια, τις πεταλούδες, με την πρώην πάμπλουτη χλωρίδα και πανίδα να χάνεται προοπτικά.
Μία εβδομάδα καίγονταν από πολλές πλευρές η δασώδης Ρόδος. Οι μηδενικές αντιπυρικές ζώνες, ο μηδενικός σχεδιασμός και η θλιβερή εικόνα με τα καμένα δάση σε όλη τη χώρα, μειώνει δραματικά τα αποθέματα πράσινου στην Ελλάδα, και αν αυτό είναι το κακό, έπονται τα χειρότερα... Οι φωτιές, δεν είναι παρά ένα μέρος της εικόνας της κατάστασης. Με το που καίγεται ένα δάσος αμέσως οι καταπατητές και οι οικοπεδοφάγοι πιάνουν «χρυσές δουλειές».Πριν όμως πιάσουν δουλειά τα εν λόγω-«καλόπαιδα», «έχουν βρει ζωτικό χώρο δράσης». Οι υπηρεσίες ελέγχου, που η δε λειτουργούν, η είναι υποτιμημένες, όπως και η αντιπυρική προστασία. Η «καταστροφή των δασών», δεν είναι τυχαία, γιατί το τότε νομοσχέδιο για το Εθνικό Κτηματολόγιο δε προέβλεπε πουθενά εθνικό δασικό χάρτη, ενώ ψηφίζονταν σωρηδόν διατάξεις και «παραθυράκια» για οικοπεδοποιήσεις. Θα μας πείτε πως στη Ρόδο υπήρχε κτηματολόγιο και όντως υπήρχε, ωστόσο η αλλαγές στη χρήση γης, ευνοούσαν και συνεχίζουν να ευνοούν αυτό το έγκλημα που πραγματοποιήθηκε και κατέκαψε 72.000 στρέμματα απ' τη χλωρίδα και ένα μεγάλο αδιευκρίνιστο αριθμό απ΄τη πολύτιμη πανίδα στο «Σμαραγδένιο νησί του Αιγαίου» μέσα μια εβδομάδα.
Για μία εβδομάδα δε μπορούσαν να "κουλαντρίσουν"(που λέμε και στο χωριό μας),δηλαδή να κάνουν καλά τη πυρκαγιά που είχε πολλές εστίες άραγε γιατί; Άραγε τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια; Είναι τοις πάσι γνωστό ότι οι αστικές δυνάμεις πυρόσβεσης να αδυνατούν να ελέγξουν τέτοιου είδους πυρκαγιές γιατί πολύ απλά δεν έχουν την ειδικευμένη γνώση για πυροκατασταλτική δράση μέσα σε ένα δάσος, κάτι στιγμή που μόνο η δασική υπηρεσία γνώριζε και το "καλό κράτος" έχοντας την διαλύσει, τα αποτελέσματα είναι αυτά που είδαμε ξανά.
Στο σκηνικό της συναίνεσης για την αλλαγή χρήσης γης κινήθηκαν όλες οι αλλαγές στα άρθρα του Συντάγματος. Στη κατάργηση των δασικών εκτάσεων οι καρεκλοκένταυροι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ μπήκαν στη πρώτη γραμμή των δασοκτόνων αλλαγών. Ήταν τέτοια η συνενοχή των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ κατά την αναθεώρηση του Συντάγματος, ώσπου φτάσαμε στη ψήφιση του άρθρου 24, που μετέτρεπε τα δάση σε επιχειρηματικό έδαφος με αποτέλεσμα την περαιτέρω αύξηση των κερδών του μεγάλου κεφαλαίου. Το άρθρο 24 ήταν η αρχή, το ΠΑΣΟΚ ψηφίζει τον αντιδασικό νόμο του το 2003, ενώ η ΝΔ το καταψηφίζει, για λόγους δημιουργίας εντυπώσεων. Όμως μόλις έγινε κυβέρνηση, όχι μόνο εφαρμόζει κατά γράμμα αυτό τον αντιδασικό νόμο αλλά τον έχει εμπλουτίσει και με τις ανάλογες εφαρμοστέες εγκυκλίους, τον έκανε ακόμα πιο δασοκτόνο. Οι ασταμάτητες πυρκαγιές που κατέκαψαν κι αυτό το καλοκαίρι τεράστιες εκτάσεις δασών, αναδείχνουν για άλλη μια φορά τη δασοκτόνα πολιτική των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων. Τα αποτελέσματα είναι ακριβώς τα ίδια. Οι εμπρησμοί και οι καταστροφές των δασών συνεχίζονται και οι πυρκαγιές δίνουν και παίρνουν σε περιοχές που έχουν οικονομική - τουριστική αξία.
Η συνειδητή ανυπαρξία προληπτικών μέτρων προστασίας των δασών σημαίνει και καθόλου πρόληψη των πυρκαγιών. Οι μεγάλες ελλείψεις σε μέσα και προσωπικό, οι συνεχόμενες απορρίψεις των εκθέσεων του πυροσβεστικού σώματος από τους αιρετούς νομάρχες και δημάρχους του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΣΥΝ, αποτελούν μία ακόμα χείρα βοηθείας στους καταπατητές . Τα δάση δε καίγονται από μόνα τους, από καύτρες πεταμένων τσιγάρων, από σπασμένα και διανθισμένα στο έδαφος γυαλιά, καίγονται από τη πολιτική, που εμπορευματοποιεί και παραδίδει τα δάση στις επιχειρηματικές διαθέσεις των καταπατητών και του κατασκευαστικού κεφαλαίου, που σε τοπικό επίπεδο την πολιτική της εμπορευματοποίησης των δασών στηρίζουν και οι νομάρχες και δήμαρχοι της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
Το ΠΑΣΟΚ και ΝΔ φυσικά δε σταματάνε εδώ, προχωρούν σε μεγαλύτερης κλίμακας επιθέσεις ενάντια στο φυσικό περιβάλλον και τα δάση, σε μια άνευ προηγουμένου παράδοση του δασικού πλούτου της χώρας στο μεγάλο κεφάλαιο. Η επικείμενη προσπάθεια τους συμπυκνώνεται με την προετοιμαζόμενη συνταγματική αναθεώρηση, και περικλείεται στο σκεπτικό του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, που πλέον ανοιχτά διακηρύσσει, «ότι δεν είναι όλα τα δάση δάση, επειδή κάποτε ήταν». Την ίδια στιγμή ένα «περίεργο» νομοσχέδιο κατευθυνόμενο απ’ το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών "νομιμοποίησε" 3.000.000 στρέμματα καταπατημένης γης στα μέσα του καλοκαιριού και με μια πρωτοφανή επίθεση απ' τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ στο ΚΚΕ, γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενα του σκέφτεται "αντιλαϊκά" και χωρίς "ρεαλισμό" επειδή ζητάει να μη μονιμοποιηθούν οι καταπατημένες περιοχές με βάση τις αεροφωτογραφίες του 1950! Αυτή η πολιτική όχι μόνο οπλίζει τα χέρια των εμπρηστών – καταπατητών αλλά τους δίνει το άλλοθι του νόμου ελέω επιχειρηματικότητας ανταγωνιστικότητας κλπ.
Αυτή η κατάσταση δεν είναι μη αναστρέψιμη, όμως επιβάλλεται ΤΩΡΑ όσο ποτέ άλλοτε η άνοδος του δείκτη της λαϊκής συνείδησης της δράσης και των αγωνιστικών αντανακλαστικών, που θα έχουν για μπροστάρηδες την εργατική τάξη και τα φτωχό-μεσαία λαϊκά στρώματα, και θα παλέψουν την προστασία των δασών και του περιβάλλοντος. Επιβάλλεται ΤΩΡΑ διεκδίκηση Δασικού Κτηματολογίου με κριτήριο ότι το Δημόσιο έχει τη μοναδική κυριότητα των δασών και των δασικών εκτάσεων, να δοθεί βάρος στην πρόληψη με την ενίσχυση των υποδομών αντιπυρικής προστασίας, να υπάρξει σχεδιασμός των χρήσεων γης και να μη γίνει καμία παραχώρηση δασών και δασικών εκτάσεων σε ιδιωτικά συμφέροντα. Επιβάλλεται να συνδέσουν τις διεκδικήσεις τους για μέτρα προστασίας με την πάλη για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής που εμπορευματοποιεί τα δάση και συνολικά τη γη.
Για να σταματήσει οριστικά η γη να είναι εμπόρευμα, και ο αγώνας αυτός είναι απόλυτα συνδεδεμένος με το λαϊκό και εργατικό κίνημα και μόνο με αυτό.
Το λαϊκό κίνημα, οι εργαζόμενοι και τα φτωχά λαϊκά στρώματα δε φτάνει να ανησυχούν για το δημόσιο δασικό πλούτο, αλλά να βρίσκονται σε συνεχή εγρήγορση για ανατροπή των γενικευμένων δασοκτόνων πολιτικών, που προωθούνται η διαμέσου των επιχειρηματιών, των ΜΚΟ και η διαχείριση των δασών να γίνει αποκλειστικά και μόνο λαϊκή υπόθεση.
Χρειάζεται λαϊκή αντεπίθεση στη βάση της θεωρίας που καλλιεργεί την απογοήτευση και λέει «εμπρός γκρεμός και πίσω ρέμα» η απ’ τη «Σκύλα στη Χάρυβδη» γυρίζοντας τη πλάτη στις αιτίες που δημιουργούν το πρόβλημα.
Σήμερα το λαϊκό κίνημα πρέπει να δείξει και Απειθαρχία και Ανυπακοή στα κελεύσματα του Μεγάλου κεφαλαίου και του Αστικού Κράτους που εδώ και χρόνια έχει φροντίσει να φτιάξει αντιδασικούς νόμους, έχοντας βαφτίσει τις δασικές εκτάσεις πότε σε «χορτολειβαδικές εκτάσεις» και πότε σε «βοσκοτόπια», έχοντας διαλύσει όλες τις υπηρεσίες δασοπυρόσβεσης-δασοπροστασίας παραδίδοντας όχι μόνο όλες τις καμένες εκτάσεις στην οικοπεδοποίηση.



ΓΙΑΝΝΗΣ Κ.

istosch 20th Anniversary

20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI 🏠 Smart Home 💻 IT Courses 📣 Marketing 🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή