Ως γνωστόν πράσινα άλογα δεν υπάρχουν, ίσως μονάχα στην φαντασία του κάθε καλού παραμυθά, πόσω μάλλον η "πράσινη οικονομία" ειδικά στον καπιταλισμό και μάλιστα στην ανώτατη βαθμίδα του.
Η φράση "πράσσειν άλογα" πηγάζει απευθείας από μια εκ των δεκάδων αρχαίο ελληνικών διαλέκτων σε τόπους και σε χρόνους:(πράσσειν = πράττω, άλογο = μη λογικό)*.
Τον τελευταίο καιρό η πράσινη οικονομία ως «νέα θεωρία» που λέει ότι σχετίζεται με την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος. Προωθείται με κάθε τρόπο από τα κέντρα διαχείρισης – κατεύθυνσης της κοινωνικής συνείδησης, κέντρα που κατέχονται από το μεγάλο κεφάλαιο.
Εδώ και χρόνια επίσης προωθείται με μεγάλη ταχύτητα η λογική της κοινωνικής ευθύνης που εξισώνει τα αρνητικά αποτελέσματα των πολιτικών που επιβάλει το πολύ μεγάλο πολυεθνικό κεφάλαιο, (δηλαδή το σύστημα και το πολιτικό της προσωπικό) με τις σχεδόν μηδενικές ευθύνες των λαών. Αυτός ο επικίνδυνος συμψηφισμός ευθυνών, είναι το άλλοθι για το πάρσιμο νέων ακόμα πιο αντιλαϊκών μέτρων και πάλι εις βάρος των φτωχών λαϊκών στρωμάτων με το πρόσχημα της ανταγωνιστικότητας και της επιχειρηματικότητας, σε «πράσινη» η μη κατεύθυνση. Η πράσινη επιχειρηματικότητα είναι πολύ πιο επικίνδυνη, είναι μια ακόμη ταχυδακτυλουργική ενίσχυση του κεφαλαίου με πρόσχημα το κλίμα.
Η καπιταλιστική κρίση, ένα ακόμη άλλοθι για το παραπέρα ξεζούμισμα των λαϊκών στρωμάτων και μια ακόμα επιβεβαίωση του Μαρξισμού – Λενινισμού που λέει πως: «ότι υπάρχει γύρω μας είναι δημιούργημα της εργατικής τάξης και των συμμάχων της». Σε αυτή δεν απευθύνονται όταν της ζητούν και άλλες θυσίες για το δια βίου ξεζούμισμα της; Όλα τα μέτρα που παίρνονται δεν είναι περίσωσης του βιομηχανικού κεφαλαίου και της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Τα λεγόμενα "πράσινα αυτοκίνητα" είναι ένα ακόμη δημιούργημα του μονοπωλιακού καπιταλισμού για την πιο άμεση, πιο μαζική και νομικοπολιτικά κατοχυρωμένη απόσυρση εκατομμυρίων αυτοκινήτων "ρυπογόνας τεχνολογίας" σε ολόκληρη την υφήλιο, με την ταυτόχρονη μαζική αγορά νέων "πράσινων" δια του δανεισμού απ’ τις τράπεζες. Το ότι οι τελευταίες ενισχύθηκαν σε όλες τις καπιταλιστικές χώρες, αλλά και στη χώρα μας με ζεστό κρατικό χρήμα(άρα αυτό υπάρχει), μόνο τυχαίο δεν είναι. Οι τραπεζικοί όμιλοι πήραν το χρήμα που έχουν παράγει οι λαοί και τους το χάρισαν βίαιος σε αυτούς και το βιομηχανικό σύμπλεγμα τους, οι κυβερνήσεις – υπάλληλοι του μεγάλου κεφαλαίου. Τσάμπα χρήμα που θα το πάρουν υπό τη μορφή δανεισμού οι λαοί όπως και ο λαός μας, για να αγοράσει τα "πράσινα" - "μη ρυπογόνα αυτοκίνητα" με δανεικά τα ίδια του τα χρήματα.**
Ανεξαρτήτως του ότι όλα τα αυτοκίνητα του πλανήτη να κυκλοφορούν μαζί και ταυτόχρονα(κάτι που επιβλήθηκε πάλι απ’ το σύστημα)δεν μολύνουν το περιβάλλον όσο το μολύνουν μερικές μόνο απ’ τις βιομηχανίες που θέλουν να αυξήσουν τα κέρδη τους με οποιοδήποτε τίμημα και δεν τους ενδιαφέρει να πάρουν κανένα μέτρο προκειμένου να μειώσουν την κερδοφορία τους. Φυσικά και η τόσα χρόνια επιβολή του λεγόμενου Ι.Χ., η σταθερή υποβάθμιση και απαξίωση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, η προώθηση της λογικής του status που προσέδιδαν τα λεγόμενα SUV(στους αστούληδες και σε αυτούς που ήθελαν να τους μοιάσουν) που καίνε τόσο όσο δεν καίει ένα λεωφορείο στα ίδια χιλιόμετρα, μήπως είναι ευθύνη δική μας; Εμείς κ. Σουφλιά δεν πρόκειται να αλλάξουμε ούτε αυτοκίνητο ούτε κλιματιστικό, πρώτον γιατί δεν θέλουμε να πάρουμε δανεικά τα χρήματα που καταβάλουμε δια των έμμεσων και άμεσων φόρων σε εσάς, που εσείς τα χαρίσατε στις τράπεζες, τους βιομήχανους και τους εφοπλιστές.
Εμείς κ. της Κυβέρνησης, του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, του ΛΑΟΣ και των Οικολόγων Πράσινων, θα απειθαρχήσουμε, θα κυκλοφορούμε με το αυτοκίνητο που πήρε η οικογένεια μας πριν 10 χρόνια με σκληρή δουλειά μετρητής για να πηγαίνουμε στα χωριά μας και θα το κρατήσουμε για όσο χρειαστεί μέχρι να διαλύσει για να πάρουμε νεώτερο.
Εμείς κ. της Ε.Ε., δεν πρόκειται να αλλάξουμε κλιματιστικό, εξάλλου το χρησιμοποιούμε 2-3 φορές το χρόνο για τις λεγόμενες «δύσκολες μέρες» και δεν ευθυνόμαστε καθόλου για καμία είδους ρύπανση.
Εμείς κ. των δημοτικών αρχών του νομού μας κυκλοφορούμε και με Μ.Μ.Μ., περπατάμε και το ποδήλατο είναι η δεύτερη μας φύση και σας ρωτάμε γιατί να περιμένουμε με τις ώρες στις στάσεις; Γιατί να μην μπορούμε να πηγαίνουμε παντού με τα πόδια, η με το ποδήλατο μας χωρίς κάθε φορά να κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα και αντί να επιχορηγείται την αγορά αυτοκινήτων ρίξτε χρήμα για πεζοδρόμια, ποδηλατόδρομους και λεωφορειόδρομους.
Επιχορηγείται αδρά από το ΥΠΕΞ η κάθε είδους «μη κυβερνητική οργάνωση» που όψιμα ανακάλυψε το ποδήλατο, (όχι γιατί αυτή το αγαπά η το έχει τρόπο ζωής), ως τρόπο αποπροσανατολισμού και ψευτοαντίθεσης ποδηλάτη - αυτοκινητιστή Η κάθε "φιλοπεριβαλλοντική" ΜΚΟ ενισχύεται ακριβώς γιατί επικεντρώνεται μονάχα στο κακό κυκλοφοριακό και όχι ότι είναι απόρροια συνολικότερα του συστήματος σας. Υπηρέτες του μεγάλου και του πολύ μεγάλου κεφαλαίου τελικά δεν είναι και οι ΜΚΟ;
Από πότε τα χαράτσια για τα παλαιά Ι.Χ.,(που είναι καραμπινάτα μέτρα εξόντωσης για τα φτωχά λαϊκά στρώματα και μέτρα ανόρθωσης για το μεγάλο κεφάλαιο), είναι μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος για πείτε μας. Όσο υπάρχει πράσινη οικονομία που είναι «πράσσειν άλογα», δηλαδή παραλογισμός, άλλο τόσο υπάρχουν και τα πράσινα άλογα!!!
Παραπομπή*
[Φυσικά κάθε γλώσσα είναι δυναμικό στοιχείο και διαμορφώνεται κυρίως από τον λαϊκό παράγοντα και όχι απ’ τη διανόηση. Άρα γιατί να μην υπάρχουν και πράσινα άλογα, εξάλλου στη λαϊκή μυθολογία έχουν υπάρξει και αυτά.
Η κατεύθυνση της κυρίαρχης ιδεολογίας των κρατούντων σε ορισμένες ιστορικές περιόδους, ειδικά απ’ την περίοδο της Ανατολικής Ρώμης (και που αντιεπιστημονικά ονομάζεται Βυζαντινή περίοδος, αυτή η ονομασία είναι δημιούργημα Γερμανών ιστορικών) και την περίοδο της οθωμανικής αυτοκρατορίας, ήταν η γενικευμένη αγραμματοσύνη που προωθούνταν μεθοδικά δια της θεολογικής πειθούς για να μην εξεγερθούν οι πάντα χρήσιμοι δουλοπάροικοι. Έτσι λοιπόν, γιατί φράσεις όπως το «πράσσειν άλογα» που σήμαινε «πράττεις χωρίς λογική», να μην μεταφραστεί σε πράσινα άλογα σε μια ιστορική περίοδο που διανύει τόσο μεγάλα χρονικά διαστήματα μη συνέχειας της επιμορφωτικής διαδικασίας της γλώσσας!!!
Όμως κάθε φορά που η διανόηση έβαλε το χεράκι της στη γλώσσα τα έκανε μπάχαλο, γιατί η γλώσσα δεν είναι στατικό στοιχείο ούτε διαμορφώνεται από μερικούς στοχαστές αλλά από τους λαούς για να επικοινωνούν πρέπει να είναι λιτή και κατανοητή.
Φυσικά υπάρχουν και κάτι απίθανες θεωρίες που με γλωσσολογικές σοφιστείες και αναγωγές του στυλ, «το βιολί είναι όργανο και ο μπάτσος είναι όργανο, άρα ο μπάτσος είναι βιολί», προσπαθούν να αποδείξουν την θεϊκή καταγωγή της Ελληνικής γλώσσας. Αυτές χρησιμοποιούνται και απευθύνονται μονίμως στα χαμηλά στρώματα που εσκεμμένα δεν τα έχει μορφώσει το νεοελληνικό κράτος σε όλες του τις εκδοχές για να χειραγωγούνται με ένα κλικ.
Αλήθεια όλοι τούτοι οι δημιουργοί, οι συνεχιστές και οι κήρυκες αυτών των θεωριών, διερωτήθηκαν ποτέ ότι, η σοφιστεία και η επιστήμη είναι διάφορα μεγέθη; Μήπως οι δεκάδες διαλεκτοί που υπήρξαν σε κάθε πόλη κράτος στην αρχαία πατριδογνωσία είχαν και αντιθετικές μεταφράσεις ακόμα και σε κοινές λέξεις. Μήπως σκέφτηκαν οι άμεσοι απόγονοι του Δευκαλίωνα ότι "πετραδίζουν" (στην λαϊκή γλώσσα του νομού μας το πετραδίζω σημαίνει βλακίζω) και αυτοί αλλά δεν δημιουργούν όπως το εν λόγω μυθικό πρόσωπο (λέμε τώρα εμείς);
Όπως πολύ εύστοχα τόνιζε ο μακαρίτης ο Χαρίλαος «πρέπει να μάθουμε να ξεχωρίζουμε την ιστορία από την παραϊστορία» και να την διαδίδουμε στις λαϊκές μάζες.
Για να μην πλατειάσουμε και άλλο ξεφεύγοντας από το θέμα και την ουσία του, θα πούμε αυτό, πως ο εθνικισμός και η βλακεία πάνε πακέτο μιας και οι παραθεωρίες που αναφέραμε λίγο παραπάνω αποτελούν μια και μοναδική οικογένεια. Φυσικά και ο εθνικισμός δεν έχει καμία σχέση με τον πατριωτισμό, όπως και ο κοσμοπολιτισμός με τον διεθνισμό, εξάλλου και τα δυο(εθνικισμός και κοσμοπολιτισμός) είναι βγαλμένα απ’ την ίδια ιμπεριαλιστική μήτρα(από αυτήν χρηματοδοτούνται) και ανάλογα με τις περιόδους το ένα απ’ τα δυο κυριαρχεί σε σχέση με το άλλο, σήμερα κυριαρχούν και τα δυο ως ανώτερη ιδεολογική βαθμίδα κατατρομοκράτησης των λαών].
Παραπομπή**
Στην "κακή" Λ.Δ. Γερμανίας(Ανατολική), οι επιστήμονες σε συνδυασμό με τους τεχνολόγους είχαν κατασκευάσει "κλειστους κινητήρες ανακυκλούμενης εσωτερικής καύσης" όπου η συσσώρευση ποσότητας μετατρέπονταν σε νέα ποιότητα και το καύσιμο δεν εκτείθονταν στο περιβάλλον αλλά δεν χάνονταν και ποτέ.
Δυστυχώς αυτό πραγματοποιήθηκε τα τελευταία χρόνια και δεν προχώρησε.
Ρ.Κολλεκτίβα