Με χαρά φτάσαμε στο φεστιβάλ το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στις 7:40, η βροχή είχε σταματήσει και κατευθυνθήκαμε αυτόματα στη διεθνούπολη και ειδικά στο περίπτερο της Κούβας. Σύντομα η χαρά μας να συναντήσουμε τους συντρόφους που διαβάζουμε πριν ακόμα αυτοί μας διαβάσουν, μετατράπηκε σε μια ελαφριά απογοήτευση μιας και γυρίζαμε γύρω - γύρω απ΄το περίπτερο της Κούβας σαν του "παπά το σκύλο" έως τις 9:15, μέχρι που συναντήσαμε μια σειρά από φίλους και συντρόφους που είχαμε να τους δούμε καμιά δεκαριά χρόνια τους περισσότερους απ' αυτούς και η χαρά μας επανήλθε αυτομάτως.
Φυσικά δε ξέραμε αν συναντήθηκαν οι ψηφιακοί σύντροφοι μας και πραγματικά θέλουμε να συναντήθηκαν ανεξάρτητα αν τους είδαμε η όχι, όμως την επόμενη φορά να έχουμε και ένα εικονικό συνθηματικό, πχ μια εφημερίδα στο αριστερό χέρι, ένα αυτοκόλλητο στο πέτο η κάτι που να κάνει πιο εύκολη την όποια συνάντηση....
20 Years of webSERVICES in Chania Crete
istosch 20 Χρόνια - Slider
🎉 20 Χρόνια istosch data & web center
Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε εικόνα για μεγέθυνση
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
🔍 Κάντε κλικ για μεγέθυνση
×
!doctype>
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φεστιβάλ ΚΚΕ-ΚΝΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φεστιβάλ ΚΚΕ-ΚΝΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008
Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008
Καλημέρα απ' τη Αθήνα...
Ήρθαμε και βρέχει, λέτε να φέραμε τη βροχή απ' το νότο, συνήθως έρχεται απ' το βορά, rizobraker ελπίζουμε το ραντεβού να ισχύει ανεξαρτήτως βροχής........
Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008
Φεστιβάλ ΚΚΕ-ΚΝΕ Φρούριο- Κολαστήριο Ιντζεδίν
Γιατί όλοι αυτοί που έδωσαν τα καλύτερα τους χρόνια για τη προκοπή και ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά τους, για τα παιδιά του γείτονα και αυτού που γνώριζαν και αυτού που δε γνώριζαν, να βρεθούν σε αυτού του τύπου το κολαστήριο.
Να σημειώσουμε εδώ πέρα ότι τον Ιούλη του 2001 είχε γίνει ένα ρεπορτάζ για το χώρο αυτό, όπου και με την ελάχιστη βοήθεια ημών, (με χαρά είχαμε βοηθήσει τη δημοσιογράφο του "Ρ" στις μετακινήσεις της), όπου είχε πραγματοποιήσει ένα εκτενές Ρεπορτάζ, τμήμα του οποίου σας παραθέτουμε υπό τη μορφή ηλεκτρονικού συνδέσμου. http://www1.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=29/7/2001&columnId=16
Χτες και προχτές με τη βοήθεια των συντρόφων μας απ' το Ρέθυμνο στήθηκε το καλύτερο φεστιβάλ απ' τη περίοδο μετά τη διάσπαση.
Εκατοντάδες κόσμου επισκέπτονταν ένα χώρο που βρίσκεται 16 χιλιόμετρα απ το κέντρο της πόλης των Χανίων και 40 απ' το κέντρο του Ρεθύμνου, αλλά παρά τις δυσκολίες μετακίνησης ήταν ότι πιο μαζικό έχουμε δει εδώ και καιρό με μεγάλα ποσοστά νέων ανθρώπων να συμμετάσχουν ενεργητικά και με ενθουσιασμό στο στήσιμο και στη παρουσία του στο ντόπιο πληθυσμό...
Δυστυχώς και τις δύο μέρες ενώ τραβήξαμε video απ' τις ομιλίες αυτό δεν αποτυπώθηκε και δυστυχώς περιοριζόμαστε μόνο στις φώτο που τραβήξαμε.
Οι δύο μέρες αποδείχτηκαν λίγες για μια τέτοιου είδους εκδήλωση αλλά πάλι αγώνες θα έχουμε και πάλι σύντομα θα ξαναβρεθούμε....
Καλή αντάμωση σύντροφοι .....
Radio Collectiva
Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2008
Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008
Πάμε Φεστιβάλ....
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
istosch 20th Anniversary
20 YEARS
istosch DATA & WEB CENTER
"Two Decades of Digital Truth"
🤖 AI
🏠 Smart Home
💻 IT Courses
📣 Marketing
🎨 Multimedia
Since 2006... the journey continues.
Technology with a human face
www.istosch.gr
Μία εβδομάδα δημοφιλείς αναγνώσεις
- Επιστημονικός Κομμουνισμός vs Αντιεπιστημονικός Αντικομμουνισμός (2ο Μέρος "Αυθόρμητο και συνειδητό")
- Αντίο "αγαπημένη" ΕΕ...
- Σίγουρος Φρουρός
- Το λούμπεν της παρακμής, το λαϊκό της εργατικής τάξης και μετά-λαϊκό(ethnic) της γκλαμουριάς
- Σαν σήμερα 5/3/1953 έφυγε απ' τη ζωή ο Μεγάλος ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ
- 3ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ "Σπάμε τα σύνορα που μας διατρέχουν, η διαγράφουμε την εκμετάλλευση των αλλοδαπών με κοσμοπολίτικα φολκλορικά φεστιβάλ";
- Τέλος καλό.....
- ΤΑ ΝΕΑ SPOTS ΕΙΝΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ....
- Κουλουβάχατα
- Μετανάστες."Σύγχρονοι σκλάβοι ζουν και δουλεύουν σε καταγώγια"




